Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02103 Таңдалған бағытта дизайн, білім беру жүйесінде суретші-дизайнер в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    «Академиялық сурет» пәнін меңгеру міндеті академиялық сызбаның ғылыми және теориялық негіздерін меңгеру, айналадағы шындықтың табиғи объектілерінің шынайы бейнесін қалыптастыру. Міндеттері: академиялық сызбаны меңгеру барысында конструктивті, кеңістіктік, көркемдік және бейнелі ойлаудың, дизайнердің графикалық мәдениетін қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет
    Несиелер: 5

    «Сурет» пәнінің мақсаты - оқушылардың қоршаған әлемді, оның объектілері мен тұлғаларын бейнелейтін заңдар, ережелер мен техниканың сауаттылығын меңгеру; ұзын (көп сессиялы) және қысқа мерзімді сызбаларды жасау әдістері. Мақсаты: табиғаттың шығармашылық қабылдау проблемаларын түсінуге және шешуге бағытталған нақты нысандарды құрудың негізгі заңдары мен ережелерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн және композиция негіздері
    Несиелер: 5

    «Композицияны және дизайн негіздері» пәнін оқу мақсаты дизайн және сәндік өнердегі композициялық заңдар туралы идеяларды қалыптастыру және дизайн және DPI өнеріндегі композицияның композициясын түсіну, пішінді аудару дағдысы, құрамның түсі, пішіннің стилизациясы; баспа, интерьер және өнеркәсіп өнімдері саласындағы шығармашылықты жобалауға саналы көзқарас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    «Өнер тарихы» пәнін оқудың мақсаты жалпы өнертану саласында, соның ішінде ғылыми, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды игерудегі болашақ мамандардың негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: студенттерді эстетикалық, әлеуметтік-мәдени құбылыс, сондай-ақ ғылыми білім объектісі ретінде терең түсінуді қамтамасыз ету; - студенттер арасында қоғамдағы және жеке өміріндегі өнердің рөлін барабар түсіну, басқарушылық қызметте оның мәні; студенттерді көркемдік стильтер мен жүйелілік білімдерін дамыту және архитектуралық және бейнелеу өнерінің стилистикалық эволюциясын дамытуға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түс-тану
    Несиелер: 5

    «Түсті ғылым» пәнін оқып-үйрену мақсаты студенттерге ғылым ғылымы тұрғысынан түстің заңдары негіздерін түсіну және оларды практикада қолдануға үйрету болып табылады. Мақсаты: көркемдік және коммуникативті дизайн тілін қалыптастыру үшін түрлі композициялық құрылымдардың графикалық құралдарымен кеңістіктік көріністі дамыту және трансформациялау принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    «Арнайы сурет салу» пәнін оқып үйрену мақсаты мамандық бейініне түрлі графикалық материалдармен және техниктермен жұмыс істеудің арнайы практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: мамандықтың бейініне сәйкес техникалық сызбалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 8

    Академиялық кескіндеменің мақсаты бейнелеу құралдарын зерттеу емес, сонымен қатар көркемөнерді қалыптастыру жүйесін меңгеру (адам өмірінің, адамның басының, адамның фигурасының және т.б.). Академиялық кескіндемедегі түс бейнелерін түсіну тұрақты дәстүрге ие: Міндеттері: ғарышқа, қоршаған ортаға, жарықтандыруға жататын объектілерді қалай бейнелеу керектігін үйрету; - Табиғатты қатты көру дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі әдістерді пайдалана отырып табиғаттың шынайы бейнесін ұшаққа жазуға қабілеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кескіндеме
    Несиелер: 8

    «Кескіндеме» курсының мақсаты әртүрлі бояу материалдары мен техникасының тұсаукесеріне сәйкес аквариум, гуашь, май, акрилдің суретінен өмір бейнесін зерттеу. Міндеттері: Объектілерді әртүрлі бейнелеу әдістерімен суреттеуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы суреттің қомпозициясы (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    «Арнайы үлгінің құрамы (бейін бойынша)» пәндерін оқып-үйрену мақсаты - мамандықтың профиліне сәйкес студенттің композициялық тұжырымдамасының композициялық дағдылары мен тұтас көзқарастарын қалыптастыру: пәндік ортадағы архитектуралық, кеңістіктік және графикалық нысандар. Міндеттері: профильдік және сыни дизайнерлік ойлаудағы композициялық ойлауды қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік сызба
    Несиелер: 5

