Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01520 Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Іскерлік және кәсіби қарым-қатынас кезінде ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру үшін жеткілікті жалпы ғылыми, арнайы терминология, Грамматикалық материал ағылшын тілінде ауызша, жазбаша және электрондық коммуникация әдістері қарастырылады; ауызша және жазбаша ғылыми дискурстың стилистикалық ерекшеліктері, мәтіндермен жұмыс істеудің ұтымды тәсілдері түсіндіріледі; коммуникацияның әртүрлі салаларында ғылыми ақпаратты ұсыну Ережелері талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнде дидактикалық үрдістің негіздері, оның заңдары, принциптері, құрылымдық компоненттері және олардың функциялары қарастырылады; оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қолдану кезінде мұғалім мен оқушылардың іс-әрекетінің мазмұны талданады; физиканы оқыту әдістерінің дидактикалық ерекшеліктері; физиканы оқыту құралдары және олардың оқу үрдісінде қолданылуы сипатталады;эксперименталды нәтижелерді өңдеу кезінде физикалық шамалардың есебі келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім беру жүйесінің даму заңдылықтары қарастырылады; жоғары мектептің білім беру процесінің мәні, мазмұны, педагогикалық заңдылықтары қарастырылады; ғылыми-педагогикалық қызметті жобалаудың заманауи тәсілдері талқыланады; оқыту және тәрбиелеу процестерін ұйымдастырудың негізгі нысандары, технологиялары, әдістері мен құралдары, білім беру процесіне қатысушылармен педагогикалық қарым-қатынас әдістері талданады; білім беру процесін іске асыруда цифрлық технологияларды пайдалану мысалдары келтіріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қолданбалы және эксперименттік физиканың ерекшелігін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау мен өткізуді, физиканы оқытудың ғылыми негізделген әдістері мен құралдарын пайдалануды, қолданбалы және эксперименттік физика бөлімдерін ғылыми-әдістемелік талдауды қарастырады. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне және зерттелетін материалдың мазмұнына байланысты оқытуда заманауи технологияларды іске асыру жолдары, оларды таңдау және жобалау талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Психологиялық теориялар мен басқару әдістері, Ғылыми басқарудың заманауи тенденциялары қарастырылады. Жеке психология мәселесін әдіснамалық талдау, тұлғаның психологиялық ерекшеліктері, психологиялық заңдылықтарды ескере отырып басқару әдістері талқыланады. Басқарушылық қызмет процестері, психологиялық білім және өзін-өзі тану, қарым-қатынас, кәсіби және жеке өсу тәжірибесінде қолдану тұрғысынан дағдылар талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Пәнде ғылыми-зерттеу қызметінің мақсаты мен мазмұны;ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері, Білім беру бағдарламаларын жобалау;теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері; зерттеу әдістеріне қойылатын талаптар; Педагогикалық және физикалық экспериментті ұйымдастыру және жүргізу әдістемесі қарастырылады; физикалық және педагогикалық құбылыстар мен процестерді зерделеудің жүйелі тәсілі талданады; зерттеу нәтижелерін өңдеу кезінде статистикалық әдістерді қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым мен білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәнде ғылым мен білім беруді дамытудың негізгі парадигмалары мен өзекті мәселелері, білім беру мекемелерінің инновациялық даму мәселелері қарастырылады; ғылыми және білім беру қызметінің мәселелері талданады; ғылым, қазіргі білім беру және білім беру мекемелерінің даму мәселелерін шешу әдістері;әр түрлі педагогикалық білімдермен жұмыс істеу тәсілдері; білім беру қызметінің түрлері; негізгі болжау, жобалау және модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту үдерісіндегі білім берудің жаңа технологиялары
    Несиелер: 4

    Пәнде оқытудың заманауи технологиялары талданады, оның ерекшеліктерін зерттейді; инновациялық технологияларды оқыту үдерісіне енгізу кезінде оқушылардың танымдық іс-әрекетін құру ерекшеліктері қарастырылады; оқу және сабақтан тыс іс-әрекеттерде физиканы оқытуда инновациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері көрсетіледі; белгілі технологияға сәйкес оқу үдерісін жоспарлау және нақты технология бойынша білім беру нәтижесін бағалау тәсілдері көрсетіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылымның дамуы мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтары, ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістерінің философиялық-әдіснамалық негіздері қарастырылады; қазіргі заманғы тарих пен ғылым философиясының әдіснамалық аппараты сипатталады; қазіргі заманғы ғылымның ерекшеліктерін білу негізінде ғылыми-әдіснамалық дүниетанымның қалыптасуы талқыланады; Ғылым тарихы мен философиясының өзекті проблемалары, ғылыми зерттеулерде тарих пен әдіснама бойынша алынған білімді белсенді пайдалану біліктері талданады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Наноматериалдарды зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пән электронды растрлық микроскопия және рентгендік дифрактометрияның теориялық негіздерін – құрылымдық және композициялық материалдар мен наноматериалдардың физика-химиялық қасиеттерін зерттеудің аналитикалық әдістерін қарастырады. Оқу құралы жеке тапсырмаларды орындау тәжірибесінде теориялық материалды өз бетінше зерттеуге арналған. Нано деңгейдегі объектілерге теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын сапалы игеруді қамтамасыз етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оптикалық спектроскопия
    Несиелер: 6

