Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01550 Биология в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Биологиялық құбылыстардың нақты фактілерін қарау, жалпы теориялық үлгілерді қарап шығу, биологияны дамытудың тарихи тәжірибесін талдау және жинақтау. Кәсіптік мінез-құлық мәдениетін игеру, өз іс-әрекеттерін өзін-өзі реттеу дағдыларын игеру. Мамандарды даярлау деңгейіне қойылатын талаптарды білу; оқу үрдісін ұйымдастыру және қамтамасыз ету; өзіндік жұмыс формалары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 3

    Пәндік-тілдік оқыту технологиясының қызмет етуін түсінумен байланысты құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту туралы негізгі ұғымдарды меңгеру; бакалаврлардың мамандануына сәйкес ғылыми және кәсіби қызметін жүзеге асыру үшін қажетті негізгі терминдерді білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Балалар дамуының әлеуметтік факторлары және олардың проблемаларын шешу кезінде пайдалану, тірек-қимыл аппаратының, жүйке, сенсорлық, эндокринді, жүрек-тамыр, тыныс алу органдарының, эндокринді, жүрек-қан тамырлары, тыныс алу органдарының дамуы, теориялары мен оқушылардың даму физиологиясының негізгі қағидаларын білу және түсіну, топта және жеке түрде практикалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды жасау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи педагогика
    Несиелер: 4

    Қазіргі күнгі білім берудің негізгі гуманистік тұлғаға бағдарланған парадигмаларын анықтау. Қазіргі заманғы теория мен педагогиканың ғылыми-теориялық ұғымдарын қолдану. Білім беру бағдарламасы бойынша білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттарға талдау. Оқытудағы диагностика мен бақылау, заманауи мектепте оқытудың жаңа технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыру, мектептегі менеджмент жүйесінің негізгі бағыттарын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 4

    Бейорганикалық химияның негізгі заңдылықтарын, теорияларын және ережелерін білу және түсіну: Бейорганикалық қосылыстардың кластары, Периодтық заң, ОВР, атомның және заттардың құрылымы, электрохимия, термодинамика және оларды шешудегі оларды қолдану, топта және жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде тұжырымдау, енгізу, талдау және қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 4

    Биология ғылымының пайда болу тарихын білу; биологияның негізгі түсініктері; биологиялық ғылымның әдістемелік аспектілері, практикалық және эксперименттік зерттеулерде теориялық білімдерін қолдану мүмкіндігі; микроскопиялық техниканы, өлшеу құралдарын пайдалану үшін тиісті пәндер мен арнайы курстарды өту барысында алынған білімді қолдануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 4

    Химияның негізгі ұғымдарын, заңдарын және теорияларын білу және түсіну, зертханалық жұмыстарды жүргізу, демонстрация эксперименттерін құру және оларға түсінік беру; химиялық процестердің ғылыми бақылауларын жүргізу, эксперименттерге арналған жабдықтарды пайдалану. Тәжірибеде проблемаларды және дағдыларды шешу үшін логикалық және критикалық ойлауды, кәсіби білімін қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи биология
    Несиелер: 4

    Ғылым дамуының тарихын, заманауи биологиядағы ғылымның негізгі бағыттарын анықтайды, Жердегі тіршіліктің шығу және даму заңдылықтарын білім; әдістемелік прогресс және заманауи биологияның өзекті мәселелері, сонымен қатар далалық және зертханалық эксперименттер жүргізу үшін кәсіптік қызметтің түрлі салаларында түрлі зерттеу әдістерін қолдану мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 3

    Биохимия пәнін білу және түсіну, құрылыстың теориялық негіздерін зерттеу және аминқышқылдары, ақуыздар, көмірсулар, майлар, нуклеин қышқылдары, тірі жасушада өзара алмасу және энергия алмасу сияқты химиялық қосылыстардың құрылымдық өзін-өзі ұйымдастыруын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік-гуманитарлық білім негізделген құндылықтарды жаңғыртуға қоғамдық сана және оларға бағдарлау өз кәсіби қызметін білу; өз білімдерін қолдану кәсіби саласында; Иелену жинау дағдылары, талдау және түсіндіру шеңберінде ақпарат және зерттеу саласында тұжырымдау, қоғамда өз ойлар мен идеяларды бағалау өзекті мәселелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Латын жазуы негізіндегі қазақ әліпбиі
    Несиелер: 3

