Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01506 Химия в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химиялық білім берудің заманауи мәселелері
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты-магистранттардың санасында химиялық білімге деген құндылықты қалыптастыру, кәсіби білімді жүйелеу және жалпылау, өзінің ғылыми ұстанымын негіздеу, заманауи ғылыми-педагогикалық деңгейге сәйкес келетін өз зерттеулерін жүргізуге дайын болу. Пәннің мазмұны: дидактиканың маңызды ұғымдарын өзектендіру, химиялық білім беру технологияларындағы заманауи идеялар мен педагогикалық тұжырымдамалар, химияны оқыту технологияларының жалпы сипаттамасы мен іске асыру тәсілдері, химиялық білім беру әдістері, Химиялық білім беруді ұйымдастыру нысандары, химиялық білім берудің заманауи мәселелері және оларды шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 8

    Пәнді игерудің мақсаты қазіргі педагогикалық теория мен практиканың жетістіктерін ескере отырып, химияны оқытудың жалпы және жеке әдістемесі бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында химияны оқытудың теориясы мен әдістемесі ерекше педагогикалық ғылым ретінде, химия жаратылыстану-ғылыми циклдің оқу пәні ретінде, химияны оқытудың әдістері , құралдары, химияны оқытуды ұйымдастыру нысандары, орта және жоғары мектепте химияны оқыту әдістемесінің ерекшеліктері, химиялық білім беру сапасы, оны өлшеу және бағалау, химияның жалпы мәселелері, металдар химиясы, бейорганикалық химия, органикалық химия, химияны оқытудағы педагогикалық эксперимент және т. б. қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты-магистранттардың зерттеу құзыреттілігін және олардың алған білімдері мен дағдыларын өзінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және өзінің кәсіби қызметінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: педагогикалық зерттеу әдіснамасының жалпы сипаттамасы, ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамалық негіздері, ғылыми педагогикалық зерттеу әдіснамасы, психологиялық-педагогикалық зерттеудің негізгі құрылымдық компоненттері, зерттеу әдістемесі, педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және оның нәтижелерін ресімдеу және таныстыру технологиясы, зерттеу мәдениеті, этикасы мен шеберлігі, ғылыми жұмысқа қойылатын талаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия біліміндегі педагогикалық диагностика
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты-білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану, түрлі бағдарламалар бойынша білім беру процесінің сапасын диагностикалау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Педагогикалық диагностика (ПД): мәні, мақсаты, функциялары; ПД және педагогикалық зерттеу: ұқсастықтар мен айырмашылықтар; педагогикалық диагностиканың маңызды аспектілері; педагогикалық диагностиканың түрлері мен түрлері; химиялық-педагогикалық білім берудегі ПД негізгі салалары; педагогикалық диагностиканың негізгі кезеңдері/функциялары және әдістері; химиялық білім беру педагогикалық диагностика объектісі ретінде; химияны педагогикалық диагностика объектісі ретінде оқыту; химияны тәрбиелейтін оқытудың педагогикалық диагностикасы; химияны дамыта оқытудың педагогикалық диагностикасы, педагогикалық диагностика жүргізудің шетелдік тәжірибесін зерделеу, әріптес жоғары оқу орындарының ғалымдарымен бірлескен зерттеулер жүргізу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық химияның заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарды аналитикалық химия саласындағы соңғы жетістіктермен, анықтаудың, бөлудің заманауи әдістерімен таныстыру. Тренинг барысында келесі аспектілер қарастырылады: күрделі матрицалардағы бөлу мен шоғырландырудың әдіснамалық ерекшеліктері, бөлу мен шоғырландырудың біріктірілген әдістерінің заманауи мәселелері, хроматографиялық әдістер, талдаудың аспаптық әдістері: молекулалық және атомдық спектрометрия; парадеевтік емес электрохимиялық әдістер; заттарды химиялық талдаудың фарадейлік әдістері; вольтамперометрияның заманауи нұсқалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі химия есептерін шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – химиядан есептерді шығару үшін оқу материалын таңдау және құрылымдау дағдыларын қалыптастыру, химиялық есептерді шығаруға оқытуда жаңа білім беру технологияларын қолдану. Пәннің мазмұны: химия сабақтарында қолданылатын есептердің сипаттамасы, күрделілік деңгейі жоғары есептерді шығару әдістері: химиялық формулалар бойынша есептеулер, химиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер, физикалық және химиялық есептеулер, стандартты емес және олимпиадалық есептер. , химиядан есептеу есептері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия және сирек элементтерді оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты заманауи аналитикалық химия және сирек элементтер химиясы саласындағы зерттеулердің өзекті бағыттары бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: аналитикалық химиядағы әдіснамалық аспектілер, аналитикалық химия мен ғылым жүйесіндегі сирек элементтер химиясының орны, химиядан тыс шығу, іргелі және қолданбалы аспектілер, іргелі және қолданбалы химияның заманауи мәселелері, Аналитикалық химияның әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – кәсіби педагогикалық қызметтің оқу міндеттерін шешу үшін теориялық және практикалық білімдер мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: технология педагогикалық категория ретінде, білім беру технологиялары жоспарланған педагогикалық нәтижеге жетудің педагогикалық құралы ретінде, білім беру технологияларын сабақта қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика-химиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    "Физика-химиялық зерттеу әдістері" пәнінің мақсаты-заттардың физика-химиялық анализінің теориялық негіздері мен практикасын, зерттеудің физика-химиялық әдістерінің негізіндегі негізгі эксперименттік заңдылықтарды зерттеу. Пәннің мазмұны: заттарды зерттеудің физикалық әдістерінің жалпы сипаттамасы, ядролық магниттік резонанс әдісі (ЯМР) спектроскопиясы, химияда ЯМР спектрлерін қолдану, эксперимент техникасы мен әдістемесі, ИҚ-спектроскопия әдісі, көрінетін және ультракүлгін салалардағы электронды спектроскопия, динамикалық жарық шашырату әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі және заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарда жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемесі мен заманауи технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздері, ЖОО-да жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістері мен технологиясы, бейорганикалық химияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі: ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, комплексті қосылыстар, пайдалану жалпы және бейорганикалық химияны оқыту үдерісіндегі заманауи педагогикалық технологиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: магистранттарды қазіргі физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдістемелік негіздеріне тереңдетіп оқыту. Пәнді оқу барысында физикалық химияны оқытудың инновациялық әдістемелері, физикалық химияны оқытудағы заманауи педагогикалық технологиялар, коллоидтық химияны оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдері, физикалық және коллоидтық химияны оқытудағы жүйелік-құрылымдық көзқарас, университет дидактикасының принциптері қарастырылады. . физикалық және коллоидтық химия әдістері саласындағы зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 7

