Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11116 Мәдени-тынығу қызметі:бұқаралық қойылымдарды ұйымдастыру және вокалдық орындаушылық в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары).
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстардың негізгі түсінігі. Құқық салалары. Сыбайлас жемқорлық түсінігінің теориялық-методологиялық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттін қалыптасуы. Мәдениаралық коммуникацияның негізгі аксиомалары. Ұлтаралық коммуникациянын құрылымы мен детерминанттары. Ұлтаралық коммуникация саласындағы заманауи иновациялық үрдістер. Кредиттік оқыту технологиясынын негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықтың кәсіби-қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 5

    Информатиканың құқықтық негіздері саласындағы теориялық негіздер. Ашық және жабық ақпаратты құру, алмасу, сақтау және пайдалану процесін құқықтық реттеудің ерекшелігі. Қазақстанда және басқа елдерде әртүрлі ақпараттық жүйелерді жасаушылардың, иеленушілердің және пайдаланушылардың құқықтық мәртебесін регламенттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени-демалыс қызметі тарихы және теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздері, саяси-ағарту және мәдени-демалыс жұмысының дамуы мен қалыптасуының тарихи кезеңдері; Қазақстандағы мәдени ағарту жұмысы; халықтың көркем-бұқаралық және көркем-шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография
    Несиелер: 5

    Заманауи хореографияның пайда болу тарихы мен бастаулары, теориясы, хореографиялық мұра, қазіргі заманғы би және джаз биінің техникасын зерттеу әдістемесі; ансамбльде жұмыс істеу, тәжірибеде би техникасын жетілдіру; хореографиялық бағыттардың пластикалық құралдарының мәнерлілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка теориясының негіздері
    Несиелер: 4

    Музыкалық жүйе, дыбыс қатары, энгармонизм, альтерация белгілері, интервалдар, мажорлық және минорлық лад кәсіби музыкалық терминология, музыкалық стильдер; сольфеджио, бір дауысты музыкалық мысалдар, аккордтық және интервалдық тізбектерді, музыкалық шығармаларды талдау; музыкалық тілдің элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Вокалдық шеберлік
    Несиелер: 4

    Вокалдық орындаушылық ерекшеліктері мен технологиялары, академиялық вокал, халық әнін айту; үйлесім, ырғақ сезімі, артикуляция және оның ауқымының кеңдігі; вокалдық шығармалардың негізгі ұғымдары мен терминдері, музыкалық партитураны оқу, сөйлеу позициясында ән айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио
    Несиелер: 5

    Музыкалық сөйлеу элементтері, гаммалар, интервалдардан секвенциялар, үшдыбыстығы бойынша бірқалыпты қозғалысы бар сатылар тізбегі; диатоникалық интервалдардың таза интонациясы, музыкалық сөйлеу элементтері (сольфеджио); бір дауысты және екі дауысты ноталар бойынша ән айту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ойын технологиясы тренингі
    Несиелер: 4

    Ойын әдістемелері, ойын әдістемелерінің ауқымы, ойынның тәрбиелік мүмкіндіктері, функциялары, ойындардың жіктелуі, ойын композициясының элементтері; ойын тәжірибесін берудің психологиялық-педагогикалық тетіктері, ойын қызметін диагностикалық зерттеу; педагогтің ойын қызметі саласындағы кәсіби құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық сауаттылық
    Несиелер: 4

    Музыкалық жүйе, дыбыс қатары, энгармонизм, альтерация белгілері, интервалдар, мажорлық және минорлық лад кәсіби музыкалық терминология, музыкалық стильдер; сольфеджио, бір дауысты музыкалық мысалдар, аккордтық және интервалдық тізбектерді, музыкалық шығармаларды талдау; музыкалық тілдің элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Өз аймағының табиғаты, халқы, экономикасы, тарихы мен мәдениетін зерттеу және жан-жақты білу; оның табиғи, экономикалық және мәдени ресурстарын, географиялық, этнографиялық және демографиялық сипаттамаларын, тарихын, әлеуметтік өмірі мен даму перспективаларын ескеру; туған жер тұрғындарының өмір сүру деңгейі мен үй тұрмысы; аймақтағы археологиялық орындар; өлкетанудың мәні мен маңызы, өлкетану жұмысының негізгі формалары мен әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония және музыкалық шығарамаларды талдау
    Несиелер: 5