    Қазақ тіліндегі дыбыстарды олардың айтылу ерекшеліктерін ескере отырып құрай білуі; латын графикасына негізделген қазақ сөздері мен тіркестерінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеу. Латын графикасын қолдана отырып, қазақ тіліндегі мәтіндерді оқи алады. Латын әліпбиіне негізделген сауатты жазу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    «Мұхтартану» ғылымының қалыптасу және даму тарихын, М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығындағы айтулы кезеңдерін, қазақ әдебиетіндегі М.Әуезов шығармаларының рөлі мен маңызын қарастырады. М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығы туралы ақпаратты іздену және пайдалану; шығармаларын дербес іздену, қандай да бір мәтіннің негізгі шығармашылық құралдарын айқындау және мәселесін көруді болжайтын көркем шығармаларын аналитикалық оқу дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия
    Несиелер: 3

    Органикалық химия пәнін білу. Көміртекті қосылыстарды зерттеу. А.М.Бутлеровтың химиялық құрылымының теориясы. Ациклический және карбоциклический, гетероциклдік. Функционалдық топтардың тұжырымдамасы. Алькандар, ареналар, спирттер, фенолдар, альдегидтер және кетондар, монокарбондық және гидроксикарбон қышқылдары және оптикалық изомерия, альдегид пен кето қышқылдары, таутомерия, аминқышқылдары, жіктелуі және номенклатурасы, изомериясы, өндіріс әдістері, физикалық және химиялық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың өмірі мен шығармаларын, шығармашылығын, оның философиялық, эстетикалық және қоғамдық көзқарастарын; «Абайтану» ғылымының туындауы және қалыптасуын, абайтанушы-ғалымдардың негізгі еңбектерін қарастырады. Негізін қалаушы ретінде әлемдік және шығыс әдебиетінде М.Әуезовтің әдеби мұрасын талдау дағдыларын дамытады, отансүйгіштік сезімін және отанына деген сүйіспеншілігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті және қазақ тіліндегі қарым-қатынас
    Несиелер: 3

    Әдеби қазақ тілінің нормаларын білу. Қазақ тілінде сөйлеу мәдениетін қалыптастыру, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Тұлғааралық және кәсіби коммуникацияларда қазақ тілін қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биомолекулярлық жүйелердің термодинамикасы
    Несиелер: 3

    Биомолекулалық жүйелердің термодинамикасы. Макроскопиялық және микроскопиялық жүйелердің тепе-теңдік қасиеттерін қарастырады; биомолекулярлық мінез-құлықты және өзара әрекеттесуді сипаттайтын термодинамикалық принциптерді қолдану; газ қоспасында және ерітінділердің фазаларында реакциялардың химиялық тепе-теңдігі және макромолекулалық өзара әрекеттесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика және биология
    Несиелер: 3

