Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01723 Шетел тілі: екі шетел тілі в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Ағылшын және қазақ тілдерінің салыстырмалы фонетикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-орыс және қазақ тілі фонетикасының фонетикалық ерекшеліктерін оқу, екі тілдің салыстырмалы фонетикалық ерекшеліктері. Курстың міндеті қазақ және ағылшын тілдерінің фонетикалық ерекшеліктері саласындағы білім алушылардың білімін кеңейту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Сөз мәдениеті және тілдік қарым-қатынас. Сөйлеу мәдениеті деп адамның ауызша және жазбаша әдеби тіл нормаларын меңгеруі түсініледі. Әдеби тіл-бұл мектеп, радио, теледидар, газет тілі, яғни белгілі бір тілдік нормаларға бағынатын білімді адамдардың тілі. Грамматикалық нормалардың арасында ұсыныстарды құру ережелері мен иілу ережелері бөлінеді. Тіл мәдениетінің маңызды элементтерінің бірі-дұрыс пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикадағы фонология мәселелері
    Несиелер: 5

    Фонология - тіл білімінің бөлімі, тілдің дыбыстық құрылымы туралы ғылым, тілдің шамалы бірліктерінің (слог, фонем) құрылысы мен қызмет етуін зерттейтін. Ф. фонетикадан өзгеше, оның көңілінің ортасында дыбыстардың физикалық даналығы ретінде емес, олардың сөйлеу барысында неғұрлым күрделі маңызды бірліктер – морфем, сөздер ретінде орындайтын рөлі (функциясы)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 2

    Білім алушылардың бойында ғылым ұғымы мен мәні,құрылымы, тәсілдері, ғылымдағы басты парадигмалық теориялар туралы, ғылыми болжамдар, аксиомалар мен теориялардың қалыптасу заңдылықтары туралы, ғылымның даму тарихы мен заңдылықтары туралы, ғылым дамуының негізгі кезеңдері туралы түсініктер мен білімдер, мағлұматтар жүйесін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    «Шетел тілі (кәсіби) курсының басты мақсаты білім алушылардың мәдениетаралық коммуникативтік компетенцияны қалыптастыру, және оның құрамдас бөлігі ретінде, халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби шетел тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін кәсіби негізделген мәдениетаралық коммуникативті компетенцияны қалыптастыру. Шетел тілі (кәсіби) курстың міндеттері: кәсіби саладағы терминологиялық аппаратты кеңейту, тілдік қабілеттілік пен сөйлеу дағдыларының тізілімін ұлғайту, сондай-ақ сан алуан мәдениеттер мен өркениеттер туралы білімін ұлғайту

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Магистранттар үшін психология курсы гуманистік дүниетанымын қалыптастыруға негіз болып табылады. Аталған курс құрамына қазіргі психологиялық ғылымның қоғамдағы орны мен рөлі жайындағы мәліметтер кіреді. Ол Курста психологияның базалық білімдері қарастырылады. Фундаменталды және психологиялық түсініктердің негізінде адам тұлғасы мен әрекеттеріне тұтас көзқарастарын қалып-тастырып, психикалық процестердің заңдылық-тары мен адамның тұлғалық қасиеттері туралы білімдер негізінде жастардың әрекеттері мен мінез-құлықтарына саналы түрде талдау жасай білу қажеттіліктерін дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвомәдениеттану мен цивилизация мәселелері
    Несиелер: 5

    «Лингвомәдениеттану және цивилизация мәселелері» курсы әр елдің ұлттық мәдениетінің ерекшелігін айқын көрсете отырып, шетел тілін үйренушілерге мәдени ақпараттар және фондық білім арқылы тіл үйрету және осы негізде лингвоелтану түсініктерін арттыру. Бұл өз кезегінде ауыз екі тіл қатынасын қамтамасыз етуге тиіс. Лингвомәдениеттану, лингвоелтанымдық тілдік материалдарды меңгеру, ол материалдарды ауызекі сөйлесуде пайдалану және ол тілде сөйлеушіні түсіне білуге үйрету курсы, екінші жағынан, ол теориялық курс, сол елдің реалиялық атауларын, фондық білімін үйрететін ақпараттар беретін курс болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жалпы, орта және жоғары кәсіптік және қосымша білім беру жүйесінде білім беру процесін ұйымдастыруға және жүзеге асыруға қабілетті

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл және дискурс мәселелері
    Несиелер: 2

    Тіл білімі және аударма саласында магистранттың әдіснамалық, теориялық және практикалық дайындығын тереңдету, лингвоаударматануда мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, мәтін құрастыру, іздестіру-зерттеу құзыреттілігін қалыптастыру, «мәтін» және «дискурс» ұғымдарына тұжырымдамалық талдау жасай білу, магистранттың алған теориялық және тәжірибелік білімдері негізінде ғылыми-зерттеу және кісіби дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу моделі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты: магистранттардың академиялық жазу теориясын жүйе ретінде, сондай-ақ академиялық жазудың концепциялары мен модельдерін меңгеруі. Пәннің міндеттеріне сонымен қатар студенттердің академиялық және ғылыми мәтінді, әртүрлі жазбаша ғылыми дискурстарды жазу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және әдебиеттер тізімі мен библиографиялық сілтемелерді рәсімдеу ережелерін меңгеру кіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың шетел тілі білімі дағдыларын дамыту мәселелері
    Несиелер: 5

