Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты мәдени-тынығу саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлауда қоғамның және еңбек нарығының қазіргі және келешектегі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін идеологиялық және мінез-құлық аспектілерінің бірлігі бойынша магистранттардың жеке және кәсіби құндылықтарын дамыту.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
  • Бейіндік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде білім беру бағдарламасының тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу және физиканы оқытудың заманауи ғылыми негізделген тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану қарастырылады. Физика курсының бөлімдері мен тақырыптарына ғылыми-әдістемелік талдау жүргізу. Пән саласын игерудегі оқушылардың жас ерекшеліктеріне, тұлғалық жетістіктері мен өзекті мәселелеріне байланысты, сондай-ақ оқылатын материалдың мазмұнына байланысты оқыту технологиялары мен әдістемелерін таңдау және жобалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Университеттегі оқу үдерістерін және оның нәтижелерін талдап, жоспарлап, бағалай алады. Жоғары білім беру саласында заманауи инновациялық технологияларды қолдана алады. Кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі тәрбиелеу үдерісін жүзеге асыру; өзінің педагогикалық қызметін өзін-өзі талдауды, өзін-өзі бақылауды жүзеге асырады; жоғары оқу орындарындағы білім беру үдерісінің әртүрлі компоненттерін жобала алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысында жобаларды басқару, іске асыру
    Несиелер: 4

    Стандартты емес жағдайларды тану тәсілдері; қызметтің артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтау әдістері; жаңа мәдени өнім жасау бойынша жұмыс талаптарына жауап беретін заманауи ақпараттық технологиялардың түрлері; «фандрейзинг» және «грант» ұғымдарының мазмұны туралы білімдерін көрсете алады. Стандартты емес жағдайларда сындарлы ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдер қабылдай алады. Нақты технологиялық, эстетикалық және экономикалық параметрлерді ескере отырып, жобалар мен бағдарламаларды әзірлеудің барабар әдістерін таңдау. Жобаны және / немесе ұйымды қаржыландыруға арналған тендерге қатысу үшін қажетті құжаттаманың пакетін дайындау. Әлеуметтік-мәдени қызметтің әр түрлі бағыттары бойынша жобалар мен бағдарламаларды әзірлеу әдістеріне дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінің инновациялық стратегиялары
    Несиелер: 4

    Бос уақытты дамытудың мәдени-тарихи тәжірибесін сипаттау және халықтың құндылық бағдарын өзгерту тенденциясы. Нарықтық трансформация дәуіріндегі халықтың мәдени-демалыс қажеттіліктерінің озық өсу динамикасын талдаңыз. Мәдениет және демалыс саябағында қала тұрғындары үшін рекреациялық технологиялар типологиясын сыни талдауға және тексеруге жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінде Қазақстан Республикасының мемлекеттік мәдени саясатын іске асыру технологиясы
    Несиелер: 4

    ҚР мәдени саясатының тұжырымдамасы туралы білімдері мен түсініктерін көрсету. Әлеуметтік-мәдени қызметтің функциялары, заңдылықтары мен қағидалары; ҚР мәдени саясаттың қағидалары, нысандары мен практикасы; мәдениет саласының қызметін реттейтін құқықтық құжаттар; шет мемлекеттердің мәдени саясатының қағидалары, формалары мен тәжірибелері; мәдени саясаттың субъектілері туралы; мәдениетті сақтау қызметінің бағыттары туралы білімдерін көрсету. Тұлға мәдениетін қалыптастыру механизмдерін түсіндіру; мәдени құндылықтардың мәні мен табиғатын және оларды жасау, көбейту және беру тетіктерін түсіну. Мәдени саясатты жүзеге асыруда нақты құбылыстарды талдауда білімді қолдана білу қабілетін көрсету. Мәдениет саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыру тұрғысынан заманауи әлеуметтік-мәдени тәжірибелерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Тарих мәселелерін, сонымен қатар ғылыми таным үрдісіне байланысты теориялық мәселелерді талдай алады. Қазіргі ғылымның мәселелерін сыни тұрғыдан талдай алады. Заманауи ғылыми білімнің әдіснамасы тұрғысынан әртүрлі философиялық бағыттарды бағалап, дәлелдей алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде пайдалы болуы мүмкін заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен қағидаларын дәлелдей алады. Өзін-өзі тану, қарым-қатынас, кәсіби және тұлғалық өсу практикасында қолдану тұрғысынан психологиялық білім мен талдау дағдыларын бағалауға және өз көзқарастарын беруге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мамандықтың пәндік бағыттарын B2-C1 деңгейіне сәйкес келетін шет тілінде түсіндіру. Сөйлеу әрекетінің төрт түрінің негізгі дағдыларын иелену: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тынығу индустриясының технологиясы
    Несиелер: 4

