Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02202 Философия в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты әлемдік және ұлттық философия тарихын жеткілікті түрде білетін, бәсекеге қабілетті мамандар дайындау, теоретикалық философия мен әдістеменің қазіргі заманғы және классикалық философия аясында базалық білімдерін біліктілік қызметтерінде еркін түрлендіріп әрі шығармашылық тұрғысында қолдана білу, сонымен қатар, философия саласында жаңа білімдерді алмастыра білу, философия саласында ғылыми-зерттеу қызметін ғылыми-зерттеу үрдісінде қолдану.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M050 Философия және этика
  • Дайындық бағыты 7M022 Гуманитарлық ғылымдар
  • Менеджмент философиясы
    Несиелер: 5

    Пән басқару үдерісінің мәні мен негізгі кезеңдері, оның әдістері, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы басқарудың әлеуметтік және танымдық рөлі туралы түсініктерді философиялық жалпылау және негіздеу қабілетін, кәсіби қызметте басқаруды тұжырымдамалаудың әртүрлі бағыттарын түсінудің дәстүрлі философиялық және әдіснамалық тәсілдерін қолдану және ұйымның тиімді жұмыс істеуінің мінез-құлықтық-этикалық кодексін жасау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ницше және постмодерн философиясы
    Несиелер: 5

    Курс Ницшенің философиялық көзқарастарын және олардың постмодерндік дискурсқа әсерін түсіндіру, постмодернизмнің негізін қалаушы ретінде Ницшенің өмір философиясының ерекшелігін терең түсіну негізінде қазіргі философия құбылыстарын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста әлеуметтік-мәдени және теориялық «постмодерндік жағдайлар», модернге дейінгі және постмодерндік философияның өзгеруі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы жаһандық өркениет: әлеуметтік-философиялық талдау
    Несиелер: 5

    Пән жаһандануды пәнаралық тақырып ретінде түсіндіру қабілетін, қазіргі қоғамдағы жаһандық қатынастар мен коммуникацияларды, жаһандық даму перспективаларын сипаттау қабілетін, жаһанданудың тарихи және мәдени формаларын, жаһанданудың әртүрлі тұжырымдамаларын, сондай-ақ жаһандық даму динамикасы мен жаһандық қатынастарды анықтау арқылы қазақстандық қоғам мен оның мәдениетіндегі жаһанданудың қазіргі көріністерін, философиялық талдау және салыстыру қабілеттерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: күнделікті және кәсіби қарым-қатынаста шет тілін белсенді қолдану үшін шет тілін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән коммуникативті, тілдік, жалпы мәдени және тұлғааралық құзіреттіліктерді қалыптастырады, ғылыми және іскери сөйлеу стилінің негізгі ерекшеліктері және түйіндеме жазу, іскери хат, есеп, шет тіліндегі эссе зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Пәннің мақсаты - ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың қағидаларын мәліметтер базасымен, әдебиеттермен жұмыс жасауда және ғылыми жобаларды жасау мен жүзеге асыруда қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді оқытуда келесі аспектілер қарастырылады: зерттеуді жоспарлаудың әдіснамалық негізі; ғылыми әдебиеттерді іздеу, дәйексөздеу және талдау принциптері; ғылыми рефераттарды, жарияланымдарды, баяндамаларды, презентациялар мен ауызша баяндамаларды құрастыру, талдау және интерпретациялау, онлайн оқытудың артықшылықтары; ғылымды коммерциализациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • «Рухани Жаңғыру» аясындағы философияны оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың оқу үдерісін ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға, сонымен қатар, заманауи қазақстандық білім беруді трансформациялау және қоғамдық сананы жаңғырту жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға бағытталған. Курс магистранттардың кәсіби қызметінде заманауи білім берудегі инновациялық үдерістердің ерекшелігі туралы терең түсініктерін және оқу үдерісін жандандыру әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Постмодернизм философиясы
    Несиелер: 5

    Пән философиялық рефлексия мен мәдениеттің ерекше формасы ретінде постмодернизм философиясын жүйелі талдау дағдыларын, қазіргі философияның өзекті мәселелері аясындағы постмодернизмнің негізгі бағыттарын, әлеуметтік-гуманитарлық білімнің, мәдени зерттеулердің, сондай-ақ әлеуметтік философияның әртүрлі салаларындағы постмодерндік көзқарастар мен зерттеу құралдарының негізгі мазмұнын түсіндіруге бағытталған. Постмодерндік философияның онтологиялық кеңістік-уақыттық өзгерістері анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру қабілетін қалыптастыру. Пән талдау, жоспарлау, оқытуды, тәрбиелеуді ұйымдастыру, білім беру процесінде оқытушы мен студенттің субъективті-субъективті өзара әрекеттесу технологияларын түсінуді және қолдануды қалыптастырады. Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесін, педагогикалық ғылымның әдіснамасын, дидактиканы, ғылыми қызмет теориясын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Прагматизм философиясы
    Несиелер: 5

