Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02102 Кескіндеме в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Тарих пен теория саласында, әлемдік және отандық бейнелеу өнерін сынауда, сондай – ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде қазіргі заманғы ғылыми-практикалық проблемаларды шешуге қабілетті жоғары кәсіби маман дайындау, зерттеу және басқару қызметін жүзеге асыру.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D033 Бейнелеу өнері
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 4

    Курс философиялық түсіну мен өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде бағалауды, оның философиялық білім аясындағы маңыздылығын тереңдетеді, шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешумен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курс академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар, дәрістер); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханаларға арналған нұсқаулықтар); ғылыми-ақпараттық (патенттік сипаттамалар, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи өнер дизайны
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы бейнелеу өнерінің объектілерін эстетикалық, мәдени және ақпараттық сипаттамалары ғана емес, сонымен қатар интерьердің (тұрғын, әлеуметтік) құрамдас бөліктері ретінде әрекет ететін орта элементі ретінде қарастырады. Қазіргі заманғы кескіндеме-бұл жай ғана сюжеттік-графикалық кенеп емес, бұл коммерциялық дизайн принциптері бойынша жұмыс істейтін эмоционалды-сенсорлық жағдайларды жеткізуге арналған материал (үнемді, нарықта сұранысқа ие, интерьер кеңістігінің қажеттіліктеріне жауап береді, экономикалық тұрғыдан тиімді және т. б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 4

    "Мәдени антропология" курсы адамзат өркениеті тарихындағы әртүрлі мәдени, философиялық және өнер тарихының тұжырымдамаларында адам мәселесін және оның әлеуметтік-антропологиялық сипаттамаларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи өнердегі авторлық «бренд»
    Несиелер: 4

    Қазақстанның қазіргі заманғы бейнелеу өнерінде "бренд" ұғымы қалыптасады, ол жас суретшілердің авторлық туындыларын өзін-өзі сәйкестендіру және танымал етудің жаңа нысанына айналады. Қазіргі заманғы кескіндеме брендингінің коммуникативті, тұтынушылық мәселелері қарастырылады, әлеуметтік, гуманитарлық және қолданбалы аспектілері бойынша қазақстандық және халықаралық деңгейде өзара іс-қимыл жасайды. Курс теориялық және эмпирикалық материалдарды жан-жақты тану арқылы өнер саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның бұқаралық және элитарлық өнері
    Несиелер: 4

    Пән бейнелеу өнері объектілерін құру әдістерін іздеуге бағытталған, бұқаралық және элиталық болып бөлінетін ғылыми-зерттеу аппаратын құрайды. Тұжырымдамалардың құрылысының арқасында ішкі көркемдік және мәдени қатынастарды зерттеу мүмкіндігі пайда болады, соның негізінде өнер объектілеріне (бейнелеу, монументалды, сәндік, қолданбалы және т. б.) бөліну орын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Курс ғылыми зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін ашады: эмпирикалық деңгейдің әдістері, эксперименттік-теориялық деңгейдің әдістері (эксперимент, модельдеу, гипотетикалық әдіс және т.б.), теориялық деңгейдің әдістері (формальды-стилистикалық талдау, формальды зерттеу әдістері), философиялық әдістер (феноменологиялық, герменевтикалық, интуитивті, аналитикалық және т. б.), өнертанудағы әлеуметтанулық зерттеулер мен деректану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер семиотикасы
    Несиелер: 4

    Курс классикалық семиотиканың тұжырымдамаларын, теориялық және әдіснамалық тәсілдерін, оның әдістерін, семиотикалық талдаудың қағидалары мен процедураларын терең зерттеуге негізделген, өнердегі семантиканың маңызы мен рөлін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері
    Несиелер: 4

    Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан жас суретшілерінің стилисткалық ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Курс Қазіргі заманғы Қазақстанның ескі шеберлері мен жас суретшілерінің шығармашылығындағы бейнелерді іздеудің жалпы заңдылықтарын зерттеуге және анықтауға бағытталған. Пән аясында қазіргі заманғы кескіндеменің қалыптасуы, көркемдік стильдер мен мектептердің пайда болуы мен сыртқы әсері, өнердің хронологиялық дамуы, бейнелеу өнеріндегі жаңа тенденцияларды, технологиялар мен материалдарды анықтау мәселелері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)
    Несиелер: 3

    Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Білім беру сапасын арттыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу мәселелерін және ғылыми зерттеу әдістемелерін анықтау

  • Код ON6

    Бейнелеу өнері туындыларының және бейнелеу өнері туындыларының басқа да түрлерінің сапасын бағалау саласында сараптама жүргізу

  • Код ON7

    Теориялық тұжырымдамаларды, семиотика мен өнер философиясының мәселелерін талдау

  • Код ON1

    Теориялық-тұжырымдамалық факторларды талдау және өнер саласында жүргізілген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жинақтау негізінде кешенді зерттеулерді жүйелеу.

  • Код ON3

    Пәндердің оқу бағдарламалары мен оқу-әдістемелік кешендерін, білім беру үрдісінің сапасын талдау мен бағалаудың заманауи әдістерін қалыптастыру

  • Код ON2

    Интеллектуалды және жалпы мәдени деңгейін өзектендіру

  • Код ON5

    Классикалық семиотика ұғымдарын, бейнелеу өнері туындыларын семиотикалық талдаудың негізгі әдістері мен принциптерін нақтылау

  • Код ON8

    Халықаралық стандарттарға сәйкес өнердің қазіргі жай-күйінің өзекті мәселелерін зерттеу бағыты бойынша ғылыми баяндамаларын, шолу жарияланымдарын жазу және табысты коммуникация үшін шет тілін меңгеру

Top