Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11410 Әлеуметтік жұмыс в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты заманауи әлеуметтік ғылымдар саласында терең білімі бар, түлекке өзінің таңдаған қызмет саласына табысты жұмыс істеуге мүмкіндік береді, түлектердің әлеуметтік ұтқырлығына және еңбек нарығындағы тұрақтылыққа ықпал ететін мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M146 Әлеуметтік жұмыс
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M114 Әлеуметтік жұмыс
  • Шет тілі (Кәсіби)/
    Несиелер: 4

    Ғылыми стиль жанрының лексика-грамматикалық ерекшеліктері және ауызша, жазбаша түрлерде мазмұндалуы. Өңдеу өндірісінің технологиясы бойынша шетел терминологиясын меңгеру. Құрылымдар мен жүйелерді, дефиницияларды, аргументацияларды сипаттаудың тілдік модельдерін қолдану. Мамандық бойынша аудару жұмыстарын жасау. Іскерлік хат алмасу тілінің лексикалық және стилистикалық ерекшеліктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік серіктестік моделі
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік серіктестік модельдерін талдау. Ұжымдық еңбек қатынастарын реттеу үдерісінде даулы жағдайларды кезінде және әлеуметтік-еңбек саласындағы қақтығыстардың туындауы кезінде дау шешімдері шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы полимәдениеттік
    Несиелер: 4

    Қазіргі көпмәдени әлеуметтік білім беру кеңістігінің мәселелерін, оның этносаралық қатынастардың әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық негіздерін сипаттау және салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Тарих мәселелерін, сондай-ақ ғылыми білім процесіне байланысты теориялық мәселелерді талдау. Заманауи ғылымның мәселелерін сыни талдау. Заманауи ғылыми білімдердің әдіснамасы контексінде түрлі философиялық үрдістерді бағалау және талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыс пәндерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік жұмыс саласында кәсіптік білім беруді оқыту әдіснамасының теориялық аспектілерін сипаттау және жоғары оқу орнындағы әлеуметтік білім беру пәндерінің оқу үрдістерін заманауи жағдайда ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері. Негізгі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды қалыптастыру, пәннің мазмұнын ашатын психологиялық ғылым туралы түсініктерді дамыту. Тұлғаның психологиялық зерттеулерінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, эксперименталды – психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттарымен танысу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің педагогикасы, жоғары білім беру дидактикасы негіздерін түсіндіріңіз және талқылаңыз. Университеттегі тәрбие жұмысы, университеттегі педагог тұлғасына өз көзқарастарын қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік әл-ауқаттың заманауи теориясы
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік қамсыздандыру жүйесінің жұмысының негізгі деңгейлері мен механизмдерін талдап, сауатты түрде дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтың әл-ауқаты және оның өлшемдері
    Несиелер: 4

    Халықтың әл-ауқатын әлеуметтік-экономикалық проблема ретінде талдап, дәлелдеу; әл-ауқаттың қалыптасу шарттары мен мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ТМД елдеріндегі әлеуметтік жұмыс институционализациясы
    Несиелер: 5

    Халықты әлеуметтік қолдаудың нақты тұжырымдамалары мен модельдерінің генезисін, олардың мемлекет пен қоғамның даму деңгейімен байланысын жаңарту. ТМД-дағы әлеуметтік жұмыстың басымдықтарын, әлеуметтік мәселелерді шешудің халықаралық тәжірибесін талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік антропология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-мәдени антропологияның негізгі мәселелері, тәсілдері, әдістері, тұжырымдамалары туралы білімдерін көрсету; әлеуметтік-антропологиялық және мәдени-антропологиялық қауымдастықтар туралы; жаһандану дәуіріндегі мәдениеттің рөлі; Қазақстанның әлемдік мәдениеттегі орны. Әлеуметтік, мәдени және антропологиялық білімді тікелей тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық, дінаралық қатынас процесінде қолдану. Ғылыми пән ретінде әлеуметтік антропологияның тұжырымдамалық аппараты мен әдістерін меңгеруге міндетті; төзімділік, байсалдылық, еркін ойлау, ғылыми дүниетанымға бағдарлау сияқты жеке қасиеттермен үйлескен мәдениетаралық сұхбатты жүргізудегі кәсіби дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы жобалар
    Несиелер: 6

