Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02304 Шетел филологиясы в Қазақстан-Американдық еркін университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тіл туралы ғылымның заманауи жетістіктеріне негізделе отырып, мәдениетаралық коммуникацияны жүзеге асыруға және тиімді редакторлық, зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жүргізуге қабілетті, шет тілін ілгері деңгейде меңгерген жоғары білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау үшін жағдайларды қамтамасыз ету.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс әртүрлі тарихи кезеңдерде (антикалық, орта ғасыр, ренессанс, жаңа және жаңа замандар, заманауи) ғылым философиясының дамуына байланысты маңызды мәселелерін баяндауға арналған. Жаратылыстану ғылымының негізі болып табылатын ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейін тарихи қалыптасқан философиялық дәстүрлер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру менеджменті
    Несиелер: 5

    Пән білім беру ұйымдарын бизнес ретінде басқару мәселелерін қарастырады, білім беру қызметі саласының ерекше сипаттамаларын, басқару моделін, сапаны қамтамасыз етуді, білім беру саласындағы жобаларды әзірлеу мен басқаруды зерттейді. Академиялық ортада шешім қабылдау ерекшеліктерін түсінуді қалыптастырады, білім беру қызметін жоспарлау және мониторинг жүргізу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    «Жоғары мектептің педагогикасы» пәні магистратурада педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттар қазіргі заманғы жоғары мектептің педагогикасының жай-күйін біліп, ЖОО-да педагогикалық процесті құруды, материал мен әдістерді іріктеу қзіреттіліктерін мазмұн технологиясын, әдістерін бағалауды, оқытушы ретінде өзіндік рефлексия үрдісін құруды меңгеріп шығады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілін мамандандырылған және кәсіптік бағытта оқытудың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән ЖОО-ның тілдік емес факультеттерінде шет тілін оқытудың ғылыми-педагогикалық негіздерін оқып-үйренеді, тілдік және тілдік емес факультеттердің студенттеріне шет тілін оқытудың педагогикалық теориясы мен практикасын талдауды ұсынады, шет тілін кәсіби-бағдарлы оқыту моделін ұсынады, кәсіби-бағдарлы оқыту курсын әзірлеу дағдыларын қалыптастырады шет тілін меңгеру, материалды іріктеу және оны меңгеру үшін тапсырмаларды әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары білім беруді ұйымдастыру мен оның мәні
    Несиелер: 5

