Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02111 Композиция в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық туындыларды жасау, аранжировка (сондай-ақ компьютерлік), қайта салу жөніндегі қызметті жүзеге асыратын, сондай-ақ компьютерлік бағдарламаларды меңгерген және оларды барлық музыкалық салаларда қолданатын біліктілігі жоғары композиторды даярлау. Түлектер педагогикалық жұмыстарды жоғары кәсіби деңгейде жүргізеді, зерттеу жұмыстарының алғашқы дағдыларын игереді, мәдени-ағарту жұмыстарымен айналысады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 243
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B026 Композиция
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Сольфеджио
    Несиелер: 3

    Пән ладтық және ритмикалық тәрбиеге, «ішкі есту» пен пішін сезімін дамытуға, таза интонация дағдыларына, мағыналы және мәнерлі орындауға қатысты негізгі мәселелерді қамтиды.Халық музыкасының ладтарынан бастап, диатоникалық дәрежедегі интервалдық және аккордтық реттіліктерді ән айтудан бастап, альтерирленген, хроматикалық гаммалармен, Яворский, Шостакович және басқаларымен аяқталатын, III дәрежелі туыстық модуляцияларды қолдана отырып интервалдық және аккордтық деңгейлерді қамтиды. Диктанттар жазылады, зерттелген материалға сәйкес есту дайындығы жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония 1
    Несиелер: 4

    Пән әуенді гармониялау негізгі дағдыларын қалыптастыруға, ладогармониялық музыкалық тілді меңгеруге, негізгі гармоникалық айналымдардың ноталық жазбасын таныстыруға және игеруге, сондай-ақ күрделі гармоникалық айналымдарды, соның ішінде II саты мен DD өзгерген аккордтарын, ауытқуларды және туыстықтың I және II дәрежелерінің тоналдылығындағы модуляцияны зерттеуге бағытталған. ХХ ғасырдың басына дейін халық музыкасы мен музыка жанрларында қысқа этюдтер жаза отырып, ладтық импровизацияны үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 3

    Пән композициялық техниканың теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге, оны әртүрлі стильдерде, жанрлар мен формаларда қолдануға, тақырыптар мен кезеңдерді жазуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 1
    Несиелер: 2

    Пән шеңберінде аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленді, үш бағыт бойынша технологияны дамытудағы мақсаттар көрсетілген: интерпретация, көруді оқу және технологияны дамыту. Сабақтың жеке жоспары құрылады, оның ішінде арнайы жаттығулар, зерттеулер мен интерпретация (стандартты репертуардың орындалуы).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция техникасы 1
    Несиелер: 3

    Пән жеке аспаптарға (соло / соло және фортепиано) арналған шағын (екі және үш бөліктен тұратын) нысандағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органология 1
    Несиелер: 3

    Бұл курс симфониялық оркестрдің үрмелі және үрмелі тобының музыкалық аспаптарының теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Пән үш бағыт бойынша практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастыруда (интерпретация, көру-оқу, техникалық даму). Музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын дамыту үшін күрделі репертуар таңдалады. Ұжымдық (ансамбльдік) орындаушылық сыныптар қосылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық 1
    Несиелер: 3

    Бұл курс қарапайым 2-3 жеке формаларды зерттейді және осы білімді қарапайым аспаптық шығармаларда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония 2
    Несиелер: 3

    Пән гармония негіздерін, оның ішінде III дәрежелі туыстық модуляцияны, эллипсисті, энгармоникалық модуляцияны және модуляцияны одан да алыс туыстық деңгейлерді зерттеуді жалғастыруға бағытталған. Мажор-минор және минор-мажор жүйелерінен басқа, секвенциялар мен аккордтық тізбектер ойынына көп көңіл бөлінеді. Ладтық импровизация кеңейтілді-студент ладтарда ғана емес, ХХ ғасырдың музыка стильдерінде де импровизацияны үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Антика дәуірден Бароккоға дейінгі Музыка
    Несиелер: 3

    Курс ежелгі дәуірден бастап музыканы, сол кездегі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін, аспаптық техниканың дамуын кіріспе зерттеуге бағытталған. Орта ғасырлардағы полифониялық жүйенің кристалдану процестері, оның голланд полифониялық мектебі композиторларының шығармаларында гүлденуі қарастырылады. Ars nova Еуропа елдерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII ғасырға дейінгі шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Пән өзінің маңызды құбылыстарында - ежелгі дәуірден 18 ғасырға дейін кәсіби музыкалық өнердің туу процесі мен тарихи даму процесін зерттейді; әр түрлі халықтар арасындағы музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының өзіндік ерекшелігі туралы түсінік алуға, музыканың қоғамның тарихи даму үрдісімен байланысын ашуға тәрбиелейді; музыкалық өнердегі шындықтың көркемдік рефлексиясының ерекшеліктерін және жетекші композиторлар шығармашылығының қоғам өміріне әсерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән антикалық дәуірден кейінгі романтизм дәуіріне дейінгі гармонияның ғылым ретінде қалыптасуының тарихи процестерін зерттеуге бағытталған «Үндестік тарихы 1» курсының бір бөлігі. Пәннің этимологиясы мен мәні модальдық жүйелер, аккордтық жүйелер, аккордтық емес дыбыстар түріндегі бастапқы сызықтық теңгерімсіздіктер және орган нүктелерінің түрлері түріндегі гармоникалық негіздер, фигурация және дауыс жетекші сияқты гармонияның жеке бөліктерін қарастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аспаптану 1
    Несиелер: 3

