Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03105 Мәдени антропология в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени-антропологиялық және пәнаралық зерттеулер саласында ғылыми мәселелерді шешуге қабілетті ғылыми-негізделген әдістемелік ұстанымдары бар; жоғары оқу орнында терең білім мен жаңа ғылыми концепцияларды топтастыру негізінде мәдени-антропологиялық пәндерді оқытуды қамтамасыз ете алатын; өз бетінше далалық зерттеулер жүргізе алатын, заманауи ақпараттық технологияларды қолдана отырып, зерттеу бағдарламаларын объективті тұрғыдан түсіндіріп, сыни баға беруді жүзеге асыра алатын, ғылыми жарияланымдарда магистрлік диссертациядағы ғылыми ізденістер нәтижелерін рәсімдей білетін мәдени антропология саласындағы ғылыми-педагогикалық мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M062 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Миф, рәсім және рәміздерді антропологиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мифологияның әртүрлі типтері, түрлерін, оның ғылыммен, өнермен байланысын, қазіргі әлеуметтік-мәдени шындық жағдайындағы мифологияның рөлін, мифологиялық сананың жұмыс істеу механизмдерінің ерекшеліктерін объективті, сыни тұрғыдан зерттеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, адам өмірін символизациялау тәсілдерін зерттеуде антропологиялық теориялардың тұжырымдамалық аппаратын қолдана білуін, миф, ритуал, антропологиялық зерттеу негіздерін зерттеудің әдіснамалық принциптерін қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропологиядағы сапалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда мәдени антропология объектілерін талдауға қатысты сапалы әдістерді қолдану, олардың көмегімен ғылыми зерттеу барысында алынған нәтижелерді жинақтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар келесі әдістерді меңгереді: байқау, сауалнама, күнделік жазбаларын жүргізу, сұхбат, мемуарлық әдістер, фотоларды талдау, салыстырмалы компаративистикалық талдау, SWOT-талдау, нарративті әдісі, интервью, биографиялық әдіс, картографиялық әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл пән басқару мен көшбасшылықтың психологиялық теорияларын оқытып, сонымен қатар топтық даму және ұжымдық қалыптасу динамикасын көрсетіп, және көпшілік пен тобыр психологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ қарым-қатынастың психологиялық теорияларын және басқарушылық қарым-қатынас шеңберінде өзінің кәсіби қызметі үшін қажетті жанжалды шешудің стратегияларын объективті бағалау бойынша әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропология теориясына кіріспе мен талдау
    Несиелер: 5

