Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01712 Ағылшын және неміс тілдерінің оқытушысы в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Базалық неміс тілі (А1 деңгейі - Beginner)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Ауызша және жазбаша сөйлеу ( түсіну және жазу, сөйлеу) дағдыларын дамыту, сонымен қатар студенттердің мәдениетаралық коммуникативті және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс оқытады: Неміс тілінің әліпбиін, оқу мен жазу ережелерін; сөздер мен сөйлемдердің құрылымы және негізгі лексика мен грамматиканы. Курсты меңгеру нәтижесінде студент оқу мен жазудың негізгі ережелері, сөздер мен сөйлемдердің негізгі құрылымын білуі керек, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде қысқаша жеткізуді, әңгімелерді бастапқы деңгейде құрастыру дағдыларын меңгеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – педагогиканың әдіснамалық негіздері және зерттеу әдістерін ашып көрсету; білім алушыларда тұтас педагогикалық процесті ұйымдастыру және басқару дағдыларын қалыптастыру.Білім берудің заманауи жүйесін ғылыми негіздеу; әлеуметтік және мәдени құндылықтарды толықтыру және сақтауда білім берудің рөлі; тұтас педагогикалық процестің мәні, құрылымы, қызметі және оны жүзеге асыру технологиялары; мұғалімнің тұлғалық сапалары, кәсіби құзыреттілігі, шеберлігі оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытудың кредиттік технология негіздері, оқу үдерісін ұйымдастырудың кредиттік технологиясы және Қазақстанның құқықтың жүйесінің негіздері бойынша білімін қалыптастыруға бағытталған. Оқу барысында құқықтық және демократиялық мемлекет құндылықтары, ұлтаралық қатынастардың егеменді елдің қалыстасуындағы орны мен этномәдени сауаттылық ұғымы, сыбайлас жемқорлықтың табиғаты мен оның пайда болуы себептері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құқықтық қатынасқа түскен субъектілер мен объектілердің құқықтық мәртебесі, жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлық бойынша жасалған құқықбұзушылық пен аталған әрекет үшін жауапкершілікке тарту шараларын айқындай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: ағылшын тілінің ерекше дыбыстары мен дифтонгтарын игеру, дұрыс екпінді ескере отырып сөздерді айту, интонация түрлері, дыбыстар мен дифтонгтарды оқу ережелері. Курс дыбыстардың айтылуын дұрыс зерттейді, сөздің транскрипциясын оқып, жазады, сөздер мен тілдің бұрылыстарын дұрыс айтады, интонациялық схемадағы реңктерді ажыратады, сөйлемдер мен сұрақтарда дұрыс интонацияны қолданады, сөздердегі екпінді дұрыс орналастырады. Курсты меңгеру нәтижесінде ағылшын тілін дұрыс айту, оқу, екпін қою, транскрипцияны жазу және оқу дағдыларын меңгере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Базалық ағылшын тілі (А1 деңгейі- Beginner)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: Студенттерді қарапайым тақырыптар бойынша лексикамен таныстыру: отбасы, хобби, спорт, түстер, жануарлар; Курс оқу мен жазудың негізгі ережелерін зерттейді; әліпби,санау, есімдіктердің түрлері, модаль етістіктері, уақыт көрсеткіштері, сын есімдер мен салыстырмалы шырайлары. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ағылшын тілінде зат есім категориялары мен сұрақтың әртүрлі түрлерін біледі және зат есімнің көпше түрін жасайды, әрі оның түрлерін қарапайым сөздермен сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша тіл тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: академиялық вокабулярды игеру, академиялық мәтіннің түрлері, академиялық эссенің түрлері мен құрылымы, арнайы-кәсіби және академиялық лексика; Курс академиялық қарым-қатынастың ерекшеліктерін және академиялық мәтіндегі негізгі ақпаратты тану, өз көзқарасын ауызша және жазбаша түрде дәлелдеу қабілеттерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер әр түрлі көздерден алынған ақпаратты салыстыра алады, ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан талдай алады және академиялық мақаланың мазмұнын қорытындылай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психология негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерде психикалық әрекеттің жалпы заңдылықтары, негізгі категориялары, іргелі теориялар мен психологиялық ғылымның негізгі әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән қазіргі психологияны сыни талдауға бағытталған. Келесі мәселелер қарастырылады: психологиядағы міндеттер мен әдістер; психологияның қалыптасу кезеңдері; психика, сана және өзіндік сана; жоғары психикалық функциялар; психикалық танымдық процестер; тұлғаның мінез-құлқын реттеудегі психикалық күйдің рөлі; жеке-типологиялық қасиеттер мен категориялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өлкетану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - өлкетанудың мәні мен мағынасын сипаттау қабілетін қалыптастыру; өлкетану жұмысының негізгі нысандары мен әдістері. Курс өз өлкесінің табиғатын, халқын, тарихы мен мәдениетін; өлке тарихының географиялық, этнографиялық және демографиялық ерекшеліктерін, қоғамдық өмірі мен даму келешегін; туған өлке тұрғындарының шаруашылық - тұрмыстық өмірін; аймақтың археологиялық ескерткіштерін жан-жақты білуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі неміс тілі (A2 деңгейі- Elementary)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты- бағдарламада қарастырылған тақырып аясында ауызша және жазбаша сөйлеу (сөйлеу, түсіну және жазу) дағдыларын дамыту Аталған курста оқытылады: Тақырыптар бойынша негізгі фразалар мен айналымдар,монолог пен диалогты жүргізудің негізгі ережелері; ауызша және жазбаша сөйлеудің негізгі фонетикалық, грамматикалық және морфологиялық айырмашылықтары. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер коммуникативтік - интермәдени құзыреттілік негіздерін қалап, жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – болашақ педагогтерді сынып жетекшісінің оқушылар ұжымы,тәрбиесі қиын және дарынды балалармен жұмыс жүйесі, оқушыларға кәсіби бағдар беру жұмыстарының әдістемесі, оқушылардың ата-аналармен ынтымақтастығының технологиясымен таныстыру. Тәрбиелеу процесі тұтас педагогикалық процестің ажыратылмас бөлігі ретінде; сыныптың, мектептің тәрбие жүйесі; заманауи білім беру процесіндегі тәрбие технологиялары; тәрбиелеу жұмысының тиімділігі мен нәтижесінің диагностикасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытуда АКТ-ны қолдану
