Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01534 Математика-Информатика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмаларын, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін ұсынады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қарастырады. Оқытудың кредиттік жүйесін, болашақ мамандарды даярлауда оқытудың жаңа әдістері мен нысандарын, көшбасшылық қасиеттеріне ие маманның тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті заманауи психологиялық ғылымның негізгі принциптерін қарастырады. Фундаменталды психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды, жеке тұлғаны психологиялық зерттеудің дағдылары мен іскерлігін қалыптастырады, эксперименталды-психологиялық зерттеудің негізгі әдістерімен және психокоррекциялық жұмыстың бағыттарымен, ұжымдағы жанжалдарды басқарумен, стресс және оларды шешу әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шет тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын, мәдениетаралық құзыреттіліктерді, бизнес-корреспонденциямен алмасу дағдысын дамытуға, шет тілдегі түпнұсқалық дереккөздерді оқудың негізгі түрлерін меңгеруге, мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындауға мүмкіндік береді: ғылыми баяндама, презентация, дискуссиялар, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша шет тіліндегі мақала тезистері. Ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндемені құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Формализмнің алдын алу және меңгерудің саналы болуы, математикадан дәріске қойылатын талаптар, дәрісті дайындау, дәрісте студенттердің жұмысын жандандыру туралы білім. Математиканы оқытуда көрнекілікті қолдану. Жеке тапсырмаларды жасай білу және олардың сабақ тиімділігін арттырудағы рөлін білу. Қиындығы жоғары есептерді талдау және математиканың оқу есебіне қойылатын талаптарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, геометрия және логиканың іргелі мәселелері/
    Несиелер: 4

    Алгебра және геометрия ғылымының даму тенденцияларын білу. Алгебра, геометрия және математикалық логика есептерін шеше білу. Алгебра және геометрия есептерін шешу әдістемесін көрсете білу. Жиындар теориясының элементтері. Топ. Сақина. Өріс. Комплекс сандар. Өрнектерді түрлендіру. Жоғары дәрежелі теңдеулер. Евклидтік геометрия. Евклидтік емес геометрия. Пікір. Пікір операциялары. Математикалық дәлелдеудің құрылымы. Математикалық теоремалардың түрлері. Предикаттар. Кванторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білімді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
    Несиелер: 4

    Білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдаланудың оң және теріс аспектілерін бағалау және салыстыру; ақпараттық қоғамда білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны туралы түсінік қалыптастыру; өзінің кәсіби қызметінде ақпараттандыру құралдарын пайдалану саласында әртүрлі педагогтардың мүмкіндіктерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көпмүшеліктер теориясы
    Несиелер: 4

    Алгебра ғылымының негіздерін білу. Көпмүшеліктердің түрлерін білу. Көпмүшеліктердің теорияларын есептерді шешуге қолдану. Көпмүшеліктерді ажырата білу. Бірмүшелік. Көпмүшеліктің дәрежесі , ең үлкен дәрежесі. Көпмүшеліктің стандартты түрі. Сызықтық теңдеулер. Трансценденттік теңдеу және трансценденттік теңдеу жүйелерінің шешімдері. Көпмүшеліктер теориясының есептерін шешу әдістерін меңгеру, оларды теоремаларды дәлелдеу және есептерді шешу үшін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымдарының тарихы мен философиясы. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылым, ғылымның пайда болуы, оның тарихи динамикасы, ғылыми таным құрылымы, нақты ғылымдардың философиялық мәселелері. Мәдениетаралық коммуникация саласындағы ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологиялары. Қазіргі жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелерін, педагогика мен тіл білімінің қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін түсіну және біріктіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту теориясы мен тәжірибесінің мәселелері
    Несиелер: 4

    Информатиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері. Информатика саласындағы мектепте білім беру мазмұны. Бастауыш мектепке арналған информатика курстарының мазмұнына салыстырмалы талдау. Информатиканың базалық курсының негізгі бағдарламаларына салыстырмалы талдау. Мектептің жоғары сатысында информатиканы саралап оқыту. Мектеп информатика курсының мазмұны мен құрылымы. Информатика бойынша мектепте білім берудің стандартты. Мектеп оқулықтарды және оқу бағдарламаларынын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Робот техникасы негіздері, қолдану аймақтары, робот техникасы түрлері. Робот техникасының тарихы және болашағы. Робот техникасы бойынша халықаралық жарыстар. Интеллектуалды робототехникалық жүйелерді білу, роботтарды дамытуға және пайдалануға байланысты технологияларды, сондай-ақ оларды басқаруды, сенсорлық кері байланыс пен ақпаратты өңдеудің компьютерлік жүйелерімен жұмыс істей білу; болашақ кәсіби іс-әрекеттеріне қажетті біліктілік мен іскерлікті қалыптастыру; робот техникасының негізгі түсініктерін үйрету, негізгі анықтамалары мен олардың мазмұнына, мүмкіндіктеріне шолу жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру бағдарламалық жасақтамасын бағалау және дизайн
    Несиелер: 6

