Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02172 Өнертану в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Бейіндік пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен ерекшеліктері туралы білімді тереңдету, шығармашылық әлеуетті және креативті ойлауды дамыту. Мазмұны: білім берудегі құзыреттілік және шығармашылық тәсілдер. Оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу және өзектендіру. Жеке оқытудың, интеграцияланған, блоктық және парацентрлік оқытудың педагогикалық технологиясы. Мультимедиялық оқыту технологиясы. Проблемалық жағдайлар мен кейстерді талдау және шешу арқылы бейіндік пәндерді оқыту. Логикалық әдістер мен тәсілдер. Цифрлық білім беру. Оп-line оқыту. Шығармашылық жұмысты ұйымдастыру және креативті ойлауды дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көркем стильдердің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Көркемдік стильдер мен бағыттардың дамуы туралы, өнердің әртүрлі түрлерінде көркем бейнені жасау және түсіндіру заңдылықтары туралы теориялық білім беру Мазмұны: Стиль теориясы. Көркем шығарманың мазмұны мен формасының барлық элементтерінің ерекше тұтастығы. Стиль құбылыстарының формалары. Шығарманың жанрлық ерекшеліктері. Шығарманың жанрлық ерекшеліктері. Белгілі бір тарихи кезеңдегі суретшілерге тән жеке мәнерлік пен техника, композиция тәсілдері мен пішімдеу әдістері. Жеке стиль. Қазіргі стиль. Көркемдік бағыттар, ағымдар. Көркемдік бейне.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Мазмұнның әр түрлі деңгейімен шетелдік түпнұсқа көздерді оқу үшін тілдік құзыреттілікті жетілдіру. Мазмұны: Мамандық бойынша ғылыми тақырыптарға жазбаша хабарламалар дайындау: ғылыми баяндама, ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша тезистер, шет тіліндегі түпнұсқа дереккөздерді рефераттау, ғылыми мәтінді аннотациялау, түйіндеме. Шынайы жазбалардың жалпы мазмұнын түсіну. Кәсіби ақпаратты қамтитын лекцияларды, хабарламаларды есту арқылы қабылдау. Мамандығы бойынша ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту: ғылыми баяндамамен сөз сөйлеу, ғылыми зерттеу презентациясы, ғылыми пікірталас, ғылыми дебаттар, ситуациялық ойындарды пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қызметкерлерді тиімді басқарудың жүйелі білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Басқару психологиясына кіріспе. Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Басқару жүйесіндегі тұлға. Ұйымның мотивациясы мен тиімділігі. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы стресс және эмоционалды күйзеліс. Жанжалды жағдайларды басқару психологиясы. Бағыныштының тұлғасы. Басшының жеке басының психологиялық ерекшеліктері. Басқару қызметіндегі психологиялық әсер. Басқарушылық шешімдер қабылдаудың психологиялық негіздері. Басқарудағы тұлғааралық қарым-қатынас.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО - да өнер тарихы мен теориясын оқытудың әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Жоғары өнер мектептерінде, шетелдік және отандық ғылымдарда тарих пен өнер теориясын оқыту әдіснамасын зерттеу. Мазмұны: Университетте өнер және өнертану курсын оқытудың әртүрлі интерактивті әдістері, әдістері мен ерекшеліктері. Жоғары оқу орындарында оқыту әдіснамасының құрылымдық ерекшеліктерін зерделеу. Экспрессивтіліктің көркемдік құралдары және көркем образ. Мәдени құбылыстардың шығу тегі, шығу тегі, олардың таралу процесі. Дәрісті көркемдік-эстетикалық ұйымдастыру тәсілдері. Қоғамдағы өнердің функциялары. Тарихи-көркем шолу. Университетте өнер тарихын оқытудың теориялық негіздемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер теориясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Өнердің көркем теориясы, өнер саласындағы көркемдік объектіні бейнелі тану әдістері туралы жүйелі ғылыми білім беру. Мазмұны: Қазіргі ғылыми білім және өнер теориясы. Өнер теориясының ерекшелігі. Көркем-бейнелі таным процестерін түсіну үшін өнер теориясының маңызы. Әр түрлі кезеңдердегі бейнелеу өнері идеяларының тарихи шарттылығы. Ежелгі дәуірден ХХ ғасырға дейінгі бейнелеу өнерінің көркемдік теориясы. Өнер тарихындағы шындық мәселесі. Өнердегі символдар мен аллегориялар. Өнерді жіктеудегі онтологиялық, семиотикалық және функционалды критерийлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қоғам мен адам туралы ғылым жүйесіндегі заманауи өнер философиясының ерекшеліктері туралы ғылыми дүниетанымды қалыптастыру. Мазмұны: Өнер философиясының міндеттері. Табиғат және мәдениет. Өнердің функциялары және қазіргі өнер философиясының негізгі категориялары. Қазіргі заманғы өнердің негізгі ерекшеліктері. Әлемнің эстетикалық көрінісі, ерекшеліктері. Көркемдік талғам және заманауи поп дәмі. Мәдениет және көркемдік стиль. Өнердің жеке және әлеуметтік құндылықтары. Өнердің әлеуметтік міндеттері. Өнердің объективті және субъективті мағынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Ғылыми таным заңдылықтары, ғылыми рационализм, оның формалары, тарихи түрлері және ғылым философиясының даму жолдары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Ғылым философиясы пәні. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен үрдістері. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Философиялық әдістер. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Ғылымды компьютерлендіру. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Оқытудың заманауи білім беру технологияларын қолдана отырып, ЖОО оқытушысын даярлаудың теориялық және әдіснамалық негіздерін қалыптастыру, педагогикалық дағдыларды дамыту Мазмұны: Педагогика ғылым ретінде және оның негізгі категориялары. Педагогика пәні мен міндеттері. Оқытудың интерактивті әдістері мен инновациялық технологиялары. Педагогика тарихы мен әдістемесі. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, оқыту теориясы. Жоғары мектептің заманауи даму тенденциялары. Кредиттік оқыту технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих тарихнамасы және өнертану теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазақстан өнертануының қалыптасуы мен дамуының тарихи процесін зерделеу, өнер тарихы мен теориясы тұрғысынан көркем туындылардың бейнелі мазмұны мен мәнерлілік құралдарын ғылыми талдау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Қазақстан өнертану тарихының даму кезеңдері, өнертанудың қалыптасуы. Қазақстан тарихнамасының әдіснамалық мәселелері мен принциптері. Қазақстанның көркемөнер мектептері мен өнертану бағыттарының ерекшеліктері. Өнер тарихының эволюциясындағы тарихи-мәдени, формальды-бейнелі, семантикалық, әлеуметтік-мәдени және т.б. аспектілер. Қазақстан өнер тарихындағы құрылымдық тәсілдің теориялық негіздері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнертану және көркем сын
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өнертанудың теориялық және әдістемелік аспектілерін, өнертанудағы көркем сынның ерекшелігі мен ерекшеліктерін зерттеу Мазмұны: Өнертану теориясы мен әдіснамасының дамуының негізгі кезеңдері. Өнердегі негізгі көркемдік процестер. Көркем сынның түрлері мен жанрлары; көркем сын ғылымының дамуының тарихи экскурсиясы; Қазіргі көркем сынның өзекті бағыттары. Өнер сынын және оның өнертанудағы рөлін білу және түсіну. Қазіргі көркем өмірдің құбылыстарын, бағыттары мен түрлерін талдау және бағалау. Өнер туындыларын көркем-сыни талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік өнердің мәдени ландшафттары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Табиғи кеңістікті игерудің негізгі қағидаттары мен нормаларын терең зерделеу, әлемдік өнердің ландшафтарын зерделеу үшін практикалық дағдылар мен шығармашылық құралдарды қалыптастыру. Мазмұны: Уақыт пен кеңістіктегі өнер тілінің әмбебаптығы. Дәуірдің, стильдің, ұлттық мектептің мәдени доминанттарын бөлу принциптері. Табиғи және сәулет ескерткіштерінің кеңістіктік және функционалдық құрылымы, табиғи және тарихи-мәдени элементтері. Идеялардың, образдардың, символдардың көркемдік кеңістігі. Ландшафтты ұйымдастырудың негізгі міндеттері және аумақтарды көгалдандыруды жобалау. Ландшафтық сәулет объектілерін жобалау әдістемесі мен технологиясы. Ландшафт-аумақтың дизайны. Бақша ландшафтының компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Адамзат мәдениетінің дамуының дүниежүзілік тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қоғамдағы мәдениеттің қалыптасуының тарихи процестерінің заңдылықтарын және адамзат тарихындағы әртүрлі кезеңдер мен дәуірлердегі даму ерекшеліктерін терең зерттеу. Мазмұны: Адамзаттың мәдени дамуындағы негізгі дәуірлер, кезеңдер мен ерекшеліктер. Мәдениет дамуының заңдылықтары. Мәдени мұра аспектілері адамзат өркениетінің рухани феномені және олардың өнерге әсері ретінде. Мәдени кеңістіктегі дәстүрлер мен жаңашылдық мәселелерін зерттеу, өзіндік ұлттық мәдениетті сақтау, оның халықаралық әсері және мәдени мұраны қоғамның қазіргі өміріне біріктіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнердегі проблемалар мен тарихи процестер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өнердегі тарихи процестерді зерттеудің негізгі зерттеу әдістері мен тәсілдерін жүйелі түрде ұсыну Мазмұны: Дүниежүзілік өнер тарихының негізгі фактілері, сюжеттері мен процестері. Өнердің әртүрлі әдістері және олардың ерекшеліктері, оларды түсіндіру мен қалпына келтірудің ерекшеліктері мен әдістері. Әлемдік өнер құбылыстарындағы өнер туралы ақпараттарды алу және ұсыну әдістері және оларды одан әрі хронологиялық курстарды қабылдауға дайындау. Өнердің қазіргі жағдайының мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық формалары мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: ғылыми танымның даму тарихы. Өнердегі ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері, зерттеу процесінің құрылымы мен мазмұны, ғылыми жұмыс жоспарын құру: құрылымы, кезеңдері мен құралдары, өнердегі зерттеу тұжырымдамасы мен бағдарламасын құрастыру, ғылыми әдістерді қолдану, зерттеу нәтижелерін түсіндіру, ғылыми зерттеулердегі деректерді жинау әдістері мен процедуралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік өнердің көркемдік тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Әлемдік өнердің көркемдік тұжырымдамаларының мазмұны мен дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Әлемдік өнердің негізгі тұжырымдамалары Аристотель, Кант, Гегель. Модернизмнің, постмодернизмнің өнері мен баламасы концептуалды өнер мен минимализмнің дамуы. Өнердегі Феминизм, танымал мәдениеттің бейнелері — кэмпизм, Шығыс ауылының өнері, нео-поп. Өнердегі фотосуреттің гүлденуі. Әлемдік өнердің ғылыми теориясының мәселелері. Әлемдік өнер процестерінің заңдылықтары. Өнер тарихы бір-бірімен және дәуірдің контекстімен байланысты көркемдік тұжырымдамалардың проблемасы ретінде. Өнер біртұтас көркемдік кеңістік ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық кеңістіктің дизайнын зерттеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қоғамдық және тұрғын үй кеңістіктерінің дизайны саласындағы трендтерді зерделеу, бағалау және жобалау кезінде зерттеу, түсіндіру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қоршаған ортаны жобалаудағы негізгі аспектілер мен типология. Әлемде қалалық ортаны дамытудың табысты теориялары мен практикалары және ТМД мен Қазақстандағы тактикалық урбандалу феномені. Жарнаманың орнына қауымдастықтарды тарту, кеңістікті дамыту құралы ретінде оқиғалар. Микро қоғамдық кеңістіктердің дизайн-прототиптерін жасау технологиялары, қалалық дизайндағы бірегей креативті тіл жасау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері мен заманауи көркемдік процестің теориялық аспектілері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: көркем және мәдени үдерістер контексінде бейнелеу өнерінің даму тенденцияларын терең зерттеу. Мазмұны: ХХ ғасырдағы ірі теориялық мектептердің мәселелері мен тұжырымдамаларын формальды-стилистикалық, иконографиялық, иконологиялық және мәдени талдаудың негізгі категориялары. Өнертануды зерттеудің негізгі ережелері мен әдістері. Көркемдік процестің қалыптасуының сыртқы және ішкі факторлары. Бағыт-көркемдік процестің теориясы мен тарихының негізгі категориясы. Көркемдік тұжырымдама. Көркем мәдениеттің дамуын кезеңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнердегі креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Шығармашылық үдерістің дамуының теориялық және эксперименттік негіздері мен заңдылықтарын зерттеу және креативті ойлауды қалыптастыру Мазмұны: Шығармашылық процестің мәні. Шығармашылық ойлаудың ерекшеліктері. Шығармашылық процестің психикалық дамуының сатысы мен ерекшеліктері. Өнердегі шығармашылық ойлауды ынталандыру және дамыту әдістері. Шығармашылық мотивациясының табиғаты. Шығармашылық тұжырымдамасы. Өнердегі стандартты емес ойлаудың өзектілігі. Мәдениет, өнер, саясат. Өнердегі ойлаудың ғылыми тәсілі. Шығармашылық идеяларды қалыптастыру әдістері және көшбасшылық қабілеттерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Art (өнер) және жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Компьютерлік лингвистика теориясы мен практикасының негіздерін қалыптастыру, деректерді лингвистикалық талдау және оларды интеграциялау. Мазмұны: Жасанды интеллекттің даму тарихы, жасанды интеллект технологиялары, компьютерлік лингвистиканың негізгі теориялары мен тұжырымдамалары және жаңа форматтар, жасанды интеллект тенденциялары. Өнер саласындағы жасанды интеллекттің жетістіктері. Жасанды интеллект және көркем орта. Сандық өнер. Өнер саласында жасанды интеллектті қолдану салалары. Қазіргі заманғы өнер және жасанды интеллект.