Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05112 Геоботаника в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пән ғылыми зерттеулердің іргелі принциптерін, әдістерін, стратегиялары мен нысандарын оқып-меңгеруге, дереккөздермен және мәліметтермен жұмыс істеуді үйренуге бағытталған және шығыстанудың белгілі бір саласында зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыруды мақсат етеді. Курс магистранттарға жаңа білімді өз бетімен алудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, басты ғылыми категориялармен жұмыс істеуді және зерттеуді практикалық тұрғыдан жүзеге асыруды үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоалуантүрлілікті сақтау және өсімдіктер жабынын тиімді пайдалану
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда биологиялық әртүрлілікті сақтау туралы жүйелі түсінік қалыптастыру және өсімдік жамылғысын ұтымды пайдалану туралы тәуелсіз сыни ойлау. Оқыту нәтижелері: биологиялық әртүрлілік компоненттерін сақтау мен ұтымды пайдаланудың негізгі проблемаларын зерделеу, биоалуантүрлілікке ықтимал залалды ескере отырып, табиғат пайдалану стратегиясын әзірлеу, биоалуантүрлілікті сақтаудың құқықтық негізін және биоресурстарды алуды бақылау әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таулы жерлердің өсімдіктер жабыны
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: биогеоценоздың немесе экологиялық жүйенің негізгі компоненттерінің бірі ретінде орман өсімдіктеріне біртұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: болашақ кәсіби қызмет мәнмәтінінде орман түзілуін қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу; ормандарды сыныптау негіздерін түсіну; қалалар мен елді мекендерді көгалдандыру үшін олардың топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, ағаштардың түр-түрін таңдаудың маңыздылығын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – жоғары оқу орындарының дидактикасы, білім беру теориясы, педагогикалық іс-әрекетті талдау және өзін-өзі бағалау бойынша білімдер негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық құзыреттілік пен педагогикалық қызмет қабілетін қалыптастыру. Заманауи жоғары білімді дамытудағы мега-тренд, Болон процесі түрлі стратегиялар, оқыту әдістерін қолдана отырып, лекторлық және кураторлық шеберлікті меңгеру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер популияциясы генетикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда организмдердің популяциялық генетикасының принциптері, популяцияларда болып жатқан негізгі процестерді сипаттаумен байланысты теориялық және практикалық білім туралы түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: популяциялық генетика бойынша ғылыми білімдер туралы түсініктерді қалыптастыру; өсімдіктер эволюциясы процестерін білуін көрсету, популяциялар мен түрлердегі генетикалық әртүрлілік деңгейін бағалау үшін молекулярлық-генетикалық әдістерді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: басқару процесінде туындайтын әртүрлі психологиялық мәселелерді шешу үшін теориялық білім мен басқарушылық құзіреттілікті қалыптастыру.Курс ұйымдардың басқару әкімшілігіне қойылатын қазіргі заманғы талаптарды, кәсіби психологияның саласы ретінде басқару психологиясының қазіргі жағдайы мен даму тенденцияларын, шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихын, басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтарын және т. б. зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – халықаралық кәсіби ортаға кірігуге және кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беретін шетел тілін кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Нақты мәселелер қарастырылады сөйлеу және айтылу нормалары: орфоэпиялық норма, семантикалық, сөйлеу үлгілері құрылымдар мен жүйелердің сипаттамасы, анықтамалары, дәлелдері, лексикалық және ағылшын тілінің стильдік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: студенттерде жердің биоқабырғалы қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қалыптасуы, қасиеттері, дамуы мен эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары, ұтымды пайдалану және қорғау туралы негізгі білімді қалыптастыру Оқыту нәтижелері: топырақ пен топырақ жамылғысының қалыптасуының негізгі заңдылықтарын, сондай-ақ топырақтың аймақтық таралу заңдылықтарын түсіну, оларды зерттеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фитоценология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистрантта өсімдіктер қауымдастығын зерттеуде теориялық ұстанымдары мен практикалық нәтижелері бар фитоценология туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өсімдіктер қауымдастығы ғылымының қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын сыни тұрғыдан ойлау және түсіну қабілеттерін дамыту; өсімдіктер қауымдастығының құрылымын және фитоценоздағы жеке компоненттердің өзара байланысының негізгі заңдылықтарын түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Индикациялық геоботаника
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: магистранттарда қоршаған орта жағдайларын анықтау ретінде өсімдік жамылғысын пайдалану әдісі ретінде индикациялық геоботаника туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өсімдіктерді зерттеудің геоботаникалық индикациялық әдістерінің ерекшелігі туралы білімдерін көрсету, геоботаникалық индикациялық карталарды жасау әдістерін жіктеу, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен әртүрлі климаттық аймақтардағы геоботаникалық индикацияның заңдылықтарын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ландшафттық жобалау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттарда ландшафтық жобалау туралы, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби қызмет үшін проблемалар мен әдістер туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: Аумақты жоспарлау, стилистика, аймақтарға бөлу және жобалау негіздері туралы білімдерін көрсету; жобалау объектісіне талдау жүргізу кезінде есептеу нормалары мен ережелерін, әртүрлі санаттағы ландшафтық сәулет объектілерінің композициясы мен ассортиментін қалыптастыру ерекшеліктерін түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бриология
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттарда бриология туралы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеттің әдістері туралы тұтас жүйелік түсінік қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: мүктерді жүйелі түрде анықтау әдістерін жіктеу, бриофиттердің анатомиялық және морфологиялық құрылымын түсіндіру, өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігін шарлай алу үшін мүктердің тіршілік ету ортасы мен орналасқан жерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Картаға түсіру
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттарда өсімдіктердің таралу ареалын көрсететін түрлі контурларды, құрылымдарды картаға түсіру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: аумақтарды барлаушылық зерттеп-қарауды жүргізу, өсімдік қоғамдастықтарын сәйкестендіру және оларды көзбен шолып түсіру әдісімен картаға түсіру, қоғамдастықтардың кеңістіктік таралуын талдау, өсімдіктерді жіктеу элементтері бар аңыздар жасау, карталарды ресімдеу, далалық жағдайларда карталарды ашып жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арам шөптер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: магистранттарда арамшөп өсімдіктері туралы тұтас жүйелік түсінікті, сондай-ақ оларды сәйкестендіру қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: карантиндік арамшөптер мен олардың биологиялық ерекшеліктерін, егістік алқаптарының паразиттік арамшөптерін сипаттау, бір, екі және көпжылдық арамшөптерді анықтау ерекшеліктерін түсіндіре білу, арамшөптермен күресідің заманауи әдістерін жіктеу, арамшөптерді жою үшін агротехникалық шаралардың рөлі мен маңыздылығын негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған орта мониторингі
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Оқыту нәтижесі: қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін түсіндіру, қоршаған орта объектілерін бақылау және қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін таңдау, қоршаған орта объектілерінің жағдайын талдау, өсімдік жамылғысын сақтау жобаларын жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON12

