Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02170 Дизайн в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары қарастырылады. Қазақстандағы жоғары кәсіби білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. Жоғары мектепте Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу процесін ұйымдастыру. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқыту әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті қазіргі заманғы психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін зерделейді. Іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды қалыптастыру, пәннің мазмұнын ашатын психологиялық ғылым туралы идеяларды дамыту. Жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, эксперименттік – психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және психикалық түзету жұмыстарының негізгі бағыттарымен танысу. Жанжалдарды, күйзелістерді басқару ерекшеліктері және оларды шешу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайндағы түстердің композициялық және сәндік функциясы
    Несиелер: 5

    Пән шығармашылық қабілеттерін, шығармашылық ойлауды одан әрі дамытуды, кәсіби көркемдік білім мен дағдыларды игеруді, жеке шығармашылық тұлға ретінде өзін-өзі тануды қамтиды. Пәнді практикалық игерудің негізгі тақырыптары: түс композициясын құру құралдары. Сызықтық-пластикалық түс композициясы. Тегіс түсті композиция. Көлемді түс композициясы. Кеңістіктік түс композициясы. Түсті гармоникалық құрылыстардың негізгі түрлері. Гармоникалық қарым-қатынас түс жарықтығын және толығуын. Түрлі туыстық қатынастардың түстері. Композициялық-көркемдік қасиеттерімен ерекшеленетін түстердің негізгі түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясы қарастырылады. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми таным құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологиялары және олардың қазіргі ғылымдағы рөлі. Қазіргі жаһандық өркениеттің дамуының философиялық мәселелері. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың заманауи өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курста мазмұнды әр түрлі дәрежеде қамтитын шетелдік түпнұсқа дереккөздерді оқудың негізгі түрлері игеріледі. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау дағдыларын дамыту: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тілінде түпнұсқа дереккөздерді рефераттау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме. Шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын лекцияларды, хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандығы бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми дебаттар, ситуациялық ойындарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұйымдастыру, жоспарлау және гылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Дәріс сабақтарының тақырыптары қарастырылады: көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесіндегі магистрлік дайындық Қазақстан Республикасындағы көп деңгейлі жоғары білім беру жүйесіндегі магистрлік дайындық. Ғылыми шығармашылықтың жалпы әдіснамасы. Ғылыми зерттеу ғылыми жұмыстың негізгі түрі ретінде. Ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі ұғымдары. Ғылыми зерттеу барысының жалпы сұлбасы. Ғылыми таным әдістерін қолдану. Логикалық заңдар мен ережелерді қолдану. Логика заңдары мен ережелері. Диссертацияны жазуға дайындау және ғылыми ақпаратты жинақтау. Әдебиеттерді зерттеу және нақты материалдарды іріктеу. Диссертациялық жұмыстың тілі мен стилі жазбаша ғылыми сөйлеудің бір бөлігі ретінде. Ғылыми тілдің грамматикалық ерекшеліктері. Ғылыми сөйлеу синтаксисі. Диссертациялық жұмысты рәсімдеу. Диссертацияны қорғау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 3

    Ғылыми танымның әдіснамалық негіздерімен байланысты сұрақтар қарастырылады. Одан әрі дәрістік сабақтардың тақырыптары: ғылыми таным әдістері. Ғылыми зерттеудің ұғымдық аппараты. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістемесі. Зерттеу мәдениеті мен шеберлігі. Ғылым әдіснамасы әлеуметтік – технологиялық процесс ретінде. Диссертациялық зерттеудің әдіснамасы. Ғылыми мақаланы дайындау және жариялау. Диссертацияның авторефераты және қорғауға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста білім берудегі құзыреттілік тәсілін жүзеге асыру қарастырылады. Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және парацентрлік оқыту технологиясы. Мультимедиялық оқыту технологиясы. Проблемалық жағдайлар мен кейстерді талдау және шешу арқылы бейіндік пәндерді оқыту. Топтық жобаны құру, рөлдік ойын өткізу арқылы мәселелерді шешу. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру, жоспарлау. Оқушылардың шығармашылық жұмысын ұйымдастыру. "Графикалық өнер технологиясы" мамандығының бейіндік пәндерін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу және өзектендіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сәндік-композициялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пән сәндік-композициялық кескіндеме және түрлі-түсті графика негіздерін меңгеруге, жазықтықта түрлі-түсті және пәндік ортаны беру әдістерін меңгеруге, сәндік кескіндеме (акварель, гуашь, темпера, акрил) түрлі техникалары мен тәсілдерін меңгеруге, түстермен және түс композицияларымен практикалық жұмысты орындауға бағытталған бөлімдерден тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайнердің кәсіби қызметіндегі скетчинг
    Несиелер: 5

