Жаңа білім беру бағдарламасы

7M11110 Туризм в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Туристік қызметті картографиялық жобалау
    Несиелер: 8

    Тақырыптық карталарды жобалау және құрастыру әдістемесі. Туристік картографиялау. Тақырыптық картографиядағы автоматтандыру. Әр түрлі картографиялау мазмұны мен әр түрлі карталардың дизайнына арналған бағдарламалар. Туризмдегі модельдеудің картографиялық әдісі. Курс аяқталғаннан кейін магистрант нормативтік-цензуралық және графикалық сипаттағы географиялық жалпылауды орындай алады, карталарды графикалық түрде дайындай алады, карталар мен атластардың бағдарламаларын жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы маркетингтік аналитика
    Несиелер: 8

    Қонақ үй кәсіпорнының маркетингі. Қонақ үй саласындағы маркетингтік стратегия. Қонақ үй кәсіпорнын маркетингтік зерттеу. Қонақ үй өнімі. Қонақ үй нарығын статистикалық талдау. Тұтынушылық сұраныс. Туристік және қонақ үй бизнесінің күшті және әлсіз жақтарын анықтау. Курс аяқталғаннан кейін магистрант тұтынушының қажеттіліктерін анықтай алады, қонақ үй (туристік) өнімін қалыптастыра алады, қонақ үй өнімін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары және жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытушының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектепте оқытудың кредиттік жүйесі негізінде оқу процесін ұйымдастыру және болашақ мамандарды даярлауда оқытудың әдістері мен нысандары. Аяқтағаннан кейін магистрант жоғары мектепті маманның тәрбиесі мен жеке басын қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде қорытындылай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бейіндік пәндерді оқытудың теориялық және әдістемелік тәсілдері. Студенттерге білім беру процестерінің заңдылықтары. Оқыту сапасын бақылау, оның білім беру процесіндегі орны. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант бейіндік пәндерді тиімді оқытудың негізгі әдістемелік қағидаттары, нысандары мен әдістері туралы білім алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілі және туризм. Тілдің негізгі ережелері мен заңдары. Іскерлік және ғылыми терминологияны қолдану. Туристік терминдер. Ғылыми ақпаратты шет тілдерінде өңдеу. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туризмнің оқу және ғылыми процестерінде одан әрі пайдалану үшін ғылыми ақпаратты шет тілінде өңдей алады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант дипломаттың шет тіліндегі кәсіби коммуникацияларын дамыту мақсатында шет тілін одан әрі пайдалану үшін ғылыми ақпаратты шет тілінде өңдей алады. Кәсіби және ғылыми қарым-қатынас салаларында сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерін оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мәдениет жүйе ретінде. Оның негізгі элементтері. Мәдени әмбебаптар. Психология негіздері. Тұлғаның психологиялық талдауы. Байланыс мәдениеті және ұйымдағы тұлғаның психотипін анықтау. Курс аяқталғаннан кейін магистрант ұжымда жұмыс істей алады, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай алады, жанжалдарды, күйзелістерді басқару ерекшеліктерін және оларды шешу әдістерін жіктей алады. Курс аяқталғаннан кейін магистрант психологиялық институттардың ерекшеліктерін олардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан талдай алады; қоғамдағы, оның ішінде кәсіби қоғамдағы жанжалды жағдайларды шешу бағдарламаларын қалыптастыру; әлеуметтік маңызы бар өз пікірін дұрыс білдіре және қорғай білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Философияның пайда болу негіздері қарастырылады, ойлау мәдениетінің пайда болу ерекшеліктері ашылады, "философия", "дүниетаным" ұғымдары, "болмыс", "сана"ұғымдарының мәні мен мазмұны ашылады. "Таным" және "шығармашылық" ұғымдарының өзара байланысы қарастырылады, еркіндік философиясы санатының мәні мен мазмұны ашылады, философиялық мәселенің мәнін, сыни ойлауды, философиялық аспектілерді, практика мен Таным мәселелерін зерттеу дағдылары дамиды. Әлем танымының философиясы мен тарихы. Диалектика даму доктринасы ретінде. Саяхат философиясы туризмді дамытудың негізі ретінде. Курсты аяқтағаннан кейін бакалавр дүниетанымды қалыптастыру үшін философиялық және тарихи білім негіздерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 5

