8D01106 Білім берудегі менеджмент (ағылшын тілінде) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық және әлемдік педагогикалық ғылымның дамуының қазіргі беталыстары мен заңдылықтарын білетін, когнитивтік, ғылыми және зияткерлік әлеует негізінде ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға, жаңа білім беру технологияларын әзірлеуге дайын PhD докторларын даярлау
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
-
Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 8D011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Заманауи ақпараттық библиографиялық және ғылымиметрикалық ресурстар
Мақсаты: Докторанттардың қызметін ақпараттық өзін-өзі қамтамасыз ету бойынша ЗҒТ тереңдету Мазмұны: Ғылыми ақпаратпен жұмыс. Ақпараттық-библиографиялық ресурстар, классификациялар, индекстер, ақпарат беру. Кітапхана ісі бойынша Мемлекеттік стандарттар. Лицензиялық электрондық ресурстар. Жұмыс нәтижелерін бағалау. Ғылымиметрикалық өлшеу құралдары. Web of Science, Scopus, ресейлік ғылыми дәйексөз индексі (РҒДИ). Жұмыстарды библиографиялық рәсімдеу. Құзыреттілік: Ғылыми ақпаратпен жұмысты ұйымдастыру дағдылары қалыптасқан.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы
Мақсаты: ғылыми - педагогикалық зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы бойынша білім мен біліктерді дамыту. Мазмұны: Ғылыми зерттеулердің философиясы мен әдіснамасы, кезеңдері, тұжырымдамалық аппараты және жіктелуі. Сандық революция және таным әдістерінің өзгеруі. Ғылыми зерттеу этикасы, ұйымдастыру және басқару Ғылыми зерттеулерде заманауи менеджменттің теориялық және технологиялық жетістіктерін қолдану. Теориялық және эксперименттік зерттеулердің мәні. Ғылыми өнімнің сапасын талдау. Деректерді өңдеу және нәтижелерді талдау. Зерттеу нәтижелерін мақала, есеп түрінде рәсімдеу . Құзыреттер: ғылыми-зерттеулерді ұйымдастыру және дайындау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба (ағылшын тілінде)
Мақсаты: ғылыми академиялық жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: академиялық мәтіндердің заңдылықтары, принциптері мен негізгі модельдері; ойларды дәлелдеу және академиялық мәтін құрылымын сауатты құру, арнайы терминологияны пайдалану және безендіру; аннотациялардың, рецензиялардың мазмұны мен құрылымы. Ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру Құзыреттілігі: академиялық жазудың әр түрін дайындаудың дағдыларын меңгерген .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары білім берудегі менеджмент
Мақсаты: жоғары білім беру менеджментінің ерекшеліктері және заманауи менеджердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны:Жоғары білімді басқарудағы заманауи тенденциялар.Менеджменттің теориялық-әдіснамалық және тарихи-ретроспективті негіздері: Әл-Фараби философиясы, Фирдоуси, Дж. Баласағұн, Кейкауса және т.б. әлемдік менеджмент классиктерінің тұжырымдамалары. Жоғары білімді басқару модельдері. Жоғары мектептегі инновациялық процестерді стратегиялық жоспарлау және басқару. Қазіргі университеттердің дамуындағы Бенчмаркинг ерекшеліктері. Құзыретіліктер. Жоғары білім беруді басқару принциптерін меңгерген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру бағдарламаларының сапасын мониторингілеу және сапасын бағалау
Мақсаты: білім беру сапасын басқару мониторингі бойынша білім мен біліктерді қалыптастыру. Мазмұны. Қазақстан Республикасындағы білім беру сапасын Ұлттық бағалау жүйесі. Білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау. Білім беру бағдарламаларының сапасын басқару және мониторингілеу. Ақпараттың қолжетімділігі. Білім беру бағдарламаларының сапасын сараптау және бағалау жөніндегі агенттіктер. Қоғамдық және тәуелсіз сараптама. Жоғары білім берудегі аккредиттеу және оның түрлері. Құзыреттілігі: білім беру бағдарламаларының сапасын объективті бағалайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық практика
