Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02104 Спорттық бал биі педагогикасы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - ЖОО-да таным мен шығармашылыққа деген талпынысты қамтамасыз ететін білім беру және тәрбие ортасын қалыптастыру; - спорттық бал биі педагогикасы саласында бәсекеге қабілетті, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие, қазіргі қазақстандық қоғамның талаптарына жауап беретін және оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін бакалаврларды дайындау; - Қазақстан Республикасының барлық өңірлерінде би спорты саласында ұлттық кадрлармен қамтамасыз ету; - білім алушылардың толеранттылығына тәрбиелеу және қазақстандық хореографиялық білім беруді дамыту, оны халықаралық мәдени-білім беру кеңістігінде тану
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B028 Хореография
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Латын Америкасы бағдарламасының негіздері (Н класс)
    Несиелер: 3

    Латын Америкасы бағдарламасының стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Осы кластағы бидерді игеру, Латынамерикалық бағдарлама биін орындау қимылдарын үйлестіру және техника және манерлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еуропалық бағдарламаның негіздері (Н класы)
    Несиелер: 4

    Еуропалық бағдарламаның стилистикалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру. Осы кластағы бидерді игеру, еуропалық бағдарлама биін орындау қимылдарын үйлестіру және техника мен манерлер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдік хореографиялық өнердің тарихы
    Несиелер: 3

    Шетел хореография өнерінің тарихы әртүрлі дәуірлердің хореографиясын, ұлттық ерекшеліктерді және орындау өнерінің өзіндік ерекшелігін, би мәдениетінің әлемдік жетістіктерін, танымал хореографтардың қойылымдық жұмыстарының стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хореография педагогикасының негіздері
    Несиелер: 3

    Хореографиялық білім берудің қалыптасуы мен дамуын зерттеу. Қазіргі заманғы хореографиялық педагогиканың үрдістерін түсіну және бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Классикалық би негіздері
    Несиелер: 3

    Классикалық хореографияның базалық негіздері оқытылады. Классикалық бидің басты принциптерімен танысу: корпус пен қол қою, стоп позициясы мен қолдың жағдайы және станокта жаттығуларды орындау тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқытудың әдістемелік негіздері (Е класс)
    Несиелер: 4

    Зерделенетін фигуралардың бір-бірімен іс-қимылын пысықтауға және қозғалысты үйлестіруге ықпал ететін "Е" сыныбының (Самба, Ча-Ча-Ча, Джайв) және тренаж фигураларын оқыту әдістемесін игеру. Аяқтың жұмысы, бұрылу және жүргізу күрделі әрекеттері оқытылады. Білім алушылар оқу-жаттығу құрамаларын құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Отандық хореографиялық өнердің тарихы
    Несиелер: 3

    Хореография өнерінің тарихын, негізгі даму кезеңдерін зерттеу. Отандық және шетелдік хореографиялық өнердің даму процесіндегі идеялық мазмұнды талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи хореография негіздері
    Несиелер: 3

    Пән білім алушыларға өз денесінің сезімдері деңгейінде билеуге көмектесетін заманауи хореографияның негіздерін үйретеді, қазіргі хореографияның басты ұстанымдарымен: табандағы ұстаным, корпус және қол қалпымен таныстырады. Әр түрлі стильдерді зерттейді: Контемпорари-дэнс, Джаз-модерн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқытудың әдістемелік негіздері (Е сыныбы)
    Несиелер: 3

    "Е" сыныбының би фигураларын (Баяу вальс, Веналық вальс, Квикстеп) және жатталатын фигуралардың бірлі-жарым іс-қимылдарын пысықтау және қозғалысты үйлестіруді дамыту әдістемелерін меңгеру. Аяқтың жұмысы, бұрылу және жүргізу күрделі әрекеттері оқытылады. Білім алушылар оқу-жаттығу құрастыруды үйренеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық грамота және музыкалық-би формаларын талдау
    Несиелер: 5

    Музыкалық теорияның негіздері және музыкалық-би формалары, және жанрлар, ұғымдар: метр, ырғақ, ноталар ұзақтығы, затакт, такт, кезең, сөйлем, фраза, қарапайым музыкалық қарқын туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс - кәсіби цикл пәндерінің қатарына кіреді (таңдау пәндері). Пәнді оқу студенттер алған білімге негізделеді: базалық бөлімнің Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық циклінің пәндері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би I
    Несиелер: 5

    2 оқу жылындағы классикалық бидің негіздерін оқу, қозғалысты үйлестіруді дамыту; классикалық би сабағын оқытудың теориясы мен әдістемесін меңгеру; классикалық би мектебі; бастауыш сынып қозғалыстарын байланыстыру. Классикалық би тренажын құруда құзыреттілік алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық бал биінің тарихы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биінің эволюциясының негізгі кезеңдері; осы өнер түрінің ерекшеліктері, спорттық бал биінің даму тенденциялары; әр түрлі тарихи дәуірлердің қоғам өміріндегі ерекшелігі, рөлі мен орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі (E, D класы)
    Несиелер: 3