    Музыкалық формалардың тарихы, теориясы мен негіздері, жанрлық жүйенің ерекшеліктері, музыкалық форманың қалыптасу принциптері, үндестік, аккорд, аккорд түрлері, аккордтық емес дыбыстар; көркем-эстетикалық құбылыстар мән-мәтініндегі стильдер, жанрлар, полифония және гомофония, музыкалық шығармаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Қазақстанның қасиетті жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін зерттеу және қазақстандық мәдениетті танымал ету, оның рөлін анықтау; негізгі түсініктер; Қазақстандағы қасиетті орындардың орналасуы; Қазақстандағы қалыптан тыс және жұмбақ орындар; археологиялық және сәулет ескерткіштері; діни және табынушылық нысандар; тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар. Қазақстанның тарихи-мәдени, қасиетті, туристік жерлеріне экспедициялар ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Б.Момышұлының өмірі, қаламгер ретінде қалыптасу жолдары. Б.Момышұлы шығармалары. Б.Момышұлының күнделіктері мен естеліктері, мақал-мәтелдері мен афоризмдері, публицистикасы мен әңгімелері, хаттарының өзі қазақ сөз арнау тарихындағы ерекше соны жаңалық екендігі. Баласы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» еңбектері бала тәрбиесіне аса қажет құрал бола алатындығы. Б.Момышұлы туралы шығармалар мен ондағы батыр бейнесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық бос уақытты ұйымдастыру әдіснамсы
    Несиелер: 5

    Бұқаралық іс-шаралардың мәдени-бос уақыт формаларының драматургиясы, жұмыстың көркем-бұқаралық формаларының композициясы, ағартушылық мүмкіндіктері, тақырыптық кешті дайындаудың әдістемелік талаптары мен жіктелуі, кештердің түрлері; мәдени-бос уақыт қызметкерінің көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамыту үдерісіндегі әдістері мен талдауы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұқаралық мерекелердің режиссурасы
    Несиелер: 5

    Режиссураның түрлері, әдістері, принциптері, көпшілік мерекелер мен қойылымдардың мәнерлі құралдары; сценарлық- режиссерлік құжаттама, дайындықтың барлық түрлері, әр түрлі деңгейдегі қойылымдар; шығармашылық міндеттердің жаңа шешімдерін іздеу, жаппай мерекені ұйымдастыру және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл техникасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу, дауыс және тыныс алу жаттығулары, мәнерлі сөйлеу, логикалық оқу негіздері, сөйлеу мәдениетінің этикалық нормалары, артикуляция ережелері; қоюшы режиссерлердің бақылауымен немесе басшылығымен репетициялар арқылы ұсыну; артикуляциялық гимнастика, мінсіз артикуляция кешені.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сценарий жазу технологиясы
    Несиелер: 5

    Драматургия мен сценарийлік шеберліктің теориялық негіздері, сценарийлік жұмыс негіздері, театрландырылған драматургия заңдылықтары, монтаждау заңдылықтары, сценарийлік жоспарды әзірлеу әдістемесі; мәдени-тынығу жұмысындағы сценарийлік қызметтің жай-күйін талдау; күрделіліктің әртүрлі деңгейіндегі сценарийлерді әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Ұлт дәстүрлерінің тәлімдік, тәрбиелік мәні мен маңызы. Ұлт дәстүрлерінің зерттелу жайы. Ұлт дәстүрлерінің қоғамдағы рөлі мен әлеуметтік қатынастарды реттеуге тигізетін ықпалы. Салт-дәстүрлердің түрлері. Дәстүрдің ұлттық дүниетанымдағы орны. Дәстүр және ұлт, ұлыс, адам түсініктерінің байланысы. Салт-дәстүрлердің ұлттық әдебиеттегі көрінісі. Түркілік өркениеттің ұлттық дәстүрдегі интеграциялық әлеуеті. Ұлттық дәстүр құқық және заң аясында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмір жолын, қызметі мен шығармашылығын, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, ізгілікті табиғатын зерттеу. Тарих-и-Рашидидің тәрбиелік рөлі; ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылығының негізгі аспектілерін талдау; М.Х.Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Вокальдық орындаушылық техникасы
    Несиелер: 5

