Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10106 Медициналық-профилактикалық іс (Бейінді бағыт) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті

  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент
    Несиелер: 2

    Менеджменттің ғылым және практика ретінде анықтамасы. Менеджмент эволюциясы: менеджменттің пайда болу шарттары мен алғышарттары, менеджмент мектебі. Басқарудың негізгі функциялары: жоспарлау, ұйымдастыру, уәждеу және басқару. Басқару процесінің принциптері мен элементтері. Шешім қабылдау алгоритмі. Басқарушылық шешімдердің тиімділігі үшін шешім қабылдау әдістері мен шарттары. Адами ресурстарды басқару. Топтық динамика және жанжалдарды шешу. Менеджердің жеке тұлға ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Медициналық-профилактикалық ісіндегі жобалық менеджмент
    Несиелер: 4

    Жобалық менеджменттің пайда болу тарихы. Жобалық басқаруды дамыту факторлары мен алғы шарттары. Шет елде жобаларды басқару әдістерінің даму эволюциясы. Жобаның тұжырымдамасы мен мәні. Идеяны қалыптастыру және жоба тұжырымдамасын әзірлеу. Жобаларды басқарудың мәні. Жобаның өмірлік циклі. Жобалардың түрлері. Жобаның мақсаты мен стратегиясы. Жобалық орта. Жобаға қатысушылар. Жоспарлау процестері, олардыңж обаны басқару процестеріндегі орны мен рөлі. Жұмысты бөлу құрылымы. Жоспарлау принциптері. Жоспарлаудың негізгі және көмекші процедуралары. Жоба мазмұнын жоспарлау. Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін, зерттеудің артықшылықтары мен кемшіліктерін тұжырымдай отырырып, зерттеу жүргізу алгоритмі. Ғылыми-практикалық зерттеулерді жоспарлау мен жүргізудің ұйымдастырушылық-әдістемелік негіздері (ғылыми-практикалық зерттеулердің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдап, оны іс жүзінде жүзеге асырудың жоспары мен бағдарламасын жасау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эпидемиологиялық ауруларды бақылаудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Инфекциялық және инфекциялық емес ауруларды зерттеу және бақылау. Эпидемиологиялық диагностика. Эпидемияға қарсы іс-шаралардың мазмұны және оны ұйымдастыру негіздері. Инфекциялық ауруларды қадағалау. Жұқтыру және таралу шаралары. Инфекцияның динамикасы. Эпидемиялық қисықтар. Ауруды тергеу. Epidinfo көмегімен деректерді енгізу формасын жасау. Мәліметтерді енгізу / деректерді талдау. Үлгіні бағалау негіздері. Статистикалық қорытынды жасаудың теориялық негіздері. Өршулерді тексерудегі аналитикалық эпидемиологиялық зерттеулер. Көп өзгермелі талдау мен логистикалық регрессияны пайдаланып өршуді зерттеу. Өршуді тергеудің практикалық аспектілері. АИВ / ЖИТС эпидемиологиясы. АИВ / ЖИТС-ны қадағалау. Гепатиттің эпидемиологиясы. Аэрозольді тасымалдау механизмі бар аурулар эпидемиологиясы. Ішек инфекцияларының эпидемиологиясы. Трансмиссивтік таралу механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы. Контактілік тасымалдану механизмі бар инфекциялардың эпидемиологиясы. Төтенше жағдайларда санитарлық эпидемияға қарсы шараларды ұйымдастыру. Тұрғындар үшін биоқауіпсіздікті қамтамасыз ету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқару психологиясы ғылым ретінде. Басқару үлгілері. Ұйымда топты басқару. Жетекші басқару субъектісі ретінде. Жетекшінің қызметі. Көшбасшылықтың пайда болу теориясы.Ұйымдастыру мәдениеті. Басқарушылық қарым-қатынас. Ұйымдағы кіші топты басқару. Ұйымдағы орындаушы. Қазіргі ұйымның басшысы және көшбасшысы. Ұйымдағы қақтығыстарды басқару. Басшының қызметі. Басшылық және көшбасшылық стилі. Кадрлық процестерді басқару. Басшының имиджі. Жеке имиджді басқару әдістері Кәсіби бейімделу. Жария сөз сөйлеу технологиясы. Қарым-қатынастың бейвербальды құралдары, оларды басқару қарым-қатынасында қолдану. Коммуникативтік құзыреттілік түсінігі. Коммуникативтік құзыреттілік деңгейлері. Тиімді келіссөз процесінің психологиясы. Қызметкерлерді ынталандыру. Персоналды ынталандыру теориясы. Стресс. Эмоционалдық жағдайларды реттеу. Қақтығыстарды басқару. Орындаушылардың психологиялық түрлері. Басқару стилінің тиімділігі мәселесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Вакцинология
    Несиелер: 4

    Белсенді, пассивті иммунитетті тудыратын дәрілер. Тұрғындарды жоспарлы иммундау. Эпидемиологиялық көрсеткіштер бойынша иммундау. Иммундауға жалпы және жеке қарсы көрсеткіштер. Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің иммундау туралы бұйрықтары. Қазақстан Республикасы Үкіметінің иммундау туралы қаулылары. Жоспарлы иммундауды ұйымдастыру. Вакцинациялау жұмыстарын есепке алу. Иммундауға жататын тұрғындар контингентін есепке алу. Иммундау және иммунизациядан кейінгі вакцинаны бақылауға қоятын талаптар. Иммундауға жататын балаларды иммундаумен қамтуды есептеу. Иммундауға қарсы жағдайларды және иммунизацияның асқынуын тергеу. Алдағы уақытқа арналғанжаңавакциналар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адамның заманауи тамақтануының әлеуметтік-медициналық аспектілері
    Несиелер: 4

