Жаңа білім беру бағдарламасы

8D04110 Есеп, аудит және салық салу в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бухгалтерлік есеп, аудит және салық салудың әр түрлі мәселелерін анықтай және шеше алатын, қаржылық, басқарушылық және салықтық есеп, ішкі бақылау, аудит және теория мен практиканы сыни талдауға негізделген тәуелсіз ғылыми зерттеулер жүргізуге қабілетті философия докторларын дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D073 Аудит және салық салу
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
  • Педагогикалық практика
    Несиелер: 10

    Педагогикалық практика докторантты даярлау профильіне сәйкес білім беру процесін жобалауға жене іске асыруға дайындықты қамтамасыз ететін ЖОО оқытушысының жалпы кәсіптік құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Педагогикалық практика кезінде оқу сабақтарын өткізу докторанттарға ғылыми-педагогикалық міндеттерді шешуге шығармашылық тұрғыдан келу дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми білімді құрылымдау және оқу материалына айналдыру дағдыларын алуға мүмкіндік берде.

    Оқу жылы - 1
  • Халықаралық салық салу (ілгерілемелі курс)
    Несиелер: 6

    Курстың мазмұны халықаралық экономикалық қатынастар жүйесінде салық салудың өзекті мәселелерін анықтау және шешу дағдыларын алуға бағытталған. Мемлекеттерге салық салуды дамытудың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларын, салық саласындағы құқықтық реттеу әдістерін зерттеу докторанттарға қазіргі әлемдегі салық салу шарттарын салыстырмалы түрде талдауға мүмкіндік береді. Зерттелген жағдайлар мен міндеттер қосарланған салық салу мәселелерін анықтауға және ғылыми тұрғыдан шешуге және халықаралық салық салуда болуы мүмкін фискалдық қылмыстардың алдын алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эконометрика (ілгерілемелі курс)
    Несиелер: 6

    Бұл курс экономикалық қатынастарды бағалау және тестілеу үшін статистикалық зерттеу әдістерін дамытуға бағытталған. Докторанттар регрессиялық талдаудың әртүрлі формаларына, регрессия коэффициенттерінің гипотезаларын, жалған айнымалыларды тексеруге негізделген эконометриялық модельдер жасайды. Практикалық есептерді шешу және экономикалық деректерді талдау STATA, EVIEWS, R, SPSS сияқты статистикалық пакеттерді қоса алғанда, Компьютерлік бағдарламалық өнімдерді пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми зерттеу жүргізуді жүйелейді, экономикалық зерттеу әдіснамасын, өзекті мәселелерді анықтау мен шешуді, міндеттер қоюды, ғылыми зерттеудің дизайнын, әдістері мен әдістемелерін, бастапқы және қайталама деректерді жинауды қамтиды. Зерттеулердің заманауи құралдарын интерактивті сыни тұрғыдан талқылау және талдау докторанттарға дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін әдіснамаларды негізді таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Аудиттің теориясы мен эволюциясы
    Несиелер: 6

    Курс эволюция процесінде аудиторлық қызметті басқарудың заманауи тұжырымдамаларын, әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған. Докторанттар дағдарыс және белгісіздік жағдайында аудиттің күрделі проблемаларын шешудің жаңа ғылыми негізделген тәсілдерін әзірлеу кезінде аудит саласындағы ғылыми зерттеулер нәтижелерін, аудиттің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолданбалы пайдалану мүмкіндіктерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономикадағы сандық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс экономиканың түрлі салаларының проблемаларын шешуде статистикалық пакеттерді пайдалануды қоса алғанда, зерттеудің алдыңғы қатарлы сандық әдістерін игеруге және іс жүзінде қолдануға бағытталған. Докторанттар гетероскедастылық, автокорреляция, уақыттық қатарларды талдау, бір уақыттағы теңдеулер модельдері, панельдік деректерді талдау, аспаптық айнымалылар әдісі, екі сатылы ең кіші квадраттар әдістері (2sls), тұрақты эффектілер мен кездейсоқ эффекттер арасындағы айырмашылық сияқты сандық әдістерді игереді.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курс жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамытуды қамтиды. Курстың тақырыбы ғылыми стиль мен ғылыми жанрлардың жалпы мәселелерін, зерттеу жазбасының әртүрлі формаларын талдау мен қолдануды, сондай-ақ ғылыми ақпаратты мамандар мен кең аудиторияға беру стратегияларын зерттеуді қамтиды. Интерактивті сыни талқылау, ғылыми мақалаларды талдау, практикалық ситуациялық міндеттерді шешу докторанттарға академиялық жазу және ғылыми стиль саласында дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және қаржы саласындағы зерттеулердің өзекті сұрақтары
    Несиелер: 6