    Жаһандану, мәдениетті үнемдеу, бос уақытты коммерциализациялау, мәдени-тынығу қызметінің түрлерін консумеризациялау талда алады. Мәдени бағдарламалар мен әлеуметтік-мәдени іс-шараларды құруды талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тынығу индустриясындағы ғылыми зерттеудің концепциясы
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығуды зерттеудің әдіснамалық, әдістемелік және қолданбалы деңгейлеріне кешенді көзқараспен қарау; гуманитарлық ғылымдарда, оның ішінде мәдени-сауық саласын зерттеуде пайдаланылатын пәнаралық ғылыми құралдардың кең ауқымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысындағы ин-ституционализа-ция
    Несиелер: 6

    Қоғамның әлеуметтік-мәдени және экономикалық өмірін институттандыру туралы білімдерін көрсету. Мәдениет, мәдени-демалыс қызметін зерттеудегі институционализмнің әдіснамалық әлеуеті туралы білімдерін көрсету; Қазақстандағы мәдени салаларды институттандыру формалары. Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі мәдени салаларды институттандырудың әлеуметтік-мәдени тәжірибесін және олардың масштабталуының перспективаларын талдаңыз. Мәдениет салаларының қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ететін мәдениетті институттандыру заңдарын қолдану дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арт менеджмент
    Несиелер: 6

    «Арт менеджмент», «Арт индустриясы» ұғымдарының мазмұны туралы білімдерін көрсету; арт индустриясындағы басқарудың негізгі механизмдері; өнерді басқару технологиясының стратегиясы мен тактикасы; нарықтағы негізгі категориялар және арт индустриясындағы нарықтық қатынастар; өнер индустриясындағы қаржыландыру тетіктері; Қазақстандағы арт менеджменттің ерекшеліктері. Кәсіби функцияларды, арт-менеджердің міндеттерін орындау қабілетін көрсету; алынған білім мен дағдыларды мәдени мекеме басшысының қызметінде қолдану. Арт индустриясының күйін, проблемалары мен даму тенденцияларын; шығармашылық топтардың жұмысын ұйымдастыру; шығармашылық жобаларды жобалау және шығару; шығармашылық жобаларды өндіру және жүзеге асыру үшін қаржы көздерін тарту; әлеуметтік-мәдени жобаларды ілгерілету және іске асыру бойынша іс-шаралар өткізу талдау дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Нарықтық экономикадағы мәдени-тынығу қызметі/
    Несиелер: 6

    Мәдени-тынығу қызметінде көрнекі мәдениетті сипаттау және түсіндіре алады. Қазіргі заманғы мәдениет контексіндегі мәдени-тынығу қызметінің ағымдық үрдістері мен тарихи экскурсиялары және мәдени-тынығу қызметіндегі қазіргі заманғы тұлғаның қажеттіліктері туралы өз пікірлерін білдіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықтық көркем мәдениет теория-сы мен техноло-гиясы
    Несиелер: 6

