Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05110 Биология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетел тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық құзыреттілікке, іскерлік хат алмасу дағдыларына, шетел тіліндегі түпнұсқа көздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша хабарларды дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентациялар, талқылаулар, рефераттар және шет тілінде тақырыптық зерттеулер бойынша мақалалар , ғылыми мәтіннің аннотациясы, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биология саласындағы соңғы жылдардағы ғылыми жетістіктер
    Несиелер: 4

    Әлемдегі биологиялық ғылымның қазіргі заманғы даму үрдістерін қарастырады, ең перспективалы бағыттарды, белгілі биолог ғалымдардың рөлін және олардың ғылыми жаңалықтарын талдайды, биология саласындағы негізгі проблемаларды бағалайды. Биологиялық зерттеулер, тірі организмдердің биоалуантүрлілігі, ақуыз және нуклеин қышқылдарының құрылымын, оның ішінде математикалық болжау және биологиялық процестерді модельдеу әдістерін талдау саласындағы ғылым мен техниканың дамуы мен жетістіктерін зерттейді. Жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы биологиялық ғылымның жетістіктері туралы іргелі және қолданбалы білімді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    ХХІ ғасырдағы жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихын, философиясын, мәдениет пен өркениеттің заманауи еуропалық ғылымын, ғылыми білімнің құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерін, XXI ғасырдағы коммуникациялық технологияларды және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін зерттейді. Ол жаратылыстану-техникалық ғылымның заманауи нақты методологиялық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын айқындайды, сыни ойлауды логикаға айналдырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастырады. Негізгі психологиялық тұжырымдамалар, дағдылар мен қабілеттер, жеке тұлғаның психологиялық зерттеулері бойынша ғылыми және теориялық дүниетаным қалыптастырады, эксперименталды психологиялық зерттеулер мен психокоррекциялық жұмыстардың негізгі әдістерін енгізеді, командалық қақтығыстарды басқарады, стресті және олардың шешу әдістерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беру жүйесінде пәндердің оқу үрдісінің нысандары мен әдістерін талқылау; сабақтар жүйесін, жалпы және кәсіптік білім беру үшін қажетті әдіснамалық құралдар жиынтығын сипаттау; топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде мысалдар келтіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім берудің жоғары білім жүйесінің заманауи парадигмаларын бейнелейді. Педагогикалық ғылымның әдістемесін, жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін зерттейді. Бұл оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың жаңа әдістері мен формаларын, білімді және көшбасшылық қасиеттері бар маманның жеке басын қалыптастыруды меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Mикро және макрофиттер
    Несиелер: 4

    Су өсімдіктерінің түрлік құрамын, тіршілік циклінің ерекшеліктерін, су қоймасының басқа биотасына құрылымы мен әсерін қарастырады. Пәнді игеру барысында мыналар зерттеледі: Өсімдіктердің систематикасы, өсімдік тіндерінің құрылымдық ерекшеліктері, су өсімдіктерінің тіршілік ету ортасына бейімделуі, өмірлік цикл мен көбею ерекшеліктері, балдырлар бөлімдерінің өкілдеріне тән белгілер, жоғары су өсімдіктері, су ортасының ластану көрсеткіштері түрлері, су өсімдіктерінің су объектілері үшін маңызы және олардың су экожүйелеріндегі рөлі. Далалық және зертханалық, биологиялық зерттеулерді орындаудың әдістемелік негіздерін қолдану, бағдарға сәйкес заманауи аппаратураны, есептеу кешендерін пайдалану, биоиндикация әдісін және осы бағдарлама бойынша трофикалық деңгейді анықтау тәсілдерін меңгеру, су өсімдіктерінің түрлік құрамы мен саны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР -дағы биология ғылымдарының дамуының қазіргі жағдайы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасындағы биологиялық ғылымның тарихын, жай-күйін, негізгі бағыттарын, даму үрдістері мен перспективаларын қарайды. Қазақстанда биологиялық ғылымның қалыптасуы мен дамуындағы отандық ғалымдардың рөлі. Қазақстандағы биологиялық ғылымның дамуындағы Ғылым академиясының, білім беру және ғылыми орталықтардың рөлі. ҚР Ұлттық биотехнология орталығының биологиядағы зерттеулердің молекулярлық-генетикалық, экологиялық, медициналық бағыттарын дамытуға қосқан үлесі . Оқыту нәтижелері білім беру және ғылыми қызмет саласындағы кәсіби қызметте пайдаланылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Aльгология
    Несиелер: 4