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: шет тілін оқытуда қолдануға болатын ақпараттық технологияларды игеру (flipgrid, padlet, pollev, jamboard, Google apps, zoom, moodle, электрондық сөздіктер); Курс синхронды және асинхронды оқытудың ерекшеліктерін зерттейді. Шет тілі сабақтарын жоспарлау кезінде Google құралдарын, электрондық сөздіктерді пайдалана білу, сондай-ақ оларды сабақ өткізу кезінде қолдана білу. Курсты меңгеру нәтижесінде шет тілін оқытуда ақпараттық технологияларды тиімді қолдану дағдыларын білетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дулатитану
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты –тарихшы, дипломат, қоғам қайраткері Мұхаммед Хайдар Дулатидің өмірбаяны мен шығармашылық мұрасы, оның мемлекеттік және қоғамдық қызметінің прогрессивті, адамгершілік сипаты туралы білімді қалыптастыру; "Тарих-и-Рашидидің" тәрбиелік рөлін түсіну. Курс ұлы ғалымның шығармашылық мұрасы мен рухани құндылықтарының негізгі аспектілерін талдау қабілетін қалыптастырады; М.Х. Дулатидің "Тарих - и – Рашиди" еңбегінің Қазақ хандығының құрылу тарихындағы тарихи маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани сабақтастық (Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақтың рухани әлемінің біртұтастығы жөніндегі түсініктерді көрсете отырып, ұлттық тарихтың руханилық мәніне түбегейлі жаңаша көзқарасты қалыптастыру. Пәнді оқыту юарысында жастарды өзінің ұлттық бастауларын іздеуіне, оларды халықтың генетикалық жадына, оның дамуының ұзақ тарихында қалыптасқан мәдени кодына бағыттау. Өскелең ұрпақты қазақтың рухани-философиялық тарихымен қауыштырып, «Ұлттық кодты сақтау» талабына сай білім беру. Ұлы тұлғалардың рухани мұрасымен таныстыра отырып, студенттерді өз Отанын сүюге, халқының мәдениетін қастерлеуге тәрбиелеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бауыржантану
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты студенттердің бойында ұлттық, патриоттық қасиеттерді қалыптастырып, дамыту мақсатында, Б. Момышұлының шығармашылық жолын оқыту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Б. Момышұлының шығармашылық жолы мен өмірі, күнделіктері мен естеліктері, мақал – мәтелдері мен афоризмдері, публицистика мен әңгімелері, қазақ сөз өнері тарихындағы бірегей жаңалықтары, хаттары. Ұлы Б.Момышұлының «Восхождение к отцу», «Во имя отца» шығармалары мен онда құрылған батыр бейнесінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты– «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының негіздерімен таныстыру, болашақ педагог тұлғасының рухани-адамгершілік өзгеруіне, ішкі әлеуетінің ашылуына ықпал ету.Осы пән аясында келесі сұрақтар қарастырылады:«Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының ғылыми-теориялық негіздері, «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру Бағдарламасының аксиологиялық негіздері, біртұтас педагогикалық үдерісіндегі өзін-өзі тану интеграциясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудағы қазіргі әдістер
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: білімді қалыптастыру және негізгі тәсілдерді қолдану. Курс мыналарды зерттейді: ағылшын тілін оқыту процесінің мақсаттарын, мазмұнын және құрылымын түсінудің стратегиялары мен әдістері. Нәтижесінде курс сабақ жоспары мен күнтізбелік жоспарды құрастыру дағдыларын меңгеретін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның сакралды географиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - Қазақстанның киелі жерлерінің мәдени-географиялық белдеуін сипаттау қабілетін қалыптастыру және қазақстандық мәдениетті насихаттау, оның рөлін анықтау. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: негізгі ұғымдар, Қазақстанның киелі жерлерінің орналасуы, Қазақстанның аномалды және жұмбақ орындары, археологиялық және сәулет ескерткіштері, діни және діни объектілер, тарихи тұлғалармен байланысты қасиетті орындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: Бастауыш мектепте ағылшын тілін оқытудың негізгі принциптерін игеру. Курс бастауыш мектепте ағылшын тілін оқыту принциптерін ойын әдістемесі бойынша; бастауыш мектеп жасындағы балаларды жазуға, айтуға, тыңдауға және оқуға оқытудың интерактивті әдістемелерін зерделейді; курсты меңгеру нәтижесінде студенттер бастауыш сынып оқушыларының оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі қағидаттары мен технологияларын қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Негізгі ағылшын тілі (А2 деңгейі - Elementary)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты- ғылшын тілінің лексикасын, сөз тіркестерін, предлогтар мен одақтарды, сәлемдесулер мен үндеулердің сыпайы түрлерін игеру. Курс мыналарды зерттейді: күнделікті тапсырмаларға арналған негізгі нұсқаулар, қысқа жарнамалар мен плакаттар, радио бағдарламалары, мәтіндер мен әңгімелер туралы негізгі ақпарат; қысқа хаттар мен хаттар; Курсты игеру нәтижесінде студенттер брошюралар мен хабарландырулардан негізгі ақпарат пен мәліметтерді таба алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: студенттердің ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын игеруі және лингвистикалық компитенцияны қалыптастыру. Курс оқиды: ағылшын тілінің барлық кезеңдерінің грамматикалық формулалары. Курсты оқу нәтижесінде студент ағылшын тілінің грамматикалық құрылымының құрылымын, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында қолданылатын грамматикалық құбылыстарды, ағылшын тілінің морфологиялық және синтаксистік құрылымдарын құру және қолдану ережелерін дұрыс қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Елтану (ағылш.)