    Білім беру бағдарламалық жасақтамасының санаттарын білу және білім беру бағдарламалық жасақтамасының балдық шкаланың төрт санаты бойынша бағалануын білу; виртуалды ортада бағалау мен тестілеудің негізгі мақсаты бар бағдарламалық жасақтамамен жұмыс істей білу; практикалық жұмысқа қажетті компьтерлік дизайнның бағдарламалық өнімдері туралы ақпарат алу; растрлық және векторлық графика бағдарламаларында жұмыс істей алу; компьютерлік графика және дизайн элементтерін құру, редакторлеу дағдыларын қалыптастыру; компьютерлік дизайн саласындағы даму тенденциялары жөнінде түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері
    Несиелер: 6

    Ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдарын білу. Ықтималдықтарды қосу және көбейту теоремасын қолдана білу. Сынақтарды қайталау. Дискреттікездейсоқ шамалардың түрлері мен типтерін ажырату. Математикалық күтімді, дискретті кездейсоқ шаманың дисперсиясын таба білу. Үлкен сандар заңын қолдану дағдылары. Үздіксіз кездейсоқ шаманың ықтималдығын үлестірудің интегралдық және дифференциалдық функциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 6

    STEM білім беру әдістемесі арқылы ақпараттық технологияларды тиімді қолдануда сандық үлгіде көрсетілген әртүрлі ақпараттың түрлерімен жұмыс істеу үдерісін тездету және жеңілдету; жоғары технологиялық инновациялар мен әзірлемелерді қолдана отырып ғылым, математика, технологиялар және инженерия сияқты басты академиялық салаларда бір мезгілде өзін-өзі дамыту; мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында STEM-сауаттылықты дамытуға және әлемдік экономикадағы бәсекеге қабілеттілікке ықпал ететін нық байланыстарды орната білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементар математиканың ғылыми негіздері
    Несиелер: 5

    Математиканың теориялық-жиындық және логикалық базасын білу. Математикалық құрылымдарды құруда аксиоматикалық әдісті қолдану, оларды моделдеу. Арифметиканың логикалық құрылымын қолдану және оны оқыту, алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктер, алгебралық және трансценденттік сандар, е және π сандарының трансценденттілігі. Функциялардың қасиеттері, олардың классификациясы, шегі, үздіксіздігі, дифференциалдануы. Функцияны анықтау және берілу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беретін электрондық басылымдарды және Интернет-ресурстарды жасау және пайдалану
    Несиелер: 6

    Электронды білім беру басылымдары мен ресурстарының негізі мен өзгешелігі. Электрондық оқу басылымдарын жасақтау жолдары. Білім беруді ақпараттандырудың мемлекеттік бағдарламасы жайлы. Білім беруді ақпараттандырудың техникалық базасы және негізгі базалық құралдары. Мультимедиа технологиясы. Компьютерлік бағдарламалы-әдістемелік қамсыздануы. Ақпараттық білім беру ортасы. Білім беру мақсатында телекоммуникациялық құралдарды пайдалану. Қазiргi компьютердiң педагогикалық мүмкiндiктері. Электронды білім беру басылымдары мен интернет-ресурстары қолдануды білу;Электрондық оқу басылымдарын жасақтау жолдарын білу; Білім беруде телекоммуникациялық құралдарды пайдалану; Білім беруде ақпараттық технологияларды қолдану әдістері білу; Электронды білім беру басылымдары мен интернет ресурстарының негізі мен өзгешелігі туралы жалпы түсінікке талдау жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудың әдістемелік жүйесі
    Несиелер: 5

    Құзыреттілік тәсілдің әдіснамалық негіздерін білу. Мектептегі және жоғары оқу орнындағы математика курсының құрылымы мен мазмұнының ғылыми және психологиялық-педагогикалық негіздерін, математиканы оқытудың принциптерін, әдістері мен оқыту құралдарын зерделеу. Оқу жұмысын жоспарлай білу, оқу материалына ғылыми-әдістемелік талдау жүргізу, материалдың ерекшеліктерін ескере отырып оқытудың әдістемелік тәсілдерін таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бақылаудың математикалық өңделуі
    Несиелер: 6

