Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04125 Мемлекеттік басқару в Нархоз Университеті

  • Академиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттілікті, сондай-ақ, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникацияны дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Студенттер ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларына ие болады, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс істеуді үйренеді, электрондық ресурстарда дәйексөзділік индексі жоғары мақалаларды іздейді, нәтижесінде ғылыми мақалаларды, аннотацияларды, абстрактілерді, рецензияларды және эсселерді өз бетінше жасау дағдыларына ие болады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсынып, талқылай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мемлекеттік басқару теориясы
    Несиелер: 5

    Курста мемлекеттік және жергілікті басқарудағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін басқарудың түрлі құралдарын қолдануға мүмкіндік беретін менеджменттің функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамалар, парадигмалар оқытылады.Қазіргі заманғы мемлекеттік экономикалық саясаттың негізгі үрдістерін бағалау мемлекеттік басқарудың классикалық және қазіргі заманғы мектебіне, республикада және шетелде мемлекеттік басқаруды ұйымдастырудың принциптері, әдістеріне салыстырмалы талдау жүргізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Конституциялық және әкімшілік құқық
    Несиелер: 5

    Студенттер конституциялық және әкімшілік құқық нормаларын меңгере отырып, жеке тұлғаның құқықтық мәртебесін, азаматтық қоғам мен мемлекет арасындағы қарым-қатынасты, әкімшілік құқық субъектілерінің құқықтық мәртебесін, атқарушы билікті жүзеге асырудың нысандары мен әдістерін, мемлекеттік басқарудағы жауапкершілікті, іс жүргізу әрекеттерін орындау әдістерін талдайды.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы математика негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдер құру, программалық қамтамасыз етуді қолдану және смарт технологиялармен байланысты практикалық міндеттерді шешудің заманауи әдістерін оқып үйренуге арналған математикалық логика мен математикалық модельдеу, статистика, ықтималдылық теориясы, қаржылық математика негіздерінен тұрады. Өмірдің барлық салаларына қатысты міндеттерді шешуге арналған программалық өнімдермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 5

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ауылдық аумақтарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән ауылдың экономикалық потенциалының жоғарылауына әсер ететін негізгі факторларды талқылаудан тұрады. Case-study әдістемесін қолдану арқылы негізгі тұжырымдамалар мен оларды дамыту бағдарламаларын пайдалана отырып, республикада және шетелде ауылдық аумақтарды басқаруды талдау мысалдары беріледі. Курс ауылдық терриорияларды басқару мәселелері бойынша мемлекеттік басқару органдары жүйесінің өкілеттіктері мен функцияларын бөле отырып эссе жазумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пән топтау, орташа шамалар, вариация көрсеткіштері және деректерді талдаудың басқа әдістері сияқты қоғамның экономикалық, әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық деректерді өңдеу және зерттеу әдіснамасын қамтиды. Студенттер жеке немесе топтық зерттеулер негізінде нақты статистикалық деректерді жинап, талдап, әрі қарай шешім қабылдау мақсатында нәтижелерді жоба түрінде қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Курс мемлекеттік реттеу құралдары негізінде ұлттық экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі үрдістерін талдауды қарастырады. Ситуациялық есептерді шешу экономиканы мемлекеттік реттеудің негізгі әдістері мен тетіктерін, нормативтік және басқа да базаны пайдалана отырып, студенттерге қазіргі заманғы мемлекеттік экономикалық саясатты түсіндіруге, бағалауға және студент таңдаған экономика/өңірдегі стратегиялық, аймақтық және салалық бағдарламалардың интеллект - картасын дайындауға мүмкіндік береді. Қонақ дәрістерін өткізу үшін мемлекеттік қайраткерлер мен экономистерді шақыру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 5

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару
    Несиелер: 5

    Жергілікті мемлекеттік басқару мен өзін-өзі басқарудың даму тарихы, шетелдік тәжірибе, ерекшеліктері мен мүмкіндіктері зерделенетін болады. Мемлекеттік құрылымдардың, бизнестің және үкіметтік емес ұйымдардың өзара іс-қимыл мәселелерін анықтау мақсатында мемлекеттік жергілікті басқару институтын дамыту мәселелері бойынша ахуалдық мәселелер берілетін болады. Оқыту студенттердің өздері әзірлеген ситуациялық есепті шешу бойынша презентация дайындаумен және оларды топта талқылаумен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
  • Мемлекеттік қызметкерлердің кәсіби дамуы
    Несиелер: 5