    Пән физика мен биологияның өзара қарым-қатынасын талқылайды; биофизика және оның қазіргі жағдайы туралы баяндайды; Химия және макромолекулалардың физикасы, молекулалық биофизика және биоэнергияның кейбір мәселелері қарастырылады. Биологиядағы термодинами-ка мен ақпаратқа, даму процестерін модельдеуге ерекше көңіл бөлінеді. Қорытындылай келе, биофизикаға қатысты кейбір жалған ғылыми бағыттар қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Фирманы ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүргізу туралы, өнімді өндіру мен сатуды бизнес-жоспарлау, нарықтарға талдау жүргізу дағдыларын; пайданы, кірісті, рентабельділікті, төлем қабілеттілігін, фирманың өтімділігін есептеу білімдерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлықтың мәнін, факторларын зерделеу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа азаматтық ұстанымды қалыптастыру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың моральдық санасының құндылықтарын іске асыру. Сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құрылымдық ботаника
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің құрылысы мен функциясын клеткалық, ұлпалық, және мүшелік деңгейінде ажырата білу; Өсімдіктердің шығу тегі мен онтогенездік және филогенездік дамуының құрылымдық негізі туралы теориялық білім қалыптастыру. Препараттармен анатомиялық талдау жасай білу. Ағзалардың анатомиялық және морфологиялық құрылысына сипаттама жасай білу, демонстрациялау және микроскоптау дағдыларын қалыптастыру, алған білімдерін кәсіби тұрғыда қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; білім беру мен тұлғаны дамытудың негізгі теориясы; заңдар мен принциптер, білім беру нысандары мен әдістері қазіргі заманғы теория мен практиканың практикалық мәселелерін анықтау қабілеті; білім мен өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; білім беру қызметін жүзеге асыруға мотивациялық және әдістемелік дайындығын қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Тіндердің физиологиялық сипаттамаларына және олардың қалпына келуіне әсер ететін факторлар, клеткалардың, тіндердің теориялық білімі болуы керек. Ұяшық теориясының ұстанымын түсіну, микроскопиялық әдістермен жұмыс істеу қабілеті. Зерттеу жұмыстарын орындау кезінде осы білімдерді пайдалану, олардың нәтижелеріне қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктердің маусымдық және жастық өзгерістерін, көбеюі мен өнімділігін және қайта қалпына келу негізін, морфологиялық эволюциялық бағыттарын білу. Систематика, эволюция, фиологенез, систематика және флористика, таксономиялық категориялар мен таксономиялық бірлік туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Нарықтың, бәсекелестіктің, сұраныстың, ұсыныстың дамуындағы мемлекеттің рөлі, өндіріс факторларының, факторлық табыстың нарықтарын сыни зерттеу қарастырылады. Құқық бойынша білім қалыптасады. Шығындарды, кірісті, айналым және капитал айналымының көрсеткіштерін есептеу, болып жатқан оқиғалардың заңдылығын стандартты емес жағдайларда талдау, нормативтік актілерге жүгіну дағдысы игеріледі. Құқықтық сананың, құқықтық мәдениеттің деңгейі артады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқасыз жануарлар дүниесінің әртүрлілігін, омыртқасыз жануарлардың биологиясы мен анатомиясын қарау: шығу тегі мен тарихын, қоғамға пайдасы мен зиянын талдауда жүйелі жүйелерді қолдану, топта жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 3

    Экологияның негізгі заңдарын зерттеу, экологиялық білім, тәрбие, мәдениет қалыптастыру. Ғаламдық деңгейде тұрақты даму тұжырымдамасын жүзеге асыру, жас ерекшеліктеріне сәйкес қоршаған ортаны қорғау ерекшеліктерін білу және мектеп гигиенасындағы экологиялық проблемалардың алдын алу жолдарын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Жасушалық, морфологиялық, физиологиялық және биохимиялық зерттеулерді үйренудегі қазіргі үрдістерді қарастыру. Адам мен жануарларды дамыту процесінде морфологиялық, физиологиялық өзгерістерді білу. Гаметогенез, эмбриогенез, ұрықтандырудың биологиялық маңызы, гаструляция, органогенез ерекшеліктерін түсіну. Мәселелерді шешу, оларды орнату, енгізу, талдау және тұжырымдарды тұжырымдау үшін зертханалық жұмысты қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 4

    Адам биологиясының негізгі заңдылықтарын қарастыру, оның құрылысы және табиғи жүйелердің, биосфераның жалпы қызмет етудегі рөлі. Адам қоғамы мен табиғаттың өзара қарым-қатынасындағы қазіргі мәселелер. Экологияның жаһандық мәселелері контекстінде адамды қарастыру. Сонымен қатар адам биологиясының ерекшеліктері туралы теориялық білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 4

    Адам ағзаларының әртүрлі жүйелерін олардың динамикалық және функционалдық байланыстарын, жануарлар патшалығының жүйесіндегі адамның жағдайын, тірек-қимыл аппаратын есепке ала отырып зерттеу. Сүйектердің жіктелуі. Ішкі органдар туралы оқу – спланхнология. Дененің жалпы ауырлық орталығының жас, жыныстық, жеке орналасу ерекшеліктері. Жүйке жүйесінің жалпы анатомиясы. Топта зертханалық жұмыстарды орындау кезінде талдау және қорытынды жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоогеография
    Несиелер: 5