    Курс өз зерттеулерін және оның жаһандық сын-тегеуріндерге сәйкестігін бағалау мақсатында эмпирикалық талдау және қазіргі заманғы зерттеулердің жарияланған нәтижелерін талқылау негізінде экономика және қаржы саласындағы проблемаларды зерттеуге бағытталған. Докторанттар макро -, мезо - және микро деңгейлердегі Экономикалық даму нысандарының, әдістері мен модельдерінің тұтастығын білдіретін экономикалық дамудың заманауи тұжырымдамаларына талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шығындар есебі мен өнімді калькуляциялау, жұмыстар мен қызмет көрсету теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курсқа шығындар есебі мен калькуляциялау саласындағы проблемалық мәселелерді зерттеу кіреді. Шығындарды оңтайландырудың заманауи әдістерін қолдану докторанттарға шығындарды топтастыру және оларды азайту мәселелерін шешуде, шығындар мен өнімнің аналитикалық және синтетикалық есебін жүргізу кезінде менеджмент есебінің теориясы мен әдістемесін ескере отырып, жіктеу мәселелерін ашуға мүмкіндік береді. . Зерттелген жағдайлар мен тапсырмалар оларды оңтайландыру және бәсекелестік артықшылықты нығайту үшін шығындарды басқаруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 10

    Докторанттардың зерттеу практикасы ғылыми зерттеудің қазіргі теориялық-әдіснамалық тұжырымдамаларының өзектілігін әлеуметтанулық және эмпирикалық талдауды, диссертациялық зерттеу нәтижелерінің дәлелдеу базасын қалыптастыруды қоса алғанда, зерттеу объектісінің ерекшеліктері тұрғысынан докторанттың ғылыми зерттеулерін тереңдетуге және жүйелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON1

    Академиялық жазу мен ғылыми жазуда техниканы қолдана алады; тәуелсіз ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әр түрлі тілдерде жоғары кәсіби ортада ұсына алады.

  • Код ON2

    Оқу технологияларын бейімдеп, дамыта отырып, білім беру бағдарламаларын жобалап, университеттерде (университеттерде) педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады.

  • Код ON3

    Бизнес және менеджмент саласындағы инновациялық («серпінді») жеке және топтық ғылыми жобаларды басқару, зерттеу және коммуникация саласындағы заманауи әдіснамаларды шығармашылықпен қолдана отырып, экономикалық даму теориясына сүйене отырып, зерттеу объектілеріне эмпирикалық талдау жасауға қабілетті.

  • Код ON4

    Зерттеу нысандарын модельдеу және бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы кәсіби және ғылыми салалардағы құрылымданбаған мәселелердің стандартты емес шешімдерін табуға қабілетті.

  • Код ON5

    Бухгалтерлік есеп саласындағы заманауи теориялар мен тұжырымдамаларды; Халықаралық салық практикасында, ХҚЕС жүргізетін бухгалтерлік есепті біріздендіру тенденцияларында қолданылатын модельдерді еркін бағыттай алады.

  • Код ON6

    Стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау үшін заманауи ғылыми жетістіктерді талдау және бағалау әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулерде модельдер жасайды және жаңа тәсілдер мен аудиттің басқа құралдарын қолдануға қабілетті.

  • Код ON7

    Халықаралық салық бәсекелестігінің ұлттық салық жүйесіне әсер ету стратегиясын және болжамын жасауға қабілетті. Халықаралық салық салу саласындағы салық салдарларының мүмкіндіктерін ғылыми негіздей алады.

  • Код ON8

    Басқару шешімдерін ғылыми негіздеу және зерттелетін объектінің даму процесін модельдеу мақсатында экономикалық және қаржылық коэффициенттердің байланысы мен өзара тәуелділігін анықтау үшін ақпарат көздерін жүйелеуге, талдауға және бағалауға қабілетті.

Top