    Пән оркестр аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, олардың кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлін, осы аспаптардың репертуары мен аранжировкасын зерттеуге бағытталған. Аспаптар 1 шеңберінде ішекті және ағаштан жасалған аспаптар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классика-романтикалық музыка тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді; әр түрлі халықтар арасында музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін түсінуге тәрбиелеу, музыканың қоғамның тарихи даму процесімен байланысын ашу; музыкалық өнердегі шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшелігін және жетекші композиторлар шығармашылығының қоғам өміріне әсерін түсіну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дыбыс инженериясы және режиссура 1 (Minor)
    Несиелер: 3

    Пән дыбыстық режиссура мен инженерлік дағдыларды дамытады, атап айтқанда студенттерді заманауи шығарманың дыбыстық процесін ұйымдастыруға дайындайды. Оқыту процесінде оқушылар жаңа дыбыстарды тауып, үлгілеу жұмыстарын жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифония
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің музыкалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, полифониялық есту қабілетін, полифониялық музыканың ерекшелігі туралы кәсіби түсініктерін одан әрі дамытуға бағытталған. Пән әр түрлі дәуірлер мен стильдердің музыкасында қалыптасқан негізгі контрапункционалды әдістерді зерттеу мәселелеріне арналған. Курс көп дауысты, қарапайым қарсы дауысты, күрделі, тігінен және көлденеңінен жылжымалы қарсы нүктелерді бастапқы формаларынан екі, үш, төрт дауысты имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптану 2
    Несиелер: 3

    Пән оркестр аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, олардың кіші және үлкен симфониялық оркестрдегі рөлін, осы аспаптардың репертуары мен аранжировкасын зерттеуге бағытталған. Оркестрдің үрмелі және үрмелі аспаптары зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дыбыс жазбалары негіздері 1 (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс дыбыс техникасы бойынша бастапқы теориялық білім алуға бағытталған және оған «дыбыс жазу тарихы», «Акустика, Электротехника негіздері, дыбыс техникасы», «дыбыс күшейткіш аппаратура», «Акустикалық жүйелер», «дыбысты өңдеу аспаптары», «дыбысты өңдеудің заманауи технологиялары», «Дыбыс жазу» сияқты Модульдер кіреді. Курстың практикалық бөлімінде оқушылар «Cubase», «Sound forge», «Logic audio» және т.б. Компьютерлік бағдарламалық-студиялық кешендермен жұмыс істеу негіздерін және фонограммалар мен дыбыстық этюдтердің күрделілік дәрежесінің 1 дыбысталуын, есту талдауын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классицизм музыкасы
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасында классицизм дәуірінің жарқын өкілдері – Вена классиктері, олардың шығармашылық өмірі қарастырылады. Сол кездегі стильдер мен жанрлардың өзара байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    «Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» курсы шығу тегі табиғатын, сыбайлас жемқорлықтың тұрақтылық себебін ашады, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән қазақ музыкасының әні мен аспаптық дәстүрінің қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазақ музыка тарихының қалыптасуының ғылыми кезеңдері мен ғылыми кезеңдері; көне түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұны, олардың мәдени маңызы; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму кезеңдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    "Көшбасшылық және сыни ойлау" пәні білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін, сыни ойлауын қалыптастыруға, өзін-өзі ұйымдастыру және топты басқару қабілетін дамытуға, өзінің ойын анық, айқын, дұрыс жеткізе білуге, сонымен қатар көшбасшылық дағдыларын дамытуға, жаңашылдыққа бейім болуға, құндылықтарды бағдарлауға, әрдайым жаңарып отыратын ақпараттық ағында мәтінмен жұмыс істей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән «Үндестік тарихы 2» курсының жалғасы болып табылады, пәннің тарихи процестері романтизмнің кейінгі дәуірінен қазіргі заманға дейін зерттеледі. Жаңа Вена мектебінің гармония және дисгармония принциптері зерттеліп, К.Стокгаузеннің, Я.Ксенакистің және басқа атаулардың еңбектері, музыкадағы минимализм теориясы қарастырылады. Электронды музыкамен бірге әртүрлі халық мәдениеттерінің өзара әрекеттесетін әр түрлі гармония қабаттары зерттеледі. Интервалдық жүйелердің тектері мен модальділігі талданады. Функциялар теориясына – жүйелерге, ішкі жүйелерге, гармония және фигурация эволюциясына көп көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония тарихы
    Несиелер: 3

    Пән тарихи тұрғыдан үйлесімділік туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. ХХ ғасыр музыкасымен аяқталатын музыка кезеңдерінің шығу тегі көне заманнан дамып келе жатқан жүйе. Пән гармонияның қалыптасуының тарихи процестерімен қатар гармония философиясы, этимологиясы, гармонияның математикалық және физикалық аспектілері, консонанс аспектілері, диссонанс, модуляция механизмдері, аккордтардың логикалық құрылымдары, тарихи эволюция кезеңдері сияқты ұғымдарды зерттеуді қамтиды. аккордтар санатына жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Органология 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс симфониялық оркестрдің ішекті және ұрмалы тобының музыкалық аспаптарының теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция техникасы 2
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі аспаптық ансамбльдерге арналған шағын (екі және үш бөліктен тұратын) формадағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 3
    Несиелер: 2

    Пәннің негізгі міндеті - студенттің пианистік дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті дәрежеде тереңдету, фортепианода өз бетінше практикалық жұмысқа дайындалу. Музыкатанушының педагогикалық репертуарына, көрнекі оқу дағдыларын терең меңгеруге, ансамбльдік ойынға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс қарапайым 2-3 жеке формаларды зерттейді және осы білімді ансамбльдер үшін шығармада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аспаптау 1
    Несиелер: 3