    «Инженерлік графика» пәнін оқу мақсаты кеңістіктік қиял мен логикалық ойлау дағдыларын дамыту, жазықтықтағы түрлі бейнелерді құрудың теориялық негіздерін зерттеу; ISO және ESKD (Дизайн құжаттамасының бірыңғай жүйесі) халықаралық стандарттарының талаптарын ескере отырып, сызбаларды әзірлеу және оларды еркін оқып білу. Пәннің мақсаты: инженерлік графика пәнімен танысу және оның даму бағыттары; сызбаларды дамыту принциптерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 6

    «Материалдық мәдениет және дизайн тарихы» пәнін оқып-үйрену мақсаты - студенттерді материалдық мәдениет тарихындағы негізгі кезеңдермен, дизайнды дамытудағы стильдермен, олардың объективті ортада көрінісін, жаңа әмбебап шығармашылық мамандық ретінде жобалаудың ерекшеліктерін қозғайтын факторларды анықтау. Міндеттері: жалпы алғанда мәдениетдегі материалдық мәдениеттің орны мен сипаттамаларын анықтау; дизайнерлік қызметтің ерекшелігі мен әртүрлілігін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көленкі теориясыжәне перспектива
    Несиелер: 6

    «Көлеңкелік теория және перспектива» пәндерін оқу мақсаты - студенттердің білімін, сызықты перспективаларын, ұшақтардағы көлеңкелер құрылымын, техникалық сызбаларды құрудың теориялық негіздерін қалыптастыру. Мақсаты: кеңістіктік көрініс пен қиялды дамыту, сындарлы-геометриялық ойлау мен дағдылар, ғарыштық графикалық модельдерге негізделген кеңістіктік формалар мен қарым-қатынастарды талдауға және синтездеуге мүмкіндік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Профилдік тарихы: Жыhaз тарихы
    Несиелер: 8

    «Жиһаз тарихы» пәнін оқып-үйрену мақсаты - мамандық бойынша, оның ішінде ғылыми-зерттеу, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды меңгеру арқылы тарих саласындағы болашақ мамандардың негізгі құзыреттерін қалыптастыру. Мақсаты: Белгілі тарихи кезеңдерде түрлі елдердегі жиһаз түрлерін және түрлерін дамыту ерекшеліктерін білу, оларды өндіруге арналған материалдар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сызба геометриясы
    Несиелер: 6

    «Сызба геометрия» пәнін оқытудың мақсаты: - болашақ дизайнердің конструктивті-геометриялық білімінің алғышарттарын қалыптастыру. Тапсырмалары: болашақ дизайнердің бастапқы конструктивті-геометриялық білімді игерумен қатар, студенттерге сызбаларды орындау үшін және құрастыру үшін теориялық негіз бен базалық білім беріледі, сонымен қатар сызбаларды оқу мен онан әрі қарай мамандардың инженерлік-графикалық дайындығын қалыптастыратын «Инженерлік графика», басқа да пәндерді жақсы меңгерулері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Профилдік тарихы: Костюм және сән тарихы
    Несиелер: 8

    «Костюмдер мен сән тарихы» пәндерін оқытудың мақсаты - тарих саласындағы мамандардың, оның ішінде ғылыми-зерттеу, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды игерудің негізгі біліктілігін қалыптастыру. Міндеттері: білімді қалыптастыру костюмнің стилистикалық әртүрлілігі, оның тарихи өзгергіштігі және коммуникативті әлеуеті туралы ойлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Профилдік тарихы Таңба графикасының тарихы
    Несиелер: 8

    «Графика және баспа ісі тарихы» пәнін оқып-үйрену мақсаты болашақ мамандардың тарих саласындағы мамандарының біліктілігін, оның ішінде ғылыми-зерттеу, коммуникациялық және ақпараттық дағдыларды қалыптастыру. Мақсаты: бейнелеу өнері және дизайн саласындағы негізгі мәдениет пен кең білімге ие, жоғары сапалы мамандар даярлау, графикалық және баспа өнері өнерінің даму ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Aрнайы сурет (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    Арнайы сурет (бейін бойынша) пәннінің мақсаты: жазықтықта сурет салудың тереңдетілген сарамандық дағдысы мен біліктілігін мамандықтың бейіні бойынша қалыптастыруға бағытталған. Тапсырмалары: бейнелеудің графикалық құралдар мен әдістерін қалыптастыру арқылы сурет салу: қыйялды дамыту, абстракты және композициялық ой-талғам, әртүрлі материалдарда (көмір, карандаш, автоқалам, маркер, тущь) жұмыс жасай білу мен нұсқаға қарап, ойдан сурет сала білу дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалтану
    Несиелер: 5

