Инновациялық білім беру бағдарламасы

7M01522 Физика және информатика STEM оқыту негіздерімен в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курста робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, робототехниканы оқытуда білім беру конструкторларын пайдаланудың әдістемелік аспектілері қарастырылады. Магистранттар робототехниканы оқытудың әдістемелік қағидаттарын меңгереді, оларды пайдалану кезінде дербес зерттеу қызметінің дағдылары, практикалық міндеттерді шешуде заманауи технологияларды қолдана білу қалыптасады. Arduino, Raspberry Pi және MyRIO платформалары негізінде робототехниканы оқыту әдістемесі ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Тәрбиеқұралдары мен формаларықарастырылады. Тәрбиеәдістері. Қазіргімектептебілім беру мазмұныныңғылыминегіздері. КҚОқозғалысмеханизміретіндеоқытуқұралдары, формалары, әдістері.Оқытуәдістері. Тұтаспедагогикалықүдерістеоқушылардыңтанымдықіс-әрекетінбелсендіру. Тұтаспедагогикалықүдерістеоқушылардыңтанымдықіс-әрекетінбелсендіру. Педагогикалыққарым-қатынастыжәнепедагогикалықүдерістеөзараіс-қимылдыжүзегеасыру; педагогикалықжағдайлардыталдаужәнеоларғанегіздеме беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курс қазіргі психологиялық ғылымның тұжырымдамалық тәсілдері мен принциптерін, ұйымдағы қызметкерлердің мінез-құлық үлгілерін қалыптастыруда басты орын алатын жеке тұлға психологиясының, командалар мен әлеуметтік құрылымдардың рөлін білуге және түсінуге бағытталған. Магистрант сыни тұрғыдан ойлау, қызметкерлердің мінез-құлқын жобалау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM-ге кіріспе
    Несиелер: 4

    Курс ұлттық және жаһандық деңгейде STEAM білім берудегі тұжырымдамалар мен заманауи мәселелерді түсінуге бағытталған. Курс STEM интеграцияланған оқыту стратегиясын заманауи зерттеулер аясында STEM интеграцияланған оқыту тарихына, әдістері мен теориясына сыни шолу негізінде ашады. Магистранттар білім берудегі STEM-тәсілді дамытудың перспективалары мен бағыттары туралы өз пікірлерін білдіре алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мамандықтың пәндік саласын В2-С1 деңгейіне сәйкес шет тілінде оқып үйрену. Сөйлеу әрекетінің төрт түрі: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу бойынша негізгі дағдыларды меңгеру. Шет тілінде тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын және терминологиялық тілін білу. Таңдап алынған мамандық бойынша өзіндік әдебиетті еркін оқып, аудара білу. Кәсібипікірталасқа, ғылымипікірталасқа, "дөңгелекүстел" басындаәңгімелесугеқатысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі жаратылыстану концепциялары
    Несиелер: 4

    Курс әлемнің жаратылыстану бейнесін дамытудың негізгі кезеңдері туралы тұжырымдамалық білімге бағытталған, әлемнің осы картиналарын сипаттайтын іргелі ұғымдар мен принциптер қарастырылады. Жаратылыстану ғылымдары аясында таным процестері мен қоршаған шындықты зерттеу формалары туралы идеялар қалыптасады. Әлемнің проблемалары мен құбылыстарын кешенді көру дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Тарих мәселелері, сондай-ақ ғылыми таным процесімен байланысты теориялық мәселелер қарастырылады. Қазіргі ғылыми таным методологиясы контекстінде түрлі философиялық бағыттар талданады. Жаңа Еуропа ғылымын, қазіргі жаһандық өркениеттің философиялық мәселелерін түсіну. Генезис және ғылым тарихын оның модельдерін, образдарын, ойлау стилін қалыптастыру тұрғысынан білу. Ғылыми мақалаларды, рецензияларды, пікірлерді жазуда философиялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологиялары мен дидактикалық құралдарын зерделеуге бағытталған. Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау біліктеріне ие болады, пәнаралық міндеттерді түпнұсқа шешу үшін шығармашылық қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына қол жеткізу үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физиканың негізгі принциптерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнде физиканы оқыту әдістеріне тұжырымдамалық тәсілдер, оларды жіктеу қарастырылады, физиканы оқыту құралдары және олардың білім алушылардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесінде қолданылуы сипатталады; физика курсының ұғымдарына, бөлімдері мен тақырыптарына ғылыми-әдістемелік талдау жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Күн және жылу энергиясын электр энергиясына түрлендіру технологиялары
    Несиелер: 6