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: Ұлыбритания мен АҚШ-тың тарихи, саяси, экономикалық, әлеуметтік және мәдени даму ерекшеліктерімен танысу, Курс мыналарды зерттейді: елдердің ұлттық ерекшелігі мен түсі; ағылшын тілді елдер өкілдерінің ұлттық ерекшеліктері, елдердің мәдени ерекшеліктеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу; белгілі бір дәстүрдің, әдет-ғұрыптың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық неміс тілі (B1 деңгейі- pre-intermediate)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: сөйлеу бөліктерін игеру (зат есім, етістік, предлог, есімдік, сын есім, сан есім); антонимдер, синонимдер, омонимдер, омофондар, омографтар; күрделі уақытша құрылымдар. Курс оқиды: әртүрлі тақырыптар бойынша мәтіндерді мәнерлеп оқи білу. Курсты игеру нәтижесінде олар мәтіндерді қайталайды, сұрақтарға жауап береді, толық сөйлемдер жазады және құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынастағы базалық негізгі ағылшын тілі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты: белсенді сөздікті 1200 лексикалық бірлікке дейін игеру; грамматика; параграфтардың әр түрін жазу құрылымы (кіріспе, қорытынды, негізгі бөлім). Курс: сыпайы мінез-құлық нормаларын көрсете білу; жазбаша және ауызша қызмет түрлерінде грамматикалық құрылымдарды пайдалану; тіл иелерімен сөйлесуді қолдау. Курсты меңгеру нәтижесінде мәдениетаралық контексте коммуникация құру үшін ауызша және жазбаша тіл дағдыларын, жұпта, командада және нақты өмірде коммуникативтік міндеттерді шешу үшін жеке жұмыс істеу дағдыларын меңгеретін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлт дәстүрлері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттерді еліміздің дәстүрлерімен және әдет-ғұрыптарымен, негізгі мемлекеттік және халықтық мерекелерімен таныстыру. Қарастырылатын мәселелер: ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызы, ұлттық дәстүрлерді зерттеу орны, ұлттық дәстүрлердің қоғамдағы рөлі және олардың қоғамдық қатынастарды реттеуге әсері, дәстүр түрлері, ұлттық дүниетанымдағы дәстүрдің орны, ұлт, этникалық топ, адам туралы түсінік пен дәстүрлердің өзара байланысы, ұлттық әдебиеттегі салт-дәстүрлердің көрінісі, ұлттық дәстүрлердегі Түрік өркениетінің интеграциялық әлеуеті, заң шеңберіндегі ұлттық дәстүрлер және Заң Үстемдігі. Пәнді оқыту нәтижесінде студент ұлттық дәстүр ерекшеліктерін сипаттай алады, ұлттық дәстүрлердің тәрбиелік құндылығы мен маңызын саралай алады, заманауи құндылықтарды бағалай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда басқару дағдыларын қалыптастыру: жоспарлау, ұйымдастыру,ынталандыру,талдау және бақылау. Басқару объектісі, субъектісі және қызметтері; мектептік жүйені басқарудың формасы мен бағыттары; білім беру мекемелеріндегі инновациялық процесті басқару және диагностикалау; білім басшыларының, мұғалімдердің және сынын жетекшілерінің технолологиялық деңгейлері және кәсіби шеберлігін арттыру жүйесін басқару; басқару және білім берудегі менеджерлердің көшбасшылығы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (В1 деңгейі – pre-intermediate)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-әр түрлі тақырыптағы негізгі лексиканы игеру. Курс формальды және бейресми сөйлеу арасындағы айырмашылықты және өткен тақырыптар бойынша вокабуляр мен сөз тіркестерін қолдана білуді үйренеді; жанама сөйлеуде көркем мәтіндерді қайталау; сөздік (квиз) диктант жазу; оқылған/естілген мәтіннің мазмұнын қысқаша және егжей-тегжейлі баяндау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде табиғаттың тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарына біртұтас көзқарас пен тірі ағзалардың қызмет ету заңдылықтарының негізгі кезеңдерін талдау дағдыларын. Тірі организмдердің қауымдастықтары және жалпы биосфера, экологиялық процестерді талдау, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының нақты міндеттері мен басымдықтарын белгілеу дағдыларын қалыптасытыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің теориялық грамматикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: ағылшын тілінің грамматикалық құрылысын игеру және ағылшын тілінің теориялық грамматикасының негізгі теориялық ережелері мен мәселелері, терминология; Курс ағылшын тілінің грамматикалық категориялары мен грамматикалық құрылымының негізгі даму тенденцияларын зерттейді. Курстың нәтижесінде олар сөйлемді құруда сөйлеу бөліктерін дұрыс қолдана алады және алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орта мектепте ағылшын тілін оқыту әдістемесі ( курстық жұмыс)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: студенттерді негізгі принциптермен таныстыру, орта мектепте ағылшын тілін оқытудың мазмұны; Курс сабақты жоспарлау кезеңдерін зерттейді және орта мектеп оқушыларының сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру үшін сабақты жоспарлай алады; Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ағылшын тілі сабақтарын құрылымы бойынша жоспарлауға қабілетті болады: кіріспе бөлім, Негізгі бөлім, қорытынды; оқытуда интерактивті, коммуникативтік, ойын әдістемелерін әзірлеу және қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - құқықтық-еңбек, санитарлық-гигиеналық, ұйымдастыру, емдеу-алдын алу, техникалық және әлеуметтік-экономикалық қызмет мәселелері бойынша өткізілетін іс-шаралардың негізгі кешені туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: жұмысшылардың, тұтастай алғанда қызметкерлердің еңбек өнімділігін арттыру үшін психофизиологияны ескере отырып, еңбек режимдерін оңтайландыру. Еңбекті қорғау жөніндегі қауіпсіздік стандарттарының негізгі жүйелерінің барлық талаптарын қолдана отырып, жұмысшының еңбек қызметін дұрыс ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық ағылшын тілі (В2 деңгейі – intermediate)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - барлық тілдік дағдыларды қарым-қатынас құралы ретінде дамыту. Бұл курс студенттерге әртүрлі тақырыптар бойынша жеке пікірлер мен көзқарастарды алмасуға үйретеді. Нәтижесінде студенттер кәсіби лексика мен терминологияны, ағылшын тілінің грамматикалық құрылымдарының көбісін, мәтіндерді логикалық тұрғыдан талдайтын болады;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқытудағы жаңартылған білім беру мазмұнының негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның қазіргі білім беру жүйесінің ерекшеліктерін және Қазақстан Республикасының мектептегі білім беру жүйесіндегі қазіргі реформаларды білу. Курс Қазақстанның білім беру жүйесінің ерекшеліктерін және Қазақстан Республикасының мектеп жүйесіндегі қазіргі реформаларды зерттейді; ағылшын тілін оқытудың жаңартылған бағдарламасының мақсаттары мен негізгі сипаттамалары; «Ағылшын тілі» пәні бойынша типтік оқу жоспарының мазмұнын, ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарларды; критериалды бағалау жүйесінің әдістемесін оқытады. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер бағдарлама талаптарына сәйкес сабақты жоспарлай алады; суммативті және формативті бағалауды ажыратады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - формативті және жиынтық бағалаудың әртүрлі тәсілдері мен құралдарын қарастыру, жоғары сапалы нәтиже алуға ықпал ететін студенттердің оқу әрекетінің нәтижелерін бағалау критерийлерін әзірлеу. Қалыптастырушы бағалау әдістері, бағалау құралдары, дескрипторлар, жиынтық ішкі бағалау, жалпы бөлімді бағалау, жалпы сыртқы бағалау, оқушының үлгерімі туралы есеп, портфолио, модерация, ата-аналармен жұмыс, оқушының жеке үлгерімі. оқушының жеке даму траекториясын түзету, оқушының мотивациясын, рефлексиясын, рефлексиялық есеп беруін, қашықтықтан оқытуда бағалау құралдарын әзірлеу және қолдану қарастырылатын болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неміс тілінің практикалық грамматикасы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: зат есім, етістік, сын есім, есімдік, есімдік, сөйлеудің қызметтік бөліктері, грамматикалық құбылыстарды қолдану ережелері сияқты неміс грамматикасының компоненттерін игеру. Курс мыналарды зерттейді: сөйлемдегі сөйлеу бөліктерін қою ережелеріне сүйене отырып, сөйлем құра білу; курс нәтижесінде грамматика бойынша білімді қарым-қатынас қажеттіліктеріне сәйкес қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практикалық неміс тілі (B2 деңгейі-intermediate)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Практикалық неміс тілі (В2 деңгейі – орта) әр түрлі құзіреттіліктерді: лингвистикалық, сөйлеу, коммуникативті және мәдениетаралық дағдыларды қалыптастыруды көздейді. Курс барысында студенттер неміс тілінің практикалық дағдылары мен білімдерін дамытады, нормалық айтылу дағдылары; оқу және тыңдау дағдылары, ойларын ауызша және жазбаша жеткізу және ауызша және жазбаша сөйлеу, сауатты грамматикалық баяндау дағдылары қалыптастыру қарастырылады). Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер коммуникативті әрекеттегі лексикалық-грамматикалық материалды біледі; кәсіби лексика мен терминологияны, екінші шет тілінің грамматикалық құрылымдарының көпшілігін игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы экономика
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты – студенттердің бүкіл оқу курсының әртүрлі пәндерін оқуда алған білімдерін одан әрі пайдалануға мүмкіндік бере отырып, экономика теориясының негіздерін меңгеру. Шаруашылық жүргізуші субъектілер экономикасының концептуалды негіздері, экономиканың микро және макродеңгейдегі қызмет етуінің негізгі категориялары мен заңдылықтары, кәсіпкерлік құрылымдардың қызмет етуінің экономикалық механизмі, сұраныс пен ұсыныс, икемділік, бәсекелестік және нарық түрлері, мемлекеттің нарыққа араласуы, өндірістің экономикалық негіздері мен кәсіпорын ресурстары, өндіріс және шығындар, экономикалық тиімділік зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - тіл жүйесін барлық деңгейлерде қарастыру, оларды тілдік қарым-қатынастың әртүрлі формаларында қолдану нормаларымен таныстыру. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер оқытылатын пәннің ұғымдық-терминологиялық аппаратын, лексикография саласын, фразеологиялық бірліктерді және олардың классификацияларын меңгере алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – компьютерлік графиканы құрудың заманауи әдістерін оқу және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қарастырылып оқытылады: AutoCAD компьютерлік бағдарламасы ортасында конструкторлық құжаттаманың графикалық бөлігін дайындаудың негізгі әдістері; сызбаларды кеңістіктік елестетуді жетілдіру және дамыту; 2D сызу және 3D модельдеудің негізгі қағидаттарын меңгеру; машина бөлшектері мен буындарының жұмыс сызбаларын дайындау және ресімдеу дағдыларын игеру және олардың 3D модельдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби неміс тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – бағдарламада қарастырылған пән ауқымында ауызша және жазбаша сөйлеудің (сөйлеу, түсіну және жазу) дағдыларын дамыту. Курс барысында студенттер екінші шет тілінің тілдік құралдарымен танысады, грамматикалық дағдылары мен белсенді сөздік қорын дамытады. Сөйлеу дағдыларын дамыту тұрғысында оқушылар монологтық және диалогтік сөйлеуді меңгеруі тиіс. Курсты меңгеру нәтижесінде студент: игерілген тақырып аясында біртұтас монологтық мәлімдеме құрастыруды, оқиғаларды сипаттауды, жаттығуларды орындау кезінде үлгі бойынша әрекет ету және тақырып аясында өз пікірлерін құрастыруды, кәсіби тақырыптарда ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандық құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің бойында азаматтық құқықтың негізгі институттары туралы түсінік қалыптастыру, қалыптасқан өмірлік жағдайларда азаматтық-құқықтық нормаларды қолдану, жоғары білікті азаматтық мамандарды практикалық қызметке даярлау болып табылады. Азаматтық құқық құқық саласы ретінде, азаматтық құқықтық қатынастар, азаматтық құқықтық қатынастар объектілерінің түсінігі мен түрлері, азаматтық құқық субъектілері, мәмілелер, өкілдік және сенімхат, азаматтық құқықтарды жүзеге асыру және міндеттерді орындау, азаматтық құқықтағы мерзімдер, меншік құқығы және өзге де заттық құқықтар, меншік құқығын және басқа да заттық құқықтарды қорғау, міндеттемелік құқық зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру: құралдары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің цифрлық білім беру ресурстары мен анимациялық өнімдерді жасау дағдыларын қалыптастыру, осы білімді заманауи ақпараттық ағындарда қолдану. Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыздандыру классификациясы мен түрлері , қашықтықтан оқыту нысанында оқытушы жұмысының ерекшеліктері, интерактивті тақталар мен панельдерде сабақтар құруға арналған бағдарламалар сондай-ақ сызықтық емес презентациялар жасау, электрондық оқытуды қолдана отырып білім беру бағдарламаларын іске асыру, жаппай ашық онлайн курстар, оқыту нәтижелерін бағалау құралдары, бейнедәрістерді жасау тұжырымдамасы, бейнемонтаж элементтері, архиваторлар және түрлендіргіштер зерттелетін болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілі (Латынша жазу)
    Несиелер: 2