    Пән білім - идея мен оның бейнесі арасындағы алшақтықты барынша азайтуға мүмкіндік беретін әртүрлі графикалық әдістер мен принциптерді; композициялық заңдылыққа сәйкес суретті орындау құрылымын құра білу; бейнені визуализациялау әдістерінің алуан түрлілігіне назар аудару; меңгеру - шығармашылық әдістерді, бейнені визуализациялау әдістері мен құралдарын; шығармашылық процесті ұйымдастырудың және жұмысты жүргізудің практикалық дағдылар жүйесін қамтиды.пәнді практикалық игерудің негізгі тақырыптары: көлемдік - кеңістіктік ойлауды дамыту. Күрделі объектіні қалыптастыру, сақтау және бейнелеу бойынша кешенді мәселені шешу. Нақты объектінің бейнесі. Композиция және стилистика ұғымы графикалық бейнені ұсынудың әртүрлі әдістерін зерттеу және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы жобалау қызметінің теориясы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пән келесі мәселелерді қамтиды: дизайн-қызметтің тарихи алғышарттары, дизайн феномені жан-жақтылығы, кез-келген қызмет салаларында қолдануға қабілетті шығармашылық түрі ретінде, жобалау қызметінің қалыптасуының негізгі кезеңдері, дизайн теориясы Жобалау әдістемесінің негізі ретінде, дизайн әдістемесі: дизайн-жобаны әзірлеудің негізгі кезеңдері, дизайн-жобалаудың әдістері мен құралдары, дизайн-концепция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн-жобалаудың тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Тарихи алғы шарттар қызмет дизайны, қызмет дизайнының қалыптасуының негізгі кезеңдері, қызмет дизайнының әдіснамалық негіздері, Дизайн-қызмет жүйе ретінде, көркем-жобалау қызметі, дизайнның базалық санаттары, жобалау процесінің мазмұны, дизайндағы шығармашылық мәні, жоба дизайнын әзірлеудің негізгі кезеңдері, дизайн-жобалау әдістері, дизайн-жобалау құралдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау, ғылыми және білім беру қызметіндегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Пән өз мақсатын дизайндағы заманауи компьютерлік технологиялармен танысу және оларды кәсіби қызметтің практикалық, шығармашылық, ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін қолдану және ақпараттық жүйелер мен ақпараттық технологияларды қарастыру. Ақпараттық жүйелер мен технологияларды бағдарламалық қамтамасыз ету. Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар. "Мультимедиялық технологиялар". Ғылым мен білім берудегі мультимедиялық технологиялардың ерекшеліктері. Мультимедиа дыбыстық, графикалық және бейне файлдары. Берілген дыбыстық және бейне ақпаратты қысу принциптері. МРЗ қысу технологиясы. Ақпаратты ағындық жаңғырту технологиясы. Бұқаралық ақпарат құралдары қызметіндегі Медиа-технологиялар. Мультимедиялық электрондық каталогтар мен басылымдарды жасау.. Ақпаратты сақтау, іздеу және сұрыптау технологиясы. Жасанды интеллект технологиясы. Желілік ақпараттық технологиялар. Ақпараттық-есептеу желілерінің түрлері ашық жүйелердің өзара әрекеттесу моделі. Ақпараттық-есептеу желілерін техникалық қамтамасыз ету. Жергілікті есептеу желілері. Ғаламдық ақпараттық интернет желісі. Корпоративтік компьютерлік желілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заман өнері мен дизайның теориясы
    Несиелер: 5

