Білім беру бағдарламасы өзекті емес

7M01507 Физика в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

Пәндер

  • Физика бойынша есептердің шығару әдістемелері

    Пәннің мақсаты: логикалық тұжырымдарды, математикалық амалдарды және экспериментті қолдана отырып, физикалық мәселелерді дербес шеше білу қабілетін қалыптастыру; аралас сабақтарда пәнаралық мәселелерді шешу. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: теориялық және эксперименттік мәселелердің сапалы және сандық шешімдерінің әдістері, есептерді шешудің алгоритмдік жолы, тест түріндегі есептерді шешу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты – басқару қызметін ұйымдастыру үшін менеджмент туралы білімдер кешенін қолдануды қалыптастыру, менеджмент жүйелерін талдау және оларды жобалау. Пән: басқарудың практикалық мазмұндағы мәселелері; басқару теориясы мен практикасы; республиканың қоғамдық өміріндегі тарихи және қазіргі заманғы үдерістердің және мәселелердің үйлесімділігін экономикалық теория тұрғысынан бағалауды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Басқару психологиясы

    Пәннің мақсаты - басқаруды жетілдіру мақсатында жеке және әлеуметтік топтарды зерттеудің психологиялық әдістерін қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пән: басқару психологиясының негізгі ұғымдары; әртүрлі мәдениеттердің араласуымен байланысты жеке және тұлғааралық қарым-қатынас мәселелері; кәсіби қалыптасу үдерісіндегі басқару аспектілері; субъектілердің психологиялық қасиеттерін дамыту әдістері мен тәсілдерін үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Физиканы онлайн-оқытудың заманауи технологиялары

    Пәннің мақсаты: орта білім беру орындарында заманауи білім берудің негізгі элементі ретінде физиканы онлайн оқыту қабілетін қалыптастыру. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: физикалық процестердің компьютерлік физиканы онлайн оқытудың заманауи технологиялары; электронды және қашықтықтан оқытудың өзара әрекеттесу модельдері; физиканы қашықтықтан оқытуды жүзеге асырудың ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық процестерді компьютерлік моделдеу әдістері

    Пәннің мақсаты: Физикалық процестерді зерттеуде компьютерлік модельдеу әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: физикалық процестердің компьютерлік модельдерін жасаудың негізгі әдістері; олардың жұмысының тиімділігін бағалау, физикадағы сандық әдістер, бағдарламалық қамтамасыз ету пакеттері және физикалық мәселелерді шешуге арналған алгоритмдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикада оқытуды басқарудың білімі мен дағдыларын бағалау әдістері

    Пәннің мақсаты: бағалау әдістерінің теориялық білімдерін саралау және оларды оқу үрдісіне енгізу мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: оқу нәтижелерін бағалау және бақылау әдістері, дублиндік дескрипторлар, қалыптасатын құзыреттер; кері байланыс, бағалау критерийлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физикалық тәжірибелерді жүргізу әдістері

    Пәннің мақсаты: мектепте физикалық эксперимент жүргізу әдістемесін практикада қолдану мүмкіндігін қалыптастыру. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: орта білім беру мекемелеріндегі заманауи физикалық эксперимент жүргізудің негізгі әдістері және олардың жіктелуі; физикалық кабинатеттердің материалды-техникалық жабдықталуын объективті бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі заманғы физикасының өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты: негізгі физикалық теориялар мен заңдарды түсіндіру, қазіргі заманғы физиканың өзекті мәселелерін талдау. Пәнді оқыған кезде мыналар қарастырылады: Заманауи физиканың даму тарихын, оның негізгі заңдары мен принциптерін, іргелі физикалық теориялардың қолданылу шектерін және олардың практикалық қолданылуын қалыптастырудың тұтас көрінісін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіби )

    Пәннің мақсаты - кәсіби, іскерлік, ғылыми, техникалық, саяси салалардағы көп тілді және көп мәдениетті кәсіби ортаға ықпалдасу жағдайында шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Пән: кәсіби қарым-қатынастың түрлі салаларында ауызша және жазбаша сөйлеу ерекшелігі; кәсіби жағдайлар аясындағы ұлттық және мәдени ерекшеліктері бар шетел тіліндегі мәтінді құрастыру және ұйымдастыруды үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2

Оқыту нәтижелері

  • Орта және арнаулы оқу орындарында физиканы үш тілде оқыту саласындағы заманауи ғылыми-педагогикалық мәселелерге байланысты тапсырмаларды қалыптастыру;
  • Білім беру жүйесінің ағымдағы міндеттеріне сәйкес үштілділікке негізделген физиканы оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, тәжірибелік сабақтарды жоспарлау және өткізу;
  • Білім беру ұйымының миссиясы мен мақсаттарына сәйкес физика пәні бойынша практикалық, зертханалық және факультативтік сабақтардың оқу жоспары мен оқу-әдістемелік ұсынымдарды әзірлеу;
  • Кәсіби көптілді ортада бейімделу үшін физиканы оқыту әдістемесінің соңғы жетістіктерін оқу үдерісіне кіріктіру негізінде физикалық есептерді шешу алгоритмін құру әдістемесін әзірлеу;
  • Физикалық есептерді шешудің белгілі бір әдісін таңдаудың артықшылықтарын негіздеу, зерттеу нәтижелерін ұйымдастыру және түсіндіру;
  • Орта білім беру ұйымдарында физиканы оқытудың үйлестірілген әртүрлі формаларын қолдану тәжірибесіне дәстүрлі және қашықтықтан оқыту әдістерінің бейімдеу әдістемесін әзірлеу;
  • Заманауи қолданбалы бағдарламалық құралдарды қолдану арқылы физикалық процестерді модельдеу және талдау;
  • Физиканы оқытудың психологиялық аспектілеріне ғылыми зерттеу жүргізу және оларды оқу-тәрбие процесіне енгізудің тиімділігін анықтау; нақты кәсіптік салаларда шет тілдік коммуникация дағдыларын қалыптастыру мақсатында әртүрлі ғылыми қоғамдастықтардағы зерттеу нәтижелерін дәлелді түрде негіздеу және ұсыну;
  • Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктері мен қабілеттерін ескере отырып, физиканы оқыту үшін сараланған тәсілді қолдану;
  • Әр түрлі тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу жоспарларын әзірлеу, педагогикалық этика қағидаттары және әлеуметтік-экономикалық көзқарас негізінде білім алушылардың ұжыммен өзара қарым-қатынасты бастау;
  • Қарым-қатынастың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, қоршаған педагогикалық қоғамды оқу-тәрбие процесіне тарту әдістемесін әзірлеу.
  • Физика пәні бойынша оқу процесінің әртүрлі бағыттарының функционалдарын басқару жүйесі ретінде менеджмент негіздерін қолдану.
Top