    «Материалтану» пәнін оқып-үйрену мақсаты сәулеттік, өнеркәсіптік және графикалық салаларда қолданылатын материалдардың қасиеттері туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Мақсаты: қасиеттерінің физикалық сипаты, негізгі қасиеттерін білу, өндірістің негіздері, құрылыстың номенклатурасы және сипаттамасы, өнеркәсіптік және әрлеу материалдары; сәулеттік дизайндағы, графикалық тәжірибеде қолдану әдістері, әдістері мен принциптері; пластикалық беттерді өңдеу әдістері және оның көлемдік элементтерге айналуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн объектілерінің жобаcы I (сала бойынша): Экстерьер және интерьер дизайны
    Несиелер: 5

    Дизайн нысандарын жобалау I (бейін бойынша) Экстерьер және интерьер дизайны I. – пәнін оқытудың мақсаты: қалалық орта нысандары мен өндірістік дизайн нысандарын жобалаудағы практикалық дағдыларды қалыптастыру. Тапсырмалары: интерьер дизайнының концептуальды жобасын жасақтаудағы дағды мен негізгі біліктілікті қалыптастыру, студенттерді интерьер және экстерьер дизайны саласындағы кәсіби жұмысқа үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн объектілерінің жобаcы I (профиль бойынша): Киім дизайны және модельдеу
    Несиелер: 5

    «Дизайн объектілерін жобалау 1 (бейін бойынша)» пәнін оқып үйрену мақсаты киімдерді жобалау және модельдеу туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: киім туралы жалпы ақпаратпен танысу, оны қалыптастыру, жобалау мақсаттары үшін бастапқы деректер; киімнің негізін сызуды жобалау және модельдеу; өнеркәсіптік дизайн объектілерін жобалаудағы практикалық дағдылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайн объектілерінің жобаcы I (профиль бойынша): Графикалық және жарнамалық өнімдерді дизайндау және жобалау
    Несиелер: 5

    «Дизайн объектілерін жобалау 1 (бейін бойынша)» пәнін оқып үйрену мақсаты графикалық дизайндағы кәсіби дизайнды қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: студенттерді жобалаудың әдістерімен және процестерімен таныстыру, бастапқы алғышарттарды талдау ретінде объектіде жұмыс істеу әдістері; проблеманы, аналогты, салыстырмалы-типологиялық, графикалық, жарнамалық және дизайн өнімдерін түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи компьютерлік бағдарламалар I MCP 3221/ Modern computer programs I
    Несиелер: 5

    «Қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар I» курсының мақсаты қазіргі заманғы инновациялық бағдарламалар саласында білім қалыптастыру; Студенттерде шығармашылық және инженерлік ойлауды дамытудың кілті Міндеттері: әртүрлі дизайн бағдарламаларында жұмыс істеу дағдыларын дамыту. ArchiCAD, SweetHome 3D, IKEAHomePlanner, Дизайнер, 3DGoogleSketchup.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайндағы заманауи материалдар (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    «Заманауи материалдар» пәнін оқып үйрену мақсаты - классификацияның негізгі қасиеттерін, қасиеттерінің физикалық мәнін, өндірістің негіздерін, құрылыстың, аяқтау, баспа материалдарының номенклатурасын және сипаттамаларын зерттеу; Архитектуралық дизайндағы, өнеркәсіптік тәжірибеде қолдану әдістері Міндеттері: түрлі әрлеу материалдарын пайдаланудың техникалық мүмкіндіктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шрифт
    Несиелер: 5

    «Қаріп» пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің тарих, морфология және шрифт эстетикасы саласындағы теориялық білімдерін алу. Тапсырмалар: Әртүрлі құралдар мен әдістердің шрифтімен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру, түрлі қаріп графикасында жұмыс істеу мүмкіндігі; әртүрлі каллиграфия түрінде, сондай-ақ баспа басылымдарының кейбір жерлерінде қаріптің құзыретті пайдалануы, баспа басылымдарының түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 5