    Ғылыми-өндірістік жобаларды таныстыру, ғылыми гранттарға өтінімдерді ресімдеу, кәсіби деңгейде өсу үшін кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, командада жұмыс істей білу.

  • Код ON4

    Ғылымның тарихына және философиясына, жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдіснамасына негізделген заманауи теория мен практиканың шынайылығын талдап, түсіну, биология мен геоботаникадағы іргелі мәселелерді шешудің жаңа әдістерін, тұжырымдамалары мен теорияларын, технологияларды қолдану.

  • Код ON5

    Ғылымның өзін-өзі танудағы әлеуметтік-философиялық көзқарастарында қолдану; жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың тәртіптік өзін-өзі тануын, олардың ортақ және айырмашылықтарын ашып көрсету үшін ғылымның кәсібі, әлеуметтік мекемесі және тікелей өндіруші күші ретінде феномені; зерттеудің бағыты мен тақырыбын негіздеу үшін қажетті ғылыми, техникалық және патенттік ақпаратты іздеу жолдарымен жаттығу;

  • Код ON3

    Геоботаникалық жұмысты жүргізудегі нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес, тірі ағзаларды зерттеуге арналған зерттеу міндеттеріне сәйкес келетін әдістер мен технологияларды іріктеуді жүзеге асырады;

  • Код ON7

    Табиғатты ұтымды пайдалану мақсатында елдің, жекелеген өңірлер мен облыстардың табиғи-ресурстық әлеуетін зерттеу үшін геоботаникалық зерттеулерді жинау, талдау және пайдалану мақсатында әртүрлі геоботаникалық міндеттерді шешу үшін қолданбалы бағдарламаларды пайдалану.

  • Код ON6

    Ғылымның өзін-өзі тануын оның әлеуметтік-философиялық көзқарастарын қолдану; жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың тәртіптік өзін-өзі тануын, олардың ортақ және айырмашылықтарын ашып көрсету үшін ғылымның кәсібін, әлеуметтік мекемесі және тікелей өндіруші күші ретінде феномені; зерттеудің бағыты мен тақырыбын негіздеу үшін қажетті ғылыми, техникалық және патенттік ақпаратты іздеу;

  • Код ON8

    Геоботаникадағы практикалық дағдыларды қолдану. Өнеркәсіптік және камералдық жағдайдағы геоботаникалық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару, биология және биотехнология саласында ғылыми бағыттағы көзқарасымен, дамыған ғылыми-зерттеу технологияларын негізге ала отырып, жан-жақты зерттеу жүргізу.

  • Код ON10

    Сандық технологияларды, интерактивті әдістерді, оқыту формалары мен құралдарын пайдалана отырып, студентке бағытталған әдістерді теориялық және қолданбалы пәндерді оқыту және өңдеу;

  • Код ON9

    Геоботаникалық зерттеулерге негізделген қоршаған ортаны бақылау бойынша мониторинг бағдарламасын әзірлеу, адамдар арасында және тірі ағзалалардың (этикалық биоэтика) байланысты қатынастарда принциптеріне және құқықтық нормаларға негізделген ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу.

  • Код ON2

    Ғылымды ұйымдастырудың және оның жұмыс істеуінің принциптерін, ғылымның генезисі мен тарихының модельдерін, бейнесі мен ойлау стилін қалыптастыру тұрғысынан түсіндіру, жаңа теориялар мен тұжырымдарды биология ғылымының дамуындағы заңдар мен үрдістерді растау ретінде түсіндіру;

  • Код ON11

    Ғылыми-зерттеу жұмысының жоспарын әзірлеу және ғылыми қоғамға өзіндік зерттеу нәтижелерін ұсыну.

  • Код ON1

    Биожүйелердің тіршілік әрекетінің биологиялық, геоботаникалық заңдылықтарын талдау, өндірісте ғылыми білімді пайдаланудағы ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін сипаттау;

Top