Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01210 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Ұйымның табыстылығы және бәсекеге қабілеттілігін айқындайтын басқару психологияның негіздерімен қоса басшы қызметінің тиімділігін қалыптастыру. Мазмұны: билік пен бағынудың психологиялық жақтарын қарастыру; психологиялық теорияларды талдау; билік пен бағынуда жеке және әлеуметтік психологиялық қажеттіліктерді қарастыру; айлалы әрекеттердің мәні, мазмұны мен әдістері талдау; басшымен бағыныштының психологиялық ерекшеліктерін қарастыру; шиеленіс жағдайлармен топтық үрдістері мен басқару психологиясын білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім беру сабақтастығының теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттарға мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы бойынша теориялық-әдіснамалық білімді меңгерту, тәрбие мен оқытуға бірыңғай көзқарас түсінігін дамыту. Мазмұны: мектепке дейінгі және бастауыш білім беру арасындағы интеграция мен сабақтастықты қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің заманауи тұжырымдамалары, мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығын мемлекеттік саясат пен нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету. Мектепке дейінгі және бастауыш мектептегі білім берудегі сабақтастықты жүзеге асырудың ерекшелігі. ҚР Ұлттық білім беру жағдайында сабақтастықты жүзеге асырудың әдіснамалық және әдістемелік аспектілері.Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығын қамтамасыз ететін технологиялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жоғары білім туралы білім жүйесін, оның мазмұнын, құрылымын, білім беру үдерістері мен басқару ұстанымдарын меңгеру. Мазмұны: жоғары мектептің дамуын анықтайтын заманауи трендтермен танысу. Оқытылатын оқу пәндерін (модульдерді) кешенді әдістемелік қамтамасыз етуді, білім беру бағдарламасының дизайнын, оның қағидаттары мен модельдерін әзірлеу, оқыту нәтижелерін тұжырымдау, білім алушының жеке және кәсіби дамуының жоспарланған деңгейін қамтамасыз ету мақсатында білім беру технологияларын, оқыту әдістері мен құралдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Ғылым құбылысының мәселесін әлеуметтік философиялық талдау нысаны ретінде зерттеу, ғылым тарихы мен теориялары туралы білімдерді қалыптастыру. Мазмұны: Ғылымның, ғылыми білімнің құрылымының даму заңдылықтары. Ғылыми зерттеулерді жүргізу және ұйымдастыру әдістері. Қоғамның дамуындағы ғылымның ролі. Ғылым философиясы мен тарих философиясының спецификасы, негізгі мәселелерінің өзара байланыстары. Жаратылыстану ғылымдарының, техника және технология, гуманитарлық ғылымдар философиясы. Сыни ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі басқарудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мектепке дейінгі білім берудің бәсекеге қабілеттілігі мен табыстылығын қамтамасыз ететін мектепке дейінгі білім беруді басқарудың жаңа тәсілдерімен танысу Мазмұны: мектепке дейінгі білім беруді басқарудың теориялық және қолданбалы аспектілері және оның құрамдас бөліктерімен қарастыру,. Ұжымды басқарудың заманауи әдістерін қолдану. Мектепке дейінгі білім беруді басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерін, мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру үдерісінде басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру дағдыларын меңгеру. Команданы кәсіби және жеке жетілдірудегі тиімді басқару әдістерін қолдану және ұйымдастыру..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты – шетел тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: Шетел әдебиетін оқу және аудару. Мамандық бойынша ресми іскерлік және ғылыми функционалдық стильдердің лингвистикалық сипаттамасы, шет тілінде лексикографиялық дереккөздермен жұмыс істеу, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптерін ескере отырып, мамандық бойынша ақпараттық материалды ұсынуға жазбаша формаларды дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулер әдіснамасы және әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: педагогикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері мен әдістемелерін меңгеру. Мазмұны: ғылымның, әдіснаманың, теорияның, Тұжырымдаманың негізгі ұғымдарын, олардың жұмыс істеу нормативтерін, ғылымның нақты объект ретінде дамуының тарихи кезеңдерін, әдіснаманы зерттеуші қызметінің құрылымы, логикалық