Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02220 Тарих в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Тарихи текстология
    Несиелер: 4

    Тарихи-деректану кешенінің негізгі бағыттарының бірі тарихи кезеңдердің әр түрлі жазбаларында жазудың (немесе ауызша ресімделген) нұсқаларын айқындайтын, олардың жазу нысандарын, мәтіндерін, мерзімдері мен тарихи шынайылығын айқындайтын тарихи-филологиялық білімдерді меңгерген тұлғалық құзіреттілікті қалыптастырады. Жаңа ақпараттық технологияларды тарта отырып тарихи мәтіндегі ретрореспективті ақпараттарды байытып өңдей алу дағдылары шыңдалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмалары, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасын, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Ұжым мүшелерімен жемісті қарым-қатынас жасай отырып жоғары мектепті маман тұлғасын қалыптастыратын әлеуметтік институт ретінде сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мазмұны әр түрлі дәрежеде қамтылған өзге тілді тарихи деректерді оқудың негізгі түрлерін меңгеру дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Мамандық бойынша шетел тілінде ауызша қарым-қатынас дағдыларын және мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламаларды: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тілінде түпнұсқа дереккөздерді рефераттау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме дайындау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеуді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 4

    Ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыру, ғылыми жобаны басқару қағидаттары, ғылыми жарияланымдардың негізгі нысандары, зерттеу қызметін ұйымдастыру бойынша нәтижелер, тарих ғылымы саласындағы ғылыми зерттеулерді сыни талдау және түсіндіру қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Университетте гуманитарлық пәндерді оқытудың теориялық негіздерін сипаттайды. Ол оқу жоспарларының, оқу-әдістемелік кешендердің мазмұны мен құрылымына байланысты бейіндік пәндерді оқытудың ерекшеліктерін ашады, оларды құру принциптерін сипаттайды; тарихи пәндерді заманауи әдістер, оқыту технологиялары арқылы оқытудың ерекшеліктерін түсіндіреді. Мамандандырылған пәндерді оқыту әдістемесін дамытуға және отандық және дүниежүзілік тарихты талдау үшін заманауи ақпараттық технологияларды пайдалануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих ғылымы мен тарихты оқытудағы жаңа ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Жалпы білім беру мекемелерінде тарих және тарих пәндерін оқытуда оқу процесін ақпараттандыруды қарастырады. Тарих сабақтарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, дереккөздерді сыни тұрғыдан талдайды. Геоақпараттық жүйелерді пайдалана отырып, тарих әдістемесін қолдану біліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелері бойынша желілік ресурстарды іздеу, талдау және бағалау дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарихи-демографиялық зерттеулердегі геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Тарихи-демографиялық зерттеулердегі ГАЖ технологиялары дереккөздерді талдау, параметрлеу және модель түрлерінің номенклатурасын құру негізінде зерттеледі. Тиісті геовизуализация құралдарын қолдана отырып, зерттелетін тақырып үшін тақырыптық карталардың дамуына ықпал етеді. Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, имитациялық модельдеуді жүзеге асыру үшін тарихи-географиялық кеңістіктік процестер ағымының модельдерін визуалды жобалауды жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Гуманитарлық ғылым философиясы және тарихы жайлы білімдерді жинақтайды. ХХІ ғасырдың коммуникативтік технологияларын және олардың қазіргі ғылымдағы рөлін бағамдап, жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың қазіргі өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелерін шешу жолдарын анықтайды. Кәсіби қызметінде тарихи таным мен ғылым философиясының концептуалды ұстанымдарын қолдана алу дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқарушылық процестер мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін тұжырымдап, әртүрлі басқару мәдениеттерінің байланысы жағдайында іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын дамытады. Басқару жүйесінің динамикасын, теориялық заңдылықтарын меңгеруге мүмкіндік береді; басқару-психологиялық кеңес беру әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады. Ұжым құрылымын және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық ахуалды сыни талдауды меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орталық Азияның жаңа тарихының теориялық-әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 6

    Орталық Азия елдеріндегі жаңа тарихты зерттеудің негізгі бағыттары мен әдістемесін, Орталық Азияның жаңа тарихының теориялық және әдіснамалық мәселелерін зерттеудегі дәстүрлі және заманауи көзқарастарды сыни тұрғыдан бағалайды. Тарих ғылымы саласындағы пәнаралық тәсілді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа локалды тарихы: оқыту мәселелері
    Несиелер: 6

    Қазақстанның локалды қоғамдастықтарының әртүрлі топтарының экономикалық, әлеуметтік-демографиялық, зияткерлік өмірінің ортақтығын және жекелеген аспектілерін қабылдаудың "ұжымдық өмірбаяны" туралы кең ғылыми түсінік береді. Сонымен қатар локалды тарихтың заманауи әдіснамалық қағидаттары мен тұжырымдамалары, құрылымдарды, жергілікті әлеуметтік-мәдени кеңістікті талдау мәселелер зерттелетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих ғылымындағы методология және әдістер: отандық және шетелдік тәжірибе
    Несиелер: 6