    «D» би сыныбының (Самба, Румба) фигураларын және зерттелетін фигуралардың негізгі іс-қимылдарын пысықтауға және қозғалысты үйлестіруге ықпал ететін тренажды оқытудың әдістемелік принциптерін оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі (E, D класы)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының “D” фигураларын (Баяу вальс, Танго) және зерттелетін фигуралардың негізгі іс-қимылдарын пысықтауға және қозғалысты үйлестіруге ықпал ететін тренажды оқытудың әдістемелік принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би практикумы I
    Несиелер: 3

    Қозғалыс координациясын дамыту, шыдамдылық және тыныс алу қойылымы, музыкалық бейнені дамыту және әр түрлі ұлттардың би сипатын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік капитал, оны қалыптастыру көздерінің диаграммасы. Кәсіпкерлік капиталды қалыптастыру жолдары. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі. Кәсіпкер қызметін жоспарлау негіздерін қолдана отырып, кәсіпкерлік идеяны іске асыру жобаларын әзірлеу дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би негіздері
    Несиелер: 3

    1 оқыту жылы бағдарламасының халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесінің негіздерін оқыту. Негізгі қозғалыстар, қол, аяқ, корпус, бас қою. Қозғалыстардың әдістемелік талдауы. Музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • әлемдік театр тарихы
    Несиелер: 3

    Әлемдік театр өнерінің негізгі құбылыстары мен факторлары; - театр өнерінің стилистикалық және жанрлық ерекшеліктері; - заманауи театр өнерінің стильдері мен даму бағыттары, түрлері мен жанрлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балет терминологиясы I
    Несиелер: 5

    Француз тілінде классикалық бидің кәсіби терминологиясын оқып үйрену және оны станокта және залдың ортасында экзерсисте тәжірибелік пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық би практикумы II би
    Несиелер: 3

    Пән қимылдарды үйлестіру мен техниканы дамытады, тірек-қимыл аппаратын нығайтады, төзімділікті және тыныс алуды дамытады және әр түрлі ұлттардың би сипатын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Спорттық бал билеріндегі сахналық көрініс
    Несиелер: 3

    Орындаушылардың сыртқы түрі бойынша негізгі талаптарды, мэйкап техникасын, макияжды жағу кезектілігі мен техникасының негізгі тәсілдерін, санитарлық-гигиеналық ережелерді, сондай-ақ ерлер мен әйелдердің киімін салу мен техникасының ерекшеліктерін зерделеу; оқушылардың талғамын, өлшем сезімін, қиялын дамытуға ықпал етеді; костюм бойынша ережелер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі (E, D сынып)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "Е, D" (баяу вальс, Танго) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін; фигураларды оқытудың әдістемелік реттілігін; жаңа би терминдерін; оқу-жаттығу қосылыстарын құру дағдыларын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (E, D сынып)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "Е, D" (Ча-Ча-Ча, Джайв) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін; фигураларды оқытудың әдістемелік реттілігін; жаңа би терминдерін; корпус жұмысының күрделенуі (ротация), жұптағы позицияны күрделендіреді; оқу-жаттығу қосылыстарын құру дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би II
    Несиелер: 3

    3 оқыту жылы классикалық бидің барлық бөлімдерін орындау техникасы мен әдістемесімен жұмыс: экзерсис станокта және залдың ортасында, allegro.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық би
    Несиелер: 3

    2 оқыту жылы бағдарламасының халықтық-сахналық би бойынша сабақ жүргізудің педагогикалық технологиялары мен оқыту әдістемесінің негіздерін оқыту. Қозғалыстардың әдістемелік талдауы. Музыкалық материалды таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балет терминологиясы II
    Несиелер: 3

    Пән станокта және залдың ортасында классикалық биде қолданылатын негізгі ұғымдар мен терминологияны үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    4 оқыту жылы бағдарламасындағы классикалық бидің әдістемелік негіздерін; классикалық биді оқытудың әдіснамалық принциптерін және дербес педагогикалық іс-әрекеттің тәжірибелік дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балет гимнастикасы
    Несиелер: 3

    Бұлшықеттер мен байламдарды созуға, буындардың қозғалуын жақсартуға және бимен айналысу үшін қажетті арнайы физикалық мәліметтерді дамытуға арналған жаттығулар кешенінің білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • халықтық-сахналық би практикумы III
    Несиелер: 3

    Бишінің орындау техникасын практикалық жетілдіру. Шеберлік дағдыларын тәрбиелеу және станокта жаттықтыру және залдың ортасында этюдтерді орындау арқылы әр түрлі халық билерінің ұлттық ерекшеліктерін жаңғырту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи-тұрмыстық биді оқыту негіздері
    Несиелер: 3

    Тарихи-тұрмыстық бидің орындалу техникасын, тарихи-тұрмыстық салондық биді зерттеудің әдістемелік принциптерін зерделеу; тарихи-тұрмыстық би терминологиясын, орындау мәнерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 3