    Балдырларды жүйелеу, флористика, география және экологияның теориялық аспектілері мен заманауи бағыттарын қарастырады. Морфология, көбею биологиясы. Теңіз және континентальды су қоймаларының фитопланктоны және фитобентосы. Топырақ балдырлары. Балдырлар экожүйенің жай-күйінің көрсеткіші ретінде. Цитология, физиология, биохимия және балдырлар генетикасы негіздері. Палеоальгология. Өсімдіктер әлемінің қалыптасуының негізгі кезеңдері. Микропалеоальгология, таксономия, балдырлар цитологиясы әдістері. Далалық және зертханалық, биологиялық зерттеулерді орындаудың әдістемелік негіздерін қолдану, заманауи аппаратураны пайдалану, балдырлық қоғамдастықтардың қазіргі жай-күйі туралы биоалуантүрліліктің биосфераның тұрақтылығы үшін маңызы, биологиялық объектілерді бақылау,сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, өсіру әдістерін қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігі және қорғау
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-ҚР-дағы фаунаның биологиялық әртүрлілігін зерттеу және сақтау принциптері. ҚР жануарлар дүниесінің биологиялық әртүрлілігі туралы түсінікті қалыптастырады; жануарлардың ареалы мен санын зерделеу бойынша мониторингтік зерттеулер жүргізудің қағидаттары мен қазіргі заманғы әдістері. Ішкі және трансшекаралық миграция процестерін зерттеудегі проблемалар мен халықаралық ынтымақтастық. Алған білімдерін білім беру және табиғатты қорғау саласындағы кәсіби қызметте қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР өсімдіктер мен жануарлар ресурстарын, ұтымды пайдалану және қорғау
    Несиелер: 6

    Қазақстанның өсімдік және жануарлар ресурстарының жай-күйін, ҚР Өсімдік және жануарлар ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану мүмкіндіктерін қарастырады. Өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының жағдайын бағалау әдістері және оларды қалпына келтіру жолдары. ҚР-дағы өсімдіктер мен жануарлар ресурстарының жай-күйін анықтау әдістері, оларды қалпына келтіру жолдары және оларды тиімді пайдалану жөніндегі ұтымды шаралар туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық биология
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің негізгі мақсаты магистранттарға ақпараттық биологияның (биоинформатика) мазмұны мен мүмкіндіктері, ақпараттық биология әдістерін қолдану мүмкіндіктері, оның ішінде теориялық талдау және компьютерлік модельдеу, молекулалық биологияның, молекулалық генетиканың, жасушалық биологияның, Физиологияның, биофизиканың, жалпы биологияның, биомедицинаның, фармакологияның іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге арналған., Экология және осы ғылымдардың математика, информатика және физикамен түйісуінде туындайтын мәселелер. Ақпараттық биология пәні және биоинформатика жұмыс істейтін әдістер туралы түсінікке ие болу; нақты ғылыми-зерттеу мәселелерін шешу үшін биоинформатиканың негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геномика
    Несиелер: 5

    Геномдарды құрудың жалпы принциптерін және олардың гендік элементтерден тыс гендердің функцияларын ретке келтіруді, картаға түсіруді және сәйкестендіруді жүзеге асыратын құрылымдық-функционалдық ұйымдастыруды қарастырады. Геномика әдістері биологиялық жүйелер мен процестердің жаңа заңдылықтарын ашуға бағытталған. Геномдардың қызметі мен эволюциясы туралы түсінікке ие болу және жасушаның барлық ықтимал қасиеттері туралы ақпарат алу; бүкіл жасушаның толық генетикалық сипаттамасын - ондағы гендердің саны мен олардың реттілігін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Урбанофлора
    Несиелер: 6