    Пәнді оқу мақсаты: магистранттарды ғылыми қызметтің негізгі түрлерімен, химиялық білім беру саласындағы ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктерімен, оның ішінде шет елдердің жоғары оқу орындары мен білім беру ұйымдарының профессорлық-оқытушылық құрамымен бірлескен жұмыспен таныстыру . Пәннің мазмұны: Қазақстанның жоғары оқу орындары мен ғылыми-зерттеу мекемелерінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі, ғылыми-зерттеу жұмысының дайындық кезеңі, ғылыми ақпаратты жинау және өңдеу, ғылыми жұмыстардың нәтижелерін жазу және ресімдеу, авторлық және патенттік құқық, зияткерлік меншік, ғылыми жоба және ғылыми конкурстық қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта объектілерін талдаудың заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қоршаған орта объектілеріндегі ластаушы заттарды анықтауға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы әдістерді зерттеу болып табылады. Пәнді зерделеу барысында талдаудың химиялық және физика-химиялық әдістерінің негіздері, мониторингтік міндеттерді шешу үшін оңтайлы әдістерді таңдау негіздері, мониторинг жүргізу кезінде қоршаған ортаның әртүрлі құрауыштарын сынамаларды іріктеу және сынамаларды дайындау әдістері, қоршаған орта объектілеріндегі ластаушы заттарды экспресс-анықтау әдістері қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда өндірістің әртүрлі салаларында кеңінен қолданылатын заманауи биохимия әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру және дамыту; Биохимияның заманауи әдістерін қолдана отырып, аналитикалық зерттеулерді өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттар биохимияның негізгі даму кезеңдерін, төмен молекулалы қосылыстардың құрылымы мен физика-химиялық қасиеттерін, биохимия мен биоэнергияның қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын адамның ғылыми және практикалық қызметінің бағыты ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Green chemistry
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың тұрақты даму мүддесінде химия талаптарын ескере отырып, химиялық реакциялар мен үдерістерді әзірлеудің негізгі аспектілерін немесе "жасыл химияны", сондай-ақ инновациялардағы "жасыл химияның" рөлін зерделеу, өнеркәсіп пен шағын бизнесте "жасыл химияны" пайдаланудың табысты мысалдарын зерделеу болып табылады. Пәнді зерделеу барысында "жасыл химия" ғылым және дүниетаным ретінде, орнықты даму тұжырымдамасы және оны жүзеге асырудағы химияның рөлі, табиғатты қорғау қызметіндегі заңнама, "жасыл химия" дамуының негізгі бағыттары, жаңартылатын энергия көздері және шикізат, Қазақстан Республикасындағы "жасыл химия" қаралатын болады. Магистранттар "жасыл химия" бойынша өздерінің ғылыми ізденістерінің нәтижелерін конференцияларда, форумдарда және конкурстарда көрсете алады (мысалы, "Startup Bolashak – Менің арманым").

