7M01402 Бастапқы әскери дайындық в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бастапқы әскери дайындық саласында отандық білім беру жүйесінде сұранысқа ие, кәсіптік білім стандартына сәйкес оқу, ғылыми-зерттеу, әкімшілік қызметке ынталандырылған білікті және бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M004 Бастапқы әскери дайындық педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Басқару психологиясының негізгі түсініктері, теориялық ережелері және өзекті мәселелері. Басқару психологиясының теориялық ерекшеліктері. Басшының жеке ерекшеліктері. Ұйымдағы көшбасшы мен бағыныштылардың қарым-қатынас ерекшеліктері. Басқару психологиясының негізгі аспектілері. Іскерлік қарым-қатынастың психологиялық аспектілері, басқарудың мотивациялық аспектілері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу
Несиелер: 5"Ғылыми-педагогикалық зерттеу" пәнін оқу барысында магистранттар ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін, ғылыми, әдістемелік және арнайы әдебиеттермен жұмыс істей білуді; оқу процесінің жай-күйін негізгі сипаттамалары бойынша диагностикалауды және оның одан әрі дамуын болжауды үйренеді. Бастапқы әскери даярлықта ғылыми-педагогикалық зерттеулерді зерделеу кезінде оқытудың қазіргі заманғы инновациялық технологияларын енгізу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Пәнді оқытудың мақсаты-шет тілін кәсіби қарым - қатынас құралы ретінде қолдану, кәсіби салада ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін шет тілінің лексикалық, грамматикалық, сөйлеу, коммуникативті, әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерін қолдану, іскерлік қарым-қатынас саласындағы коммуникативті мәселелерді шешудің әдістері мен тәсілдерін игеру, кәсіби ақпаратты іздеу және жалпылау,
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Педагогиканың теориялық негіздері, Жоғары мектептегі оқу процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы, оның ерекшелігі мен категориялары. Қазіргі білім беру парадигмалары. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім берудің мәні мен міндеттері. Қазақстандық жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беру жүйесінің сипаттамасы. Жоғары мектеп дидактикасы. Кәсіби мамандарды даярлаудағы құзыреттілік тәсіл.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бастапқы әскери дайындықта педагогикалық зерттеу әдістемесі
Несиелер: 5Бастапқы әскери даярлықтағы педагогикалық зерттеулер әдістемесінің жалпы негіздері. Ұйымдардың құрылымы мен жіктелуі, өлшемдері мен формалары, алғашқы әскери дайындықтағы педагогикалық зерттеулер әдістемесінің принциптері. Ғылым ретінде алғашқы әскери дайындықтағы педагогикалық зерттеулер әдістемесінің ерекшелігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бастапқы әскери дайындық сабағын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі
Несиелер: 5Білім беру мекемелерінде Бастапқы әскери даярлықтың оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың теориясы мен әдістемесі. Қазіргі заманғы әскери робототехниканың тактикалық-техникалық сипаттамалары, ҚР ҚК жарақтандыруында тұрған автобронетанктік техниканың қазіргі заманғы қару-жарағы және оқыту әдістемесі туралы мәліметтер.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Мақсаты: зерттеудің философиялық және әдіснамалық көзқарастарын қалыптастыру. Сұрақтар қарастырылады: ғылымның дүниетанымдық негіздері мен функциялары. Ежелгі әлем, орта ғасырлар, Қайта өрлеу, жаңа уақыт ғылымының әдіснамасы. Классикалық е мес және постнеклассиклық кезеңдері. Ғылыми таным: құрылымы, категориялары мен деңгейлері. Әлемнің ғылыми көрінісі. Әлеуметтік жұмыс философиясы: Негізгі ұғымдар мен теориялар.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Бастапқы әскери дайындықтағы статистикалық және эксперименттік әдістер
Несиелер: 5Әскери пәндер блогы бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздері, нысандары мен әдістері. Педагогикалық шеберлік негіздерін, білім берудегі заманауи инновациялық технологияларды зерттеу және игеру, сабақ өткізу үшін жоспарлар мен конспектілерді ресімдеу. Бастапқы әскери дайындық саласындағы деректерді статистикалық және эксперименттік талдаудың қазіргі әдіснамасы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы мақсаттардағы шетел тілі
Несиелер: 5Бастауыш мектептегі шетелдік лексиканың ерекшеліктері. Бастауыш мектепте шет тіліндегі лексиканы оқытудың әдістемелік тәсілдері. Шет тілінде лексикалық жұмысты ұйымдастыру мүмкіндіктері тұрғысынан бағдарламалар мен оқулықтарды талдау. Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді қолдану және мамандандырылған мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды таңдау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бастапқы әскери дайындықты оқыту теориясы мен әдістемесі
