6B02107 Өнертану
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан қоғамының сұраныстарына сәйкес келетін және әлемдік білім беру және мәдени кеңістікте талап етілетін театр, Музыка және балет өнері саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікке ие өнер тарихы мен теориясы саласында бәсекеге қабілетті өнер бакалаврларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B024 Өнертану
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
-
Музыка теориясы
Несиелер: 5Пәннің негізгі міндеті - білім алушыларға кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті музыкалық өнер тарихы және есту тәжірибесі саласындағы білімді меңгеруге көмектесу, композиторларының классикалық шығармаларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шетелдік хореографиялық өнердің тарихы (18 ғасырдың бастауынан ортасына дейін)
Несиелер: 3Балет өнерінің пайда болуының хронологиялық тәртібін, Люли, Бошан, Мольер дәуіріндегі батыс еуропалық балет театрының тарихи дамуының түбегейлі желілері мен негізгі кезеңдерін, сондай-ақ әлемдік балет өнерінің негізгі заңдылықтарын, классикалық балет либреттосының рухани маңызын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Батыс Еуропа театрының тарихы
Несиелер: 5Батысеуропалық театрдың пайда болу, қалыптасу және даму процесімен танысу, неміс, ағылшын, француз, итальян, испан сияқты батысеуропалық театрлар тарихының ең жарқын беттері туралы түсінікке ие болу. Орта ғасырлардағы театр өнері шығармаларын сауатты талдау дағдыларын қалыптастыру, Қайта өрлеу кезеңі, жаңа және қазіргі заман. Еуропа театрындағы Классицизм, романтизм, реализм және модерн.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Әдебиет теориясы
Несиелер: 3Әдебиет теориясы - көркем әдебиеттің ерекшелігі, оның мазмұны мен оның тарихи дамуындағы формасының ерекшеліктері, көркем шығарманың тұтастығы мен оның қызметі, әдеби процесс туралы түсініктерді жүйелейтін пән. Әдебиет теориясының әдебиет тарихымен, әдеби сынмен арақатынасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлемдік әдебиет тарихы
Несиелер: 3Өнер - әлемді түсінудің ерекше түрі. Әдеби процесс. Даму өнері. Көркемдік әдіс. Негізгі әдеби бағыттар (классицизм, сентиментализм, романтизм, реализм, модернизм, постмодернизм). Алғашқы қауымдық өнер және мифология. Миф заманауи өнердегі архетип ретінде. Ежелгі Шығыс әдебиеті. Антикалық әдебиет. Антикалық әлемнің көркем мәдениеті. Гомердің батырлық эпосы. Ежелгі грек лирикасы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел музыкасының тарихы
Несиелер: 4Пәннің негізгі міндеті - білім алушыларға кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті музыкалық өнер тарихы және есту тәжірибесі саласындағы білімді меңгеруге көмектесу, шетел композиторларының классикалық шығармаларын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Заманауи театр процесі
Несиелер: 3Пәнді оқу барысында студенттер орыс драматургиясының тарихымен және оның сахналық көріністерімен; әр түрлі дәуірдің негізгі стилімен; көрнекті актерлердің шығармашылығымен (ірі әртістердің шығармашылығы, актерлік шеберліктің теориялық мәселелері); белгілі режиссерлердің принциптері мен шеберлігімен және орыс театр сахнасында атақты сахналық интерпретациялардың тарихымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Орыс театрының тарихы
Несиелер: 5Пәнді оқу барысында студенттер орыс драматургиясының тарихымен және оның сахналық көріністерімен; әр түрлі дәуірдің негізгі стилімен; көрнекті актерлердің шығармашылығымен (ірі әртістердің шығармашылығы, актерлік шеберліктің теориялық мәселелері); белгілі режиссерлердің принциптері мен шеберлігімен және орыс театр сахнасында атақты сахналық интерпретациялардың тарихымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шетел хореографиялық өнерінің тарихы (18-19 ғасыр)