    Бәсекеге қабілеттілік ұғымы. Туристік өнімнің негізгі түсініктері. Аймақтық туристік нарықтың қажеттіліктерін анықтау. Туристік өнімдерге аналитикалық шолу. Жаңа өнімді SWOT талдау. Оқу нәтижелері бойынша магистрант туристік өнімдер нарығына талдау жасай алады, күшті және әлсіз жақтарын анықтап, нарыққа жаңа өнімді енгізе алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм саласындағы бизнес-коммуникациялар технологиялары
    Несиелер: 7

    Қазіргі мәдениетаралық коммуникация. Байланыс орнату және жұмыс істеу саласындағы ақпаратты өңдеу. Бизнес коммуникация технологиялары. Курс аяқталғаннан кейін магистрант шет тілдік ортаны қалыптастыру жағдайында туындайтын жағдайларда мәдениетаралық өзара іс-қимыл әдістерін қолдана алады; түрлі ұлттық мәдениеттердің серіктестерімен тиімді іскерлік ынтымақтастықты жүзеге асыра алады; Мәдениетаралық коммуникацияның әртүрлі проблемалары бойынша өз көзқарасын тұжырымдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі консалтинг
    Несиелер: 7

    Туризмдегі стратегиялық консалтинг, персоналды басқару, персонал технологиялары, жүйелік тәсіл принциптері. Консалтингтің қажетті түрлерін анықтау. Курс аяқталғаннан кейін магистрант басқару міндеттері мен оларды шешу әдістерін қалыптастыру, өзекті мәселелерді шешу және оларды шешуге дайындық кезінде персоналды басқару мен басқарудың теориялық принциптерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі Big Data
    Несиелер: 5

    Big Data қолдану негіздері. Туристік өнімге сұраныстың артуын болжау. Сұраныстың артуының негізгі факторлары. Сұраныстың төмендеуі және оларға әсер ететін факторлар. Сұраныстың артуы кезіндегі экономикалық есептеулер. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туристік өнімге сұраныстың артуы мен төмендеу болжамдарын есептей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақ үй бизнесін халықаралық деңгейде ұйымдастыру/
    Несиелер: 6

    Қонақ үй бизнесін жоспарлау. Халықаралық қонақ үй кластерін дамыту. Қонақ үй франчайзингінің негіздері. Әлемдік стандарттарға сәйкестігі. Халықаралық қонақ үй бизнесін ұйымдастыру және дамыту. Танымал қонақ үйлердің тарихы. Курс аяқталғаннан кейін магистрант халықаралық қонақ үй бизнестерін дамытудың теориялық негіздерін, олардың тәжірибесін аймақтық қонақ үй өнімдерін дамытуда қолдануды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм индустриясын дамытудың жаңа үрдістері
    Несиелер: 6

    Креативті туризм. Big data талдау. Экологиялық туризм. Әлеуметтік туризм. Жасыл туризм. Туристік өнім инфрақұрылымын дамыту трендтері. Өңірлік туризмді дамытудың жаңа үрдістері. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туризм инфрақұрылымын дамытудағы заманауи бағыттардың негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туристік қызметті жобалау
    Несиелер: 5

    Туристік қызметтің негіздері. Туристік қызметтің мақсаттары мен міндеттері. Өнім тұтынушыларының мақсатты аудиториясы. Туристік бағыттың қызметін жобалау. Тәуекелдер және форс-мажорлық жағдайлар. Туристік Кәсіпорынды мемлекеттік тіркеу және лицензиялау үшін құжаттар пакетін жасау ерекшелігін білу. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туристік қызметті дамытудың макетін жасай алады, осы бағытты жүзеге асыру үшін мақсат пен міндеттер қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарын бизнес жоспарлау
    Несиелер: 5

