Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01704 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән құзыреттіліктің барлық түрлерін кешенді дамытуға, сондай-ақ шетелдік дереккөздерден алынған ақпаратты талдау және өңдеу, ғылыми және кәсіби мәтіндерді оқып, аудару және шетел тілінде тиімді ауызша және жазбаша сөйлесу үшін қажетті арнайы лексиканы иеленуге бағытталған. Пән білім берудің дәстүрлі түрлерінен басқа, жоспарланған оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді және шетел тілінің кәсіби коммуникативті құзыреттілігін дамытуды қамтамасыз ететін инновациялық білім беру технологияларын қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұнына әдеби шолудан бастап, ақпаратты іздеу әдістерінен бастап, зерттеу нәтижелерін өңдеуге және тұжырым жасауға дейінгі ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру кіреді. Ғылыми зерттеу әдістері, халықаралық деректер базасы, ғылым өлшеуіш көрсеткіштер, деректерді өңдеу әдістері, нәтижелердің сипаттамасы, магистрлік диссертацияның құрылымы мен оған қойылатын талаптар зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқыту барысында жоғaры мектеп педaгогикaсы негіздеріне aрнaлғaн педaгогикaлық ғылымның мәні және негізгі кaтегориялaры, әлемдік білім беру дaғдaрысы мәселелері, қaзіргі білім беру дaмуының тенденциялaры, әлемдік білім беру кеңістігі, жоғaры білім берудегі жаңартулар, ЖОО оқыту және тәрбие теориясы, ЖОО бaсқaру, жоғaры мектептегі ғылыми іс-әрекет теориялaры қaрaстырылaды. Білім-тәрбие беруді басқарудағы инновациялық технологияларды қолдану дағдысын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы модернизм
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлемдік әдеби үдеріс контекстінде ұлттық әдебиеттің байлығы мен бірегейлігін тұтас қабылдауды қалыптастыру. Курстың міндеттері: студенттердің білімін тереңдету туралы мәселелер салыстырмалы әдебиеттану оқып үйрену; осы ғылыми бағыт тарихының негізгі кезеңдерін зерттеу; көркем мәтіндерді салыстырмалы және талдау дағдыларын қалыптастыру; жалпы әлем әдебиетінің тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын көрсетуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі мәтінді оқытудың лингвистикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ғылым үшін өзекті мәселелердің кең спектрінде (курстың мақсаттары мен міндеттері тұрғысынан) мәтінді зерттеу. Қазіргі заманғы әдіс мәтінді орыс тілін оқытудың негізгі міндеттерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін негізгі коммуникативті және дидактикалық бірлік ретінде қарастырады: оқушылардың тілдік және сөйлеу құзіреттілігін қалыптастыру, мектеп оқушыларын тіл ғылымының негіздерін білумен қаруландыру, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту, әр түрлі стильдер мен жанрлардың өзіндік үйлесімді сөздерін құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты ғылымның социологиялық және мәдени құбылыс ретіндегі түсініктерін анықтау, сонымен қатар ғылым пәні мен нақты ғылымдардың пәндерін көрсету болып табылады. Курсты оқу барысында ғылым орындайтын түрлі функциялар қарастырылады, ғылым интерпретациясындағы эволюциялық теориялық тәсілдер айқындалады, ғылым мазмұнының қазіргі заманғы тұжырымдамалары ашылады, ғылым тарихы мен философиясының мәртебесі және негізгі мәселелері талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі мектептегі лингводидактика мәселелері
    Несиелер: 5

