Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B10156 Стоматология в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи аспаптық зертханалық және функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін интерпретациялау
  • Денсаулық сақтау саласындағы стандарттарды ұстана отырып, кәсіби білімін көрсету
  • Балалармен ересек жастағы пациенттерге шұғыл және жедел шұғыл медициналық көмек көрсету білімімен дағдыларын меңгеру және ауруханаға жатқызу көрсеткіштерін анықтау
  • Қазіргі статистикалық бағдарламалар негізінде деректерді статистикалық өңдеуді жүргізе білу
  • Дәлелді медицина принциптері негізінде негізгі стоматологиялық аурулар кезінде сұрау, тексеру, диагностика, емдеу және динамикалық бақылау әдістерін білу мен түсінуді көрсету
  • Құпия ақпаратпен жұмыс істеу бойынша қоғамда қабылданған моральдық және құқықтық нормаларды ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру, дәрігерлік құпияны сақтау
  • Медициналық этика және деонтология принциптерін сақтай отырып, балалар мен ересектердің психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, стоматологиялық практикада коммуникативтік дағдыларды меңгеру
  • Өз зерттеулерінің нәтижелерін таныстыру, өз жұмысында академиялық адалдық принциптері мен мәдениетін қолдану
  • Үздіксіз өз білімін және дамуын жүзеге асыру
  • Медициналық-биологиялық және клиникалық пәндер негіздерін білу арқылы аурулардың негізгі патологиялық симптомдарымен синдромдарын анықтау
  • Барлық жастағы стоматологиялық аурулары бар пациенттерді олардың қажеттіліктерімен сұраныстарын ескере отырып тексеруді және емдеуді жоспарлау
  • Пациенттермен/отбасылармен және әріптестері мен өзара іс-қимылда айқын, тиімді кәсіби байланыспен рефлексия көрсету
  • Дәрігердің кәсіби қызметінде менеджменттің, маркетингтің негізгі принциптерін іске асыру
  • Халықтың денсаулығына қол жеткізу үшін денсаулық сақтау жүйесінің дәрігерлерімен және басқа да мамандарымен тиімді жұмыс істеу
  • Салауатты өмір салтын қалыптастыру және стоматологиялық аурулардың алдын алу дағдыларын меңгеру
Top