Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02304 Филология в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты – филология саласындағы іргелі ғылыми тұжырымдарды практикалық мақсатта қолдана алатын, филологиялық білімі мен дағдысы арқылы заманауи ғылыми мәселелерді тұжырымдайтын және шешетін, жоғары оқу орындарында сабақ беріп, зерттеу және басқару қызметін табысты жүзеге асыратын магистрлерді даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M060 Филология
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Жоғары мектеп педагогикасы пәнінің курсы магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде жоғары білім беру мәселелерін игеру процесін басқару мәселелерін шешу бағытында ғылыми негіз беруге арналған. Жоғары мектеп педагогикасы заманауи оқу процесіне қойылатын талаптарды ғылыми негіздеуге, дене тәрбиесіндегі өзекті педагогикалық проблемалардың ғылыми-теориялық негіздерін ашуға, кәсіби - педагогикалық қызмет объектісі, оқу-тәрбие процесін басқару негіздері үшін қажетті алғышарттар жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің/әдебиеттанудың жаңа бағыттары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тіл білімінің, әдебиеттанудың жаңа бағыттары мен олардың дәстүрлі бағыттан ерекшелігін саралау. Қарастырылатын тақырыптар: тіл біліміндегі жаңа бағыттар, антропоөзектік бағыттағы зерттеулер, этнолингвистика, психолингвистика, компьютерлік лингвистика, графикалық лингвистика және латын әліпбиі т.б. мәселелер. Әдебиеттанудағы жаңа бағыттар, әдебиеттану мектептері, ағымдар мен бағыттар, әлеуметтік бағыттағы әдебиеттану, философиялық-эстетикалық әдебиеттану, неомифологизм және мифопоэтика, структурализм және постструктурализм, постмодернистік әдебиеттану т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Оқу курсы тиімді басқару мақсатында әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеру негізінде менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашу үшін басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық іс-әрекеттің қиын жағдайларында өз мінез-құлқын және басқа адамдардың мінез-құлқын бақылау. Дене шынықтыру және спорт саласындағы психологиялық зерттеулердің әдістері мен әдістерінің өзгеру ерекшеліктерін білу. Спорттағы қарым-қатынас пен жетілдірудің әлеуметтік-психологиялық негіздерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-білім алушылардың жалпы ғылыми және әлеуметтік-гуманитарлық ғылыми тұжырымдамаларды философиялық пайымдаумен, қазіргі ғылымның жетістіктері мен өзекті әдіснамалық проблемаларымен және ізденушілік ойлаудың әдіснамалық мәдениетін қалыптастырумен; ғылымды дамытудың ішкі және сыртқы детерминанттарымен байланысты негізгі проблемаларды игеруі. Өркениеттің дәстүрлі және техногендік түрлері-Батыс пен Шығыстың ғылымы. Ғылыми таным теориясы мен практикасы және қазіргі өркениеттің өлшемдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық концептология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: лингвистикалық концептология парадигмасы контекстінде когнитивті лингвистика мен лингвомәдениеттану үйлесімінде пайда болатын ұғымдар жиынтығы ретінде лингвистикалық концептология туралы түсінік беру. Негізгі қарастырылатын мәселелер: концептологияны зерттеудің негізгі нысаны; тілдік бейне мен ғаламның концептуалдық бейнесі; әлемнің ұлттық концептосферы; концептуалды құрылымдар концептуалды талдау және т. б.Тұжырымдаманы когнитивті лингвистика мен лингвистиканың негізгі санаты ретінде талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Шет тілі пәнінің мазмұны және кәсіби шет тілі вариативтік бөлімі шет тілдік құзыреттіліктің интегративтілігіне байланысты өзара тығыз байланыста болатын үш негізгі компонентті қамтиды: қарым-қатынас салалары және тақырыбы: әлеуметтік-мәдени білім: лингвистикалық білім. Дене шынықтыру және спорт саласындағы болашақ маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігінде пән бойынша алған білімдерін көрсету. Мамандық пен мамандықты игеруге бағытталған қызығушылықты қалыптастыруды қамтамасыз ету, кәсіби дайындықтың шарттары мен формаларына бейімделуді жеделдету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән зерттеу әдіснамасын, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ-ны, зерттеу әдістемесін, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі компоненттерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жобаның ҒЗЖ-дан айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды іріктеу критерийлерін зерделейді. Зерттеу жоспарының инновациялылығы. Зерттеудің сапасы мен іске асырылуы ғылыми, ғылыми-техникалық, инновациялық жобалар мен бағдарламаларды іске асыру нәтижелерінің салдарын болжау