    Курс қазіргі лингводидактиканың өзекті болып табылатын орыс тілін шет тілі және екінші тіл ретінде оқытудың қазіргі заманғы теориялары, лингводидактиканың лингвистикалық, психологиялық, дидактикалық негіздері және орыс тілін шет тілі ретінде оқытудағы ақпараттық коммуникациялық технологиялар, қазіргі кездегі оқу үдерісін ұйымдастыру, білім алушы мен білім берушінің қызметтері,оқу нәтижелері, оқу ситуациялары, тілді оқыту психологиясы проблемаларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Салыстырмалы фольклористика
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы фольклористика фольклорлық мәтіндердің типологиялық қауымдастығын зерттейтін пән ретінде (батырлық эпостың шығармаларындағы сюжеттік-композициялық жинақтар, жануарлар, фантастикалық, романистік ертегілер үлгілерінде, көркем емес проза мәтіндерінде және т.б.). Халықтық мәдениеттің әртүрлі бөліктерінің әмбебаптығы мен өзіндік ерекшелігі. Фольклордағы сюжет пен мотивтің типологиясы. Фольклорлық сюжеттер мен мотивтердің көрсеткіштері. Типологиялық әдістер, олардың ауызша мәтіндерді талдау және түсіндіру мүмкіндіктерін кеңейтудегі рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі мәтінді зерттеудің лингвомәдени аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән тіл туралы мәдениет пен мәдениеттің тіл призмасы арқылы бейнеленуі мен бекітілушісі ретінде түсінік береді, тіл мен мәдениеттің өзара тәуелділігі мен өзара тәуелділігі туралы іргелі білімдер негізінде тиісті ғылыми дүниетанымды қалыптастырады; мектепте мәтінді оқудың лингвомәдениеттану аспектілерін қарастырады; әртүрлі мәдениеттердегі коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лексикалық семантика
    Несиелер: 5

    «Лингвистикалық семантика» отандық және шетелдік ғылым тәжірибесін жалпылау арқылы тілдік бірліктердің мағыналық және өзара әрекеттесу мәселелерін дамытуға ықпал етеді. Пән орыс тілінің лексикалық семантикасын қарастырады, сөздердің семантикасын, олардың мектептегі білім берумен байланысты стильдік сипаттамаларын зерттейді, лексикалық жүйенің қалыптасу көздерін сипаттайды, оның жаңару және архаизациялану процестерін талдайды, әртүрлі қатынастарды ашады. әртүрлі лексикалық топтар ішінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу әдіснамасындағы дискурс талдау
    Несиелер: 5

    Пән мәтіннің функционалды-стильдік түрлі дискурсивті құрылымын және тілдік ұйымдастырылуын зерттейді, әртүрлі мәтіндер мен мәлімдемелерді адамдардың сөйлеу әрекетінің өнімі ретінде түсіндіреді, оларды нақты қоғамдық-саяси жағдайларда және мәдени-тарихи жағдайларда жүзеге асырады. Курстың мақсаты-сөйлеудің дискурсивті тәсілдерін шет тіліндегі мәтіндегі нақты, тұжырымдамалық және ішкі мәтіндік ақпараттарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп пен ЖОО-да лингвистикалық пәндерді оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пән жаңартылған білім беру процесінің талаптарын ескере отырып, ЖОО-да және мектепте лингвистикалық пәндерді оқытудағы заманауи үрдістер мен тәсілдер туралы мәселелерді қарастырады. Тілді оқытудағы коммуникативтік-әрекеттік және когнитивті тәсілдердің ерекшеліктері қарастырылады. Курс психолингвистика мен когнитивистиканың тілдерді оқыту мен оқытумен байланысын, лингвистикалық пәндерді оқытудағы АКТ-ның орны мен рөлін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс әдебиетінің жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әдебиеттанудың негізгі бағыттары мен мектептерін қазіргі жағдайында анықтау, олардың аясында жасалған көркем фактілерді зерттеудің ғылыми әдістерін олардың қазіргі қызмет ету кезеңінде алған түрінде зерттеу. Пән әдеби фактілерді зерттеуге кәсіби көзқарастың басымдығы туралы идеяларды көрсетуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектептегі мәдениетаралық коммуникация негіздері
    Несиелер: 5