    Пән әлемдегі және Қазақстан Республикасындағы жоғары білімнің құрылымы мен сипаттамалары туралы білімді хабарлайды, Жоғары білімнің ішкі және сыртқы ортасын интерпретациялау дағдыларын қалыптастырады, жоғары білімнің миссиясы мен мақсаттарын түсінуге ықпал етеді, әлемдік білім беру кеңістігіне ықпал ету және сапасын қамтамасыз ету тұрғысынан жоғары білімнің қызмет етуін интерпретациялау дағдысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистрантардың халықаралық кәсіби ортаға ықпалдасуға және кәсіби шет тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдануға мүмкіндік беретін шет тілді кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігінің негіздерін қалыптастырады; кәсіби-іскерлік қарым-қатынастың типтік жағдайларында ағылшын тілді дереккөздерден қажетті ақпарат алу дағдыларын дамытуға ықпал етеді; кәсіби мәтіндерді аннотациялау және рефераттау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілінде білім берудің қазіргі әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс шетел тілі мұғалімдерінің кәсіби-әдістемелік даярлығын шетел тілі саласындағы ғылым мен практиканың соңғы жетістіктері негізінде қамтамасыз етеді, білім, дағды мен іскерліктің тұтас жүйесін меңгеруге, магистранттардың әдіснамалық мәдениетін, олардың өзіндік іс-әрекетін дамытуға, қалыптасқан кәсіби маңызды құзыреттер арқылы білім алушылардың оқу және қосымша іс-әрекетін ұйымдастыру міндеттерін шешуге қабілетті және дайын болуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    «Басқару психологиясы» пәні басқару негіздерін үйренуді және басқару шешімдерінің психологиялық мазмұны туралы білімді толықтырады. Пәнді оқу магистранттардың басқару еңбегі және осыған байланысты басқару қатынастары саласында кәсіби қызмет үшін қажетті білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілді оқытудағы ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән шет тілін оқытуға арналған компьютерлік материалдардың түрлерін, олардың типологиясын, компьютерлік оқу материалдарының сапасын бағалау параметрлерін зерделейді; стандартты бағдарламалық қосымшалар ортасында, сондай-ақ аспаптық және қолданбалы бағдарламаларды пайдалана отырып, білім беру процесінде ақпараттық технологияларды, интернет-технологияларды қоса алғанда, пайдалану арқылы мультимедиялық оқыту материалдары мен бағдарламаларын жасау дағдыларын қалыптастырады; оқыту кезеңі мен бейінін ескере отырып, сабақтарға арналған оқу материалдарын жасау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық және әдістемелік зерттеулердің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пән "әдіснама", "әдіс", "әдістеме", "қабылдау" ұғымдарын ғылымның жалпы әдіснамасы контексінде оқытады, әдістің теорияларын, таным және баяндау әдістерін, ғылыми-зерттеу әдістері мен олардың құрылымын, лингвистикалық ғылымның жалпы методологиясы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара қарым-қатынасын және лингвистикалық зерттеудің бағыттарын қарастырады, компоненттік талдау және компаративтік зерттеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпустық лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдарын, оның даму кезеңдерін, корпустардың негізгі түрлерін, корпустарды пайдалану тәсілдерін, оларды құру әдістемесін үйренеді, корпуспен жұмыс істеу, мәліметтерді түсіндіру, арнайы белгілеулерді (тэгтерді) пайдалана отырып күрделі лингвистикалық сұраныстарды қалыптастыру, белгілеулерді оқу, корпустық мини-зерттеулерді орындау, меншікті корпусты жобалау, шағын мамандандырылған корпустарды құру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік әдеби мұра
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде әдебиеттің даму тарихы, көркем әдебиеттің басқа өнер түрлерінің ішіндегі орны, әдебиеттің қоршаған әлемді бейнелеу ерекшелігі және қоғамның мәдени даму заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастырады; студенттерге болашақта кәсіби міндеттерін жоғары деңгейде орындауға көмектесетін қажетті минималды білім береді. Пән шетел әдебиеті туралы білімді тереңдетуді және кеңейтуді көздейді; жеке жазушылардың көркем шығармалары мен шығармашылығын шетелдік мәдениеттің құндылық бағдарларымен зерттеу арқылы таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтін теориясы: құру және өңдеу
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда нормалар туралы түсініктерді жетілдіруге бағытталған ағылшын әдеби тілі және практикалық қолдану дағдылары мәтінді қалыптастыру заңдарына негізделген функционалды сөйлеу стильдерінің жүйелері; теориялық білім туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру. негіздері, терминология, мәтіннің лингвистикалық теориясының әдістері; өңдеу негіздері туралы теориялық идеяларды қалыптастыру және т. б.) стандартты әдістемелер мен қолданыстағы әдістемелер негізінде әртүрлі типтегі мәтіндерді әр түрлі кәсіби салаларда мәтін қалыптастыру нормативтерін әзірлеу; мәтіндік коммуникация теориясы, филологиялық талдау және тіл білімі саласындағы ғылыми-зерттеу қызметіне қабілеттілікті дамыту; сөйлеу туындыларын түсіндіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтін стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі ағылшын тілінің стильдерінің жіктелуін, мәтінді түсіндіру объектісі ретінде, мәтін құрылымының коммуникативті типтері мен кейбір типтік модельдерін, әр түрлі стильдегі мәтіндердегі ақпарат түрлерін, мәтін мен функционалды стильді, барлық тілдік деңгейлердегі функционалды-стилистикалық құралдарды (лексикалық, морфологиялық, синтаксистік) зерттейді; бастапқы және екінші мәтінді стилистикалық және идиостилистік талдау және оның нұсқалары туралы түсінік береді; мәтін туралы идеяны лингвоперсонологиялық категория ретінде қалыптастырады.; лингвоперсонологиялық аспектіде әртүрлі функционалды стильдер мәтіндерінің ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік мәдени мұрадағы ағылшын әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән әлемдік мәдениет тарихы контексіндегі ағылшын және американдық әдебиеттің даму ерекшелігін зерттейді; көркем бағыттарға, шығармашылық әдістерге, эстетикалық бағдарламаларға сипаттама береді; ірі жазушылардың әдеби дамуы мен шығармашылығының кезеңдерін талдайды; ХУ-ХХ ғасырдағы ағылшын әдебиетінің "баяндау техникасының" ерекшеліктерін анықтайды; әдеби жанрлардың эволюциясы мәселелерін зерттеу аясында теориялық білімді қамтамасыз етеді; лингво-өлкетану лексикасы туралы білімді белсендіреді және нығайтады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Копирайтинг технологиялары мен құралдары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің әр түрлі және жанрдағы жарнамалық мәтіндермен жұмыс істеудің негізгі принциптерін жан-жақты дамыту. Пән студенттердің копирайтер жұмысының ерекшелігі туралы түсінігін қалыптастырады, студенттердің шығармашылық қабілеттерін, белгілі бір коммерциялық мақсаттар мен міндеттер үшін өзіндік шығармашылық шешімдерді ұсына білуін дамытуға ықпал етеді; студенттерде копирайтер жұмысының әдістері туралы кешенді түсінік қалыптастырады, осы әдістерді үйретеді; студенттердің кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру перспективалары туралы түсініктерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Прагмалингвистикаға кіріспе
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты-студенттерді тіл білімінде коммуникативтік-прагматикалық бағыт арнасындағы жаңа теориялық жетістіктермен таныстыру, студенттердің лингвистикалық ой-өрісін кеңейту, прагмалингвистика ғылымының негізгі ұғымдарын жүйелеу бойынша қажетті бастапқы дайындық беру, прагмалингвистиканың қандай әдістері қолданылатынын және бұл ғылымның қандай міндеттерді шеше алатынын көрсету. Пән прагматиканың принциптері мен постулаттарын, қарым-қатынас стратегиясы мен тактикасын зерттейді, сөйлеу әрекетін функционалды прагмалингвистика аспектісінде қарастырады. Студенттер сөйлеу мінез-құлқын жасырын прагмалингвистика аспектісінде зерттейді, сөйлеу актілері теориясы және оларды жіктеу саласында білім алады, сөйлеу актілеріндегі ниет пен конвенция туралы білімді қалыптастырады, сөйлеу этикеті дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану
    Несиелер: 5