заңдылығы, құралдары мен әдістері туралы ілім ретінде қалыптастыру, сондай-ақ оқыту теориясы әдіснамасының және негізгі ғылыми тәсілдердің заңдары мен заңдылықтары (жүйелік, әрекеттік, технологиялық, тұлғалық теориялық білімді, магистрлік зерттеу мәселесі бойынша материалдарды жинау мен талдаудың базалық дағдыларын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіптік пәндерді оқытудың теориялық-әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру Мазмұны: оқу үдерісінде заманауи әдіс-тәсілдерді қолдану, практикалық сабақтарды жоспарлау және өткізу, өзіндік жұмысттарды ұйымдастыру. Кәсіптік пәндер бойынша оқу тапсырмаларын құрастыру. Бейіндік курстар бойынша тест тапсырмаларын әзірлеу және орындау. Білім беру үдерісін басқару және ұйымдастыру саласындағы заманауи педагогикалық технологияларды меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі этнопедагогика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру үдерісінде этнопедагогиканы пайдалануды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдардың білім беру үдерісінде этнопедагогиканы пайдалануды ұйымдастырудың теориялық – әдістемелік негіздері. Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі білім беру жүйесінде этнопедагогика ғылымының дамуын қарастыру, мектеп жасына дейінгі балалардың жеке қабілеттерін дамытудағы халықтық педагогиканың тиімділігі, тәрбие жұмысындағы халық ойындарының орны, ұлттық құндылықтар негізінде балаларды тәрбиелеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаға бағдарланған білім беруді ұйымдастыру теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың жеке тұлғаға бағытталған білім беру жүйесі туралы білімдерін қалыптастыру Мазмұны: қазіргі заманғы жоғары оқу орнында тұлғаға бағытталған білім беру парадигмасын іске асыру мәселелері мен тәжірибесін қарастыру. Тұлғаға бағытталған теорияларымен және білім беру тұжырымдамаларымен танысу. Жоғары педагогикалық білім беруді модернизациялау туралы білімді игеру, жеке тұлғаға бағытталған білім беру парадигмасы аясында жаңа формациядағы университет оқытушысына қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психо-педагогикалық зерттеулердің сандық және сапалық әдістері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: магистранттардың психологиялық-педагогикалық зерттеулерде сандық және сапалық әдістерді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эксперименттік зерттеулерде қолданылатын сандық және сапалық әдістерге қойылатын негізгі талаптарды қарастыру, сандық және сапалық әдістерді таңдау және пайдалану, психо-педагогикалық зерттеулердегі сандық және сапалық әдістерқолдану және нәтижелерін өңдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды ойын іс-әрекетінде тәрбиелеу және дамыту
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балаларды оқу-тәрбие үдерісінде ойындар арқылы тәрбиелеу және дамыту туралы магистранттардың білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту және оқытуда ойындарды қолданылуын қарастыру. Дидактикалық ойындарды ұйымдастыру және басқару. Мектепке дейінгі ұйымдардада тиімді ойындарды таңдау және пайдалану. Мектеп жасына дейінгі балаларды ойындар арқылы шығармашылық және сенсорлық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми мәтіндерді өңдеу, академиялық кәсіби жазу дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: ғылыми мәтін құрастыру, ақпарат көздерімен және түрлерімен жұмыс. Ақпаратты редакциялау, сыни бағалау. Түпнұсқа идеяларды ұсыну, кәсіби мәтіндік құжаттарды әзірлеу. Қолданылған ғылыми еңбектердегі авторлардың ұстанымдарына сілетеме жасау. Академиялық адалдық қағидаларын сақтау, академиялық жазу және оқу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі ұйымдарда жеке тәрбие жұмысын жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мектепке дейінгі ұйымдарда балалармен жеке жұмыс жасау әдістемесін пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мектеп жасына дейінгі балалардың жеке қабілеттерін дамытудың теориялық әдістемелік негіздерін үйрену, балалардың жеке қабілеттерін дамыту деңгейлерін қарастыру. Балалардың даму көрсеткіштерінің портфолиосы, балалардың дамуын жобалау және іске асыру. Мектепке дейінгі ұйымдарда жеке тәрбие жұмысының тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар қолданудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 7