    Курс әр түрлі аспаптардың шағын ансамбльдеріне арналған аспаптық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дыбыс инженериясы және режиссура 2 (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс заманауи тректер мен композициялар жасау үшін үлгі ретінде қызмет ететін биттер немесе секвенсорларға негізделген электронды музыканы жасауға бағытталған. Сонграйтинг-заманауи шындықтар мен уақыт талаптарын ескере отырып әндер жасау және жазу. Бұл пән битмейкерлік негіздерін және компьютерлік бағдарламаларды білуді пайдалана отырып, Музыканы (танымал әнді) тез және сапалы жазуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мамандық 3
    Несиелер: 3

    Бұл курс вариациялық формаларды зерттейді және осы білімді аспаптық шығармаларда қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оркестрлеу 1
    Несиелер: 3

    Бұл курс симфониялық оркестрдің үрмелі тобының музыкалық аспаптарының практикалық негіздерін үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән ХІХ - ХХ ғасырдың басын қамтиды, негізгі аймақтық мектептер мен дәстүрлердің музыкалық -стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді; 19 ғасырда қазақ музыкасының классиктері - Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша -кәсіби әні мен күйінің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Домбыра комозицияның негіздері
    Несиелер: 3

    Пән домбыраға арналған шығармалардың негіздерін зерттейді, домбыра күйлерінің құрылымын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фуга теориясы 1
    Несиелер: 3

    Пән фуганы практикалық зерттеуге бағытталған. Курс бағдарламасында тақырыптар, жауаптар, нұсқаларға қарсы жазу үшін арнайы сағаттар беріледі, экспозиция бөлімі дайындалады. Барокко композиторларынан бастап ХХ ғасырдың комозиторларына дейінгі фуга мысалдары зерттелуде, мысалы, фуги Д.Шостакович. Оқыту нәтижесінде студент фуганың жеке экспозициялық бөліктерін жазу дағдыларын меңгеруі, жазу техникасын меңгеруі, тақырыптарды, интермедияларды, нұсқауды жазу заңдылықтарының барлық ережелерін білуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық композиция техникасы 3
    Несиелер: 3

    Пән вариациялық және рондалық формадағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полифония 2
    Несиелер: 3

    Пән полифониялық шығармалардың мазмұны мен формасы құрылымының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, бұл оларды кәсіби сауатты түсіндіруге негіз болады. Орындаушылық шеберлікті жетілдіруге полифониялық ойлауды дамыту да ықпал етеді, ол әртүрлі полифониялық стильдерде өз бетінше жазу дағдылары негізінде қалыптасады. «Полифония 2» курсы «Полифония 1» курсының жалғасы болып табылады. Студенттер фьюжн жазумен танысады, верификация мен интермедияны зерттейді, экспозиция бөлігін жазады, сонымен қатар дамушы және соңғы бөлімдерде, стреттада жұмыс істейді, күрделі фьюжн талдауынан өтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дыбыс жазбалары негіздері 2 (Minor)
    Несиелер: 3

    Жалғастырушы курс «фонограмма жасау», «дыбыстық бейне жасау», «фонограмма экспликациясын жасау» модульдерін қамтиды. Практикалық бөлімде аспапшылардың, вокалистердің және кез келген күрделіліктегі орындаушылар құрамының орындауында әртүрлі стильдер мен шығармашылық бағыттағы музыканы жазу, кинороликтерді дыбыстау, жарнама анимациялары, дыбыс жазбаларын қалпына келтіру; дайын фонограммалармен жұмыс істеу; фонограммаларды монтаждау; фонограммалар мен дыбыс шығаратын аппаратуралардың сапасын сараптау сияқты дағдылар алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Күй шығару
    Несиелер: 3

    Пән қазақтың дәстүрлі музыкасының үлгісі ретінде күй шығарудың негізін зерттеуге бағытталған. Курс күй дамуының құрылымы мен әдістерінің негіздерін, сондай-ақ аспаптың тембрлік ерекшеліктерін игеруді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Романтизм музыкасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән музыка мен романтизмнің қалыптасу тарихын музыкалық өнердің даму тарихындағы лирикалық, жарқын құбылыстардың бірі ретінде зерттейді. Осы дәуірдің пайда болуымен туындаған барлық экспрессивті музыкалық құралдар зерттелуде. Осы дәуір композиторларының шығармашылығы зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық-романтикалық музыка тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән музыка тарихы курсының жалғасы болып табылады және музыка өнеріндегі романтизм кезеңін қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыда романтизм дәуірінің музыкасының музыкалық формаларын, жанрларын және стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлай білуді дамыту; романтизм дәуірінің негізгі композиторларымен (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.) және олардың шығармаларымен таныстыру. Пәннің бағдарламасы оқушының жеке тұлғасын көркем-эстетикалық дамытуға және оның көкжиегі мен эрудициясын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фуга теориясы 2
    Несиелер: 3

    Пән «фуга теориясы 1» пәнінің жалғасы болып табылады, фуга бөліктерін жазу әдістері, мысалы, стретта, дамыту және аяқтау бөліктері зерттеледі. Мысал ретінде фугалардың қарапайымнан күрделіге дейінгі барлық түрлері, хорға арналған фугалар, хор фугалары, аспаптық концертте және кантусфирмустағы хорларда форма синтезі, бассоустинатодағы вариациялар зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Композиция және музыкалық-теориялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде музыкалық практика талаптарының заманауи деңгейінде композиция мен музыкалық-теориялық пәндерді оқыту саласында әдістемелік білімнің қажетті кешенін қалыптастыруға бағытталған. Пәнге сабақтарды өткізу әдістері мен нысандары туралы мәліметтер, күнтізбелік және сабақ жоспарларын құру, әдістемелік әдебиеттерді оқу және т. б. кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оркестрлеу 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс симфониялық оркестрдің үрмелі оркестрінің музыкалық аспаптарының практикалық негіздерін үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция техникасы 4
    Несиелер: 3