    Зоогеографияны зерттеудің негізгі заңдылықтары мен әдістерін білу және түсіну, экологиялық ойлау бейнесін қалыптастыру, табиғи және табиғи құбылыстардың әсерінен фауналардың қалыптасу заңдылықтары, антропогендік факторлар және оларды топта қою, орындау, талдау және қорытынды жасау кезінде және жекелеген практикалық жұмыстарды орындау кезінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Биосфераның маңызды құрамдас бөлігі ретінде филогения, төменгі, жоғары өсімдіктер мен саңырауқұлақтардың негізгі топтары, вегетативті органдардың құрылымы, биоалуантүрлілікті сақтауда білімді пайдалану сияқты әлемдегі организмдердің алуантүрлілігін білу, олардың жіктелуі және эволюциялық қатынастары, өсімдік әртүрлілігі, өсімдіктер әлемін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы және жас ерекшелік психологияның негіздері
    Несиелер: 3

    Түрлі оқу орындарында педагогикалық үдерістегі ұйымдарда психологиялық-педагогикалық көмек туралы білу. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың анатомиялық және физиологиялық дамуының негізгі заңдарымен танысыңыз. Кәсіби мәселелерді шешу үшін студенттер мен сыныптық топтардың психологиялық ерекшеліктерін зерттеу мүмкіндігі; білім беру процесін жобалаудағы адамның жеке психологиялық сипаттамаларын ескеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өсімдіктер географиясы
    Несиелер: 5

    Өсімдіктерді ұтымды пайдалану және қорғау үшін ғылыми негіз ретінде ботаникалық география туралы идеяларды қалыптастыру. Өсімдіктердің өсімдіктер мен түрлерінің географиялық таралуын зерттеу, Жердің флоралық аймақтарының ерекшелігі, оларды қалыптастыру тарихы, салыстырмалы флористика, флористикалық және географиялық-ботаникалық зерттеулер әдістері, флоралардың жіктелу және флористік аймақтарды бөлу принциптерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқытудағы жаңартылған мазмұн
    Несиелер: 4

    Тақырыптан тақырыпқа, сыныптан сыныпқа дейін білімдер мен дағдыларды кезең-кезеңмен арттыру принципі; оқушылардың бастапқы деңгейден (білім, түсіну, қолдану) жоғары деңгейге дейінгі психикалық дағдыларын қалыптастыру негізінде (талдау, синтез, бағалау) негізделген оқу мақсатына бағытталған; Қазіргі үш тілділік бағдарламасының негізі болып табылатын «кросс тақырыбы» бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Өлшемдік бағалау технологиясының ғылыми негіздерін білу, 12-жылдық білім беру жүйесі талаптарына жауап беретін өлшемдік бағалау жүйесін жобалау және жасау дағдысы, оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингін білу және бағалау мен өзіндік бағалау механизмдерін, тұлғаның функционалдық сауаттылығының кілт құзіреттіліктерінің қалыптасуын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері
    Несиелер: 4

    Білім мазмұнын құрастыру тұжырымдамалық негіздерін, білім принциптерін білу; қоғамның әлеуметтік-экономиикалық дамуының заманауи қажеттіліктеріне сәйкес білім мазмұнын жаңарту; білім берудің өзгермелілігін, жеке бағдарын қамтамасыз ету тетіктерін білу; білім мазмұнын тұтастығы мен сабақтастығы, ішкі және пәнаралық байланыстарды қамтамасыз ету; студенттердің оқу жетістіктерінің жүйесін үйлестіру арқылы түпкілікті нәтижені талдау және практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу, оны оқу-кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру дағдылары қалыптасады. Қарым-қатынастың мақсаттары мен жағдайла-рына қарай кәсіби деңгейде байланыс орнату, коммуникацияны сауатты құру қабілеті дамиды. Кәсіби қарым-қатынас саласында орыс(қазақ) тілінде тілдік мінез-құлық бағдарламасын құру барысында шығармашылыққа, иннова-цияларға, алқалылыққа, өз көзқарасын қорғау қабілеттері дамытылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Омыртқалы жануарлардың дамуының негізгі заңдылықтарын, жануарлардың даму физиологиясының теориясы мен заңдылықтарын білу және түсіну: ас қорыту, тыныс алу, қанайналым, нерв, зәр шығару жүйесінің дамуы, жануарлардың дамуының әлеуметтік факторлары мен міндеттерін шешу, топта жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қорытынды қалыптастыру, қою, талдау және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орта мектепте биологиялық білім мен тәрбиенің мазмұнын білу; мұғалімдер мен оқушылар арасындағы ынтымақтастық үрдісінде өзгерістерге ұшыраған заманауи әдістерді, оқыту әдістерін және технологияларды қолдануда білім мен дағдылар жүйесін дамыту; биология сабақтарында қолданылатын қазіргі заманғы технологиялар мен білім беру нысандары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Балалар мен жасөспірімдердің жеке даму әрекеті мен олардың физиологиялық ерекшеліктерін тісіну мен білу. Ақпаратты қабылдау, көңіл бөлу әрекеттерінің даму сатыларын орнықтыру, танымдық қабілеттерін қалыптастыру мен оларды лабораториялық жұмыстарды жасауда, орындауда, талдау мен тұжырымдауда, қорытынды жасауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зоосистематика
    Несиелер: 5