    Курста кәсіби дамудың міндеттері, әдістері мен шарттары, Мемлекеттік басқару жүйесіндегі мемлекеттік қызмет орнын анықтау тәсілдері және мемлекеттік қызметшінің кәсіби дамуын басқарудың ұйымдастырушылық-функционалдық моделін қамтиды. Кейстерді шеше отырып, студенттер әлеуметтік қорғауға қатысты жүйелі және құзыреттілік тәсілдерді көрсетеді және мемлекеттік кадрлардың кәсіптік білім берудің инновациялық мазмұны мен қолданбалы бағыттылығын күшейту қажеттілігін негіздейді, сондай-ақ кәсіптік даму қажеттілігін анықтай отырып, жеке кәсіби траекториялардың жобаларын жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің мемлекеттік саясаты
    Несиелер: 5

    Пәндерді оқу барысында студенттер БҰҰ, ЕҚЫҰ, ЮНЕСКО, ИЫҰ, ТҮРКСОЙ, АӨСШК; ШЫҰ; НАТО; ҰҚШҰ, «Белдеу және жол» жобасындағы Қазақстанның рөлін; азық-түлік, ақпарат, басқа да қауіпсіздік түрлері үшін оңтайлы параметрлерді әзірлеуде мемлекеттік органдардың және халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін, ұлттық қауіпсіздік шараларының тиімділігін бағалайды. Студенттер геосаяси және экономикалық өзгерістер тұрғысында ұлттық қауіпсіздік тұжырымдамасы мен стратегиясын талдауға қатысты пікірсайыстар өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 5

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Мемлекеттік қызмет және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат
    Несиелер: 5

    Курста қазіргі заманғы мемлекеттік қызметті қалыптастыруға, іске асыру тетігіне, мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасын бағалау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың тиімділігін салыстырмалы талдау мәселелері оқытылады. ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы қаласы бойынша департаменті қызметкерлерінің қонақ дәрістері, мемлекеттік қызметке түсу кезінде конкурсқа қатысу үшін қажетті заңдар бойынша алдын ала онлайн тестілеу, мемлекеттік органдарға барып танысу қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: кәсіпкердің кім екені; бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалайды және де топтағы жобалау жұмысы арқылы нақты қызмет жасайтын бизнестегі стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқыту нәтижесінде студенттер басқару қызметі саласындағы психологиялық зерттеу әдістемесін және басшының жеке басқару тұжырымдамасын қолдана отырып, әртүрлі ұйымдарды басқару саласындағы өзекті мәселелерді психологиялық талдау негізінде шешімдерді модельдей алады. Оқыту технологиясы: кейстер, практикалық тапсырмалар, тренинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Адам құқықтары және мемлекеттік басқару
    Несиелер: 5

    Курс адам құқықтарының философиялық, құқықтық және әлеуметтік негіздерін, оның ішінде құқықтың әртүрлі буындары мен оларды қолданудың аймақтық тәсілдерін зерделеуді қамтиды. Пән мемлекеттік органдар, азаматтық қоғам, халықаралық ұйымдар қатысатын адам құқығына қатысты түрлі процестерді талдауды көздейді. Тарихи алғышарттар мен адам құқықтарын қорғаудың қазіргі заманғы жүйесі білімі мен түсінігін білетін мамандарды дайындауға ықпал етеді, осы саладағы халықаралық стандарттар мен нормаларды ескере отырып, саясаттарды қалыптастырудың практикалық дағдыларын дамытады. Студенттер адам құқықтарына байланысты үдерістерге әлеуметтік-құқықтық баға беріп, құқықтар мен бостандықтарды қорғау стандарттарын ескере отырып, ұйымдастырушылық-басқару шешімдерін қабылдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді қамтиды: компанияның стратегиялық көзқарастарын құру үшін басқару функцияларының өзара қарым-қатынасы, миссия мен мақсат құру, сыртқы және ішкі орта жөнінде деректерді жинау мен талдау, стратегияны қалыптастырудың жүйелік және үдерістік тәсілдері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік негізіндегі функционалдық, бәсекелік және корпоративтік стратегия түрлері. Кейс стади мен есептер арқылы ұйым үдерістерін үлгілеуді қолдану негізінде студенттер ұйым стратегиясын әзірлеу мүмкіндігіне ие болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Цифрлық үкімет
    Несиелер: 5