Несиелер: 3Бұл пән батысеуропалық балет театрының хронологиялық тәртібін жалғастырады: Франция - Корольдік музыка академиясы – Париждің артықшылықты және монополиялық театры. Театр жанында ән, би және аспаптық музыка мектебін құру; Англия - Реставрация кезеңіндегі театр өнерінің аристократтық сипаты.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Несиелер: 5Кәсіпкерлік капитал, оны қалыптастыру көздерінің диаграммасы. Кәсіпкерлік капиталды қалыптастыру жолдары. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігі. Кәсіпкер қызметін жоспарлау негіздерін қолдана отырып, кәсіпкерлік идеяны іске асыру жобаларын әзірлеу дағдылары
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сын негіздері
Несиелер: 5Түрлі жанрдағы мақалаларды жасау негіздерімен танысу: Рецензиялар, пьесаларды талдау, шығармашылық портрет. Көрген спектакльдерді ауызша рецензиялау дағдыларын зерттеу және білім алушыларды өнердің теоретикасы мен сынының кәсіби дағдыларын меңгеруге дайындау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Гуманитарлық ғылымдарға кіріспе
Несиелер: 3Гуманитарлық ғылымдарға кіріспе Пәннің негізгі міндеті - білім алушыларға гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулер саласындағы білімді меңгеруге көмектесу. Бұл білім дипломдық жұмысты жазу және дұрыс ресімдеу үшін қажет.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көшбасшылық және ынталандыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздері
Несиелер: 5Курс - кәсіби цикл пәндерінің қатарына кіреді (таңдау пәндері). Пәнді оқу студенттер алған білімге негізделеді: базалық бөлімнің Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық циклінің пәндері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
ТМД театрының тарихы
Несиелер: 5ТМД құрамына кіретін посткеңестік кеңістік елдерінің драмалық театрларының (Армения, Әзірбайжан, Беларусь, Қазақстан, Қырғызстан, Молдова, Ресей, Тәжікстан) пайда болуы туралы түсінікке ие болу. Театрлардың пайда болуын және репертуарлық саясаттың, режиссерлік көзқарастар мен жұмыс принциптерінің даму жолын қадағалау. Музыкалық және драмалық театрлардың бағыттары мен негізгі жанрлары. Қазіргі заманғы театрдың интеграциялық үдерістері мен модернизациясы
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Драма театрының тарихы
Несиелер: 5Драма театрының тарихы Әлемдік театр тарихын антикалық дәуірден бүгінгі күнге дейін зерттеу, қоғамның қоғамдық-саяси және эстетикалық дамуын ескере отырып, әлемдік драматургияның даму кезеңдерін ұсыну, спектакльдің ұйымдастыру эволюциясын драматургиялық материалдың қарапайым көрінісінен бастап авторлық және режиссерлік ойдың көркемдік жүзеге асуына дейін қадағалау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Балет хореографиялық драматургиясы
Несиелер: 5Балеттің хореографиялық драматургиясы драматургияның негізгі теориялық ұғымдарын беру, студенттерді хореография негіздері мен бастапқы көздерді білумен қаруландыру. Драматургияның, драмалық шығарманың даму заңдылықтары мен ерекшеліктерімен танысу; сценарийлік шеберлік технологиясының негіздері. Балеттік либретто, сценарий жазу бойынша жұмысты ұйымдастыру кезеңдерін ашу. Әдеби түпнұсқамен жұмыс істей білу. Музыкалық көзден балет спектаклінің сюжетін модельдеу әдістері. Кескіндеме және хореография өнеріндегі композицияның тәсілдері мен құралдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
ХХ ғасырдың қазіргі шетелдік балетінің тарихы