    Түрлі жанрдағы вокалдық техникасы, стилі, тәсілдері, дикциясы, орындау мәнері, нөмірді түзету, вокалды дамыту тәсілдері; шығармашылық орындаушылық мүмкіндіктерді іске асыру; тіректегі әншілік тұрақты тыныс алу, ән айту кезінде дыбыс түзудің нақты және айқын артикуляциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру және сахналау
    Несиелер: 4

    Шығармашылық-өндірістік, ұйымдастыру-басқару, ғылыми-әдістемелік, мәдени-демалыс бағдарламаларын жобалау ұйымының әлеуметтік-мәдени қызметі; әлеуметтік - мәдени шығармашылықтың түрлері, нысандары, технологиясы, мәдени қызметтің бұқаралық, топтық және жеке нысандары; көркемдік басқару процестері, қазіргі заманғы технологиялар, мәдени-демалыс бағдарламаларын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастыру және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мәдени-бос уақыт іс-шараларын қою қағидалары, сценарийлік жүріс ойды, әдеби мәтінді айқындау, материалдарды бірыңғай көркем - әдеби сценарийге шығармашылықтың монтаждау технологиясы;көркем және деректі материалдарды жинау және өңдеу;әр түрлі жанрлардың сценарийін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна шеберлігі
    Несиелер: 4

    Сахна шеберлігінің негіздері, қиялдың, сөйлеудің актерлік "грамматика" элементтері, сахна кеңістігін көру сезімдері; сахнада өзін білдіру, кеңістік пен уақыт сезімі, фантазия мен қиял; режиссура және актерлік шеберлік әдістері, бейнемен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылық ұйымдастыру және әдістері
    Несиелер: 5

    Көркемдік шығармашылық ұжымдарының оқу-тәрбие жұмысы ерекшеліктерінің түрлері мен жанрлары, жасау әдістемесі, нысандары мен әдістері, басшының құқықтары мен міндеттері; ұжымның (үйірменің) жұмыс жоспары; шығармашылық топтардың қызметін ұйымдастыру, көркем шығармашылық ұжымы жұмысының тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстрадалық ән салу
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманауи поп-музыкалық үлгілерді зерттеу, эстрадалық ән айту стилінің негізгі қасиеттерін, эмоционалды жауапкешілікті бағалау, жұмыстың көркемдік деңгейіне сыни көзқарас, ән айту қабілеттерін көрсету, концерттік және одан әрі кәсіби қызметке арналған дауысты практикалық игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эстрадалық өнер
    Несиелер: 5

    Эстрадалық өнердің ерекшелігі, ерекшеліктері, мақсаттары, формалары, стильдері мен жанрлары, шетелде эстраданың даму тарихы; заманауи музыкалық стильдер мен бағыттардың әртүрлілігі, мимика, ым-ишара мен қозғалыстар, эстрадалық өнердің әртүрлі формаларының даму заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Қазақ руханиятының қалыптасуының алғышарттары мен бастаулары. Түркілер өркениетінің ислам өркение-тімен байланысы және сабақтастығы. Әл-Фараби мен Абайдың шығармашылық мұрасының басты салалары және олардың рухани құндылығы мен маңызы. Орта ғасырлардағы түркілік мұсылман ойшылдары және олардың ілімдеріндегі рухани құндылықтар. М.Х.Дулатидың тарих философиясындағы рухани-адамгершілік бағдарлар. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік және рухани-адамгершілік құндылықтар. Қазақ ағартушылығы дәуірі қазақ халқының руханилығының даму кезеңі ретінде.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясы
    Несиелер: 5

    Бос уақыттың көркемдік-педагогикалық технологиясының мазмұны, нысандары, әдістері, құралдары, құрылымы, жіктелуі, критерийлері; оқыту кезіндегі инновациялық педагогикалық технологиялар, ауқымды ойлау мен креативтілікті дамыту; көпшілік демалысты ұйымдастыру технологиясы, көркемдік-педагогикалық қызметті талдау әдістері мен техникасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының тұжырымдамалық негіздері, микро және макродеңгейлердегі экономиканың жұмысының негізгі категориялары мен заңдылықтары, бизнес құрылымдарының жұмыс істеуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, үкімет нарыққа араласу, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорынның ресурстары, өндіріс пен шығындар, экономикалық тиімділік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Отандық және шетелдік өнердің дамуының тарихи заңдылықтары, өнердің стильдері мен бағыттарының көркемдік ерекшелігі. Кескіндеме, мүсін, сәулет, музыка және хореография туындыларының көркемдік ерекшеліктері мен педагогикалық әлеуеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінің методикалық нұсқаулығының технологиясы
    Несиелер: 5

