Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01113 Білім берудегі менеджмент в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті маманның кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін, іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды қарастырады. Тұлғаның психологиялық зерттеулерінің біліктілігі мен дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді, эксперименталды – психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және Психокоррекциялық жұмыстың бағыттарымен, ұжымдағы жанжалдарды басқарумен, стресстермен және оларды шешу әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын, мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымды, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымдардың философиялық мәселелерін қарастырады, жаратылыстану және техникалық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру саласындағы инновациялық менеджмент
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылым әдіснамасының заманауи мәселелерін ЖОО оқытушысының әдіснамалық мәдениетінің негізі ретінде, ғылыми зерттеудің әдіснамалық тәсілдері мен принциптерін, ғылыми зерттеудің логикасы мен рәсімдерін зерттейді. Ғылыми аппаратты және ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің кешенін, диссертацияны қорғауға дайындау әдістемесін ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі психологиялық қызмет
    Несиелер: 4

    Білім беру ортасының қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар қарастырылады. Психологиялық сау білім беру ортасын құру және басқару нысандары мен әдістері ашылады. Психологиялық қауіпсіз білім беру ортасын ұйымдастыру мен қолдаудың озық отандық және халықаралық тәжірибесі зерделенеді және талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі/
    Несиелер: 5

    ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту процесін оқытудың мазмұнының, нысандары мен әдістерінің, оқытушы мен білім алушылардың қызметінің бірлігі ретінде ашуға мүмкіндік береді. Педагогикалық пәндерді оқыту технологиясы мен принциптерін қарастырады. Білім алушылардың оқу-танымдық қызметін басқару жолдарын ашады. Педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің өзекті мәселелері мен мәселелерін қарастырады. Білім алушылардың назарын болашақ мұғалімдерді даярлауда оқытудың принциптері мен ережелерін, нысандары мен әдістерін таңдауға және тиімді пайдалануға шоғырландырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 4

    Шетел тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттерді, бизнес-корреспонденциямен алмасу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындаудың шет тілді түпнұсқалық көздерін оқудың негізгі түрлерін меңгеру: ғылыми баяндама, презентация, дискуссиялар, тезистер және шет тілінде ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша мақалалар, ғылыми мәтіннің аннотациясы және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушысын кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлауда оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын, көшбасшылық қасиеттеріне ие маманның тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология мен білім берудегі мәдени-тарихи және іс-әрекеттік тұғырлар
    Несиелер: 4

    Білім беру ұйымдары қызметкерлерінің қызметін анықтайтын, олардың кәсіби функциялары мен міндеттерін орындауына ілесіп жүретін құжаттар қарастырылады. Білім беру ұйымдарының қызметкерлерін Құжаттамалық қамтамасыз ету, құжаттарды дайындау мен ұсынудың сапасы мен тиімділігін тексеру бойынша білім беру менеджерінің қызметі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беруді басқару және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының өзекті мәселелерін анықтау, жоспарлау, ғылыми-педагогикалық зерттеудің нақты тақырыптары бойынша ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, алынған мәліметтерді өңдеу және талдау дағдылары мен біліктері өңделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру қызметтері саласындағы Маркетинг
    Несиелер: 5

    Білім беру ұйымдарының маркетингтік стратегиялары мен даму жоспарларын әзірлеу және іске асыру тәжірибесі зерделенеді және талданады. Білім беру мекемелерінде маркетингтік қызметті ұйымдастыру формалары мен білім беру қызметтері саласында маркетинг әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламаларын жобалау
    Несиелер: 6

    Білім алушылардың зерттеу іскерліктері мен дағдыларын дамытады. Магистранттарды білім беру және педагогикалық ғылым саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарының нақты практикасына қатыстырады. Магистранттарды ғылыми-педагогикалық зерттеу деректерін жоспарлау, ұйымдастыру және өңдеу, зерттеу жұмыстарының нәтижелерін апробациялау үдерісіне қосады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық менеджмент
    Несиелер: 6