    Әлемдегі қолданыстағы цифрлық технологиялардың негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары оқытылады. Халыққа қызмет көрсету орталығына бару, бағдарламаларымен танысу электрондық үкімет қызметін алуға мүмкіндік береді. Студенттерге тұтынушылар үшін электрондық қызметтер, электрондық цифрлық қолтаңба, ұйымның консультациялық қызметі туралы мәлімет береді. Курсты аяқтау барысында цифрлық мемлекеттік басқару мүмкіндіктері бойынша панельдік сессияны өткізу және оның тиімділігін арттыру бойынша білім алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Мемлекеттің әлеуметтік саясаты
    Несиелер: 5

    Республикада әлеуметтік саясат объектілерін дамыту стратегиясын әзірлеу үшін әлеуметтік саланың қазіргі жай-күйіне салыстырмалы талдау және бағалау берілетін болады. Ситуациялық есептер, кейстерді шешу әлеуметтік саясат/іс-шаралар және әлеуметтік бағдарламаларды іске асыру тетігін ұйымдастыру мен басқару дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. Студенттер басқару еңбегін ұйымдастыру және оның жұмыс істеу механизмін, негізгі бағыттары мен басымдықтарын бағалау саласындағы мәселелерді дәлелді шешуді ұсынады.

    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік бюджет
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер бюджеттік жүйені, мемлекеттік сатып алу тетігін түсіне алады, мемлекеттік сатып алуды жоспарлайды және қаржыны мемлекеттік басқарудың әдістері мен құралдарын (кірістер мен шығыстарды қалыптастыру, макро - және мезо деңгейіндегі бюджет процесі және т.б.) қолдана отырып, шет елдердің бюджеттік жүйесінің тәжірибесін зерделей алады. Оқыту технологиясы: кейстер, практикалық тапсырмалар, іскерлік ойындар.

    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік басқарудағы тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    Студенттер тәуекел - бағытталған басқару әдістерімен; COSO ERM, GOO Risk Management Framework, ISO 31000 стандарттарымен танысады. Тәуекелдерді имитациялық моделдеу бойынша студенттердің топтық жұмысы тәуекелдерді бағалау дағдыларын бекітуге, мемлекеттік органдардың ішкі және сыртқы тәуекелдерін стратегиялық басқару бағыттарын негіздеуге және белгісіздік жағдайында олардың қызметін болжауға бағытталған. Ұйымға шығу және ситуациялық есептерді шешу бойынша жеке тапсырмаларды орындау қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ұлттық экономиканы болжау және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курста әлеуметтік-экономикалық процестерді болжау мен жоспарлаудың теориялық-әдіснамалық негіздері, макроэкономикалық болжау, жоспарлаудың шетелдік тәжірибесі, олардың негізгі әдістері мен құралдары қарастырылады. Пән Қазақстанның экономикалық өсуін жоспарлау және болжау бойынша іскерлік ойын ұйымдастыру-басқару шешімдерін қабылдау, деректерді жинау және талдау, елдің, салалар мен өңірлердің әлеуметтік-экономикалық дамуының болжамдары мен жоспарларын әзірлеу бойынша қосымшаларды қолдану дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 3
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы кәсіпорындарда, ұйымдарда немесе кафедра базасында жұмыс арқылы оқу үдерісінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Оқу практикасынан өту барысында студенттер болашақ кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерімен, ұйымдастыру-құқықтық формасымен, ұйымның құрылымымен танысады және ұйымдастыру үдерісіне қатысады, іскерлік хат-хабарлар мен есеп беруді жүргізеді, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдысына ие болады. Практикадан өту барысында студенттер есеп жазу үшін ақпараттық базаны қалыптастырады және талдайды, оны студенттер практикадан өту нәтижелері бойынша тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік сатып алу және келісім-шарттар
    Несиелер: 5