    Ұлттық көркем-мәдени мұраны сақтау мен дамытудың негізгі проблемалары туралы білімдерін талдау деңгейінде көрсете алады. ХКМ саласындағы қоғамның негізгі әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарын талдау; халықтық өнер мәдениеті саласындағы қоғамның негізгі әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарын талдаңыз. Халық шығармашылығы мәдениеті саласында продюсердің шығармашылық қызметін ұйымдастырудың көркем және мәнерлі құралдарын қолдану дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызметінің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    Мәдени-тынығу бағдарламаларын, мәдени-тынығу бағдарламала-рының инновациялық түрлерін өткізудегі заманауи технологиялар мәселелерін түсіндіру. Мәдениет және бос уақыт саласындағы әлеуметтік технологияларды, мәдени-тынығу қызметінің қазіргі заманғы технологияларын: олардың жай-күйі мен проблемалары, даму перспективалары дамуының әдістері мен түрлерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет мекемелеріндегі креативті қызмет
    Несиелер: 6

    Шығармашылықты мәдени-тынығу қызметі маманының кәсіби маңызды сапасы ретінде түсіндіру. Шығармашылықты қалыптастырудың психологиялық-педагогикалық шарттарын талдау. Кәсіби дайындық үдерісінде болашақ мәдени-тынығу қызметіндегі мамандарда шығармашылықты қалыптастыру әдістемесін тұжырымдау және қалыптастыру. Мәдени-тынығу ісіндегі болашақ мамандардың шығармашылық деңгейіне өзіндік көзқарасы болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану жағдайындағы инкультурация мәселері
    Несиелер: 5

    ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе білу; мәдени мекемелердің өндірістік қызметі�� жақсарту міндеттеріне байланысты әлеуметтік-педагогикалық зерттеулер жүргізуге дайындық, мәдени және демалыс қатысушылардың жеке өсу үрдістерін оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этно-көркем білім беру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер, мәдени-тынығу салаларында білім беру ��рдістерін ұйымдастыру және жүргізу ерекшелікте-рі, табиғаты туралы негізгі мәліметтерді сипаттау; дидактиканың теориялық және әдіснамалық негізде-рін, оның негізгі заңда-рын, функциялары мен әдістерін салыстыру; оқу үрдісінің объектісі мен пәні ретінде, адами дамудың негізгі көздері мен үлгілерін салыстыра отырып, ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету және оқу үдерісін бағдарламалау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Промоутерлік қызмет
    Несиелер: 6

    Мәдени-тынығуының педагогикалық па-радигмаларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсіндіру. Ғылыми парадигмалардың өзгеруі тұрғысынан мәдени-тынығу белсенділігінің теориясын генезисіне талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арт педагогика
    Несиелер: 5

    Арт-педагогикалық технологиялар, заманауи арт-педагогикалық тұжырымдамалар табиғаты туралы білімдерін көрсете алады; оқушының эмоционалды-ерік саласына тиімді психологиялық-педагогикалық әсер ету құралы ретінде көркем-педагогикалық технологияларды қолданудың мәні мен логикасы. Заманауи арт-педагогикалық технологияларды және оларды білім беру практикасында қолдану шарттарын талдай алады. Оқу іс-әрекетін құру мен жобалауда, жеке білім беру бағдарламаларын рәсімдеуде көркем педагогиканың принциптерін түсіндіру. Жобалау технологияларын меңгеру және арт-педагогикалық технологияларды қолдану негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру дағдыларын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Имидж және брендинг
    Несиелер: 5

    Брендтің әлеуметтік-мәдени ортасын, Қазақстан аймақтарының мәдени брендингін, мәдени-тынығу мекемелерінің мәдени брендингін сипаттау және дәлелдеу. Әлеуметтік-мәдени саладағы ұйымдардың имиджін сыни талдауға және тексеруге жатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тынығу индустриясындағы әлеуметтік-мәдени технологиялар
    Несиелер: 5