    Оқушылардың шетел тілі білімі дағдыларын дамыту мәселелері пәнінің негізгі мақсаты шетел тілдерін оқытудың теориялық негіздерін және мәдениетаралық парадигмаға негізделген тілдік білім беру проблемаларын меңгерген шетел тілдерінің оқытушысын даярлау болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Іскерлік ағылшын тілі дискурсы
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты - іскерлік ағылшын тілін толық меңгеру үшін тыңдау, сөйлеу және аударма дағдыларын қалыптастыру, түрлі коммуникативтік жағдайларда сөйлеу дағдыларын дамыту, іскерлік коммуникациядағы мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын дамыту
    Несиелер: 5

    «Сөйлеу және тыңдап түсіну дағдысын дамыту» курсы шет тілін толық меңгеру үшін тыңдау және сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды, түрлі коммуникативтік жағдайларда сөйлеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Курстың мақсаты оқушылардың тілдік, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру болып табылады, бұл оқушының зияткерлік және эмоциялық дамуына ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Контрастивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Контарстивті лингвистика – барлық тілдік деңгейде бірнеше тілдердің ұқсастықтары мен ерекшеліктерін салыстыруға негізделген жалпы тіл білімінің бағыты. Контрастивті лингвистика пәнін меңгерудің мақсаты магистранттарды әртүрлі тілдерді салыстыру принциптерімен және әдістерімен таныстыру, соның ішінде ана тілін оқытылатын тілдермен (ағылшын) салыстыру, сонымен қатар лингвистикалық ойлауды дамыту және магистранттардың теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын жүйелеу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы
    Несиелер: 5

    «Шеттілдік білім берудің заманауи әдіснамасы» курсы білім берудің (мәдениеттану, әлеуметтік-лингвистикалық, антропологиялық, әлеуметтік) көріністеріндегі антропологиялық философияның негізгі қаңидаларына; таным мен ойлаудың когнитивтік-концептуалдық теориясы болып табылатын когнитивистика мен когнитологияға; шеттілдік білім берудің когнитивтік-лингвомәдени теориясының әдіснамалық платформасын қалыптастырушы концептуалдық негіз ретіндегі мідениетаралық қатысым теориясына сүйенеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингводидактика
    Несиелер: 5

    Лингводидактика лингвистика мен әдіснаманың бірігуі нәтижесінде пайда болған тілдерді оқыту әдіснамасының теориялық бөлімі болып табылады. Лингводидактиканың мақсаты тілдерді оқыту үрдісін теориялық негіздеу және білім берудің тұжырымдамалары, оқудың ұйымдастырушылық формалары, оқу үрдісін ұйымдастыру және зерттеу механизмдерін зерттеу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Когнитивті лингвистика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты тіл біліміндегі заманауи бағыт ретінде когнитивті лингвистикаға түсінік беру болып табылады. Курстың міндеттері -магистранттарды тіл біліміндегі когнитивті зерттеулердің кең ауқымы, когнитивті лингвистиканың негізін қалаушылардың негізгі тұжырымдары мен іргелі ғылыми еңбектерімен, оның қазіргі жағдайы және даму перспективаларымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Прагма-кәсіби құзырлылықты қалыптастыру мәселелері
    Несиелер: 5

    Қазіргі уақытта кәсіптік білім жоғары біліктілік деңгейіне ие кадрларды мамандандырылған даярлауға барынша бағытталған. Қоғамның постиндустриялық сатыға көшуі жағдайында құзыреттілік парадигмасы жалпы білім беру мазмұнын жаңарту үшін негіздің бірі ретінде әрекет етеді және оның нәтижесін бағалаудың білім алушылардың "дайындығы", "білімділік", "жалпы мәдениет", "тәрбиелілік" ұғымдарынан "құзыреттілік", "құзыреттілік" ұғымдарына қайта бағдарлануын тудырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Билингвистика зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс лингвистикалық ғылымның жалпы методологиясы мен лингвистикалық зерттеудің жеке әдістерінің өзара қарым-қатынасын жүйелі қарауға арналған. Онда зерттеу нысанына және зерттеу міндеттеріне сәйкес тілді, оның бірліктері мен санаттарын жүйелеу, түсіндіру, жіктеу (таксономиялық мақсаты) мақсатында зерттеу әдістері оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениет және қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Магистранттарда мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби-аудармашылық біліктілерді қалыптастыру және жетілдіру, ана тілі мен шетел тілі мәдениеті саласында мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және оларды аударма үдерісі барысында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орнында оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған оқу бағдарламасы шетел тілінде білім берудің халықаралық үлгісін Қазақстан Республикасының ұлттық ерекшеліктеріне сай бейімдеудің нәтижесі болып табылады.Танымдық-лингвомәдени әдіснамасы шеттілдік және көп тілдік білім берудің заманауи теориясының әмбебап тұжырымдамалық негізі ретінде тілдік білім беру үдерісін үлгілеуді, үш тілділік жағдайындағы тілдік білім берудің отандық халықаралық-бейімделген деңгейлік үлгілерін жасауды білім беру үдерісін ұйымдастыру тәжірибесіндежаңашыл әдістермен қамтамасыз етеді және айтарлықтай өзгертеді. Деңгейлерді үштұғырлы тілдерді оқытудың ұлттық бейімделген деңгейлік үлгісінесәйкес меңгеру жүзеге асырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Интерпретация және мәтінді аудару
    Несиелер: 5