    Қала флорасын ұтымды пайдалану мен қорғауға байланысты қалалық флораның ерекшеліктерін, мегаполистер шегіндегі өсімдіктердің пайдалы қасиеттері мен түрлік әртүрлілігін қарайды; урбанофлорада өсімдіктердің жергілікті және жерсіндірілген түрлерін қолдану тарихын зерделейді; экологиялық проблемаларды шешудегі урбанофлораның рөлі туралы түсініктерді зерттейді. Қалалық ортадағы қоршаған ортаның жай-күйін фитоиндикациялау мәселелері. Урбанофлора құрамында қолданылатын өсімдіктер түрлері, қалалық аумақтарды көгалдандыру, экологиялық проблемаларды шешу және биоиндикация үшін урбанофлораны пайдалану принциптері туралы негізгі білімді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі принциптерін, әдіснамасын, биологиялық зерттеулердің дәстүрлі және заманауи әдістерін, заманауи аналитикалық жабдықтарды, статистикалық талдау әдістерін, ғылыми ақпаратты іздеу және өңдеу әдістемесін қарастырады.Оқыту нәтижелерін ғылыми зерттеу әдістерін таңдауда, алынған нәтижелерді талдауда және түсіндіруде, олардың зерттеулерінің сапасы мен деңгейін анықтауда қолдануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи биологияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты магистранттарды биология саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің өзекті проблемаларымен және перспективалық бағыттарымен таныстыру. Қазіргі проблемалар мен жетістіктерді негіздеу, биологиялық, биофизикалық және биохимиялық құбылыстардың принциптері мен негізгі заңдылықтарын түсіндіру. Биология ғылымдарының ең тиімді бағыттарын ашу. Қазіргі заманғы ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу және негізгі биологиялық пәндерді дамытудың қазіргі заманғы әдіснамалық жетістіктері мен перспективалық бағыттарын қолдану; өзінің ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін әдеби мәліметтермен талдай және салыстыра білу. Жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы іргелі биологиялық идеяларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттық дизайн және көгалдандыру
    Несиелер: 6

    Ландшафтық дизайнның теориялық және практикалық негіздерін және көгалдандыруды табиғи, әлеуметтік және экономикалық факторларды талдау негізінде ландшафтық дизайн әдістерін, әдістері мен құралдарын ұтымды пайдалануды анықтау; заманауи ландшафтық дизайнның ұйымдастырушылық, ғылыми және әдістемелік негіздері және қолданылатын технологиялар туралы білім кешенін қалыптастыру, тұрғын аумақтар мен шаруашылық объектілерін көгалдандыру бойынша практикалық міндеттерді шешуде шығармашылық тәсілге дайындық. Ландшафтық жоспарлау принциптері, ландшафтық жоспарлауды дамытудың негізгі кезеңдері, ландшафтық жоспарларды жіктеу және олардың құрылымының ерекшеліктері туралы түсініктері болуы; ландшафтық объектілер, өсімдіктер және су құрылғылары бойынша жобалық құжаттаманы әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клетка мембранасы
    Несиелер: 7

    Ол әртүрлі өсімдіктер мен жануарлар тіндерінің жасуша мембраналарының жіктелуін, эволюциясын, модельдері мен функцияларын, құрылымдық сипаттамаларын, биохимиялық ерекшеліктерін, әртүрлі мембраналардағы метаболикалық процестердің заңдылықтарын қарастырады. Өсімдіктер мен жануарлар тіндеріндегі жасуша мембраналарының жіктелуі, ерекшеліктері және метаболизм процестеріндегі функциялары туралы алған білімдерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қоршаған ортаның биологиялық мониторингі
    Несиелер: 7

    Өсіп келе жатқан антропогендік әсерді ескере отырып, қоршаған ортаның қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптастыру; экологиялық болжамдарды негіздеу және нақтылау кезінде магистранттарды қоршаған ортаның және оның компоненттерінің жағдайы туралы оңтайлы ақпарат алу үшін биологиялық зерттеулердің негізгі ережелерімен таныстыру. Мониторинг принциптерінің мәні. Мониторингтің жалпы құрылымы. Мониторинг түрлерін жіктеу. Әсер ету факторларының мониторингі физикалық, химиялық, биологиялық әсер ету факторлары; БиоСфера жағдайының мониторингі географиялық мониторинг (атмосфера, Мұхит, өзендер мен көлдері бар құрлық беті) және биологиялық мониторинг. Әсер ету факторлары мен ортаның жай-күйін бақылау; жай-күйін болжау және болжамды жай-күйін бағалау. Қоршаған орта мониторингінің бағдарламаларын, сондай-ақ оларды мониторинг кезінде қолдануды және қоршаған орта мониторингінің түрлерін жіктеуді; бақылау және жерүсті қамтамасыз ету әдістерінің жүйесін, кері байланыс пен басқаруды, биологиялық мониторингті бақылау әдістерін әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның өсімдіктер және жануарлар дүниесінің экологиялық мәселелері
    Несиелер: 7