    Әдістемелік жетекшілік жүйесінің теориясы, әдістемесі, формалары, әдістері, құралдары, принциптерінің дамыту кезеңдері, клуб қызметін әдістемелік қамтамасыз ету; клуб мекемелеріне әдістемелік және практикалық көмекті талдау, жалпылау, жүзеге асыру, ұйымдастыру; жоспарларды әзірлеу; клуб мекемелерінің есептері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Вокалдық орындаушылық өнер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Жеке шығармалардың тарихы, жанрлары, бағыттары, парақтан оқу әдістемесі; стилі, жанры мен сипаты бойынша әртүрлі камералық-вокалдық шығармаларды сауатты орындау; концерттік өнер көрсету барысында әртүрлі орындаушылық құралдар мен тәсілдер кешені, есту қабілеті бойынша іріктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп мекемелерінің қоршаған ортасын қорғау
    Несиелер: 3

    Өнеркәсіптік мекемелерінің қоршаған ортаны қорғау кәсіпорындағы адам қызметінің қоршаған ортаға теріс әсерін болдырмауға бағытталған шаралар кешенімен сипатталады, бұл адам өмірінің қолайлы және қауіпсіз жағдайларын қамтамасыз етеді. Қоршаған ортаға зиянды элементтердің шығарылуын анықтау, бағалау, тұрақты бақылау және шектеу, сондай-ақ табиғат пен оның ресурстарын қорғайтын және сақтайтын технологиялар мен техниканы жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Климаттың негізгі ұғымдарын, климаттың ерекшеліктерін, климаттың өзгерісімен «жасыл» экономикамен өзара байланысын, ҚР мен әлемде климаттың өзгерісіне бейімделуін, парникті газдардың сипаттамасы мен климаттың өзгерісіне ролін, экожүйеге климаттың өзгерісінің салдарларын, «жасыл» экономика ұсынатын қалдықтар мәселесін шешудің жолдарын үйрену

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Концерттік бағдарламаны ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Концерттік нөмірлердің жанрлық әртүрлілігі, вокалдық ансамбльге арналған партияларды жазу ерекшеліктері, эстрадалық ансамбльдік орындаушылық ерекшелігі; нөмірлердің орындалу сапасы, вокалдық ансамбльмен, шығармашылық ұжыммен басшы ретінде жұмыс істеу; музыкалық нөмірдің сахналық қойылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Саланың ұлттық экономика жүйесіндегі орны мен рөлі, негізгі және айналым капиталының ерекшелігі негізгі буыны ретінде кәсіпорынның мәні мен түрлері; саланың экономикалық ресурстары және оларды пайдалану көрсеткіштері, өндіріс тиімділігінің өсуінің негізгі бағыттары мен саланың техникалық, экономикалық және әлеуметтік даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ансамбльдік орындаушылық
    Несиелер: 5

    Ансамбльдердің түрлері, унисонды, бэк-вокал, жеке орындалатын дауыстар, дауыстардың тепе-теңдігі, отандық және шетелдік музыканың үлгілері; ансамбльдегі партиялар, орындаушылық ниеттер және бірлескен көркемдік шешімдер; ансамбльдік орындаушылық, эстрадалық-джаз ұжымы, түрлі туындылардың концерттік орындалуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Шетел, отандық және қазіргі заманғы музыкалық өнердің қалыптасуы мен даму кезеңдері; музыкалық өнер мен мәдениетті насихаттау әдістерін жіктеу, музыка тарихы кезеңдерінің стилистикалық ерекшеліктері, негізгі музыкалық жанрларды, көрнекті композиторлардың авторлық стильдерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру түсінігі, олардың түрлері мен классификациясы. Қашықтықтан оқытудағы оқытушының жұмысының ерекшеліктері. Интерактивті тақта мен панельдерде сабақ әзірлеуге арналған бағдарлама. Сызықтық емес презентация құру. Электрондық оқытуды қолданып білім беру бағдарламаларын іске асыру. Жаппай ашық онлайн курстары. Оқу нәтижелерін бағалау. Видео дәрістер құру концепциясы, видеоөңдеу элементтері. Архиваторлар және түрлендіргіштер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көпдауысты ән салу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көп дауысты ән айтуды ұйымдастырудың және қызметінің ерекшеліктері, гомофонды типтес көп дауысты ән, ансамбль; көркемөнерпаздар ұжымымен жұмыстың әдістемелік негіздері, орындаушылық репертуар; хор және ансамбль ұжымдарындағы концерттік ұйым жағдайындағы дайындық жұмыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу қызмет саласындағы маркетинг, менеджмент
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы менеджмент пен персоналды басқару негіздері, теория мен практика, мәдени-тынығу саласында менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру, мәдени-тынығу мекемесін қаржыландыру және сметасы, оны жасау тәртібі, кез келген бейіндегі мәдениет мекемесі қызметкерінің функционалдық міндеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагог-ұйымдастырушының имиджі
    Несиелер: 5