    «Арнайы кескіндеме» (профиль бойынша) пәнін оқып-үйрену мақсаты бейнелеу өнері және композициялық құрылыстың академиялық реалистік мектебін (профиль бойынша) әрі қарай зерттеу болып табылады. Міндеттері: қиялдың дамуы және шығармашылық ойлаудың қалыптасуы, профильдегі кескіндеме дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі құралдар мен әдістермен жұмыс істеу әдістері (витраждар, фрескалар, әшекейлер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Элементтердің және процестердің дизайны (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    «Дизайн элементтері мен процестері (бейін бойынша)» пәнін оқу мақсаты сәулеттік дизайндағы элементтер мен процестердің ролі мен маңыздылығын, сәулет-дизайнерлік, индустриалды, графикалық дизайнның теориялық негіздерін зерттеу болып табылады. Міндеттері: сәулеттік дизайн объектілерінде әлеуметтік-функционалдық процестерді зерттеу, графикалық тілмен танысу, объективті орта объектілерінің имиджі үшін техника, дизайн-жобалау кезеңінде жобалау құжаттамасы: жақсарту элементтерінің жобалық сызбалары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графикаI
    Несиелер: 5

    «Компьютерлік графика I» курсының мақсаты студенттерді компьютерлік графиканың (КГ) негізгі концепцияларымен және оның көлемімен таныстыру. Пәндерді оқып-үйрену барысында оқушы растра және векторлық графикамен жұмыс істеу кезінде қажетті білімге ие болады, содан кейін олардың кәсіби қызметінде тиімді пайдаланыла алады. Курс Adobe-дан Illustrator және Photoshop графикалық пакеттерінің негізгі аспаптық функцияларын меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ою-өрнектің өнеріжәнеою-өрнектегі этникалық стилі
    Несиелер: 5

    «Ою-өрнектегі сәндік-этнопсихология» пәнін оқып үйрену мақсаты әртүрлі халықтардың сәндік-қолданбалы өнерін дамытудың негізгі кезеңдерінің хронологиясын зерттеу, өрнектің барлық түрлерінің шығу тегінің тарихы мен географиясын және этнопсихология тұжырымдамасын білу болып табылады. Мақсаты: студенттерді сәндік өнердің әмбебап мотивтері мен композицияларымен таныстыру, семантикалық бейнені көркемдік сәндік кескінге айналдыру механизмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Графикалық және жарнамалық өнімдерді дизайндау және жобалау II
    Несиелер: 5

    Дизайн нысандарын жобалау II (бейін бойынша) пәнін оқытудың мақсаты; графикалық жобалау мен жарнама бұйымдарын жобалаудың практикалық тәжрибесін әріқарай үйрену. Тапсырмалары: Графикалық, жарнамалық мүдделер мен әдіс – тәсілдерінің жаңа тұстарын игеру, графикалық, жарнамалық бұйымдардың жабдықталуы дағдысын игеру, өндірістік бұйымды өндіру үшін қажетті құралдарды таңдай білу біліктілігін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Mүсін және мүсін-пластикалық модельдеу
    Несиелер: 10

    «Мүсін және мүсін-пластикалық үлгілеу» курсының мақсаты - мүсін-пластикалық модельдеу техникасында теориялық білімдер мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру, студенттерге көлемді-кеңістіктік модельдеу құралдарын дұрыс пайдалану жолын үйрету. Міндеттері: Студенттерді мүсіндік-пластикалық модельдеудің әртүрлі әдістерімен таныстыру, барлық көрнекі материалдардың мүмкіндігін зерттеу, өнердегі техникалық қолдануды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Типографика
    Несиелер: 6

    «Типография» пәнін оқып үйрену мақсаты графикалық дизайн түрлерінің негізгі ұғымдарының тұтас көрінісін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: бейнелі, экспрессивті, композициялық міндеттерді шешудің ықтимал тәсілдерін түсінуді кеңейту; болашақта кәсіптік және шығармашылық дамуға және оқушыны жетілдіруге арналған практикалық дағдыларды игеруге арналған нақты білім.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Киім дизайны және модельдеу II
    Несиелер: 5

    Дизайн нысандарын жобалау II (бейін бойынша) Киім модельдеу және Конструециялау II – пәнін оқытудың мақсаты: Костюм жабдықтау (модельдеу) үрдісі кезінде материалмен жұмыс орындаудың теориялық және практикалық дағдыларын көрсетуді көркемөнерлік, практикалық жағдайда қалыптастыруды көздейді. Тапсырмалары: өндірістік дизайнның заманауй тенденцияларын игеру; өздерінің жобаларында өнеркәсіптік өндірістің жаңалықтарымен ғылыми-техникалық жетістіктерді пайдалана білулері; болашақ маман-дизайнерлердің теориялық, практикалық қызметкерлікке қызығушылықтарын тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Адамның пластикалық анатомиясы
    Несиелер: 10