    Қазіргі жағдайда жануарлардың жалпы таралуының жүйелі жүйелері мен заңдылықтарын сипаттау, олардың бір-бірінен айырмашылығы туралы қорытындыларды талдау және тұжырымдау, мекендеу ортасын салыстыру, сонымен қатар көбею жолдарын сипаттау. Практикада нәтижелерді талдау және қорыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биология курсын инновациялық әдістермен оқыту
    Несиелер: 4

    Интерактивті әдістердің ерекшеліктерін түсіну мен дөңгелек үстелдер әдістерін, рөлдік ойындар мен іскерлік ойындарды, конференция жүргізуді үйрену, студенттердің жұп және топтық жұмыстарда, дидактикалық ойындар түрлерін, мультимедиялық оқыту әдістерін және олардың жасау түрлерін (анимация, слайд және т.б.), педагогикалық жобалау мен кейстің сатылары мен формаларын тәжірибеде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Медициналық биология және генетика
    Несиелер: 4

    Патологиялық сипаттамалар мен полиморфизмдердің мұрагерлік қасиеттерін зерттеумен, патологиялық ерекшеліктерді мұраға алудың теориялық мәселелерімен және адамдарға қиын мұра белгілерімен танысу, медициналық генетика саласындағы мәселелерді шешу дағдыларын дамыту, генетикалық тәуекелдерді есептеу, медициналық генетика және медициналық генетикалық кеңес беру әдістерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 4

    Жалпы генетиканың қазіргі жағдайының негіздерін, генетикалық әдістерді дамытудың іргелі қасиеттері, іріктеу негіздері, гендік инженерия негіздері, генетикалық генетикалық әдістерді дамыту перспективалары, тірі ұйымның барлық деңгейлерінде мұрагерлік материалдарды ұйымдастыру туралы қазіргі заманғы идеяларды алу, гендік өрнектерді білдіру және реттеу тетіктері, генетикалық мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 4

    Адам және жануарлар физиологиясын оқыудың әдістері мен жалпы заңдылықтарын қарастыру, ұлпалардың түрлері мен жалпы қасиеттерін, жүйке және бұлшықет ұлпаларының құрылымын, эндокринді, қанайналу, асқорыту, тынысалу, орталық жүйке жүйесінің, жоғары жүйке қызметтерін және лабораториялық жұмыстарды жеке, сондай-ақ топта орындауда талдау мен қорытынды жасауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың құқықтық негіздері мен модельдерін қарастырады.Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейді.Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, интеллектуалдық бұзылыстары бар, эмоционалды-ерік саласы бар балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын сипаттайды.МВ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ұйымымен таныстырады.Білім беруде инклюзивті үдерістерді басқару бойынша сыни ойлау дағдыларын үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биология курсында ақпараттық технологияны қолдану әдістері
    Несиелер: 4

