Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11107 Мейрамхана және отель бизнесі в Нархоз Университеті

  • Туризм және қонақжайлылық индустриясына кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық пен туризм индустриясының іргелі негіздерін қамтиды: қазіргі заманғы әлемдік тенденциялар, тұжырымдамалар, саланың ерекшеліктері мен проблемалары, оның құрылымы, қажеттіліктері және даму перспективалары. Саланың дамуына жергілікті, халықаралық деңгейге әсер ететін әлеуметтік факторлар қарастырылады. Қызметтерді алға жылжытуды және саланың бәсекеге қабілеттілігін анықтайтын - маркетинг сияқты, саладағы персонал мен менеджменттің кәсіби біліктілігін, қонақжайлылық индустриясында өнімдер мен қызметтердің ілгерілеуі мен жылжуына ықпал ететін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды анықтайтын -менеджмент сияқты салалармен байланыс көрсетілген. Студенттер сабақ барысында салалық талдау әдістемесін қолдана отырып, қонақжайлылық пен туризмді дамытудың тиімділігін анықтайтын факторларды, атап айтқанда, ҚР белгілі бір аймағында анықтайды. Болашақты болжау негізінде осы саланың Қазақстан үшін өзекті және перспективалы жаңа бағыттары айқындалады.Студенттер орналастыру базалары, тамақтану орындары, туристік ресурстар туралы мәліметтер банктерімен топта жұмыс істейді, сонымен қатар өздік жұмыстарды орындайды. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен ҚР жетекші туристік қауымдастығының менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы математика негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдер құру, программалық қамтамасыз етуді қолдану және смарт технологиялармен байланысты практикалық міндеттерді шешудің заманауи әдістерін оқып үйренуге арналған математикалық логика мен математикалық модельдеу, статистика, ықтималдылық теориясы, қаржылық математика негіздерінен тұрады. Өмірдің барлық салаларына қатысты міндеттерді шешуге арналған программалық өнімдермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттілікті, сондай-ақ, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникацияны дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Студенттер ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларына ие болады, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс істеуді үйренеді, электрондық ресурстарда дәйексөзділік индексі жоғары мақалаларды іздейді, нәтижесінде ғылыми мақалаларды, аннотацияларды, абстрактілерді, рецензияларды және эсселерді өз бетінше жасау дағдыларына ие болады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсынып, талқылай алады.

    Оқу жылы - 1
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарындағы тауарларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс тағамның тұтынушылық қасиеттері туралы, оның тұтынуға жарамдылығын, өнімді және жабдықты таңбалауды, олардың сапасын анықтау туралы іргелі білімдерден тұрады. Студент өнімнің сапасын таңбалауымен, сыртқы белгілерімен және сақтау мерзімімен, өнімнің үйлесімділігі мен сақтау шарттарымен, қолданыстағы халықаралық және қазақстандық стандарттарға сәйкес анықтайды. Әр түрлі тамақтандыру мекемелеріне арналған мәзірлерді әзірлейді және бағалайды.

    Оқу жылы - 2
  • Қаржы негіздері
    Несиелер: 5

    Курс уақыт факторын ескере отырып, ақша ағындарын зерттеуге және жеке жинақтарды басқару, қаржылық пайданы қамтамасыз ету, болашақта сәтті қызметті құру бойынша қаржылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Бизнесті ұйымдастырудың қаржылық аспектілері, үлестік және борыштық нарықтың жұмыс істеуі, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, сондай-ақ ақшаның уақытша құны, қаржылық есептілікті, компания иелерінің тәуекелі мен дәрменсіздігін талдау негізінде ақша ағынын бағалау сияқты тақырыптар зерттеледі. Квази, әлеуметтік, жасыл қаржы - әлемдік қаржылық менеджмент аясындағы маңызды тақырыптар болып табылады. Студенттер қажетті қолданбалы құзыреттіліктерді алады және қаржы нарығындағы инвесторлардың мінез-құлқын бағалау бойынша өзіндік ойлауды қалыптастырады, күрделі активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының және олармен байланысты тәуекелдердің тиімділігін есептейді, Bloomberg, Eikon деректері негізінде ақша ағындары бойынша жағдайлар мен кейстерді шешеді және түсіндіреді. Қаржы секторының бизнес-практиктерін, фискалдық органдар мен қаржыны басқару өкілдерін шақырумен қонақ дәрістері көзделген.

