Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04103 Кәсіпкерлік саласындағы бизнесті басқару в AlmaU

  • Өмір дизайны
    Несиелер: 3

    Пән әрбір студентке, оқу кезінде және оқуды бітіргеннен кейін, дизайндық ойлаудың инновациялық принциптерін өз өмірін жобалау мәселесіне қолдануға көмектеседі. Пән, қоршаған әлемді тану, қабылдау және өзгерту және өзінің микроәлемін жасау призмасы арқылы, өзінің «Мен» білдіру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелер құралдарын басқару – электрондық кестелер
    Несиелер: 5

    Бұл курс электрондық кестелер арқылы талдауға болатын бизнес және менеджмент, әлеуметтік ғылымдар, экономика, қаржы және маркетинг сияқты салалардағы шешімдердің әртүрлі түрлеріне қолданбалы назар аудара отырып, Excel бағдарламасының негізгі дағдыларын қамтиды. Сондай-ақ студенттер күрделірек деректер жиындарына әртүрлі талдау әдістерін қолдану және негізгі Excel мүмкіндіктерін пайдалану арқылы жалпы тапсырмаларды автоматтандыруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Пән басқарудың негізгі ұғымдары мен теорияларын бөліп көрсетуге; қазіргі заманғы басқарушылық ойлауды қалыптастыру; басқарудың негізгі әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, қолданбалы есептерді шешу дағдыларын алу; басқару шешімдерінің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Идеяларды қалыптастыру және шығармашылық ойлау
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-студенттерге идеяларды қалыптастыру, бизнестегі шығармашылық ойлаудың тиімділігі, таныс үлгілерді кеңейту тұрғысынан өз өнімділігін арттыруға үйрету. Шығармашылық және стандартты емес ойлауды ынталандыру. Курс соңында студенттер жүргізуге миға шабуыл; командада тарту адамдардың процесі, идеяларды тудыру; өткізуге дайындықты іздеу идеялар құруға мүмкіндік туған қызықты шешімдер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам құқығы және азаматтық қоғам
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді азаматтық қоғам түсінігімен және адамның негізгі құқықтарын құрметтеу принциптерімен таныстырады. Оқыту барысында студенттер азаматтық қоғам мен құқықтық мемлекеттің қалыптасуының критерийі ретінде адам құқықтары мен азаматтардың бостандықтарын ажырата алады. Студенттер ұлттық заңнаманың халықаралық құқыққа қаншалықты сәйкес келетінін біледі және қоғамның сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілігін көрсететін құндылықтар жүйесін нығайтуға өз үлесін қоса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Creative disruption and Innovation
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге жаңадан бастаған кәсіпорындарда, отбасылық бизнесте және компанияларда инновацияларды басқару және енгізу бойынша стратегиялық дағдыларды дамыту үшін негіз және құралдармен қамтамасыз ету.Курс табысты инновациялардың барлық мысалдарын және табысқа жетудің себептерін, бұзушы реңктері бар инновациялық компанияларды құру, іске қосу және дамытудың негізгі аспектілері. Нәтижесінде студенттер бұзылған инновациялары бар компанияларды тиісті түрде талдап, оны жақсарту жолын бағалай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тұрақты даму: қағидаттар мен практика
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді тұрақтылық қағидаттарымен, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуімен және әртүрлі салаларда ТДМ тиімді қолданудың негізгі стратегияларымен таныстырады. Студенттер әлеуметтік, экономикалық және экологиялық тұрақтылықтың үштік тұжырымдамасы аясында келесі тақырыптарда шарлау мүмкіндігіне ие болады: әлем халқы, индустрияландыру, қоршаған ортаның ластануы, азық-түлік өндірісі және ресурстардың сарқылуы. Оқушылар экологиядан алған білімдерін өндірістік қызмет нәтижелерінің тиімділігін бағалауда пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлікке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты креативтілік деңгейін арттыру, студенттерді кәсіпкерлік идеяларды генерациялау дағдыларына және Канвас бизнес-моделімен идеяны интеграциялау дағдыларына үйрету болып табылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер креативті ойлаудың әртүрлі құралдары мен тәсілдерін қолдана отырып, идеялар жасай алады, кәсіпкерлік идеяны "орау" үшін бизнес-Канвас модельдерін қолдана алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Курста табиғат, көшбасшылық анықтамасы, көшбасшылық қасиеттер теориясы зерттеледі. Оқу көшбасшылығына жағдайлық тәсіл қолданылады. Студент өзінің әлеуетін ашу және бағыныштылардың таланттарын тану, өсу мен дамуға деген көзқарасты қалыптастыру, мотивация мен табысқа қалай әсер ету керектігі туралы сұрақтарға жауап беру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Business communications
    Несиелер: 5