Мақсаты: педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын дамыту, оқу сабақтарын заманауи жобалау, ұйымдастыру. Мазмұны: оқу процесін басқару: педагогикалық менеджмент оқу сабақтарын, тренингтерді жобалау, өткізу және педагогикалық талдау; ғылыми зерттеуде жинақталған тәжірибені жобалау; практикалық қызметте басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми – педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту. Құзыретіліктер. Педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Зерттеу тәжірибесі
Мақсаты. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің тиісті дағдыларын дамыту. Мазмұны. Ғылыми-зерттеу процесін басқару және зерттеу әдіснамасын құрылымдау. Ғылыми зерттеулерде білім беруді басқарудың теориялық және технологиялық жетістіктерін пайдалану. Педагогикалық жүйелерді басқаруда теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу. Эксперименттік деректерді ғылыми өңдеу және зерттеу нәтижелерін талдау. Зерттеу нәтижелерін БАҚ-та, ғылыми және индекстелетін журналдарда жариялау. Библиография және ғылымометриялық базамен жұмыс. Құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын біледі, жалпы әдістерін және білім беруді басқару әдістерін практикада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық практика
Мақсаты: педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын дамыту, оқу сабақтарын заманауи жобалау, ұйымдастыру. Мазмұны: оқу процесін басқару: педагогикалық менеджмент оқу сабақтарын, тренингтерді жобалау, өткізу және педагогикалық талдау; ғылыми зерттеуде жинақталған тәжірибені жобалау; практикалық қызметте басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту. Кәсіби және жеке қасиеттерін, ғылыми – педагогикалық ойлау мәдениетін дамыту. Құзыретіліктер. Педагогикалық үдерісті басқару дағдыларын меңгерген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Зерттеу тәжірибесі
Мақсаты. Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің тиісті дағдыларын дамыту. Мазмұны. Ғылыми-зерттеу процесін басқару және зерттеу әдіснамасын құрылымдау. Ғылыми зерттеулерде білім беруді басқарудың теориялық және технологиялық жетістіктерін пайдалану. Педагогикалық жүйелерді басқаруда теориялық және эксперименттік зерттеулер жүргізу. Эксперименттік деректерді ғылыми өңдеу және зерттеу нәтижелерін талдау. Зерттеу нәтижелерін БАҚ-та, ғылыми және индекстелетін журналдарда жариялау. Библиография және ғылымометриялық базамен жұмыс. Құзыреттер: ғылыми зерттеулердің әдіснамасын біледі, жалпы әдістерін және білім беруді басқару әдістерін практикада қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- ОН1 – менеджмент бағытында зерттеулер мен пәнаралық контексте іргелі білімдерін көрсетеді; арнайы ғылыми саланың шекарасын кеңейту үшін жаңа тұжырымдамалық идеяларды жинақтайды; адамзаттың жаһандық әл-ауқаты мүддесінде сындарлы іс-әрекеттерді зерттейді және қабылдайды
- ОН2 – көптілді, көп мәдениетті ғылыми ортада мемлекеттік және халықаралық ынтымақтастық шеңберінде Іскерлік қатынастар мен коммуникация этикасын ұстанады, педагогикалық зерттеу нәтижелерін түсіндіреді; цифрлық технологияларды шығармашылықпен қолданады
- ОН3 – психологиялық-педагогикалық ғылым мен жоғары кәсіптік білім беру мәселелерін шешудің жүйелі, синергетикалық тәсілдерінің әдіснамасын меңгерген
- ОН4 академиялық мәтіндерді рәсімдеуге қойылатын талаптарға сәйкес әзірлейді, академиялық жазудың барлық стильдерін меңгерген; зерттеушінің академиялық адалдығын, әдіснамалық мәдениетін көрсетеді
- ОН5 – білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, білім алушылардың әртүрлі санаттарына арналған бағдарламалар әзірлейді; дамытушы білім беру ортасын құруға ықпал етеді, мониторинг және бағалау жүргізеді
- ОН6 – жоғары кәсіптік білім беру психологиясы мен педагогикасы тұрғысынан әлеуметтену проблемаларын зерттейді
- ОН7 – ұлттық және халықаралық деңгейде ғылыми және кәсіби қызмет нәтижелерін жобалайды, бейімдейді, енгізеді және оған жауапты болады
- ОН 8 – білім беру, оқу-әдістемелік құжаттама саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар бойынша білімін қолданады
- ОН 9 – жеке тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамыту міндеттерін шешуді психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін бағдарламаларды, әдістемелік материалдарды дербес әзірлейд