    Пән мақсаты: оқыту үрдісінде латыннегізді қазақ әліпбиін және емле ережесін теориялық және практикалық тұрғыдан меңгерту. Пәнді оқыту барысында келесі мәселелер қарастырылады: Жазудың жалпы даму тарихы және қазақ жазуы. Латын графикасына көшу туралы көзқарастар, оны зерттеудің теориялық және практикалық мақсаттары. Жаңа қазақ-латын әліпбиінің жобасы мен графика мәселесі, оны оқытудың әдістемесі мен теориялық негіздері. Латын әліпбиінің негізгі принциптері және оны оқытудың педагогикалық, психологиялық, лингвистикалық негіздері. Әріптер мен түбір сөздердің емлесі. Бірге және бөлек жазылатын сөздердің емлесі. Бас әріп пен күрделі сөздердің емлесі. Дефиспен жазылатын сөздердің емлесі және сөздердің тасымалдануы. Кейбір кирилл әріптері мен шеттілдік сөздердің емлесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – студенттерде «Адам-тіршілік ортасы» жүйесіндегі қауіпті анықтау (тану немесе айқындау) дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: адам қызметіне қарамастан және/немесе антропогендік факторлардың тікелей әсер етуі нәтижесінде техносферада туындайтын қауіпті және зиянды факторлар; азаматтық қорғау жөніндегі ұйымдастыру іс-шараларының рөлі мен маңыздылығы, сондай-ақ тіршілік ету ортасында (техносферада) адамның қолайлы өзара іс-қимылын қамтамасыз ету мақсатында халықты әртүрлі төтенше жағдайлардан қорғаудың жүргізілетін негізгі ұйымдастырушылық қағидаттары қаралады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ағылшын тілінің теориялық фонетикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - дыбыс айту дағдыларын, ағылшын сөздерінің силлабикалық құрылымын қалыптастыру; ағылшын сөздерінің акцентуалды құрылымы; ағылшын сөйлемдерінің интонациялық құрылымы және интонацияның графикалық түрде белгілену жүйесі; ағылшын тілінің әдеби айтылу мәнерлері; фонотилистиканың пәндік мазмұны; отандық және шетелдік ғалымдардың теориялық фонетика саласындағы мәселелерін және ағылшын тілінің фонетикалық құрылымындағы негізгі құбылыстар мен түсініктерді анықтай алуды заманауи зерттеу;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби ағылшын тілі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: студенттердің шет тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеру. Курс кәсіби лексика мен терминологияны, логикалық байланысқан презентацияның құрылымын, ағылшын тілінің көптеген грамматикалық құрылымдарын және мамандану саласын қоса алғанда, нақты және дерексіз тақырыптардағы лингвистикалық күрделі дискурсты түсінуді зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ұзақ және күрделі мәтіндерді тез оқып, түсіне алады, көптеген тақырыптар бойынша мысалдарды қолдана отырып, ауызша презентацияларды егжей-тегжейлі сипаттап, жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік іс
    Несиелер: 4