    Жалпы ағзаның сыртқы құрылысын, ішкі нысанын және оның құрамына кіретін ағзалардың құрылымын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту әдістемесі)
    Несиелер: 3

    "Танго", "Баяу вальс" би сыныптарының "С" фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін оқу; жұпта жүргізуді пысықтау әдістерін меңгеру. "Танго", "Баяу вальс" биінің оқу-жаттығу қосылыстарын, конкурстық композицияларын және вариацияларын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық бал биі практикумы
    Несиелер: 4

    "Е" сыныбының фигураларының орындаушылық шеберлігінің дағдыларын қалыптастырады; спорттық бал билері техникасының білімін тереңдетеді және жаттығулар кешенін (тренаж) құрастыру дағдыларын қалыптастырады. Білім алушының физикалық құрамын жаттығу негізінде, кәсіби форманы қолдау үшін жақсартады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биі (әйелдер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің әйелдер бөлімін оқытудың теориясы мен әдістемесін қалыптастырады. Би комбинацияларын, этюдтарды, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бал биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал билерінің композициясын қою бойынша әдістемелік ұсыныстарды меңгеру. Латынмерикалық және еуропалық бағдарламалар бойынша әлемдік орындаушылардың "алтын вариацияларды" зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі)
    Несиелер: 3

    "Самба" "Румба" би сыныбының "С" фигураларын оқытудың әдістемелік принциптерін оқу; жұпта жүргізуді пысықтау әдістерін меңгеру. Оқу-жаттығу қосылыстарын, конкурстық композицияларды және "Самба" "Румба" би вариацияларын құрастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық-сахналық биді оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық бидің лексикалық материалдарын, станокта би комбинациясын, этюдтарды, әр түрлі халық билерінің материалында хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стрейчинг
    Несиелер: 3

    Дене бұлшық етінің созылуына, икемділік пен икемділіктің дамуына білімді қалыптастыру. Стретчингтің түрлерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (әйелдер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Шығыс әйел билерінің дәстүрлі мектебін оқытудың теориялық және әдістемелік принциптерін меңгеру; қимылдарды іс жүзінде орындау; би комбинацияларын, этюдтерді, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографиядағы қозғалыс биомеханикасы
    Несиелер: 3

    Қозғалыс аппаратының анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін және механиканың заңдарын есепке ала отырып, адам денесінің қозғалысын қарастыратын физиология саласын зерттеу. Хореографиядағы қозғалысты талдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • еуропалық би орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Еуропалық бағдарламаның бал билерінің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Еуропалық бағдарламаның стильдерін: итальян және ағылшын; орындау тәсілі мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі (С класс)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "С" (Вена вальсі, Квикстеп) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін оқу, фигуралардың орындалуын талдау дағдыларын меңгеру және фигураларды вариацияларда біріктіре отырып, бөліктер бойынша қолдана білу. Білім алушылар 32 такта конкурстық композицияны құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Классикалық би орындау техникасы
    Несиелер: 3

    4 оқыту жылы классикалық би мектебімен қабылданған аяқтың, корпустың, қолдың, бастың қозғалыс техникасының барлық ережелерін қатаң сақтай отырып, орындаушылық және практикалық құзыреттілікті, орнықтылықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Төрешілік ережелері мен этикасы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биін орындаушылардың техникасын бағалау дағдыларын қалыптастырады; спорттық бал биі бойынша жарыстарда судьяның мінез-құлқының ережелерін, қағидаттығын және этикасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    Пән білім беру міндеттерін орындаудың тиімділігін арттыратын оқыту және тәрбиелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады; оқытудың психологиялық аспектілерін жақсартатын педагогикалық шаралардың тиімділігін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының билері
    Несиелер: 3

    Әлем халықтарының билерін практикалық зерттеу; зерттелетін халық билерінің орындалу стилі мен мәнерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Джаз биі
    Несиелер: 3

    Джаз-биді орындаудың базалық техникасының негіздерін, оқытудың әдістемелік принциптерін, импровизацияны үйрену. Сауатты көрсету бойынша жұмыс. Би қимылдарының лексикасын және комбинацияларын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықтық-сахналық биді орындау техникасы
    Несиелер: 3

    Халықтық-сахналық бидің орындау техникасын, халықтық-сахналық бидің бағдарламалық қозғалыстарын сауатты практикалық көрсетуді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Латынамерикалық бағдарламасының бал билерінің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Латынамерикалық бағдарламасының стилін; орындау тәсілі мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыстың дәстүрлі би мектебін оқыту әдістемесі (ерлер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Шығыстың ер билерінің дәстүрлі мектебін оқытудың теориялық және әдістемелік принциптерін меңгеру; би комбинациясын, этюдтарды, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ биі (ерлер сыныбы)
    Несиелер: 3

