7M01533 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде қолданылатын ақпараттық-телекоммуникациялық технологияларда білімі бар педагогикалық бағыттағы бәсекеге қабілетті, құзыретті білім беру магистрлерін дайындау. Информатиканы оқытудың дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістерін меңгерген, сондай-ақ IT және сандық технологияларды пайдалана отырып, информатика саласында жаңартылған бағдарлама әдістемесін меңгерген магистрлер қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 93
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Эксперимент жүргізу әдістемесі
Педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері талданады; педагогикалық зерттеуде білім беру практикасының тәжірибесін зерттеу функциялары; эксперимент бағдарламасының құрылымы; эксперимент бағдарламасының табыстылығының негізгі өлшемдері; тәжірибелік-эксперименталды жұмыстың негізгі кезеңдері; әртүрлі өлшем шкалаларында оларды пайдаланудың статистикалық өлшемдері мен ерекшеліктері; нақты кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдану; алынған нәтижелерді интерпретациялау зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау; Ақпараттық қоғамда білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны туралы түсініктерді қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ақпараттық технологиялар
Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін түсінікті түрде ұсыну үшін компьютерді тиімді пайдалану; қойылған мақсаттарға сәйкес критерилерді қалыптастыру және ақпаратты ұтымды іздеуді жүргізу; өз бейінінің кәсіби міндеттерін талдау, оларды шешу үшін тиімді әдістерді табу және қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Басқару қызметінің сипаттамасын, ұйымдастырылуы және басқару ойының эволюциясын зерртейді. Этиканы, әлеуметтік жауапкершілікті және коммуникацияны қоршаған ортаны қорғауды басқаруда суреттейді. Басқару шешімдерін қабылдауды моделдеу. Менеджмент қызметін құрылымдау: жоспарлау, ұйымдастыру, себептендіру, бақылау. Топтық динамиканы анықтау. Басшылықты зерттеу: билік, көшбасшылықтың әсері мен түрі. Қақтығыстарды, күйзелістерді басқаруды айқындау және өзгерістерді басқаруды зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектеп информатика оқулығының мәселелері
Жеке тұлғаның жас ерекшелігіне және жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін заманауи технологияларды пайдалана отырып, Информатика бойынша білім беру процесін жобалау; әр түрлі жас топтарында және білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінде педагогикалық процесті жүзеге асыру; ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, Информатика бойынша элективті курстарды жобалау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
Курста робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, робототехниканы оқытуда білім беру конструкторларын қолданудың әдістемелік аспектілері қарастырылады. Магистранттар робототехниканы оқып-үйренудің әдістемелік принциптерін меңгереді,оларды пайдалану кезінде өзіндік зерттеу іс-әрекетінің дағдылары, практикалық есептерді шешуде заманауи технологияларды қолдана білулері қалыптасады. Arduino, Raspberry Pi және MyRIO платформалары негізінде робототехниканы оқыту әдістемесі ұсынылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін қолдану. Іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды сыни талдауға салу пәннің мазмұнын ашатын психологиялық ғылым ұғымын дамыту. Тұлғаның жіктелуін және Психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттарын ажырату.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Педагогикалық информатика
Оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді құралдары мен әдістерін бағалау және салыстыру; критериалды бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды меңгеру; білім беру электрондық басылымдары мен ақпараттық ресурстарды өз бетінше жобалау; оқушылармен қарым-қатынас және өзара іс-қимылды табысты ұйымдастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
Курс STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау қабілетіне ие болады, пәнаралық мәселелерді өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық құзыреттілікке, іскерлік хат алмасу дағдыларына, шетелдік түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентациялар, талқылаулар, рефераттар және ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша мақалалар шет тілінде ғылыми мәтінді аннотациялау, резюме жазу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
Модельдеудің негізгі ұғымдарын, модельдердің жіктелуі, модельдің өмірлік циклы және модельдердің негізгі операцияларын талдау, модельдеудің нәтижелерін түсіндіру және визуализациялау, компьютерлік экспериментті имитациялық модельдеу және жоспарлау, компьютерлік моделдеудің бағдарламалары мен жүйелерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
Білім беруді ақпараттандырудың заманауи кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттілігін, білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарының мәні мен ерекшелігін, білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарын апробациялау және сараптау технологиясын, білім беру интернет-порталын қалыптастыру және жетілдіру кезінде ресурстарды каталогтау тәсілдерін, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктерін дәлелдеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілерде деректерді қорғау
Қауіпсіздікті бұзу себептерін сыныптау; субъектілер мен объектілердің қауіпсіздік мониторларын жобалау; Қазіргі заманғы желілік сүзгілермен және ақпаратты криптографиялық түрлендіру құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; ақпараттық қауіпсіздік әдістерінің қазіргі жағдайы және даму тенденциялары
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлікжелілер, Интернет және мультимедиа технологиялары
Компьютерлік желілер, Интернет-технологиялар және мультимедиа-технологиялар дамуының соңғы үрдістерін талдау; Қазіргі on-line сервистерінің дамуы мен пайдаланылуын талдау; интернет үшін бағдарламалау тілдерінің дамуын және Интернет қосымшаларын құру құралдарын талдау. оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді құралдары мен әдістерін таңдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Медиа және коммуникация