    Мемлекеттік / жергілікті органдар мен азаматтық бірлестіктердің өзара әрекеттесу жүйесіндегі әлеуметтік дизайн мәселелерін, әлеуметтік жобалау технологиясы мен техникасын, әлеуметтік жобаларды басқару мәселелерін талдап, дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы медиация
    Несиелер: 6

    Медиацияны шиеленіс қарсылығында реттеу механизмі ретінде дәлелдеу. Медиация технологияларының әлеуметтік қатынастар үдерістерінде әсер етуінің алғышарттарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік инноватика
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік диалектика әдістерін түсіндіру: мәні, қолданылуы, ерекшелігі. Әлеуметтік үдерістерді зерттеудің нақты пәндік әдістері негізінде өз көзқарасын қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кешенді зерттеудің әдіснамасы/
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік үдерістерді зерттеу әдістері сыни талдауға жатады. Әлеуметтік үдерістерді зерттеудің жалпы ғылыми әдістері. Құрылыстық жүйелерді талдау модельдеріне арналған гипотезаны тұжырымдау: қағидалары, мазмұны және әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коучинг технологиясының ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Коуч-сұхбаттасуыні ұйымдастыру және жүргізудің білімі мен дағдыларын көрсету. Әр түрлі санаттағы әлеуметтік қызметшілерге кеңес беру мен коучингтің заманауи жүйесін дамыту және жетілдіру үшін қажетті тәжірибелік дағдылар жүйесін қолдана алады. Тиісті біліктілік деңгейіне бағдарланған әлеуметтік қызмет қызметкерлері үшін кәсіптік оқыту бағдарламаларын құра білу және олардың тиімділігін бағалау. Коучинг дағдыларын ойдағыдай меңгергендігін және әлеуметтік саланың ұйымдары, кәсіпорындары мен мекемелерін басқаруда және жаттықтырушы құралдарын қолдануда көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмыстағы конфликтология
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік серіктестікті дамыту саласындағы жанжалдарды шешу модельдерін түсіндіру және қолдану; жанжалды медиация технологиялары, оларды әлеуметтік және психологиялық қолдау. Жергілікті қоғамдардағы қақтығыстарды және ондағы әлеуметтік шиеленісті бақылау дағдыларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік жұмысты басқарудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 6

