Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02103 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі теориялық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу жетістіктерін негізге ала отырып, білімді практикада қолдануға қабілетті жоғары білікті маман-музыканттарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M024 Вокалдық өнер
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылыми-зерттеу классы І
    Несиелер: 2

    Пән музыкалық зерттеулер саласындағы әдебиеттерді оқиды. Музыканың барлық салаларындағы түрлі үрдістердің: музыкатану, композиция, әлеуметтану, музыкалық педагогиканың терең және заманауи көрінісін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы магистранттарды басқару психологиясы саласында теориялық және практикалық дайындауға бағытталған, пәнді игеру барысында алған білімдері магистранттардың кәсіби көкжиегін кеңейтіп, олардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілігін қалыптастырады, бұл кәсіби тұрғыдан қазіргі заманғы менеджердің маңызды қасиеттері. Курсты игеру барысында алынған білімдер мен дағдылар әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени ерекшеліктерді төзімділікпен қабылдай отырып, өзінің кәсіби қызметі саласында ұжымды басқаруға дайындықты қалыптастыруға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын, оның жұмыс істеу механизмдері, ғылыми танымның заманауи әдістері мен формаларының жүйесін ғылыми ойлаудың негіздерін қалыптастыру мақсатында қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны магистранттарды магистрлік диссертацияны жазу шеңберінде өзіндік ғылыми жұмысты жоспарлауға және жүзеге асыруға дайындау қажеттілігімен анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектеп педагогикасы" пәнінің өзектілігі орта және жоғары кәсіптік оқу орындарын қоса алғанда, магистрлерді педагогикалық қызметке дайындау қажеттілігімен байланысты. Ұсынылатын курс магистрлерді педагогикалық процесті ұйымдастырудың ғылыми тәсілдерімен, студенттердің жеке тұлғасын дамыту, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі тәрбиелеу мәселелерімен, факторлар мен жағдайлармен, білім алушылардың жас және жеке мінездемелерімен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамаларымен және қағидаларымен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тлі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандық I
    Несиелер: 3

    "Мамандық" пәні Орындаушы-музыкантты тәрбиелеуде жетілдірілген тәсілдің мақсатын қояды, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін пайдалана отырып, мақсаты ғылыми зерттеулер контекстінде кәсіби өсу үшін негіз болып табылатын жоғары білім деңгейінде алынған дамытушылық білім мен түсініктерді көрсете білу болып табылады.Музыкалық орындаушылық саласында алған ғылыми-педагогикалық білімді қолдану. Ғылыми-зерттеу қызметі саласында алған білімдеріне сүйене отырып, орындаушылық шеберлікті жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым философиясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы – нақты ғылыми пәндерге қатысты да, әлеуметтік және мәдени тәжірибеге қатысты да ашық және үздіксіз жаңартылып отыратын білім жүйесі. Курсты меңгеру магистранттарды жанды философиялық дискурсқа, ұлы ғалымдар мен ойшылдармен диалогқа қосуды білдіреді. Ғылым тарихы мен философиясын зерттеу тәсілінің өзі ойлау еркіндігі мен өз ойын дәлелдей білу қабілетін дамытуға, ғылымның тарихи даму барысында қалыптасқан ғылыми зерттеулердің стратегияларын түсінуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі музыка ғылымының әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми қызметтің арнайы кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі музыка білімінің іргелі жағдайына сүйенеді және музыкалық ғылымның даму тарихын көрсетеді. Пәннің практикалық мәні оқу-зерттеу жұмысымен және ғылыми жұмыстарды жазумен байланысты анықталады. Музыкалық ғылымның мәнін, мағыналық константасын анықтау, оның өзін-өзі тану. Бұған музыкатану білімінің кеңістіктік-уақытша дамуындағы заңдылықтарды, бағыттарды, үрдістерді зерттеу жатады. Музыкатану объектілері мен пәндерін тануда қолданылатын нақты жолдарды, санаттарды, қағидаттарды, әдістерді зерттеу. Герменевтикалық тәсілге байланысты музыкатану ғылымында қолданылатын терминдер мен ұғымдарды ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық өлкетану
    Несиелер: 5

    Республика өңірлерінің музыкалық өлкетануын зерттеу. Қазақстан өңірлерінің музыкалық мәдениетін дамытудағы уақыт пен ұрпақтар сабақтастығы ретінде музыкалық өлкетану ерекшеліктерін анықтау. Қазақстанның әр өңірлеріндегі музыкалық мәдениеттің, республиканың негізгі музыкалық мәдениет орталықтарының қалыптасу және даму тарихын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыруға, педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру мен игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамытуға, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу классы ІІ
    Несиелер: 2