    Тарих ғылымының әдіснамасының негізгі мәселелері туралы, олардың тарихи зерттеулерде қойылуы мен шешілу ерекшеліктері туралы жүйелі және тұтас түсінік қалыптастырады. Тарих әдіснамасының даму тенденцияларын сыни талдау, тарих теориясы мен әдіснамасы мен тарихи зерттеудің бағыттары сарапталады. Қазіргі кезеңдегі әлемдік және отандық тәжірибе негізінде әдіснаманың дамуын анықтайтын беделді және жаңа ғылыми ағымдар мен мектептер анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректану және тарихнаманың теориялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 6

    Тарихи деректерді сыни тұрғыдан талдау, дүниежүзілік және отандық тарихтың қандай да бір кезеңінің тарихнамасының негізгі ғылыми тұжырымдамаларын талдай білуді меңгереді. Дүниежүзілік тарихтың отандық және шетелдік тарих ғылымындағы әртүрлі бөлімдерінің деректері мен тарихнамасын зерттеудің проблемалары мен пікірталас мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Айтылған тарих :тарихи зерттеудің әдістері және бағыттары
    Несиелер: 5

    XX–XXI ғғ. тарих әдіснамасының жеке ғылыми бағыты ретінде айтылған тарих саласында нақты міндеттерді қою және мақсатын анықтаудың жаңаша әдістері, отандық айтылған тарих бағытының пайда болуы, дамуы бойынша негізгі түсініктер қалыптастырады. Айтылған тарихтың заманауи әдістемелік принциптері, оны зерттеу жұмысында пайдалану жолдарын анықтау мақсаттары көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Архивтану және құжаттанудың ғылыми негіздері
    Несиелер: 6

    Қазақстандағы мұрағаттану және құжаттанудың қазіргі жағдайы, мұрағат құжаттарын іздеуде заманауи электронды ақпараттық технологияларды қолдану мәселесі, ғылыми зерттеулердің бейініне сәйкес өз ұстанымын әзірлеу үшін ақпараттың тарихи массивтерімен жұмыс істей алуы, оларды сараптамалық бағалау дағдыларын игеруі, сондай-ақ, дайын басылымдарды талдау әдістемесін игеру және олардың сапасын, сенімділік дәрежесін, ғылыми деңгейін бағалай білу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи зерттеулердегі қолданбалы әлеуметтану: әдіснама және әдіс
    Несиелер: 6

    Тарихи зерттеулерде қолданбалы әлеуметтанудың әдістері мен әдіснамасын қарастырады. Тарихи-антропологиялық зерттеулерде әлеуметтану тұжырымдамалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамытады. Тарих ғылымы саласындағы пәнаралық тәсілді пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдайды және түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күнделікті өмір тарихы: әдіснама және зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Күнделікті өмір тарихы мен күнделікті өмір мәдениетінің негізгі санаттарының мазмұны талданады. Оқылатын кезеңнің күнделікті өмір ақиқатын, функционалдық мақсатын және құндылықтық ұғымының мәні талданады. Күнделікті өмір тарихы әдіснамасының қазіргі заманғы әдістерін қолдану дағдыларын, теориялық талдау және нақты-алдыңғы құбылыстар мен практикаларды тарихи-типологиялық ұғыну дағдыларын, мәтіндерді талдау техникаларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы Еуразияның саяси үдерістері : тарихи аспект
    Несиелер: 5

    ХХ ғасырдағы Еуразияның саяси үдерістерінің тарихы мен қазіргі тенденцияларын, тоталитаризмнің саяси теориясы мен тұжырымдамасын, сталиндік қуғын-сүргін саясатының қайнар көзі туралы түсінігін толықтырады. Қазіргі батыс және кеңестік зерттеулердегі тоталитарлық-сталиндік кезең тарихының пікірталасты мәселелерін зерттейді. Кеңес Одағы ыдырағанға дейінгі Еуразияның саяси үдерістерін тарихи детерминант және тарихи зерттеу әдістерін қолдана отырып, сыни талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстан
    Несиелер: 5

    Халықаралық қатынастар жүйесінде Қазақстанның алатын орны, өзіндік саяси-экономикалық даму моделін, тарихи даму жолын қарастырады. Ядролық қарудан өз еркімен бас тарту бастамасы арқылы әлемде бейбітшілікті сақтауға қосқан үлесін, әлемдік діндер көшбасшыларының саммитін өткізу арқылы діни экстремизм, терроризмге жол бермеу шараларын ұсынуын әлемдік деңгейде бағамдап, Қазақстанның сыртқы саясаттағы ұстанымдарын, басқа елдердің саяси құрылымдармен салыстырмалы талдау жүргізу дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орталық Азия елдері дамуының ұлттық-мәдени стратегиясы
    Несиелер: 6