    goszakup.gov.kz. платформа негізінде сатып алу институты мемлекеттік сатып алудың іске асыру тетігін, аукцион, баға ұсынысы және конкурс тәсілімен сатып алуды өткізу ерекшеліктерін қарастырады. Сатып алуды имитациялық модельдеуді іскерлік ойын арқылы тендер өткізуге, басқарушылық шешімдерді жоспарлауға қатысуға, мемлекеттік және бизнес құрылымдардың өзара іс-қимылын жақсартудағы заманауи тәсілдерді бағалауға, сыбайлас жемқорлықтың алдын алуға және тауарлар мен қызметтерді сатып алу саласындағы мүдделер қақтығысының алдын алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Аймақтың ресурстарын басқару (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аймақтың ресурстық базасының жағдайын талдау және бағалауды, оларды тиімді пайдалану үшін экономиканың түрлі салаларындағы ресурстарды реттеу механизмін анықтауды көздейді. Ситуациялық есептер мен кейстерді шешу студенттерге ресурстарды басқарудың оңтайлы әдістерін анықтауға, оларды пайдаланудың тиімділігін есептеуге мүмкіндік береді. Пән ағылшын тілінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік қызметтегі өзгерістер мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы мемлекеттік қызметті қалыптастыру бойынша әртүрлі тәсілдерге және ондағы өзгерістер мен жанжалдарды басқаруды іске асыру тетігіне, сондай-ақ оларды орындау стандарттары негізінде мемлекеттік қызмет көрсету сапасына баға берілетін болады. Студенттер мемлекеттік қызметтегі өзгерістер мен қақтығыстарды басқару тиімділігіне салыстырмалы талдау жүргізеді. ҚР Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Алматы қаласы бойынша департаменті қызметкерлерінің қонақ дәрістері, мемлекеттік органдарға барып танысу шаралары қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік басқарудағы коммуникация
    Несиелер: 5

    Курс азаматтармен қарым-қатынас мәселелерінде билік өкілеттігінің субъектісін консультациялық қолдауды жүзеге асырудың әдіснамалық және практикалық негіздерін қамтиды. Топтық жұмыс барысында студенттер мемлекеттік билік немесе жергілікті өзін-өзі басқару органдарына арналған коммуникациялық стратегияны әзірлейді. Кейстерді шеше отырып, студенттер деректердің ашық тізілімін пайдаланатын болады; саяси субъектілер үшін жария наррат жасайды. Курс сондай-ақ коммуникациялық стратегияның негізгі элементтерін анықтай білуді, оның ішінде өзінің негізгі аудиториялары үшін тиісті хабарламалар мен арналарды іріктеуді жүзеге асыруды қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік қаржы негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мемлекеттік қаржының негізгі санаттарын, олардың әлеуметтік-экономикалық процестердегі маңызы мен орнын игеру. Курс шеңберінде бюджет жүйесінің, ақша-кредит жүйесінің негіздері, мемлекеттік қаржы, Мемлекеттік несие және мемлекеттік қарыз мәселелері, мемлекеттік қаржылық бақылау, мемлекеттің салық жүйесінің негіздері. Пәнді оқу аясында студенттер бюджет көрсеткіштерін жоспарлауды, негізгі салықтарды есептеуді, мемлекеттік несие мен қарыз көрсеткіштерін талдауды және олардың ЖІӨ-ге әсерін жүзеге асыруда Дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік-жекешелік әріптестік
    Несиелер: 5

    Курс мемлекеттік органдардың, кәсіпкерлік субъектілерінің және квазимемлекеттік сектордың МЖӘ жобаларына қатысу нысанын таңдауды негіздеуге бағытталған. Сабақта экономикалық қызметтің түрлі салаларынан МЖӘ бойынша кейстер қарастырылады. Бизнес - және әлеуметтік жобаларды іске асыру тәжірибесі бар сарапшыларды шақыру көзделген. Курс - кәсіпорынның/ саланың/ аймақтың/социумның даму тиімділігін арттыруға бағытталған әр түрлі қатысушылардың өзара іс-қимыл моделін құру және қорғаумен аяқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік органдарда жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу өмірлік циклмен және жобаны/өнімді басқару жүйесімен танысуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында студенттер жобалық басқару тәжірибесін алу және шешім қабылдайтын тұлғалардың іс-әрекеті мен мінез-құлқына әсер ету үшін ішкі міндеттерді шешу үшін мемлекеттік органдардың/үдерістердің іс-әрекеті мысалында жобаны әзірлеп, қорғайтын болады. Студенттер үшін PMI сертификатталған тренерлердің мастер-классын өткізу қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
  • Урбанизация процестерін басқару
    Несиелер: 5