    Курс әртүрлі құрылғылардың көмегімен жылуды электр энергиясына түрлендірудің принциптері мен технологияларын қарастырады. Термоэлектрлік энергияны түрлендіру, термоэлектрлік материалдар және фотоэлектрлік жабдықтар талқыланады. Күн жылу технологиялары, күн жылуын жинаудың әртүрлі жүйелері, күн фотовольтаикасы мен күн термоэлектризмінің қарапайым принциптері сипатталған. Күн жылу жүйелерін басқару әдістері бойынша жобаны орындау ұсынылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және командамен жұмыс
    Несиелер: 6

    Курс қазіргі психологиялық ғылымның тұжырымдамалық тәсілдері мен принциптерін, ұйымдағы қызметкерлердің мінез-құлық үлгілерін қалыптастыруда басты орын алатын жеке тұлға психологиясының, командалар мен әлеуметтік құрылымдардың рөлін білуге және түсінуге бағытталған. Магистр сыни тұрғыдан ойлау, қызметкерлердің мінез-құлқын жобалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатика саласындағы STEM білім берудің заманауи тәжірибелері
    Несиелер: 5

    Курс STEM-ді оқытудың интеграцияланған тәсілін қолданатын информатика мұғаліміне қажетті кәсіби құзыреттілікті кеңейтуге бағытталған. STEM-дің қазіргі заманғы тәжірибелерін және олардың өзгеретін технологиялық және әлеуметтік сын-тегеуріндермен байланысын түсіну негізінде магистранттар STEM оқыту процесіне оқушыларды тарту бойынша тұрақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу үшін зерттеу және көшбасшылық дағдыларын көрсететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жылулық сәулелену
    Несиелер: 6

    Курста жылу сәулеленуінің принциптері және оларды жылу мен фотонды тасымалдаудың инженерлік есептеріне қолдану, материалдардың радиациялық қасиеттері, сіңіретін, шығаратын және шашырататын ортадағы сәулеленудің берілуі және когерентті лазерлік сәулелену қарастырылады. Қолдану салаларына лазерлер, визуализация, инфрақызыл өлшеу жабдықтары және жаһандық жылыну жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру онлайн-платформалары
    Несиелер: 6

    Курс жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында, сондай-ақ оқу материалын визуализациялау үшін жеке Интерактивті бағдарламаларды өз бетінше құру саласында қажетті құзыреттіліктерді қалыптастырады. АКТ оқыту және оқу процесін басқару құралы ретінде қолданылады. SMART білім берудегі интерактивті технологиялар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу
    Несиелер: 6

    Курс цифрлық білім беру ресурстарын (ЦББР) зерделеуге бағытталған. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын жобалау мәселелері қарастырылады: ЦББР мазмұнын жобалау қағидаттары, оқу материалын ұсыну қағидаттары, ЦББР қойылатын дидактикалық талаптар, ЦББР базалық компоненттерін құру технологиялары, ЦББР құру құралдары мен кезеңдері. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар ЦББР әзірлеу бойынша біліктер мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикадағы STEM білім берудің заманауи тәжірибелері
    Несиелер: 5

    Курс steam интеграцияланған оқыту тәсілін қолданатын физика мұғаліміне қажетті кәсіби құзыреттілікті кеңейтуге бағытталған. STEM-дің қазіргі заманғы тәжірибелерін және олардың өзгеретін технологиялық және әлеуметтік сын-тегеуріндермен байланысын түсіну негізінде магистранттар STEM оқыту процесіне оқушыларды тарту бойынша тұрақты іс-қимыл жоспарларын әзірлеу үшін зерттеу және көшбасшылық дағдыларын көрсететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Магистранттар жобаларды басқарудың негізгі қағидаларын, тұжырымдамалары мен стратегияларын зерделейді. Жоба жоспарын әзірлеудің, ресурстарды бақылау мен мониторингілеудің заманауи құралдары мен әдістері қарастырылады. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар жобаның мақсатына көлемі, құны, уақыты және сапасы тұрғысынан қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін жобаны басқарудың құралдары мен әдістерін нақты жобаға қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 6

    Курс цифрлық білім беру ресурстарын (ЦББР) зерделеуге бағытталған. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын жобалау мәселелері қарастырылады: ЦББР мазмұнын жобалау қағидаттары, оқу материалын ұсыну қағидаттары, ЦББР қойылатын дидактикалық талаптар, ЦББР базалық компоненттерін құру технологиялары, ЦББР құру құралдары мен кезеңдері. Курс аяқталғаннан кейін магистранттар ЦББР әзірлеу бойынша біліктер мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары технологиялардың физикалық негіздері
    Несиелер: 7