    Пән соната түріндегі шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Партитураны оқу 1
    Несиелер: 3

    Курс жекелеген партияларды, оркестрлік топтарды және фортепианода күрделі емес партитураларды талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классиктерінің, сондай-ақ қазіргі авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тіліндегі музыкалық терминология
    Несиелер: 3

    Бұл пән музыкалық стильдерге, аспаптарға, орындаушылық техникаға, музыкалық шығармалардың құрылымдық компоненттеріне және музыкалық қауымдастықтарға қатысты концептуалды кешендерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Модернизм дәуірдің музыкасы
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасырдың музыкалық композиция әдістерін зерттеуге негізделген, бірақ сонымен бірге қалыптасқан тарихи аспектілер қарастырылады. Жеке шығармалар зерттеледі, олардың формалары, мазмұны, жазу әдістері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мамандық 4
    Несиелер: 3

    Бұл курс сонаталық форманы зерттейді және осы білімді аспаптық шығармаларда қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Битмейкинг және саундрайтинг (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс заманауи тректер мен композициялар жасау үшін үлгі ретінде қызмет ететін биттер немесе секвенсорларға негізделген электронды музыканы жасауға бағытталған. Сонграйтинг-заманауи шындықтар мен уақыт талаптарын ескере отырып әндер жасау және жазу. Бұл пән битмейкерлік негіздерін және компьютерлік бағдарламаларды білуді пайдалана отырып, Музыканы (танымал әнді) тез және сапалы жазуға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу 1
    Несиелер: 3

    Курс тек оркестрлердің ғана емес, ең алдымен халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу дағдыларын меңгеруге және қалыптастыруға негізделген. Студенттерге халық аспаптарының ноталық жазбасын білу, кілттерде, құрылыстарда және транспозицияларда батыл бағдарлану қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі музыкалық стильдердегі композиторлық негіздері (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс заманауи композиторлық бағыттағы музыкаларды шығаруға бағытталған. Бағдарламаның ерекше екпіні игерілген композиторлық дағдылардың қазіргі заманғы музыкалық тенденциялармен өзара әрекеттесуіне бағытталған. Саундтректер, поп, рок, хип-хоп стильдеріндегі әндер жасалатын музыкалық платформалар зерттелуде. Эстрадалық өнердің сәнді жазуының текстурасы мен текстурасы зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 1945 жылға дейінгі шетел музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән XX ғасырдың бірінші жартысындағы музыка тарихының әлемдік мәдениетке және оның ұлттық формаларына байланысты тарихи даму процесін зерделеуге; музыкалық шығармалардың тарихи ерекшелігін, сондай-ақ әлемдік музыка мәдениеті мен ұлы музыканттар қызметінің көрнекті үлгілерінің қоғам өміріне әсерін ашуға; түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық өнер туындыларының мазмұнын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи қазақ музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән 20 ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті (1980 жылдарға дейінгі кеңестік кезең) туралы біртұтас идеяларды қалыптастыруға бағытталған, олар өмір тәжірибесімен өзектендірілген және бұл процеске әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесі. оның қалыптасуы мен одан әрі дамуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптау 2
    Несиелер: 3

    Курс жеке оркестрлік топтар үшін аспаптармен жұмыс жасау дағдыларын игеруге бағытталған (иілген ішектер, ағаштан соғылған үрмелі аспаптар, үрмелі аспаптар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларының талдауы - 1
    Несиелер: 4

    Пән әуен, метр және ырғақтан бастап, үйлесімділіктің қалыптастырушы әрекеті, динамиканың қалыптастырушы рөлі, тембр мен құрылымға дейінгі кезең формасының құрылымының барлық бөліктерін зерттейді. Ауқымды-тақырыптық құрылымдар, шаршы және шаршы емес құрылыс кезеңдері зерттеледі. Курс соңында студент гармонияның, тембрдің, фактураның қалыптастырушы принциптерін білуі, квадрат құрылымының кезеңдерін квадраттық емес құрылымнан ажырата білуі, ритмикалық, мелодиялық құрылымдарды талдау дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Киномузыка ерекшелігі
    Несиелер: 3

    Пән кино музыкасының жалпы өнер түрі ретінде пайда болуын, фильмнің өзі өнер түрі ретінде, дыбыстық фильм, Музыка тек дыбыстық кинода ғана емес, сонымен қатар басқа синтетикалық өнер түрлерінде де зерттейді. Дыбыстық киноның онтологиялық құрылымына сүйене отырып, визуалды сфераның, дыбыстық сфераның құрылымдары, кино музыкасындағы сфералардың диалектикалық бірлігі қарастырылады. Сондай – ақ, қазақстандық кино музыкасының даму кезеңдері, атап айтқанда, дайындық кезеңі, қарқынды даму кезеңі, Қазақ киносы мен Тәуелсіз Қазақстан киносының қарқынды даму кезеңі зерттелуде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Полифония 3
    Несиелер: 3