    "Business Communications" пәнінің мазмұнын меңгеру нәтижесінде студент әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру және жақсарту қабілетіне ие болуы тиіс. Көпшілік алдында сөйлеуді, келіссөздерді, жиналыстарды жүргізуді, іскерлік хат алмасуды және электрондық коммуникацияларды қолдауды үйрену. Курстың құрылымы мен мазмұны қазіргі студенттерді конструктивті қарым-қатынасқа, байланыс мүмкіндіктері мен нетворкинг күштерін кеңейтуге шабыттандыруға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Пән, теориялық оқыту, және халықтың әлеуметтік осал топтарының игілігі үшін қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер арқылы, қоғамға әлеуметтік қызмет көрсету және адамгершілікті тәрбиелеу тәжірибесін, сондай ақ адамгершілік құндылықтарды және азаматтық ұстанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді; қоғамның негізгі мәселелерін тұжырымдау және түсіну, әлеуметтік жобаларға сыни талдау жасау және топта жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыни ойлау
    Несиелер: 3

    Пән тәуелсіз ойлау қабілетін қалыптастыруға, кез-келген күрделілік туралы ақпаратты талдауға және бағалауға мүмкіндік береді; қарым-қатынас дағдыларын дамыту, шешімдерді қабылдау үдерісінің тиімділігін арттыру үшін ақпаратты сыни талдау әдістерін қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Design Thinking (Smart Point)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді бизнес-идеяның өміршеңдігін, қажеттігін және орындылығын қамтамасыз етуге бағытталған кәсіпкерлік гипотезаларды іздеу, осы гипотезаларды тексеру жоспарын құру дағдыларына үйрету. Курстың соңында студенттер прототип жасау, гипотезаны тексеру және құндылық ұсынысын жасау қабілетіне ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 1
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты - ЕО, Орталық және АҚШ-тың үлкен нарықтарына шығу үшін ауқымды жобаның жоспарын әзірлеу. Сондай-ақ венчурлық капиталистермен және іскер періштелермен іскерлік қарым-қатынас орнату дағдыларын дамыту. Курстың соңында студенттер ауқымды жобалардың құнын бағалау ерекшеліктерін, жаңа нарықтарға шығу стратегияларын біледі, қаржылық негіздеуді біледі, барлық мүдделі тараптармен іскерлік қарым-қатынастарды құру дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сату шеберханасы (Art of Sales - инновациялық өнімдер)
    Несиелер: 12

    Сату семинарының мақсаты екі бағыт бойынша студенттерді тартудың толық циклін қарастырады: 1. Өнім/қызметтің прототипі бар студенттер санаты; Семинарды аяқтағаннан кейін студенттер HADI құралдарын, проблемалық сұхбаттарды, метрикаларды және апталық циклдарды пайдалана алады. Тренинг нәтижесінде студенттер сонымен қатар сату бөлімдерінің процестеріндегі соңғы тенденциялармен таныса алады, өз бетінше сату технологияларын әзірлеу және енгізу жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Әрекеттегі кәсіпкерлік 2
    Несиелер: 3

    Бұл курстың мақсаты – кәсіпкерлік қызметтің инновациялық құрамдас бөлігін масштабтау және табу жоспарын жүзеге асыру және жаңа нарықтарға шығу стратегиясын іске асыруды имитациялау. Курстың соңында студенттер жоғары өсетін фирмаларды құру ерекшеліктерін біледі, ауқымды жобаның қаржылық негіздемесін біледі, бақылау әдістемесін және бірлік экономикасын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Digital Marketing
    Несиелер: 5