    Статистикалық есептің қойылуы. Таңдалым. Вариациялық қатар. Үлестірудің эмпирикалық функциясы. Вариациялық қатардың сандық сипаттамалары. Колмогоровтың келісім критериі.Нүктелік бағалау. Аралық бағалау. Қалыпты үлестіру параметрлерін бағалау. Корреляциялық талдау. Компьютердегі статистикалық іріктеу әдістері. Марков тізбектері. Кездейсоқ процестердің негізгі ұғымдары. Стационарлық процестер. Пуассондық процестер. Марковтық процестер. Колмогоровтың дифференциалдық теңдеулері. Компьютерде кездейсоқ процестерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білімді ақпараттандыру технологиялары ұғымы.Топтамасы.Ақпараттық технологиялар. Телекоммуникациялық технологиялар. Электрондық білім беру басылымдары мен ресурстарын жасау мен қолданудағы гипермәтіндік және гипермедиалық технологиялар. Білім беруде телекоммуникациялық желілер сервистерін қолдану. Мультимедиялық электрондық білім беру басылымдары мен ресурстары базасындағы оқу-әдістемелік кешендерді қолдану. Білімді басқарудың ақпараттық жүйесін жобалау. Педагогтың е-портфолиосын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 7

    Объектіні анықтауды, зерттеу пәнінің даму заңдылықтарын білу және түсіну. Диссертациялық жұмыстың таңдалған тақырыбының өзектілігін негіздеу, зерттелетін мәселенің қазіргі жағдайына сипаттама беру, зерттеудің теориялық базасының негізі ретінде қолданылатын негізгі әдеби көздерді таңдау, диссертациялық жұмыс үшін нақты материалдарды жинау. Қорытындыларды қалыптастыру, алынған нәтижелерді модельдеу, өңдеу және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық информатика
    Несиелер: 5

    Оқыту мен тәрбиелеудің неғұрлым тиімді құралдары мен әдістерін бағалау және салыстыру; критериалды бағалау бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстарды меңгеру; білім беру электрондық басылымдары мен ақпараттық ресурстарды өз бетінше жобалау; оқушылармен қарым-қатынас және өзара іс-қимылды табысты ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық моделдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Ақпараттық модель. Модель белгілері. Модельдеу мақсаты. Модельдер классификациясы. Модельдер құру технологиясы. Ақпараттық модель түрлері. Модельдеу нәтижелерін талдау және өндеу. модельдерді параметрлері бойынша сандық және сапалық бағалау. Математикалық модель. Математикалық модельдеуде интерпретация. Массалық қызмет көрсету жүйелерін модельдеу. Үздіксіз жүйелерді модельдеу әдістері. Модельдеу сатылары. Модель құру. Әлеуметті-экономикалық жүйелерді модельдеу. Өндірістік процестерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Информатика оқыту әдістемесі пәнінің оқу-әдістемелік кешендеріне сипаттама, жылдық эксперимент сыныптарда информатика пәнін оқыту ерекшеліктері. Информатика пәнін оқытуда технологиялық жобалау тәсілімен оқытудың ерекшеліктері. 12 жылдық мектепте белсенді оқыту әдістері. Білім берудегі интерактивті технологиялар. Педагогикалық жүйелерді басқарудың формалары мен әдістері, негізгі ұстанымдары, маңызы. Оқуды өзін өзі басқаратын жүйе ретінде басқару. Мониторинг басқару қызметінің аспектісі ретінде. Информатика пәнінің білім беру жүйесіндегі орны. Информатика пәнін оқытуда инновациялық технологияларды қолдану. Болашақ мұғалімдерді ақпараттық-компьютерлік және математикалық модельдеу негізінде кәсіби дайындау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бесселдік функциялар теориясы
    Несиелер: 6

    Бессельдік функциялар теориясы бойынша білімін көрсету. Бессельдік функциялар теориясы бойынша есептерді шешу дағдыларын қолдану. Бессельдік функциялар теориясы бойынша есептерді шешудің тиімділігін талдау. Бессельдің дифференциалдық теңдеуі. Бессель функциясын анықтау. 1-текті және 2-текті n-ретті Бессельдің модельденген функциялары. С және L кеңістігіндегі сызықтық фунционалдардың әлсіз жинақталуын талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық талдаудың іргелі мәселелері
    Несиелер: 6

