Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02108 Хореография

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты: қазақстандық қоғамның рухани-эстетикалық дамуын қамтамасыз ететін хореография саласында жалпы мәдени, жан-жақты кәсіби, ғылыми құзыреттерге ие хореографиялық өнер саласында бәсекеге қабілетті философия докторларын (PhD) даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D031 Хореография
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Балеттанудың заманауи проблемалары әдістері
    Несиелер: 5

    Мәдениет дамуының проблемаларымен тығыз байланысты өнертану ғылымы жүйесінің бір бөлігі ретінде ғылым мен балет туралы теориялық білім. Балеттануды дамытудың маңызды кезеңдерін, көрнекті хореографтардың, бишілердің, балет сыншыларының шығармашылығын өнертанулық талдау және олардың ғылымдағы қызметін көрсету. Әдіснамалық мәселелер тұрғысынан балеттану эволюциясының негізгі кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық педагогикалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытудағы қазіргі заман әрекеттік әдістер мен технологиялар. Білім алушылардың білімге қол жеткізу бойынша қызметін жүзеге асырудың қазіргі жағдайы. Білім беру кеңістігін және ортаны ұйымдастыру. Оқытушы мен білім алушылардың өзара қарым-қатынасының мәні. Оқытушы - кеңесші-сарапшы рөлі. Оқытудың заманауи технологиялары ретінде білім алушыларды дамытудың жеке тұлғаға бағытталған әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Өнертанушылық ғылым аясында жаңа білім алудың негізгі тәсілдерінің және мәселелерді шешудің әдістерінің жиынтығы. Әдістер феномендерді зерттеу, жүйелеу, жаңа білімді әзірлеу және бұрын алынған білімді түзету тәсілдерін қамтиды. Ғылыми әдістердің маңызды жағы, оның ажырамас бөлігі алынған нәтижелерді субъективті түсіндіруді болдырмайтын барабарлығы мен объективтілігі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Аналитикалық мәтіндік қызметпен байланысты кәсіби және коммуникативтік құзыретті қалыптастыру және кеңейту; лингвистикалық, прагматикалық ойлау және ғылыми логика дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ тілдің экспрессивті бірліктерін талдай білу, ғылыми зерттеудің мақсаттарына, міндеттеріне және материалды жазу мен баяндаудың таңдалған стиліне (диссертациялар, жазбаша жұмыстар мен материалдардың басқа да түрлері) сәйкес қажетті бірлікті ғылыми анықтау және таңдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі балетмейстер өнерінің тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі балетмейстерлік өнер: режиссерлік экспликациядағы жаңа шешімдер мен тәсілдер. Спектакльдің барлық бағыттары бойынша балетмейстер фантазиясын жандандыруға ықпал ететін әдістер, болашақ сахналық қойылымға талдау жұмысының негіздері. Қазіргі балет спектакльдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі педагогикалық ғылымның жетістіктерін зерделеуге, педагогикалық процестерді салыстырмалы талдауға, кәсіби хореографиялық білім беру және хореографиялық педагогика саласында қолдана отырып, озық педагогикалық тәжірибе мен оқыту технологияларын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі мәдениетінің онтологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ дәстүрлі мәдениетінің іргелі қағидаттарын, оның мәнін, құндылықтары мен ұлттық өркениеттегі рөлін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнердегі мультикультурализм феномені
    Несиелер: 5

    Мәдениеттердің өзара енуі, байытылуы және жаппай мәдениеттің жалпыадамзаттық арнасында дамуы мақсатында қатар өмір сүруін талап ететін қоғамның толеранттық даму аспектілерінің бірі ретінде мультикультурализм ұғымын ұғыну. Хореографиялық өнердегі мультикультурализмді қарау, онда соңғы уақытта би жанрлары мен өнер түрлерінің бірігуі орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON1

    Мәтіндік ғылыми құжаттарды талдау, лингвистикалық және прагматикалық ойлауды қалыптастыру, тілдің экспрессивті бірліктерін талдау және коммуникацияның мақсаттары мен шарттарына байланысты қажетті бірлікті дұрыс таңдауды жүзеге асыру; өнертанудағы эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; академиялық жазудың заманауи ғылыми және практикалық мәселелерін шешу; зерттеу нәтижелерін халықаралық деңгейдегі ғылыми журналдарда жариялау.