    Кәсіби дайындық магистранттардың мәдениеттің маңызды мәселелерін зерттеуге арналған негізгі ғылыми әдістер, әдіснамалық принциптерді, тәсілдерді, тұжырымдамалық аппараттарды қорыту, бағалау қабілеттерін дамытуға бағытталған, мәдени-антропологиялық зерттеу жүргізу үшін қажетті мәдени-талдау және оның құрылымдық компоненттері арасындағы айырмашылықты сыни тұрғыдан бағалау, әлеуметтік-мәдени зардаптар, ағымдық мәдени процестерді модельдеу әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропологияның теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мәдени антропология теориясы мен тәжірибесінің негізгі ұғымдары мен бағыттарын объективті бағалау қабілетін қалыптастыруға, мәдени-антропологиялық зерттеулер әдіснамасы бойынша білімді қолдану қабілетін қалыптастыруға, Мәдени антропология объектісіне қатысты отандық және шетелдік мәдени антропология теориясы бойынша тұтас білім алуға, әртүрлі мәдениеттер мен әртүрлі мәдени қоғамдастықтарды салыстырмалы, компаративистік, мәдени-релятивистік талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу үшін базалық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған, бірқатар жалпы мәдени, кәсіби құзыреттерді қалыптастыру үшін қажетті құралдарды қамтамасыз етеді: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу дағдыларына ие болу; ұйымдарды, жобаларды және әлеуметтік желілерді басқару қабілеті; ғылыми процестерді басқару, олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропологиядағы сандық (цифрлық)зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың мәдени-антропологиялық мәселелерді зерттеуде негізгі компьютерлік бағдарламалар, әдістерді білу қабілетін қалыптастыруға, "С++", "Python" бағдарламаларын, негізгі цифрлық технологиялар, мәдени-антропологиялық мәселелерді зерттеуге қолданылатын әдістерді қолдануға, бейімдеуге, мәдени, семиотикалық, әлеуметтік, экономикалық антропологияны модельдеу әдістерін қолдануға, олардың негізінде болжамдар жасауға, ықтимал әлеуметтік-мәдени тәуекелдерді анықтауға бағытталған, сонымен қатар диаграмма, әртүрлі схемаларды жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистика және антропология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарды адамның мәдениетке енуі, әлеуметтенуі, бейімделуі, интеграциясы процесінде тілдің рөлін объективті бағалау қабілетін қалыптастыруға, тіл туралы алынған антропоцентрлік-бағдарланған білімді әлеуметтік-мәдени ақпаратты жеткізудегі, әлемнің этникалық бейнесін қалыптастырудағы рөлін талдауға, қазіргі лингвистикалық антропологияның орталық ұғымдарын зерттеуде қолдануға бағытталған., далалық антропологиялық жұмыстың заманауи әдістерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық антропологияның заманауи мәселелері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты негізгі әдіснамалық тәсілдер туралы жүйелі түсінік алу қабілетін қалыптастыруға бағытталған, Экономикалық антропология мәселелерін зерттеу әдістері, Швейцария мектебінің зерттеу бағдарламаларының негізгі бағыттары, шаруашылық жүргізу ерекшеліктерінің қазіргі заманғы өзекті мәселелерін зерттеу, Орталық Азия халықтарының шаруашылық қызметін ұйымдастыру, басқару әдістері, шаруашылық жүргізу тиімділігін сандық өлшеу әдістері, олардың негізінде әдістемелік ұсыныстар әзірлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени антропологиядағы сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сандық әдістерді, мәдени антропология объектілерін есептеу, жалпылау, өлшеу тәсілдерін, дәстүрлі мәдениеттің артефактілерін жіктеу, статистикалық өңдеу тәсілдерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған, диаграмма жасау тәсілдерін, масштабтау әдістерін, социометрияны, мәдени антропологияның пәндік саласына қатысты мәдени, әлеуметтік антропологияның жетекші мектептерінің басқа әдістерін қолдана алады, алынған нәтижелер негізінде қоғамда ықтимал болжамдар жасай алады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін қазіргі заман ғылымындағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өзіндік кәсіби қызмет саласындағы шешудегі қабілетін, жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, зерттеу және практикалық тұрғыдағы мәселелердің шешімін табуда жаңа идеяларды жарату қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары оқу орындарындағы педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін жоғары мектеп дидактикасы, тәрбие теориясы, оқытуды талдау және өзін-өзі бағалау, болашақ оқытушының оқыту қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалау, Болон үдерісін жүзеге асыру, өз кәсіби саласында лекторлық, кураторлық дағдыларды игеру, оқыту / тәрбиелеу және бағалау (TLA-стратегиялары) стратегиялары мен әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Азияның мәдени-антропологиялық зерттеулері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қытай, Корея Республикасы, Жапонияның жетекші мектептерінің мысалында Азия халықтарының дәстүрлі мәдениетін зерттеудің