    Адамның пластикалық анатомиясы" пәні бойынша студенттерді пәннің мәні мен ерекшелігі, мүсіннің даму тарихы, адамның пластикалық анатомиясы туралы білімдермен қаруландырады. Міндеттері: Білім алушылардың адам анатомиясының құрылысын және практикалық қызметте білімді, дағдыны қолдану заңдарын меңгеру; адам денесінің құрылысын түсіну, адам тұлғасын тегіс және көлемді қозғалыста құру әдістемесімен танысу; адам тұлғасын көркемдік-анатомиялық талдауға және одан туындайтын мақсаттылық, Сұлулық және дизайнерлік-эргономикалық ойлау сезіміне қызығушылық.; -көлемді-кеңістіктік көру және сурет салу білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн объектілерінің жобаcы II (профиль бойынша): Экстерьер және интерьер дизайны II
    Несиелер: 5

    Дизайн нысандарын жобалау II (бейін бойынша) Экстерьер және интерьер дизайны II.- пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді әрмен қарай Интерьер және экстерьер дизайнының негізгі түсініктер мен дағдыларды қалыптастыру мен қатар интерьер дизайны мен экстерьер дизайнының концептуальды жобалауларының әдістемесі мен қағидаларын; интерьер мен экстерьер стильдерінің тарихын зерттеу арқылы дағды қалыптастыру. Тапсырмалары: интерьердің тарихи стильдерінің негізіде шығармашылық концепция қабылдап, экстерьер мен интерьердің эскиздерін жасақтау негізінде шығармашылық жұмысты орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көшпенділердің элементтерімен декоры
    Несиелер: 5

    «Көшпенділер үйінің элементтері мен жиһазы» пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің киіз үйге деген түсінігін қалыптастыру, оның тарихы, киіз үйдің сыртқы түрінің ерекшеліктерін көруге үйрету. Міндеттері: студенттерді қазақ халқының ұлттық үйімен, киіз үймен және негізгі ғимараттарымен таныстыру; өз халқының ұлттық өміріне когнитивті қызығушылықты дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түрлі материалдардың дәстүрлі ұлттық өнімдері
    Несиелер: 10

    «Әртүрлі материалдардан дәстүрлі ұлттық өнім» пәнін оқып үйрену мақсаты - дәстүрлі қолөнерді дамыту тарихы, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы қосымша дағдылар туралы теориялық білімді қалыптастыру. Мақсаттары: өнімді ұлттық стильде насихаттау және өнер және дизайндағы ұлттық кодексті сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макеттеу
    Несиелер: 5

    «Орналасу» пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің бейнелеу және кеңістіктік ойлауын дамыту. Міндеттері: пішін және түс түсіру сезімін дамыту, модельдеу мен модельдеудің практикалық және теориялық әдістерін меңгеру, өзін-өзі көрсету дағдыларын дамыту, модельдеу техникасын меңгеру «Сызба геометриясы», «Композицияны және дизайн негіздері» пәндерін оқып үйрену кезінде алынған техникалық дағдыларға негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнімдерді модельдеу және жобалау (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    Профиль бойынша «Модельдеу және жобалау өнімдері» пәнін оқып-үйрену мақсаты профиль бойынша модельдеу мен жобалаудың практикалық және теориялық әдістерін меңгеру, өзін-өзі білу дағдыларын дамыту және оларды ары қарай кәсіби қызметте қолдану мүмкіндігі. Міндеттері: Өнімдерді модельдеу және жобалау әдістерін игеру және мамандықтар бойынша шығармашылық қызметке кәсіби дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Kiріктірілген Оқытуының практикумы *
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерді ғылыми-әдістемелік негізде оқытудың әдістемелік және педагогикалық қолдау және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды оқытуға үйрету.Қазіргі міндеттері: әртүрлі сабақтарды дайындауда шығармашылық көзқарастарды білу және оқыту әдістемесі; білім беру үрдісін ұйымдастырудың дәстүрлі емес тәсілдері мен формаларын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн типологиясы (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    «Дизайн типологиясы (профиль бойынша)» пәнін оқып-үйрену мақсаты дизайнерлік қызметтің алуан түрлілігінің жалпы идеясын, осы қызметтің нәтижесі бойынша дизайн өнімдерінің алуан түрлерін қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: аймақтың назарын ескере отырып, композициялық ұйымның негізгі әдістерін, принциптері мен әдістерін зерттеу; Типологиялық дизайн моделі: өндірістік объектілерді жобалау, графикалық дизайн, әлеуметтік коммуникация дизайны, экологиялық дизайн және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Комплекстік өнімдерді жобалау
    Несиелер: 5

