Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01310 Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Педагогикадағы математикалық әдістер
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу негіздерін бастауышта мектепте қолдану. Эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерін түсіну. Педагогикадағы өлшеудің математикалық негіздерін қалыптастыру.Педагогиканың математикамен байланысын анықтау. Педагогикадағы деректерді өңдеудің математикалық негіздерін сараптау. Педагогикадағы зерттеу мәліметтерін талдау әдістері. Педагогикалық зерттеулердегі гипотезаларды тексеру. Педагогикалық феномендерді модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудегі құзыреттілік тәсілдерді топтастыру. Жеке оқыту, интеграцияланған, блоктық және парацентрикалық оқыту технологияларының қажеттілігін дәлелдеу. Оқытудың мультимедиялық технологияларын қолдану. Бағалау проблемалық жағдайлар мен кейстерді талдау және шешу арқылы бейіндік пәндерді оқыту. «Пәндік мамандандырылмаған мұғалімдерді даярлау» мамандығының бейіндік пәндерін оқытудың әдістемелік ерекшеліктерін есте сақтау және қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мазмұнмен қамтудың жоғары дәрежесіндегі шет тілді түпнұсқалық көздерін оқу және талдау арқылы ақпаратты жинау әдістерінің негізгі түрлерін меңгеру. Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды дайындау дағдыларын жетілдіру және жетілдіру. Түпнұсқалық жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну жән етүсіндіре білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқытуың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 4

    Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін сыни талдау. Грамматиканы және жазуларды оқыту әдістемесін жіктеу. Оқушылардың сөйлеу тілін дамытудың психологиялық-лингвистикалық негіздерін тексеру. Бастауыш сынып оқушыларының байланыстыра сөйлеуін дамыту жұмысында жүйелі тәсілді әзірлеу. Сөйлеу біліктерін олардың мазмұндық және операциялық жақтары өзара байланысы негізінде жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім берудің қазіргі заманғы жүйесін жаңғырту және дамыту. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігіне талдау жасау. Жоғары мектепте Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыруды қолдау және саралау. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқытудың инновациялық әдістері мен нысандарын жаңғырту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Педагогика ғылымдарының тарихы мен философиясын зерттеу және талдау. Мәдениет пен өркениеттегі жаңа еуропалық ғылымның динамикасын, оның пайда болуын, ғылыми таным құрылымын, нақты ғылымның философиялық мәселелерінің дамуын қадағалау. ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қазіргі психологиялық ғылымның негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын дәйексөз келтіру және тәжірибеде қолдану. Пәннің мазмұнын ашатын іргелі психологиялық ұғымдар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымды саралау. Тұлғаның психологиялық зерттеулерінің негізінде олардың әдістерімен және психокоррециялық жұмыстың негізгі жұмыстарымен танысу негізінде тәжірибе жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу үрдісінің сапасын бақылау және бағалау әдістемесі
    Несиелер: 4

    Білім беру сапасын бағалаудың әдіснамалық тәсілдерін бастауышта анықтау. Жоғары кәсіби педагогикалық білім сапасының ішкі мониторинг моделін қалыптастыру. Ішкі мониторингтің өлшеу материалдарына қойылатын талаптарды сараптау. Жоғары кәсіби педагогикалық білім сапасын бағалаудың теориялық үлгісін қолдану. Кәсіптік білім беру сапасының мониторингісінің әдіснамалық принциптерін бастауышта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлікті дамытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 4

    Жоғары оқу орнындағы мұғалімінің заманауи дайындығын бағалау. Кәсіби білім берудің жаңа мазмұнын қолдану. Педагогикалық технологияларды қолданудан нәтижелерді есептеу. Жобаның тиімділігіне сыни талдау жасауға мүмкіндік беретін неғұрлым ұтымды ұйымдастырылған оқу процесін болжау. Қажетті құжаттар мен әдістемелік құралдарды әзірлеу дайындығы туралы баяндау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте математиканы оқытудың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектепте математикалық мәселелердің жалпы сипаттамасын түсіну. Математикалық процестің заманауи технологияларын бастауышта қалыптастыру. Математикалық модельдеудің қазіргі мәселелерін анықтау. Математикалық дифференциалды оқытуда заманауи технологияларды қолдану. Математикалық өлшеудің қазіргі мәселелерін бастауыш мектепте талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психо-педагогикалық зерттеулердің сандық және сапалық әдістері
    Несиелер: 6