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер ескерткіштерін сипаттау және талдау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Бейнелеу өнері мен сәулет туындыларын талдау мен сипаттаудың негізгі әдістері мен қағидаларымен танысу, сыни ойлауды дамыту. Мазмұны: бейнелеу өнері мен сәулет туындыларын құрудың негізгі заңдылықтары мен әдістері; өнер туындыларын стилистикалық талдау және синтездеу. Көркем ескерткіштерді түсіндіру әдістері және өнертанудың негізгі тұжырымдамалары. Бейнелеу өнерінің әр түрлі түрлерінің тілі мен экспрессивті құралдарының ерекшелігі; шығармаларды талдаудың негізгі әдістері. Сәулет өнеріндегі бейнелеу өнері түрлерінің жетістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени жобаларды басқару негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып, стандартты емес жобаларды жасау үшін мәдениет пен өнер саласында басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: мәдениет және өнер саласындағы жобалау қызметі. Жобалау қызметінің әдістемелік базасы. Мәдениет саласындағы басқару негіздері, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің жалпы принциптері. Концептуалды аппарат, мәдени менеджменттің категориялары мен принциптері. Мәдени процестерді басқарудың формалары мен әдістерін зерттеу. Әлеуметтік-мәдени саладағы аналитикалық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, консультациялық-әдістемелік функциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісінде цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білім беру процесінде цифрлық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіру Мазмұны: Цифрлық әлемдегі білім беруді дамыту үрдістері. Сандық кеңістіктегі өзара әрекеттесу жолдары. Білім беру мен оқытудағы цифрлық технологиялар. Педагогтың сандық құзыреттілігі. Сабақтар өткізу үшін интеграцияланған цифрлық білім беру бағдарламаларын құру. Дәстүрлі және цифрлық білім берудегі педагогикалық дизайнның ерекшеліктері. Сандық технологиялар білім беру ортасын құру құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі өнертанудың әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі заманғы өнертанудың ғылыми зерттеулерін ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі қағидаттарын, әдістері мен тәсілдерін зерделеу Мазмұны: қазіргі өнертану әдістерінің жүйесі. Модернизмнің өнері мен баламасы, постмодернизм. Концептуалды өнер мен минимализмнің дамуы. Өнердегі Феминизм, танымал мәдениеттің бейнелері — кэмпизм, Шығыс ауылының өнері, нео-поп. Өнердегі фотосуреттің гүлденуі. Қазіргі заманғы өнер галереясының экспозициясы, жеке коллекциялар, Мемлекеттік өнер ұйымдары, қазіргі заманғы өнер мұражайлары, арт-студиялар және artist-runspace. Қазіргі өнердегі ағымдар мен бағыттар. Өнерді тарихи, иконографиялық зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи визуальды өнерінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қазіргі заманғы бейнелеу өнерін зерттеудің әдіснамалық және ғылыми-әдістемелік негіздерін қалыптастыру. Мазмұны: Қазіргі ғылымдағы бейнелеу өнерін зерттеу әдістері мен ғылыми-сыни талдау. Қазіргі өнертану зерттеулері: жанрлар, әдістер, тезаурус. Қазіргі заманғы бейнелеу өнерін дамытудың өзекті мәселелері. Қазіргі көркем шығармашылық контекстіндегі көркем мәдениет. Көркем шығармадағы тарихтың жаңа өлшемі. Жаңа мифологиялар мен жаңа шындықтар. Әлемдік өнер және өнертану жүйесіндегі қазақстандық өнер. Бейнелеу өнерінің инновациялық формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Галерея және көрме ісінің негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Заманауи көрме және галерея ісін дамытудың негізгі тұжырымдамалық кезеңдерін зерттеу. Мазмұны: Коллекцияның қалыптасу және даму заңдылықтары әртүрлі дәуірлердегі коллекцияны түсіну ерекшеліктерін анықтай отырып, ерекше мәдени құбылыс ретінде. Сәулет және өнер ескерткіштерін сақтау саласындағы галереялық және көрме ісінің негізгі әдіснамалық принциптері мен ерекшеліктері. Көрме және экспозициялық жобалар, мұражайлардағы, көркем галереялардағы жұмыстар. Өнер туындыларының атрибуциялары, техникалық-технологиялық ерекшеліктері және өнер туындыларын сараптау әдістері. Аукциондық сауданың ерекшеліктері, галерея және көрме ісінің құқықтық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шығармашылық индустрия
    Несиелер: 6