    «Интегралды өнімді жобалау» пәнін оқып-үйрену мақсаты болашақ маманның белгілі бір өндірістер мен өнім топтарында, сондай-ақ жекелеген өнімдермен тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: мамандықтың әртүрлі салаларындағы интеграцияланған өнімді жобалау әдістерін игеру және барлық мамандық профильдерінде шығармашылық қызметке кәсіби дайындықты қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық стильде сувенирлар мен бұйымдарды жобалау
    Несиелер: 10

    «Кәдесыйлар мен бұйымдарды ұлттық стильде жобалау» пәнін оқудың мақсаты шығармашылық ойлау мен қиял қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: саз материалдарында ұлттық стильдегі сәндік мүсіндердің жобалары мен эскиздерін әзірлеу дағдыларын игеру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика II
    Несиелер: 10

    «Компьютерлік графика II» курсының мақсаты студенттерді компьютерлік графиканың (CG) негізгі концепцияларымен және оның көлемімен таныстыру. Пәндерді оқып-үйрену барысында оқушы растра және векторлық графикамен жұмыс істеу кезінде қажетті білімге ие болады, содан кейін олардың кәсіби қызметінде тиімді пайдаланыла алады. Курс Adobe-дан Illustrator және Photoshop графикалық пакеттерінің негізгі аспаптық функцияларын меңгеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі компьютерлік бағдарламалар II
    Несиелер: 10

    «Қазіргі заманғы компьютерлік бағдарламалар II» курсының мақсаты - заманауи инновациялық бағдарламалар саласында қосымша білім қалыптастыру; студенттерде шығармашылық және инженерлік ойлауды дамытудың кілті. Міндеттері: әр түрлі жобалау бағдарламалары бойынша жұмыс істеу дағдыларын дамыту. ArchiCAD, SweetHome 3D, IKEAHomePlanner, Дизайнер, 3DGoogleSketchup.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстанның заманауи өнері
    Несиелер: 5

    «Қазақстанның заманауи өнері» пәнін оқып үйрену Қазақстандағы заманауи өнер тарихындағы болашақ мамандардың негізгі білімдерін қалыптастыру болып табылады, оның ішінде зерттеу, коммуникация және ақпараттық дағдылар. Қазіргі бейнелеу өнерінің, суретшілердің және Қазақстанның бейнелеу өнерінің стилистикалық эволюциясының жүйелік білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік өнімдерді ұлттық стильде жобалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - дизайнерлік жұмысының практикалық аспектілерін, өнеркәсіптік өнімдердің жобалау әдістерін және ұлттық кодексті / контексті. Мақсаты: жобалаудың негізгі мәнерлі құралдары туралы студенттердің білімін жүйелендіру және тереңдету; индустриялық дизайнның экспрессивті құралдарын таңдау, пайдалану қабілеттілігін қалыптастыру, жобаның кезеңдерін және дәйектілігін жоспарлау, нәтижелерді талдау; деректерге негізделген студенттердің болжау қабілеттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Баспа графикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіби (өнеркәсіптік) практиканың мақсаты конструкторлық мәселелер бойынша теориялық білім кешенін нақты бір ұйымның қызметіне шоғырландыру, тереңдету, жүйелеу және бейімдеу болып табылады және конструкторлық техникада практикалық дағдыларды игеру болып табылады. Өнеркәсіптік практиканың міндеттері: - бағдарлама арқылы алынған білімдер мен дағдыларды тәжірибеге енгізу; - композицияны құрастыру, пропедевтиканың заңдарын практикада қолдануға дағдыландыру; - «Көлем», «Ғарыш», «Түс», «Графика» ұғымымен жұмыс істей білу; - конструкцияны білу тәжірибесін енгізу. Жұмыс тәжірибесі үш бағыт бойынша жүргізіледі: графикалық дизайн, интерьер дизайны, киім дизайны

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ халқының дәстүрлі қолөнері
    Несиелер: 5

    «Қазақ халқының дәстүрлі кәсіпкерлігі» пәнін оқыту мақсаты; - қазақ халқының дәстүрлі кәсіпкерлігін сақтап қалу мен насихаттау; ұлтымыздың дәстүрлі мәдениетінің құндылықтарын жас ұрпақ санасына сіңіру. Тапсырмалары: көшпенді қазақтардың дәстүрлі кәсіпкерлігінің пайда болу ерекшеліктері, мүліктік қажеттілігі, технологиялары мен тарихы туралы білім қалыптастыру; халықтық кәсіпкерлік бұйымдарды материалда орындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ұлттық костюм дизайны
    Несиелер: 6