    Білім алушылардың психологиялық және педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру, өткізу, ондағы математикалық, ықтималдық статистика әдістерін қолдану дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Студенттерді жалпы білім беретін мектептегі ғылыми-зерттеушілік және оқу-зерттеушілік жұмысты басқаруға дайындау, дипломдық жұмыс саласында зерттеуге бағыттау, зерттеудің теориясы мен практикасын меңгерту арқылы олардың кәсіби құзіреттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқытудың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Жаратылыстанудың ғылыми және әлеуметтік-мәдени ұғымдар жүйесін түсіну. Бастауыш мектепте қоршаған ортаны оқытудың формалары, әдістері мен тәсілдерінанықтау Бастауыш мектепте экологиялық білім қалыптастырудың жаңа модельін сараптау. Тұлғаның экологиялық және тәрбиелік деңгейінің диагностикасын дамыту. Бастауыш мектепте ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқытудың заманауи мәселелерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 7

    Ақпараттық технологиялардың кәсіби қызметтегі маңызын түсіну. Бастауыш мектепте ақпараттық үлгілеуді тану әдісі ретінде қолдану. Ақпараттық технологиялардың негізгі ұғымдарын кәсіби қызметтегі орнын ажырату. Ақпараттық жүйелердің сапасын жіктеу және бағалау. Ақпараттық процестер мен технологияларды бастауыш мектепте пайдалану. Бастауыш мектеп оқытушылары компьютерлік техниканың мақсаты мен құрамынталдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулердегі математикалық статистика
    Несиелер: 6

    Бастауыш мектепте математикалық статистика элементтерін сипаттау. Кездейсоқ шамаларды және олардың кейбір таралу заңдарын бастауыш мектепте зерттеу. Математикалық статистиканың ғылыми міндеттерін анықтау. Статистикалық гипотеза түсінігін талдау. Ғылыми зерттеулердегі статистикалық әдістерді қолдану. Статистикалық және педагогикалық зерттеулердегі бас және іріктемелі жиынтықты бастауыш мектептеқолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық зерттеудегі математикалық модельдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық зерттеулердегі математикалық талдау әдістері мен құралдарын бастауыш сыныпта білу. Алынған білімді ғылыми зерттеулер контексінде және дәлме-дәл даму үшін пайдалану. Күнделікті кәсіби қызмет үшін математикалық талдауды тереңдету дағдыларын қалыптастыру. Білімді үнемі жаңартуды қамтамасыз ету қабілетін дамыту. Математикалық талдау әдістердің стандартты жағдайларда дұрыс шешім қабылдай білу қабілетін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Реферат пен эссе, курстық, дипломдық, диссертациялық жұмыстарды жазу туралы нұсқаулықтар негізінде жазбалардың мәтінін қалай құрастыру туралы дағдылар қалыптастыру. Білім беру ұйымдарында ғылыми мәтін жазу, академиялық жазылым дағдыларын қалыптастыру туралы жүйеленген ілімдер жинағын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бастауыш білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйесі
    Несиелер: 7

    Білім беру сапасының мониторингін түсіну. Білім беру сапасының құрылымдық және функционалдық компоненттерін қабылдау. Білім берудің жаңа сапасын жоспарлау және қалыптастыру. Бастауыш мектепте Қазақстанда және шетелде тестілеу жүйесінің даму тарихын сараптау. Жоғары оқу орнының филологиялық білім сапасын бағалаудың модульдік рейтингтік жүйесін анықтау. Білім беру сапасының құрылымдық және функционалдық компоненттерін қалыптастыру. Білім беру сапасының сипаттамасын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл мәдениетін дамытудың әлеуметтік-педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 7

    Бастауыш мектепте тіл мәдениетін дамытудың педагогикалық технологияларын білу. Тілдік материалды сауатты пайдалану және қолдану.Әлеуметтік-педагогикалық технологиялардыбастауышта тіл мәдениетін дамытуда қолдана алу.Тіл мәдениетін дамытуда грамматиканың стилистикалық мүмкіндіктерін пайдалану қабілетіне ие болу. Сөздер мен фразеологизмдерді қолданудың тілдік қателерін талдау және түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беруде жеке-бағдарлы оқыту технологиялары
    Несиелер: 7

    Бастауыш мектепте тұлғалық-бағдарлы оқытудың технологияларын түсіну. Білім алушының тұлғасын оның субъектісі ретінде көрсететін білім беру технологияларының түрін анықтау. Жеке бағдарлы оқыту технологияларына жүргізілген талдауды қолдану. Оқытудың жаңа технологияларын бастауыш мектепте топтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру
    Несиелер: 7