Несиелер: 5Пән театр сахнасында режиссерлер қолданатын хореографияның заманауи түрлерімен, бағыттарымен және стилдерімен танысуға бағытталған. Сценографиядағы жаңа технологияларды, синтез-спектакльдерді, заманауи мюзиклдерді және олардың отандық музыкалық сахнада бейімделу жолын пайдалана отырып, көркем маңызы бар қызықты қойылымдар қаралатын болады. Осы пәнді оқыту барысында студенттер осы бағытта жұмыс істейтін режиссерлер мен хореографтардың есімдерімен, олардың қойылымдарын талдау және шығармашылық портреттер жасау, мақалалар жазу және т. б. арқылы танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Орыс музыкасының тарихы
Несиелер: 3Орыс музыкасының тарихы пәннің міндетіне орыс музыкалық мәдениетінің негізгі тарихи кезеңдері мен стильдік бағыттарымен танысу; әр түрлі дәуірлер мен дәстүрлердің музыкалық шығармаларын стильдік талдау дағдыларын қалыптастыру; орыс музыкалық мәдениеттің даму ерекшеліктері мен ұлттық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру; әлемдік музыка тарихының әр зерттелінетін кезеңдері бойынша негізгі зерттеу әдебиеттерімен танысу кіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көркем сын
Несиелер: 5Көркем сын Пәннің мазмұны: әр түрлі тарихи кезеңдерде көркем сынның мазмұнын, формаларын, әдістері мен функцияларын зерттеу; тарихи перспективада оның негізгі үрдістерін анықтау; көркем сынның жалпы мәдени және көркем процестермен байланысын анықтау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қазақ әдебиетінің тарихы
Несиелер: 3Қазақ фольклорының қалыптасу және даму кезеңдері. Шешендік өнер. Ертегі. Болжамсыз проза. Қазақ эпосы. Айтысы-жарыс әндері. Ежелгі түрік әдебиеті. Ежелгі эпос. Әл-Фараби шығармашылығы. 15-18 ғасырлардағы әдебиет. ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы қазақ әдебиеті. Зар заман ағымының әдебиеті. Шығармашылығы, Шоқан, ИбраяАлтынсарина, Абай Құнанбаев, ШангереяБокеева. ХХ ғасырдың басындағы қазақ әдебиеті.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Сын шеберлігі
Несиелер: 5Сын шеберлігі - бұл келесі схема бойынша театр процесін сыни талдау дағдыларын меңгеруге бағытталған негізгі теориялық пәндердің бірі: спектакль бойынша жарияланған жұмыстардың барлық спектрін алдын ала зерделеу, әртүрлі құрамдағы спектакльді бірнеше рет қарау, тұсаукесер бойынша және қорытынды нүкте ретінде БАҚ сыни жұмыстары мен мақалаларына шолу жасау, қаралған спектакльдердің бейнелі мазмұны мен мәнерлілік құралдарын, балетмейстерлік жұмысты, орындаушылық өнер деңгейін дербес талдау әрекеті, орындаушылық өнер деңгейі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Отандық балет тарихы
Несиелер: 5Білім алушыларды хореография дамуының қайнар көзінен ХХІ ғасырдың басына дейін жалпы тенденциялар мен эстетикалық мәселелерді көрсете отырып, ұлттық хореографияны дамытудың негізгі кезеңдерімен таныстыру, сондай – ақ көрнекті би шеберлерінің-педагогтардың, хореографтардың, орындаушылардың, балеттанушылардың шығармашылығын зерттеу
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Актерлік өнер және режиссура мәселелері
Несиелер: 5Курстың негізгі міндеті - студенттердің пән бойынша теориялық білімді меңгеруі, режиссура мен актерлік шеберлікті, драмалық және балет спектаклін талдай білуін дамыту. Драмалық театрдың ұлы режиссерлерінің, еуропалық, орыс театрының, ұлттық театрдың көрнекті балетмейстерлерінің туындыларына сүйене отырып, сахналық шығарманың көркемдік тұтастығы туралы түсініктерді тереңдету
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Өнердегі Мифология
Несиелер: 3Өнердегі мифология әрбір мифология туралы белгілі бір жүйе, даму кезеңдері, мифтердің негізгі топтары, планетаның халықтары, олардың тарихы мен дәстүрлі мәдениетінің ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Театр сахнасындағы жаңа би түрлері