    Пән лингвомәдениеттанудың негізгі ұғымдары мен категорияларын, лингвомәдениеттанудың негізгі тәсілдері мен құралдарын, лексикография мен фразеологизмдерді қолдана отырып, мәтіндерді талдаудың принциптері мен схемаларын зерттейді. Пән лингвомәдени аспектіде тілдік жүйенің әртүрлі деңгейлерінің бірліктерін талдау, мәтіндегі тілдік бірліктердің мәдени коннотацияларын анықтау дағдыларын қалыптастырады; студенттердің зияткерлік және жалпы мәдени деңгейін жетілдіреді және дамытады, Әлеуметтік және мәдени факторларды ескере отырып, мәтіннің тілдік деректерін түсіндіру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативтік лингвистика негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу студенттерді сөйлеу және қарым - қатынас, қарым-қатынас түрлері, сөйлеу қызметі, сөйлеу қасиеттері туралы білім негіздерімен таныстыруға; жалпы ағылшын және педагогикалық риторика саласында-студенттерді сөйлеуді зерттеудің әдістері мен әдістері, оқыту мен диагностиканың заманауи әдістері мен технологиялары туралы білімдермен байытуға; коммуникативтік лингвистика тұрғысынан коммуникативтік актіге қатысушылардың сөйлеуін талдау, сөйлеудің өзіндік талдау дағдыларын қалыптастыруға; сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін меңгеруге; сөйлеу шеберлігінің негіздерін игеруге;; кәсіби этика және сөйлеу мәдениеті ережелері бойынша кәсіби маңызды сөйлеу туындыларын жасауға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейминг және копирайтинг негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді нейминг пен копирайтингтің қалыптасу және даму тарихымен таныстырады, отандық және шетелдік неймерлер мен копирайтерлердің тәжірибесін зерделейді, студенттерді жарнамалық идеяны ұсынудың және оны жарнамалық өнімде іске асырудың қолданыстағы ауызша нысандарының түрлік сан алуандығымен таныстырады, жарнамалық мәтіндердің әр түрлі түрлері мен жанрларын құру ерекшеліктерін зерттейді; студенттерге жарнамалық хабарламалардың маңызды негізін талдау әдістемесін үйретеді, жарнамалық мәтіндерді олардың жанрлық әртүрлілігі мен тарату арнасына сәйкес құрастыру саласында теориялық білімді қалыптастырады, жарнамалық атаулар – бренд атауларын құру стратегиялары туралы идеяларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медиа сауаттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс медиасауаттылық феноменінің негізгі түсініктері мен жетекші компоненттерін, оның қалыптасуына әсер ететін факторларды; заманауи медианың "тәуекел аймақтарын" зерттейді. Студенттер жаңалықтар материалдарының, оларды қазіргі заманғы журналистиканың, жарнаманың, PR, насихаттың және ақпараттық кеңістіктің басқа элементтерінің басқа түрлерінің материалдарынан ерекшелейтін ерекше сипаттамаларымен танысады, жаңалықтар көздерін бағалау әдістерін меңгереді, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгереді, қазіргі заманғы медиа өнімдеріне қатысты сыни ойлау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация: тіл , мәдениет, тұлға
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің мәдениетаралық коммуникация процесін зерттеу саласындағы құзыреттілігін қалыптастырады, коммуникация, мәдениет және мәдениетаралық қарым-қатынас ұғымдарын зерделейді, вербалды және вербалды емес коммуникацияны, стереотиптерді, этноцентризмді, этнорелятивизмді, эмпатияны, мәдени шок мәселелерін қарайды; менеджмент, Бизнес, білім беру саласындағы мәдениетаралық коммуникация мәселелерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Медиалингвистика
    Несиелер: 5