    "Цифрлық маркетинг" пәні студенттерге кәсіпкерлік саласында цифрлық маркетингті тиімді енгізу және дамыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруге көмектеседі. Сондай-ақ, бұл пән студенттерге цифрлық маркетинг құралдарын түсініп және қолдана отырып, стартаптарды басқару мен жылжытудағы инновациялық тәсілдерді анықтауға көмектеседі. Курсты сәтті аяқтаған студенттер мыналарды біледі және жасай алады: өткізілген маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін бағалау, талдау және оларды жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу; сандық маркетинг құралдарын пайдалана отырып, тұтынушылық (мақсатты) аудиторияны анықтау, қалыптастыру және интернеттегі клиенттермен/тұтынушылармен өзара іс-қимыл жасау; сандық маркетинг құралдарын қолдана отырып, компанияның өнімдері мен қызметтерін сататын мазмұнды басқару және құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Креативті индустриядағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Жобалық әдіс курс бойынша оқытудың негізі ретінде – студенттер бірінші сабақтан бастап шығармашылық кәсіпкерлік жобаларымен жұмыс істей бастайды, сонымен бір мезгілде нақты мәселелерді шешуге қажетті шығармашылық салалардың сәйкес технологияларын зерттейді, сонымен қатар теория мен тарих бойынша лекцияларға қатысады. мәдениет және коммуникациялар. Бұл менеджердің және/немесе кәсіпкердің мансабын модельдеуден өту үшін курс барысында жоғары сапалы кәсіби портфолио жасауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • MVP тестілеу және эксперимент
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің кәсіпкерлік дағдыларын дамытуға және динамикалық стартап-ортада олардың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған. Сондай-ақ, осы курс барысында студенттер өздерінің бизнес-идеясын сынап, оны өміршең өнім күйіне дейін жүзеге асыру мүмкіндігіне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шет тілі 3
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттердің шет тілі коммуникативтік құзыреттілігін шеберлеу және А1, А2, В1, В2, С1 деңгейлерінде 4 негізгі сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу дағдыларын дамыту. Коммуникативті әдіс рөлдік ойындар мен жобалық жұмыс кезінде қарым-қатынас процесінде тілді меңгеруге бағытталған. Курс сыни тұрғыдан ойлау, ақпаратты талдау және жинақтау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде жеткізу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Minor
    Несиелер: 15

    Қосымша білім беру бағдарламасы (Minor) әртүрлі пәндік салаларында, оқыту бағыттарында қосымша кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Minor 15 кредитті қамтиды, 3 пәннен тұрады. Білім алушыларға таңдауға 17 бағдарламалар ұсынылады, мысалы, осындай сияқты: Жобаны басқару (IPMA стандарты), Бизнес саласында құқықтарды қорғау, Social Media Marketing және басқа да.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу ұйымдағы бухгалтерлік есептің теориялық негіздерін білуді қалыптастыруға, сондай-ақ қолданыстағы халықаралық стандарттарға, бухгалтерлік есеп пен аудитті жүргізудің негізгі қағидаттары мен тұжырымдамаларына сәйкес ақпаратты жинау, тіркеу және өңдеу , ұйымда жүргізілген шаруашылық операциялар туралы мәліметтерді жинақтау біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Graphic Design и Web Design
    Несиелер: 5

    Graphic Design және Web Design курсын оқудың мақсаты – цифрлық графикалық дизайнның түрлері мен формалары туралы түсінік беру, идеяларды қалыптастыру, екі өлшемді графиканың практикалық әдістерін, веб-беттердің макетін меңгеру және дағдыларды дамыту. соңғы нәтижені құру процесінде алған білімдерін пайдалану. Курстың соңында студенттер қазақстандық компаниялар әзірлеген жағдайлық есептер негізінде шешімдерді жобалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономика
    Несиелер: 3

    Пән экономиканың қағидалары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға, экономикалық қызметтің нәтижелерін өлшеу әдістерін түсінуге, нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқы мен тұтыну және жинақтаудағы мотивтерін түсінуге, тауарлар мен қызметтер нарығындағы, ақша нарығындағы әртүрлі жағдайларды, сондай-ақ, мемлекеттің макроэкономикалық өсімі мен экономикалық саясатының факторларын талдау шеберлігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Акселератордағы шеберхана (Customer development, жобаларды масштабтау, венчурлық нарықтар)
    Несиелер: 10