Несиелер: 3Театр сахнасындағы жаңа би түрлері Пән театр сахнасында режиссерлер қолданатын хореографияның заманауи түрлерімен, бағыттарымен және стилдерімен танысуға бағытталған. Сценографиядағы жаңа технологияларды, синтез-спектакльдерді, заманауи мюзиклдерді және олардың отандық музыкалық сахнада бейімделу жолын пайдалана отырып, көркем маңызы бар қызықты қойылымдар қаралатын болады. Осы пәнді оқыту барысында студенттер осы бағытта жұмыс істейтін режиссерлер мен хореографтардың есімдерімен, олардың қойылымдарын талдау және шығармашылық портреттер жасау, мақалалар жазу және т. б. арқылы танысады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Театр ісінің тарихы
Несиелер: 3Театр процесін сыни талдау дағдыларын келесі схемаға сәйкес меңгеруге бағытталған бейіндеуші теориялық пәндердің бірі: спектакль бойынша жарияланған жұмыстардың барлық спектрін алдын ала зерделеу, әртүрлі құраммен спектакльді бірнеше рет көру, премьерасы бойынша және соңғы нүкте ретінде БАҚ-тың сыни жұмыстары мен мақалаларын шолу, көрінген спектакльдердің бейнелі мазмұны мен мәнерлілік құралдарын, балетмейстер жұмысын, орындаушылық өнер деңгейін өз бетінше талдауға әрекет ету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Өнер теориясы
Несиелер: 5Әр түрлі өнер түрлерінің ерекшелігін түсіну үшін қажетті теориялық білім көлемін қамтиды. Студенттерге өнердің теориялық мәселелері, пластикалық, уақытша, техникалық өнер ерекшеліктері, түрлі стильдердің эстетикалық ерекшеліктері бойынша кең ақпараттық материалдарды меңгеру ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Музыкалық драматургия
Несиелер: 3Балеттің музыкалық драматургиясы Балет театрының театр және режиссерлік табиғаты. Балетмейстер драматург ретінде. Балетмейстер режиссер ретінде. Әдеби бастау-спектакль ойының негізі. Қоюшы авторлық шығармамен өзара әрекеттесуі. Түпнұсқаның мазмұны. Кейіпкерлердің тақырыптары, идеялары, фабулалары, сюжеті, жанры, стилі, бейнелері мен мінездері. Әдеби шығарманы талдау әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Драма теориясы
Несиелер: 3Драма теориясы: драма құрылым ретінде. Драмадағы әрекет пен сипат. Аристотель драмалық өнерде. Шекспир Театры. Тарих айнасындағы Драма: шындық, стиль, сюжет. Драмалық стильдер теориясының негіздері және драмалық әрекеттің кеңістіктік-уақыттық координаттары. XV-XIX ғасырлардағы драманың ірі реформаторлары мен теоретиктері. Жаңа стильдік ағымдардағы драма заңдарының эволюциясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Батыс-еуропалық бейнелеу өнерінің тарихы
Несиелер: 5Классикалық шығыс, Ежелгі Греция және Рим өнері тарихымен таныстырады, өнер туындыларын бастапқы талдауға үйретеді және ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақ театрының тарихы
Несиелер: 3Қазақ театрының қалыптасуы мен қалыптасуының ерекшеліктері, сондай-ақ актерлік өнер мен режиссураның ұлттық стилінің ерекшелігі фольклормен байланысты. Тақырып, сюжеттер, сөз өнері, фольклордың бейнелі және жанрлық жүйесі, фольклорлық символика және мінез – құлық жасау принциптері-осының барлығы театрда сахна өнерінің заңдарына сай өзгеріп отырды.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Сын бойынша семинар
Несиелер: 3Театр процесін сыни талдау дағдыларын келесі схемаға сәйкес меңгеруге бағытталған бейіндеуші теориялық пәндердің бірі: спектакль бойынша жарияланған жұмыстардың барлық спектрін алдын ала зерделеу, әртүрлі құраммен спектакльді бірнеше рет көру, премьерасы бойынша және соңғы нүкте ретінде БАҚ-тың сыни жұмыстары мен мақалаларын шолу, көрінген спектакльдердің бейнелі мазмұны мен мәнерлілік құралдарын, балетмейстер жұмысын, орындаушылық өнер деңгейін өз бетінше талдауға әрекет ету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
ХХ-ХХІ ғасырдың хореографиялық өнерінің негізгі бағыттары