    Қазақ биінің ер тарауын оқытудың теориясы мен әдістемесін қалыптастырады; би комбинациясын, этюдтарды, хореографиялық композицияларды шығару әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бал биінің композициясы
    Несиелер: 3

    Спорттық бал биінің негізінде білім алушының хореографиялық ойлауын қалыптастырады; латынамерикалық бағдарламаларының бал билерінің композицияларын құрастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еуропалық би практикумы
    Несиелер: 3

    Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының еуропалық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін зерделеу. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биінің практикумы
    Несиелер: 3

    Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының латиноамерикандық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін үйрену. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • хореографиялық мұра
    Несиелер: 3

    Негізгі шығармалардың немесе хореографиялық мұраның жеке фрагменттерінің мәтіндері туралы білімді қалыптастырады; форманы, пластикалық тілді, хореографиялық бейненің әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • костюм тарихы
    Несиелер: 3

    Еуропалық костюмнің, әлем халықтарының ұлттық киімдерінің дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу, дәстүрлі киімнің ерекше белгілерін талдау және анықтау, сахналық би костюмінің ерекшелігін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқытудың теориясы мен әдістемесі (С класы)
    Несиелер: 3

    Би сыныбының "С" (Ча-Ча-Ча-Ча, Джайв) фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін оқу, фигуралардың орындалуын талдау дағдыларын меңгеру және фигураларды вариацияларда біріктіре отырып, бөліктер бойынша қолдана білу. Білім алушылар 32 тактаконкурстық композицияны құрастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • спорттық бал биінің тренажы
    Несиелер: 3

    Дайындық іс-әрекетінде педагогикалық дағдыларды қалыптастыру, бұрын зерттелген фигуралардың бірлі-жарым іс-әрекетін пысықтау, жаттығу кешенін өз бетінше құру және талдау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • дипломдық жұмыстарды жазу бойынша ұсыныстар
    Несиелер: 3

    Дипломдық жұмысты енгізу және қорытындыны рәсімдеу әдістерін зерттеу. Ғылыми және әдістемелік әдебиетті оқу, интернет ресурстармен жұмыс істей білу; ғылыми аппаратты жазу және жұмыс істеу дағдыларын меңгеру; оны рәсімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • еуропалық билерді оқыту әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық сыныптың еуропалық бағдарламасының фигураларын оқыту әдістемесін оқу; бірлі-жарым іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренаж; қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпус жұмысын күрделендіру; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 такта конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • музыкалық әдебиет
    Несиелер: 3

    Музыкалық мәдениеттің тарихы мен теориясын зерттейтін пән; негізгі музыкалық стильдерді меңгеру; әлемдік музыкадағы классика болып табылатын композиторлардың шығармашылық қызметін, сонымен қатар өмірбаяндарын зерттеу, білім алушыларды әлемдік музыкалық мәдениеттің мұрасына баулу, музыкалық ой-өрісін кеңейту, музыкаға деген сүйіспеншілікті арттыру, көркемдік талғамды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Өнер тарихын дамытудың негізгі кезеңдерін, өнерді дамыту үрдістері мен заңдылықтарын зерттейтін бөлімдерді зерттеу; адамгершілік және эстетикалық сезімдерді дамыту, ішкі рухани әлемді байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық би практикумы
    Несиелер: 3

    Базалық қосылыстар, оқу-жаттығу қосылыстары және оларды одан әрі күрделене отырып вариациялар негізінде "Д" класс фигураларының еуропалық бағдарламасының бал билерінің би техникасын практикалық өңдеу тәсілдері мен әдістерін зерделеу. Сабақты өткізу және талдау дағдылары меңгеріледі. Терминологияны ағылшын тілінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс биі
    Несиелер: 3

    Шығыс биі бағдарламасының негізгі бөлімдерін орындау техникасын үйрену және меңгеру: өзбек, ұйғыр, тәжік және т. б.; корпус қою, қол және аяқтың позициялары мен ережелерін; орындау стильдері мен мәнерлерін меңгеру; оқу комбинациялары мен этюдтерін құрастыру дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын Америкасы бағдарламасының би практикумы
    Несиелер: 3

    "С" сынып (Самба, Ча-ча-ча, Румба) Латынамерикалық биді орындау техникасын практикалық игеру. (Пасодобль, Джайв) және жаттығулар кешенін құрастыру (тренаж), сондай-ақ латынамерикалық биінің өткен фигураларын бекіту; физикалық кәсіби пішінін ұстап тұру үшін күш жаттығуларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бал биінің режиссурасы
    Несиелер: 3

    Бал биі режиссурасының принциптерін меңгеру; қойылымдық жұмыс дағдыларын меңгеру; драматургия заңдарын және сахналық композицияны меңгеру; музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, оны сауатты таңдау және орналастыру; ұжыммен репетиторлық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • заманауи хореографияның жаңа бағыттары
    Несиелер: 3

