7M02112 Дизайн в Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты цифрлық дизайн, ғылыми-зерттеу және ұйымдастырушылық басқару саласындағы жоғары білімді мамандарды даярлау, өнер саласында білікті, бәсекеге қабілетті маман, дизайн
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қазақ-орыс халықаралық университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M021 Өнер
Пәндер
-
Менеджмент
Курс студенттерге жоғары білімі бар болашақ маманның мәдени базасын құрайтын басқарушылық білімнің маңыздылығын ескере отырып, заманауи менеджменттің негізгі мәселелерімен танысуға мүмкіндік береді. Бұл курс нақты басқару пәндері үшін қажетті білім базасын қалыптастырады және басқару негіздерімен танысу үшін философиялық және ғылыми негізделген тәсілдерді қамтитын тақырыптарды қамтиды. Курс білім алушыларға жоғары буынның заманауи менеджеріне тән практикалық дағдыларды игеруге, сондай-ақ менеджердің кәсіби ойлауын қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы*
Бұл курс білім беру бағдарламасының объектісі ретінде "болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту"мемлекеттік бағдарламасында айқындалған мақсаттарға қол жеткізу, Қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу бағытында білім алушылардың әлеуметтік-гуманитарлық дүниетанымын қалыптастыруға арналған. Курс әлеуметтік процестер мен тұлғааралық қатынастарды реттеу шараларын зерттейді. Кәсіби позицияны қалыптастыруға, қоғамның психологиялық, әлеуметтік, құқықтық аспектілері арқылы кәсіби қызмет субъектілерінің мінез-құлқын түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Дизайн жобалау тарихы және әдіснамасы*
Бұл пәннің мақсаты-жобаны жобалау тәсілінде жобалық зерттеулер мен жобалық шешімдерді әзірлеудің негізгі принциптерін игеру үшін кәсіби дизайнердің теориясы, Нақты құны үшін негіз құру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жарнамалық дизайн жобалары*
жарнамалық мазмұнды жобалау ерекшеліктерін зерттеу: өнімнің жарнамалық бейнесін визуализациялау құралдарын жасау бойынша жобаның қызметін зерттеу, жобаның негізгі сәттерін анықтау. Компьютерлік қаріптерді әзірлеуге және пайдалануға байланысты мәселелер бойынша практикалық сабақтарды жарықтандыруға арналған Материал.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)*
"Шет тілі" (ағылшын) пәні жалпы білім беретін базалық пән ретінде Қаржы және экономика салаларының кәсіби қызметінде тілдік негізді қолдануға арналған грамматика, лексика курсын қамтиды. Курс білім алушыларда кәсіби сипаттағы әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын бекітеді, сондай-ақ шетелдік серіктестермен, инвесторлармен, агенттермен келіссөздер жүргізу кезінде шет тілінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дағдыландырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Авторлық өңдеу*
бұл пәннің негізгі мақсаттары-қаріптерді қолмен жазу дағдыларын бекіту, сонымен қатар компьютерлік қаріптерді қолдану, тарих пәнін зерттеу (қайталау), визуалды тілдің, символдар мен иконографияның негіздерін үйрену, қаріптер мен символдардың толық комбинациясын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнер тарихы мен теориясы*
Білім алушының өнер тарихы саласындағы білімін зерделеу, кеңейту және жүйелеу; Тарихи тарих пен өнер тарихын (кескіндеме, сәулет, мүсін, кескіндеме, музыка, сәулет және т. б.) терең талдау үшін әдіс пен әдісті меңгеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері және оны жобалау, ұйымдастыру*
Жобаның құрылымын зерттеу үшін жобалау әдісінің негізгі принциптері. Жаңа немесе таныс емес ортада және пәнаралық контексте стандартты емес есептерді шешу үшін математикалық, табиғи, әлеуметтік-экономикалық және кәсіби білімді түсіну, алу, дамыту және дербес қолдану қабілеті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Жарнамалық қызметтің қазіргі заманғы түрлері*
жарнама түрлерін, олардың ерекшеліктері мен тиімділігін терең зерттеу. Магистранттардың жарнамалық қарым-қатынас ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру. Жарнамалық қызметті бақылау, оны талдау және бағалау үшін қажетті дағдылар мен қабілеттерді дамыту; жарнамалық қызметтің тарихи қалыптасуы, оның әлеуметтік-психологиялық және экономикалық алғышарттары туралы жүйелі түсінік беру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Мәселелерді анықтауға және талдауға, ақпаратпен келісуге және сауатты әрекет етуге қабілетті болу.
- жаратылыстанудың философиялық концепцияларын және әртүрлі деңгейдегі материяның, кеңістік пен уақыттың құрамын зерттеуде ғылыми танымның әдіснамаларының негіздерін меңгеру;
- дизайн негіздері, модельдеудің құрылымы мен кезеңдері, прототиптер, академиялық кескіндеме және кескіндеменің негіздері, графикалық бағдарламалар, клаузура, эргономика
- Дизайнерлік ойлауды дамытудың негізгі дағдыларын білу және проблемаларды шешудің стандартты емес әдістерін қолдану
- мақсаттарға қол жеткізу, коммуникация және байланыс үшін лингвистикалық багажды білу
- Әр түрлі ақпараттық-іздеу жүйелерімен жұмыс істей білу Интернет, жұмыс дағдылары мен сапасын жақсарту
- түрлі этникалық топтарға төзімділікті қалыптастыру, мемлекеттердің ішкі және сыртқы саясаты; адам мен қоғам арасындағы өзара әрекеттесудің заңдылықтары; адам мен адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі заңдары
- Сызу және кескіндеме үшін сандық графиканың негізгі аспектілерін меңгеру
- Әр түрлі шығармашылық тапсырмаларды дербес орындауға және жобаның жұмысына қатысуға; дизайн жобасына жұмысты ұйымдастырады және көркемдік жетекшінің дағдысын меңгереді
- Жобаны дамытудың негізгі аспектілерін сауатты жеткізе білу