    «Ұлттық киімнің дизайны» және «Өнеркәсіптік өнімдерді ұлттық стильде жобалау» пәнін оқудың мақсаты ұлттық киім, ұлттық киім үлгісіндегі өнеркәсіп өнімдерін жобалаудың заманауи және жаңа перспективалық көркемдік әдістерін дамытудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: қабілеттерін қалыптастыру: костюмдер мен өнеркәсіптік өнімдердің көркемдік шешімін талдау және синтездеу; шығармашылық және конструктивті ойлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кескіндеме өнері және технологиясы
    Несиелер: 5

    «Кестелеу өнері мен технологиясы» пәнін оқытудың мақсаты, болашақ дизайнер маманның арнайы кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуына қажетті дағдылар мен біліктіліктер бейнелеу өнері мен сәндік-қолданбалы өнер тәсілдерін жүйелі меңгеру арқылы (БейӨ,СҚӨ) қалыптасады. Тапсырмалары: СҚӨ – түрлеріндегі білім жүйесін қалыптастыру, қолдан кестелеудің әдістері мен дағдыларын арнайы тәсілдер арқылы меңгеру; станокты және компютерлік графика құралдары арқылы қолдан кестелеу бұйымдарының эскизін жасақтаған кезде ізденімпаздық, көрнекі материалдар қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Фотосурет
    Несиелер: 8

    «Фотография» пәнін оқып үйрену мақсаты фототехнология тарихы, фотосурет эволюциясының тарихы және дизайн және жобаны әзірлеуде фототехнологияларды қолдану саласында теориялық білімді алу болып табылады. Мақсаттары: жалпы көркем, кәсіби және эстетикалық мәдениетті арттыру үшін сандық камерамен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қағаз пластикасы
    Несиелер: 5

    «Қағаз пластиктері» пәндерін оқып-үйрену мақсаты визуалды мәдениет, көркемдік және көркем ойлау, дизайндағы / дизайнерлік объектілерді жобалау саласында жоғары кәсіптік білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: көлемдік формалармен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Жарнаманың арнайы түрлері
    Несиелер: 5

    «Жаранманың арнайы түрлері» пәнінің мақсаты: - студенттерді жарнама саласындағы ғылыми – практикалық біліммен қаруландыру, жарнама қызметінің комерциялық түрлері мен алғышарттарымен таныстыру. Тапсырмалары: болашақ мамандарды жарнама қызметінің коммуникациялық оңтайлы түрі ретінде әдістерін меңгерумен жарнама нарығындағы дағдыларды үйренуге, жарнама ұсыну әдістерін тұтынушыларға жеткізе білу мен қатар жарнама құралдарын қолдану әдістерін үйрену және жарнама бұйымдарын жобалау мен материалда орындау; жарнаманың заңнамалық әдістерін реттеу мен оның құылғыларын үйрену болып табылады.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Көлемді формалардың архитектурасы
    Несиелер: 5

    «Көлемді нысандар архитектоны» курсын оқытудың мақсаты студенттердің сәулет өнері туралы білімдерін кеңейту, қағаздан конструкциялау әдістері, макеттеу. Тапсырмалары: көлемді сәулет композицияларын қалыптастыру дағдысы, қолданысқа қажетті көркем мүдде факторлары мен аңғарымпаздықты дамытуға негізделген; образдық, көлемді-кеңістікте ойлай білу, коммуникативті құзыреттілік, көлемді композицияға деген қызығушылық пен талғамды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Эргономика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - эргономикадағы қажетті теориялық білімді қалыптастыру және осы білімдерді жобалау, салу және модерациялауда қолдану. «Эргономика» курсының негізгі мақсаттары: 1. Инженерлік және жаратылыстану ғылымын дамытудың негізгі бағыттары мен негізгі бағыттарын, қоғамның негізгі экологиялық мәселелерін түсіну. «Адам-машина» жүйесінде адам факторларын анықтау, эргономикалық талдау әдістерін меңгеру. Оператордың үстінен жұмыс істеуге бағытталған жаттығулар жиынтығы болуы керек.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Дәстүрлі тоқу
    Несиелер: 5