    Курс XIX ғасыр композиторларының полифониясын: батыс еуропалық романтиктер мен орыс композиторларын зерттеуге бағытталған. Фактураның құрылымы мен семантикасы, XIX ғасыр композиторларының романтикалары: Шуберт, Шопен, Лист, Вагнер, франк, Глинка, Мусоргский, Чайковский, Танеев және т.б. музыкасындағы фуганың негізгі стильдік типтері егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттерге музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқытудың қажетті жұмыс бөлігі түсіндіріледі. Әр түрлі әдебиеттер негізінде студенттер сабақ берудің белгілі бір дәріс жоспарын жасайды, заманауи технологиялар мен оқыту әдістемелерімен танысады. Студент өзі үйрететін пәнді жақсы білуі керек, музыкалық-теориялық және тарихи аспектілерде бағдарлай алуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық форма
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің музыкалық ойлау мен форманың даму заңдылықтары туралы идеяларын байытуға және оларды нақты музыкалық материалда практикалық игеруге бағытталған. Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтары, қалыптасу принциптері, музыкалық формадағы бөліктердің функциялары, музыкалық экспрессивтілік құралдары, музыкалық синтаксис туралы білім беріледі. Курс музыкалық шығармалар құрылымының жалпы принциптерін, вокалды және аспаптық музыканың классикалық қалыптасқан түрлерін (қарапайым және күрделі формалар, рондо, вариациялық форма, вокалды камералық музыка формалары) зерттеуге арналған. Ол сонымен қатар әртүрлі жанрлар мен стильдердің шығармаларын талдай білу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аспаптау 3
    Несиелер: 3

    Курс бірнеше оркестрлік топтардың аспаптармен жұмыс жасау дағдыларын игеруге бағытталған (иілген және ағаштан жасалған).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Партитураны оқу 2
    Несиелер: 3

    Курс фортепианоға арналған үлкен симфониялық оркестрге арналған партитураны талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетелдік классиктердің, сондай-ақ қазіргі авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерімен танысуға; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заман музыкасы
    Несиелер: 3

    Бұл курсқа ХХ ғасырдың 90-шы жылдарынан кейінгі жаңа өкілдерімен, композиторлармен, атап айтқанда РФ, ҚР композиторларымен және шетелдік тұлғалармен танысу бағытталған. Сондай-ақ, ХХІ ғасырдың қазіргі заманғы музыкалық өнерімен байланысты барлық жаңа оқиғаларды қадағалау заңды болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1945 жылдан кейінгі шетел музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән орыс және кеңестік музыкалық өнердің даму тарихы туралы, Әлеуметтік-Тарихи процеспен байланысты тұтас, тарихи дамып келе жатқан құбылыс, орыс композиторларының жұмысы, негізгі музыкалық шығармалар, музыкалық стильдер мен жанрлар туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дыбыстық жұмыс және дизайн (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс студенттерді дыбыстық дизайнмен жұмыс істеуге үйретуге бағытталған. Студенттер семестр бойы дыбыстың табиғатын, оның акустикалық мүмкіндіктерін зерттейді, дыбыстар банкін жасайды, ал оқудан кейін арнайы. Компьютерлік музыкалық бағдарламалар дыбысты өңдейді, оның жаңа мүмкіндіктерін анықтайды. Осының арқасында бір дыбыс әр түрлі дыбыс түстеріне ие бола алады және қазіргі композиторлық шығармашылықтың музыка нарығында сұранысқа ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мамандық 5
    Несиелер: 3

    Бұл курс үлкен формаларды зерттейді және осы білімді ансамбльдерге арналған шығармада қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дыбыс дизайны (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс шығармашылық қызметте компьютерлік музыкалық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Reaper, Fl studio сияқты дыбыстық бағдарламалармен, Kontakt, Nexus, Serum, Omnisphere сияқты сандық синтезаторлардың әртүрлі плагиндерімен жұмыс істеу мүмкіндігі қалыптасуда. Студенттердің музыкалық конструктор бағдарламаларымен, секвенцер бағдарламаларымен жұмыс істеу бойынша қажетті білім алуы, дыбыстық банкаларды (VST) пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс музыкасы 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің ой -өрісін кеңейтеді, музыкалық бейнелеудің күрделі аспектілері мен құралдарын ашуға көмектеседі. Шығыс музыкасын зерттеу шығыс елдерінің музыка тарихының тақырыптарына негізделген. Пән Дүние жүзі халықтарының музыкасымен байланыстыра оқытылады. Сонымен қатар курс Египет, Марокко, Түркия және Таяу және Таяу Шығыстың басқа елдерінің музыкасын тыңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи аспаптау техникалары
    Несиелер: 3

    Курс симфониялық оркестр аспаптарының заманауи әдістерін теориялық және практикалық қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент және маркетинг негіздері
    Несиелер: 3

    Курс Қазіргі заманғы менеджменттің әдіснамалық негіздерін, басқару жүйесі туралы ғылыми түсінікті қалыптастыруды, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерінің нақты дағдыларының теориялық білімі мен практикалық игерілуін қалыптастыруды; басқарудың мәнін, оның ерекшеліктері мен міндеттерін, экономикалық және әлеуметтік процестерді басқарумен өзара байланысын зерделеуді зерделейді; басқару тиімділігінің негізгі көрсеткіштері мен критерийлерін зерттеу, студенттердің әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласындағы білімдерін қалыптастыру, кәсіпорынның қызметін басқару процесінде маркетингтің рөлін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық композиция техникасы 5
    Несиелер: 3

    Пән әр түрлі аспаптық ансамбльдерге арналған үлкен формадағы шығармаларды жазудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Симфониялық оркестрді заманауи оркестрлеу
    Несиелер: 3

    Курс симфониялық оркестр үшін қазіргі заманғы нота мен акустикалық және электронды аспаптардың ерекшеліктерін ескере отырып, оркестрлік білім мен дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау 2
    Несиелер: 3

    Пән «музыкалық шығармаларды талдау 1» пәнінің жалғасы болып табылады, қарапайым екі жеке, үш бөліктен тұратын, күрделі үш бөліктен тұратын, Рондо, вариациялар, вариациялары бар рондо және басқалары соната формасына, циклдік формаларға дейін оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының музыкасы 1
    Несиелер: 3