    Оқу жылы - 2
  • Туризм және қонақжайлылық ұйымдарын басқару
    Несиелер: 5

    Курс Туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының әлеуметтік-экономикалық басқарылатын жүйелер ретіндегі ерекшелігін, оның ішінде ірі халықаралық ұйымдардың қызметін, олардың міндеттері мен функцияларын ашады. Мазмұн мыналарды қамтиды: туроператорлар мен турагенттердің туристік қызметтерді жеткізушілермен (орналастыру кәсіпорындары, тамақтандыру кәсіпорындары, тасымалдаушылар және т.б.) өзара іс-қимыл бағыттары мен шарттық қатынастары; туризм мен қонақжайлылық индустриясын дамыту жөніндегі бірлескен жобалар мен бағдарламалық құжаттар; менеджер мен қызметкерлерге қандай талаптар қойылатыны, менеджер мен персонал функциялары командасын іріктеу. Студент өз бетінше немесе команда құрамында жергілікті жердің туристік әлеуетін және қонақжайлылықтың басқа да кәсіпорындарын дамыту үшін мүмкіндіктерді анықтай отырып, туризмді дамытудың басым аймақтары мен аттракциондарын талдайды, туристік ұсынысты/өнімді/қызметті, туристік қызмет көрсету шартын, қонақжайлылық нарығының стейкхолдерлерімен әріптестік қатынастар және ынтымақтастық туралы шартты әзірлейді. Қонақ дәрістеріне ірі туристік компаниялардың, қонақ үйлер мен мейрамханалардың жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қонақжайлылық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс кәсіби терминологияны, қонақжайлылық индустриясының қалыптасуының негізгі кезеңдерін, оның дамуының негізгі тұжырымдамаларын, классикалық қонақ үй тізбегі түріндегі ассоциацияның мысалдары мен формаларын, маусымдық түріндегі ерекшеліктерді, қызмет көрсету ерекшеліктерін және оның өнімнен айырмашылығы зерттейді. Қонақ үй, тамақтану, көлік кәсіпорындарының жіктемелеріне, қонақжайлық саласының инфрақұрылымына талдау жасалған. Студенттер кәсіби терминологияны қолдана алады, орналастыру, тамақтану орындары, ойын-сауық базаларының дерекқорларын талдай алады, қонақжайлылық қызметінің қиындығын көрсете алады және жаңа қызмет пакеттерін жасай алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық кәсіпорындарының жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 3

    Оқу практикасы кәсіпорындарда, ұйымдарда немесе кафедра базасында жұмыс арқылы оқу үдерісінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Оқу практикасынан өту барысында студенттер болашақ кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерімен, ұйымдастыру-құқықтық формасымен, ұйымның құрылымымен танысады және ұйымдастыру үдерісіне қатысады, іскерлік хат-хабарлар мен есеп беруді жүргізеді, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдысына ие болады. Практикадан өту барысында студенттер есеп жазу үшін ақпараттық базаны қалыптастырады және талдайды, оны студенттер практикадан өту нәтижелері бойынша тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын A2)
    Несиелер: 5

    Курс A2 жеткілікті деңгейде ағылшын тілін меңгеруде 4 негізгі дағдыларды дамытады: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Курс A1 деңгейінде алған білімдерін қайталауға және бекітуге арналған. Бұл деңгейде сөздік қор 1500 және одан көп сөзге дейін кеңейеді және келесі тақырыптарды қамтиды: тамақтану, достар, ойын-сауық, отбасы, хобби, саяхат, жаңалықтар, жануарлар т.б. Бұл білім күрделі сөздерді, жұмысқа, бизнеске арналған арнайы тақырыптарды есте сақтауға арналған лексикалық платформа болып табылады. Коммуникативті әдістермен қатар кейс-стади, рөлдік ойын, жобалық жұмыс сияқты интерактивті әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Екінші шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді қамтиды: менеджмент функциялары, ұйымның макро және микро ортасын талдау, жоспарлау үдерістері, операциялық менеджментке кіріспе және адам ресурстарын басқару, басқарудағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің ролі. Студенттер стратегия, құрылым, мәдениет, адамдар, этика сияқты аспектілерді және де олардың шешім қабылдауға әсері мен ұйым дамуының ұтымды бағыттарын болжауды кейс стади, топтық пікірталастар, жазбаша жұмыстарды орындау арқылы меңгереді

    Оқу жылы - 2
  • Екінші шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Бизнес этика
    Несиелер: 5

    Пән өзін-өзі және контрагенттерді құрметтеуге, іскерлік тәжірибе контекстіндегі моральдық құқық мәселелерін зерттеуге, ұйымдардың талаптардың сақталуын бақылау кезінде этикалық мәдениетті қалай құруға және ынталандыруға, іскерлік этиканы дамытуда қолданылатын негізгі этикалық шеңберлерді сипаттауға негізделген адал бизнес жүргізу принциптері туралы идеяны қарастырады. Сондай-ақ, дұрыс келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасау, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жайлы қабілеттіліктерді қамтиды

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін - тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қонақ үй менеджменті
    Несиелер: 5