    Ақпаратты өңдеудің заманауи техникалық құралдарын қарастыру, биология курсында ақпараттық технологиялардың перспективалық бағыттарын пайдалану мен қолдану, оқу үрдісінде экранды дыбыстық ақпараттық технологияларды пайдалану, статикалық экрандық құралдарды пайдалану әдістері, мультимедиялық жабдықтар, интерактивті тақта сияқты құралдарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физиология және өсімдіктер биохимиясы
    Несиелер: 6

    Тіршілік процестерінің жүру заңдылықтары мен өсімдіктердің зат алмасу механизмдерін, биологиялық заттардың негізгі кластарының ерекшеліктерін, олардың құрылысы, қасиеттері мен жұмыс істеу механизмдерін, өсімдік ағзасындағы метаболикалық жолдарын қарастыру және оларды зертханалық жұмыстарды қою, орындау, талдау және орындау нәтижелері бойынша қорытындын тұжырымдауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микробиология және вирусология
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдердің құрылымдық ерекшеліктерін және олардың жіктелуінің принциптерін, олардың өсуі мен көбею ерекшеліктерін, энергия алудың әр түрлі әдістерін, табиғат пен адам өмірін, экология, ауыл шаруашылығы, азық-түлік және химия өнеркәсібіндегі микроорганизмдерді пайдалану әдістемелерін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасын жүзеге асыру ерекшеліктерін қарастырады. Оқу жетістіктерін педагогикалық бағалаудың міндеттері мен функцияларын сипаттайды. Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың психологиялық-педагогикалық негіздерін анықтайды. Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушылардың оқу жетістіктерін жүйелі бағалау талаптарына сыни ойлау және талдау дағдыларын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнаулы педагогика
    Несиелер: 3

    Арнайы педагогиканың негізін, педагогикалық білім құрылымында оның орны, арнайы білім беру мен арнайы педагогиканың даму тарихы, дидактиканың негіздері, мүгедектігі бар балаларды оқыту және тәрбиелеу технологиялары мен әдістері туралы білу; жалпы және арнайы білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу мүмкіндігі; арнайы білім беру қызметін жүзеге асыру үшін кәсіби дағдыларға ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Микроорганизмдер систематикасы
    Несиелер: 5

    Микроорганизмдер мен метаболизм ерекшеліктерін, түрлі экологиялық нысандардан таза өсімдіктерді өсіру және өсіп келе жатқан микроорганизмдерді, олардың табиғи процестердегі, ұлттық экономиканың және қоршаған ортаны қорғаудағы, медицинада, биотехнологиядағы практикалық ролін білу және зертханалық жұмыста осы білімдерді қолдану әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Minor бағдарламасы
    Несиелер: 12

    Қосымша білім беру бағдарламасы (минор) білім алушылардың қосымша құзыреттіліктерін қалыптастыру мақсатында оқу үшін анықтайтын пәндер мен модульдердің және оқу жұмысының басқа да түрлерінің жиынтығын оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Өсімдік ағзаларының тіршілік қызметінің заңдылықтарын қарастыру және негізгі физиологиялық процестерде (фотосинтез, тыныс алу, минералды тамақтану, аралық алмасу және т.б.) синтезделетін метаболиттердің рөлін ашу және олардың өсімдік ағзасының өсуі мен дамуына қатысуы туралы білімдерді топта және жеке зертханалық жұмыстарды орындау кезінде қоюда, орындауда, қорытындыларды талдау мен тұжырымдауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Кәсіби салада шет тілін білу және түсіну, кәсіби қарым-қатынас жағдайында ауызша және ауызша аударма дағдыларын, сөйлеу белсенділігінің әр түрлі дағдыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау) шет тілінде дамытудың және жетілдірудің негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 4

    Биологиялық полимерлердің (ақуыздар мен нуклеин қышқылдарының) құрылысы мен қызметінің ерекшеліктерін, генетикалық ақпараттың сақталу, берілу және жүзеге асырылу заңдылықтарын, ақуыз синтезін реттеу механизмдерін қарастыру, осы білімдерді жеке және топта практикалық мәселелерді шешуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эволюциялық биология
    Несиелер: 4