    Пән Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкалық мәдениеттерінің қалыптасу тарихын, сонымен қатар мұсылмандық шығыста музыка ғылымының дамуын, музыканың ислам мен сопылықпен өзара байланысын қамтиды. Түркия, Ежелгі және қазіргі Египет, Марокко музыкалық мәдениетінің тарихи даму кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оркестрлеу 3
    Несиелер: 3

    Бұл курс симфониялық оркестрдің ішекті тобының музыкалық аспаптарының практикалық негіздерін үйренуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық ансамбльдері мен оркестрлерінің партитураларын оқу 2
    Несиелер: 3

    Партитураларды оқу 1 курсының жалғасы ретінде студенттер халық оркестрінде бағдарлау дағдыларын игеріп қана қоймайды, сонымен қатар ансамбльдің немесе оркестрдің осы түріне кез-келген әуендерді өздері ұйымдастыра алады. ҚР заманауи композиторларын қоса алғанда, күрделі партитуралар оқылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курс студентке басқару мәдениетін, мәдениет саласындағы кәсіпкерлікті игеруге, студент үшін басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдауға және жобалауға мүмкіндік береді. Практикалық және теориялық тұрғыдан басқару тұжырымдамасын және кәсіпкерлік пен менеджмент туралы негізгі білімді қалыптастырады. Қазақстанда және шетелде мәдениет саласындағы кәсіпкерлік және басқару әдістерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ заманауи музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстанның музыкалық мәдениетіндегі 1980 жылдардан бастап бүгінгі күнге дейінгі тарихи процестерді зерттейді. Соңғы кеңестік онжылдық пен посткеңестік кезеңдегі музыкалық-стилистикалық өзгерістер осы кезеңнің таңғажайып туындылары мен олардың авторларының шығармашылық өмірбаянын терең зерттеу арқылы ұсынылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерде музыка шығару 1
    Несиелер: 3

    Бұл курс композитордың кәсіби қызметінде жаңа ақпараттық технологияларды қолдануды зерттейді. Компьютерлік технологиялар (Cubase) арқылы озық дыбыстау дағдылары алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Полистилистика негіздері
    Несиелер: 3

    Полистилистика пән ретінде мәдениеттің, жалпы шығармашылықтың әртүрлі өзара әрекеттесетін аспектілеріне негізделген формалар мен жанрлардың алуан түрлілігін ашады. Әр түрлі музыкалық стилистикалық қабаттардың үйлесуі музыканың полистилистік жанрлары қолданылатын белгілі бір музыкалық шығармаларды ерекше зерттеуге әкеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрді дирижерлау негіздері
    Несиелер: 3

    Пән оркестрлік партитуралармен жұмыс негіздерін игеруге, сондай-ақ дирижерлік қимылды қолдануда қажетті дағдылар мен дағдыларды игеруге бағытталған дирижерлеу техникасы бойынша практикалық сабақтарға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестр стильдер тарихы
    Несиелер: 3

    Курс тарихи практикада аспаптық-оркестрлік ойлауды дамыту процестерін жан-жақты зерттеуге, оның қазіргі жағдайын бағалауға және музыкалық-теориялық білімнің осы саласында аналитикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халық оркестрді дирижерлау негіздері
    Несиелер: 3

    Дирижерлаудың негізіне партитураларды оқу дағдылары және тұтастай дирижерлау дағдылары алынған. Курс барысында студенттер ұлттық оркестрге арналған шығармаларды таңдап, ансамбль кезінде практикалық дағдыларды игеруге тырысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыканы электронды өңдеу 1 (Minor)
    Несиелер: 3

    Пән музыканы электронды түрде өңдеудің мүмкіндіктерін зерттейді және ашады, атап айтқанда эквалайзерлер, араластырғыштар және қазіргі заманғы технологиямен өзара әрекеттесу жағдайында дыбыспен жұмыс істеуге тікелей қатысы бар басқа құрылғылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халық ансамбльдерін аспаптандыру
    Несиелер: 3

    Курс халық оркестрі үшін оркестрлік дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пәнге композицияны, аспапты (диапазон, тембрдің ерекшелігі, соққылар мен орындау мүмкіндіктері) зерттеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының музыкасы 2
    Несиелер: 3

    Пән Қытай, Үндістан, Корея мен Жапония мәдениеті мысалында Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия халықтарының тарихи даму кезеңдерімен, жанрлары мен аспаптық музыкасының жанрлары мен стильдерімен толық танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Курс педагогиканың құрамдас элементтерінің мәні, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастырады. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологияларын дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспаптау 4
    Несиелер: 3

    Курс үлкен симфониялық оркестр үшін аспапта жұмыс жасау дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық композиция техникасы 6
    Несиелер: 3

    Пән үлкен симфониялық оркестрге арналған үлкен формадағы шығармаларды жазудың бастапқы дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мамандық 6
    Несиелер: 3

    Бұл курс студентті симфониялық оркестрге арналған үлкен формамен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Цифрлық композиция негіздері 1
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби қызметте жаңа ақпараттық технологияларды қолдану тәсілдерін зерттейді, сонымен қатар Cubase виртуалды дыбыстары мен аудио редакторларының көмегімен түпнұсқа туындыларды жасау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халық аспаптарын тану
    Несиелер: 3

    Пән қазақ оркестрлік аспаптарының техникалық және экспрессивті мүмкіндіктерін, олардың оркестрдегі рөлін, оркестрлік аспаптардың репертуары мен транскрипциясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс музыкасы 2
    Несиелер: 3