    «Дәстүрлі тоқымашылық» пәнін оқытудың мақсаты кілем тоқу мен қазақ халқының сәндік-қолданбалы өнері туралы тыңғылықты білімді болашақ мамандарда қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалары: қазақ кілемдерінің негізгі түрлері мен жасалу технологиясымен таныстыру (киізтекемет, тұскиіз (сырмақ), түкссіз, түкті қазақ кілемдері); қазақ кілемдерінің практикалық жасалу үрдісі мен дайындау дағдысын қалыптастыру (текемет, сырмақ, тұскиіз, кестелі қазақ кілемі); ою-өрнектер туралы білімдерін жетілдіру (қазақ кілемдеріндегі ою-өрнектердің орналасуы мен реттілігі, өрнектелу тәсілдері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ұлттық нақышғы декоративтік мүсіндердің дизайні
    Несиелер: 5

    «Ұлттық нақыштағы сәндік мүміндер дизайны» - пәнінің мақсаты: - жаңа заман жағдайында дәстүрлі ұлттық өнерді сақтау мен насихаттау. Тапсырмалары: ұлттық нақыштағы мүсіндердің түрлері мен жанрларымен танысу; материалдар мен құрылғылар, мүсіншінің құралдары; ұлттық дәстүрлер мен әдет – ғұрыптары; фор-эскиздер дайындағанда практикалық дағдыларды қалыптастыру және ұлттық нақыштағы мүсін пластикасымен жұмыс орындау

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Код ON11

    мамандану талаптарына сәйкес әрбір түлек жобалау дизайны бойынша тыңғылықты білімді игерген, дизайндық білім берудегі инновациялық мүдделерді жүзеге асыратын; көркем-графикалық дағдылар қалыптасқан, экологиялық таза және дәстүрліемес материалдардан жобаларды орындау мен жабдықтауды меңгерген

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану; эстетикалық сауатты кеңістіктік мекендеу ортасын, қоғам мәдениеті мен білім беруді дамытуда өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын сыни түсіну

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON6

    түстану, кескіндеме, композиция негіздері, инженерлік графика, сызба геометрия, мүсіндеу, заманауй материалдар технологиясы, қазақ халқының дәстүрлі қолөнерінің тарихи даму кезеңдерін, жиһаз, баспагерлік, киім дизайны және Қазақстанның қазіргі заман бейнелеу өнерінің болашақтағы бағыты мен дизайнның жағдайы туралы білімін қолдану

  • Код ON9

    ұлттық нақышы бар бұйымдар мен объектілердің мәнерлі көркемдік бейнесін жасау үшін композициялық құралдарды қолдану; бағдарламалық қамтамасыз етудің әртүрлі құралдарының көмегімен жазық, көлемді, графикалық және кеңістіктік нысандарды модельдеу қабілеті

  • Код ON8

    дизайн бұйымдарын мамандану талаптарына сәйкес жобалау әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, бұйымның эскиздік және көрнекі көрінісін, нысанның ішкі, сыртқы кеңістіктік ортасын көрсете алады

  • Код ON12

    кәсіби қызметтің негізгі тәсілдерін (өлшеу, пішу,модельдер сызбалары және нысандардың макеттері), сонымен қатар жобалық есептерді шешу тәсілдерін және жазықтықтағы бейнелер тәсілдерін меңгеру. Тігін өндірісінің, материалтану, машинатану негіздерін, дизайн негіздерін, безендіру өнерінің негіздерін білу; CorelDraw, PhotoShop, 3DStudio және т. б. компьютерлік графикалық бағдарламаларды меңгеру.

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON4

    жеке қызметте ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін пайдалану; кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайларда икемді және ұтқыр болу; білім беру және ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану; ақпараттық көздерді пайдалану (мультимедиялық оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, ТВ-технологиялар, Интернет-желі мүмкіндіктері)

  • Код ON7

    қаріптік мәдениетті, эргономиканы, графика мен оны басып шығару түрлерін, дизайн элементтері мен процестерін, фотографиканы, көлеңкелер теориясы мен келешегін, макеттеу негіздерін, техникалық модельдеу мен дизайнерлік бұйымдарды қазіргі заманғы конструкциялау қағидаттары мен әдістерін қолдану

  • Код ON10

    қажетті ақпарат жыйнау, ақпаратты түрлендіру, ғылыми материалдар жыйнау; өзбетінше және шығармашылықпен жобаалды зерттеулер, жоба мақсатын айқындау, тапсырмаларды нақтылау, шешу жолдарын анықтау, шыққан нәтижелерді саралап осы білім деңгейін кәсіби дәрежеде қолдану; белсенділік пен кәсіпкершілікке бейімділік

Top