    Берілген курста прагматизмнің қалыптасу көздері мен одан әрі даму үрдістері терең қарастырылады. Пәнді оқытудың мақсаты прагматизм философиясының негізгі тұжырымдамаларын этикалық, аксиологиялық және дүниетанымдық тұрғыда жүйелеу, прагматизмнің әртүрлі бағыттарының дәлелдерін салыстыру және оларға баға беру, сонымен қатар, қазіргі қоғамның өзекті мәселелерімен байланысын анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән ғылым философиясының зерттеу әдістемесін, әдістерін, принциптерін қазіргі заман ғылымындағы дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді өзіндік кәсіби қызмет саласындағы шешудегі қабілетін, жетістіктерді сыни талдау мен бағалау, зерттеу және практикалық тұрғыдағы мәселелердің шешімін табуда жаңа идеяларды жарату қабілетін қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім философиясы
    Несиелер: 5

    Пән білім беру қызметі саласындағы әлеуметтік-тұлғалық міндеттердің кең ауқымын тиімді шешуді қамтамасыз ететін әмбебап философиялық және білім беру құзыреттілігі туралы, шетелдік және отандық философиялық-білім беру ойының қазіргі жағдайы туралы, оның мәселелері мен перспективалары туралы терең түсінік негізінде білім беру философиясының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері бойынша алған білімдерін кәсіби қызмет атқару кезінде қолдана білу дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: басқару психологиясының негізгі ұғымдарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының аспектілерін теориялық және практикалық қолданудың алғышарттарын анықтау. Пән топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы туралы қазіргі заманғы идеяларды түсінуді қалыптастырады, басқару психологиясының негізгі принциптерін, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлғаны, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқаруды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Билік философиясы
    Несиелер: 5

    Пән негізгі әлеуметтік-саяси тұжырымдамалар тұрғысынан билік құбылысының басты аспектілерін жүйелей білу қабілетін, қазіргі заманғы қоғам шеңберінде және азаматтық қоғамның маңызды компоненттерін қалыптастыру үдерісінде билік құбылысының мәні мен табиғатын талдай білу қабілетін қалыптастырады. Курс адами және әлеуметтік қатынастар қажетті және ақылмен реттелетін, бірегей әлеуметтік құбылыс ретіндегі биліктің философиялық түсіндірмесін береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы қазақ философиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы қазақ философиясының негізгі идеяларын, маңызды бағыттарын сипаттау және түсіндіру қабілетін қалыптастыруға және оның ерекшелігін анықтауға бағытталған. Пән отандық философияның шығу тегі, даму кезеңдері және қазіргі деңгейі туралы білімді қалыптастырады және рухани құбылыс пен қоғамдық санадағы жаңғырту үдерістерінің негізі ретінде қазіргі қазақ философиясы туралы тұтас түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шаруашылық философиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттарға әлеуметтік әдіснама аясында шаруашылықты, үнемдеуді, экономикалық өмірдің ырғағын дамытудың негізгі мәселелері туралы білім беру; әлеуметтік жағдайды өз бетінше талдау дағдыларын қалыптастыру. Оған шаруашылық, жеке меншік, тауар мен ақша философиясы, экономикалық саясат, бөлу принциптері, қоғамдағы тұтынушылық таңдау, бюрократияның экономикалық табиғаты, сонымен қатар, шаруашылық этикасы кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Миф және қоғам
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты миф феноменінің негізгі классикалық және қазіргі заманғы ұғымдарын меңгеру; миф философиясының тарихы туралы, оның мәдениет, ғылым, саясат сияқты әлеуметтік салалардағы көріністері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ қоғамдағы қазіргі заманғы мифтік сана мен мифтік шығармашылықтың ерекшеліктерін анықтау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Миф, саясат және мемлекет
    Несиелер: 5