    Қонақ үй менеджмент курсы қонақ үйді басқару процесімен танысуға бағытталған. Курс басқарудың негізгі принциптері туралы соңғы білімді және халықаралық қонақ үй индустриясының аспектілері мен ерекшеліктерін кеңінен түсінуді қамтамасыз етеді. Студенттер әлемдік қонақ үй желісінің стандарттарына назар аудара алады, оның қағидаларын ұстанады, қонақ үйдің тұжырымдамасы мен мақсаттарын біледі, корпоративтік кодекстің негізгі талаптарын ұстанады, қызмет көрсету сапасын талдайды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді,қонақ үй қызметін жақсарту және қонақтармен жұмыс жасау бойынша ұсыныстар енгізеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Әлемдік қонақ үй желілері
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға, орындаушылардың жұмысын ұйымдастыруға, желілік қонақ үй қызметі кәсіпорындарында басқару шешімдерін қабылдауға дайындығын қамтамасыз етуге ықпал етеді. Пәннің мазмұны әлемдік қонақ үй тізбегі құрылымдарының қалыптасуы мен дамуына, олардың даму стратегиялары мен тұжырымдамаларына, қонақ үй бизнесінің әлемдік желісін басқару нысандарына, қонақ үй нысандарының интеграциялану процесіне әсер ететін факторларға байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Халықаралық қонақ үй жүйелерінің қызметі мен бағыттары талданады. Студенттер классикалық әлемдік қонақ үй желілерінің принциптерін, функционалды міндеттерін, тұжырымдамаларын, стандарттарын игереді және жоғары деңгейлі қызмет негізінде технологиялық цикл құра алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақтың қалауын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс болашақ қызметкерлер мен менеджерлерді клиенттердің үміттерін қанағаттандыруды үйретуге арналған. Курс клиенттерге қызмет көрсету әдістерін, сапа, әзірлеу және қызмет көрсету мәселелерін, клиенттермен өзара әрекеттесу жүйесін, кері байланыс алуды, шағымдармен, сұраулармен жұмыс істеуді, клиенттермен қарым-қатынасты, қонақтардың адалдығын басқаруды қамтиды. Студенттер қонақ үйдің әр түрлі қонақтарына сапалы қызмет көрсете алады, олардың өтініштері мен шағымдарымен жұмыс істей алады. Топтық жұмысты, мейірімділік атмосферасын құру, қонақтардың қалауына назар аудару, қонақ үйдің имиджіне жауапкершілікпен қарау, қонақтың адалдығын басқару

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    «Маркетинг негіздері» курсын оқыту барысында келесі тақырыптар қамтылады: тұтынушылар мінез-құлқы, маркетингтік орта және оның компоненттері, В2С және В2В нарығы, болжау, сегменттеу, таргетинг, 4Р (Product Price Place Promotion) қалыптастыру, брендинг, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Курсты меңгеру барысында теориялық, басты маркетингтік тұжырымдамаларды түсіну мен қатар, әр түрлі саладағы маркетингтік жоспар құру дағдыларына ие болу үшін Самсунг, Додо пицца и Каспи Банк сияқты отандық және шетелдік кейстер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
  • Мәдени мұра және мәдениетаралық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық саласындағы әлемдік және ұлттық мәдени мұралар, халықтардың мәдениаралық өзара іс-қимылының ерекшеліктерін ескере отырып, мәдениет пен тамақтану дәстүрлері туралы жүйеленген ақпараттық және ғылыми теорияларды қамтиды. Курстың мазмұны туристерді қызықтыратын мәдени мұраның туристік нарықтың дамуына және оның ұлттық шынайылығының қалыптасуына әсерін анықтайтын факторларды зерттеу мен анықтауды көздейді. Студенттер іскерлік/рөлдік ойындарға қатысады, топтарда және жеке жұмыстарды орындайды, бір жылға арналған мәдени іс-шаралар күнтізбесін жасайды,ұлттық мейрамдар, ойындар бойынша мәліметтер банкін құрады, түрлі іс-шараларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • MICE туризм
    Несиелер: 5

    Бұл курс B2B туризміне, әсіресе MICE секторына бағытталған, ол соңғы жылдары Ивент-индустриясының пайда болуына белсенді үлес қосып келеді. MICE негізгі бағыттарына: Meeting (Кездесу), Incentive (Ынталандыру, инфотурлар), Conference (Конференция) and Exhibition (Көрмелер). туралы тереңірек сипаттама берілген. Студенттер топтарда жұмыс істей отырып, конференция мысалында (кәсіби конференция ұйымдастырушысы ретінде) Ивент- ұйымдастыру технологиясын игереді және оны іс жүзінде қолданады. Курстың қорытындысы ивент ретінде конференция ұйымдастыру түрінде немесе студенттер таңдауы бойынша басқа ивент ұйымдастырылады. Қонақ дәрістерімен ивент индустриясының жетекші кәсіпкерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ивент менеджменттегі инновациялар
    Несиелер: 5