  • Код ON2

    Өнертану ғылымдары шеңберінде жаңа білім алудың негізгі тәсілдері мен міндеттерді шешу әдістерінің жиынтығын қолдану; заманауи ғылыми және практикалық проблемаларды тұжырымдай және шеше білу, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, білім беру бағдарламасы бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; өнертанудың өзекті проблемаларына арналған докторлық диссертация жазу процесінде ғылыми тәсілді әзірлеу; кәсіби қызметте теориялық, практикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін алған білімдерін пайдалану.

  • Код ON3

    Кәсіби педагогикалық ғылымның қазіргі мәселелерін түсіну. Оқытудың инновациялық әдістерін меңгеру, педагогикалық технологияларды талдау (соның ішінде авторлық), оқытудағы кәсіби шеберлікті меңгеру, педагогикалық қызметте осы білімді қолдана білу; ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, мақсаттарды анықтау және оларға қол жеткізу бойынша кәсіби міндеттерді шеше білу, ауызша сөйлеуді қисынды, дәлелді, нақты құру және материалды жазбаша баяндау.

  • Код ON4

    Кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі инновациялық және педагогикалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық іс-әрекеттің нәтижесінде өзінің даралығын, креативті ойлауын және эстеталық идеалдарын қолдану және іске асыру.

  • Код ON5

    Түрлі тарихи контекстердегі бидің әлеуметтік-мәдени функциялары туралы теориялық-философиялық рефлексияны жүзеге асыру; қазақ дәстүрлі мәдениетінің түрлі тарихи контекстердегі әлеуметтік-мәдени функциялары туралы теориялық-философиялық рефлексияны жүзеге асыру; өнертанудың дүниетанымдық, әлеуметтік және жеке маңызды философиялық мәселелерін түсіну және талдау; кәсіби қызметінде өнертану және гуманитарлық пәндердің негізгі заңдарын қолдану; кәсіби қызметте өнертану және гуманитарлық пәндердің негізгі заңдарын қолдану.

  • Код ON6

    Мәдениеттердің өзара енуі, байытылуы және жаппай мәдениеттің жалпыадамзаттық арнасында дамуы мақсатында қатар өмір сүруін талап ететін қоғамның толерантты дамуының бір аспектісі ретінде мультикультурализм ұғымын талдау.

  • Код ON7

    Балетмейстер өнерін зерттеуде дүниетанымдық, әлеуметтік маңызды философиялық мәселелерді объективті бағалау және талдау қабілетіне ие болу; теорияда және практикада хореография режиссурасын дамытудың зерттеу және көркемдік процестерін жалпылау; балеттік және театрлық туындыны құруда заманауи технологияларды қолдану; ғылыми-зерттеу қызметінде хореография режиссурасында принциптерге, әдістерге және эксперименталды тәсілдерге талдау жүргізу; әлемдік маңызы бар балетмейстерлер мен хореографтардың жеке жазбаларын салыстыру және ажырату.

  • Код ON8

    Балеттің, хореографиялық өнердің дамуының тарихи үрдістері мен ғылыми-өнертанушылық ұғымдарға сүйену; хореографиялық өнердегі эволюциялық үрдістерді ғылыми талдау әдістерін меңгеру, өнертанушылық үрдістерді әлеуметтік-қоғамдық жағдайлармен және социумның рухани мәдениетімен салыстыра білу.

  • Код ON9

    Ғылыми-зерттеу қызметінің инновациялық білім беру шеңберінде алынған іргелі және мамандандырылған дайындықты кеңейту; кәсіби міндеттерді шешуге әртүрлі және қызықты тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық қызмет нәтижелеріне өзінің даралығын, креативті ойлауын және эстетикалық идеалдарын қолдану және іске асыру; жеке білім беру траекториясын үздіксіз жетілдіру; салауатты өмір салтын жүргізу және насихаттау; объективті талдау және адами қасиеттерді көрсету негізінде шешімдер қабылдау және бағдарлау; кәсіби тәжірибе негізінде хореографиялық өнердің және хореография режиссурасының қазіргі заманғы даму мәселелері бойынша кеңес беру.

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы білім беру және практикалық міндеттерді тұжырымдап, шеше білу; докторантураның білім беру бағдарламасы бойынша педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу; хореографиялық өнер бағыты бойынша білім беру және ғылыми-шығармашылық қызметті табысты жүзеге асыру; ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін игеру үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгеру; алынған білімді кәсіби қызметте теориялық, практикалық және зерттеу міндеттерін шешу үшін пайдалану.

Top