    Білім беру ұйымдарының кадрлық әлеуетін қалыптастыру, кадрларды іріктеу, олардың тиімді жұмыс істеуі үшін жағдайларды қамтамасыз ету, олардың өзара іс-қимылын үйлестіру, Кәсіби және жеке өсуі мәселелерін қарастырады. Білім беру ұйымының кадрлық әлеуетін қалыптастыру және дамыту үдерістерін басқару, олардың тұрақтамауының алдын алу, кадр резервін құру мәселелерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогтың әдіснамалық мәдениеті/
    Несиелер: 6

    Білім беруді басқару заңдылықтары мен принциптері, білім берудің әртүрлі сатыларында білім беруді басқару функциялары, білім беру менеджерлерінің басқару қызметінің ерекшеліктері қарастырылады. Білім берудің тиімді менеджменті әдістеріне, басшы мен құрылымдық бөлімшелер жұмысының тиімділігін талдау мен бағалауға қатысты мәселелерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім сапасын басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Менеджменттің теориялық және қолданбалы аспектілерін қарастырады- жоғары оқу орнының білім беру сапасы және оның құрамдастары. Жоғары оқу орнында білім беру қызметінің сапасын басқарудың бағыттары мен негізгі буындарын ұсынады. Қазіргі ЖОО білім беру сапасын басқарудың нормативтік, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық механизмдерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы
    Несиелер: 6

    Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық үдерістерді басқару мәселелері қарастырылады. Инновациялық қызмет саласындағы мемлекеттік саясатты, Инновациялық процестерді ұйымдастыру мен басқарудың нысандары мен әдістерін, білім беру саласындағы инновациялық менеджментті реттеудің ұйымдастырушылық-педагогикалық тетіктерін, қаралып отырған саладағы шетелдік тәжірибені зерделеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық этикасы мен сипаты
    Несиелер: 6

    Білім беру ұйымындағы Көшбасшылық психологиясы, қазіргі көшбасшы моделі оқытылады. Көшбасшының сапасы, оның білім беру ұйымындағы миссиясы, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру кезеңдері ашылады. Көшбасшылық қасиеттерді өзін-өзі тәрбиелеу дағдысы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кроссмәдени менеджмент
    Несиелер: 6

    Көпмәдениетті контингенті бар ұйымдарда тиімді басқару мәселелерін қарастырады. Көпмәдениетті контингенті бар ұйымдарда персоналды бағалау, болжау және басқару, басқарушылық міндеттерді шешу, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде мәдениетаралық кедергілерді жеңу дағдылары мен дағдылары әзірленеді. Қызметкерлердің көпэтникалық құрамын ескере отырып, ұйымның корпоративтік мәдениетін құру мәселелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді басқарудағы халықаралық тәжірибе
    Несиелер: 5

    Білім беруді басқарудың озық әлемдік жүйелерін және әлемнің жетекші елдерінде білім беруді басқару тәжірибесін қарастырады. Білім беруді басқару тәжірибесінің тиімділігін зерттеу, талдау және бағалау, оларды білім беру менеджментінің отандық практикасына трансформациялау бойынша идеялар мен жобаларды әзірлеу дағдыларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология/
    Несиелер: 6

    Педагог шеберлігінің жоғары деңгейінің даму жолдары мен заңдылықтарын қарастырады. Педагогикалық қызмет деңгейін және кәсіби жетілуге қол жеткізу траекториясын ашады. Педагогтың кәсіби-педагогикалық өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Кәсіби-тұлғалық өзін-өзі жетілдіру мақсатында Өзін-өзі басқару және тиімді өзін-өзі ұйымдастыру дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымын басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық және білім беру жүйелерін жобалау мәселелері, инновациялық идеяларды ұсыну және оларды жобалар түрінде іске асыру әдістері зерттеледі. Жобалармен жұмысты ұйымдастыру, шығармашылық топтарды құру, олардың тиімді жұмысын қамтамасыз ету, жобалармен жұмыс мониторингі, оларды іріктеу және одан әрі жылжыту мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру жүйесіндегі кадрлық менеджмент/
    Несиелер: 5