Несиелер: 3XX ғасыр балет өнерінің дамуына айтарлықтай әсер етті. Классикалық стиль біртіндеп бидің жаңа элементтерімен өсе бастайды, әр бишінің бейнесі де өзгереді. Классикалық би балетте мүлдем басқа бағытты дамыту үшін тамаша Базис болады. Заманауи би немесе модерн стиліндегі балет XX ғасырдың басында Америка Құрама Штаттарында дами бастады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Деректану
Несиелер: 5Деректанудың негізгі әдістерін, Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін зерттеуге бағытталған көмекші ғылыми пән. Тарихи процестер туралы сенімді ақпарат көздерінен алудың түрлі әдістерін іздеу және меңгеру дағдыларына үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Балеттің музыкалық драматургиясы
Несиелер: 5Балеттің музыкалық драматургиясы музыкалық өнердің ерекшелігі және би музыкалық жанрларының ерекшеліктері туралы теориялық білім кешенін қалыптастыру. Пән кәсіби қызметтің бейіндеуші бағытына тікелей байланысты пәндер кешеніне кіреді және өнертанушыларды дайындауда негізгі мәнге ие.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қазақ музыкасының тарихы
Несиелер: 3Пән міндеттеріне қазақ музыкалық мәдениетінің негізгі тарихи кезеңдері мен стильдік бағыттарымен танысу; әр түрлі дәуірлер мен дәстүрлердің музыкалық шығармаларын стильдік талдау дағдыларын қалыптастыру; отандық музыкалық мәдениеттің даму ерекшеліктері мен ұлттық ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыру; әлемдік музыка тарихының әр кезеңінде негізгі зерттеу әдебиеттерімен танысу кіреді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Хореографиялық стильдердің тарихы
Несиелер: 6Хореографиялық стильдердің тарихы Пән театр сахнасында режиссерлер қолданатын хореографияның заманауи түрлерімен, бағыттарымен және стилдерімен танысуға бағытталған. Сценографиядағы жаңа технологияларды, синтез-спектакльдерді, заманауи мюзиклдерді және олардың отандық музыкалық сахнада бейімделу жолын пайдалана отырып, көркем маңызы бар қызықты қойылымдар қаралатын болады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Өнер тарихнамасы: деректер және әдістемесі
Несиелер: 5Шындықты танудың ерекше әдісі. Шындық туралы ақпараттың тіркелген көздері. Мәдени-тарихи дереккөздердің түрлері мен түрлері. Мәдениет тарихы бойынша дереккөздердің эволюциясы, оның периодизациясы. Зерттеу процедураларының жүйесі мен кезеңдері ретінде дереккөздерді талдау және көздердің синтезі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Заманауи хореографиядағы спектакльдерді талдау
Несиелер: 5Заманауи хореография спектакльдерін талдау Пәнге кіреді: хореография өнерін талдауға кіріспе; көрерменді қабылдау, оның сахналық хореографиядағы рөлі мен маңызы; хореографиялық әрекеттегі логика; би тілінің диалектикасы мен динамикасы; хореографиялық драматургияның құрылымдық ұйымдастырылуы; хореографиялық шығарманың сценарийлік драматургиясы; ойдың әдеби безендірілуі; хореографиялық туындының драматургиясымен жұмыс істеу; музыкалық драматургия, музыканы таңдау және балетмейстерлік талдау; көркем режиссура, спектакльдің көркемдік шешімі; хореографиялық шығарманы талдау және түсіндірудің әдіснамалық принциптері; хореографиялық спектакльдің эволюциясы және оны сараптамалық бағалау әдістемесі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Журналистика және музыкалық сын
Несиелер: 4Курс студенттер үшін элективті пән болып табылады және оқу жоспарына бейінді пәндер цикліне қосылады. Курс аясында студенттер музыка саласындағы сыни қызметтің негізгі құрамдас бөлімдерін оқиды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Музыкалық шығармаларды талдау