    Курс әртүрлі деңгейдегі және сипаттағы заманауи іс-шараны ұйымдастыру мен өткізуге қажетті жаңа технологиялар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұнына: ивент индустрияны цифрландыру. Ивент индустриядағы әңгімелесу. Ивент өткізудегі инновациялық технологиялар:іс-шараларды басқарудың Smart жүйелері, Picture mosaic. Голограмма. Деректерді ультрадыбыстық беру. Ивент-индустриясы үшін виртуалды шындық және робототехника. Жарық қондырғыларын, плазмалық және лазерлік технологияларды қолдану. Нетворкинг және Бенчмаркинг немесе арнайы іс-шараның (special event) тұжырымдамаларын құрудағы шығармашылық. Студенттер: іс-шараларды дайындау мен өткізу, сонымен қатар ивент-қызметтерді жылжыту кезінде инновациялық құралдарды қолдану; іс-шара тұжырымдамасын жасауда жаңа идеялар мен құралдарды қолдану, жарық, дыбыстық және басқа да техникалық қолдаудың мүмкіндіктерін техникалық қолдау ретінде қарастыру; электрондық қызметтер мен платформаларды қолдануды орындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм мен қонақжайлылықтағы тұтынушының мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Курс туристердің/туристердің және қонақжайлық индустриясының қонақтарының мінез-құлқын, олардың саяхаттарының мотивтерін, сол немесе басқа туристік өнімді таңдауы мен қалауын, орналастыру орындарын, тамақтану орындарын зерттейді. Курста қызмет көрсету секторы клиенттерінің тұтынушылардың мінез-құлқы тұжырымдамалары, тұтынушылардың мінез-құлқын басқару принциптері, қонақжайлылық индустриясында қолданылатын басқару стратегиялары қамтылған; тұтынушылардың көзқарасына, өмір салтына және тәжірибесіне сәйкес қызметті таңдаудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған; Студенттер топтарда, шағын топтарда, сонымен қатар жеке жұмыс жасап, туристердің/ қонақтардың типологиясын анықтайды, өнімдер мен қызметтерді ұсыну стратегияларын тұжырымдайды, әлеуметтік-экономикалық және сатып алушылық мінез-құлық арасындағы байланысты анықтайтын әсер етуші факторларды талдайды; Mix Marketing Services және оның 7P негіздерін қолданады. Курсты меңгеру жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен туризм және қонақжайлылық кәсіпорындарының маркетинг бөлімінің мамандары қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризмдегі және қонақжайлылықтағы цифрлық технологиялар және инновациялар
    Несиелер: 5

    Курс белсенді өзгеріп, жаппай онлайн кеңістігіне көшіп, делдалдарды айналып өтіп, соңғы тұтынушыға қол жетімді болатын туризм мен қонақжайлық секторын дамыту үшін телекоммуникациялық және цифрлық технологияларды қолдану мүмкіндіктерін зерттейді. Бұл бағыт электронды коммерциямен, блогерлармен, электронды резервтеумен және әр түрлі қызметтерді брондаумен: booking.com, expedia.com, bookhotel.kz және т.б.; және электронды төлемдер, электронды брошюралар, аудиогидтер мен виртуалды қалалар және т.б. үйлеседі. Студенттер шағын топтарда жұмыс істейді, сонымен қатар жеке тапсырмаларды жеке орындай отырып, электронды бизнес саласында сатып алу-сату, халықаралық электрондық жүйелерді қолдана отырып брондау технологияларын меңгереді. Курсты меңгеру қорытынды жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық нарығының кәсібт мамандары, ірі брондау жүйесінің өкілдері, тәжірибелі блогерлер және жеке саяхатшылар қатысады.

    Оқу жылы - 3
  • Тамақтану және сусындар бөлімін басқару
    Несиелер: 5

    Курс студенттерге қонақ үйлерде тамақтандыруды ұйымдастыру бойынша қызметті тиімді басқару үшін практикалық дағдылар мен білім береді. Курста қызмет көрсетудің негізгі принциптері, сонымен қатар қонақтардың қажеттіліктерін толық қанағаттандырудың немесе күткеннен асып түсуінің маңыздылығы аталып көрсетіледі. Студенттер әр түрлі іс-шараларға қызмет көрсету стандарттарын, сондай-ақ 1-5 адамға қызмет көрсету нұсқасын игере алады; әр түрлі қызмет түрлерін (неміс, ағылшын, орыс және т.б.); қолданылатын ыдыс-аяқтың түрлерін; таңғы асқа, түскі асқа, кешкі асқа тамақтануды ұйымдастыру, мейрамхана, бардың қызмет көрсету ерекшеліктері, сонымен қатар қонақ бөлмесіне тамақ ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гастрономиялық туризм
    Несиелер: 5

    Курс гастрономияны әлеуметтік феномен және Туризмдегі жаңа бағыттың пайда болу факторы ретінде көрсете отырып, туризм мен гастрономия арасындағы қатынастардың эволюциясын қарастырады; ұғымдық аппарат кеңейтіледі: агротуризм, шарап туризмі, аспаздық туризм, гастрономиялық туризм, этнографиялық туризм. Гастрономиялық туризм төңірегіндегі әлемдік бәсекелестіктің аспектілері қарастырылады; гастротуризм секторында туристік ұсынысты әзірлеу үшін негіз ретінде ұлттық тағамдардың, ұлттық тағамдар мен сусындардың ерекшелігі. Студенттер гастрономиялық туризмді бағыттау үшін жаңа туристік өнімді/қызметті дамыта алады. Курс бағдарламасында белгілі аспаздық мамандардың шеберлік сабақтарына қатысу, этно - және гастротуризм саласындағы практиктерді шақыру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Туризм және қонақжайлылық есебі
    Несиелер: 5

