Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01510 Математика педагогтерін даярлау в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    «Ғылыми зерттеу әдістері» пәні зерттеудің жалпы негіздерін, ғылыми жетістіктерін, оқу-тәрбие әдістерін үйрету, озық тәжірибелерді меңгерту. Осы мақсатта – іргелі және қолданбалы міндеттерді шешу. Іргелі ғылым табиғат пен қоршаған әлемнің ғылами мәселелерін қарастырады, оның зерттеу пәні ретінде әлем мен бүкіл жаратылыс құрылымының жалпы заңы мен ортақ заңдылықтарын табу. Пәннің қарастыратын сұрақтары: Ғылыми іс – әрекет, ғылыми зерттеу және оның әдіснамалық принциптері, зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау – ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі, зерттелетін мәселенің жағдайын талдау, ғылыми зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі, ғылыми зерттеудің жүргізілу процесі және қорытынды кезеңі, зерттеу әдістері және олардың жіктелуі, зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы, эксперимент әдісі және оны жүргізу принциптері, эмпирикалық зерттеу әдістері және эксперимент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулер және математикалық физика
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық теңдеуге келтірілетін математикалық физиканың негізгі теңдеулерін шешудің қолайлы әдістерін таңдау білуге үйрету; қолданбалы есептерді шешу үшін қолайлы әдістерді таңдай білуге үйрету және Математикалық физиканың негізгі теңдеулері мен олардың шекаралық есептерін қою жолдарын ұғындыру және математикалық пайымдау дәрежелерін және математикалық мәдиниетін физика, техника және басқа да жаратылыстану ғылымдарында кездесетін есептерді шеше алатындай деңгейге жеткізу;.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Вариациалық есептеулер
    Несиелер: 3

    докторанттардың вариациялық есептеулерді меңгерту, математиканың функционалдық вариациялық есептерін шешудің негізгі әдістерін меңгерту; бірнеше тәуелсіз айнымалының функциясынан тәуелді функционалдар үшін қойылған вариациялық есептерді шешу әдістерін үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    академиялық жазылым және оның ерекшелігі, академиялық жазылым және ғылыми стиль, академиялық оқылым әрекеті, тақырып таңдау, ақпарат іздеу, жазылым үдерісі, сыни ойлау, плпгиаттық және одан сақтану жолдары, зерттеу әдісі, гипотеза және оны құру, мәліметтерге талдау жасау, кіріспені жазу, параграф және оның құрылымы, негізгі бөлімдерді жазу, қорытынды бөлімді жазу, түйіндеме және оны жазудың жолдары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептегі ғылыми іс-әрекет
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға зерттеу жайлы және ғылымдағы жетістіктер мен озық тәжірибелер жайлы жалпы түсінік беру, педагогиканың негізгі ұғымдары мен педагогика ғылымдарының негізгі міндеттерін, принциптерін, педагогикалық үрдістің заңдылықтары мен қағидаларын практика жүзінде қолдану мен оқу-тәрбие үрдісінің жалпы технологиясын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасының теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың кәсіби біліктілігін қалыптастыру және теориялық педагогикалық білімдерін арттыру; педагогикалық үрдісті ұйымдастырудың түрлері мен формалары жайлы негізгі түсінік беру; білім беру жүйесін ғылыми ұйымдастыруға бағыттау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы есептерді математикалық модельдеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 3

    Компьютерде қолданбалы есептердің математикалық модельдерін құруға машықтандыру; математикалық модельдерді және есептеу алгоритмдерін Maple, MathLab, Mfthematica т.б. бағдаламалары көмегімен жүзеге асыру үйретіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    Ғылыми - зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін, зерттеу жұмысын ұйымдастыру тәсілдерін әзірлейді, өзекті зерттеу міндеттерін салыстырады және тиісті бақылауды орындайды, білім беру процесінің сапасына мониторингті жүзеге асырады, ғылыми физика-математикалық зерттеулердің теориялық және эксперименттік нәтижелерін талдайды және оларды одан әрі ғылыми-зерттеу жұмысында қолданады.

  • Код ON3

    Эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдана отырып ғылыми зерттеуді жүзеге асырады; зерттеуде тұжырымдамалық идеяларды жүзеге асырады; зерттеу деректерін өңдеудің заманауи әдістерін қолданады; ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдейді, алынған нәтижелердің нақтылығы мен шынайылығын бағалайды.

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулер тақырыбы бойынша әртүрлі дереккөздерді оларды мазмұны бойынша салыстыра отырып, сыни бағалауға талдау жасайды; өз пікірін негіздейді; оларды жазбаша түрде сауатты баяндайды.

  • Код ON4

    Бірінші және екінші ретті дербес туындылы дифференциалдық теңдеулерді талдау мен жіктеудің негізгі кезеңдерін, математикалық физиканың негізгі модельдерін құрудың тәсілдерін анықтайды; олардың негізінде жатқан деробес дифференциалдық теңдеулерді шешудің классикалық әдістерін қолданады; негізгі интегралдық теңдеулерді жіктеуді жүргізеді

  • Код ON5

    Білім беру ортасын қалыптастырады және инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асыруда өз қабілеттерін пайдаланады; физика-математикалық білім беру саласындағы инновациялық білім беру саясатының міндеттерін іске асырады

  • Код ON6

    Вариациялық есептердің алынған шешімдерін бастапқы қолданбалы есеп тұрғысынан түсіндіру және алынған шешімдерге сандық және сапалық талдау жүргізу; зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми-техникалық ақпаратты жинау және өңдеу және зерттеу тақырыбы бойынша жаңа ғылыми деректерді жүйелеуге талдау жасау

  • Код ON7

    Қазіргі заманғы ғылымда қолданатын математиканың зерттеу әдістерін, олардың мүмкіндіктерін, теория мен практиканың байланысын біледі

  • Код ON8

    Кәсіптік даярлықтың тиісті саласының іргелі негіздерін, қазіргі заманғы жетістіктерін, проблемалары мен даму үрдістеріне білімдерін пайдаланады; кәсіби педагогиканың заңдылықтарын анықтайды

Top