    Математикалық талдау бойынша білімдерін көрсету. Математикалық талдау ғылымының даму тенденцияларын білу. Тақырыптар бойынша есептерді шеше білу: жиындар, тізбектер, тізбек шегі, шенелген және шенелмеген тізбектер. Жинақталатын тізбектердің қасиеттерін білу. Тізбектердің монотондылығын талдау. Больцано-Вейерштрасс теоремаларын, есептерді шешуде Коши критерийлерін, функцияның интегралдылық критерийлерін қолдану. Фактілерді дәлелдеу, пікір дәлелдерін келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Компьютерлік модельдеудің ғылыми педагогикалық негізгі ұғымдарын, принциптерін және қасиеттерін, ғылыми зерттеулер мен жобалауда модельдеудің теориясы, әдістері мен технологияларын, ғылым мен техниканың түрлі салаларында қолданылатын математикалық модельдер мен әдістерді әзірлеу және жетілдіру, ақпараттық – компьютерлік модельдеудің әдістерін, құралдары мен технологияларын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Қажетті эксперименталды зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, олардың нәтижелері бойынша барабар модель құру, оны алдағы уақытта міндеттерді шешу кезінде пайдалану; білім беру электрондық басылымдары мен ақпараттық ресурстарды, ортаны дербес жобалау; педагогтардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін бағалай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жеке дүниетанымдық ұстанымын қалыптастыруда өз білімін қолданады, азаматтық ұстанымын қоғам дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарына талдау жасау арқылы қалыптастырады, математикалық білімін және ақпараттық сауаттылығын білім берудің барлық деңгейлерінде, ғылыми-зерттеу институттарында, мемлекеттік және мемлекеттік емес ғылым мен білім беру мекемелерінде қолданады.

  • Код ON7

    Заманауи модельдеу әдістері мен компьютерлік технологиялар негізінде алынған нәтижелерді түсіндіре отырып, педагогикалық эксперименталды зерттеулерді жоспарлайды, қойылған мәселелерге қатысты шешімдерді өңдейді, қажетті құралдарды таңдайды, орындалу нәтижелерін зерделейді.

  • Код ON2

    Заманауи бағдарламалық өнімдер, техникалық құралдарды және технологияларды кәсіби салада пайдаланады, қызмет ету барысында туындайтын мәселелерді түрлі ақпарат көздеріндегі мәліметтер мен деректерді іздейді, талдайды және қолдану арқылы шешеді, кәсіби қызметін ақпараттық қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып жүзеге асырады, математикалық ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.

  • Код ON3

    Жеке тұлғалық тұрғыда жетілуде өзін-өзі ұйымдастырады, өз бетінше білім алу дағдыларын қолданады, бүкіл белсенді өмірі бойында өзін-өзі жетілдіреді және дамытуға ат салысады, математика және информатиканы оқытудың негізгі әдістемелік мәселелерін талдайды, гипотеза жасайды, тапсырманы қояды, мәселелерді шешеді.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметінде коммуникативтік дағдыларын ауызша-жазбаша, цифрлық формаларда қолдана алады, жеке тұлғалық, қоғамдық қатынастарда қазақ, орыс және шет тілін (ағылшын) меңгереді, ұжымда жұмыс жасауда әлеуметтік, ұлттық, діни және мәдени ерекшеліктерге төзімділік көрсетеді, қоғамдық қатынастарда әлеуметтік-этикалық құндылықтарды, іскерлік әдеп негіздерін сақтайды.

  • Код ON5

    Математика және информатикалық қолданбалы мәселелерді шешуде және кәсіби қызметте теориялық білімді қолданады, заманауи компьютерлік жүйелерді пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешеді, тиімді оқыту әдістерін пайдалана отырып, ғылыми-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Ұйымдастырушылық қабілеттерінің болуы, қойылған мақсатқа жету үшін жедел жұмыстық топтар құра біледі және мұндай топты басқара біледі, бұл топтың құқықтарын қорғай және міндеттерінің орындалуын талап ете біледі, қабылданған шешімге байланысты жауапкершілікті өзіне ала білуі және ұйымдастыру-басқару қызметіндегі өз көзқарасын қорғай біледі, қабылданатын басқарушы шешімдердің әлеуметтік маңыздылығына байланысты жауапкершілікті өз мойнына ала алады, басқару қызметіне өндірістік үдерістерді жоспарлайды, ұйымдастырады, үйлестіреді және басқарады.

  • Код ON9

    PhD докторантурасында кәсіби қызметте және үздіксіз білім алу үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие болады, заманауи техникалар мен технологияларды, жаңалықтар мен өнер табыстарды енгізуде ғылыми және консалтингтік зерттеулерді өздігінше жүргізеді, өзектілігін анықтайды.

  • Код ON8

    Магистрлік диссертация, мақала, есеп, аналитикалық жазба және т.б. түрінде ақпараттық ресурстармен қамтылған эксперименттік зерттеулер мен аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылайды, қолданбалы математика, математикалық модельдеу және жүйелік программалау, математикалық экономика, актуарлық математика салаларындағы білімді жетілдіруде мониторинг жүргізеді, математикалық модельдеуден және компьютерлік технологиядан ғылыми-зерттеу жүргізеді, ғылыми және ғылыми-техникалық ақпаратты жинайды, өңдейді, талдайды.

Top