Несиелер: 5"Музыкалық шығармаларды талдау" курсы-музыкалық-теориялық циклдің негізгі пәндерінің бірі. "Музыкалық шығармаларды талдау" пәні өнертануды қалыптастыруда үлкен рөл атқарады, өйткені теориялық және тарихи жоспар мәселелерінің үлкен шеңберін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Орыс және қазақ бейнелеу өнерінің тарихы
Несиелер: 5Білім алушылар нақты тарихи жағдайға тікелей байланысты орыс және қазақ бейнелеу өнерінің дамуы туралы түсінік алуы тиіс. Әрбір өнер құбылысын білім алушылармен қарастыра отырып, педагог оларды жеке суретшілердің көркем бағыттары мен шығармашылығына салыстырмалы талдау жүргізуге, сондай-ақ шығармаларды композициялық және колористикалық талдау, салыстыру кескіндеме, мүсін, сәулет туындылары, музыка, әдебиет
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Әлемдік өркениеттер тарихы
Несиелер: 5Әлемдік өркениеттер тарихы курс аясында "өркениет" ұғымын қалыптастырудың негізгі кезеңдері қарастырылады, дүниежүзілік тарихты зерттеудің формациялық және өркениеттік тәсілдері салыстырылады, Қиыр Шығыстағы бастапқы өркениеттердің негізгі "тарихи ошақтары" анықталуда, Орталық Азияда, Месопотамияда, Египетте, Оңтүстік-Шығыс Азияда дүниежүзілік тарихтағы өркениеттердің тарихи ретроспективасы берілген
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Редакторлық жұмыс негіздері
Несиелер: 6Қазіргі қоғамдағы сөйлеу мәдениеті. Лексикологиялық тілі. Лексикалық стилистика. Бейнелеу-мәнерлі құралдар: соқпақтар және стилистикалық фигуралар. Стилистикалық морфология. Етістік формаларды қолдануды редакторлық бағалау критерийлері. Синтаксистік стилистика. Әдеби редакциялау кезіндегі синтаксистік құрылымдарға редактордың жұмысы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қазіргі сын
Несиелер: 5Пәннің негізгі мазмұны қазіргі заманғы театр процесін оқып үйрену, таңдалған спектакльдерді талқылау және талдау, сұхбат жүргізу, мақалалар жазу және театр немесе балет спектаклін талдау бойынша курстық жұмыс жасау.//
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Сценография және костюм тарихы
Несиелер: 5Балеттегі безендіру өнерінің эволюциясы, балет спектакльінің сценографиясының негіздері, түрлі тарихи дәуірлер мен этностардың костюмдерінің құрылымы мен формаларының эстетикасы туралы түсінікке ие болу
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Өнертану аспектісінде деректану
Несиелер: 4Білім алушылардың анықтамалық әдебиеттерді белсенді пайдалану дағдыларын дамыту және өнертану бойынша библиографиялық және электрондық эвристиканың алғашқы дағдылары. Студенттерді әртүрлі тарихи дереккөздермен, анықтамалық басылымдармен және тәуелсіз ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті ақпаратты алуға болатын электрондық сайттармен таныстыру. Спектакльдердің түрлі аудиожазбалары мен бейнематериалдарын жұмыста пайдалану ерекшеліктерімен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Спектакльді қайта құру
Несиелер: 5Тарихи спектакльді қайта құру әдісі кез келген сахналық туындының басты құрамдас бөліктерін: драматургияны, режиссураны, сценографияны және актерлік орындауды бір тұтас біріктіре отырып, бұрыннан келе жатқан дәуірдің белгілі бір қойылымын қайта құруға мүмкіндік береді. Бұл ретте, нақты тарихи кезең ескеріледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Постмодернистік театр
Несиелер: 5Постмодернистік театр мәдениетінің үрдістері мен бағыттарымен, оның жанрлық ізденістерімен танысу, Постмодернизм жағдайында театр тәжірибесін зерделеудің негізгі тәсілдерін зерделеу; студенттерде қазіргі заманғы театр мәдениетінің даму ерекшеліктері, сабақтастық байланыстары мен үрдістері туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Театр ісі: қалыптасуы, даму процестері