    Педагог-ұйымдастырушыға қойылатын талаптардың тарихи дамуын зерттеу, педагогикалық шеберліктің технологиясының негіздерін, педагогикалық мәдениеттің ерекшеліктерін, педагогикалық қарым-қатынас технологиясын, педагогикалық этика, педагог-ұйымдастырушының міндеттері, мұғалімнің жеке басының гуманистік бағыттылығын оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Адам мен қоршаған ортаны техносферадағы жағымсыз факторлардың әсерінен қорғау; адамның өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде оның қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, төтенше жағдайларды, процестерді, құбылыстарды жіктеу және жүйелеу, сондай-ақ сүмкін болатын қауіптер мен қатерлердің алдын алу, оқшаулау және жою бойынша шараларды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастырушылық, техникалық, санитарлық-гигиеналық, емдеу-профилактикалық, оңалту және өзге де іс-шараларды қамтитын еңбек қызметі процесінде қызметкерлердің өмірін, денсаулығын және жұмыс қабілеттілігін сақтау жүйесін қамтамасыз ету; персоналдың әртүрлі санаттары үшін психофизиология, эргономика және еңбек эстетикасы талаптарын ескере отырып, еңбек өнімділігін арттыру және демалыс режимдерін оңтайландыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Конституциялық құқығы, ҚР Әкімшлік құқығы, ҚР Азаматтық құқығы, ҚР Кылмыстық құқығы, ҚР Азаматттық іс жүргізу және Қылмыстық іс жүргізу құқығы, ҚР Еңбек құқығы және ҚР Экологиялық құқығы, ҚР Қаржы және салық құқығы, ҚР отбасы құқығының негізгі ережелері мен институттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқықтың түсінігі , жүйесі, принциптері; кәсіпкерлік субъектілерінің санаттары мен нысандары; іскерлік қатынастар; мемлекеттік және мемлекеттік емес заңды тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің негіздері; заңды тұлға түсінігі, кәсіпкерлік субъектілерінің банкроттығы; іскерлік міндеттемелер; кәсіпкерлікті техникалық реттеу; кәсіпкерлікті лицензиялау; кәсіпкерлікті монополияға қарсы реттеу; кәсіпкерлікті валюталық реттеудің құқықтық негіздері; кәсіпкерлікті салықтық реттеу негіздері; тұтынушылардың құқықтарын қорғау; кәсіпкерлердің заңды жауапкершілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғааралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Коммуникативтік қарым-қатынастың ерекшелігі, мазмұны, мәдениеті, тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдері, этикет және оның коммуникативтік өзара қарым-қатынастағы функциялары; шешендік саласында әңгіме және дау жүргізу, болашақ мамандыққа байланысты коммуникативтік біліктер; сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерліктің негізгі тұжырымдамалары, кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен ұйымдық нысандары, кәсіпкерлік идеяны және оны іске асырудың бизнес-моделі мен бизнес-жоспарын әзірлеу, кәсіпкерлік мәдениеті және кәсіпкердің іскерлік мінез-құлық қағидаттары; қоғамның инновациялық дамуындағы кәсіпкерліктің рөлі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат
    Несиелер: 4