    Бизнесті жоспарлау негіздері. Туристік өнімді құру үшін шығындарды экономикалық есептеу. Мейрамхана бизнесін басқару негіздері. Қонақ үй бизнесінің негіздері. Құрылымдық әкімшілік. Бизнесті жоспарлау тәуекелдері. SWOT талдау. Курс аяқталғаннан кейін магистрант қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының бизнес-жоспарлау негіздерін меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі өнімдерді әзірлеу және инновациялар
    Несиелер: 5

    Инновациялық туристік қызметтің негіздері. Жаңа туристік қызметті құрудың мақсаттары мен міндеттері. Өнім тұтынушыларының мақсатты аудиториясын анықтау. Туристік бағыттың қызметін жобалау. Тәуекелдер және форс-мажорлық жағдайлар. Курс аяқталғаннан кейін магистрант инновациялық туристік қызметті дамытудың макетін жасай алады, жаңа өнімді іске асырудың мақсаты мен міндеттерін қоя алады. Туризмдегі инновациялық процестердің мазмұнын білу және түсіну. Туризмдегі перспективалы инновациялық жобалар". Инновациялардың негізгі ерекшеліктерін ашу: нарықтық және ғылыми-техникалық жаңалық. Нарықтық жаңалықтың басымдығы. Тар және кең мағынада инновациялар. Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар негізінде туристік бизнесті ұйымдастыру мәселесінде білім алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмнің тұрақты даму концептологиясы
    Несиелер: 5

    Туристік нарықты тұрақты дамыту жоспарын әзірлеу. Тұтынушылық сұраныстың өсу динамикасы. Туристік кластердің инфрақұрылымын дамыту. Өңірлік қолдануда туризмді дамытудың әлемдік тәжірибесі. Туристік кластерді дамытудың мәселелері мен шешу жолдары. Қазақстандық және әлемдік туристік шаруашылықтың құрылымы мен даму үрдістері туралы жүйелі түсінік, қонақ үй шаруашылығы нарығындағы әр түрлі экономикалық процестер туралы түсінік, сондай-ақ болашақ мамандарға кәсіби деңгейде Қазақстан Республикасында қонақ үй шаруашылығы нарығының қалыптасуы мен дамуының теориясы мен тәжірибесімен айналысуға мүмкіндік беретін біліктер мен дағдыларды қалыптастыру туралы білімдерін көрсету. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туристік нарықты талдау және өңірде туризмнің тұрақты дамуын жоспарлау дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегі демалыс және ойын-сауық индустриясы
    Несиелер: 6

    Туризмдегі демалыс түрлері. Түрлері ойын-сауық. Белсенді демалыс. Пассивті демалыс. Дамыған туристік елдердегі демалыс индустриясының әртүрлілігі. Қазақстандағы бос уақыт түрлері. Курс аяқталғаннан кейін магистрант демалыс түрлерін ажырата алады, аймақтық туристік кластерде демалыс индустриясының әлемдік тәжірибесін енгізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени әртүрлілік жағдайында қонақ үй және мейрамхана қызметтерін алға жылжыту
    Несиелер: 5

    Қонақжайлылық және туризм қызметтерін жылжыту және сату жүйесін құру және жұмыс істеу негіздері. Қызметтерді жылжыту мен сатуда маркетингтік құралдарды практикалық қолдану. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінің инфрақұрылымын дамыту үшін аймақтың мәдени әртүрлілігін қолдану. Туристердің әр түрлі топтарына қызмет көрсету технологиясы, Әр түрлі ұлттық, конфессиялық және жас топтарындағы туристерді тамақтандыруды ұйымдастыру ерекшеліктері; мейрамхананың корпоративтік мәдениеті ұғымының мазмұны, функциялары мен көрсеткіштері; мейрамхана қызметтерін маркетингтік зерттеуді ұйымдастыру бағыттары бойынша білім. Курс аяқталғаннан кейін магистрант мәдени әртүрлілікті қолдана отырып, туристік өнімді жылжытудың теориялық негіздерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегі сервистік қызмет индустриясы
    Несиелер: 6

    Туризм және қонақжайлылық саласындағы қызмет негіздері. Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде қызметті жақсарту жолдары. Сервистік менеджмент. Тамақтану, анимация, тазарту негіздері. Курс аяқталғаннан кейін магистрант туризм қызметіндегі білімін арттыру үшін қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі сервистің негіздерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм индустриясындағы франчайзингтік қатынастар
    Несиелер: 5