саласы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңа заман лингвистикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі заман лингвистикасының ерекшеліктері туралы түсінік беру. Негізгі тақырыптары: тіл аспектісінде адамды жан-жақты зерттеуге бағытталған жаңа заман лингвистикасының парадигмасын: лингвистика, когнитивті поэтика, компьютерлік лингвистика, дискурсология және олардың сабақтастығы, зерттеу әдістері мен тәсілдерінің ұқсастығы мен айырмашылықтары қарастыру. Сонымен қатар, адамның туа бітті қабілеті арқылы қол жеткізген тіл ортасындағы қарым-қатынас процесінде қалыптасқан тұлғаның жетістіктерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімінің философиялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты. Тіл мен философия аспектілерінің танымдық білім деңгейін анықтап, білімі мен түсінігін тәжірибеде қолдана алады. Тіл философиясының ұғымдық аппаратын қолданып, философия заңдарының тілдегі көріністерін бағалауға және тұжырым жасауға қабілетті. Тіл білімінің философиялық - әдіснамалық мәселелері материалдарын игеруде ақпараттық ресурстарды тиімді пайдалана отырып шешеді. Бүкіл мәдениеттің бастауы саналатын тілдің философиялық әдіснамалық даму жүйесі мен желісін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ драматургиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: драмалық шығармалар поэтикасын театр теориясымен байланыстыра зерттеу қажеттігі; драмалық мәтіндердің энергиялылығы, ырғақтылығы, памфезділігін саралау; Негізгі тақырыптары: сахнадағы сөз өнері, сахна тілі образ тудырудың құралы, идея және көркем шындық, жанр формасы т.б.драмалық шығармалардағы кейіпкер бейнесінің жасалу ерекшелігін талдайды; сюжет қалыптастыру, сөйлем түзу, композициялық қағидалардың өзіндік ерекшеліктерін салыстырады; сахнадағы шығармашылық әдіс пен драматург стилін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпустық лингвистика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: корпустық лингвистиканың өзекті мәселелері туралы ғылыми ақпаратты меңгерту. Тақырыптары: корпустық лингвистиканың негізгі ұғымдары, оның ақпараттық технологиялар қатарынан алатын орны, корпустармен жұмыс істеу жолдары көрсетіледі. Корпустық лингвистиканың құрылымы, цифрлендірілген мəтіндер, электрондық архив, электрондық кітапхана, мəтіндер корпусы, бір тілді корпус, қос тілді корпус және көп тілді корпустар, зерттеу корпустары, көрнекілік корпустары, динамикалық және статикалық корпустар, мониторлық корпустар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Драмалық шығармалардағы коммуникативтік жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: драмалық шығармалар тілін жанрлық тұтастығы, эстетикалық қырлары, композициялық құрылысы, коммуникативтік, прагматикалық түзілісі аспектілерінде жан-жақты қарастыру; драмалық шығармалар тілін автор-персонаж-көрермен бірлігінде талдау; халықтың орасан тіл байлығын шашау шығармай қолдана білген, тілдегі көріктеуіш стильдік тәсілдер арқылы бай образдар галереясын жасаған драматургтер тілін салыстыру; жинақтау және даралау; ұлттық дүниетаным тұрғысынан тәуелсіз ғылым шеңберінде бағамдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Проза поэтикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазақ прозасы материалында поэтика мен оның негізгі категорияларының тарихи даму кезеңдері туралы білім беру; әдебиет фактілері мен оның теориялық ұғымдарын тарихи тұрғыдан қарау қабілетін қалыптастыру; қазақ прозасы материалдары негізінде магистранттар көркем шығарманы теориялы0 жағынан талдайды және практикалық тұрғыда қолданады. Әдебиеттің қалыптасу кезеңдерінен бастап қазіргі дәуірге дейінгі аралықты қамти отырып, толымды әрі жүйелі саралайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фольклордың мифтік, топонимдік аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми айналысқа түскен бұл синкретті ғылым саласының гносеология, этнография, ұлттық болмыс секілді ғылым салаларымен тығыз байланысты екенін қарастырады. Халықтық танымның, дін, тіл аясындағы мифтік сананың қалыптасу, даму кезеңдерін фольклор текстерімен салыстырады. Халықтық танымның, көнеден келе жатқан түсініктің, ұлттық менталитеттің, дәстүр мен салттың т.