    Академиялық мәтіндерді, ғылыми мақалаларды, дайындау бағыты бойынша есептерді, ғылыми жобалар мен конкурстарға өтінімдерді құру мен олардың жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары; авторлық куәлік алу; жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі ережелері; стартап құру; ҒЗЖ коммерцияландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық мерекелердің режиссурасы
    Несиелер: 5

    Режиссураның түрлері, әдістері, принциптері, көпшілік мерекелер мен қойылымдардың мәнерлі құралдары; сценарлық- режиссерлік құжаттама, дайындықтың барлық түрлері, әр түрлі деңгейдегі қойылымдар; шығармашылық міндеттердің жаңа шешімдерін іздеу, жаппай мерекені ұйымдастыру және қою.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінде замануи технологиялар
    Несиелер: 4

    Мәдени-ойын-сауық бос уақытты ұйымдастырудың қазіргі түрлері мен нысандары, зияткерлік ойындардың ерекшелігі; рекреациялық-ойын-сауық бағдарламасын ұйымдастыру, ғылыми-әдістемелік қызметінің нәтижелерін талдау және болжау, өзіндік көркемдік-шығармашылық қызметті бағдарламалау; ойын-сауық бағдарламаларын ұйымдастырудың және өткізудің заманауи технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Костюм және визаж стиликасы
    Несиелер: 5

    Костюмнің даму тарихы, негізгі стильдік ағымдары, макияж негіздері, салондық және ерекше макияж, техникасы, визаждың негізгі құралдары, сәндік косметиканың әлемдік брендтері; композиция заңдары, костюм эскизін жасау; сахналық бейне үшін аксессуарларды таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметіндег іұлттық өнер
    Несиелер: 4

    Салт-дәстүрлердің ерекшеліктері, жіктелуі, әлеуметтік-психологиялық, идеялық-тәрбиелік және эстетикалық функциялары; символдық бейнелер, рәсім объектісін көркемдік-эстетикалық безендіруі, ұлттық дәстүрлер мен мерекелерді ұйымдастыру және дайындау кезінде әртүрлі құралдарды пайдалану, рәсімді дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Skills Менеджмент
    Несиелер: 4

    Кәсіби құзыреттілікті дамытудағы skills менеджментінің рөлі мен қажеттілігі; жеке тұлғаны дамытудың жалпы ережелері; кәсіби дағдыларды дамытудың негізгі әдістері; кәсіби дағдылардың жіктелуі; менеджерге арналған дағдылар матрицасы; soft skills және hard skills: негізгі айырмашылықтар; маманның негізгі икемді дағдылары: сыни ойлау, көшбасшылық және командалық жұмыс, тайм менеджмент, креативтілік; hard skills негізгі құраушылары; self – менеджмент әдісін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахнаны инновациялық техникалық жабдықтау
    Несиелер: 4

    Концерт залдарын, театрларды техникалық жабдықтау, сахнаның инновациялық безендірілуі, заманауи реквизит пен мультимедия; сахнадағы режиссерлік оймен байланысты мәселелерді шешу; орасан зор шоу жасау, визуалды эффектілерді көрсету және сахнада сапалы дыбысталу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жеке және хормен ән айту
    Несиелер: 5

    Жеке және вокалды- хордық орындаудың ерекшеліктері, жеке және вокалды-хордық мәнерлі қалыптастырудың құралдары, негізгі әдістері мен жаңалықтары, үлкен музыкалық фразалар үшін ән айту тынысының таралуы. Вокалдық шеберлік дағдыларын, жеке академиялық ән айту мәнерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жеке концерттік орындау бағдарламасы
    Несиелер: 5

    Концерттік нөмірлерді дайындау процесінің сипаттамасы, вокалдық ансамбльдегі дауыстардың техникалық, мәнерлі ерекшеліктері; шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру қағидалары; эстрадалық ансамбльдік орындаушылық ерекшелігі, концерттік зал сахнасында сахналық репертуар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дауыс гигиенасы
    Несиелер: 5

    Дауыс аппаратының құрылу қағидалары және онымен жұмыс істеу негіздері, дауыс акустикасы, дауыс аппараты ауруларының алдын- алу әдістері; дауыс гигиенасының қағидалары, физиология бойынша базалық білім; гигиена және дауыс аппаратын жақсы техникалық түрде "баптау".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бос уақытты ұйымдастыру технологиясы және әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бос уақытты ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен шарттарын талдау, мәдени-демалыс бағдарламаларының технологиясы мен әдістемесі, оның өзіндік ерекшеліктері, мәнерлі құралдары; жеке, топтық және көпшілік жұмыс нысандарының мәдени-тынығу қызметінің нысандары, әдістері, әзірлемелері және іске асырылуы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау, техникалық және экологиялық сараптама мен тексеру жүргізу, қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі, оларға берілетін кепілдіктер, оларға тиісті өтемақылар және жеке қорғаныс құралдары туралы ақпарат жасау.