    Курс менеджментті ақпараттық-талдамалық қамтамасыз ету жүйесін, қаржылық ағындарды басқару, туризм және қонақжайлылық саласындағы басқару шешімдерін қабылдау процестерін ашады. Курс шығындарға, олардың жіктелуіне, қосымша шығындарды бөлуге, өнімнің өзіндік құнын есептеуге бағытталған. Ситуациялық тапсырмаларды шеше отырып, студенттер көптеген мәліметтер жиынтығынан тек сәйкес деректерді таңдайды, ақпаратты талдайды және оларды шешім қабылдау процесіне қолдау көрсету үшін қажетті түрі ретінде ұсынады.

    Оқу жылы - 3
  • Қонақ үйлер мен мейрамханалардағы реттеу және қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Курс мейрамхана және қонақ үй бизнесі саласындағы қызмет қауіпсіздігі мен қызмет көрсету қауіпсіздігі мәселелерін реттейтін нормативтік-құқықтық база мен нормативтік-құқықтық актілерді зерделеуді көздейді . Курс заңнаманың негізгі қағидаттарына, қонақжайлылық саласындағы халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес, қызметтердің өмірлік циклінің әр кезеңіндегі қонақжайлылық кәсіпорындарының тәуекелдерін жіктеуді және қызметтерді өндірудің технологиялық тізбегінің сатыларындағы тәуекелдерді басқару процесін қамтиды. Студенттердің жеке тапсырмалармен қатар ситуациялық тапсырмаларды шешу бойынша топтардағы жұмысы қарастырылған. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақжайлылық кәсіпорындары менеджерлерінің қонақ дәрістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
  • Қонақжайлылықтағы стандарттау және сертификаттау
    Несиелер: 5

    Курс қызмет стандарттарына және тұтынушыға сапалы қызмет көрсетуге негізделген әр түрлі орналастыру орындары мен тамақтану кәсіпорындарының қызметін сертификаттаудың негізгі принциптері мен әдістерін қарастырады. Студенттер әр түрлі сертификаттау схемаларымен жұмыс істей алады, өз қызметінде HORECA сферасының отандық және халықаралық стандарттарын қолдана алады, технологиялық процестерде еркін бағыттап және сертификаттауға және стандарттауға жататын тиісті қызмет тізбектерін құрады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен ҚР сертификаттау және стандарттау орталығының жетекші менеджерлері қатысады.

    Оқу жылы - 3
  • Оқиғалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс оқиғалар индустриясы туралы, қоғамдағы жаңа құбылыс ретінде, осы саланың ерекшеліктері мен болашағы туралы, оның қонақжайлылық және туризм индустриясымен тығыз байланысы туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курстың мазмұнына кіреді: іс-шаралар типологиясы, әлемдік тенденциялар, іс-шаралар қызметтерінің ерекшеліктері; серіктестік және шарттық қатынастарды ұйымдастыру; іс-шараны жоспарлау кезеңдері және оның бағдарламасы (сценарийі), оқиғаларға бағытталған технологиялар; маркетинг құралдарын іс-шаралар қызметін жылжыту кезінде қолдану, есептеу, бюджетті есептеу және іс-шараның қаржылық тиімділігін талдау, инвесторларды тарту құралдары. Студенттер әр түрлі іс-шаралар мен оқиғаларды (ивенттер) тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу құралдарын игере алады. Курсты меңгеру топтық жоба- іс-шарамен аяқталады. Қонақжайлылық нарығының практиктері, ивент индустриясының мамандары қонақ дәрістерімен қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 9

    Өндірістік практика оқыту үдерісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде/ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін студенттер жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
  • Гастрономия және қонақжайлылық мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылықтың ерекшеліктері, тамақтану дәстүрлері мен мәдениеті және әлем халықтарының асханаларының алуан түрлілігі туралы білімді, қонақжайлылық дәстүрлеріне сәйкес шетелдік қонақтарға сапалы қызмет көрсету дағдыларын кеңейтуге ықпал етеді. Студенттер іс-шара, шоу, инновация элементтерін қолдана отырып, әртүрлі ұлттар мен діндердің туристерінің қажеттіліктеріне сәйкес тамақтандыруды ұйымдастыруда, мәзір құруда сапалы қызмет көрсете алады, ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар негізінде шетелдік қонақтар үшін мәдени бағдарлама жасай алады. Сабақтар серіктес-практика базасында дуальдылық шеңберінде өткізілетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қонақ үйдің нөмірлік қорын басқару
    Несиелер: 5