    "Оптикалық спектроскопия" түрлі орталарда (газдар, сұйықтықтар, кристалдар, металдар, диэлектриктер, жартылай өткізгіштер, гетерогенді құрылымдар, пленкалар, композитті материалдар, наноматериалдар, биоматериалдар және т.б.) физикалық, химиялық, биологиялық процестерге іргелі және қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін қазіргі заманғы оптикалық спектроскопия әдістерін зерттеу болып табылады. Сәулеленудің затпен өзара әрекеттесуінің негізгі негіздері, оптикалық құбылыстар мен эксперименттердің нәтижелерін сипаттайтын негізгі физикалық модельдер қарастырылады, лазерлік техника егжей-тегжейлі талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да физиканы оқыту кезінде критериалды бағалауды қолдану
    Несиелер: 6

    Пән критериалды бағалаудың теориялық негіздерін; критериалды бағалау жүйесіне қойылатын талаптарды; дескрипторларсыз және дескрипторлармен бағалау критерийлерін; критериалды жұмысты құруды қарастырады; зертханалық жұмысты бағалау және ұсынылған презентация мен орындалған ғылыми жобаны физикалық міндеттерді шешу үшін критерийлерді әзірлеу мысалдары беріледі; баллдарды бағалауға аудару жүйесі талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Астрофизиканың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Ғарыштық объектілер мен құбылыстардың табиғаты мен бақыланатын белгілеріне жауапты физикалық процестер қарастырылады; Әлемнің эволюциясының кезеңдерінде болатын негізгі процестердің ерекшеліктерін; қазіргі космологияның негізінде жатқан негізгі постулаттарды сипаттайды; Үлкен телескоптардағы астрономиялық бақылаулардың фотометриялық және спектроскопиялық әдістері және бақылау нәтижелерін өңдеу, сондай-ақ астрофизикалық есептерді шешу әдістері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Конденсирленген күй физикасының таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәнде конденсирленген орталардағы квазикалық қозудың кванттық-механикалық сипаттамасының ерекшеліктері, негізгі термодинамикалық және кинетикалық сипаттамалар, қатты денедегі ұжымдық және байланысқан күйлер мен олардың қозуының модельдері, конденсирленген күй физикасы бойынша зерттеудің қазіргі бағыттары қарастырылады; практикалық есептерді шешуге конденсирленген күй теориясының қазіргі заманғы әдістерін қолдану және физикалық эксперимент жүргізу әдістері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулердің физикалық қосымшалары
    Несиелер: 6

    Пән қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен тәуелсіз туындылары бар теңдеулер теориясының тұжырымдамалары мен әдістері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны келесі тақырыптардан тұрады: қарапайым дифференциалдық теңдеулер, тәуелсіз туынды дифференциалдық теңдеулер, механикада дифференциалдық теңдеулерді қолдану, дифференциалдық теңдеулерге әкелетін физикалық есептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Атом және ядролық физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәнде көпэлектронды атомдар мен молекулалардың ерекшеліктері, сәулелену мен заттардың өзара әрекеттесуі, заттардың спектрлері, атомның сыртқы күштер өрісінде болуы кезінде байқалатын әсерлер; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістері; ядролық реакциялардың заңдылықтары; зат арқылы сәулеленудің өту заңдары; ядролық сәулеленудің көздері мен детекторлары қарастырылады; Атом және ядролық физика теориясының тәжірибелік қосымшалары келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи физиканың өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнде ғылыми физиканың дамуының жалпы заңдылықтары, негізгі физикалық көзқарастар эволюциясы, физиканың принциптері мен концепцияларын қалыптастыру процесі, қазіргі заманғы ғылыми физиканың алдында тұрған мәселелер қарастырылады; физиканың даму кезеңдері, ғылыми физиканың даму логикасы талданады; физиканың дамуының қазіргі жағдайы және оның жаратылыстану-ғылыми пәндер мен технологиялардың басқа бөлімдерімен өзара байланысы талқыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да физиканы қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 7

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физика ғылымы мен білім берудегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 7

    Пән бойынша Бейсик және Паскаль жалпы қол жетімді бағдарламалау тілдері негізінде физикалық процестерді сандық модельдеу және модельдерді жүзеге асыру мүмкіндігі қарастырылады. Физикалық процестерді компьютерлік модельдеу туралы білімді тереңдету және бекіту үшін келтірілген тәжірибелік жұмыстарды Паскаль және Бейсик бағдарламалау орталарында тексеріп, машықтанғанның пайдасы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі басқару әдістері және коучинг бойынша практикум
    Несиелер: 7

    Келесі мәселелер қарастырылады: коучинг түсінігі.. Жеке коучинг технологиясы: жобамен жұмыс, коучинг өткізу технологиясы, коучинг сессиясының алгоритмі. Әр кезеңнің негізгі міндеттері мен әдістері, коучингтегі жобамен жұмыс, коучинг технологиясы: коучингтегі мотивациямен және құндылықтармен жұмыс, мақсаттарға жетудегі мотивацияның рөлі, сыртқы және ішкі мотивация, ішкі мотивацияны актуализациялау әдістері, коучинг тиімділігінің критерийлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиканы оқытуда "Action Research" және "Lesson Study" педагогикалық әдістерін қолдану
    Несиелер: 7