    Пән мақсаты - студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпорындардың Кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту болып табылады. Кәсіпкерліктің теориялық және әдістемелік негіздері зерделенетін болады; кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру және оның тиімділігін бағалау мәселелері; кәсіпкерлікті дамытуды реттеу мен қолдаудың мемлекеттік тетіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Климаттың өзгеруі және "жасыл" экономика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-планетаның экожүйелерін сақтау және жасыл экономикаға көшу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту процесінде мыналар қаралатын болады: қоршаған орта өзгерісінің жай-күйі мен сипаты, техногендік және антропогендік факторлардың әсері, табиғат қорғау және ресурс үнемдеуші өнеркәсіптік технологияларды құру қағидаттары, парниктік газдар және олардың климатқа, энергетикаға және жанғыш пайдалы қазбаларға әсері, жаңартылатын энергия түрлері, артықшылықтары мен кемшіліктері, орман және оның "жасыл" экономикаға әсері, шөлейттену және шөлейттену және топырақтың тозуы, климаттың су ресурстарына өзгеруінің салдары, электрондық қалдықтар олардың оң және теріс әсері, қалдықтарды өңдеу және кәдеге жарату, автокөлік және қоршаған орта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шет тілінің теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - неміс тілінің фонетикалық жүйесінің ерекшеліктерін меңгеру. Курс қарастырады: дыбыстар, буындар, стресс, стиль саласындағы негізгі ережелер мен ұғымдар. Курс нәтижесінде студенттер неміс тілінің стилистикасы саласында алған білімдерін қолдануға, мәтінге стилистикалық және грамматикалық талдау жүргізуге қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сала экономикасы
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты - салалық нарықтардың дамуы мен қызмет етуінің проблемалары мен механизмі, экономикалық қызметтің осы саласының тиімділігін арттыруға ықпал ететін факторлар туралы іргелі білімдерді алу болып табылады. Экономикалық теорияның жалпы ережелері, өндірісті және технологиялық процестерді ұйымдастыру, өнімге (қызметтерге) баға белгілеу механизмдері, қазіргі жағдайда еңбекақы төлеу нысандары, сала мен ұйымның материалдық-техникалық, еңбек және қаржылық ресурстары, оларды тиімді пайдалану көрсеткіштері; бизнес-жоспар құру әдістері зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Неміс тіліндегі көркем мәтінмен жұмыс
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Студенттердің көркем шығарма мәтініне өз бетінше талдау жасау қабілетін қалыптастыру, 19-21 ғасырлардағы аса көрнекті неміс жазушыларының стильдік ерекшеліктерімен таныстыру. Курс зерттейді: әдеби жанрлар, тіл техникасы, неміс тіліндегі сөйлемдердің құрылымы және шығарманың жанрын анықтай білу; шығармалардың көркемдік формасын талдау; мәтін түрін анықтау (сипаттау, баяндау, дәлелдеу); көркем бейнелерді сипаттау (портрет, іс-әрекет, сөйлеу, көзқарас). Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер көркем мәтінді негізді талдай алады; мәтіннің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктерін көру; мәтінішілік байланыстарды, түрлі тілдік деңгейдегі құралдардың контекстік өзара әрекеттесуін орнату, тілдік бірліктердің барлық деңгейде (фонетика, лексика, синтаксис, стилистика) қолданылуын талдау арқылы автордың идеялық мақсатын ашу. Жазбаша және ауызша сөйлеуді логикалық тұрғыдан құрастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сабақты зерттеу (LessonStudy) таңдау бойынша
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: сабақты зерттеудің (ТМ) мәні мен мазмұнын игеру, өткізу процесі және У (1, 2, 3 цикл), мақсаты мен у, ТМ шығу тегі, мектепте ТМ өткізудің артықшылықтары. Курс зерттейді: ТМ үшін проблеманы анықтау және тұжырымдау, ТМ жоспарлау. Курс нәтижесінде сабақты жоспарлау, бақылау және талқылау схемалары, зерттелетін студенттерге сауалнамалар құру, мәліметтерді түсіндіру, жиналған мәліметтер негізінде болжанған әрекеттерді сипаттау, ТМ процесі туралы рефлексия, ТМ тиімділігін бағалау мүмкін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дифференциалды оқыту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - деңгейлік саралаудың технологиялық идеяларын пайдалану арқылы білім алушылардың танымдық белсенділігін дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру ұйымдарында саралап оқытуды ұйымдастырудың технологиясы мен принциптері, дифференциалды оқыту түрлері, білім алушыларды топтарға бөлу критерийлері, саралап оқыту сабағында топтық және жеке жұмыс түрлері, оқытушының рөлі, оқушылар мен мұғалім үшін артықшылықтар мен негізгі қиындықтар, саралап оқыту сабағының құрылымы, дидактикалық материалдың деңгейлері меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық DaF емтихандарға дайындық