    Қазіргі хореографияның негізгі бағыттарының стильдерін орындау техникасын меңгеру және зерттеу; оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру; музыкалық материалдарды таңдау; қазіргі хореографияны орындаудың қазіргі техникаларын талдау және сәйкестендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту теориясы мен әдістемесі "С, В" сынып
    Несиелер: 3

    «С» би сыныбының «Пасодобль» фигураларын оқыту теориясы мен әдістемесін, негізгі іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренажды, қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпус пен сан жұмысының күрделенуі, күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактілі конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі "С, В" класс
    Несиелер: 3

    "Баяу фокстрот" би сыныбынан фигураларды оқыту теориясы мен әдістемесін, бірлі-жарым іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренажды, қозғалысты үйлестіруді дамыту, корпус жұмысын күрделендіруді, фигураларды күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға ұсақтау. 32 және 64 такта конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнохореография
    Несиелер: 3

    Этнохореографияның қозғалыстарын, стилі мен мәнерін зерттеу, меңгеру. Оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Этнохореография тарихы мен теориясын зерттеу. Хореографиялық өнердің жетекші қайраткерлерінің қойылымдарында үлгілі концерттік нөмірлерінің хореографиялық мәтіндерін меңгеру және талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық класты латынамерикалық бағдарламның фигураларын оқыту әдістемесін зерттеу; негізгі іс-қимылдарды өңдеуге ықпал ететін дренаж; қозғалыс координациясын дамыту, корпус пен сан жұмысының күрделенуі; күрделі ырғақты суреттер мен қосылыстарға фигураларды бөлшектеу. 32 және 64 тактілі конкурстық нұсқаларды құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • бал хореографиясының мұрасы
    Несиелер: 3

    Бал хореографиясынын, ойын, клубтық, тұрмыстық және кеңестік бал билерінің, ұлттық негізде салынған билердің мұрасын, кариб аймағының хореографиясын меңгеру. Бал билерін орындау мәнері мен стилін меңгеру, олардың музыкалық ерекшеліктері, ырғағы мен сипатын оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • көркемөнерпаздар хореографиялық ұжымды басқару әдістемесі
    Несиелер: 3

    Хореографиялық ұжымды басқарудың негізгі әдістемелік принциптерін зерттеу. Хореографиялық ұжымдағы тәрбие және ұйымдастыру жұмысының түсініктері мен дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • еуропалық би орындау техникасы I
    Несиелер: 3

    Еуропалық бағдарламаның бал билерінің техникалық ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Еуропалық бағдарламаның стильдерін: итальян және ағылшын; орындау тәсілі мен техникасын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи хореография практикумы
    Несиелер: 3

    Қазіргі хореографияның әртүрлі стильдерін орындау техникасын практикалық меңгеру; барлық оқылатын бөлімдерді ескере отырып, қазіргі заманғы хореография сабағын көру дағдыларын меңгеру; оқу мысалдары мен толық этюдтерді құрастыру; музыкалық материалдарды таңдау; қазіргі хореографияны орындау техникаларын талдау және сәйкестендіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 3

    Әлемдік мәдениет тарихын зерделеу; әлемдік және ұлттық мәдени үдерістердің объективті заңдылықтарын талдау, материалдық және дуалды мәдениеттің ескерткіштері мен құбылыстарын, адамдардың мәдени мүдделері мен қажеттіліктерінің пайда болуын, қалыптасуын және дамуын басқаратын факторлар мен алғышарттарды зерделеу, олардың мәдени құндылықтарды көбейту, сақтау және беруге қатысуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бал хореографиясының жаңа бағыттары: секвей және формальшен
    Несиелер: 3

    «Секвей» және «формейшн» хореографиясын құру қағидалары мен ережелерін меңгеру; қойылым жұмысының дағдыларын меңгеру; драматургия және сахналық композиция заңдарын, би суретін шығару; музыкалық материалмен жұмыс істеу дағдысын меңгеру, оны сауатты таңдау және орналастыру; ұжыммен репетиторлық жұмыс істеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 3

    Зерттеу жұмыстарын жазудың негізгі сұрақтары мен әдістерін зерттеу. Ғылыми және әдістемелік әдебиеттерді зерттеу. Интернет ресурстармен жұмыс істей білу; дипломдық жұмысқа ғылыми аппарат, мақалаларды жазу дағдыларын меңгеру; оны рәсімдеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еуропалық билерді оқыту теориясы мен әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық сыныпта қолдануға рұқсат етілген оқуларды зерттеу; фигураларды талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды әртүрлі билерден алу; орындалатын қозғалыстардың табиғатын түсіну, еуропалық бағдарламаның бес биін зерттеу әдістемесі мен орындау техникасында білімді жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқыту әдістемесі " В " класс
    Несиелер: 3

    «Самба, Ча-ча-ча, Румба, Пасодобль, Джайв» латынамерикалық бағдарламаның 5 биін, “В” класындағы фигураларды оқыту әдістемесін және зерттелетін фигураларға тән негізгі іс-қимылдарды пысықтауға ықпал ететін тренажды зерттеу; қозғалысты үйлестіруді дамыту. Фигуралардың орындалу динамикасының күрделенуі мен үдеуі салдарынан жұппен жүргізу икемділігі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • еуропалық билерді оқыту әдістемесі "В" сынып
    Несиелер: 3