    Эволюцияның жалпы заңдылықтарын білу мен тіршіліктің пайда болуы мен барлық деңгейдегі ұйымдасу механизмінің себептерін түсіну, популяциядағы оқшаулану мен тұқымқуалайтын өзгергіштіктің эволюциядағы ролін, тіршілік үшін күрестің формалары мен жүру әрекетінің, түрлік бейімдеушіліктің қалыптасуын және осы алған білімді жеке және топтық практикалық тапсырмалаларды орындауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Эволюциялық теория
    Несиелер: 4

    Эволюциялық теорияның әдістері мен эволюциялық идеялалардың дамуы мен тіршіліктің тарихи дамуының қозғаушы күшінің жалпы заңдылықтары туралы білімдерін, микроэволюция және макроэволюция тұжырымдамасын, жаңа түрлерді қалыптастырудың жолдарын және практикалық тапсырмаларды жеке және топтық жұмыстарды орындауда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Молекулалық биология генетика негіздерімен
    Несиелер: 4

    Өмірдің молекулалық негіздерін білу және түсіну, мұрагерлік ақпаратты енгізу тетіктері, биогенетикалық заң, мутация механизмінің молекулалық деңгейі, мұра және онкологиялық ауруларды алдын-алу және зерттеудің қазіргі әдістері және оларды командалық және жеке жұмыс тәжірибелік жұмыс атқаратын міндеттерді шешуде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мектепте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін таңдаудан бастап талдау әдістерін таңдаудан бастап, әлемдік ғылымның жетістіктерімен салыстыра отырып алынған нәтижелерді толық талдау үшін экспериментальды бөлікке дейінгі іргелі зерттеулердің негізгі принциптерін білу және түсіну; таңдалған тақырыптың өзектілігін негіздеу; ғылыми зерттеу курсының жалпы жоспары. Ғылыми білім әдістерін қолдану: тақырыпты таңдау, зерттеу объектісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 4

    Табиғи ландшафттар, олардың құрамы мен қасиеттерін, ландшафттарды ұйымдастыру, оларды дифференциациялау факторлары туралы түсіну және білу. Адамның ландшафтқа әсер етуінің негізгі бағыттарын қарастыру, ландшафт геохимиясының негіздерін, қарапайым және жергілікті геохимиялық ландшафттардың типологиясын сипаттау, сондай-ақ ландшафттық жоспарлаудың негізгі бағыттарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Тірі ағзалардың географиялық таралуын, олардың қоғамдастығын білу, планетаның өсімдіктер мен жануарлардың құрылымын зерттеу. Кеңістіктік және уақыттық аспектілерде Жердегі организмдердің және олардың қауымдастықтарының таралу ерекшеліктерін анықтау және олардың мәселелерін шешуде қолдану, командалық және жеке жұмыс тәжірибелік жұмысын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қолданбалы биология топырақтану негіздерімен
    Несиелер: 5

    Жер шаруашылығының негізгі заңдарын, топырақ түзілу факторларын, топырақтың физикалық, химиялық қасиеттерін, топырақты қорғау және топырақты қорғаудың тиімді жолдарын қарастыру. Ауылшаруашылық, егістік дақылдарын топтарға бөлу, классификациялау жолдары, ботаникалық, биологиялық ерекшеліктерін білу. Егістік дақылдарды себу мен ауылшаруашылық дақылдарынына биологиялық және агротехникалық талаптарды білу және мектепте оқу тәжірибе участоктарын ұйымдастыру барысында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақстан биоресурстары
    Несиелер: 4

    Биологиялық ресурстардың негізгі түрлерінің систематикасын, таралу аудандары мен орнын, ресурстардың биомассасын анықтау әдістерін білу мен түсіну. Негізгі ресурстық түрлерді есепке алудың әртүрлі әдістерін қолдану, ресурстық түрлерді алу нормаларын анықтау, ұдайы өндіру және қорғау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • ҚР экологиялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының негізгі экологиялық мәселелерін білу және түсіну: атмосфераның қазіргі жағдайы, гидросфера, литосфера, мұнай өңдірісінің және уранның қоршаған ортаға әсері, радиациялық жағдай; Қазақстанның биоалуантүрлілігін сақтау. Осы экологиялық проблемалардың себептерін талдау. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи әдістері және оларды қолданудағы мәселелерды шешу, тәжірибелік жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлемнің флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 4

