Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01533 Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері талданады; педагогикалық зерттеуде білім беру практикасының тәжірибесін зерттеу функциялары; эксперимент бағдарламасының құрылымы; эксперимент бағдарламасының табыстылығының негізгі өлшемдері; тәжірибелік-эксперименталды жұмыстың негізгі кезеңдері; әртүрлі өлшем шкалаларында оларды пайдаланудың статистикалық өлшемдері мен ерекшеліктері; нақты кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі эмпирикалық әдістерді қолдану; алынған нәтижелерді интерпретациялау зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін талдау; Ақпараттық қоғамда білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны туралы түсініктерді қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Өзінің кәсіби қызметінің нәтижелерін түсінікті түрде ұсыну үшін компьютерді тиімді пайдалану; қойылған мақсаттарға сәйкес критерилерді қалыптастыру және ақпаратты ұтымды іздеуді жүргізу; өз бейінінің кәсіби міндеттерін талдау, оларды шешу үшін тиімді әдістерді табу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Басқару қызметінің сипаттамасын, ұйымдастырылуы және басқару ойының эволюциясын зерртейді. Этиканы, әлеуметтік жауапкершілікті және коммуникацияны қоршаған ортаны қорғауды басқаруда суреттейді. Басқару шешімдерін қабылдауды моделдеу. Менеджмент қызметін құрылымдау: жоспарлау, ұйымдастыру, себептендіру, бақылау. Топтық динамиканы анықтау. Басшылықты зерттеу: билік, көшбасшылықтың әсері мен түрі. Қақтығыстарды, күйзелістерді басқаруды айқындау және өзгерістерді басқаруды зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп информатика оқулығының мәселелері
    Несиелер: 5

    Жеке тұлғаның жас ерекшелігіне және жалпы және ерекше заңдылықтарына сәйкес келетін заманауи технологияларды пайдалана отырып, Информатика бойынша білім беру процесін жобалау; әр түрлі жас топтарында және білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінде педагогикалық процесті жүзеге асыру; ғылымның соңғы жетістіктерін пайдалана отырып, Информатика бойынша элективті курстарды жобалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курста робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, робототехниканы оқытуда білім беру конструкторларын қолданудың әдістемелік аспектілері қарастырылады. Магистранттар робототехниканы оқып-үйренудің әдістемелік принциптерін меңгереді,оларды пайдалану кезінде өзіндік зерттеу іс-әрекетінің дағдылары, практикалық есептерді шешуде заманауи технологияларды қолдана білулері қалыптасады. Arduino, Raspberry Pi және MyRIO платформалары негізінде робототехниканы оқыту әдістемесі ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптерін қолдану. Іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды сыни талдауға салу пәннің мазмұнын ашатын психологиялық ғылым ұғымын дамыту. Тұлғаның жіктелуін және Психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттарын ажырату.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 4

    Оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді құралдары мен әдістерін бағалау және салыстыру; критериалды бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды меңгеру; білім беру электрондық басылымдары мен ақпараттық ресурстарды өз бетінше жобалау; оқушылармен қарым-қатынас және өзара іс-қимылды табысты ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау қабілетіне ие болады, пәнаралық мәселелерді өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық құзыреттілікке, іскерлік хат алмасу дағдыларына, шетелдік түпнұсқа дерек көздерін оқудың негізгі түрлерін игеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптар бойынша жазбаша есептерді дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентациялар, талқылаулар, рефераттар және ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша мақалалар шет тілінде ғылыми мәтінді аннотациялау, резюме жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Модельдеудің негізгі ұғымдарын, модельдердің жіктелуі, модельдің өмірлік циклы және модельдердің негізгі операцияларын талдау, модельдеудің нәтижелерін түсіндіру және визуализациялау, компьютерлік экспериментті имитациялық модельдеу және жоспарлау, компьютерлік моделдеудің бағдарламалары мен жүйелерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандырудың заманауи кезеңінің ерекшеліктері мен қажеттілігін, білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарының мәні мен ерекшелігін, білім беру электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарын апробациялау және сараптау технологиясын, білім беру интернет-порталын қалыптастыру және жетілдіру кезінде ресурстарды каталогтау тәсілдерін, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде білім беру электрондық басылымдары мен ресурстарды пайдалану ерекшеліктерін дәлелдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілерде деректерді қорғау
    Несиелер: 4