    Урбанизация деген не, халық неге қалалар мен агломерацияларда шоғырланады, қазіргі заманғы кеңістіктік трансформацияның ерекшеліктері, халықтың әлеуметтік-экономикалық жағдайына әсері, урбанизациялық процестерді басқару мәселелері сияқты сұрақтар қарастырылады. Студенттер ҚР урбанизация бойынша шараларға талдау жасайды және қаланың ерекшеліктерін ескере отырып, тұрақты даму мақсаттарына бағдарланып, урбанизация теориясын, қалаларды трансформациялау үшін кедергілерді зерттеп, практикалық ұсыныстар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Мемлекеттік меншікті басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мемлекеттік меншік объектілерін басқару теориясы мен практикасы саласында жүйелі білім негіздерін оқып, экономиканың мемлекеттік активтерін бюджеттеу және құрылымы бойынша басқарушылық шешімдерді қабылдау үшін негізгі экономикалық әдістерді қолдана отырып берілген. Тәжірибелік тапсырмалар отандық және шетелдік практикадан кейстерді талдау арқылы мемлекеттік мүлікті басқарудың тиімділігін арттырудың негізгі бағыттарын әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ұлттық экономиканың инфрақұрылымын басқару
    Несиелер: 5

    Студенттер республика өңірлерінің өндірістік, әлеуметтік және нарықтық инфрақұрылымының жай-күйін талдауды, оның элементтерін ұйымдастыру мен басқаруға баға беруді үйренеді. Студенттер case-study арқылы аймақтың өндірістік, әлеуметтік және нарықтық инфрақұрылым нысандарының қазіргі жағдайы мен даму перспективаларына баға бере алады. Оқуды аяқтау студенттің таңдаған зерттеу объектісі бойынша эссе жазу және өзіндік талдау жүргізуді көздейді.

    Оқу жылы - 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік практика оқыту үдерісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде/ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін студенттер жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 4
  • Мемлекеттің инвестициялық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу елдегі инвестициялық климаттың жағдайын бағалауды, тиімді инвестициялық ұсынысты таңдау мүмкіндігі үшін инвестициялық жобалардың тәуекел дәрежесі мен тиімділігіне талдау жасауды және бағалауды жүргізуді көздейді. Ситуациялық есептер мен кейстерді шешу студенттерге инвестициялық жобалардың бизнес-жоспарын жасауға және әртүрлі деңгейдегі субъектілердің инвестициялық қызметінің жай-күйіне дәлелді баға беруге мүмкіндік береді. Пән ағылшын тілінде жүргізіледі

    Оқу жылы - 4
  • ТКШ басқару және қаланы абаттандыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу коммуналдық объектілердің стратегиялық дамуын, қаланы абаттандыру бағыттарын негіздеу үшін ТКШ және қаланы абаттандыру жүйесін дамыту жағдайын салыстырмалы талдау мен бағалауды қолдануды көздейді. Аумақтарды абаттандырумен және ТКШ саласында айналысатын субъектілердің қызметін реттеу дағдыларын алу үшін ситуациялық міндеттер мен кейстерді шешу ұсыныстар дайындауға және өз пікірін пікірталас-дәрістерінде дәлелді түрде қорғауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мемлекеттің монополияға қарсы саясаты
    Несиелер: 5

    Монополистік процестерді, монополияға қарсы реттеу тетігі мәселелері қаралатын болады. Курс бәсекелестік ортаның жай-күйін талдау бойынша ситуациялық есептерді шешуді, субъектілердің қызметіне мемлекетті бақылауды, орталық және жергілікті атқарушы билік органдарының өкілеттіктерін зерделеуді қамтиды. Курс аяқталғанда мемлекеттік реттеудің қажетті шараларын айқындай отырып, тауар нарықтарындағы бәсекелестік ортаның жағдайын (экономикалық көрсеткіштерді есептеу) талдау бойынша презентация қорғалады.