    Пән классикалық және кванттық теория заңдарына негізделген жартылай өткізгіш микроэлектроникадағы, сызықты емес оптикадағы, суперөткізгіш техникадағы, наноэлектроникадағы зерттеулерді сипаттайды; электронды және ядролық магниттік резонансты қолданатын зерттеулер қарастырылады; жоғары технологиялардың дамуына негізделген теориялар мен модельдер ұсынылады; жоғары технологиялар физикасының қазіргі жағдайы және оның даму перспективалары туралы түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Эксперименттік физика
    Несиелер: 7

    Курс физика мен астрофизиканың әртүрлі салаларындағы заманауи ғылыми мәселелер мен зерттеулерді қарастыруға бағытталған: ғылым мен техниканың басқа салаларында үдеткіштер мен детекторларды қолдану, энергетика, лазерлер және оларды қолдану, жартылай өткізгіштер мен нанотехнологиялар, суперөткізгіштер, астрофизика және космология; жетістіктер, перспективалар, зерттеу әдістері сипатталған; проблемаларды шешудің тәсілдері ұсынылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехника
    Несиелер: 7

    Курс робототехника негіздерін игеруге және оқу процесінде робототехникалық конструкторларды пайдалану үшін қажетті білім, білік, дағды мен құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар логикалық және шығармашылық ойлауды дамытады, әртүрлі күрделілік деңгейіндегі роботтарды жобалау және бағдарламалау дағдыларын қалыптастырады. Магистранттар техникалық шығармашылық жобаларын әзірлеу әдістері мен технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Толықтырылған шындық
    Несиелер: 7

    Курс кеңейтілген шындық объектілерінің, кеңейтілген шындықтың қосымшаларын әзірлеу платформаларының негізгі түсініктері мен анықтамаларын зерттейді. Кеңейтілген шынайылық қосымшаларын әзірлеу негіздері, функциялар, құралдар жиынтығы, кеңейтілген шындықты жеке қосымшаның жобасын іске асыру кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұлттық технологиялар
    Несиелер: 7

    Бұлтты есептеу архитектурасы және бұлтты есептеу принциптерін жүзеге асыруды үйрену, бұлтты сақтауды құру, Пайдаланушыларды басқару және бұлтты есептеу ортасы мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер
    Несиелер: 7

    Бағдарламалық операциялардың статикалық және динамикалық сипаттамалары, роботты басқаруға арналған ақпаратты өңдеу әдістері, сенсорлық жүйелерді ұйымдастыру принциптері, робототехникалық жүйелерге бейімделу, сенсорлық жүйелерді ақпараттық бағалау, Робот тану жүйелері зерттеледі. Магистранттар әртүрлі сипаттамаларға сәйкес электроника негізінде роботтарды жобалау және құру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Білімгерлердің өмірлік дағдыларын дамытуда STEM- технологияны белсенді қолдана отырып, оқу сабақтарын кәсіби деңгейде өткізу.

  • Код ON6

    Зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізе отырып, әріптестерімен бірлесіп жаратылыстану-педагогикалық ғылымдар саласында білім беру практикасын жетілдіру үшін зерттеулерді жоспарлау және жүргізу.

  • Код ON1

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін білім берудегі заманауи трендтерді, STEM – оқытудың ерекшеліктерін терең түсіну.

  • Код ON4

    Ақпаратты талдау, іріктеу және қайта құру дағдыларын көрсете отырып, ғылыми және инженерлік тәжірибелерді оқыту, оқу материалдары мен бағалауда біріктіру және қолдану.

  • Код ON5

    Сыни ойлау негізінде мәселелерді шеше отырып, логикалық, жүйелі және дәйекті тәсілдерді пайдалана отырып, цифрлық технологияларды және ресурстарды қолдана отырып, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды нақты жоспарлау және басқару

  • Код ON8

    Нәтижеге жауапкершілікті сезініп, шешімдер қабылдай отырып, ғылыми, әлеуметтік-педагогикалық және коммуникациялық қызмет стратегиясын сыни тұрғыдан анықтау.

  • Код ON2

    Білімгерлерді, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін білімгерлерді, оқыту, дамыту және тәрбиелеу мақсатында кәсіби қызметінде психологиялық-педагогикалық технологияларды тиімді пайдалану

  • Код ON7

    Кәсіби мәселелерді, оның ішінде пәнаралық байланыс саласына қатысты мәселелерді, шешуде жаңа идеяларды генерациялау.

Top