Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01541 Химия в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Заманауи аналитикалық химияның қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы химиялық талдау, ерітінділерді анықтау, оқшаулау, бөлу және концентрациялау әдістері және т.б. білімдерін пайдалану. Қазіргі заманғы аналитикалық химия саласындағы кәсіби қызметті ұйымдастыру қабілетін меңгеру. Ең соңғы құралдарды пайдалана отырып, заманауи аналитикалық әдістерді меңгеру дағдыларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасының теориялық негіздерін үйренуге бағыттайды. Оқу-тәрбие үдерісінде жүзеге асырылу барысын, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда білім алушылардың жас және дербес ерекшеліктерін көрсетуді және талдауды, баға беруді меңгертеді. Педагогтің кәсіби абыройы мен қадір-қасиетін қорғау және педагогикалық этика нормаларын сақтауға байланысты, кәсіби талаптарға сай бағдарламалар мен түрлі нұсқаулықтар дайындауға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Заманауи психологияның ғылыми-теориялық салалары мәселелерін, ұлтаралық қарым-қатынастағы әлеуметтік-психологиялық құбылысты меңгертеді. Еңбек ұжымындағы конфликтіні реттеудің механизмдерін, тәсілдерін бағалайды. Коммуникативтік технологияларды пайдаланып, диагностикалық коррекция жасауға, тұлғааралық қарым-қатынасты, сапалы нәтижеге қол жеткізу ұмтылысын, білімін жетілдіру жұмыстарына эксперимент жүргізуге, көшбасшылық, жетекшілік қабілеттерге ие болуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да оқу үрдісін ұйымдастырудың ғылыми аспектілері/
    Несиелер: 4

    Химиялық теорияның білім беру, әдістемесінің және практикасының өзекті аспектілерін қазіргі заман талабы жағдайында бағалау. Стандартты емес жағдайларда кәсіби есептерді шешу дағдыларына ие болу, идеяларды шешуде және оларды көпшілікке ұсынуда білімдерін пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқудың заманауи технологиялары және әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Жоғарғы оқу орнында бейорганикалық химияны, сондай-ақ жалпы химияны оқытудың заманауи технологиясын оқытуда әдістемелік сауаттылыққа ие болу. Жалпы және бейорганикалық химияны интерактивті оқытудың заманауи технологияларын пайдаланып оқудың дағдысын ұйымдастыру және бейорганикалық химияны оқытудың ерекшеліктерін көрсету

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 4

    Химияда, медицинада, тамақ өнеркәсібінде, экологиялық, аналитикалық бақылауда заттардың сапалық және сандық талдау әдістерінде, молекулалық биология және биохимия саласында, сонымен қатар сабақтас салаларда, соның ішінде фармакология мен нанотехнологияда зерттеулер жүргізу кезінде білімдерін пайдалану, негізгі аналитикалық химияның қазіргі мәселелеріне, бөлу және концентрациялау әдістеріне, жоғары таза заттарды талдаудың және төмен концентрациялы заттарды анықтаудың заманауи әдістеріне қатысты мәселелерді шеше білу және алынған мәліметтерді қорытындылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетел тілінде химия бойынша ғылыми ақпараттық дереккөздерінен (интернет желісі, онлайн жүйесі) алынған ақпаратты, ғылыми зерттеуін ұсынуға, келісімдер жүргізуге бағыттайды. Химиядан алған білімін білім, ғылым, кәсіби және әлеуметтік салаларда ауызша және жазбаша қарым қатынас құралы ретінде ағылшын тілінде өз көзқарасын дәлелдеуді меңгертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы оқу процесінің менеджменті
    Несиелер: 4

    Жоғары кәсіптік білім беру мекемесінің жұмыстарын ұйымдастыру және жүргізілетін ішкі жүйелерінің ерекшеліктері мен сипаттамаларын анықтауға мамандандыру. Жоғары білімді басқарудың мәні мен міндеттерін, университеттің инновациялық дамуындағы білім менеджментінің рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның эволюциялық дамуындағы қалыптасқан, философиялық ойларды, дүниеге көзқарастарды, қоғамдық құндылықтарды меңгертеді. Ғылыми қызметте стандартты ғылыми және кәсіби міндеттерді шешуде логикалық және сыни ойлау әдістерін, ғылыми зерттеулерді үйретуге бағыттайды. Философиялық мәселені ғылыми тұрғыдан шешуде, өзінің жалпы интеллектуалдық және жалпы мәдени деңгейін жетілдіруге, дамытуға, өзінің көзқарасын ұсынуға дағдыландырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиядағы зерттеулердің аспаптық әдістері
    Несиелер: 6