    Қауіпсіздікті бұзу себептерін сыныптау; субъектілер мен объектілердің қауіпсіздік мониторларын жобалау; Қазіргі заманғы желілік сүзгілермен және ақпаратты криптографиялық түрлендіру құралдарымен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру; ақпараттық қауіпсіздік әдістерінің қазіргі жағдайы және даму тенденциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлікжелілер, Интернет және мультимедиа технологиялары
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілер, Интернет-технологиялар және мультимедиа-технологиялар дамуының соңғы үрдістерін талдау; Қазіргі on-line сервистерінің дамуы мен пайдаланылуын талдау; интернет үшін бағдарламалау тілдерінің дамуын және Интернет қосымшаларын құру құралдарын талдау. оқыту мен тәрбиелеудің ең тиімді құралдары мен әдістерін таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиа және коммуникация
    Несиелер: 4

    Аудиовизуалды коммуникация саласындағы қазіргі заманғы медианалитиканың негізгі принциптерін; медиаөнімдердің қазіргі заманғы іздеу серверлерінің технологияларын және сайттарды жылжыту әдістерін; медиаөнімдерді құру және жылжыту принциптерін; электрондық білім беру басылымдары мен интернет-ресурстарға мультимедиа-технологияларды пайдалану медиакоммуникациясын құру принциптерін қарастырады.;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық процестер
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі талаптарға сәйкес дизайн-білім беруде оқытудың негізгі инновациялық әдістерін қалыптастыру, дизайндағы инновациялық дамудың қазіргі тенденциялары негізінде білім беру үрдісінің инновациялық технологияларын қолдана отырып, дизайнерлік курс пәндері бойынша сабақ жүргізудің оқу-әдістемелік ерекшеліктерін қарастыру; көркем білім берудің инновациялық процесінің мәні, оның құрылымы; инновациялық үдерістерді басқару механизмдері; көркем білім берудегі инновациялық үдерістердің критерийлері; педагогикалық инноватиканың теориялық негіздері; көркем-педагогикалық инновациялардың типологиясы; инновациялық дерістің негізгі кезеңдерін жоспарлау және ұйымдастыру іскерліктері; көркем-педагогикалық білім беруде жобалық, зерттеу және инновациялық қызмет тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқытуда ииновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Информатиканы оқытуда инновациялық құралдарды қолданудың әдістемелік негіздері; Базалық бейінді және тереңдетілген деңгейде информатика оқытушысының типтік кәсіби-әдістемелік міндеттерін шешу; информатика бойынша электронды оқулықтар жасау; оқушылардың білімін бағалау және бақылау әдістерін қолдану; информатика сабақтарында қызықты оқу тапсырмаларын жасау және қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудің электрондық басылымдарын және Интернет ресурстарын әзірлеу және пайдалану
    Несиелер: 4

    Компьютерлік желілер дамуының негізгі тенденцияларын, деректерді берудің қазіргі заманғы хаттамаларын бағалау және салыстыру; заманауи іздеу серверлерінің технологиялары және сайттарды жылжыту әдістері; дыбыстар мен бейнелерді кодтау стандарттары; мультимедиялық қосымшаларды әзірлеу кезеңдері мен әдістері; ғаламтордың ақпараттық және интерактивті ресурстарын құру және пайдалану принциптері; мультимедиа-өнімдерді құру және мультимедиа-технологияларды пайдалану принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Оқу-зерттеу жобасының кезеңдері тұрғысынан магистрлердің зерттеу қызметін жоспарлау және ұйымдастыру; магистранттарда оқу үдерісінің жаңа құрылымдық бірлігін қабылдауға өз бетінше дайындығын анықтау, барлық курс бойы кәсіби тұлғалық қасиеттердің өсуін қадағалау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 4