    Пән практикалық, жеке тұлға, жасаушы – орындаушы, сондай-ақ қоғам үшін музыканың маңыздылығын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Өз қорытындыларын баяндау, ғылыми және қолданбалы типтегі зерттеулердің ережелері мен қорытындыларын дәлелдеу дағдыларын дамытады және дағдыландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми жобалаудағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Шет тілін магистратура деңгейінде оқытудың мақсаты-шет тілінің мәдениетаралық коммуникативтік кәсіби бағытталған құзыреттілігін жетілдіру. Ағылшын тілін үйрену ғылыми жұмыста шет тілін қолдануға мүмкіндік беретін ғылыми және кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми мақсаттар арналған шет тілі
    Несиелер: 5

    Ғылыми мақсаттар үшін шет тілін үйрену пәні ағылшын тілінде академиялық қарым-қатынас мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру болып табылады: сөйлеу этикеті, академиялық ортадағы сөйлеу мінез-құлқының ұлттық-мәдени ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандық II
    Несиелер: 3

    Жоғары деңгейдегі мамандарды даярлауға бағытталған тұтас кәсіби жүйе шеңберінде орындаушылық шеберліктің белгілі бір деңгейіне жетуге ықпал ететін объективті критерийлерді анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-көркем білім беру педагогикасының мәні мен ерекшелігін, оның тарихи даму заңдылықтарын ашу, студенттерді көркем білім беру саласындағы тәуелсіз кәсіби іс-әрекетке, өнер саласындағы тәуелсіз кәсіби іс-әрекетке дайындау, қоғамның ғылыми ойы мен рухани мәдениетінің ажырамас бөлігі ретінде өнер тарихы мен көркемдік білім туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шығармашылық жоба
    Несиелер: 5

    Пән өнер саласының менеджері ретінде іс-әрекетке теориялық-практикалық дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны арт-индустриядағы шығармашылық үрдістің қазіргі тенденцияларын, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын көрсетеді, шығармашылық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды. Курсты меңгеру білім алушыларға шығармашылық жобалаудың өзекті мәселелерін, арт-индустриядағы жобалаудың мәнін, болашақ маманның кәсіби даярлаудағы пәндік білімнің рөлін түсінуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Жоғары мектепте арнайы пәндерді оқыту әдістемесі" пәні ғылыми-педагогикалық бағытта кәсіби музыкант-маманды тәрбиелеудің заңдылықтары мен дәстүрлерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. Пән барлық дәуірлер мен стильдердің орындаушылық өнерінің тарихын зерттеуге ғылыми-зерттеу тәсілін қамтиды. Пән практикалық дағдылар мен оқыту әдістемесін жетілдіруге бағытталған. Курста білім алушылар шығармашылық бастама мен тапқырлық танытуға үйренеді, практикалық дағдылар мен оқыту әдістемесін жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық-педагогикалық шығармашылық
    Несиелер: 5

    "Музыкалық-педагогикалық шығармашылық" пәнін меңгеру мақсаты магистранттардың заманауи музыкант-педагог бейнесін, мамандық профессиограммасын, музыкант-педагог пен білім алушылардың музыкалық шығармашылық кәсіби-тұлғалық дамуының ерекшеліктерін түсінуіне қол жеткізу, сондай-ақ оларда кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка ғылымының теориялық мәселелері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-вокалды орындаудың тарихи дамуының негізгі кезеңдері, заңдылықтары, тенденциялары, әртүрлі әлеуметтік формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениеттерінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалды өнердің эволюциясы туралы идеяларды қалыптастыру. Бұл курста студенттер Батыс Еуропа және орыс вокал педагогикасының тарихын, әртүрлі елдердің вокал мектептерін салыстырмалы талдауды; қазіргі вокал мектебі тұрғысынан Тарихи әдістерді оқиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық білім педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылар музыкалық мәдениеттегі негізгі педагогикалық заңдылықтарды зерделейді және педагогикалық репертуарлармен танысады. Кәсіби бағдарланған музыкалық-педагогикалық қызметте музыкалық-тарихи және музыкатану білімін қолдануға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 3

    Музыканттың орындаушылық шеберлігі, бұл Көркемдік-орындаушылық дәстүрлерді, шығармашылық-сабақтастық байланыстарды және шығармашылық тәжірибені ғылыми талдаудың мәні ретінде орындаудың концептуалды техникалық-мағыналық ұйымының саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми жұмысты таныстыру технологиясы
    Несиелер: 2