    «Баяу вальс, Танго, Вена вальсі, баяу фокстрот және Квикстеп» еуропалық бағдарламаның 5 биін, “В” сыныбының фигураларын оқыту әдістемесін және зерттелетін фигураларға тән негізгі іс-қимылдарды пысықтауға ықпал ететін тренажды зерттеу; қозғалысты үйлестіруді дамыту. Фигуралардың орындалу динамикасының күрделенуі мен үдеуі салдарынан жұппен жүргізу икемділігі зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Латын Америкасы биін оқыту теориясы мен әдістемесі (ашық сынып)
    Несиелер: 3

    Ашық сыныпта қолдануға рұқсат етілген оқуларды зерттеу; фигураларды талдау дағдыларын қалыптастыру және оларды әртүрлі билерден алу; орындалатын қозғалыстардың табиғатын түсіну, орындау техникасы мен латын америкалық бағдарламаның бес биін зерттеу әдістемесінің білімін жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлемдік және отандық өнердің, хореографияның даму кезеңдері мен жанрларына, көркем шығармалардың стильдеріне талдау жүргізу; қазіргі заманғы өнердің жай-күйі мен оның болашағы туралы өнертанушылардың әртүрлі пікірлерін жетік білу, осы тұрғыда өзінің дәлелді көзқарасы болу; концертмейстермен ынтымақтастық дағдыларын, музыкалық-хореографиялық сауаттылықты білу; композициялар жасау және практикалық сабақтар өткізу үшін қолайлы музыкалық материалды таңдау.

  • Код ON2

    Орындаушылардың дене пішінін дамытатын және жетілдіретін жаттығу әдістемелерін меңгеру; классикалық би және хореографиялық білім беру саласында хореографиялық педагогиканың әртүрлі тәсілдері мен технологияларын білу және қолдану; білім алушылардың жас, физиологиялық және жеке ерекшеліктеріне сүйене отырып, спорттық бал билері саласында орындаушылардың әлеуетін неғұрлым тиімді арттыруға көмектесетін жаттығулар кешенін әзірлеу.

  • Код ON3

    Қарапайымнан күрделіге дейінгі қағидат бойынша күрделіліктің әртүрлі деңгейінің базалық, оқу-жаттығу қосылыстарын жасау; білім алушылардың техникалық, стильдік және өзге де қателіктерін көру және түзету, Латын Америкасы және еуропалық бағдарламалар бойынша "Е" сыныбының жаңа бастаған орындаушылары мен бишілері үшін элементтер мен фигураларды біріктірудің әдіснамалық тәсілдерін түсіндіру, өзіндік практикалық тәжірибені пайдалану; білім алушыларға хореографиялық дағдыларды түсінуге көмектесу; білім алушылардың танымдық процестерін басқару; білім алушылардың ақыл - ой, эмоционалдық және қимыл әрекеттерін үнемі және әдістемелік жағынан сауатты орындауына ықпал ету; қазіргі заманғы пластикалық тілдің пайда болу факторлары мен даму заңдылығына, спорттық бал биі мен тұтастай хореографиялық өнердің даму перспективаларына талдау жүргізу.

  • Код ON4

    Табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми және философиялық Таным әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философия негіздерін білумен қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде қоршаған шындықты бағалау; әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның негізгі білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін пайдалану; өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымды; қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларына операция жасау; жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету; коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттері мен іс-әрекеттерін бағалау; шығармашылық ұжымды басқару дағдыларын пайдалану.

  • Код ON5

    Спорттық бал биі мен әлемдік театрдың тарихи қалыптасуы мен дамуы туралы білімді меңгеру, өнердің осы түрлерінің пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейінгі әр дәуірдің ерекшеліктерін түсіну және оқу процесінде осы білімді практикада қолдана білу; көрнекті орындаушылар мен жаттықтырушылардың өмірбаянын білу және өзінің оқытушылық қызметінде олардың ең жақсы жетістіктерін пайдалануға қабілетті болу; шаш, макияж, костюмдер, фитингтерде білім мен практикалық дағдыларды қолдана отырып, сахналық образдар жасау. Оқытудың әртүрлі әдістерін, оқыту әдістемелерін және хореографиялық өнер шеберлерінің әзірлемелерін қолдана отырып, білім алушыларға оқу бағдарламасын меңгеруге барынша тиімді көмектесу үшін әртүрлі оқытушылық тәсілдерді жетік ме