    Ақпаратты рұқсатсыз бұғаттаумен, қол жеткізумен, көшірумен, өзгертумен және жинаумен күресудің заманауи тәсілдерін талдау. Ақпараттық жүйелердің функциясын оңтайландыру үшін ақпаратты қорғау құралдарын қолдану бойынша нақты міндеттерді салыстыру және шешу, сондай-ақ ақпараттық жүйелердің қауіпсіздік деңгейін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Қажетті эксперименталды зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелері бойынша бара бар модель құру, оны алдағы уақытта міндеттерді шешу кезінде пайдалану; білім беру электрондық басылымдары мен ақпараттық ресурстарды, ортаны дербес жобалау; педагогтардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін бағалай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі 3D модельдеу және аралас шындық технологиялары
    Несиелер: 4

    Бұл оқыту процесіне, білім алушылардың күнделікті өміріне жаңа ақпараттық технологияларды енгізуге, түрлі оқу пәндерін оқытудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін болады. Цифрлық нысандар арқылы шынайылықты толықтыруға байланысты барлық технологиялар шынайылықтың екі полярлы нұсқаларының арасында орналасқан: біз өмір сүретін шынайылық және виртуалды шынайылық. Физикалық шынайылық кеңістіктегі қосымша объектілердің мүлдем болмауы, яғни физикалық кеңістіктің өзі. Виртуалды шынайылық - бұл нақты объектілердің мүлдем болмауы. Іс жүзінде шынайылық көбінесе ішкі жиындарға бөлінеді. Екі классикалық ішкі жиынтық - толықтырылған шынайылық (augmented reality, AR) және виртуалды шынайылық (virtual reality, VR). Бірінші жағдайда, шынайылықты әртүрлі объектілермен толықтыратын технологиялар, екіншісінде виртуалды шынайылықты нақты объектілермен толықтыратын технологиялар деп түсіндіріледі. Пәнде үш өлшемді кесте, анимация жасайтын Blender жұмысының негізгі принциптерін оқып үйрену қарастырылған; Blender құрамы 3D модельдеу, анимация, бейнелерді өңдеу, визуалды 3D әсерлер және т.б. қамтиды; редакторды ойындар үшін нысандарды құру құралы ретінде қолдану тәсілдері сипатталады. 3D-үлгілеу бойынша жобаны құру, оны жылжыту, IT-Startup жобаларды іске қосуды игеру көзделіп отыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON5

    Ақпараттық инфрақұрылымды, ақпаратты жинауды, қалыптастыруды, таратуды және пайдалануды жүзеге асыратын субъектілерді бағалау және салыстыру, ақпараттық қауіпсіздік стратегиясын әзірлеу.

  • Код ON7

    Заманауи компьютерлік жүйелерді, білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешу.

  • Код ON4

    Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін бағалау және салыстыру. Өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін әзірлеу.

  • Код ON2

    Басқару қызметі мен басқару ойының эволюциясын ұйымдастыру. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасын зерттеу. Басқару шешімдерін қабылдауды моделдеу, менеджмент функцияларын құрылымдау: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация, бақылау.

  • Код ON1

    Тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметте, ғылыми мақалаларды жазуда шет тілін білуін көрсету.

  • Код ON3

    Педагогика және психология саласындағы білімдерді меңгеру, критериалды бағалауды ескере отырып, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану, ақпараттық және ІТ-бағдарламаларды меңгеру, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсаттарды қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау.

  • Код ON6

    Отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық, әдіснамалық және технологиялық жетістіктерін зерттеу. Модельдеудің заманауи әдістері, компьютерлік және желілік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау, жүргізу,талдау, өңдеу

  • Код ON9

    Анықталмағандық жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік дағдылар мен жұмыс дағдыларын пайдалану.

  • Код ON8

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі модельдерінің жұмыс істеуі туралы білім алады және инновацияның жүйелі мониторингі мен нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін инновациялық тәсілдерді практикалық қызметке енгізеді

Top