    Ұсынылып отырған пән мектептердегі мәдениетаралық коммуникацияның мазмұнын, формасы мен мәнін қарастырады. Мектептердегі қарым-қатынастардың деңгейлік, формалық, мазмұндық ерекшеліктеріне мән беріліп сипаттайды. Қарым-қатынастың топтық, мәдениетаралық, көпшілік коммуникация сияқты түрлерін ажыратып, олардың практикалық қолданыстарын оқиды. Тұлғалардың бойындағы мәдениетті қабылдау қабілеттерін ашу жолдарын, олардың түрлі мәдениет орталарында дұрыс интерпретациялануын, коммуникативтік мінез-құлықты қалыптастыру жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте және ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытудың белсенді әдістері
    Несиелер: 5

    Пән ЖОО-да филологиялық пәндерді оқытуда қазіргі заманғы технологиялардың жіктелуі мен құрылымын және кәсіби оқытудың белсенді әдістерін қарастырады. Пәндердің ерекшелігін ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша сабақтарды өткізудің белсенді формаларын зерделеуге; рефлексиялық іс-әрекет процесінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту және белсенді өзара әрекеттесуін ұйымдастыру үшін оқытудың ойын әдістеріне ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-мәдени жағдай және қазіргі филология
    Несиелер: 4

    Тіл біліміндегі қазіргі антропоцентрлік (антропологиялық) бағыт тілді "сөйлейтін адам", яғни тілдік тұлға ретінде емес, оның мүдделерінің орталығына қояды. "Әлеуметтік – мәдени жағдай және қазіргі филология" - антропологиялық тіл білімінде маңызды орын алатын пән, тілді жеке қарым-қатынас құралы, тілді белгілі бір әлеуметтік топтағы қарым-қатынас құралы, тілді ұлтаралық, халықаралық қарым-қатынас құралы ретінде қарастырады. Курстың маңызды міндеті бар – әлеуметтік және сөйлеу мінез-құлқының тиімді формаларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологиялық герменевтика
    Несиелер: 4

    Курс мәтіннің қандай мақсатпен жазылғанын анықтауда өз ниетіне сүйене отырып, оның түсінігін ашады. Пән мәтінді көркемдік қабылдау мен оны талдау әдістемесі арасындағы байланысты анықтау туралы түсінік қалыптастырады; түрлі ағымдарға сәйкес көркем мәтінді түсіну герменевтика; оқыту мен оқыту жүйесінде талдаудың әдістемелік әдістерін іс жүзінде қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Заманауи мектептегі білім беру жүйесіндегі оқытудың интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Орыс тілі мен әдебиеті пәнін оқытудың интерактивті әдістері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға, магистранттардың оқытудың интерактивті әдістері мен құралдарының мазмұнын білу қабілетін қалыптастыруға, оларды негізді таңдауға және оқушылардың жеке дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында заманауи мектептегі білім беру шеңберінде тиімді пайдалануға бағытталған. Мектептегі интерактивті оқытудың негізгі түрлерін, формаларын, әдістерін, құралдарын сипаттайды. Пән аясында қазіргі мектепте орыс тілі мен әдебиетіне интерактивті оқытуды ұйымдастыру шарттары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем шығарманы талдау және интерпретациялау
    Несиелер: 5

    Пән көркем мәтіндермен жұмыс жасайды, мәтіннің құрылымын анықтайды, автордың бірыңғай құндылық және семантикалық бағытын жүзеге асыруға үйретеді. Курстың мақсаты: көркем мәтінді талдаудың жұмыс әдістері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру, оларды практикалық қолдану дағдыларын бағыттау, мәтіннің мағынасын адекватты түсінуге және оны сенімді және жалпыға бірдей түсіндіруді негіздеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі заманғы мектептегі білім беру жүйесіндегі инновациялық процестер
    Несиелер: 5