Несиелер: 5Әскери пәндер блогы бойынша сабақтарды өткізудің теориялық негіздері, нысандары мен әдістері. Педагогикалық шеберлік негіздерін, білім берудегі заманауи инновациялық технологияларды зерттеу және игеру, сабақ өткізу үшін жоспарлар мен конспектілерді ресімдеу. Қазіргі заманғы әскери робототехниканың тактикалық-техникалық сипаттамалары, ҚР ҚК жарақтандыруында тұрған автобронетанктік техниканың қазіргі заманғы қару-жарағы және оқыту әдістемесі туралы мәліметтер.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Бастапқы әскери дайындық саласындағы кәсіби шетелдік терминология
Несиелер: 5Студенттердің кәсіби міндеттерді шешу үшін терминологиялық құзыреттің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі арқылы кәсіби шетелдік терминологияны меңгеру деңгейін арттыру; бастапқы әскери даярлық саласында кәсіби шетелдік терминологияда әңгіме жүргізе білу; кәсіби шетелдік терминологиялық минимумды кеңейту арқылы магистранттарды кәсіби өсуге тарту. Магистранттардың кәсіби шетелдік терминологиясын диалогтік, монологиялық, ауызша және жазбаша түрде дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқыту тәрбие жұмысы
Несиелер: 5Пәннің негізгі міндеттерінің бірі магистранттардың оқу-тәрбие жұмысының теориясы мен практикасын зерделеуі, жалпы білім беретін мектептерде, орта арнайы оқу орындары мен колледждерде БӘД оқытушы-ұйымдастырушысы ретінде тәрбие жұмысының дағдылары мен іскерлігін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Дене шынықтыру құралдары арқылы магистранттардың оқу процесін белсендіру
Несиелер: 5Дене тәрбиесінің формалары мен әдістері туралы білімді қалыптастыру, дене тәрбиесі құралдарын ұйымдастыру бойынша құзыреттілік жүйесін игеру арқылы магистранттардың оқу-тәрбие процесінің деңгейін арттыру. Оқу-тәрбие процесін жандандыру шеңберінде кәсіби қызметте дене тәрбиесі құралдарымен іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу білігі. Оқу-тәрбие процесінің сапасын арттыру арқылы магистранттардың белсенділігін дене тәрбиесі құралдарымен оқытудың әртүрлі формалары мен әдістерін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Спорт психологиясы
Несиелер: 5Психология туралы жалпы идеяны адам туралы жан-жақты ғылым ретінде қалыптастыру, психиканың қызмет ету және мінез-құлықтың әртүрлі жағдайларында жұмыс істеу заңдылықтарын, дене тәрбиесі психологиясы мен дене шынықтыру психологиясының ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін анықтау. Ұжымды педагогикалық және психологиялық басқару дағдыларын қалыптастыру, жас және педагогикалық психологияның ғылыми және әдістемелік негіздерін ашу. Жалпы, жас және педагогикалық психологияның ғылыми-зерттеу және психодиагностикалық әдістерін зерттеу және оларды игеру, кәсіби қызметтің әлеуметтік-психологиялық жағдайларын зерттеу. Кәсіби қызмет процесінде психологиялық жұмыстың бағыттары мен мазмұнын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Педагогика ғылымындағы әдіснамалық мәселелер
Несиелер: 5Бастапқы әскери даярлық бойынша сабақтар өткізу әдістемесінің жалпы негіздері. Бастапқы әскери дайындық бойынша оқытудың заманауи инновациялық технологиялары. Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі, әдістеме, педагогика саласындағы білімді зерттеу шеберлігі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бастапқы әскери дайындық жүйесін дамытуда инновациялық бағыттар
Несиелер: 5Бастапқы әскери дайындық жүйесінің оқу-тәрбие үрдісіндегі инновациялық әдістер. Бастапқы әскери даярлықтың инновациялық процесінің мазмұны мен құрылымы. Бастапқы әскери дайындық жүйесінің инновациялық процесін басқару. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар Бастапқы әскери дайындық жүйесіндегі инновация ретінде. Бастапқы әскери дайындықтағы заманауи топтық технологиялар. Бастапқы әскери даярлық жөніндегі маманның жеке және кәсіби қызметін дамыту технологиялары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
Несиелер: 5Ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруға енгізу; ғылыми-техникалық қызмет нәтижелері ретінде зияткерлік меншік объектілері; жаңа тауарды әзірлеу; жаңа тауарды нарыққа жылжыту; ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландырудың ұйымдастырушылық аспектілері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жастарды патриоттықа тәрбиелеудің өзекті мәселелері
Несиелер: 5Қазіргі кезеңдегі жастарды патриоттық тәрбиелеудің өзекті мәселелері. Әскери-патриоттық тәрбие әдістемесі. Орта оқу орындарындағы әскери-патриоттық жұмысты ұйымдастырудың мазмұны, нысандары мен әдістері. Жастарды жауынгерлік және еңбек дәстүрлеріне патриоттық тәрбиелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Бастапқы әскери дайындық саласындағы маманның кәсіби қызметі