    Мақсаты: кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолданудың әдістемелік негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: ақпараттық технологияларды қолданудың әдістемелік негіздерін қарастыру, ақпараттық технологиялардың түрлері, ақпараттық технологиялардың дидактикалық ұстанымдары, білім беру және тәрбие саласының оқу-тәрбие үдерісіне ақпараттық технологияларды енгізу, кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдану мәселелері және олардың тиімділік өлшемдері анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістемесі
    Несиелер: 7

    Мақсаты: мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын ұйымдастыру, талдау, және жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мектепке дейінгі ұйымдарда балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізудің нормативтік-құқықтық негіздерін қарастыру. Психологиялық-педагогикалық диагностиканы әзірлеу және жүргізу алгоритмі және әдістері. Мектеп жасына дейінгі балалардың зияткерлік және жеке ерекшеліктерін дамыту және түзету бойынша мұғалімдер мен ата-аналар үшін психологиялық-педагогикалық ұсыныстар әзірлеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы педагогикалық ғылымдардың дамуы
    Несиелер: 6

    Мақсаты-Қазақстанда педагогикалық ғылымның дамуы мен қазіргі жағдайы туралы білімін қалыптастыру Мазмұны: Қазақстандағы педагогикалық ғылымды қарау және дамыту тұжырымдамалары, ежелгі дәуірден бастап отандық педагогикалық ғылымның қалыптасу кезеңі, 1950-1990 жылдардағы Қазақстандағы педагогикалық ғылымның дамуының негізгі проблемалары, егемен Қазақстанның экономикалық және рухани жаңғыру кезеңіндегі даму проблемалары мен перспективалары. Қазақстан педагогикасының көрнекті өкілдерінің теориялық және әдістемелік тұжырымдармалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Монтессори педагогикасын қолдануға даярлаудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 7

    Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы балалармен жұмыс жасауда М Монтессори технологиясын қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: М.Монтессори педагогикасының тұжырымдамалық негіздері. Жеке еркін сабақтар М.Монтессори жүйесіндегі педагогикалық іс-әрекеттің нысаны ретінде. М.Монтессори педагогика жүйесінде дамып келе жатқан пәндік-кеңістіктік ортаны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Монтессори педагогикасының әдістемелік негіздері, Монтессори материалдарын қолдануға қойылатын талаптар. М.Монтессори педагогикасындағы балалардың өзіндік іс-әрекетінде қолдану технологиясы мен жүйесін басқару. Педагогикалық үдеріске қатысушылардың өзара әрекеттесу ерекшеліктері және бағдарламаны игеру нәтижелерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудің әлемдік заманауи жүйесі
    Несиелер: 7

    Мақсаты-отандық және әлемдік мектепке дейінгі білім беру ерекшеліктері туралы білімді арттыру. Мазмұны: мектепке дейінгі білім берудің қазіргі парадигмасын, Еуропа елдеріндегі мектепке дейінгі білім беру жүйесін, Азия елдеріндегі мектепке дейінгі білім беру жүйесін, АҚШ-тағы мектепке дейінгі білім беру жүйесін қарастыру. Отандық және шет елдік мектепке дейінгі білім беру модельдерін салыстыруы және олардың айырмашылықтары, Әлемдік педагогикалық тәжірибенің нәтижесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудің теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 7