    Бұл курс қонақ үй нөмірлерін басқаруға қажетті негізгі дағдыларды, бөлмелерді брондау ерекшеліктерін дамытады. Нөмірлерді сатудан түскен кірістерді жоспарлауға, болжауға, бюджеттеуге байланысты мәселелерді қарайды. Студенттер болашақта брондау жүйесімен жұмыс істей алады, сонымен қатар әр түрлі нөмірлерді жинау стандарттарын біліп алады және тұрмыстық химия, тоқыма және т. б. құралдарын қолдана отырып, қонақ үй желісінің дамыған стандарттары бойынша тазалау дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қызметтерді басқару және сапаны құру
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық саласында сапа мәдениетін қалыптастыруға бағытталған: халықаралық және отандық стандарттарға негізделген қызмет көрсету сапасының компоненттері, әр түрлі қонақжайлылық кәсіпорындарының қызмет көрсетулерінің технологиялық тізбектері, мейманханалар мен мейрамханалар қызметтері.Клиенттермен қарым-қатынасқа назар аударады және осы бағыт үшін қажетті дағдыларды қалыптастырады: құзыреттілік, қарым-қатынас, эмоциялар, мәдениет. Студенттер қонақтың типологиясын ескере отырып, сапалы қызмет көрсету компоненттерін жіктеу мен бағалаудың, қызмет көрсету деңгейінің қолданыстағы тәсілдерін, қонақтармен қарым-қатынас негіздерін және жанжалдарды басқару принциптерін игереді. Ғимараттан тысқару шығу және қонақ дәрістері, практикалық жаттығулар байланыс аймағындағы (Frot office, F&B) мамандықтардың ерекшеліктері мен мәнін және олардың қиындықтарын түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
  • Курорттарды басқару
    Несиелер: 5

    Курс туристік индустрияның мамандандырылған кәсіпорындары ретінде курорттар мен санаторийлердің қызмет ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ҚР рекреациялық ресурстарының шоғырлану аймақтарымен таныса алады,табиғи емдік факторларды қолданудың заманауи әдістерімен, осы кәсіпорындар деректерін басқару ерекшеліктерімен танысады, олардың мақсаты тек орналастыру қызметтерін ұсыну ғана емес, сонымен қатар емдік-сауықтыру, профилактикалық және дұрыс тамақтану қызметтерін ұсыну болып табылады. Курстың мазмұны сонымен қатар нақты орналастыру орындарына арналған стандарттардың талаптарын,олардың жабдықтары мен персоналы; қонақжайлылық қызметтерінің тізіміндегі жаңа бағыт ретінде қалпына келтіру медицинасы, денсаулық сақтау профилактикасы; курорттардағы емдік тамақтануды ұйымдастыруды қамтиды. Студенттер санаторий-курорттық өнімді қалыптастыру үшін мәліметтер базасын қолдана отырып, оның ерекшеліктері мен қонақжайлылық нарығындағы жаңа тенденцияларды ескере отырып, территориялардың рекреациялық ресурстарын бағалау технологиясын игере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ұйымдық мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтардың тәртібін талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларды жасау негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның тәртіптілік, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі

    Оқу жылы - 3
  • Қонақ үйлер тізбегінің стандарттары
    Несиелер: 5

    Курс орналастыру кәсіпорындарының қызмет стандарттарын қарастырады, даму бағыттарын, басқару нысандарын, ұйымдық құрылымын, корпоративті құндылықтар,персоналды басқару стандарттарын және қонақ үйдің барлық бөлімдері мен қызметтерінің жұмыс ерекшеліктерін зерттейді. Студенттер қонақ үй желісінің стандарттары негізінде фронт және бэк кеңсе қызметкерлерінің жұмысын, тамақ және сусындар қызметін, маркетинг және сату бөлімін, брондауды және т.б. біледі және ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Отельдегі сервистік операцияларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс сапалы қызмет көрсетуге бағытталған барлық қызметтердің корпоративтік кодексі мен мәдениетіне негізделген отель қызметтері және олардың функционалдық мақсаты, лауазымдық нұсқаулықтар және белгілі бір қызмет персоналына қойылатын талаптар, қарым-қатынас жүйесі және есеп беру туралы теориялық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер қонақтар циклінің барлық кезеңдерінде сапалы қызмет көрсету үшін қажетті жағдай жасай алады. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақ үйдің администраторлары мен супервайзерлері қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Эногастрономия
    Несиелер: 5