    Менеджменттің теориялық және қолданбалы аспектілерін қарастырады- жоғары оқу орнының білім беру сапасы және оның құрамдастары. Жоғары оқу орнында білім беру қызметінің сапасын басқарудың бағыттары мен негізгі буындарын ұсынады. Қазіргі ЖОО білім беру сапасын басқарудың нормативтік, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық механизмдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық еңбекті ғылыми ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    ЖОО оқытушысының педагогикалық еңбегін ғылыми ұйымдастырудың заңдылықтары мен принциптерін қарастырады. Кәсіби-педагогикалық қызметте жеке тиімділікті арттыру, өзін-өзі басқару дағдыларын жетілдіреді. Педагогикалық қызметті ғылыми ұйымдастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының білім берудегі реформасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында білім беру жүйесін реформалау мәселелерін қарастырады. Білім берудің әлемдік үрдістері мен реформаларын салыстырмалы зерттеу жолымен қайта құрулар мен инновациялар өнімділігі тұрғысынан білім беруді реформалаудың отандық тәжірибесін талдау мәселелерін қамтиды. Стратегиялық педагогикалық ойлау, елдегі білім беруді дамыту перспективаларын болжау, білім беру жүйесін реформалаудың әртүрлі идеялары мен нұсқаларын сараптамалық бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Персоналды басқаруды құжаттамалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының Білім беру жүйесінің жұмыс істеуінің заңнамалық және нормативтік базасы зерттеледі. Білім беру ұйымдарының қызметін регламенттеу және нормативтік-құқықтық реттеу принциптерін анықтайтын нормативтік құжаттар, ұйымдағы құжат айналымы мен құжаттар тізімі қарастырылады. Білім беру ұйымдарында құжаттамалармен жұмыс істеу, құжаттарды есепке алу және аудит жүргізу дағдылары пысықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру сапасының менеджменті /
    Несиелер: 5

    Білім беру жүйесін ұйымдастырудың тәсілдері және қатысушылардың, сондай-ақ сыртқы сарапшылардың жүзеге асыратын оларды жобалау мен сараптауға қойылатын заманауи талаптар туралы түсініктерді қалыптастырады. Білім беру жүйесін жобалаудың заманауи әдістерін, білім беру саласындағы пилоттық жобаларды әзірлеу және іске асыру, сараптамалық талдау және олардың тиімділігін бағалау, тәуекелдерді басқару мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Ұйымда қызметкерлердің дамуы мен тиімді пайдаланылуын бағалау, жаппай мінез-құлықты басқарудың әлеуметтік-психологиялық технологияларын меңгеру.

  • Код ON5

    басқару және білім беру процесінің тиімді нәтижесін жүзеге асыруды қамтамасыз ететін білім беруді басқарудың және педагогикалық процесті ұйымдастырудың инновациялық әдістері мен технологияларын қолдану, заманауи басқару, білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешу.

  • Код ON8

    Модельдеудің заманауи әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, мониторингтік және эксперименттік зерттеулердің деректерін жобалау, жоспарлау, жүргізу, талдау, өңдеу;

  • Код ON1

    Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON2

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби-педагогикалық және басқару қызметінде, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер әдіснамасы, жоғары мектеп педагогикасын оқытудың тиімді әдістері және білім беру жүйелерін басқару білімін қолдану;

  • Код ON7

    Пәнаралық, білім саласындағы мәселелерді талдау үшін алған білімдер мен біліктерді қолдану; эксперименталды зерттеулерді өз бетінше орындау, мамандармен және кең аудиториямен талқылау кезінде зерттеу нәтижелерін негіздеу және жоғары оқу орнының тұтас педагогикалық процесін ұйымдастыруда және білім беру жүйелерін басқаруда психологиялық-педагогикалық ғылым мен менеджменттің әдіснамалық білімін қолдану.

  • Код ON9

    білім беру жүйесін басқарудың өзекті мәселелерін шешуде мәдени-тарихи және іс-әрекеттік амалдарды қолдана білу.

  • Код ON4

    жоғары мектеп педагогы мен білім менеджерінің кәсіби және ғылыми қызметінің технологиясын білу;

  • Код ON10

    Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау кезінде көшбасшылық қасиеттерді, шығармашылық тәсілді және логикалық ойлауды көрсету.

Top