    Пән Lesson Study қолданудың нәтижелілігін жоспарлау, іске асыру және талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән аясында білім алушыларды Lesson Study және Action Research процесіне тарту, Lesson Study, Action Research қолдану нәтижесінде алынған практикалық білімді әріптестерге беру, "зерттелетін" білім алушылардың қолданылатын әдіске реакциясын, олар қол жеткізген прогресті, олар көрсеткен оқу нәтижелерін немесе оқудағы қиындықтарды, сондай-ақ оқыту әдістемесін одан әрі жетілдіру үшін алынған тәжірибені талдау мақсатында Lesson Study талқылауды жүзеге асыру мәселелері қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулер менеджменті
    Несиелер: 7

    Пәнді оқу аясында ғылымдағы менеджмент ұғымы, басқарудың жалпы, жеке және арнайы заңдары, басқару принциптерін қалыптастыру тетігі, ЖОО-да ғылыми қызметті ұйымдастырудың сыртқы және ішкі ортасы, ақпараттық жағдайлардың түрлері, басқаруға процестік көзқарас, басқарушылық шешім, басқарушылық шешім кезеңдері, басқару тәсілдері, шешімдерді әзірлеу және қабылдау әдістері, адами ресурстарды басқарудың міндеттері мен әдістері, уәждеу әдістері, Жанжалдарды басқару тәсілдері сияқты мәселелер қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физиканы оқыту үдерісінде білім алушылардың зерттеу құзыреттілігін дамыту
    Несиелер: 7

    Пән шеңберінде физика-математикалық және жаратылыстану-ғылыми бейіндерде оқыту әдістерінің мәселелері, бейінді сыныптардағы физикалық білім беру міндеттері мен нәтижелері, бейінді оқыту міндеттерін іске асыруда оқытудың проблемалық, жобалық және зерттеушілік әдістерінің мүмкіндіктерін талдау, физикалық бағыттағы (физика-математикалық, жаратылыстану-ғылыми) бейіндердегі оқушылардың жобалау-зерттеу қызметі және оның білім беру нәтижелері қаралады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Заманауи шетелдік оқыту технологияларын пайдалану,сондай-ақ ағылшын тілінде ғылыми-педагогикалық құжаттаманы, ғылыми есептерді, шолуларды, баяндамаларды ресімдеу қабілеті.

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясын қолдана отырып, біртұтас жүйелік ғылыми дүниетаным негізінде білім беру және физиканы оқыту әдістемесі саласындағы кешенді зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру мүмкіндігі.

  • Код ON6

    Инновациялық және цифрлық технологияларды, оқытудың интерактивті әдістерін қолдана отырып және білім алушылардың үлгерімін бақылай отырып, оқытушылық қызметті кәсіби деңгейде жүзеге асыру қабілеті.

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарында физика пәндерін оқытуда физиканы оқыту әдістемесі және ғылым жетістіктері саласындағы қазіргі заманғы зерттеулердің нәтижелерін қорытындылау және қолдану қабілеті.

  • Код ON9

    Аудиторияны басқару, ұжымдағы ынтымақтастыққа ықпал ету, оқушының дауысын, шығармашылығын, көшбасшылығын, сыни ойлауын және топтық жұмысын ынталандыру арқылы физиканы тиімді оқыту мүмкіндігі.

  • Код ON7

    Физика пәнін оқытуда физика мен білім берудің қазіргі заманғы жетістіктерін табиғатта және ғарыш объектілерінде байқалатын физикалық процестерді сипаттай отырып қолдану қабілеті.

  • Код ON8

    Физиканы оқытуда физикалық процестердің сандық модельдерін, жоғары технологиялардың физикалық негіздерін және математикалық физика әдістерін қолдана отырып, физиканың қолданбалы есептерін қолдану мүмкіндігі.

  • Код ON11

    Сандық технологияларды қолдана отырып, критериалды бағалау мен алдыңғы қатарлы шетелдік оқыту технологияларын қолдану негізінде білім беру сапасын бақылаудың формалары мен әдістерін, сондай-ақ бақылау-өлшеу материалдарының әртүрлі түрлерін жобалау және іске асыру.

  • Код ON4

    Жоғары білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін, инклюзивті білім берудің ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру саласындағы оқушылардың зерттеу жұмысын және физиканы оқыту әдістемесін ұйымдастыру қабілеті.

  • Код ON3

    Ұйымдастырушылық проблемалардың, басқару принциптерінің және кәсіби қызмет саласындағы ұжымды басқару сапасының өзара байланысын психологиялық талдау мүмкіндігі.

  • Код ON10

    Физика ғылымының жетістіктерін, заманауи білім беру практикасы мен озық педагогикалық тәжірибені ескере отырып, физиканы оқытуда қашықтықтан білім беру технологияларын қолдану қабілеті.

Top