негізгі теориялық-әдіснамалық, сонымен қатар сандық, цифрлық, сапалық, нарративтік, мәдени-релятивизма мен далалық әдістерін терең түсіну, қолдану қабілетті қалыптастыруға, күнделікті мәдениеттің ерекшеліктерін, мәдениетаралық қарым-қатынасты, сауықтыру жүйелерін, сананың өзгерген жай-күйін, гендерді кросс-мәдени зерттеуді, бірегейліктің әртүрлі нысандарын көрсете білуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Символдық антропологияның теориясы мен зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарда адам өміріндегі рәміздердің мәні мен мағынасын, адамның мәдени мінез-құлқының символдық аспектілерін зерттеуде негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қолдану қабілетін қалыптастыруға, адамның өміріндегі рәміздердің рөлі, салт-жоралар мен рәсімдердің адамның әлеуметтік мінез-құлқына әсері, салт-дәстүр мен әдеби шығармашылықтың изоформизмі, салт-дәстүр мен театрландырылған көрініс арқылы адамның болмысын терең түсінуді көрсетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орталық Азияның антропологиялық зерттеулері: мәселелері мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың негізгі әдіснамалық тәсілдер туралы білімдерін Орта Азия тұрғындарын антропологиялық зерттеулерде қолдану, дәстүрлі мәдениетті, көзқарастың әр түрлі формаларын, күнделікті өмірді зерттеу үшін әдістер мен принциптерді қолдану қабілеттерін дамытуға бағытталған, мәдениет, этникалық, діни, мәдени сәйкестілік, мәдениетаралық, этносаралық қарым-қатынас кезіндегі толеранттылық модельдерін дамыту жолдары, Орталық Азия халқының мәдени мұрасын сақтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Медиа- антропология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың медиа-мәдениеттің антропологиялық аспектілерін, медиа, мультимедиа мәдениетінің өсу процестеріне, адамның әлеуметтенуіне, психологиялық тепе - теңдікке, дүниетанымға, құндылықтар жүйесіне, мінез-құлық құрылымына, қазіргі адамның қарым-қатынасына әсер етудің негізгі бағыттарын талдауда адам, цифрлық технологиялардың өзара әрекеттесу мәселесі туралы білімдерін қолдануға қабілеттілігін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орталық Азия прототүркілерінің түріктерінің дәстүрлі мәдениетін антропологиялық зерттеу: теориясы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың Орталық Азия түріктерінің, прототүркілерінің дәстүрлі мәдениетін антропологиялық зерттеулерде негізгі теориялар мен мәдени-релятивизм, сапалық әдіснамалық тұрғыларды білу қабілетін қалыптастыруға, дәстүрлі мәдениет құндылықтарын, салттық және күнделікті мәдениетті, көшпелі өмір этикетін, түркі халықтары батырларының мәдени құндылықтар жүйесін зерттеуде әдістер мен қағидаттарды, олардың мәдени мұрасын өзектендірудің әдістері мен тәжірибесі пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің жетістіктері мен құндылықтарын, музыкалық практикалардың жаңа нысандарын, орындау техникаларын, стильдерді, бағыттарды, халық орындаушыларын, түркі халықтарының дәстүрлі музыкалық мәдениетінің ерекшеліктерін, қазіргі қоғамдағы өзгерістердің күрделілігі, жылдамдығына байланысты олардың айырмашылықтары, мағыналарын талдау қабілетін қалыптастыру негізінде білікті мамандар даярлау. Әлемнің музыкалық бейнесін қалыптастыру, онда түркілердің дүниетанымының ерекшеліктерін көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік және құрылымдық антропологияның теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлеуметтік және құрылымдық антропология мәселелерін зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдері мен әдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пән Франция, Германия, Англия антропологтарының теориялық жұмыстарын зерттеу, адамдардың күнделікті өміріндегі салт-дәстүрлерді сапалық, сандық, компаративистік, нарративтік, тарихи, мәдени-релятивизм, цифрлық талдау мысалында далалық зерттеулердің негізгі әдістері мен жағдайларын сыни талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ антропологиясының семиотикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазақ мәдениетінің семиотикалық аспектілерін зерттеуде негізгі әдіснамалық принциптер білімін қолдану қабілетін қалыптастыруға, күнделікті өмірді талдауға қолданылатын элементтерді символикалық белгілеу тәсілдерін, өмірлік кеңістікті сакрализациялау тәсілдерін, кеңістік, уақытты қабылдау тәсілдерін қолдануға, олардың символикалық белгілеуінің ерекшеліктерін, қазақ халқының дүниетанымы, менталитетінің ерекшеліктерін мәдени-релятивизм, компаративстика, сан, сапалы әдістер тұрғыдан қолдану жақтарың түсіндіруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    1. Жаңа ақпараттық ресурстарды, шет тіліндегі технологияларды игеру, білім беру қызметін басқару және жобалау психологиясы қағидаттарын қолдану негізінде мәдени антропологиялық проблемаларды зерттеудің басым бағыттары бойынша ғылым философиясы, мәдени антропология бойынша ғылыми теориялар мен әдіснамаларды сыни бағалау және таныстыру;