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты- студенттерді IELTS, TOEFL, APTIS емтихандарын тыңдау, оқу, жазу және сөйлеу аспектілері бойынша ең танымал емтихандардың бірінің мысалын қолдана отырып, халықаралық емтихандарға дайындалудың заманауи технологияларымен таныстыру. Әр түрлі деңгейдегі түпнұсқалық мәтіндермен жұмыс істеуді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шет тілін оқытудың арнайы-бағытталған әдістемесі (қаз/орыс тілдерінде)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: ҚР-да шет тіліндегі вариативті білім беруді дамытудың негізгі бағыттары мен қағидаттарын игеру; курс: ерте оқытатын мектептерде оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориялық негіздерін, бейінді мектептерде (жаратылыстану, техникалық және әлеуметтік-гуманитарлық бағыттар) және мамандандырылған мектептерде оқиды; Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер ерте оқытатын мектептерде ЯИ оқу процесін құруды ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • IELTS, TOEFL, APTIS, TYS-ке дайындық практикумы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-студенттердің IELTS емтиханыны жайында білім алу. Курс IELTS емтиханының негіздерін, ағылшын тілінің лексикасы мен терминологиясын, емтиханның құрылу құрылымын,тілдің негізгі 4 бағытын,күрделі мәтіндер мен сөздерді түсінуді,жалпы тіл деңгейін жақсартуды зерделейді. Курсты игеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымын біледі, күрделі мәтіндер мен сөздерді түсінеді, өздерінің психикалық және ауызша сөйлеулерінде әдеби, ғылыми сөздерді қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сынып деңгейінде іс-әрекеттегі зерттеу (ActionResearch)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – оқу бағдарламасын жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру үшін өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялы зерттеумен айналысу. Курс іс-әрекеттегі зерттеудің мазмұны мен мақсатын, жүзеге асыру кезеңдерін, міндеттерді анықтау мен қоюды, мәліметтерді жинау, түсіндіру әдістерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер іс-әрекеттегі зерттеу кезеңдерін, мәліметтерді жинау әдістерін біледі және жинақталған мәліметтер негізінде жоспарланған іс-әрекеттерді анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілі оқытылатын елдер әдебиеті (курстық жұмыс)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: шетел әдебиетінің негізгі құндылықтарын игеру.Курс: халықтардың тарихын, тілін, мәдениетін, салт-дәстүрлерін, ел әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін, әдебиеттегі көркемдік бағыттарды, ең маңызды жазушыларды, шетел әдебиетінің негізгі мәтіндерін зерттейді. Курсты игеру нәтижесінде тарихи-әдеби контекстті ескере отырып, Оқытылатын тіл авторларының көркем мәтіндерін талдауға; қай көркемдік бағытқа қарай екенін анықтауға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерді білім берудегі инклюзивті процестерді басқару және ұйымдастырудың базалық ережелерімен таныстыру болып табылады. Осы пән шеңберінде мынадай мәселелер қаралатын болады: инклюзивті білім беру процесінде денсаулығында айқын бұзылулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыру мен сүйемелдеудің психологиялық-педагогикалық негіздерін игеру, ерте, мектепке дейінгі және кіші, жасөспірім мектеп жасындағы балалардың дамуындағы күрделі бұзылуларды диагностикалау, жоспарлау және түзету дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсатқа арналған неміс тілі (B2/ C1 деңгейі - upperintermediate/advanceed)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Студенттердің тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру, жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Курс зерттейді: грамматикалық конструкциялар мен күрделі сөйлемдердін, әр түрлі коммуникативті жағдаяттарда әңгіме жүргізуге арналған сөйлеу бұрылыстарының мен өрнектеріның; дерексіз және нақты тақырыптар бойынша лексика. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер ұзақ және күрделі мәтіндерді тез оқып, түсінуге, кең ауқымды тақырыптар бойынша мысалдар арқылы егжей-тегжейлі сипаттауға және ауызша баяндама жасауға, әлеуметтік-мәдени және мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын пайдалана алады; неміс тіліндегі функционалдық стильдердің грамматикалық, лексикалық, синтаксистік ерекшеліктерін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ҒЗЖ, коммерцияландыру негіздері және академиялық хат'
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мұғалімнің ғылыми-зерттеу, коммерцияландыру және академиялық жазу негіздері туралы теориялық білімін қалыптастыру, аталған білімді кәсіби қызметінде пайдалана білу. Пәнді оқыту барысында коммерцияландырудың негізгі түсініктері, логика мен сыни тұрғыдан ойлаудың негіздері, заңдылықтары мен принциптері, жазба жұмыстарды жазу ережелері мен принциптері (аннотациялар мен эсселерден ғылыми жұмыстарға, жобаларға дейін); жаңа идеяларды өз бетінше дамыту, ғылыми ақпараттар ағынында жылдам және тиімді бағдарлау, зерттеуші (ғалым), менеджер (менеджер) және практик маманның дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттарға арналған ағылшын тілі (B2/ С1 деңгейі – upperintermediate/advanced)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – ағылшын тілінің қарым-қатынас құралы ретіндегі барлық дағдыларын қалыптастыру, студенттердің С1 деңгейіне жету. Курс күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымдарын, әр түрлі коммуникативті жағдаяттарда әңгіме жүргізуге арналған сөйлеу бұрылыстары мен өрнектерді зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттер күрделі сөйлемдердің грамматикалық құрылымдарын, әр түрлі коммуникативтік жағдаяттарда әңгіме жүргізуге арналған сөйлеу бұрылыстары мен өрнектерді біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Cөздік құрамның стильдік ерекшеліктері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: негізгі ұғымдар мен терминдерді игеру; Курс ағылшын тіліндегі сөйлеудің экспрессивті құралдары мен стилистикалық әдістерді зерттейді: метафора, метонимия, синекдоха, салыстыру, гипербола, қайталау, перифразалар, ирония, антитеза, эвфемизм, аллюзия; курсты игеру нәтижесінде ағылшын тілінің функционалды стильдерін қолдануға болады; жанр және стиль