б., ел ішінде таралу, сақталу жөніндегі білімдерді, танымдарды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мифопоэтика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әдебиеттегі мифопоэтикалық ойлау дәстүрінің генетикалық тұрғыдан сабақтастығын зерделеу. Қарастыратын мәселелері: əдебиеттегі мифологизм мəселесі, мифопоэтикалық құрылым, оның көркемдік-идеялық қызметін талдау; қазіргі көркем шығармалардағы фольклорлық мұраларды, сол арқылы мифопоэтикалық архетиптерді жинақтау; қазақ жазушыларының тарихи романдармен қатар, бүгінгі күн тынысын бейнелейтін символдық астарлы мәндегі эпикалық шығармаларда, әңгіме, повестерде, хикаяттарда аңыздың жаңаша қолданысын салыстырып, бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте әдебиет пәндерін оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ЖОО-да қазақ әдебиетінің оқытылу жүйесі, ерекшелік сипаттары талданады. Әр жылдарда құнды пікір айтқан демократияшыл бағыттағы ағартушы педагог тәлімгерлердің, көрнекті әдебиетші ғалымдардың еңбектерін қолданады. Еуропалық жоғары мектептер мен оның даму жолдары және әлемдік ауқымдағы жоғары оқу орындарындағы білім деңгейі мен әдістемелер турасында да мағлұматтарды саралайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем әдебиеттегі ұлттық менталділікті оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әлем әдебиетінің алдыңғы қатарлы үлгілерімен таныстыра отырып, өзге ұлттық әдебиетіндегі озық тәжірибелерді пайдалану. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: архаикалық немесе мифтік-поэтикалық сана, дәстүрлі немесе нормативтік сана, стиль мен жанрдың поэтикасы, жеке шығармашылық немесе тарихи сана, көркем әдебиеттегі даралау мен жинақтау, ұлттық, жалпыхалықтық сана, дерек пен қиялдап қосу, автор бейнесі, шығарманың заттық құрылымы іспетті түрлі мәселелер және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Функционалды лингвистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі лингвистиканың өзекті бағыттарының бірі ретінде функционалдық лингвистика туралы теориялық білім беру. Функционалдық лингвистиканың теориялық ережелері мен принциптерін, бағыттары мен мектептерін және олардың функционалдық лингвистика туралы идеяларын талдайды. Лингвистикалық функционализм туралы негізделген тұжырымдар мен ережелерді жасайды. Қарастырылатын тақырыптары: тілдің фундаментальды қасиеттері, функционализмнің негізгі идеясы және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ сатирасының поэтикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі қазақ сатирасының әдіснамалық, категориялық аппараты мен даму тенденцияларын ажырта алады. Қазақ әдебиетіндегі сатира жанрының алғаш қалыптасқан кезінен бастап, қазіргі салмағы мен алар орнын таразылап, келер болашағы туралы ғылыми тұрғыдан тұжырым жасай алады. Қазіргі қазақ сатирасы поэтикасының негізгі категориялары мен дамуының тарихи кезеңдері, жанрлары, көркемдік ерекшеліктерін т.б. заңдылықтарын талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көркем әдебиеттегі жанр трансформациясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем образдар мен оқиғалардың көркемдік шешіммен жинақтала бейнеленуі, көркем шығарманың идеялық-композициялық желісіндегі ұлттық-этнографиялық сипат болмысы, көркем әдеби туындының мазмұн мен пішін тұтастығы ұстанымы мәселелері қарастырылады. Қазақ прозасы материалында жанрдың өзгеріске ұшырауын, әдебиет фактілері мен теориялық ұғымдарды тарихи тұрғыда алып қарастыруды қалыптастыру, тәжірибесін талдап қорыту, қазақ. прозасының жанрлық түрлеріне жататын материалдарды теориялық және жанрлық аспекті тұрғысында талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тіл біліміндегі ғылыми-зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі тіл біліміндегі зерттеулердің маңызды процедураларын меңгерту, материалды жинау және өңдеудің мүмкін жолдарымен таныстыру және ғылымда қол жеткен жетістіктерді пайдалану. Қарастырылатын тақырыптары: Магистранттарды ғылыми ойды жеткізу мен дәлелділікке қойылатын талаптармен таныстыру. Дәстүрлі зерттеу әдістерімен бірге қазіргі заманғы жаңа әдістер мен процедураларын қолдана білу. ғылыми ойды жеткізу мен дәлелділікке қойылатын талаптарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық дискурс негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты: Ұлттық дискурс негіздері курсында дискурсология проблемалары ұлттық таным сипатында талданып тұжырымдалған концепсиялардың мазмұнын игереді. Дискурсология проблемаларының ұлттық таным негізінде талдану ерекшеліктері. дискурсология мәселелерінің ұлттық танымдық сипатында талданған тұжырымдамалардың мазмұны, ұлттық таным, ұлттық сипаттағы ауызша дискурс негізінде дискурсология мәселелерін талдау ерекшеліктері, коммуникативтік жағдайда қазақ болмысының көріністері бар жазбаша дискурстың ұлттық ерекшеліктері мен сөйлеу тактикасы мен стратегиясы зерттеуге мүмкіндік алады. Коммуникативтік жағдаяттағы қазақы болмыстың көрінісі: сөз тактикасы мен стратегиясы қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    5. Ғылыми материалдарды дайындауды жүзеге асырады, нәтижелерді өңдейді, тіл танымдық және әдеби танымдық курстардың басқа пәндермен пәнаралық байланысын дұрыс анықтап, өзара сабақтастырып жинақтайды;