  • Код ON10

    Бос уақыттың ұйымдастыру принциптерін, вокалдық репертуарды, тәрбие жұмысының дәстүрлі және инновациялық әдістері арасындағы айырмашылықтарды пайдалану. Кәсіби қызметте тынығудың әртүрлі формаларын қолдана білу, педагог-ұйымдастырушының оң кәсіби имиджін қалыптастыру, әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, бағыттардың шығармаларын орындау, ғылыми-әдістемелік қызметтің нәтижелерін талдау, жинақтау, болжау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Әр алуан қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілердің бағдарламалық және аппараттық қамтылымын қолдану, ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық процестерді іске асыру тәсілдерін талдау.

  • Код ON7

    Музыка және сольфеджио, хореография, жаппай ұлттық мерекелерді ұйымдастыру және дайындау кезінде мәнерлі құралдарды пайдалануды білу; вокалдық-интонациялық дағдыларды, гигиена дағдыларын және дауыс аппаратын «баптау» дағдыларын меңгеру, сахналық қызметте бейненің сипатын пластикада бейнелеу, көркем шығармашылықты ұйымдастыру, шығармашылық ұжымның дайындық және концерттік-орындаушылық жұмысын ұйымдастыру.

  • Код ON9

    Өнердің көркемдік стилі мен бағытын, ән айтудағы жасырын және айқын кемшіліктерді анықтау, музыкалық шығармаларды талдау әдістері мен дағдыларын, вокалдық және хореографиялық ұжымды, интонациялық-ырғақтық және көркемдік-орындаушылық қиындықтарды көрсету, концерттік және шоу бағдарламаларды ұйымдастыру, мәдени-тынығу іс-шараларының практикалық қызметін талдау әдістемесін меңгеру.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының және оның ұлттық бейнесінің негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын түсіну, мәдениетаралық диалог пен рухани мұраға ұқыпты қараудың практикалық әлеуетін анықтау; университеттің құрылымын, ЖОО-ның академиялық саясатын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін, ҚР негізгі заңдарын білу.

  • Код ON8

    Мәдени-тынығу бағдарламаларын ұйымдастыру мен қоюдың, қарым-қатынас жүргізудің, музыкалық сауат ашу, музыкалық материалмен өз бетінше жұмыс, музыкалық шығарманы талдау, сөйлеу техникасы, ойын технологиясы, музыкалық аспапта ойнау, музыкалық шығарманы мәнерлеп орындау және талдау, сценарий жасау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON6

    Мектептен тыс мекемелердің жұмысын ұйымдастырудың коммуникативтік қарым-қатынас мәдениеті, менеджменттің теориясы мен практикасы. Балалармен және жасөспірімдермен мәдени-тәрбие жұмысының әдістемелерін пайдалана білу, әншілік тыныс алуды, мәдени-тынығу саласында менеджмент пен маркетингті ұйымдастыру, сахнада эстрадалық орындаушылық дағдыларын игеру.

  • Код ON4

    Кәсіпкерлік іс, экономика, жоғары мектепте ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және ҒЗЖ-ны коммерцияландыру саласында теориялық білімді, практикалық дағдылар мен білігін меңгеру, басқару саласында, оның ішінде білім беруде, бизнесті ұйымдастыруда, экономикалық есептеулерді орындауда және стартап құруда soft-skills дамыту.

  • Код ON5

    Мәдени-тынығу жұмысының даму және қалыптасу тарихының кезеңдері, композиция және бұқаралық жұмыс түрлері мен көркем шығармашылықты, музыкалық стильдер мен жанрларды ұйымдастыру, әдістемелік басшылық жүйесі, бос уақыттың инновациялық технологиялары, сценарий әзірлеу, режиссура.

Top