    Бұл мамандандырылған курс, тамақтану саласындағы соңғы тенденцияларды, атап айтқанда, эногастрономия деп аталатын сусындар мен белгілі бір тағамдардың өзара әрекеттесуі мен комбинациясының бағытын зерттейді. Бұл ғылым емес, керісінше шығармашылық үдеріс, өнер, бәрінен де құнды осы пән, өйткені тамақ секторы өнердің, шығармашылықтың объектісіне айналатындығын және мұнда авторлық көзқарастың үлкен рөл атқаратындығын және осындай шебер аспаздарға Мишелин жұлдыздары берілетіндігін көрсетеді.Студенттер осы бағытта жатқан принциптерді игереді, қорытынды бақылау емтиханы ретінде презентация- жоба түрінде өз құзыреттіліктері мен дағдыларын көрсете алады. Қонақ дәрістерімен бірегей сомельелер мен рестораторлар қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Сатып алуларды басқару
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық индустриясындағы қызметтер мен өнімдердің қауіпсіздігі мен сапасын реттейтін нормативтік құқықтық базаны зерделеуді қарастырады. HORECA саласындағы кәсіпорындарда сатып алу жоспарларын құрудың негізгі принциптері мен технологияларын қарастырады. Қоғамдық тамақтандыру және орналастыру мекемелерінің қызметтеріне міндеттер қою, сонымен қатар олардың сапасын бағалау және олардың орындалуын бақылау, кірістілік үшін жоспарлау құжаттарын пайдалану бағыттары көрсетілген. Студенттер кейс әдісі мен ситуациялық тапсырмаларға негізделген топтарда, мини-топтарда жұмыс істейді, сонымен бірге өзіндік жұмыстарды орындай отырып, негізгі құралдарды ала отырып, қонақжайлылықтағы сатып алуды басқару дағдыларын қалыптастыра алады, қонақжайлылық кәсіпорындарының материалдық-техникалық ресурстардағы қажеттіліктерін есептей алады. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Қонақ дәрістерімен қонақжайлылық индустриясының менеджерлері (Ecober, SonaLab) қатысады, олар HORECA үшін ең жаңа жабдықтар мен жабдықтар жеткізушілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дипломалды практикасы
    Несиелер: 5

    Дипломалды практикасы дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Дипломалды практикасы кезінде білім алушы кәсіпорын қызметімен және зерттеу міндеттері контекстіндегі есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржылық-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін зерттейді. Практика есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал практика нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 4
  • Мейрамхана бизнесіндегі қызмет көрсету стандарттары
    Несиелер: 5

    Курста қызмет көрсету процесінің ерекшеліктері, қызмет көрсету әдістері мен формалары, мейрамхана бизнесіндегі үрдістер, әртүрлі іс-шараларға арналған техникалар мен қызмет көрсету техникасы, мәзірді құрастыру және безендіру әдістемесі, шарап тізімі, мейрамхана қызметкерлерінің кәсіби мінез-құлқына қойылатын талаптар, олардың іскерлік этикеті, киімге және мейрамхана қызметкерлерінің сыртқы келбетіне қойылатын эстетикалық талаптар қарастырылады. Студенттер қонақтарға қызмет көрсетудің жоғары сапалы технологиялық тізбектерін қоғамдық тамақтану орындарына қызмет көрсету стандарттары негізінде құра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Отельдер мен мейрамханаларды автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Курс қонақжайлылық саласындағы автоматтандырылған және заманауи ақпараттық басқару жүйелері (АБЖ) туралы жалпы түсінік қалыптастыруға ықпал етеді, ал бұл менеджерге барлық жұмыс процестерін тиімді басқаруға мүмкіндік береді; қонақтарды брондау, тіркеу және орналастыру, олармен есеп айырысу, серіктестермен өзара әрекеттесу, құжаттар мен мәліметтерді өңдеу процестерін кешенді автоматтандыру персоналдың минималды қатысуымен болады. Fidelio, 1C: кәсіпорын 8.3 және MS Excel бағдарламаларына шолу жасау арқылы студенттер қонақ үй кәсіпорындарын басқарудың автоматтандырылған жүйелерімен жұмыс істеу үшін қажетті дағдыларды дамытады. Алған білімі мен дағдыларына негізделген қорытынды емтихан ретінде студенттер жазбаша емтихан тапсырады.

    Оқу жылы - 4
  • Гастрономия және тамақ дизайны
    Несиелер: 5

    Бұл курс қоғамдық тамақтандыру сферасындағы негізгі тенденциялармен: тағамды безендіру (дизайн) және беру, оның ішінде карвинг өнерін қоса алғанда, асүй қызметкерлерінің негізгі позицияларына қойылатын міндеттері мен талаптарын таныстырады; F&B саласындағы жетістікке жету үшін франчайзингтің және шығындарды бақылаудың маңыздылығы және тамақтандыру кәсіпорнының негізгі тұжырымдамасын жетілдіру және үнемі жетілдіру бағыттарын ұсынады. Осы сектордағы жұмыс үшін қажетті біліктіліктің маңыздылығы көрсетілген. Студенттер негізгі технологияларды игере отырып, қонақүйлер, қонақ үй желілері мен аспаз-жұлдыздар арасындағы қарым-қатынастардың тиімділігін, мейрамхана тұжырымдамаларының жетістігін, авторлық тағамдар дегеніміз не, сонымен қатар мүмкіндіктер мен заманауи сән үрдістерін анықтай алады. тағамдар дизайнында және F&B кәсіпорындары үшін ұсыныстар әзірлейді. Курс жазбаша қорытынды емтиханмен аяқталады. Ірі мейрамханалар желісінің танымал аспаздары студенттерге шеберлік сабақтарын өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON1

    Мейрамхана отель бизнесін басқару саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін негізгі тұжырымдамаларды, күрделі және айқын емес тәуелділіктерді, менеджменттің, маркетингтің, болашақ болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы парадишмалар мен теориялық әдістемелерді интеграциялауға қабілетті.