    Пән саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздерін анықтау, оның мазмұны мен жұмыс атқару тетіктерін талдау, оның ішінде коммуникацияның жаңа ақпараттық арналары мен заманауи желілік жүйелердің дамуымен қазіргі жағдайдағы бұқаралық ақпарат құралдарының мифтік шығармашылық рөлін анықтау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Жалпы берілген курста саяси мифологияның қалыптасуының негізгі қайнар көздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық философиясы: тарих және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың кәсіби қызметінде қазіргі заманғы философиялық құқық тұжырымдамаларының мазмұны туралы терең түсініктерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, ерекше рухани құбылыс және қоғамдық қатынастардың айрықша формасы ретінде онтологиялық, гносеологиялық және аксиологиялық мәселелерді түсіндіру болып табылады. Курс жалпы қазіргі заманның негізгі саяси-құқықтық теорияларын қарастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заман философиясының мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттардың әлеуметтік философия мәселелеріндегі құзыреттілігін қалыптастыруға, кәсіби қызметте философияның заманауи мәселелерін білуге, сондай-ақ философиядағы жаңа тұжырымдамалар мен тәсілдерді білу негізінде әлеуметтік құбылыстарды талдауға, кәсіби қызметте өзіндік дүниетанымдық ұстанымдарын қалыптастыру мен дәлелдеу үшін қазіргі философия саласындағы білімді қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи тіл философиясы
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби қызметте лингвистикалық философияның философиялық және теориялық-әдіснамалық мәселелері туралы білімді тарихи-философиялық, ғылыми даму және семиотикалық, танымдық жүйе, коммуникация саласы, әдіснамалық, антропологиялық, мәдени-философиялық, лингвистикалық, постмодерндік талдау, сонымен қатар, тіл мәселесіне философиялық және пәнаралық рефлексия аясында қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аксиологияның философиялық проблемалары
    Несиелер: 5

    Пән аксиологиялық тұжырымдамалардың негізгі мазмұнын, мәселелер шеңберін және философияның тарихи дамуы аясындағы аксиологияның орнын анықтау қабілетін қалыптастыруға, қазіргі философия мен мәдениеттің өзекті мәселелері аясында философиялық рефлексияның, философиялық аксиологиядағы мәселелер мен тәсілдердің ерекше формасы ретінде аксиологияны тұтас жүйелі түсінуді көрсетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    академиялық этиканың барлық принциптерін сақтай отырып, зерттеу қызметін жүзеге асыру және ғылыми жұмыстың мақсаттары, құралдары, нәтижелері үшін, сапасын бағалай отырып, жеке жауапкершілікті түсіну;

  • Код ON3

    мақсаты мен міндеттерін өз бетінше анықтау, объект табиғатына және философия саласындағы ғылыми бағыттың әдіснамасына сәйкес дербес зерттеудің әдістері мен тәсілдері жүйесін таңдауды дұрыс жүзеге асыру және әзірленген жоспар негізінде ғылыми зерттеуді жүзеге асыру;

  • Код ON8

    әлеуметтік-гуманитарлық зерттеулер әдіснамасы саласында алынған терең білімді тәжірибелік түрде қолдану негізінде түрлі қоғамдық, коммерциялық және үкіметтік ұйымдар мен қорларда ұйымдастыру және үйлестірілген ақпараттық жұмысты жүзеге асыру;

  • Код ON11

    инновациялық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, жоғары мектептің педагогикалық қызметінде іргелі және қазіргі заманғы білім мен философиялық зерттеулердің әдіснамасын қолдану;

  • Код ON12

    өз бетінше ғылыми зерттеу нәтижелерін таңдап алған салада презентация, баяндамалар, мақалалар және мамандар мен маман емес мамандар үшін диссертация түрінде ұсыну.

  • Код ON10

    өзінің кәсіби, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау және жүзеге асыру;

  • Код ON5

    Әлеуметтік және жеке шынайылықты талдау және оны қайта құру әдістерін білу негізінде іргелі және қолданбалы зерттеу жобаларын жоспарлау және жүзеге асыру;

  • Код ON1

    зерттеу контексті аясында қазіргі әлемдік және қазақстандық философия саласындағы жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды түсіндіру, талдау және сыни бағалау;

  • Код ON6

    өз мамандығының бағыты бойынша сараптамалық және талдау жұмыстарын жүргізу және оның қорытындыларын талаптарға сәйкес рәсімделген есептер түрінде ұсыну;

  • Код ON2

    жаңа және бейтаныс контекстерде әлеуметтік практиканың өзекті мәселелерін шешу үшін философия саласындағы іргелі және қазіргі заманғы білімді қолдану;

  • Код ON9

    зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда және дербес басқару шешімдерін қабылдауда философия саласында алынған тұжырымдамалық және әдіснамалық білімді іс жүзінде пайдалану;

  • Код ON7

    гуманитарлық бағыттағы ғылыми білімді білім беру үрдісінің тәжірибесіне біріктіру, күрделі мәселелерді шешу және толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде осы пайымдаулар мен білімді қолдану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып ,ой түйіндеу;

Top