    Пән кеңейтілген, ол Үндістан, Корея, Жапония, Қытай халықтарының нақты шығармаларын зерттеуге бағытталған, сонымен қатар осы елдердің жеке авторларын, композиторларын зерттеуге бағытталған. Бұл үдерісте композиторларға өтілген халықтардың сол немесе басқа халықтық музыкалық үлгісіне еліктей отырып, шағын этюдтер жазуға шақырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ этноорганология
    Несиелер: 3

    Курста қазақ халқының құралдарының қасиеттері мен параметрлері, сонымен қатар олардың тәжірибеде қолданылуы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ халық ансамбльдерінің аранжировкасы
    Несиелер: 3

    Пән қазақ фольклорлық ансамбльдерінің анализі мен аранжировкасын және олардың шығармаларда қолданылуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оркестрлеу 4
    Несиелер: 3

    Бұл курс үрмелі және үрмелі музыкалық аспаптардың симфониялық оркестрінің практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерді реттеу 1 (Minor)
    Несиелер: 3

    Пән болашақ музыка мұғалімін музыкалық және компьютерлік технологияларды қолданумен байланысты кәсіби қызметке дайындайды. Студенттер музыкалық-компьютерлік музыка жасау дағдыларын игереді, музыкалық-компьютерлік аранжировканың стильдік мәселелерін зерттейді, компьютерлік аранжировканың ерекшеліктерімен танысады (секвенция және аранжировка). Сондай-ақ, студенттер алған қажетті білім оларға музыкалық бағдарламалармен-конструкторлармен және секвенцер-бағдарламалармен жұмыс істеуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыканы электронды өңдеу 2 (Minor)
    Несиелер: 3

    Пән «Электрондық формадағы музыканы өңдеу 1» курсының жалғасы болып табылады. Бұл кезеңде студенттер музыканы электронды түрде өңдеудің қарапайым құрылғылары мен мүмкіндіктерін үйренді. Бұл семестрде студенттер компьютерлік технологияның барлық негіздері мен білімін қолдана отырып, түпнұсқа әуеннен дайын толыққанды шығарманы шығара отырып, жеке шығармамен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Цифрлық композиция негіздері 2
    Несиелер: 3

    Пән виртуалды дыбыстар мен Logic Pro X аудио редакторларының көмегімен түпнұсқа туындыларды жасау дағдыларын игеруді жалғастыруда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық композиция техникасы 7
    Несиелер: 3

    Пән үлкен симфониялық оркестрге арналған үлкен формадағы шығармаларды жазу дағдыларын шоғырландыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерді реттеу 2 (Minor)
    Несиелер: 3

    Курс «компьютерлік аранжировка 1» пәнінің жалғасы болып табылады. Студенттер компьютерлік аранжировка дағдыларын толық көлемде меңгереді. Секвенцер бағдарламаларымен жұмыс істеуден басқа, олар "wav" және "mid" форматындағы файлдармен жұмыс істеуге арналған көп мәтінді редакторлардың параметрлеріне ие, сонымен қатар музыкалық тректерді жинақтайды және музыкалық редактордың көмегімен бастапқы өңдеуді жүзеге асырады. Олар көптеген мамандандырылған бағдарламаларда композицияны түпкілікті игере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғ. теориялық жүйелер және композиторлық шығармашылығы
    Несиелер: 3

    Бұл курс ХХ ғасыр композиторларының шығармашылығындағы әртүрлі теориялық жүйелерді зерттейді. Атап айтқанда, жаңа құралдарды жіктеу, оларды ХХ ғасырдың композициялар жүйесіне енгізу, ХХ ғасырдың жаңа шығармалары мен қазіргі авторлардың жанрларының құрылымдық ерекшеліктері. Оқыту нәтижесінде студент ХХ ғасырдың композиторлық шығармашылық жүйелерін шарлай білуі керек, жүйелер теориясын жазудың негізгі принциптерін білуі керек, техникалық жазуды игеруі керек, батыл зерттелген жаңа тұжырымдамаларды өз шығармаларына енгізуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Компьютерде музыка шығару 2
    Несиелер: 3

    Бұл курс компьютерлік технологиялардың (Logic Pro X) көмегімен ілгері дыбыстау бойынша дағдыларды үйрену мен меңгеруді жалғастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мамандық 7
    Несиелер: 3

    Бұл курста студент симфониялық оркестрге арналған шығармасын аяқтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ХХ ғасырдағы композиция жүйелері
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасыр композиторларының теориялық тұжырымдамаларын зерделеуге, осы теориялардың терминологиялық аппаратын игеруге, музыкалық-тілдік жүйелердің әдістемелік-аналитикалық мәселелерін түсінуге, музыкалық шығармаларды талдау процесінде осы теориялардың аналитикалық қолданылуын игеруге бағытталған. Кең тоналды, модальді техника, атональды-сериялық техника, пуантилизм, техникалық музыка, алеаторика, кибернетика және т. б. зерделенеді. Оқыту нәтижесінде студент ХХ ғасырдың композициялық жүйелерін шарлай білуі керек, жаңа жанрларда жазу әдістерін игеруі керек, курс барысында зерттелген жазудың ерекшелігін білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эстрада-симфониялық оркестрге арналған аранжировка
    Несиелер: 3

    Курс эстрадалық-симфониялық оркестр үшін оркестрлік дағдыларды меңгеруге бағытталған. Пән құрамды, аспаптарды, диапазонды, тембрдің ерекшелігін, соққыларды және аспаптардың өнімділік мүмкіндіктерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жаппай музыкадағы аранжировка
    Несиелер: 3

    Бұл курс танымал музыканың аранжировкасы мен оның стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтарын білу, музыкалық талдау мен шығарманы эстетикалық бағалау әдістемесін түсіну; музыкалық тілді, форманы, шығарманың мазмұнын ашуда гармония мен полифонияның рөлін анықтау тұрғысынан әр түрлі тарихи дәуірдегі музыкалық шығармаларды талдауда білімді қолдану, формативті функцияларды, стиль тұрақтыларын, құбылыстарды анықтау дәстүр мен жаңашылдық.