    Инновациялық тәсілдер арқылы аспаптық және физика-химиялық әдістерді зерттеу. Физика-химиялық зерттеулердің қажетті нәтижелеріне жету жолдарын таңдау. Теориялық білімді алынған ғылыми зерттеулермен ұштастыру. Теориялық, өндірістік жағдайларда кванттық-механикалық әдістерді үздіксіз және тиімді қолдануға бағыттау. Эксперименттік зерттеулерді орындау үшін сандық және сапалық аналитикалық әдістерді тиімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да химиялық пәндерді оқытудың ғылыми-әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 6

    Негізгі орта мектепте химияны оқытуда инновациялық педагогикалық технологияларды қолдана біледі. Химияны оқытудың тиімді жолдары мен орта және жоғары мектептердің ғылыми-әдістемелік аспектілерінің сабақтастыра алады. Химия мұғалімінің әдістемелік дайындығында білімін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
    Несиелер: 6

    Органикалық химиядағы ғылыми білімнің логикасы мен әдістемесін қалыптастыру. Кейбір тарауларды оқыту барысында әдістемелік аспектілерін көрсету: «Көмірсулар», «Құрамында оттегі бар қосылыстар», «Полимерлерді алу әдістері – полимерлеу, поликонденсациялау» т.б. Аз қалдықты және қалдықсыз технологияларды игерудің заманауи тәсілдерін меңгеру. Органикалық химияның концептулды жүйелері мен даму заңдылықтарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялардың теориялық негіздерінің әдістемесін меңгеру. Педагогикалық инновациялар негізінде университеттің ұйымдастыру жұмысын жалпылау, оқу үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу жолдарын талдау және сабақта және жоғарғы оқу орындарында инновациялық оқытуды қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің химиялық есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 6

    Шығармашылық есептерді шешуде мақсат қою және дұрыс жолды таңдау, бакалавриат химиктерінің интеллектуалдық қабілеттерін меңгеру, сонымен қатар химиялық эксперименттік есептерді шешу дағдыларын дамыту, күрделілігі әртүрлі есептерді шешу әдістерін жетілдіру. Химиялық жобаларды басып шығаруға дайындау және оны ұсыну әдістерін анықтау. Бірнеше процестердің сандық мәліметтерін салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заттардың құрамы мен құрылысын анықтау әдістемесі
    Несиелер: 6

    Тәуелділік координаталары бойынша молекуланың қасиеттерін, электр өрісіндегі молекулалардың классикалық электростатикалық әрекеттесуін, орын ауыстыру және әрекеттесу теорияларын, сутегі атомының спектрлерін, көпэлектронды атомдардың құрылысын, көп атомды молекулалардағы айналу және электрондарды білу сондай ақ полиатомды молекулалардағы спектроскопияны біліп , олардың сипаттамалары негізінде химиялық заттардың жай-күйін болжау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық химияның теориясы мен мәселелері
    Несиелер: 5

    Синтетикалық полиэлектролиттердің физикалық химиясының кейбір мәселелерін, иондарды шешуді, зарядталған интерфейстердің тепе-теңдік қасиеттерін, электродтық процестердің кинетикасын, жүйкелер мен бұлшықеттердің электрохимиялық қасиеттерін білу; жартылай өткізгіштердің беттері, физикалық-химиялық анализ, органикалық синтез, минералды шикізатты өңдеу мәселелері және басқа да өзекті мәселелерді меңгеру және білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейорганикалық химияның фундаменталды сұрақтары
    Несиелер: 5

    Тұрақты даму немесе «жасыл» химия мүддесінде химиялық процестердің оңтайлы шарттарын жобалау және таңдау мүмкіндігін қамтамасыз ететін іргелі білімді қалыптастыру. Химиялық реакциялардың дамуының негізгі тәсілдерін түсіндіру. Қоршаған ортаға кері әсерін жоюда кәсіби дағдыларды пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 7

    ООрганикалық химияның жеке сұрақтарын көрсете білу. Болашақ мұғалім-зерттеушінің шығармашылық іс-әрекетінде ғылыми-әдістемелік көзқарасты қалыптастыруға қажетті органикалық химияның жекелеген мәселелерін толығырақ зерделеу. Кәсіби ақпарат көздерінде (журналдар, веб-сайттар, білім беру порталдары) қарастыру мүмкіндігінің болуы; органикалық заттармен химиялық эксперимент жасауда зертханалық жұмысты жүргізу барысында органикалық химиядан өзіндік жеке жұмыс жасай алу керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 7