Аудиовизуалды коммуникация саласындағы қазіргі заманғы медианалитиканың негізгі принциптерін; медиаөнімдердің қазіргі заманғы іздеу серверлерінің технологияларын және сайттарды жылжыту әдістерін; медиаөнімдерді құру және жылжыту принциптерін; электрондық білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарға мультимедиа-технологияларды пайдалану медиакоммуникациясын құру принциптерін қарастырады.;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Пән қазіргі талаптарға сәйкес дизайн-білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру, дизайндағы инновациялық дамудың қазіргі тенденциялары негізінде білім беру үрдісінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, дизайнерлік курс пәндері бойынша сабақ жүргізудің оқу-әдістемелік ерекшеліктерін қарастыру; көркем білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы; инновациялық үдерістерді басқару механизмдері; көркем білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері; көркем-педагогикалық инновациялардың типологиясы; инновациялық дерістің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру іскерліктері; көркем-педагогикалық білім беруде жобалық, зерттеу және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Информатиканы оқытуда ииновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері
Информатиканы оқытуда инновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері; Базалық бейінді және тереңдетілген деңгейде информатика оқытушысының типтік кәсіби-әдістемелік міндеттерін шешу; информатика бойынша электронды оқулықтар жасау; оқушылардың білімін бағалау және бақылау әдістерін қолдану; информатика сабақтарында қызықты оқу тапсырмаларын жасау және қолдану;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудің электрондық басылымдарын және Интернет ресурстарын әзірлеу және пайдалану
Компьютерлік желілер дамуының негізгі тенденцияларын, деректерді берудің қазіргі заманғы хаттамаларын бағалау және салыстыру; заманауи іздеу серверлерінің технологиялары және сайттарды жылжыту әдістері; дыбыстар мен бейнелерді кодтау стандарттары; мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу кезеңдері мен әдістері; ғаламтордың ақпараттық және интерактивті ресурстарын құру және пайдалану принциптері; мультимедиа-өнімдерді құру және мультимедиа-технологияларды пайдалану принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Оқу-зерттеу жобасының кезеңдері тұрғысынан магистрлердің зерттеу қызметін жоспарлау және ұйымдастыру; магистранттарда оқу үдерісінің жаңа құрылымдық бірлігін қабылдауға өз бетінше дайындығын анықтау, барлық курс бойы кәсіби тұлғалық қасиеттердің өсуін қадағалау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
Ақпаратты рұқсатсыз бұғаттаумен, қол жеткізумен, көшірумен, өзгертумен және жинаумен күресудің заманауи тәсілдерін талдау. Ақпараттық жүйелердің функциясын оңтайландыру үшін ақпаратты қорғау құралдарын қолдану бойынша нақты міндеттерді салыстыру және шешу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік деңгейін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру
Қажетті эксперименталды зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелері бойынша бара бар модель құру, оны алдағы уақытта міндеттерді шешу кезінде пайдалану; білім беру электрондық басылымдары мен ақпараттық ресурстарды, ортаны дербес жобалау; педагогтардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін бағалай білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі 3D модельдеу және аралас шындық технологиялары
Бұл оқыту процесіне, білім алушылардың күнделікті өміріне жаңа ақпараттық технологияларды енгізуге, түрлі оқу пәндерін оқытудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін болады. Цифрлық нысандар арқылы шынайылықты толықтыруға байланысты барлық технологиялар шынайылықтың екі полярлы нұсқаларының арасында орналасқан: біз өмір сүретін шынайылық және виртуалды шынайылық. Физикалық шынайылық кеңістіктегі қосымша объектілердің мүлдем болмауы, яғни физикалық кеңістіктің өзі. Виртуалды шынайылық - бұл нақты объектілердің мүлдем болмауы. Іс жүзінде шынайылық көбінесе ішкі жиындарға бөлінеді. Екі классикалық ішкі жиынтық - толықтырылған шынайылық (augmented reality, AR) және виртуалды шынайылық (virtual reality, VR). Бірінші жағдайда, шынайылықты әртүрлі объектілермен толықтыратын технологиялар, екіншісінде виртуалды шынайылықты нақты объектілермен толықтыратын технологиялар деп түсіндіріледі. Пәнде үш өлшемді кесте, анимация жасайтын Blender жұмысының негізгі принциптерін оқып үйрену қарастырылған; Blender құрамы 3D модельдеу, анимация, бейнелерді өңдеу, визуалды 3D әсерлер және т.б. қамтиды; редакторды ойындар үшін нысандарды құру құралы ретінде қолдану тәсілдері сипатталады. 3D-үлгілеу бойынша жобаны құру, оны жылжыту, IT-Startup жобаларды іске қосуды игеру көзделіп отыр.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
Оқыту нәтижелері
- Ақпараттық инфрақұрылымды, ақпаратты жинауды, қалыптастыруды, таратуды және пайдалануды жүзеге асыратын субъектілерді бағалау және салыстыру, ақпараттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу.
- Заманауи компьютерлік жүйелерді, білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешу.
- Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін бағалау және салыстыру. Өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін әзірлеу.
- Басқару қызметі мен басқару ойының эволюциясын ұйымдастыру. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттеу. Басқару шешімдерін қабылдауды моделдеу, менеджмент функцияларын құрылымдау: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, бақылау.
- Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.
- Педагогика және психология саласындағы білімдерді меңгеру, критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану, ақпараттық және ІТ-бағдарламаларды меңгеру, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсаттарды қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау.
- Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу. Модельдеудің заманауи әдістері, компьютерлік және желілік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу,талдау, өңдеу
- Анықталмағандық жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.
- Бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі модельдерінің жұмыс істеуі туралы білім алады және инновацияның жүйелі мониторингі мен нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді практикалық қызметке енгізеді