  • Код ON6

    Есту, гармоникалық және полифониялық талдау дағдыларын білу - нотадан және / немесе есту арқылы классикалық және халықтық музыкалық материалдарды түсіну, тану, түсіндіру, өңдеу, есте сақтау, қолдану; шығармашылық немесе зерттеу процесінде теориялық, гармоникалық және полифониялық стильдердің, формалардың, жүйелердің және дәстүрлі музыкалық орындаушылықтың қалыптасуының тарихи процестері туралы білімді қолдану.

  • Код ON3

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым -қатынас дағдыларын білу, тіл мен мәдениет нормаларына сәйкес кәсіби қызметті түсіну; байланыс саласының ерекшеліктерін қолдану; музыкалық стильдер, аспаптар, орындау техникасы, құрылымдық компоненттер терминдерін түсініп, шет тілінде сөйлей білу.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында компьютерлік бағдарламаларды білу, әр түрлі қызметте заманауи ақпараттық -коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім мен дағдыларды алу; мәдениет пен өнердің ағымдағы қызметінің жоспарлануын, ұйымдастырушылық аспектілерін, оның ішінде коммерциялық, маркетингтік, жарнамалық және аутричтік, қызметкерлермен жұмыс, концерттерді, спектакльдерді және басқа да шығармашылық іс -шараларды ұйымдастыру бойынша қызметті түсіну. Шығармашылық жобаның өтелу дәрежесін, мүмкін болатын тәуекелдер мен перспективаларды бағалай отырып, шығармашылық және өндірістік қызметті әкімшілік басқару әдістерін қолдану.

  • Код ON9

    Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде шетелдік, орыс, кеңестік, дәстүрлі, отандық және қазақ музыкалық өнерінің даму ерекшеліктерін, тарихи кезеңдерін білу; музыкалық шығарманың көркемдік ұғымдарын тарихи контексте түсіну, осы ерекшелікке байланысты музыкалық шығармаларды талдауда алған дағдыларын қолдану.

  • Код ON12

    Әр түрлі аспаптық композициялар үшін әр түрлі стильде, жанрда, формада музыкалық шығармалар жасау; дәуір және Ұлттық стильдердің ерекшеліктерін білу; қиялды, түйсігі мен эмоционалды түсінігін қолдана отырып, шығармашылық, икемді және бейімделгіш ойлау және жұмыс істеу.

  • Код ON1

    Негізгі мәселелерді білу, философия категорияларын, қазақ философиялық ойының ерекшеліктерін, діннің пайда болу, даму заңдылықтарын түсіну, қазақ мемлекетінің қалыптасуы мен даму тарихын, ұғымдар мен қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің көріністері.

  • Код ON11

    Музыкалық идеяларды зерттеу мен бағалаудың негіздерін білу; шығармашылық, сыни және зерттеушілік ойлау арқылы түсініктер мен процестерді түсіну; оқу, кәсіби және педагогикалық қызмет саласындағы практикалық дағдыларды қолдану.

  • Код ON4

    Сәйкес ақпаратты талдау дағдыларын білу, ауызша және жазбаша қарым -қатынас дағдыларын көрсету; түсіну және өз бетінше білім алуға дағдылану, музыканттың, зерттеушінің жеке әлеуетін иелену; дағдыларды қолдана білу және салауатты өмір салты, әр түрлі дене жаттығулары арқылы денсаулықты сақтау мен жақсарту жолдары туралы алған білімдерін қолдана отырып, топта жұмыс жасай білу.

  • Код ON10

    Фольклордағы қалыптастырушы факторлардың принциптерін білу, халық музыкасының шығармаларын кешенді бағалау мен талдауды түсіну: Қазақстан, Таяу және Орта Шығыс, Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия; алынған білімді осы елдердің, құрлықтардың авторларының шығармаларын ойнау кезінде қолданыңыз, сонымен қатар өзіңіздің әуендеріңізді немесе шығармаларыңызды жасаңыз.

  • Код ON2

    «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасымен анықталған қоғамдық сананы жаңғырту мәселелерін шешу тұрғысында ғылыми дүниетанымды қалыптастырудың әлеуметтік -гуманитарлық пәндер саласындағы негіздерін білу. Тұлғаның әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық тәсілдерін, оның қалыптасу факторларын түсіну және ғылыми түсінікке ие болу; музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқытудың негізгі принциптері мен әдістерін қолдана білу және қолдану. Студенттердің моральдық-этикалық негіздері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы дағдыларын қалыптастыру оларды кәсіби қызметінде және сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұруда тиімді пайдалануға мүмкіндік береді.

  • Код ON8

    Монодикалық музыкалық дәстүрлер мен онымен байланысты модальдық жүйелерді, верификация, әуен, әр түрлі этникалық варианттардағы формаларды зерттеу дағдыларын білу; терминологияны, кино музыканың негізгі даму жолдарын түсіну; білімді еркін бағдарлауды симфониялық партитурада қолданыңыз (оқу мен дирижерлікті) және бұл баллдарды фортепианода көре отырып ойнай білу.

  • Код ON13

    Әр түрлі жанрдағы, форма мен стильдегі жеке фортепиано шығармаларын білу; ансамбльдік ойын дағдыларын түсіну; көру қабілеті мен эскиздер мен шығармаларды ойнау дағдысын қолдану.

Top