Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01507 Физика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мақсаты - орта және арнайы оқу орындарында сабақ өткізуге қажетті құзыреттілікке ие, инновациялық технологияларды меңгерген, жұмыс тәжірибе дағдылары бар бәсекеге қабілетті, жоғары білікті педагог-физиктерді жеткілікті деңгейде даярлау; мамандық бойынша ғылыми-педагогикалық және оқу-әдістемелік міндеттерді шешу үшін оларда жүйелі дағдыларды қалыптастыру; физиканы тереңдетіп оқытуды қамтамасыз ету
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M011 Физика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Физика бойынша есептердің шығару әдістемелері
Менеджмент
Басқару психологиясы
Физиканы онлайн-оқытудың заманауи технологиялары
Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу әдістері
Физикада оқытуды басқарудың білімі мен дағдыларын бағалау әдістері
Физикалық тәжірибелерді жүргізу әдістері
Қазіргі заманғы физикасының өзекті мәселелері
Шет тілі (кәсіби )
Оқыту нәтижелері
- Орта және арнаулы оқу орындарында физиканы үш тілде оқыту саласындағы заманауи ғылыми-педагогикалық мәселелерге байланысты тапсырмаларды қалыптастыру;
- Білім беру жүйесінің ағымдағы міндеттеріне сәйкес үштілділікке негізделген физиканы оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, тәжірибелік сабақтарды жоспарлау және өткізу;
- Білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес физика пәні бойынша практикалық, зертханалық және факультативтік сабақтардың оқу жоспары мен оқу-әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу;
- Кәсіби көптілді ортада бейімделу үшін физиканы оқыту әдістемесінің соңғы жетістіктерін оқу үдерісіне кіріктіру негізінде физикалық есептерді шешу алгоритмін құру әдістемесін әзірлеу;
- Физикалық есептерді шешудің белгілі бір әдісін таңдаудың артықшылықтарын негіздеу, зерттеу нәтижелерін ұйымдастыру және түсіндіру;
- Орта білім беру ұйымдарында физиканы оқытудың үйлестірілген әртүрлі формаларын қолдану тәжірибесіне дәстүрлі және қашықтықтан оқыту әдістерінің бейімдеу әдістемесін әзірлеу;
- Заманауи қолданбалы бағдарламалық құралдарды қолдану арқылы физикалық процестерді модельдеу және талдау;
- Физиканы оқытудың психологиялық аспектілеріне ғылыми зерттеу жүргізу және оларды оқу-тәрбие процесіне енгізудің тиімділігін анықтау; нақты кәсіптік салаларда шет тілдік коммуникация дағдыларын қалыптастыру мақсатында әртүрлі ғылыми қоғамдастықтардағы зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде негіздеу және ұсыну;
- Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, физиканы оқыту үшін сараланған тәсілді қолдану;
- Әр түрлі тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу жоспарларын әзірлеу, педагогикалық этика қағидаттары және әлеуметтік-экономикалық көзқарас негізінде білім алушылардың ұжыммен өзара қарым-қатынасты бастау;
- Қарым-қатынастың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, қоршаған педагогикалық қоғамды оқу-тәрбие процесіне тарту әдістемесін әзірлеу.
- Физика пәні бойынша оқу процесінің әртүрлі бағыттарының функционалдарын басқару жүйесі ретінде менеджмент негіздерін қолдану.