  • Код ON2

    Мейрамхана мен қонақ үй бизнесінде кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, тиісті бағдарламалық жасақтаманы және цифрлық технологияларды, құралдар мен теорияларды қолдана алады, сонымен қоса мәліметтер базасын жасауға қабілетті.

  • Код ON3

    Ауызша және жазбаша коммуникативтік дағдыларын көрсете отырып, дәлелдерді айқын тұжырымдай отырып және фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, сондай-ақ командада жұмыс істей білетінін көрсете отырып, шешім қабылдайтын тұлғалардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеттері мен мінез-құлқына, тұтынушылық мінез-құлқына ықпал ету құралдарын қолдана отырып әсер етуге қабілетті.

  • Код ON4

    Корпоративті әлеуметтік жауапкершілік қағидаларын, этикалық салдарларды және зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени және тарихи дәстүрлер мен құндылықтарды, қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, әр түрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қаржылық және басқару ақпаратын қоса алғанда, тиісті ақпараттарды талдай отырып, стандартты емес шешімдерді өз бетінше қабылдауға және олардың салдарын бағалауға қабілетті.

  • Код ON5

    Академиялық хат пен көпшілік алдында сөз сөйлеудің тұрақты дағдыларын көрсете отырып, мейрамхана және отель бизнесінде тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдауға және ұсынуға қабілетті.

  • Код ON6

    Кәсіби белсенділіктің жоғары деңгейін көрсете отырып, жеке денсаулығын күте отырып, жеке әлеуетті ашу үшін және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін де, қоғамға қызмет ету үшін де көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге және өз бетінше білім алуға машықтануға қабілетті.

  • Код ON7

    Қонақжайлылық саласындағы инновациялар мен жобаларды басқару бойынша хабардар болуы мен практикалық дағдыларды көрсете отырып, нақты жағдай мен деректерге дербес жүргізген сыни талдау негізінде мейрамхана және қонақ үй нарығының тенденциялары туралы ішкі және халықаралық нарықта да ақпарат беруге қабілетті.

  • Код ON8

    Тиісті ақпаратты талдай алады және дәстүрлі және инновациялық өнімдерді құра алады, емдеу-профилактика бағытын қоса алғанда, басым бағыттардың дамуын жобалайды, қызмет көрсетудің қазіргі заманғы халықаралық стандарттарына сәйкес сапалы тамақтану және орналастыру қызметін дамытады.

  • Код ON9

    Қолданыстағы стандарттарға сүйене отырып, қонақжайлылық кәсіпорындарының әртүрлі деңгейлерінде тамақтану және орналастыру қызметтерінің толық технологиялық циклдарын басқаруға; қонақ үй мен мейрамхананың тіршілігі процесінде әр түрлі құралдар мен тауарларды сақтауды және бөлуді; еңбекті қорғау, өмір қауіпсіздігі және қызмет көрсету ережелері мен нормаларын сақтауға, олардың тиімділігін бағалауға қабілетті.

  • Код ON10

    Маркетинг құралдары мен инновациялық технологияларды қолдана отырып, осы саладағы қызметтерді тұтынушылардың мінез-құлық тұжырымдамалары негізінде қонақжайлылық индустриясындағы қызметтермен өнімдерді жылжыту мен сатуды тиімді басқаруға қабілетті.

  • Код ON11

    Мейрамхана және отель бизнесі саласындағы кәсіпорындар қызметінің осы саланың нормативтік-құқықтық талаптарына және кәсіби этикалық стандарттарына сәйкестігіне кепілдік бере алады, бизнестің қолданыстағы әлеуетті модельдері мен қажеттіліктерін, техникалық програсстің әсерін бағалай отырып, олардың дамуын реттеуге қабілетті.

  • Код ON12

    Бөлімшеде бірыңғай корпоративті мәдениетті сақтай алады, қонақтарға қызмет көрсетумен байланысты бағыныштылар мен бөлімдердің бірлескен қызметін үйлестіруге және басқаруға қабілетті.

  • Код ON13

    Мәдени дәстүрлер мен мәдениетаралық өзара іс-қимылдың ерекшеліктерін, тамақтану және қонақжайлылқ индустриясының жаңа тенденцияларын ескере отырып, оның ішінде жаһандық дағдарыстың стандартты емес жағдайларын да ескере отырып, қалыпты режимде де, әртүрлі сипаттағы бұқаралық іс-шараларды өткізуде қонақтардың күтулерін қанағаттандыруға қабілетті.

Top