    Франчайзинг негіздері. Түрлері тауар таңбасын жалға беру. Франчайзинг шарттарын жасау. Туризмдегі танымал сауда белгілері. Өңірде тауар белгісін жылжыту. Ықтимал тәуекелдер. Қазақстандағы тауар белгілері. Курс аяқталғаннан кейін магистрант тауар белгілерін анықтай алады, келісім-шарттар жасай алады және тауар белгісін жылжыту тәуекелдерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризм және қонақжайлылық саласындағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулер методологиясы
    Несиелер: 5

    Туристік бағыттағы сұраныс нарығын анықтау. Тұтынушылық сұранысты статистикалық талдау. Туристік кластерді дамытудың экономикалық тиімділігін есептеу. Тұтынушылар үшін сауалнамалар мен тесттер құру. Оқыту нәтижесінде магистрант аймақтық туризм инфрақұрылымындағы бос тауашаларды, туризм мен қонақжайлылықтың осы бағытын дамытудың экономикалық есебін анықтай алады. Туризмдегі әлеуметтік зерттеулердің теориялық және практикалық негіздерін зерттеу. Туризмдегі әлеуметтік зерттеулердің мәні, міндеттері мен түрлерін білу. Әлеуметтанулық ақпарат әлеуметтанулық зерттеулердің принциптері. Бастапқы әлеуметтанулық ақпаратты жинау әдістері. Социологиялық ақпаратты жинау әдісі. Сауалнаманың сараптамалық әдістері. Фокус-топ әдісі. Бақылау. Эксперимент. Туристік кәсіпорынның ортасын зерттеу. Туристік кәсіпорынның ішкі және сыртқы әлеуметтік қалыптасуы. Туристік кәсіпорынның әлеуметтік мүмкіндіктерін анықтау. Туристік өнімнің өмірлік циклін зерттеуді талдау. Туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Smart-туризм технологиясы мен трендтары
    Несиелер: 5

    Smart-туризм негіздері. Туризмдегі Smart тұжырымдамалары. Туризмнің қазіргі бағыттары. Жаңа бизнес-модельдер. Экологиялық туризм. Туризмдегі инновациялық қосымшалар. Туризмдегі жасыл технологиялар. Әлеуметтік туризм. Курс аяқталғаннан кейін магистрант аймақтағы Smart-туризм бағыттарын жобалап, туристік өнімнің тұжырымдамалық бизнес-модельдерін жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ұйымдағы персоналдың дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру, саяхат кезінде туристің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жеткілікті туристік қызметтер жиынтығын жүзеге асыруға мүмкіндік беретін қабілеттерді іске асыру

  • Код ON8

    Туристік нарыққа экономикалық және қаржылық талдау жүргізу, олардың жекелеген нарық сегменттеріне бағдарлануын ескере отырып, әзірленген іс-шаралардың орындылығын негіздеу.

  • Код ON6

    Ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертациялардың нәтижелерін қорытындылау.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және техникалық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау, командада жұмыс істеу қабілетін көрсету.

  • Код ON7

    Пәнаралық байланысты білім салаларындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және неғұрлым кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу.

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы, туризм саласында оқытудың тиімді әдістемелері туралы білімдерін қолдану, Жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни бағалау.

  • Код ON5

    Өңірде туристік әлеуетті дамытуда стратегия әзірлеу, туристік өнімді әзірлеу, жарнама бойынша іс-шаралар, көрмелер мен жәрмеңкелерге қатысу, туристік өнімді өткізу жөніндегі орталықтарды ұйымдастыру, каталогтар, буклеттер шығару және тарату үшін білімі мен дағдыларын қолдану.

  • Код ON4

    Туризм саласында әзірленетін жобаларды іске асырудың нәтижелерін болжау және салдарларын ескеру, сапалы туристік қызметтер көрсететін, туристік өнім жасайтын, осы қызметтерді ішкі және халықаралық нарықтарда ілгерілететін және іске асыратын саланың дамуына ықпал ету.

Top