    Оқу жылы - 4
  • Дипломалды практикасы
    Несиелер: 5

    Дипломалды практикасы дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Дипломалды практикасы кезінде білім алушы кәсіпорын қызметімен және зерттеу міндеттері контекстіндегі есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржылық-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін зерттейді. Практика есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал практика нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON7

    Көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді және жеке әлеуетті ашу және кәсіпкерлік ойлауды қалыптастыру үшін, сондай-ақ қоғамға қызмет ету үшін кәсіби саладағы озық білімге негізделген дербес оқытуды қолданады.

  • Код ON6

    Экономикалық талдау әдістерін, талдамалық әдістерді және өз зерттеулерінің нәтижелерін қолдана отырып, ұлттық экономика секторларының әлеуетін арттыруға әсер ететін елдің әлеуметтік-экономикалық даму бағыттарын болжайды.

  • Код ON8

    Тұрақты даму мақсаттарына және мемлекеттің стратегиялық мақсаттарына қол жеткізу процесінде оларды қолдану үшін мемлекеттік басқарудағы үздік халықаралық тәжірибелер мен стандарттарды біріктіреді.

  • Код ON11

    Тәуекелдерді ескере отырып, мемлекеттік құрылымдардың, бизнестің және үкіметтік емес ұйымдардың ұлттық және жергілікті деңгейлердегі өзара іс-қимыл проблемаларын анықтайды.

  • Код ON2

    Мемлекеттік басқару саласындағы кәсіби функцияларды жүзеге асыру мақсатында әкімшілендірудің барлық кезеңдерінде талдамалық, цифрлық технологиялар мен құралдарды қолданады.

  • Код ON9

    Стратегиялық, өңірлік және салалық даму бағдарламаларын, нормативтік-құқықтық актілерді түсіндіреді, халықпен, бизнес-құрылымдармен, азаматтық қоғам ұйымдарымен диалог құра отырып, клиентке бағдарлану және икемділік қағидаттарын қолданады.

  • Код ON5

    Академиялық жазылым мен көпшілік алдында сөз сөйлеу дағдыларын көрсете отырып, мемлекеттік қызметтерді тұтынушылардың нақты сұраныстарын қоса алғанда, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін құқықтық, қаржылық және басқарушылық ақпаратты талдайды және ұсынады.

  • Код ON4

    Мемлекеттік реттеудің нарықтық тепе-теңдікке әсерін сыни тұрғыдан бағалайды, өз пікірлерін қалыптастырады және экономикалық субъектілерді басқару және қолдау функцияларын жүзеге асырады.

  • Код ON10

    Өзгерістерге бейімделеді, әр түрлі адамдармен және топтармен тиімді жұмыс істейді, аджайл әдістерін қолдана отырып, қарама-қарсы пікірлерді түсінеді және қабылдайды.

  • Код ON3

    Шешім қабылдаушылардың, сондай-ақ басқа да мүдделі тараптардың (стейкхолдерлердің) іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, ауызша және жазбаша қарым-қатынас дағдыларын көрсетеді, этикалық салдарды назарға алады, дәлелдерді сенімді тұжырымдайды және фактілер мен зерттеулерге сүйенеді, сондай-ақ командада жұмыс істей білуді көрсетеді.

  • Код ON12

    Волонтерлік бағдарламаларды қоса алғанда, бағдарламалар мен жобаларды іске асыруға әлеуетті қатысушылар мен мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді тұтынушыларды тарту құралдарын пайдаланады.

  • Код ON1

    Мемлекеттік басқару қағидаттары мен әлеуметтік-ұйымдастырушылық міндеттердің басымдылығын, әлеуметтік, корпоративтік және құқықтық жауапкершілік мәселелерін, зерттеу нормаларын, академиялық адалдықты, мәдени дәстүрлер мен қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, олардың салдарын сыни бағалайды.

  • Код ON13

    Мемлекеттік басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету, бағдарламаларды/жобаларды іске асыру, мемлекеттік органдардың ашық қызметі және іс жүргізу үшін қажетті құжаттарды жасайды.

Top