    Мақсаты: шығармашылық технологиялар индустриясы секторында креативті дағдыларды қалыптастыру Мазмұны: шығармашылық индустриясының қазіргі жағдайы. Қазіргі менеджменттің өзекті мәселелері. Креативті менеджмент әдістерінің негіздері. Жаңа шығармашылық жобаларды құру және таныстыру ережелері. Шығармашылық индустрияның негізгі бағыттары: Жарнама, Дизайн және сәулет, сәндік өнер және қолөнер, мұражайлар мен мәдениет және бейнелеу өнері ұйымдары. Шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Шығармашылық индустриядағы медиа-өндіріс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылымда пайда болатын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, әртүрлі фактілер мен құбылыстарды талдау

  • Код ON2

    Оқытудың интерактивті әдістері мен заманауи педагогикалық технологияларын қолдана отырып, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу, әр түрлі деңгейдегі және күрделілік дәрежесіндегі педагогикалық міндеттерді шешудің педагогикалық талдауы мен синтезі

  • Код ON3

    Өнер және мәдениет саласындағы процестер мен құбылыстарды зерттеудің қазіргі тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни талдай отырып, танымның ғылыми әдістерін түсіну және дамып келе жатқан білімдерін көрсету

  • Код ON4

    Өнер және көркем мәдениет саласындағы көркем сынның, визуалды өнері мен заманауи өнертану әдіснамасы негіздерінің қағидаларына негізделген зерттеу мәселелерін шешу

  • Код ON5

    Әлемдік өнерді дамытудың хронологиялық, көркемдік және шығармашылық процесін және креативті индустриялар үрдістерін пайдалана отырып, шығармалардың көркемдік стильдері мен бейнелік мазмұнын талдаудың, сараптаудың және бағалаудың негізгі әдістерін, мәдени жобаларды басқарудың нысандары мен әдістерін қолдану

  • Код ON6

    Өнертану қызметінде ғылыми жобаларды, оқыту бағдарламалары мен зерттеулерді орындауда ғылыми зерттеулердің әдістері мен заманауи цифрлық технологияларын пайдалану

  • Код ON7

    Басқарушылық қызмет тиімділігінің психологиялық факторларын ескере отырып, көшбасшылық басқару және ұжымға басшылық ету дағдыларын меңгеру

  • Код ON8

    Академиялық жазудың нормативтері мен академиялық адалдық, мәдениет пен этика қағидаттарын ескере отырып, арнайы әдебиетті түпнұсқада оқи және ғылыми қоғамға өз идеяларын баяндай отырып, кәсіби салада шет тілін қолдану

Top