Несиелер: 5Бастапқы әскери даярлық саласындағы маманның кәсіби қызметінде қажетті іргелі білімді, іскерлікті және құзыреттілік жүйесін қалыптастыру. Бастапқы әскери даярлық бойынша оқытудың жаңа бағдарламаларын пайдалана отырып, кәсіптік даярлық бойынша сабақтардың түрлерін, типтерін, нысандары мен әдістерін жүргізу ерекшеліктерін зерделеу. Бастапқы әскери даярлықта оқытудың тиімділігін бақылаудың кешенді әдістерін пайдалану бойынша іскерліктер мен дағдыларды үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әскери-тарихи зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Несиелер: 5Әскери тарих, әскери өнер саласындағы ғылыми зерттеулердің қазіргі әдіснамасы және арнайы тарихи әдістер. Әлеуметтік жаңғырту. Әскери-тарихи процестер. Қазіргі қоғамдағы жаңартылған тарихи сананы қалыптастыру. Ұлттың интеграцияланған болашағын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әскери педагогика және психологияны оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Әскери педагогика және психология бойынша сабақтарды өткізу түрлері мен әдістері. Жауынгер тұлғасының психологиясы. Қызметтік және оқу жағдайындағы жауынгерлердің психикалық процестері мен психикалық жай-күйі. Әскери ұжымның психологиясы. Әскери ұжым психологиясының құрылымы мен мәні.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Алғашқы әскери дайындықтың құқықтық негіздері
Несиелер: 5Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде қорғаныс және әскери қызмет саласындағы құқықтық қатынастарды реттейтін Әскери заңнаманың негіздерін зерделеу, Бастапқы әскери даярлықты құқықтық қамтамасыз ету саласындағы құзыретті қалыптастыру, Нормативтік-құқықтық материалмен жұмыс істеу, оны талдау және практикалық пайдалану дағдыларын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON1
Ғылыми зерттеулердің өз саласында өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен категорияларын меңгерген. Өз ғылыми қызығушылықтары саласында зерттеулердің өзекті бағыттарын әзірлеу үшін ғылыми білімнің тарихи даму теорияларын бағдарлай алады.
-
Код ON2
Ғылыми зерттеу, оқу және тәрбие жұмыстарын жүргізуде әдіснамалық және әдістемелік білімді қолдана алады. Педагогикалық шеберлік және педагогикалық технология негіздерін, білім берудегі менеджментті, білім алушылардың тұлғасын қалыптастыру және дамыту процесін басқаруды көрсетеді.
-
Код ON3
Ұйымдастыру-басқару қызметі саласындағы әскери педагог қызметінің негізгі ережелері мен ерекшеліктерін түсінеді; басқару саласындағы әскери педагогтың практикалық қызметінің тиімділігін арттыру тәсілдері мен тәсілдерін зерделейді.
-
Код ON4
Шетелдік көздерден кәсіби ақпарат алу және жалпы және кәсіби деңгейде қарапайым қарым-қатынас жасау үшін қажетті көлемде шет тілін біледі, шет тілінің іскерлік және кәсіби лексикасын қолданады.
-
Код ON5
Технологияларды коммерцияландырудың негізгі модельдерін қолданады, ҒЗТКЖ және технологияларды коммерцияландыру нәтижелерін енгізеді.
-
Код ON6
Кәсіби қызметте инновациялық ойлау тәсілдерін қолданады, пәнді оқу кезінде оқу міндеттерін жинақтайды.
-
Код ON7
Бастапқы әскери дайындық бойынша сабақтарды ұйымдастырады және сапалы өткізеді, оқытудың қазіргі заманғы инновациялық әдістерін оқу процесіне енгізу дағдыларын меңгерген, сабақ өткізу кезінде қауіпсіздікті қамтамасыз етеді.
-
Код ON8
Оқу орындарында оқу және тәрбие процесін ұйымдастыру үшін педагогика, тәрбие жұмысының негіздерін қолданады, педагогикалық және тәрбие жұмысында оқытудың заманауи инновациялық технологияларын, ғылыми-зерттеу жұмысына тарту бойынша қолданады.
-
Код ON9
Педагогикалық заңдылықтардың негізгі білімдері мен дағдыларын, педагогикалық теорияның бастапқы ережелері туралы білім жүйесін, педагогикалық құбылыстарды қарастыру принциптері мен оларды алғашқы әскери дайындықта зерттеу әдістерін меңгерген.
-
Код ON10
Әскери педагогика мен психологияның міндеттерін, мәні мен мазмұнын, оқытудың принциптерін, әдістері мен нысандарын түсінеді, әскери қызметшілер мен әскери ұжым психологиясының негіздерін біледі.
-
Код ON11
Психологиялық-педагогикалық білімнің әртүрлі салаларының даму дәрежесіне салыстырмалы талдау жасай алады, педагогикада қолданылатын зерттеу әдістерін қолдана алады. Педагогикалық ғылым саласындағы қызметтің негізгі бағыттары бойынша бастапқы білім мен жұмыс дағдыларын меңгерген.
-
Код ON12
Жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеудің және ҚР ҚК қызметіне даярлаудың рөлі мен маңызын түсінеді. Ардагерлер мен жастардың қоғамдық ұйымдарының қатысуымен жастарға әскери-патриоттық тәрбие беруді ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.