    Хронологиясында әлеуметтік жұмыс саласындағы практиканың, теорияның, білімнің тарихи дамуының негізгі кезеңдері туралы білімдерін көрсету; маңызды отандық және шетелдік тарихи фактілер, даталар, модельдер, нысандар, қайраткерлердің атаулары және көмек пен қолдауды ұйымдастырушылар, әлеуметтік жұмыс мектептерін ұйымдастырушылар; ҚР және шетелдерде әлеуметтік серіктестік пен әлеуметтік жұмысты дамыту тәжірибесі. Теориялық материалды тәжірибеде қолдануға міндетті; ҚР және шетелде әлеуметтік жұмыстың негізгі тенденциялары мен даму кезеңдерін бөліп көрсету; ғылыми-зерттеу жұмыстарында әр түрлі ғылыми әдістерді қолдану. Шетелдер мен ҚР тарихының әр түрлі кезеңдеріндегі әлеуметтік жұмысты дамытудағы жалпы және спецификалық салыстырмалы талдау дағдыларын түсіндіру; осы пәнмен зерттелген әр түрлі мәселелердің жағымды және жағымсыз жақтарын анықтау. Әлеуметтік қызметкер және өз елінің азаматы ретіндегі қызметінің жоғары кәсіби және жалпы мәдениеті болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жастардың әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Жастар проблемаларын зерттеу кезінде негізгі ұғымдар мен теориялық тәсілдер, негізгі ұғымдар; халықтың әлеуметтік-демографиялық тобы ретіндегі жастардың ерекшеліктері, жалпы барлық жастарға тән ортақ белгілер және жеке топтардың спецификалық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Жастардың рухани әлемін зерттеу жағдайы, динамикасы мен әдістері туралы, сондай-ақ жастар субмәдениеттерінің қалыптасуы мен даму логикасы, олардың типологиясы туралы ақпарат беру міндетті. Жастардың әлеуметтену үдерісінің заңдылықтарын, сонымен қатар әр түрлі әлеуметтік институттардың осы үдерістегі рөлі туралы ғылыми түсініктерді түсіндіру; жастардың девиантты мінез-құлқын зерттеу және алдын-алу әдістері туралы түсініктері болуы керек. Әлеуметтік зерттеу әдістерін жастардың әлеуметтік мәселелерін түсіну әдістері ретінде түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстағы қауіп-қатерлер
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік қауіп-қатерлерді басқарудың мәні, әдістері, кезеңдері, қағидалары туралы жүйелік теориялық және қолданбалы білімді кейіннен кәсіби қызметте қолдана отырып көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік менеджмент
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік менеджменттің мәні және оның қазіргі заманғы ұйымды дамытудағы рөлі туралы білімдерін көрсету; күрделі әлеуметтік процестер курсының негізгі заңдылықтары және негізгі әлеуметтік қауымдастықтардың қызмет ету механизмдері; әлеуметтік-экономикалық, саяси және басқарушылық процестердің заңдылықтары. Оларды зерттеудің негізгі тәсілдерін, сондай-ақ оларды ҚР қолдану ерекшеліктерін интерпретациялау; әлеуметтік іс-әрекетті, әлеуметтік қабылдауды, қарым-қатынасты және микро және макродеңгейде сипаттайтын негізгі теориялық модельдер мен зерттеу әдістері. Әлеуметтік процестер мен әлеуметтік қауымдастықтар туралы деректерді шығару, таңдау, өңдеу және талдау қабілетін көрсету; белгілі бір зерттеу мақсаттарына сәйкес келетін мәліметтерді жинау және талдау әдістерін қолдану, олардың шектеуліктерін ескеру, социологиялық ақпараттың сапасын (негізділігі мен сенімділігі) бағалау; жобалық жұмыс түрлеріне қатысу және тәуелсіз талдау жобаларын іске асыру; зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін кәсіби және бұқаралық аудитория алдында ұсыну. Іргелі әлеуметтанулық білімдерді иелену және тәжірибеде қолдану дағдыларын көрсету; қолданбалы статистикалық бағдарламалар пакетін қолдана отырып, социологиялық деректерді талдау дағдылары; әр түрлі ақпарат көздерінен, соның ішінде ғаламтор желілері арқылы және шетелдік әдебиеттерден кәсіби ақпарат алу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еңбек әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Отандық және шетелдік мамандар құрастырған экономикалық және социологиялық теориялар шеңберінде жасалған экономикалық әлеуметтану мен еңбек әлеуметтануының негізгі бағыттары, мәселелері, теориясы мен әдістері, еңбек пен экономикалық мінез-құлықтың теориялық модельдерінің мазмұны туралы білімдерін көрсету. Еңбек әлеуметтануы және экономикалық әлеуметтану шеңберінде жасалған еңбек және әлеуметтік-экономикалық үдерістерді талдаудың заманауи тәсілдерін түсіндіру. Қазіргі қоғамның басым әлеуметтік-экономикалық проблемаларын және еңбек саласындағы жаңа құбылыстарды талдау; экономикалық дамудың әлеуметтік механизмінің мәнін, нарықтық экономиканың әлеуметтік табиғатын теориялық тұрғыдан ашып көрсету, оның дамуының жағымды және жағымсыз факторларын анықтау. Еңбек әлеуметтануы мен экономикалық әлеуметтанудың негізгі категориялары мен түсініктері бойынша дағдыларды көрсету; жалпы қоғам масштабында да, еңбек ұйымдарында да еңбек жағдайы мен деңгейін сипаттайтын әлеуметтік құбылыстар мен үдерістерді әлеуметтік зерттеу дағдылары; әлеуметтік-экономикалық саладағы және еңбек саласындағы мәселелерді ғылыми және тәжірибелік шешуге қабілеттілік пен дайындық көрсете алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік жұмыстың теориясы мен әдіснамасының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Тәжірибелік әлеуметтік жұмыста әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толеранттылықпен қабылдауды зерттеудің әдіснамалық қағидалары арқылы білімдерін көрсете алады. Әлеуметтік қызметкердің кәсіби қызметі саласындағы топты басқарудың теориялық аспектілерін зерттеу әдістемелік тұрғыдан негізделген. Кәсіби қызметі саласында толерантты тәсілді қолдану дағдыларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік саладағы квалитология
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеу әдістемелері туралы білімдерін көрсетуге міндетті. Әлеуметтік жобалардың тиімділігін бағалау критерийлері мен көрсеткіштерін әзірлеу. Белгілі бір жағдайда әлеуметтік жұмыс үдерісінің әлеуметтік жобалары мен бағдарламаларының сапасын бағалау қабілетіне ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасындағы әлеуметтік серіктестік пен әлеуметтік қорғау
    Несиелер: 5