    Пән магистранттардың ғылыми және ғылыми-оқу қызметінің нәтижелерін табысты көрсету үшін қажетті ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері туралы; ғылыми сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және ғылыми жұмыстардың коммуникативтік сапасын арттыру туралы; ғылыми қайраткерлер үшін ерекше маңызды дағдылар туралы; жас мамандарды ғылымға тарту үшін әдістемелік база құру туралы базалық білім береді. Пән практикалық болып табылады, ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін ұсыну дағдыларын дамытады және дамытады. Курста әр түрлі ақпарат түрлері, дәлелдер мен тұжырымдар зерттеліп, өңделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON6

    Музыкалық өнер, мәдениет және білім беру тарихы, теориясы саласында ғылыми зерттеулерді орындауға; ҒЗЖ-ның жекелеген кезеңдеріне (бөлімдеріне), шағын ғылыми зерттеу жобаларына басшылық жасауға, шет тілінде ғылыми мәтіндерді құрастыруға ; әлеуметтік-мәдени сала, оның ішінде көрермендер (тыңдаушылар) аудиториясы саласында әртүрлі ғылыми зерттеулерді жүзеге асыруға; классикалық өнер үлгілерін жинауға, зерттеуге және сақтауға байланысты жұмысты ұйымдастыруға және жүргізуге; өнертану мен педагогикалық ғылымның проблемалық; психология-педагогика ғылымдары мен өнертанудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану, оларды кәсіби міндеттерді шешуде пайдалану, музыка өнері мен білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау; музыка өнері мен педагогика саласындағы негізгі теориялық білімдермен жұмыс жасау.

  • Код ON4

    Қазақстанның нақты өңірлері мысалында тарихи-мәдени мұраны дамытудың негізгі кезеңдерін және оның әлемдік мәдени мұрамен өзара байланысын білу. Әр түрлі зерттелген көздер негізінде музыкалық өлкетану туралы ақпаратты талдай, сипаттай, түсіндіре білу.

  • Код ON7

    Концерттік-опера орындаушысының кәсіби қызметінде музыкалық-теориялық, тарихи-мәдениеттанулық білімді қолдана отырып, сахналық бейнені нанымды жасай отырып, көркемдік және техникалық орындаушылықтың арасындағы органикалық бірлікке қол жеткізе алады. Білім беру және вокалды-педагогикалық қызметте музыкалық-теориялық, психологиялық-педагогикалық білімді және ғылыми-зерттеу біліктері мен дағдыларын қолдану. Мәдениет және өнер мекемелерінде концерттік-орындаушылық қызметті дербес жүзеге асыру, музыкалық өнер саласындағы шығармашылық жобаларды дайындау және оған қатысу, бұқаралық ақпарат құралдарымен, мәдениет мекемелерімен (филармониялар, концерттік ұйымдар, агенттіктер және т.б.) байланысты жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Ұлтаралық қарым-қатынас нормаларын еркін меңгеру, ғылыми баяндамалар мен мақалаларды қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін баяндау, іскерлік келіссөздер жүргізу; мәдениеттану саласындағы кәсіби қызметті жүйелеу және талдау жасау, ұжымды біріктіруге және жанжалды жағдайларды шешуге ықпал ету, басқару қызметін психологиялық сүйемелдеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

  • Код ON2

    Кәсіптік білім беру ұйымдарында және жоғары білімнің білім беру ұйымдарында, сондай-ақ ББ бейініне сәйкес келетін жалпы білім беру ұйымдарында және қосымша білім беру ұйымдарында сабақ беру; оқытылатын оқу пәндерінің бейініне сәйкес оқу-әдістемелік кешендер, әдістемелік құралдар мен материалдар әзірлеу; Музыкалық білім беру саласындағы өзекті мәселелер мен процестерді талдау, білім беру саласындағы әртүрлі педагогикалық технологиялар мен әдістерді меңгеру. музыкалық білім беру.

  • Код ON1

    Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, ғылымның қазіргі даму кезеңінде оқыған және кәсіптік қызметтегі нәтижелерді пайдалана отырып талдау жасау; білім беру саласындағы философиялық және ғылыми көзқарастардың бірлігін жүзеге асыру; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас мақсатында ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру (академиялық жазу, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу).

  • Код ON3

    Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни бағалауға қабілетті болу; пәнаралық іздеудің тиімді стратегияларын таңдауға назар аудару. Эмпирикалық және эксперименттік деректерді сауатты өңдеуге мүмкіндік беретін аналитикалық қабілеттерді анықтау, жеке еркін ғылыми шығармашылықты ұжым нәтижесіне жауапкершілікпен байланыстыра білу.

Top