    Әлем флорасы мен фаунасын жүйелей білу, түр, туыс, тұқымдас, популяция құрылымы өсімдік тіршілігіндегі маңызы туралы кешенді білім қалыптастыру және жергілікті аймақта таралған жануарлар түрлері мен өсімдіктер түрлерін салыстырып тани білуге дағдыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 4

    Топырақтың тірі әлемінің алуан түрлілігі, биотаның жеке топтары, өсімдік қоректендірудің негізгі элементтерінің циклы, органикалық заттардың жер бетінде ыдырауы, трансформациясы, гумустың түзілуі және ыдырауы туралы білімді игереді. Топырақтың микробтық жүйесінің негізгі заңдылықтарын меңгереді; топырақтың биологиялық белсенділігінің көрсеткіштерін анықтау әдістерін игереді, оларды тәжірибеде қолдана алады: топырақ микроорганизмдерін бақылайды, сандық есепке ала алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Экологиялық биология
    Несиелер: 4

    Экологиялық жүйелердің жұмыс істеуін реттейтін жалпы заңдарды, қоршаған ортаны қалыптастыру және қорғау механизмдерін, адам қызметінің экологиялық биология заңдарына әсер ету дәрежесін білу және түсіну; Қазіргі кезеңдегі негізгі әлемдік және жергілікті экологиялық мәселелері. Осы экологиялық мәселелерді талдау және түсіндіру. Қоршаған ортаны сақтау мен жақсарту жолдарын салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Биологиялық эксперимент
    Несиелер: 4

    Биологияның нысандарын білу және түсіну, мектептегі тәжірибелік жолдар. Тәжірибелік және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру. Эксперименттер жүргізу әдістерін қолдану: биология түрлері; келесі жұмыс түрлерін түсіну; жазғы тапсырмалар, командалық семинарлар, далалық эксперименттер және мектеп практикасы саласындағы фенологиялық бақылаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Зертханалық және далалық зерттеу әдістерін қолдана отырып, биологияны оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқытудың заманауи технологиялары мен интерактивті әдістерін жүйелеу, қолдана білу.

  • Код ON5

    Іскерлік пікірталастарды, іскерлік коммуникацияларды жүргізуге, табиғатты пайдаланудың құқықтық және экономикалық негіздерін, табиғатты қорғауды және ұжымда жұмыс істеу қабілетін меңгеру.

  • Код ON12

    Жеке түрде және команданың мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дәлелдей алу, өзінің ісін түзете білу және түрлі тәсілдерді қолдана алу.

  • Код ON10

    Оқушылардың психологиялық-физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын білу, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар және олардың әр түрлі жас кезеңінде оқу процесінде пайда болатын көріністерін білу.

  • Код ON8

    Тірі жүйелердің жұмыс істеу ерекшеліктерін, оларды ұйымдастыру деңгейлерін, биологияның негізгі концепцияларын, әдістері мен даму перспективаларын білу, биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және жіктеу әдістерін меңгеру.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде жаратылыстану-ғылыми, математикалық, қоғамдық, әлеуметтік- экономикалық және инженерлік білімдерін көрсете білу, теориялық және тәжірибелік зерттеулердің мәліметтерін, нормативтік құжаттар мен экономикалық талдау элементтерін математикалық өңдеу әдістерін көрсету.

  • Код ON6

    Биотехнологиялық процестерге әсер ететін факторларды анықтау үшін алынған іргелі білімді қолдана білу; биологиялық процестердің өту заңдылықтарын түсіндіру.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін ескере отырып, академиялық жазудың ғылыми зерттеу әдістерін қолданып, кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON7

    Қазіргі қоғамдағы педагогтің әлеуметтік қызметі мен рөлі туралы білу; педагогикалық қарым-қатынасты жүзеге асыру және педагогикалық жағдайларды талдау және оларға негіздеме беру. Кәсіби-педагогикалық қызметте өзін-өзі белсендіруге дайын болу.

  • Код ON4

    Биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы теориялық негіздерді және базалық түсініктерді білу, Жалпы кәсіби базалық ақпаратты баяндау және сыни талдау.

  • Код ON11

    Зерттеу, кәсіпкерлік дағдыларын пайдалану және белгісіздік жағдайында жұмыс жасау дағдысы болу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу.

Top