    Дизайнды формальды іс-әрекет ретінде және экономикалық жүйенің құрамдас элементі ретінде анықтау. Өнерді, қолөнерді, техниканы бөлу кезінде дизайн проблематикасының пайда болуы және өнеркәсіптік өндірістің пайда болуы. Х1Х техникалық прогресс – ХХ ғасырдың басы және өнеркәсіптік өнім нысандарының примитивтілігі. Бірінші дүниежүзілік соғыстан кейін дизайнның қалыптасуы; Германия, Баухауз және оның әлемдік дизайнның дамуына қосқан үлесі. Кеңестік Ресейдегі көркем білім беру реформалары; ВХУТЕМАС-ВХУТЕИН, өнеркәсіптік өнер принциптерін әзірлеу. АҚШ-та өнеркәсіптік дизайнның пайда болуы, дизайн мектебі. Екінші дүниежүзілік соғыстан кейінгі дизайнның даму ерекшеліктері; Скандинавия, Италия, Германия, Жапония елдері және т. б. Шығыс Еуропа елдерінде дизайнды дамыту. Отандық көркем құрастырудың даму ерекшеліктері: ұйымдастыру формалары, дизайнерлерді дайындау жүйелері, өнеркәсіптің аймақтық салаларына бағдарлау. Заманауи дизайн: ерекшеліктері мен мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайндағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 4

    Компьютерлік технологиялардың негізгі түсініктері мен жіктелуі және оларды кәсіби есептерді және педагогикалық іс-әрекетті қазіргі шешуде, дизайнда қолдану ерекшеліктері қарастырылады.; негізгі техникалық және бағдарламалық құралдар және өнім дизайнын әзірлеудің негізгі кезеңдері, заманауи дизайнда ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты міндеттерді шешу, дизайнды прототиплеудің аппараттық және бағдарламалық құралдарын қолдану, векторлық және растрлық графиканың мамандандырылған бағдарламалық орталарында (Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Corel Draw), 3D – редактор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалау қызметінің әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән келесі тақырыптарды қарастыруды алдына мақсат етіп қояды: дизайн теориясы: дизайн –қызметтің әдістемелік негіздері. Теориялық және практикалық қызметті ұйымдастыру және құру принциптері, әдістері мен тәсілдері мен тәсілдері күрделі, динамикалық, тұтас, реттелген жүйесі ретінде және осы жүйе туралы оқу ретінде әдістеме түсінігі. Дизайн әдістерін, жобалық жағдайларды талдау және ұғынудың принциптері мен тәсілдерін, объектіні ғылыми және көркемдік модельдеудің және оларға барабар әдістемелік құралдарды (жобалық идеяларды, ойлар мен тұжырымдамаларды) әзірлеу мәселесі. Мақсаттылық және жоспарлау. Жобалау қызметінің негізгі процестері және оларды қолдану салалары. Жобалау кезеңдері. Жобалық идея. Жобаның стратегиялық дамуы. Жоспарлау. Жобалау-зерттеу қызметі. Жоба: анықтау, негізгі көрсеткіштер және сипаттамалары. Жобалау жұмысын бюджеттеу. Жобаның қаржылық менеджменті. Бюджет және одан әрі қаржыландыру. Бюджет немесе шығындар сметасы негізгі кезең ретінде жобаны әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы сурет және графика
    Несиелер: 5

    Пән графикте сызықты-конструктивтік құру дағдыларын, өзінің жеке тұлғасын шығармашылық танытуға және кәсіби өсуге қабілеттілікті қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны сурет пен графика бойынша арнайы дайындықпен байланысты сұрақтар шеңберін қамтиды және келесі бөлімдерден тұрады: сызықтық-конструктивтік сурет негіздері, жобалық сурет пен композициялық графиканың арнайы есептері. Форманың берілу заңдарын, оның құрылысын, құрылымын және қоршаған ортамен және кеңістікпен өзара байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайнердің жобалау-зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    Пән келесі тақырыптарды теориялық және практикалық меңгеруді мақсат етеді: дизайн-қызметтің тарихи алғышарттары. Жобалау қызметінің негіздері. Дизайн-қызметтің тарихи алғышарттары. Жобалау қызметін қалыптастырудың теориялық-әдіснамалық негіздері. Жобалық мәдениет түсінігі. Жобалау аспектілері. Дизайн теориясы: дизайн-қызмет негіздері. Жобалау жағдайларын, ғылыми және және оларға барабар әдістемелік құралдар (жобалық идеялар, ойлар мен тұжырымдамалар). Жобалау теориясының негіздері. Жобалау-зерттеу қызметі. Жоба: анықтамасы, негізгі көрсеткіштері және сипаттамалары. Жобалау жұмысын бюджеттеу. Жобаның қаржылық менеджменті. Дизайндағы компьютерлік технологиялар. Жобаны орындау және аяқтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлем және қазіргі заман өнерінің теорялық тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі заманғы өнердің қалыптасуы, қазіргі заманғы өнер және модернизм, постмодернизм альтернативасы қарастырылады. Концептуалды өнер мен минимализмді дамыту. Өнердегі Феминизм, Бұқаралық мәдениет бейнелері — кэмпизм, ист-виллиджа өнері, нео-поп. Фотосуреттің өнерде гүлденуі. Қазіргі заманғы өнер галереяларымен, жеке коллекционерлермен, коммерциялық корпорациялармен, мемлекеттік көркем ұйымдармен,қазіргі заманғы өнер мұражайларымен, арт-студиялармен немесе artist-run space суретшілерінің өздері экспонаттайды. Қазіргі өнердегі ағымдары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік дизайнның дамуындағы заманауи тенденциялар
    Несиелер: 4