  • Код ON6

    E және D сыныптарын орындаушыларға арналған еуропалық және латынамерикалық бағдарламалар бойынша педагогикалық іс-әрекеттерді жүргізу, осы би пәндерінің теориялық негіздері мен практикалық қолданылуын игеруге ықпал ету; орындаушыларға спорттық бал билерін оқытудың теориясы мен әдістемесін қолдана отырып, негізгі би фигуралары мен қосылыстарын меңгерудің негіздері мен қыр-сырын үйрету; "Танго", "баяу вальс", "Вена вальсі", "Квикстеп", "Румба", "Самба", "Ча-ча-ча" және "Джайв" билерінің конкурстық композицияларын құрастыруда теориялық және практикалық негіздерді терең білумен ұштастыра отырып, білім алушылардың шығармашылық көзқарасын дамыту және жетілдіру; ғылыми теория мен көркемдік практиканың психологиялық-педагогикалық және әдістемелік негіздерін қолдану, оқыту процесіне дәстүрлі және инновациялық тәсілдерді біріктіру; білім алушылардың танымдық процестерін басқаруды жүзеге асыруға, жоғары педагогикалық деңгейде ақыл-ой, эмоциялық және қимыл әрекеттерін дәйекті және әдістемелік сауатты қалыптастыруға қабілетті болу.

  • Код ON7

    Балет терминологиясын және классикалық және халықтық-сахналық би негіздерін меңгеру; оқу орындарында классикалық және халықтық-сахналық биге оқытудың 2-ші және 3-ші жылына арналған жаттығулардың бағдарламалық кешендерін (станок жанындағы және Зал ортасындағы экзерсис) әзірлеп, практикада қолдана білу, классикалық және халықтық-сахналық би бойынша дене пішіні мен кәсіби қасиеттерін дамыту үшін арнайы жаттығулар кешендерін құрастыру, хореография сабақтарын өткізу; кәсіби ақпаратты өз бетінше іздеуге, өңдеуге, талдауға және бағалауға, заманауи білім беру және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, классикалық және халық биі саласында жаңа білім алуға қабілетті болу; олардың тиімді іске асырылуына дербес жауап беру.

  • Код ON8

    "Самба", "Румба", "Ча-ча-ча", "Джайв"; "Танго", "баяу вальс", "Вена вальсі", "Квикстеп" сияқты латынамерикалық және еуропалық билердің (С сынып) конкурстық композицияларын құрастыру, қиындық деңгейлері бойынша фигураларды оқытудың теориясын, терминологиясын және әдістемесін білу, бидің осы түрлері бойынша педагогикалық және репетициялық жұмысты жүзеге асыру, орындаушыларды оқытудың жеке-бағытталған стратегияларында негізгі тәсілдерді меңгеру, келіп түскен ақпаратты қорыту, талдау, орындаушылардың алдына міндеттер қою және оларға оларға жету; әдістемелік күрделі фигуралар мен қозғалыстардың үйлесімін түсіндіре және көрсете білу, білім алушылардың жас ерекшеліктерімен таныс болу, орындаушылармен жұмыс істеудің психологиялық және педагогикалық тәсілдерін меңгеру, осы дағдыларды өзінің практикалық қызметінде қолдану

  • Код ON9

    Күрделілігі әртүрлі деңгейдегі спорттық бал билерінің (еуропалық және латынамерикалық) композицияларын құра білу, оларға музыканы таңдай отырып, фигуралардың үйлесімін (Е және Д сыныптарға арналған фигураларды қоса алғанда); қазіргі заманғы технологиялар мен педагогикалық атқарымдарды ескере отырып, латынамерикалық және еуропалық билерді зерделеу бойынша тұтас білім беру және жаттығу процесін ұйымдастыруға қабілетті болу; білім алушылардың бағдарламаларды меңгеруінің педагогикалық практикасында өзінің практикалық тәжірибесін; практикалық материалды меңгерудің әдіснамасы мен технологиясы саласындағы ұғымдық аппаратты меңгеру, психологиялық және педагогикалық дағдыларды меңгере отырып, білім алушыларға көзқарас таба білу және орындаушыларды көркем шығармашылық көрсетуге ынталандыру; спорттық бал билерін төрешілік ету ережелерін, жарыстарда төрешілердің мінез-құлық этикасын білу, орындаушылардың сөйлеген сөздерін объективті бағалай білу.

  • Код ON10

    Халықтық-сахналық, қазақ және шығыс биі бойынша сабақ әзірлеу және өткізу дағдыларын меңгеру; орындау, оқу орындарында халықтық-сахналық биге оқытудың 3-ші жылына арналған жаттығулардың бағдарламалық кешендерін (станок жанындағы және залдың ортасындағы экзерсис) әзірлеу және практикада қолдану, халықтық-сахналық би бойынша дене пішіні мен кәсіби қасиеттерін дамытуға арналған жаттығулардың арнайы кешендерін жасау, әлем халықтары билерінің ұлттық хореографиясының негіздерін меңгеру, әртүрлі би мәдениеттерінің ерекшеліктері мен айырмашылықтарын талдай және түсіне білу; халықтық-сахналық, қазақ және шығыс биінің ақпаратын өз бетінше іздеуге, өңдеуге, талдауға және бағалауға қабілетті болу, тек тиімді оқытып қана қоймай, осы бағытта жаңа идеялар туғызу қабілетіне ие болу; джаз биін орындаудың, комбинациялар мен этюдтер жасаудың практикалық дағдыларын меңгеру