    Пән нақты оқыту технологияларын ескере отырып, ойлаудың әдістемелік бағытын қалыптастыруды, мектептегі білім берудің инновациялық үдерістерін анықтауды және әдеби білім беру процесін ұйымдастыруды қарастырады. Инновацияны оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың заманауи бағыты ретінде сипаттайды; тұлғааралық диалогты ұйымдастыруда инновацияларды қолданудың психологиялық-педагогикалық шарттары; топтық оқу әрекеті; мектептегі білім берудегі жаңа тәсілдерге сәйкес оқыту әдістері мен педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ақындық мәтінді талдау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – поэтикалық мәтінді және оның бірліктерін түсіндіру, ондағы барлық нәрсе маңызды екенін түсіну-ырғақтан үтір мен шекке дейін; өлең композициясын зерттеу, бейнелеу құралдарының кешенін көрсету, әр өлең үшін өзіндік, ерекше талдау жолын негіздеу. Курс поэтикалық шығарманың тілдік аспектілерін зерттеу әдісі ретінде лингвоанализ идеясын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Филология пәндерін оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны педагогикалық білім беру технологиясын, филологиялық білім берудің қазіргі кезеңіндегі технологиялардың типологиясын, педагогикалық білім беру технологияларының контексті ретінде Заманауи парадигмаларын ашуға бағытталған, сонымен қатар" педагогикалық білім беру технологиясы " дидактика ұғымы, білім беру педагогикалық технологиясының негізгі сапасы, білім берудің қазіргі парадигмасының педагогикалық білім беру технологияларының типологиясы, филологиялық пәндерді рефлексивті оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON9

    Жекелеген филологиялық пәндер бойынша озық отандық және шетелдік тәжірибені ұғынуға, сондай-ақ қазіргі заманғы мектептегі білім беру жүйесіне инновациялық процестерді енгізуге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы әдістемелер мен әдіснамаларды пайдалану негізінде оқу-әдістемелік және басқа да жалпылама материалдар жасау.

  • Код ON10

    Жеке қызметте әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер.

  • Код ON2

    Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясын білу және осы білімді өзінің педагогикалық қызметінде пайдалану; жоғары кәсіптік білім беруді дамытудағы әлемдік үрдістерді және халықаралық ұйымдардың педагогикалық тұжырымдамаларын, білім беру стратегияларын білуін көрсету.

  • Код ON7

    Мамандандырылған мәтіндердің кез-келген түрін талдау, түсініктеме беру, рефераттау, құру, редакциялау және жүйелеу процесінің негізгі кезеңдерін практикада қолдану.

  • Код ON6

    Өз еңбегін ғылыми негізде ұйымдастыру, кәсіби қызмет үшін қажетті жаңа білімді өз бетінше алу; кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация дағдыларын меңгеру.

  • Код ON4

    Қарқынды дамып келе жатқан көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында адекватты әрекет ету мақсатында мемлекеттік және шет тілдерін меңгерген орыс тілі мен әдебиеті, лингвомәдениеттану саласындағы маманның құзыреттілігі шеңберінде оның әдеби түрінде, ауызша және жазбаша қарым-қатынастың әртүрлі типтерінің базалық әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

  • Код ON8

    Тіл білімінің, әдебиеттану мен фольклортанудың өзекті мәселелері саласындағы қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті түрде талдау, түсініктеме беру, рефераттау және қорыту.

  • Код ON12

    Кәсіби этика кодексін, ғылыми-зерттеу қызметінің жауапкершілігі мен нормаларын ұстану.

  • Код ON11

    Өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім траекториясын құру.

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы білім беру технологиялары және ЖОО мен мектепте филологиялық пәндерді оқыту мәселелерінде құзыреттілікті көрсету.

  • Код ON5

    Ғылыми материалдарды дайындау бойынша ақпаратты жинау және түсіндіру, филология ғылымдары саласындағы нәтижелерді өңдеу, лингвистикалық және әдебиеттану курстарының басқа пәндермен пәнаралық байланысын қамтамасыз ету.

  • Код ON3

    Ғылыми танымның дамуындағы қазіргі тенденциялар туралы білімдерін көрсету; философия, педагогика, психология, лингводидактика және филология саласында ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін қолдану.

Top