    Гигиеналық тәрбие. Салауатты өмір салтының негіздері. Денсаулық түрлері. Денсаулықты қамтамасыз ету факторлары. Өмір салты және оның компоненттері. Рационалды тамақтану құрылымында қалыптасудағы әлеуметтік-экономикалық факторлардың рөлі. Фактор тамақтану және денсаулық халық. Алименттік-тәуелді аурулар және олардың алдын алу. Аурулардың пайда болуындағы тамақтанудың рөлі. Қазіргі тамақтану мәселелері. Қоршаған орта факторларының қолайсыз әсері жағдайында халықтың тамақтануы. Тамақ өнеркәсібіндегі нанотехнологиялар. Егде жастағы адамдардың әлеуметтік-медициналық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 2

    Мамандық бойынша мәтіндерді танысу, іздеу, зерделеу және қарау дағдыларын қалыптастыру; лингво-мәдениеттану кешендерін жүзеге асыру; диалогтік, монологиялық сөйлеу, резюмалау дағдыларын дамыту, ғылыми жұмыстармен байланысты баяндамалар жасау және мамандық бойынша әңгіме жүргізу; ақпараттық және кәсіби сипаттағы хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Курстың пәндік мазмұны когнитивті-лингвокультурологиялық кешендерде ұйымдастырылады.: * коммуникативтік сала, • Кәсіби бағытталған сала.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрғындар қауіпсіздігінің радиациялық және экологиялық аспектілері
    Несиелер: 4

    Халықтың радиациялық қауіпсіздігі саласындағы негізгі проблемалар. Қоршаған орта объектілерінің техногендік радионуклидтермен ластануы. Иондаушы сәулеленудің биологиялық әсерінің ерекшеліктері. Иондаушы сәулелену көздерін (иск) өнеркәсіптің, ғылымның, медицинаның әртүрлі салаларында пайдалану, ядролық реакторлар мен атом электр станцияларын салу. Адамды иск-нің зақымдаушы әсерінен қорғау, адамдардың кәсіби қызметі немесе қоршаған ортада болуы процесінде иск-мен жанасуы кезінде, ықтимал авариялық жағдайлар кезінде қалыпты (оңтайлы) санитариялық-гигиеналық жағдайларды қамтамасыз ету, сондай-ақ табиғи және антропогендік ортаны радиоактивті ластанудан қорғау. Ерекше және ерекше емес сипаттағы сәулеленудің салдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы биостатистика
    Несиелер: 4

    Биомедициналық зерттеулердің нәтижелерін өңдеуде статистикалық бағдарламалар, корреляциялық талдау, регрессиялық талдау, дисперсиялық талдау, құбылыстар динамикасын талдау әдістері, параметрлік емес критерийлерді қолдану, ғылыми мақалалар жариялау, тұрғындар денсаулығының статистикасы. Ғылыми зерттеулерді жоспарлау.Статистикалық модельдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоршаған орта мен жұмыс ортасының гигиеналық факторларының қауіптілігін бағалау әдістемесінің негіздері
    Несиелер: 6

    Денсаулыққа қауіп түсінігі. Денсаулыққа қауіп факторлары. Халық денсаулығы үшін қауіпті бағалаудың негізгі кезеңдері. Когорттық зерттеудегі денсаулыққа қауіпті сандық бағалау. Салыстырмалы тәуекел және енгізілген тәуекелдің этиологиялық үлесі Референттік доза, референттік концентрация, канцерогендік потенциал факторы түсінігі. Денсаулыққа қауіпті бағалау зерттеулеріндегі сандық экспозиция шаралары. Ағзаға зиянды заттардың мөлшерін есептеу алгоритмдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    Профилактикалық медицинадағы зерттеулер -халықтың әл-ауқатының сан-эпидін қамтамасыз етудегі проблемаларды анықтауға қабілетті, - инфекциялық және инфекциялық емес аурулардың алдын алу бойынша ғылыми жобаларды әзірлеу дағдыларын меңгерген. - Денсаулық сақтау саласындағы алдын алу бағдарламаларын әзірлеу және бағалау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON4

    Медициналық-профилактикалық істің көшбасшысы және маманы - - ауруларды санитарлық-эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру саласындағы дағдыларды көрсетеді. - эпидемиологиялық жағдайдың ағымдағы жағдайын және ықтимал төтенше асқынуларды бағалайды. - стратегияны әзірлеу және практиканы жетілдіру үшін аналитикалық дағдылары бар. - халықтың денсаулық жағдайын кешенді бағалау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON1

    Басқару денсаулық- сақтаудағы басқарудың негізгі қағидаттары мен модельдерін қолдануға қабілетті, шет тілін білуге негізделген

  • Код ON3

    Тиімді коммуникациялар - жобаларды, оның ішінде шет тілінде таныстыру дағдыларын көрсетеді; - кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынасты көрсетеді. - кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгерген.

Top