    Тұлғалық-кәсіби өсу мен өзін-өзі жетілдіруді бастауыш мектептетүсіну. Тұлғалық-кәсіби өсудің мәні мен бағыттарын зерттеу. Өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту процесінің негізгі кезеңдерін бастауышта анықтау. Кәсіби идеал және тұлғаның кәсіби қалыптасуындағы рөлін жобалау . Мамандықты меңгерудің когнитивті негіздерін қалыптастыру. Тұлғаның өзін-өзі дамыту және кәсіби өсуін сараптау. Кәсіби іс-әрекет және тұлғаның өзін-өзі дамытуынталдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте әдебиетті оқытуың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 7

    Бастауыш мектепте әдеби мәселелерінің жалпы сипаттамасын түсіну. Әдеби процестің заманауи технологияларын бастауышта қалыптастыру. Көркем әдебиетті оқытудың қазіргі мәселелерін анықтау. Балалар әдебиетін оқытуда заманауи технологияларды қолдану. Ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің қазіргі мәселелерін бастауыш мектепте талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеудің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 7

    Бастауыш мектепте педагогикалық зерттеу туралы ұғымды білу. Педагогтың зерттеу қызметін түсіну. Ғылыми педагогикалық ізденістердің көздері мен шарттарын анықтау. Қазіргі бастауыш педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздері мен әдіснамаларын қолдану. Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық мәселелерінталдау. Зерттеудің мақсаты, міндеттері байланысын, зерттеу жүргізу әдістемесі туралы ұғымды жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім мен ғылымның өзекті мәселелері
    Несиелер: 7

    Бастауыш білім мен ғылымның өзекті мәселелерін түсіну. Педагогикалық ғылымның қазіргі жіктелуін анықтау. Педагогиканың ғылыми отандық және шетелдік жіктемелерін зерттеу. Бастауыш мектеп педагогика теориясы менәдіснамасының өзекті мәселелерін зерттеу.Бастауыш білім мен ғылымның мәселелерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON6

    Ресурстарға қажеттілікті бағалау және кәсіби қызметте міндеттерді шешу кезінде оларды пайдалануды жоспарлау. Жинақталған тәжірибені сыни бағалау және қайта ойлау , кәсіби және әлеуметтік қызметті, игерілген ғылыми әдістер мен қызмет тәсілдерін талдау

  • Код ON3

    Бастауыш білім беруде инновациялық технологиялар мен заманауи тәсілдемелерді білу, педагогикалық және дербесәдістемелік пәндерді оқытудың негіздерін білу.

  • Код ON7

    Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайларына сүйене отырып, коммуникацияларды талдау, сауатты құру. Кәсіби білім мен іскерлікті практикада қолдану, кәсіби қызметтің концепцияларын, модельдерін ұсыну, әдістері мен құралдарын ойлап табу және сынақтан өткізу.

  • Код ON4

    Кәсіби саладағы мәселелердің ғылыми мәнін анықтау. Студенттердің үздіксіз ғылыми және кәсіби жетілуі мен өздігінен білім алу қажеттілігін қалыптастыру.

  • Код ON8

    Психологиялық және педагогикалық зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді талдау арқылы әр түрлі жастағы білім алушылардың әрекеті, қарым-қатынасы және дамуының диагностикасын жүргізу.

  • Код ON5

    Талдау және синтездеу негізінде кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу. Басқарушылық шешімдер қабылдау, олардың мүмкін болатын салдарын бағалау және олар үшін жауапкершілік

  • Код ON10

    Оқытудың тиімді, инновациялық технологиялары мен интерактивті әдістерін түсіндіру қабілеті. Халықаралық ортада өндірістік, қолданбалы және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру.

  • Код ON12

    Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіби қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және педагогикалық шешімдерді қабылдау кезінде шығармашылық көзқарас пен логикалық ойлау қабілетін көрсету.

  • Код ON1

    Бастауыш мектептердегі түрлі білім беру саласы бойынша мәселелерді білу, білім беру саласында ғылыми-тәжірибелік инновациялық өңдеулер мен қолданбалы зерттеулерді жүйелі түрде шешуге негізделген міндеттерді білу, талдау.

  • Код ON2

    Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделе отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, әр түрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.

  • Код ON9

    Жаңа концептуальды идеялар мен педагогика ғылымдарын дамыту бағыттарын заманауи білім беру парадигмасы мәнмәтіндерінде қолдану, ғылыми зерттеу нәтижелерін теориялық талдау әдістері мен компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON11

    Ғылыми-педагогикалық ойлаудың инновациялық стилі және педагогикалық шындықты тұтастай қабылдау, ойлаудың дербестігі, сыни, талдау және диагностикалық дағды.

Top