    Магистранттардың аудармашылық, мәдениетарлық, әлеуметтік-мәдени, мәтіндік, ізденушілік құзыретін қалыптастыру, мәтіндерді�� типологиялық ерекшеліктерін анықтау біліктілігін дамыту, әртүрлі жанрдағы және әртүрлі білім саласына арналған мәтіндерді интпретациялау мен талдауға дағдыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейіндік және кәсіби-бағдарлы шеттілдік білім берудің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Шетел тілінде мамандандыруды ескере отырып, мамандыққа бағытталған шетел тілінде білім беруді ұйымдастырудың тиімді жолдарын, профильдік және мамандыққа бағытталған шеттілдік оқыту деңгейінің критериалдық-бағалаушы механизімін және Халықаралық стандарт негізінде білім алушылардың білімін, іскерлік пен дағдыларының деңгейлік өлшемдерін орталықтандырылған прагматикалық-кәсіби жағдаяттар негізінде қолдана білу шеберлігін арттырудың маңызы орасан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация және аударма мәселелері
    Несиелер: 5

    Магистранттарда мәдениетаралық-коммуникативтік және кәсіби-аудармашылық біліктілерді қалыптастыру жә��е жетілдіру, ана тілі мен шетел тілі мәдениеті саласында мәдениетаралық қарым-қатынас стратегияларын меңгеруі және оларды аударма үдерісі барысында қолдану құзіреттілігін қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Білім алушылар мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілін қалыптастыруға бағытталған лингводидактикалық тұжырымдарды біледі. Мәдени тілдік тұлғаның ой-өрісін қалыптастыратын когнитология негіздерін, таным және ойлау теориясының мәдениеттанумен өзара байланысын түсіндіреді. Қойылған мақсаттарға сәйкес кәсіби қарым-қатынас саласы шеңберінде оқылатын тілдегі әртүрлі баспа, аудиовизуалды ақпаратты өңдейді.

  • Код ON3

    Жоғары білім берудегі шет тілдерін оқытудың қазіргі әдістемесі мен теориясын және ғылыми зерттеулер әдіснамасын біледі. Зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін тұжырымдамалық және категориялық аппаратты қолданады. Шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру үшін халықаралық стандартты формалар мен бақылау әдістерін қолдануда алады. Зерттеу нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін қолданады.

  • Код ON1

    Ғылым тарихы мен философиясының теориялық негіздері мен әдіснамалық тәсілдерін біледі және түсінеді, басқару психологиясы туралы ғылыми көзқарастарыy білдіре алады, жоғары мектеп педагогикасының негізгі мақсаттарын түсінеді, қажетті ресурстар мен ақпарат көздерін өз бетінше талдай алады.

  • Код ON4

    Оқыту технологиялары. Магистранттар шетел тілін оқытудың әдіснамалық тұғырлары мен дидактикалық ұстанымдарын түсіндіреді, жоғары мектепте шетел тілін оқытудың жаңа технологияларын зерттейді, жаңартылған білім мазмұны тәжірибесінде қолданады.

  • Код ON5

    Ғылым және тәжірибе. Білім алушылар ғылым мен практиканың қазіргі теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктерін, зерттеу тақырыбының негізгі проблемаларын анықтайды, өндірістегі инновациялық технологияларды қолданады. Ғылыми зерттеу жұмысы барысында диссертация тақырыбының өзектілігін, мақсат-міндетін анықтайды, жоспарын құрады, ғылыми әдебиеттермен, дереккөздермен жұмыс жасайды, диссертация жазу кезінде қолдана алады.

  • Код ON6

    Тіл білімінің жаңа салалары. Білім алушылар тіл білімінің өзекті мәселелері, жаңа бағыттары, қағидатары мен тәсілдерін анықтайды, сипаттайды.

  • Код ON7

    Оқу-тәрбие процесінде оқытудың жаңа әдістері мен технологияларын қолданады.

  • Код ON8

    Қорытынды аттестация. Магистранттар білім бағдарламасындағы пәндер бойынша игерген теориялық, практикалық білімдерін кешенді емтихан тапсыру арқылы дәлелдейді. Жүргізілген зерттеу жұмысының нәтижесі магистрлік диссертация қорғау кезінде мазмұндалады.

Top