  • Код ON11

    Кәсіби оқу орындарында классикалық биге және оның бағдарламалық қимылдарына (станок жанындағы және Зал ортасындағы экзерсис) 4 жылдық оқу бағдарламасын меңгеру; заманауи әдістемелер мен технологияларды білу және хореографиялық пәндер мен балет гимнастикасына үйрете білу, хореография сабақтарын құрастырудың негіздерін меңгеру; биде Адам анатомиясы мен қозғалыстардың биомеханикасы білімін, органдардың нысаны мен құрылымын түсінуді қоса алғанда, адам ағзасының жас және физиологиялық ерекшеліктерін пайдалану және осы білімді теория мен оқу үрдістерінде; тарихи-тұрмыстық би туралы білімді меңгеру: олардың хореографиялық ерекшеліктері мен бірегейлігі, бидің әртүрлі физикалық аспектілері және оларды орындау принциптерін түсіну, оқу процесінде шығармашылық тәсілдер мен вариативтілікті қолдана отырып, осы білім аясында тәжірибе жасап, импровизация жасай білу; костюм тарихын білу және әртүрлі дәуірлер мен стильдерде жүру.

  • Код ON12

    Мамандық бойынша ғылыми-зерттеу, эксперименттік-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу, кәсіби қызметте зерттеу қызметін табысты жүзеге асыру; кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, Ғылыми-білім беру, педагогикалық және тәрбие қызметінде хореографиялық өнердің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану. Әлемдік және отандық өнердің стильдері мен жанрларын талдай білу, би өнерінің пластикасы мен бейнелерінің тілін білу, осы білімді тәжірибеде қолдана білу, хореографиялық шығармада орындаушылармен жұмыс жасай білу.

  • Код ON13

    Латын Америкасы, еуропалық би фигураларының (С, B сынып) теориясын, терминологиясын, оқыту әдістемесін білу және күрделілік деңгейлері бойынша практикум өткізе білу, "Пасадобль", "баяу фокстрот"сияқты Латын Америкасы, еуропалық би (С, B сынып) конкурстық композицияларын жасай білу.; бидің осы түрлері бойынша педагогикалық және дайындық жұмыстарын жүзеге асыру, орындаушыларды оқытудың жеке-бағдарланған стратегияларында негізгі тәсілдерді меңгеру, келіп түскен ақпаратты қорыту, талдау, орындаушылардың алдына міндеттер қою және оларға қол жеткізуге көмектесу; әдістемелік күрделі фигуралар мен қозғалыстардың үйлесімін түсіндіре және көрсете білу, білім алушылардың жас ерекшеліктерімен таныс болу, орындаушылармен жұмыс істеудің психологиялық және педагогикалық тәсілдерін меңгеру, осы дағдыларды өзінің практикалық қызметінде қолдану; оқыту кезінде туындайтын мәселелерді тұжырымдай және шеше білу, мамандық бойынша зерттеу және эксперименттік қызметті жоспарлау және жүргізу, практикалық қолдануда кәсіби қызмет саласында құзыретті болу, оқу процесінде хореографиялық өнердің қазіргі заманғы даму үрдістеріне бағдарлану қабілетіне ие болу. Заманауи хореографияның негізгі бағыттарын орындау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON14

    Заманауи хореография негіздерін білу, заманауи және шығыс билерінің, "Секвей" және "Формешен" стильдері мен техникаларын түсіну, тиісті терминологияны қолдана отырып, қазіргі және шығыс билерінің, "Секвей" және "Формешен" негіздерін оқытуға қабілетті болу, қазіргі және шығыс билерін орындаудың лексикасын, техникалық негіздерін, стилистикалық ерекшеліктері мен техникасын түсіну, әртүрлі халықтардың би мәдениеті саласында құзыретті болу, осы бағыттың кәсіби қызметінде жаңа шығармашылық идеяларды ойлап таба білу. Бал билері композицияларының режиссері ретінде әрекет ету, драматургия заңдары мен композициялық құрылымын түсіну, би ұжымының хореографиялық шығармасы мен репертуарымен жұмыс істей білу, ұжымда шығармашылық атмосфера мен өзара сыйластық жасау, оқу-шығармашылық процесте психологиялық-педагогикалық тәсілдерді қолдану, шығармашылық ұжымның қызметін жоспарлау дағдыларына ие болу, мәдениет пен өнер саласындағы әкімшілік-ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асыру. Арнайы және бейінді пәндердің оқу бағдарламаларын, оқу орындарындағы педагогикалық жұмыс туралы білімді меңгеру және оларды практикада қолдану, ғылыми-білім беру, педагогикалық және тәрбие қызметінің даму бағыттары мен үрдістеріне бағдарлану, кәсіби материалдарды жинай, талдай, өңдей және қолдана білу.

Top