Несиелер: 5Театр ісі: қалыптасуы, даму процестері Театр-әдебиет, музыка, хореография, вокал және бейнелеу өнері сияқты өнер түрлерінің бірлігін білдіретін өнердің ойын-сауық түрі. Ерекшеліктер: қазіргі оқиғаларды, тарихи оқиғаларды, өзара қарым-қатынастарды, бейнелер мен мінездерді көрсету және бағалау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Мәдениет және өнер саласындағы Менеджмент
Несиелер: 5Бұл курс мәдениет саласындағы менеджменттің жалпы заңдылықтары мен механизмдерін терең қарастыруға бағдарланумен кәсіби қызметтің ерекшеліктеріне қатысты менеджмент технологиясын меңгеруге бағытталған. Оқу курсы мәдениет және өнер саласындағы басқару процестерін проблемалық түсінуге бағытталған пәнаралық сипатқа ие. Ұсынылған пән басқарудың барлық деңгейлеріндегі мәдени құрылыс пен мәдени саясаттың негізгі принциптері мен өзекті мәселелерімен, биліктің заңнамалық және атқарушы тармақтарымен, барлық типтегі мәдениет мекемелерінің қызметін детерминациялайтын, сонымен қатар экспозициялық істегі, мәдени-демалыс және ағарту мекемелеріндегі мәдениет менеджментінің ерекше ерекшеліктерімен, кинематографиямен, шоу-бизнесте және бейнелеу өнерінде таныстырады. экономикалық, саяси мәдени, әлеуметтік және оны қалыптастыруға әсер ететін басқа да факторлардың жиынтығын ескере отырып, мәдени саясаттың негізгі қағидаттары мен модельдерін дербес талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Несиелер: 5Пәннің негізгі міндеті - білім алушыларға гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулер саласындағы білімді меңгеруге көмектесу. Бұл білім дипломдық жұмысты жазу және дұрыс ресімдеу үшін қажет
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазіргі заманғы өнертану
Несиелер: 5Пәннің негізгі мазмұны қазіргі заманғы театр процесін оқып үйрену, таңдалған спектакльдерді талқылау және талдау, сұхбат жүргізу, мақалалар жазу және театр немесе балет спектаклін талдау бойынша курстық жұмыс жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ғылым мен өнердің заманауи мәселелері
Несиелер: 5Ғылым мен өнердің заманауи мәселелері Қазіргі ғылымның жетекші мәселелері және олардың музыкалық өнер мен білім мазмұнындағы трансформациясы. Ғылымдағы, көркем шығармашылықтағы және білім берудегі пікірлердің плюрализмі. Көрнекті философтар-музыканттар. Музыканың философиялық мәселелері: музыкалық құбылыстардың формасы мен мазмұнының арақатынасы. Музыка философиясының тарихи дамуы. Музыкалық-философиялық категориялар XXI ғасырдың музыкалық білімі мен музыкалық білімінің әдіснамасының негізі ретінде. Көркем мәдениет мәтіндерін түсінудегі герменевтиканың мәселелері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Жобалық технологиялар
Несиелер: 5Жобалық технологиялар-бұл өнім немесе қызметтер жасау күтілетін нәтиженің мерзіміне, бюджетіне және сипаттамаларына белгілі бір талаптар кезінде өзара байланысты мақсатты іс-шаралардың бірегей кешені ретінде іске асырылатын өндірістік қызмет салаларын қамтитын менеджмент саласы.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Көрмелік семинар
Несиелер: 5Көрмелік семинар Әртүрлі өнер туындыларын көру, спектакльдерге,театрларға, көрмелерге бару. Талқылаудың мақсаты кәсіби өріс дағдыларын қалыптастыруға және талқыланатын материалды бекітуге бағытталған. Семинар-ЖОО-да инженерлік және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлаудың тиімді түрі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
Театр өнерінің терминологиясын меңгеру, театр өнерінің дамуының негізгі кезеңдерін, театрдың стильдері мен жанрларын, кез келген жанрдағы әдеби шығармаларды анықтау және талдау; театр өнері мен әлемдік әдебиеттің қазіргі жай-күйі мен даму перспективаларына өзінің негізделген және дәлелді көзқарасын тұжырымдау.