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиядағы заманауи нанотехнологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – пәнді зерделеу барысында нанотехнологиялар, Наноиндустрия, әртүрлі сипаттағы және мақсаттағы наноматериалдар туралы қолданбалы негіздерді қалыптастыру: наноматериалдарды алудың классикалық және қазіргі заманғы әдістері, әртүрлі наноматериалдарды алу ерекшеліктері, сондай-ақ түпкілікті өнімнің құрылымы мен қасиеттеріне физика-химиялық параметрлердің әсері, көлемді және екі өлшемді наноматериалдарды алу және синтездеу бойынша күрделі және кешенді процестер мен желілер қаралатын болады, олардың негізінде композициялық наноматериалдарды құрумен байланысты проблемалар, синтездің физика-химиялық параметрлерінің соңғы наноөнімнің құрылымы мен қасиеттерімен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нанотехнология негіздерімен материалдар өндірісінің химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты наноқұрылымды күйдегі материалдар өндірісі химиясының ерекшеліктерімен, оларды алу және зерттеу әдістерімен танысу, нанотехнология саласындағы заманауи жетістіктер және оларды практикалық қолдану перспективалары туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында химияның, наноматериалдардың физикохимиясының ең маңызды аспектілері олардың құрылымының ерекшеліктеріне байланысты олардың бірлігінде қарастырылады; магистранттар қажетті функционалдық қасиеттерді қамтамасыз ету мәселелерін шешу үшін қажетті наноматериалдарды дұрыс таңдауды, синтез мүмкіндігін бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Университетте химияны оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты: магистранттарда химияны оқытуда инновациялық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: химияны оқыту әдістемесіндегі инновациялар, Химиялық эксперимент және инновациялар, химиялық пәндерді оқыту кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану, Жобалау және конкурстық жұмыстарды дайындау кезінде педагогтің инновациялық қызметі, химиялық пәндерді оқыту процесінде ойын технологиялары, химияны оқытуды жетілдіру жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көмірсутек шикізатының технологиясы және өңдеуі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты мұнай мен газды өңдеудің қолданыстағы әдістері, мұнай мен газды өңдеудің негізгі физика-химиялық заңдылықтары, мұнайды дайындаудың типтік процестерінің технологиясы, мұнайды бастапқы өңдеу, мұнайды қайта өңдеудің термиялық процестері, мұнайды қайта өңдеудің термокаталитикалық процестері, отын өнімдерінің негізгі түрлерін алу және сипаттамалары туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде идеялар тудыратын, ғылым тарихы мен философиясының қазіргі заманғы мәселелерін талдау

  • Код ON2

    ғылыми зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби қызмет және тұлғааралық қарым-қатынас саласында шет тілін меңгеру

  • Код ON3

    жоғары оқу орнын басқарудың педагогикасы мен психологиясы бойынша білімін кәсіби деңгейде өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде қолдану

  • Код ON4

    әртүрлі деңгейдегі білім беру ұйымдарында жаңа білім беру технологиялары мен химияны оқыту әдістемесін қолдану

  • Код ON5

    ғылыми-зерттеу жұмыстарын, оның ішінде университеттің профессорлық-оқытушылық құрамымен және шет мемлекеттердің білім беру ұйымдарымен бірлескен жұмыстарды жүргізуге

  • Код ON6

    кәсіби міндеттерді шешу, ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру кезінде химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздері саласында пәндік білімді меңгеру

  • Код ON7

    академиялық, сарапшылық және кәсіби ортада қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде жарияланымдар мен баяндамалар түрінде ғылымды дамытудағы өзіндік идеяларын және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін ұсыну

Top