    "Медиалингвистика" курсының мақсаты магистранттарды заманауи медиатекст пен медиадискурсты кешенді зерттеуге бағытталған лингвистикалық білімнің жаңа салаларының бірімен таныстыру болып табылады. Бұл мақсатқа қол жеткізу бірқатар міндеттерді шешуді талап етеді, олардың негізгілері: медиа сферадағы тіл мен мәтіннің жұмыс істеу ерекшеліктерімен танысу, БАҚ-тың әртүрлі түрлерінде: баспасөз, теледидар және радио, Интернет, медиа мәтіннің негізгі түрлерімен танысу: журналистік, PR және Жарнама, БАҚ мәтіндерін коммуникативті-прагматикалық талдау дағдыларын қалыптастыру.әр түрлі жанр-стилистикалық және субстантивті табиғат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    лингвистиканың, оның ішінде компьютердің дамуындағы қазіргі заманғы үрдістерге, шет тілінде білім беру әдіснамасына және білімнің басқа да пәндік салаларына, оның ішінде мәдениетке, әдебиет пен өнер мен медиаға негізделген мәтін теориясы саласында дамып келе жатқан білімдер мен түсініктерді көрсету, зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде осы білімдерді интеграциялау;

  • Код ON2

    тұтас алғанда жоғары білімнің қазіргі жай-күйін және атап айтқанда әлемде және Қазақстан Республикасында шет тілінде білім беруді зерделеуге негізделген ғылым мен білімнің даму заңдылықтарын, маңызды және ұйымдастырушылық сипаттамаларын дамып келе жатқан білімін және түсінігін көрсету, осы білімді ретке келтіру және оларды зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде көрсету;

  • Код ON3

    зерттеу контексінде идеяларды әзірлеу және (немесе) қолдану кезінде тіл білімі мен әдебиеті дамуының қазіргі заманғы үрдістеріне негізделген оқытылатын шет тілінің, оның ішінде кәсіби-бағдарланған шет тілінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерінің дамып келе жатқан білімін және түсінігін көрсету;

  • Код ON4

    философия, психология, педагогика, жалпы және дескриптивті лингвистика саласындағы білімді кәсіби деңгейде қолдану, проблемаларды жаңа ортада, неғұрлым кең пәнаралық контексте шешу үшін, оның ішінде басқарушылық сипаттағы проблемаларды шешу және жоғары мектептің педагогикалық процестерін реттеу үшін ақпарат алу және өңдеу үшін дискурстың іргелі негіздерін түсіну;

  • Код ON5

    әлеуметтік, психологиялық, экономикалық, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, жалпы ғылымның дамуы саласында және мәтін мен дискурс теориясында, атап айтқанда, кәсіби коммуникацияда, нейминг пен копирайтингтің қалыптасуы мен дамуында пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыруға;

  • Код ON6

    лингвистикалық зерттеу жүргізуге, корпустарды, кәсіби мәтіндерді түсіндіру мен талдауға және лингвистикалық сараптамаға қатысты ақпаратты, идеяларды, қорытындыларды, проблемаларды және шешімдерді зерделенетін саладағы мамандарға да, маман еместерге де анық және біржақты хабарлауға, мәтіндердің әртүрлі типтерін, оның ішінде көркем және жарнамалық және медиатекстерді өңдеуге (жасауға, түзетуге, редакциялауға, түсініктеме беруге, түсіндіруге, рефераттауға және т. б.);;

  • Код ON7

    7) Plan speech behavior in various situations, including situations of intercultural communication based on the skills of using correct grammatical forms and syntactic construction of the utterance in accordance with the norms of the target language, knowledge and understanding of culture, psychology, and taking into account pragmatic factors, choose the way of expression, clearly and unambiguously convey information, ideas, problems and solutions in situations of everyday and professional communication, both specialists and non-specialists in the studied field.

  • Код ON8

    ) оқыту, анықтамалық, нормативтік, көркем және энциклопедиялық әдебиетті пайдалану дағдыларын, ақпаратты іздеу және түсіндіру, іздестіруді оңтайландыруды қамтамасыз ету дағдыларын, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру және лингвистика саласындағы Педагогикалық қызметті (оның ішінде прагмативтік, коммуникативтік және медиа лингвистика), мәдениетаралық коммуникация, шет тілдік қарым-қатынас және Шетел филологиясы саласындағы жобалау және басқару қызметін жүзеге асыру үшін қажетті компьютерлік лингвистика құралдары мен технологияларын пайдалану дағдыларын өз бетінше айқындауға міндетті.

Top