  • Код ON2

    2.Ұлттың мәдени коды мәселелерін шешу үшін қазіргі заманғы қазақстандық мәдениет пен қоғамдағы мифтерді, ырым-жырымдарды, символдық мәдениет объектілерін жасау және олардың жұмыс істеу тетіктерін зерттеу контексінде мәдени антропология саласындағы ғылыми білімді дамытудың қазіргі бағыттары мен үрдістерінің контексінде лингвистикалық антропологияның категориялық аппаратын, қағидаттарын, әдістерін барабар қолдану;

  • Код ON3

    3. Қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін елдің жекелеген өңірлерінің даму тетіктері мен факторларын анықтау үшін мәдени-антропологиялық зерттеулер жүргізудің сандық әдістерін, ұйымдастыру қағидаттары мен әдістерін пайдалану;

  • Код ON4

    4. Мәдени антропологиялық мәселелерді шешу бойынша әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу форматында тиісті әдіснаманы және сандық әдістерді, зерттеу кезеңдерін, бағалауды, зерттеу нәтижелерін түсіндіруді таңдау негізінде мәдени антропология контекстінде ғылыми зерттеудің проблемалары мен міндеттерін тұжырымдау

  • Код ON5

    5. Елдің ұлттық мүдделерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында қазіргі заманғы қазақстандық мәдениеттің, әлеуметтік-мәдени жағдайлардың ықтимал даму сценарийлерін болжау үшін мәдени антропологияның әртүрлі бағыттары мен жетекші мектептері контекстінде мәдени антропологияның өзекті мәселелерін, түркі халықтары мәдениетінің дәстүрлі қалыптасуының символдық аспектілерін зерттеудің сапалы әдістерін қолдану;

  • Код ON6

    6. Адамдардың әлеуметтік-мәдени мінез-құлқын зерттеудің компьютерлік модельдерін жасау, қазақ мәдениетінің құндылықтарын насихаттау бойынша цифрлық порталдарды құру үшін мәдени антропологияның пәндік саласын зерттеуге қатысты, қолда бар цифрлық технологиялар әдістерін сыни бағалау;

  • Код ON7

    7. Пәнаралық контексте символдық, медиа-антропологияның теориялық және практикалық білімдерін мәдениеттанулық мәселелерді, стандартты емес әлеуметтік-мәдени, этикалық мәселелерді шешу үшін түсіндіру және баяндау әдістерін қолдану;

  • Код ON8

    8. Әлеуметтік-мәдени үдерістердің дамуының ғылыми-негізделген болжамдарын әзірлеу, әлеуметтік жанжалдардың алдын алу және қазақстандық қоғамның адами капиталының әлеуетін айқындау контексінде қоғамның түрлі салаларындағы коммуникацияларды, мінез-құлықтың жаңа үлгілерін интерпретациялау және талдау үшін мәдени, лингвистикалық антропологияның Жетекші мектептері мен ғылыми бағыттарының әдістерін, сандық технологиялар әдістерін, лингвистикалық зерттеулердің жаңа шешімдерін табу және дербес қолдану;

  • Код ON9

    9. Жоғары білім беру ұйымдарында мәдениеттану пәндері бойынша білім беру қызметін практикалық іске асыру үшін мәдени, экономикалық антропологияның, мәдениеттің дәстүрлі формаларының өзекті мәселелерін зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру бағдарламаларын білім беру капиталы мен басқару психологиясы мен білім беру менеджменті бойынша әдіснамалық принциптерді қолдану тұрғысынан педагогикалық менеджменттің заманауи тәсілдері негізінде оқу процесін ұйымдастыру тетіктерінің сапасын арттыру мақсатында жүйелі түрде ұсыну;

  • Код ON10

    10. Мәдени, экономикалық антропологияның, дәстүрлі мәдениеттің өзекті проблемалары бойынша ғылыми білім мен ғылыми зерттеу нәтижелерін ғылыми зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру қағидаттары, антропологиялық ғылым мен ғылыми құралдар (сапалық және сандық әдістер, SWOT талдау және компаративистика) негізінде мәдениеттану ғылымдарының өзекті міндеттері бойынша сараптамалық қорытындыларды дайындау және қатысу мән-мәтінінде жүйелеу);

  • Код ON11

    11. Ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертация форматында шет тілі саласындағы әдіснаманы, әдістерді, мәдени, әлеуметтік антропологияның теориялық ережелерінің принциптерін, ғылым философиясын, басқару психологиясын, білім беру менеджментін, тілдік құзыреттілікті қолдану негізінде мәдени антропологияның өзекті бағыттары бойынша өз ғылыми зерттеулерінде ғылыми білімді жинақтау;

  • Код ON12

    12. Кәсіби қызметтің қойылған ғылыми міндеттерін шешу үшін мәдени, семиотикалық антропология әдіснамасын, ғылым философиясын, цифрлық технология әдістерін қолдану, шет тілінің тілдік құзыреттілік дағдыларын дамыту негізінде мәдени антропологияның және басқа да зерттеу бағдарламаларының өзекті мәселелері бойынша талдау және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін қорытындылау

Top