    Биліктің, еңбек пен капиталдың мүдделерін үйлестіру құралдарын; әлеуметтік-еңбек және онымен байланысты экономикалық қатынастарды реттеудің тиімді механизмдері; жұмысшылардың еңбек құқықтарының кепілдіктерін қамтамасыз етуде, оларды әлеуметтік қорғауды жүзеге асыруда; барлық деңгейдегі әлеуметтік серіктестер арасындағы консультациялар мен келіссөздер процесі; ұжымдық еңбек даулары мен жанжалдарды шешуге көмегін талдай алады және дәлелдей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Әлеуметтік жұмыста ғылыми жобаларды, бағдарламалар мен зерттеулерді жүзеге асыруда заманауи білім беру, педагогикалық және ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Күнделікті кәсіптік қызметте қажетті білімді кеңейту және тереңдету дағдыларына ие болу.

  • Код ON2

    Пәндердің оқу-әдістемелік кешенін жетілдіру, жоғары мектептің мұғалімінің ғылыми ұйымын сыни бағалау және педагогикалық құбылыстардың сипатын талдау.

  • Код ON5

    Интерактивті оқыту әдістерін қолдану, шығармашылық және шығармашылық ойлау, жаңа мәселелер мен жағдайларды шешу, шет тілдерінде кәсіби деңгейде еркін сөйлеу.

  • Код ON3

    Әлеуметтік саладағы үрдістер мен құбылыстарды зерттеуге қолданыстағы ұғымдарды, теориялар мен тәсілдерді сыни талдау арқылы білімнің ғылыми әдістерін түсіну және түсінуді дамыту.

  • Код ON4

    Зерттеу әдістемесі, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі, қазіргі заманғы білім беру технологиялары және білімнің үздіксіз жаңаруын қамтамасыз ету жолында кәсіби қарым-қатынас пен мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларына ие болу.

  • Код ON7

    Халықты әлеуметтік қорғау саласындағы проблемаларды кәсіби және жан-жақты талдауға көшбасшылық және командалық басқару дағдыларын меңгеру.

  • Код ON1

    Негізгі дүниетанымдық және әдістнамалық мәселелерді талдау, оның ішінде: ғылым дамуының қазіргі кезеңіндегі ғылымда туындайтын пәнаралық сипаттағы, ғылым философиясы ережелеріне және санаттарына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалауға мүмкіндік береді.

Top