    Орталық Азия елдерінің дамуының жеке ерекшеліктерін және дәстүрлі және қазіргі қоғамның ұлттық-мәдени стратегияларының қалыптасу жолдарын, оқиғалардың себептерін, ауқымын анықтауды салыстырмалы талдай отырып, нәтижелерді ғылыми зерттеулерде қолдануды қарастырады. Еуразияның саяси процестерінің, Орталық Азия елдерінің ұлттық-мәдени дамуының негізгі заңдылықтарын салыстырады және бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихындағы Тұлға феномені
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстан тарихындағы тұлғалардың рөлі мен орнын анықтауға, сондай-ақ Ұлы даланың ұлы тұлғаларының мұрасын зерттеуге бағытталған. Курс адамзат тарихындағы жеке факторын, оның әлемдік өркениет үдерісіндегі рөлі мен маңызын талдауға, Қазақстан мен Орталық Азия елдерінің ұлттық-мәдени дамуының негізгі заңдылықтарын және әлемдік тарихтағы тұлға феноменін салыстыру және бағалау мақсаты көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының демографиялық саясатының бағыттары
    Несиелер: 5

    Тарихи демографияны зерттеудің негізгі мәселелері мен міндеттерін қарастырады. Демографиялық сипаттағы зерттеулерді жүргізудің негізгі тәсілдері мен әдістерін, Қазақстан Республикасы халқының санын анықтау әдістемелерін қолданады. Халықтың өсу динамикасын, көші-қон процесінің теориясын зерттейді, әлеуметтік-демографиялық жағдайды талдайды. Қазақстанның демографиялық дамуының заңдылықтары кешенді зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих және тарихнамалық зерттеулердегі синергетикалық ұстаным
    Несиелер: 5

    Тарихи және тарихнамалық зерттеулерде синергетикалық тәсілді қолдану аспектілерін зерттейді. Тарихи зерттеулерде синергетика тұжырымдамалары мен әдістерін қолданудың әдіснамалық мәселелерін қарастырады. Күрделі динамикалық жүйелерді зерттеуге жалпы ғылыми көзқарасты қолданып отандық және әлемдік тарихтың өзекті мәселелерін тарих ғылымы саласындағы пәнаралық тәсілдер талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі кезеңдегі түркі халықтарының тарихын зерттеу мәселелері
    Несиелер: 6

    Пән түркі халықтарының шығу тарихы, олардың қалыптасуы мен даму мәселелері, түркі институттарының құндылықтары және түркі өркениетіндегі Қазақстан мәдениетінің орны туралы деректер мен ғылыми еңбектерді зерттеуге, түркі қауымдастығының бірлігін көрсетуге бағытталған. Қазақстан мен түркі әлемінің интеграциялық үдерістерінің заңдылықтары мен негізгі кезеңдері кешенді зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарих ғылымындағы пәнаралық әдістер
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы тарих ғылымындағы пәнаралық тәсілдердің табиғаты мен мазмұнын қарастырады. Тарихи танымның пәнаралық мәселелері Тарихи білімнің пәнаралық мәселелерінің мазмұнын негіздейді. Өзге ғылым салаларының, тарихнамалық мектептердің, әдіснамалық ұстанымдардың өзгешілігін анықтап, зерттеу жұмысына лайықтысын таңдап алу дағдысы шыңдалады. Пәнаралық тәсілдерді қолдана отырып қазіргі заманғы тарих ғылымы саласындағы зерттеулерде пайдаланады және сыни талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    тарих ғылымы саласында пәнаралық әдістерді пайдалана отырып ғылыми зерттеулерді сыни талдау және өңдеу.

  • Код ON1

    қоғаммен және кәсіби ортада шет тілінде үйлесімді қарым-қатынас жасай алатын, ғылыми қоғамда өз идеясын еркін жеткізіп, шынайы деректерді оқи алу.

  • Код ON6

    түркі әлеміндегі және Қазақстандағы интеграциялық үдерістердің негізгі кезеңдерін және саяси, әлеуметтік-демографиялық заңдылықтарын кешенді зерттеу.

  • Код ON2

    кәсіби қызметінде тарихи танымды, ғылым философиясын және тарих ғылымының концептуалды жағдайларын қолдану.

  • Код ON8

    Евразиядағы саяси үдерістердің негізгі заңдылықтарын, Орталық Азия елдері мен Қазақстанның ұлттық-мәдени дамуын бағамдау және салыстыру.

  • Код ON7

    ауызшы тарих, күнделікті өмір тарихы және жергілікті тарих ғылыми бағытының қазіргі заманғы әдіснамалық принциптерін, концепцияларын меңгеру.

  • Код ON5

    заманауи ақпараттық технлогияларды тарта отырып отандық және әлемдік тарих ғылымының өзекті мәселелері бойынша тарихнаманы және архив құжаттарын деректанулық талдау.

  • Код ON3

    командалық жұмысты басқаруға қажетті педагогика мен психологияның әдістерін меңгере отырып, ұжымның мүшелерімен және зерттеу іс-әрекетінде жемісті қарым-қатынас жасау.

Top