-
Код ON2
Шетелдік хореографиялық және музыкалық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін, қазіргі театр процесіне байланысты балет өнері мен музыканың барлық аспектілерін, сондай-ақ кәсіби сыншылардың көзқарастарының эволюциясын және спектакльді бекітудің негізгі ұстанымдарын, балет спектаклі мен оның құрамдас бөліктерін бағалау және сипаттау тәсілдерін ұсыну.
-
Код ON3
Әлеуметтік, мәдени және тарихи контексте хореографиялық өнер туындысының көркемдік аспектісін талдау; хореографиялық мұраның үздік үлгілерінің ұғымдық аппаратын, текстологиясын және ғылыми зерттеу әдіснамасын меңгеру; - отандық және шетелдік балет туындысының негізгі даму кезеңдері мен сәулет өнерін ажырата білу.
-
Код ON4
Тарихи-мәдени контексте және қазіргі даму процестерінің аспектісінде әр түрлі өнер түрлерінің (музыка, театр өнері және әдебиет) ерекшелігі мен мәртебесін анықтау.
-
Код ON5
Театр өнерінің дамуындағы хореографиялық өнердің негізгі бағыттарын, оның тарихи аспектіде қоғамның әлеуметтік және мәдени өмірімен байланысын анықтау; - әлемдік мәдениет контекстіндегі хореографиялық өнердің орнын; ғылыми жұмыс әдістемесін, ескі спектакльді қайта құру әдіснамасын, оны жетекші зерттеушілер мен сыншылардың бағалауын түсіндіру.
-
Код ON6
Музыкалық өнер мен мәдениеттің адам өміріндегі рөлін түсіну, өзінің көркемдік қабылдауы мен талғамын дамыту, үнемі адамгершілік пен эстетикалық дамуға ұмтылу.
-
Код ON7
Өнер теориясы білімін практикалық театрлық қойылымдарды талдаумен байланыстыру, қазақ театрының социум тарихындағы рөлін ұсыну, ежелгі дәуірден біздің заманымызға дейінгі драма теориясын талдау, әлемдік драматургияның даму кезеңдерін ұсыну, спектакльдің ұйымдастырылу эволюциясын драмалық материалдың қарапайым көрінісінен көркемдік тұрғыдан жүзеге асыруға дейін бақылау.режиссерлік идея мен актерлік іске асыру.
-
Код ON8
Батыс еуропа, орыс және қазақ бейнелеу өнерінің стильдері мен бағыттарын, театр сахнасында сценография мен костюм жасаудың ерекшеліктері мен принциптерін түсіну.
-
Код ON9
Зерттеліп отырған мәселелер шеңберінде қазіргі заманғы өнер мен өнертану проблемаларын айқындау, ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгеру; проблемалық талдау дағдыларымен бірге театр өнерінің өзекті проблемаларына арналған шығармашылық жазбаша жұмыстарды жасау процесінде ғылыми тәсілді әзірлеу.
-
Код ON10
Өзінің кәсіби қызметінде жобалық технологияларды, менеджмент негіздерін, инновациялық және тиімді стратегияларды қолдану. Партитураның, жазбаның, сценографияның және басқа да дереккөздердің негізінде тарихи спектакльдерді қайта жасау мен реконструкциялауға машықтану, балет спектакльдерінің нотация жүйесінің игерілуін көрсету.
-
Код ON11
Белгілі бір ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерттеудің ғылыми әдістері мен әдістерін қолдану; - жеке адамгершілік және азаматтық ұстанымды қалыптастыру; - қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын қолдану; - жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсету. - сыбайлас жемқорлық тәртібіне төзбеушілік таныту, құқық пен заңға құрметпен қарау.