    Семинар студенттерге корпорацияларда өнімді шығару және дамыту, өнім құзыреттіліктерін диагностикалау, корпоративтік инновациялар, ішкі кәсіпкерлік, қадағалау негіздері бойынша дағдыларды береді. Семинар серіктес акселератормен (жергілікті/шетелдік) үйлестірілетінін ескере отырып. Нәтижесінде студенттер жобаға инвестициялауды, нарықтық кері байланысты және A деңгейіндегі трекер сертификатын ала алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы
    Несиелер: 3

    Пән қаржы саласындағы жеке қабілеттер мен кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, макро және микро деңгейлердегі қаржы ағындарын талдау дағдыларын алуға, компаниялар қызметінің қаржылық көрсеткіштерін есептеуге, капитал, инвестициялар, акциялар мен блигацияларды бағалау, сондай-ақ компаниялардың қаржылық есептілік құрылымы саласындағы білім мен дағдыларды түсіндіруге мүмкіндік беретін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар мен қаржы платформаларын пайдалана отырып, инвестициялау және кредиттеу кезінде ақша ағындарын бағалауға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Human Resources Management
    Несиелер: 5

    Курсты меңгерудің мақсаты студенттердің персоналды басқаруға деген көзқарасын жүйелі түрде қалыптастыру және адам ресурстарымен тиімді жұмыс істеудің негізгі құралдары бойынша білім алу мүмкіндігін беру болып табылады. Жоспарланған оқыту нәтижелері: персоналды басқару бөлімінің жұмысын ұйымдастыру стратегиялары; жалдау кезінде де, кадрларды іріктеу барысында да персоналды бағалау үлгілері; кадрларды оңды таңдау үшін қажетті іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге жобалық менеджмент саласында жұмыс істеуге арналған негізгі құралдар жиынтығын беру. Курстың нәтижесінде студенттер өз жобасының біртұтас көзқарасы бойынша дағдылар мен білімдер алады: мақсаттар, мерзімдер, бюджет, команда, тәуекелдер, артефактілер. Сондай-ақ, жобаны басқарудың негізгі алгоритмдерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу дизайны
    Несиелер: 3