    Физикалық және коллоидтық химияның заманауи жағдайына талдау жасау. Химиялық заттардың күйін болжау және физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи технологияларын көрсету. Статистикалық термодинамика мен каталитикалық процестерді қолдану. Химиялық заттардың термодинамикалық қасиеттерін алдын ала болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиядағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 7

    Химиялық объектілердің кванттық-химиялық есептеулерінде оларды қолдану үшін атомдар мен молекулалардың құрылыс теориясы, химиялық қосылыстарды құрудың негізгі принциптері саласындағы білімдерді меңгеру; қазіргі заманғы компьютерлік Chem Office, Hyper Chem, Gaussian 98 бағдарламаларын қолдану негізінде қосылыстардың құрылымы мен реактивтілігін орнату үшін молекулалар мен химиялық реакциялардың жартылай эмпирикалық және эмпирикалық емес есептеулерін жүргізу дағдыларын қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 7

    Қазіргі химияның жағдайын талдау, оны заманауи әдістерде көрсете білу, қазіргі химия салаларындағы есептерді шешу үшін білім мен дағдыларды меңгеру: молекулаларды және химиялық реакцияларды компьютерлік модельдеу; спиндер химиясы, фуллерендер мен нанотүтіктердің синтезі және т.б. Қазіргі химия саласындағы ақпараттың жетіспеушілігі жағдайында қорытынды тұжырымдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химияны оқытудың әдіснамалық аспектілері
    Несиелер: 7

    Оқыту әдістемесінің негізгі дәлелдерін және тәсілдерді сыни түрде талдау, ғылыми негізделген тұжырымдар жасау. Зертханалық сабақтарда химиялық зерттеулер жүргізу кезінде кешенді білімдерді біріктіру және жалпылау. Студенттерді оқытудың дәстүрлі қалыптасқан әдістерімен қазіргі заманғы әдістемелерді тиімді қолданып кәсіби есептерді шығаруда тиімді пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кванттық химияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 7

    Қазіргі заманғы кванттық химия саласында, соның ішінде маңызды және тәжірибе жасауға келмейтін ақпаратты алу үшін қолданылатын молекулалардың электрондық және геометриялық құрылымын есептеудің ең дәл әдістерін білу; GAMESS, GAUSSIAN және басқалары сияқты заманауи кванттық-химиялық бағдарламалармен жұмыс істеу кезінде қолданылатын әдістердің теориялық негіздерін жалпылау қабілетінің болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Білім берудің тиімділігі мен сапасын арттыру үшін пәндік, психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білімдер, дағдылар мен қабілеттерге ие.

  • Код ON2

    Химияны оқыту саласындағы ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жоспарлауға және жобалауға мүмкіндік беретін ғылым философиясы мен әдістемесі бойынша білімін көрсетеді.

  • Код ON4

    Ғылыми қызметті ұйымдастыру принциптері мен құрылымын білу; қолданыстағы ұғымдарды, теорияларды және тәсілдерді сыни түрде талдау, ғылыми негізделген тұжырымдар жасау, мақсатқа жетудің нысандары мен әдістерін дербес таңдау мүмкіндігі

  • Код ON1

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалалар жазуда шет тілін білуді көрсетеді;

  • Код ON5

    Химия және педагогика саласындағы дербес ғылыми зерттеулерді компьютерлік модельдеу, әртүрлі типтегі ақпараттарды өңдеуге арналған қолданбалы бағдарламаларды қолдану арқылы көрсету дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON6

    Химияның тұжырымдамалық жүйелерін және олардың даму заңдарын, сондай-ақ химияның іргелі заңдары мен теорияларының философиялық мәселелерін түсінеді.

  • Код ON7

    Заманауи химияның қазіргі жай-күйін талдау, қазіргі заманғы құралдарды қолданып талдаудың заманауи әдістерінің дағдыларын көрсету, олардың термодинамикалық сипаттамалары негізінде химиялық заттардың жай-күйін болжау

  • Код ON8

    Пәнаралық байланысты білім салаларындағы мәселелерді талдау үшін білім мен дағдыға ие болу; эксперименттік зерттеулерді өз бетімен жүргізеді, сарапшылармен және аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін дәлелдейді

  • Код ON9

    Оларға тәуелсіз шешімдер мен жауапкершіліктерді алуға, алынған нәтижелерді сапалы және сандық талдауды және синтезді жүргізуге қабілетті.

Top