    Бос уақыт индустриясында іске асырылатын негізгі әлеуметтік-мәдени технологиялар туралы білімдерін көрсете алады. Мәдени-тынығу мекемелерінің қызметіне жалпы және көркем басқаруды жүзеге асыра білу қабілетін көрсету; демалыс мекемелерінің техникалық құралдарын (жарық, дыбыс, фильм-видео және компьютерлік жабдықтар) және сахналық жабдықтарды пайдалануға. Театрландырудың креативті әдістерін, оның ішінде сценарийлер мен режиссерлік режимдерді; негізгі мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру технологиялары (корпоративті, ойын, халықтың жаппай демалысын және бос уақытын ұйымдастыру және т.б.); бос уақыт индустриясының әлеуметтік-мәдени сала институттарымен өзара әрекеттесу технологияларны қолдану дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби имидж
    Несиелер: 5

    Іскери кәсіби имидждің ғылыми-теориялық негіздерін, имиджелогия мәселелерін әлемдік іскерлік мәдениет және әлеуметтік және жеке қарым-қатынас туралы ғылым ретінде түсіндіру және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмысының теориялық және әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Мәдени-тынығу іс-әрекеттерін ғылыми зерттеу үшін әдістемелік-теориялық негіздемелерді қалыптастыру. Мәдени-тынығуды ұйымдастырудың тарихнамасы, әдістемесі және теориясы бойынша мамандандырылған әдебиеттерді зерттеу негізінде ғылыми мәліметтерді талдау. Шығармашылық, тәуелсіз ойлау және ғылыми зерттеулердің, тәуелсіз зерттеу жұмыстарының, мәдени және бос уақыттың барлық салаларында іргелі теориялық дайындықты қажет ететін дағдылары болуы; ғылыми-зерттеу про-блемаларын шешудегі мәдени-тынығу іс-әрекет теориясының ғылыми аппаратура-сын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінің ғылыми мектептері
    Несиелер: 6

    Мәдени-тынығуының педагогикалық па-радигмаларын зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін түсіндіру. Ғылыми парадигмалардың өзгеруі тұрғысынан мәдени-тынығу белсенділігінің теориясын генезисіне талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Ғылыми-зерттеу жұмыстарында мәдени-демалыс мекемелерінің алдыңғы қатарлы тәжірибесінің ғылымының қазіргі жетістіктерін қолдана білу.

  • Код ON2

    Мәдениетаралық өзара әрекеттесу процесінде мәдениеттердің әртүрлілігін талдау және ескеру.

  • Код ON5

    Мәдениет мекемелерінің, демалыс орындары мен демалыс индустриясының технологиялық процесін ғылыми негізде жүзеге асыруға дайын болу.

  • Код ON7

    Мәдени мекемелердің өндірістік қызметін жетілдіру және әлеуметтік-мәдени іс-шараларға қатысушылардың тұлғалық өсу процестерін оңтайландыру міндеттеріне байланысты әлеуметтанулық және педагогикалық зерттеулер жүргізуді басқару

  • Код ON8

    Мәдениет мекемелерінің, демалыс және демалыс индустриясы кәсіпорындарының қызметін ұйымдастырудың жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлеу.

  • Код ON1

    Жүйелі тәсіл негізінде проблемалық жағдайларға сыни талдау жүргізу, іс-қимыл стратегиясын жасау.

  • Код ON3

    Өзіндік қызметтің басымдықтарын және оларды өзін-өзі бағалау негізінде жетілдіру жолдарын анықтап, іске асыру.

  • Код ON9

    Әлеуметтік-мәдени жобаларды алға тарта отырып, әлеуметтік және мәдени мекемелердің мәдени қызметтеріне инновациялық маркетингтік жүйелерді құруға қабілетті болу.

  • Код ON4

    Әлеуметтік-мәдени дизайн саласында ғылыми-зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыру.

  • Код ON9

    Оқу іс-әрекеті жүргізілетін пәндер бойынша оқу материалдарының толық жиынтығын жасай білу.

Top