    Курс зерттеу дизайнының негізгі түрлерімен, құрылымымен және зерттеу дизайнды құрастыру ережелерімен студенттерді таныстырады. Курсты аяқтау нәтижесінде студенттер белгілі бір зерттеу тапсырмасына арналған зерттеу дизайынды таңдап, құрастырып, негіздей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Unit Economics
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер бюджеттер стратегиялық мақсаттарға қол жеткізумен, сондай-ақ болашақ жоспарлар мен бастамаларды бағалаумен тығыз байланысты болған кезде, өсіп келе жатқан жаһандық бәсекелестік жағдайында ресурстарды басқару және бақылау үшін қажетті шығындар мен дағдылар туралы негізгі білімді зерттейтін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Agile Project Management
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер жобаны іске асырудың итеративті тәсілі ретінде Agile Project Management бағдарламасын үйренеді. Итеративті тәсілдер жылдамдық пен бейімділікті арттыру үшін бағдарламалық жасақтаманы жасау жобаларында жиі қолданылады. Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер сенім, икемділік, ынтымақтастық және мүмкіндіктерге негізделген құндылықтар мен мінез-құлықты дамыта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Senior thesis track
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттерге шолу жасау және дипломдық жұмыстағы әдебиеттерге шолу жасау рөлін түсіну; әдебиеттерге шолу жасаудың практикалық аспектілері (әдебиеттерге шолу жасау; шолуды құрылымдау; нені қосу керек және енгізбеу керек); әдебиеттерге жақсы шолу жасауға қойылатын талаптар (диссертацияны зерттеу қажеттілігін, жобаның өміршеңдігін және ұсынылған әдіснаманың жарамдылығын көрсететін дәлелдерге де, әдіснамаға да қолданылатын сыни және аналитикалық тәсіл). Студенттер бұл мәселелер туралы жалпы диссертациялық зерттеуге де, олардың нақты талаптарына да қатысты түсінік алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Branding in Family Business
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге отбасылық бизнесте сауатты бренд менеджменті дағдыларын алу мүмкіндігін беру болып табылады. Студенттер брендингтің негізгі принциптерін жүйелей алады, осы салада жаңа білім алады және нақты мәселелерді шешуге машықтана алады. Курстың нәтижесінде студенттер қызметті немесе өнімді жылжыту стратегиясын әзірлей алады, отбасылық бизнестің сәйкес тұжырымдамасын әзірлеу үшін қысқаша материалды дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу жобаларын, аппараттық құралдарды орнатуды қадағалауды қамтитын АТ жобаларын басқару дағдылары мен құралдарымен қамтамасыз ету.Курстың нәтижесінде студенттер іскерлік интеллект элементтері мен деректері бар жобаларды жасай алады. басқару, сондай-ақ АТ қызметтерін енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Корпоративтік инновациялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге корпоративтік инновациялар мен жаңа өнімдерді жасауға, басқаларды ішкі кәсіпкерлікке тартуға және компаниялардағы трансформациялық процестерге жетекшілік етуге мүмкіндік беру болып табылады. Growth Hacking, CustDev, Agile, Lean Innovation және модельдеу компанияларын экспоненциалды өсуге итермелейтін басқа тәсілдерді енгізу тәжірибесі. Курс бойынша студенттердің инновациялық ойлауы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Family Business Management – Managing Paradoxes
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер сабақтастық, отбасылық бизнестегі жанжалды реттеу және отбасылық бизнестің конституциясын дайындау сияқты негізгі тақырыптарды меңгереді. Нәтижесінде студенттер отбасылық фирманы басқару стратегиясын дайындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге TRIPOD моделін (микро, макро және ғаламдық ортаны талдау) толық меңгеру мүмкіндігін беру болып табылады. Компанияның ресурстық артықшылықтарын талдау және бағалау үшін құралдарды алыңыз. Курстың нәтижесінде студенттер Нарула мен Даннинг философиясына негізделген трансұлттық компанияларға кеңес беру есебін дайындай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобаны басқарудың икемді әдістемелері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге әртүрлі деңгейлерде икемді жобаларды басқару дағдыларын алу мүмкіндігін беру болып табылады. Студенттер мақсатты бақылау және белгілеу бойынша білімдері мен дағдыларын жүйелей алады. Курстың нәтижесінде студенттер қызметке немесе өнімге нақты A-B сұранысын әзірлей алады, компания серіктестері негізінде жобаны басқару әдістерін жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Customer Development
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді тұтынушылардың қажеттіліктерін ашуға, жасауға дағдыландыру. тұтынушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін дұрыс өнімдер, дұрыс сатып алу әдістерін сынау және сұранысты қанағаттандыру үшін ұйым ішінде дұрыс ресурстарды табу. Курстың нәтижесінде студенттер өнім мен бизнес туралы болжамдарды тексеру үшін ғылыми тәсілді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жобаларды басқарудағы математикалық модельдер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге модельді пайдалана отырып, оңтайландыру есептерін құру дағдыларын, жобаның әлеуетті сипаттамаларын оңтайландыру алгоритмдерін білу, Primavera Project Management жүйесін пайдалануда күрделі дағдыларды алу мүмкіндігін беру. Курс барысында студенттер жобаны басқарудың математикалық үлгілерінің минималды жиынтығын біледі: CPM, PERT, GAN, GERT, CPM-COST, PERT-COST, CAAN.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стартаптарға арналған тренинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге күрделі міндет тұрған бизнес көшбасшымен жеке жұмысты жүзеге асыруға мүмкіндік беру: компанияны ауқымды трансформациялау, құндылықты іздеу және негізгі өнімді бастапқы іске қосу немесе қайта іске қосу, дағдарысты еңсеру. , компания үшін түбегейлі жаңа деңгейдегі мақсаттарға қол жеткізу. Студенттер құндылық ұсынысын жасай және сынай алады, ең жақсы сату арнасын таңдай алады, экономикалық конвергенцияға қол жеткізе алады және бизнес моделін масштабтау үшін процестерді құра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Family Business Succession
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер отбасылық бизнес үшін бизнес-тәжірибелерді - функциялар, проблемалар, операциялар және стратегиялық басқару тұрғысынан отбасылық бизнес динамикасын зерттейді және талдайды. Отбасылық бизнестің күшті және әлсіз жақтары, сабақтастықты басқару, кәсібилендіру, Стратегиялық жоспарлау және халықаралық контексте отбасылық бизнес кеңінен зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инновациялық жобаларға арналған консалтинг
    Несиелер: 10