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің іскерлік қарым-қатынастар саласындағы қажетті білімдерін және оларды құқықтық реттеу механизмін, нормативтік құқықтық актілерді қолдану және құқықтық нормаларды практикалық қызметте қолдана білу дағдыларын дамыту. Қарастырылып оқытылады: Берілген пәннің шеңберінде кәсіпкерлік құқық түсінігі, принциптері және пән жүйесі қарастырылады. Кәсіпкерлік құқық субъектілері санаттарының мазмұны және олардың формалары ашылады. Кәсіпкерлік құқықтық қатынастарға анықтама беріледі; мемлекеттік емес заңды тұлғалар мен мемлекеттік тұлғалардың кәсіпкерлік қызметінің сипаттамасы беріледі. Кәсіпкерліктегі банкроттық; кәсіпкерлік міндеттемелердің түрлері. Лицензиялау, салық салу, кәсіпкерлікті техникалық, антимонополиялық реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Кәсіптік қызметте soft-skills-ті одан әрі дамыту мақсатында ғылыми зерттеулер мен экономикалық есептеулер әдістерін, стартап құру тәсілдерін қолдану, сондай-ақ кәсіпкерлік негіздерін анықтау

  • Код ON7

    Ағылшын және неміс тілдерінің В1-В2 деңгейі бойынша негізгі вокабуляр мен сөз тіркестерін қолдана отырып, формальды және бейресми сөйлеудің арасындағы айырмашылықты анықтау.

  • Код ON10

    Ағылшын және неміс тілдерінің лексикасын, әдебиеттері мен функционалдық стильдерін, Ұлыбритания мен АҚШ-тың даму ерекшеліктерін ескере отырып қолданады.

  • Код ON4

    Қызметкерлер үшін жұмыс орындарындағы қауіпсіз жағдайлар мен еңбекті қорғау туралы, денсаулыққа зиян келтіру қаупі және оларға берілетін кепілдіктер жөнінде ақпарат дайындау мақсатында, өнеркәсіптік нысанның қоршаған ортаға әсерін бағалау

  • Код ON5

    Педагогика және психология ғылымының теориялық негіздерін ескере отырып, инклюзивті процестерді ұйымдастыру әдістерін және тәрбие жұмысын жүргізу технологиясын қолданау

  • Код ON6

    Қарым-қатынас мақсатында ағылшын тілінің кәсіби грамматикасын қолдана отырып ағылшын және неміс тілдерінде, тыңдау, оқу, жазу, сөйлеу дағдыларын жоғары деңгейде көрсету.

  • Код ON9

    Ағылшын және неміс тілдерінің теориялық негіздерін анықтай отырып, лексикологиялық құрылымын, ағылшын және неміс тілдерінің кәсіби лексикасын қолданады.

  • Код ON1

    Қазақстан халқының материалдық-рухани мұрасы мен ұлттық образына деген сыйластық, ұқыптылықты қалыптастыру мақсатында ұрпақтар сабақтастығының рөлін анықтай отырып, халықтың негізгі этикалық бағдарлары мен құндылықтарын, қоғамдағы моральдік-адамгершіліктік және құқықтық жауапкершілікті, мәдениетаралық диалогтің практикалық әлеуетін сипаттау

  • Код ON11

    Зерттеуді жоспарлау, зерттеу нәтижесінде студенттерге сауалнама құрастырып, жиналған мәліметтер негізінде болжамды әрекеттерді анықтайды.

  • Код ON8

    Бастауыш және орта мектепте шет тілін оқытудың заманауи әдістерін және педагогикалық практикада арнайы бағытталған инновациялық әдістерді қолдану.

  • Код ON2

    Ақпаратты сақтау, өңдеу және тарату, мәліметтерді өңдеу құралдары мен әдістерін, цифрлық байланыс процестерін жүзеге асыру жолдарын талдау мақсатында компьютерлік технологиялар мен желілердің бағдарламалық құралдарын пайдалану.

  • Код ON12

    Ағылшын тілінің лексикасы мен терминологиясын қолдана отырып, тілдің төрт бағыты халықаралық емтихан IELTS құрылымымен танысады.

Top