    Пән келесі тақырыптарды қарастыруға бағытталған: Дизайн ұғымы. Дизайнның рационалдығы мен функционалдығы. Пәндік әлемді қалыптастырудағы дизайнның рөлі. Дизайнның дамуына ғылыми-техникалық прогрестің әсері. Дизайнда экологиялық тәсілдің пайда болу тарихы. Адам қызметіндегі экологиялық өлшемдер. Дизайнның экологиялық концепциялары. Адамның заттық-кеңістіктік ортасын қалыптастырудағы табиғи фактордың маңызы. Экодизайн қайшылықтары. Дизайнда интернационалдық стильдің пайда болу алғышарттары. Дизайн материалдық және көркем мәдениетті біріктіруге бағытталған қызмет ретінде. Ұлттық дизайн Финляндия, Жапония, Италия. Дизайн теориясының мәселелері. Дизайнердің қызмет шекаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн-білім берудегі инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі талаптарға сәйкес дизайн-білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру, дизайндағы инновациялық дамудың қазіргі тенденциялары негізінде білім беру үрдісінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, дизайнерлік курс пәндері бойынша сабақ жүргізудің оқу-әдістемелік ерекшеліктерін қарастыру; көркем білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы; инновациялық үдерістерді басқару механизмдері; көркем білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері; көркем-педагогикалық инновациялардың типологиясы; инновациялық үдерістің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру іскерліктері; көркем-педагогикалық білім беруде жобалық, зерттеу және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қызметтегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән магистранттарда ақпараттық мәдениеттің маңыздылығы және ақпараттық технологияларды дамытудың негізгі бағыттары, тенденциялары мен мәселелері туралы жүйелі білім туралы түсініктерді қалыптастыру мәселелерін қарастырады, дизайнда ақпараттық технологияларды қолдану әдістерін зерделеу; дизайн әдістері мен құралдарының, дизайнның негізгі элементтері мен кезеңдерін және компьютерлік өнімді графикалық ресімдеуді қарастыру; дизайнда заманауи ақпараттық технологияларды қолданумен байланысты міндеттерді қою және шешу іскерліктерін дамыту.; қазіргі ақпараттық базаларды, графикалық бағдарламаларды және HTML-редакторларды пайдалану дағдыларын жетілдіру; қазіргі заманғы жабдықтарды пайдаланудың кәсіби дағдыларын меңгеру; қызмет көрсету нарығында шығармашылық өнімді жылжытудың негізгі принциптерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Казіргі заман дизайн мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны әлемдік заманауи өнердің, оның ішінде XX-XXI ғасырлардағы сәулет пен дизайнның негізгі стильдері мен даму тенденцияларын зерттеуге байланысты бірқатар мәселелерді қамтиды. Жетекші әлемдік дизайнерлік мектептер мен олардың шеберлерінің дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу - әлемдік процестегі отандық өнердің орны мен маңыздылығын анықтау. Оқу барысында магистрант әлемдік тәжірибеде дизайн мен өнердің дамуының негізгі тенденциялары туралы білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайндағы инновациялық материалдар мен технологиялар
    Несиелер: 6

    Пән инновация түсінігін меңгеруді көздейді. Техника мен дизайндағы заманауи инновациялық технологиялар. Инновацияның экономикалық тиімділігі мен техникалық орындылығын талдау әдістері. Техникалық жүйенің негізгі ұғымдары. Инновациялық жүйелерді модельдеу ерекшеліктері. Инновацияны құрудағы мақсат ұғымы. Таңдау критериі. Инновациялық материалдар мен технологиялардың мысалдары. Инновациялық жоба және жобаларды басқару. Инновациялық корпоративтік басқару. Елдегі және шет елдердегі инновациялық жобаларды басқару теориясы мен тәжірибесінің дамуы мен жағдайына шолу. Практикалық игеру мақсатында шығармашылық проблемалық-бағытталған өзіндік жұмыс, инновациялық дизайн жасау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Креативті жобалау
    Несиелер: 6