  • Код ON1

    1. Ғылыми зерттеуді ұйымдастырудың құрылымы мен принциптерін, филология саласындағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздерін іс жүзінде қолдана алады;

  • Код ON4

    4.Көптілді және көпмәдениетті әлем жағдайында мемлекеттік тіл мен шетел тілін игеріп, ауызша және жазбаша коммуникациялардың әр түрлі типтерін, коммуникациялық жағдаяттарды дұрыс талдап, коммуникация мақсатына сай оң шешім қабылдай алады.

  • Код ON3

    3.Қазіргі филологияның категориальды-терминологиялық аппаратын оқыту әрекетінде, ғылыми-зерттеулерді жүргізуде қолданып, салыстырмалы тұжырымдар негізінде бағалайды;

  • Код ON9

    9 Арнайы мәтін түрлерін талдайды, құрастырады, редакциялайды, жүйелейді;

  • Код ON11

    11. Отандық және шетелдік озық тәжірибені талдап, жалпы және жекеленген филологиялық пәндерді оқыту барысында қазіргі заманауи әдістер-тәсілдерді енгізеді, қолданады, басқа да қажетті материалдарды дайындайды;

  • Код ON8

    8. мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас дағдыларын игереді;

  • Код ON6

    6.Қолданбалы ғылым салаларында филологиялық теорияны қолдана біледі;

  • Код ON7

    7 Филология саласындағы кәсіби әрекетін ғылыми негізде ұйымдастырып, қызметке қажетті жаңа білімді өздігімен алады, кәсібіне қатысты ғылыми ақпараттардың жіктемесін жасайды;

  • Код ON12

    12. Филолог-маман сапасындағы қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады, интернет-ресурстардан ақпаратты іздейді, сақтайды, өңдейді, талдайды және таратады;

  • Код ON10

    10. Филологияның өзекті мәселелерін қазіргі ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне сүйеніп шешеді;

  • Код ON2

    2 Ғылыми танымның дамуындағы заманауи тенденциялар туралы түсініктерді бір-бірімен сабақтастырып, талдап, бағалайды;

7M02304 Филология: түркі тілдері
Магистратура

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: M060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02304 Филология (орыс)
Магистратура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: M060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M02304 Орыс филологиясы
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M02304 Филология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02304 Филология (орыс) (1 жыл)
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M060 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top