    Мақсаты: мектепке дейінгі білім беру саласындағы магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға жәрдемдесу. Мазмұны: ҚР БЖТ МЖМБС ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды дамытуға қойылатын талаптар. әдіснамасы, мектепке дейінгі білім беру тұжырымдамасы, Педагогикалық қызметтің функцияларын жүзеге асыру процесінде мектепке дейінгі білім беру саласындағы теориялық-әдіснамалық білімді, нормативтік-құқықтық нормативтерді қолдану. Қазіргі мектепке дейінгі білім берудің гуманитарлық негізі туралы түсініктерін қалыптастыру. Мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу курстарының, пәндердің, модульдердің, бағдарламалары мен жұмыс бағдарламаларын жаңарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім сапасын басқарудың заманауи баптары
    Несиелер: 7

    Мақсаты: мектепке дейінгі ұйымдарда сапаны басқарудың заманауи тәсілдері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: мектепке дейінгі білім беру сапасын басқарудың заманауи талаптары мен принциптерін қарастыру, еңбек нарығының тез өзгеретін жағдайында ұжымды басқару психологиясының заманауи тәсілдері негізінде педагогикалық менеджментті жүзеге асыру. Педагогикалық үдерімті жүзеге асыру, оқу процесінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау. Ғылыми-әдістемелік өнімді әзірлеу. Білім беруді басқару және жоспарлау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 7

    Мақсаты: мектепке дейінгі білім беруде инновацияларды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: педагогикалық инноватиканың негізгі мәселелерін қарастыру, мектепке дейінгі білім беруде педагогикалық инновацияларды енгізудің маңызы мен заңдылықтары. Білім берудің жаңа парадигмасы субъект-субъектілік қатынастар. Мектепке дейінгі білім беруде педагогикалық жаңалықтарды енгізу, олардың тиімділігін бағалау. Тұлғаның зияткерлік белсенділігін қалыптастыру, оның шығармашылық әлеуетін дамыту мәселелері. Баланы оқыту мен дамытудағы құзыреттілік тәсілі: коммуникативті, зияткерлік, жалпы мәдени, әлеуметтік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикадағы математикалық әдістер
    Несиелер: 7

    Педагогикалық зерттеулерде сапалық және сандық әдістерді қолдану бұл үшін эксперименталды мәліметтерді статистикалық өңдеудің негізгі әдістерін қолдану, тарату параметрлері мен таралу заңдары туралы статистикалық гипотезаларды тексеру. Педагогикалық зерттеулерде сапалық және сандық әдістерді қолдану, математикалық статистиканың пәні мен әдістері туралы, математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен идеялары туралы түсініктерді ажырату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Еңбек нарығының тез өзгеретін жағдайларында ұжымды басқару психологиясы негізінде педагогикалық менеджментті жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу және білім беру саласында заманауи және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді сауатты шешу.

  • Код ON3

    Зерттеу нәтижелерін академиялық мәдениет пен адалдықты көрсете отырып, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау.

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің әлемдік, ұлттық әдістемесінің озық тәжірибесін қолдану барысында ақпарат жинауды жүзеге асыру.

  • Код ON2

    Кәсіби шет тілдік ортада қарым-қатынас жасау, арнайы әдебиеттерді түпнұсқада оқу.

  • Код ON6

    Педагогикалық үдерісті жүзеге асыру, оқу-тәрбие үдерісінің жаңа модельдері мен стратегияларын жобалау және ғылыми-әдістемелік өнімді әзірлеу.

  • Код ON7

    Мектепке дейінгі мекемелерде пәнаралық байланыстарды және инновациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу-тәрбие процесін, оның ішінде ата-аналармен (қамқоршылармен) жұмысты ұйымдастыру.

  • Код ON1

    Ғылыми және философиялық танымның әдіснамасын қолдана отырып, ғылыми зерттеулер саласындағы міндеттерді шешу.

Top