    Курста жобалық жағдайды талдау, жобалау объектісін анықтау, шығармашылық дизайнның мақсаттары мен міндеттерін зерттеу, проблемалық өрісті анықтау, Функционалды және құрылымдық сипаттамаларды нақтылау мәселелері қарастырылады. Практикалық сабақтарда жобалық шешім тұжырымдамасының дизайнын әзірлеуге, жобаның негізгі бейнелі идеясын нақтылауға, жобалық жоспардың тақырыптық негізіне, ресурстық базаны талдауға және жобаны орындау жоспарын құруға, композициялық-пластикалық шешімдерді әзірлеуге және жобалық шешімнің оңтайлы нұсқасын таңдауға, композициялық құрылымды анықтауға байланысты мәселелер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн - білім берудегі жобалау іс-әрекеттері мен инновациялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Пән дизайн-білім беру жүйесінде кәсіби-педагогикалық сана негіздерін қалыптастыру; дизайнды оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми зерттеулердің теориясын, әдістерін білумен қаруландыру, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатын қояды. Сабақтар дәрістік және практикалық сабақ түрінде, студенттердің өзіндік жұмыстарын қарастырады: дизайн-білім берудің заманауи теориясы мен әдістемесі. Дизайн-білім беру тәжірибесіндегі креативті және инновациялық технологиялар. Әр түрлі деңгейдегі оқу орындарында дизайндарды оқыту бойынша бағдарламалар. Білім беру дизайны саласындағы педагогиканың қазіргі жетістіктері. Жаңа компьютерлік технологиялар мен бағдарламаларды тарта отырып, дизайн-білім беру саласындағы заманауи инновациялық қызмет. Педагогикалық қызметте кәсіби білім мен инновациялық қызметті жетілдіру тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық жобалау дизайны
    Несиелер: 6

    Пән келесі тақырыптарды игеруді қамтиды: қазіргі қоғамдағы инновациялық дизайн-жобалаудың рөлі. Дизайнның ұтымдылығы мен функционалдығы. Дизайн іс-әрекеті контекстінің өзгеру себептері мен динамикасы. Антропология және дизайн дизайнының әлеуметтік функциялары. Дизайнды қоғам мен тұлғаның белсенді зияткерлік және шығармашылық резерві ретінде пайдалану перспективалары. Инновациялық дизайн-жобалау теориясы: дизайн-қызметтің әдіснамалық негіздері. Теориялық тұрғыдан ұғыну қызметі. Дизайн қызметі жүйе ретінде. Дизайн көркемдік және жобалық қызмет ретінде. Негізгі дизайн санаттары. Инновациялық дизайн-жобалау процесінің мазмұны. Дизайндағы шығармашылықтың мәні. Инновациялық дизайн-жобалау әдістемесі. Инновациялық дизайн-жобалаудағы тұжырымдама. Дизайн-жобалаудың заманауи мәселелері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON8

    компьютерлік-графикалық және көлемді үлгілеу, макеттеу және прототиптеу көмегімен дизайн-жобаларды әзірлеу;

  • Код ON3

    ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON7

    дизайнда жобалық әдістемелерді әзірлеу, көркемдік жобалаудың құралдары мен әдістері негізінде жаңа тұтынушылық қасиеттері бар дизайн объектілерінің жобаларын жасау;

  • Код ON10

    пәнаралық туыстық білім саласындағы проблемаларды талдау үшін алған білімдері мен іскерліктерін қолдану; тәжірибелік зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу.

  • Код ON9

    ақпараттық ресурстарды тарта отырып, талдау жұмысын жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертацияның нәтижелерін қорытындылау.

  • Код ON2

    ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON5

    командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқарушылық және көркемдік-шығармашылық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін көрсету.

  • Код ON1

    тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON6

    заманауи мәдениеттің, әлемдік өнер мен дизайн тұжырымдамаларының теорияларында, тәсілдерінде, мектептерінде, тұжырымдамаларында бағдарлану;

  • Код ON4

    білім беру дизайны саласында оқытудың тиімді әдістемелерін, ғылыми зерттеулер әдіснамасы білімін қолдану, Жоғары мектеп педагогының ғылыми еңбегін сыни бағалау.

Top