    Бұл консалтингтік процестің негізгі мақсаты - клиентті * (компанияның немесе ұйымның иесі) қысқа мерзімді мақсаттарға жетуге немесе клиенттің нақты мәселесін шешуге (егер бар болса) бағыттау міндеті бар командада жұмыс істеу. Студенттер инновациялық консалтинг бойынша практикалық дағдыларға ие болады. Нақты кейстермен жұмыс істеу аясында студенттер ішкі инновацияларды дамытуда, бизнес-процестерді оңтайландыруда, технологиялық стратегияны әзірлеуде және жаңа нарықтарға шығуға көмектесуде бизнес қажеттіліктерін шеше алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Managing Conflicts in Family Business
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер табысты отбасылық бизнестің қалай құрылғанын, бизнес пен отбасының күйреуіне әкелген қақтығыстар арқылы жойылу себептерін үйренеді. Сондай-ақ, студенттер отбасылық кәсіпорындардағы қақтығыстардың себептерін және олардың отбасылық емес адамдардан қалай ерекшеленетінін зерттейді. Дағдарыстарға басты назар аударылады: дағдарыстан қалай аулақ болу және шығу себептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Практика
    Несиелер: 20

    Тәжірибенің негізгі мақсаты – тенденциялық субъектілерді біріктіру арқылы кәсіпкерлік сананы қалыптастыру. Кәсіпкерлік дағдыларды дамыту және өз ісін құру бойынша өте қарқынды жұмыс апталығы аясында студенттер тренингтер, шеберлік сабақтары, қонақтық лекциялар, тәлімгерлермен жұмыс және «отырып, істе» режимінде практикалық жаттығулар жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Код ON9

    Идеяларды ауызша да, жазбаша да нақты айта білу;

  • Код ON3

    Білім беруге пәнаралық байланыс негізінде кәсіпкерлік дағдыларды дамыту;

  • Код ON7

    Зерттеудің негізгі әдістері мен құралдарын, академиялық адалдық принциптерін сипаттау және қолдану;

  • Код ON2

    Академиялық мәтіндерді бағдарлама тілінде және негізгі мәтіндерді басқа екі тілде оқу, жазу және көрсету;

  • Код ON12

    Студент жүзеге асыра алатын бизнес-модельді құру;

  • Код ON8

    Тиісті құрылымдарды және әдістерді, модельдерді қолдана отырып, бизнес-шешімдерді сараптау;

  • Код ON4

    Бизнес-пәндердің негізін түсіну;

  • Код ON14

    Базалық білімдерін, зерттеу дағдыларын, ақпараттық технологияларды, сыни ойлау қабілеттерін, фактілерді, құбылыстарды, сәйкес теориялар мен әдіснамаларды қолдану, олардың арасындағы күрделі қатынастарды таңдау және түсіну, байланыс жасау қабілетін қолдана отырып, қолданбалы жобаларда нақты және дәл ақпарат алуға, мәліметтерді талдауға және теориялық зерттеулерде қорытынды жасау.

  • Код ON6

    Экономикалық және / немесе әлеуметтік тұрғыда қол жеткізуге болатын жақсы нарықты таба білу мүмкіндігін көрсету;

  • Код ON5

    Қоғамдағы адамдар арасындағы қатынастарды реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды түсіну;

  • Код ON13

    Негізгі сыни сараптама жүргізе алу, жеке көзқарастарды ұсыну және қолдау, басқалармен бірлесіп жоба жұмысын жасай білу;

  • Код ON11

    Бизнес шешімдерді қабылдау үшін тиісті әдістерді, құрылымдар мен технологияларды қолдану;

  • Код ON10

    Әртүрлі қызығушылық танытқан тараптар үшін бизнес шешімдердің салдарын мойындап айту,

  • Код ON1

    Гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдардың негізгі элементтерін сипаттау және түсіндіру, этикалық және әлеуметтік құндылықтарды бөліп көрсету;

  • Код ON15

    Жүйелі және пәнаралық көзқарасының, сонымен қатар әртүрлі кәсіптік салаларда дербес даму негізінде практикалық есептерді шешуге арналған бизнес пен нарық қажеттіліктеріне қатысты, негізгі ұғымдар мен құралдар туралы білім мен түсінікті қолдану

Top