    Экология және биологиялық әртүрлілік саласында қоршаған ортаны қорғаудың негізгі аспектілері мен қағидаттарын қарастырады және республикада қоршаған ортаны қорғау және орнықты даму бойынша практикалық қызметті білікті түрде жүзеге асырады. Жөніндегі іс-шараларды жоспарлау және іс жүзінде жүзеге асыру; Қазақстан Республикасындағы қоршаған ортаның экологиялық жай-күйі мен проблемалары және оларды шешу жолдары; республикада қоршаған ортаны қорғау және орнықты даму жөніндегі практикалық қызметті білікті жүзеге асыру; Табиғи ортаны қорғау және пайдалану саласындағы ішкі және сыртқы саясат үшін негіз қалаушы маңызы бар маңызды құжаттар туралы түсінікке ие болу; Экологиялық мәселелерді шешу үшін материалдар мен эксперименттердің нәтижелерін пайдалану дағдыларын, табиғи жүйелердің ластану қаупін бағалау мәселелерін және олардың салдарын жою үшін экологиялық мекемелер қолданатын шараларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клеткалық биология
    Несиелер: 7

    Прокариоттық және эукариоттық жасушалардың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын зерттеудің теориялық негіздері мен өзекті бағыттарын қарастырады. Жасушаның молекулалық биологиясы, геномның экспрессиясын құрылымдық-функционалдық ұйымдастыру және реттеу, жасушалардың авторегуляциясы мен бейімделу механизмдері, пролиферация және саралау, әртүрлі организмдердегі жасушалардың интеграциясы, жасушааралық өзара әрекеттесу. Жарық және электронды микроскопия, жасушаларды культивациялау, жасушаішілік құрылымдарды бөліп алу және зерттеу, метаболизм процестерін талдау, иммунохимия, ПТР, ИФТ, секвенирлеу әдістері. Білім беру және ғылыми кәсіби қызмет саласындағы жасушалық биология саласындағы өзекті бағыттар мен заманауи зерттеу әдістері туралы алған білімдерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше қорғауға алынған табиғи территориялардың өзекті мәселелері
    Несиелер: 7

    Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың типтерін жіктеуді, функциясын, ұйымдастыру және басқару принциптерін, міндеттерін, қоршаған ортаны қорғау және биоәртүрлілікті сақтау саласындағы заңнамалық және нормативтік құжаттарды қарайды. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар қызметіндегі өзекті мәселелер мен проблемалар. Ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың негізгі түрлері, ұйымдастыру қағидаттары және өзекті проблемалары, Қоршаған ортаны қорғау және биоәртүрлілікті сақтау саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттама туралы түсінікке ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ҚР Қорықтары
    Несиелер: 7

    ҚР қорықтардың құрылу тарихын, ландшафтық және экологиялық-географиялық зоналылығын, ұйымдастыру принциптерін және қызмет ету ерекшеліктерін қарастырады. Қорықтар аумағында мониторингтік зерттеулер жүргізу қағидаттары мен әдіснамасы. Қазақстан Республикасындағы қорықтардың экологиялық-географиялық орналасуы, мақсатты бағыты туралы түсінікке ие болу және қызметте пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    қазіргі кезеңде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау,соның ішінде ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON7

    Жаңа міндеттерді қою және шешу үшін кәсіби қызмет саласындағы іргелі биологиялық түсініктерді пайдалану білу

  • Код ON10

    жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және әр түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON4

    биология саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, жоғары мектеп педагогының еңбегін ғылыми ұйымдастыруды сыни тұрғыдан бағалау.

  • Код ON6

    Биология саласындағы жаңа ғылыми-зерттеу нәтижелерін талдау, өнертапқыштық, коммерциалау жұмыстарын және оның элементтерін ғылыми –зерттеу жұмыстарына ендіруді ұсына білу.

  • Код ON1

    педагогикалық ғылыми саласы бойынша әдіснамалық және әдістемелік білімдерді, ЖОО-да оқу-тәрбие процесін жүргізу дағдыларын оқытудың заманауи инновациялық әдістерін қолдануды меңгеру.

  • Код ON3

    мекемелерде қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON5

    Қазақстанда және әлемде биологияның қазіргі даму тенденцияларын қолдану, биологиялық ғылымдарға тиімді бағыттауды ашу, биология саласындағы өзекті мәселелерге өзіндік баға беру.

  • Код ON8

    Ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалаларда және магистрлік диссертацияда нәтижелерді қорытындылай білу.

  • Код ON9

    биологияның пәнаралық туыстық саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздей білу.

Top