7M05112 Геоботаника в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби-мамандандырылған құзыреттілік жүйесі бар, геоботаника саласындағы теориялық және практикалық мәселелерде толық меңгерген, жер шарының барлық аумағы өсімдіктердің таралу заңдылықтарын зерттейтін бәсекеге қабілетті өз бетінше оқу, ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметін ынталандыруға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M083 Геоботаника
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты – жоғары мектеп мұғалімінің кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, педагогикалық құзіреттілігін дамыту, болашақ мұғалімдерді жоғары оқу орындары педагогикасының жалпы мәселелерімен, әдістемелік және теориялық негіздерімен, қазіргі заманғы талдау, жоспарлау және ұйымдастыру технологияларымен таныстыру. оқыту мен тәрбиелеу, университеттің оқу үдерісінде оқытушы мен студенттердің субъекті-субъектілік өзара әрекетінің коммуникативті технологиялары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілікті сақтау және өсімдіктер жабынын тиімді пайдалану
Пәннің мақсаты – магистранттарда биологиялық алуантүрлілікті сақтау және тәуелсіз сыни ойлау, өсімдіктерді ұтымды пайдалану туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән биологиялық алуантүрлілік компоненттерін сақтау мен ұтымды пайдаланудың негізгі мәселелерін зерделеуге, биологиялық алуантүрлілікке мүмкін залалдарды ескере отырып, қоршаған ортаны басқару стратегиясын жасауға, биологиялық алуантүрлілікті сақтаудың құқықтық негіздерін және олардың жойылуына қарсы күрес әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктердің географиясы
Пәннің мақсаты – магистранттарда өсімдіктер географиясы, олардың негізгі мәселелері мен болашақ кәсіптік қызмет контекстінде зерттеу әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән сыни тұрғыдан ойлауға және негізгі ұғымдарды түсінуге, өсімдіктер мен олардың қауымдастықтарының жер бетінде таралуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған, экологиялық және географиялық факторлармен анықталады, әр түрлі климаттық белдеулердің өсімдіктерінің негізгі фитохорилары мен аймақтық типтері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Индикациялық геоботаника
Пәннің мақсаты – магистранттарда қоршаған орта жағдайларын анықтау үшін өсімдік жамылғысын пайдалану тәсілі ретінде индикаторлық геоботаника туралы толық түсінік қалыптастыру. Пән өсімдіктерді зерттеудің геоботаникалық индикаторлық әдістерінің ерекшеліктері туралы білімді көрсетуге, геоботаникалық индикаторлық карталарды құрастыру әдістерін классификациялауға, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен әртүрлі климаттық аймақтардағы геоботаникалық көрсеткіштердің заңдылықтарын талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитоценология
Пәннің мақсаты: магистранттарда өсімдіктер қауымдастығын зерттеуде теориялық ұстанымдары мен практикалық нәтижелері бар фитоценология туралы тұтас, жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән өсімдіктер қауымдастығы ғылымының қазіргі жағдайы мен даму тенденциясын сыни тұрғыдан ойлау және түсіну қабілеттерін дамытуына бағытталады; өсімдіктер қауымдастығының құрылымын және фитоценоздағы жеке компоненттердің өзара байланысының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер популияциясы генетикасы
Пәннің мақсаты: магистранттарда организмдердің популяциялық генетикасының принциптері туралы түсінік, популяцияларда болатын негізгі процестерді сипаттауға байланысты теориялық және практикалық білімдерді қалыптастыру. Пән популяциялық генетиканың ғылыми білімдерін түсінуге бағытталған; өсімдіктердің эволюциясы процестері туралы білімдерін көрсету, популяциялар мен түрлердің генетикалық әртүрлілік деңгейін бағалау үшін молекулалық-генетикалық әдістерді қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Фитоценоздағы ценопопуляцияның қарым-қатынасы және құрылысын үйрену әдісі
Пәннің мақсаты – магистранттарға фитоценоздағы ценопопуляциялардың құрылымы мен байланыстарын зерттеу мәселелері мен әдістері туралы толық түсінік қалыптастыру. Пән өсімдіктердің ценопопуляцияларының жас спектрлерінің түрлерін олардың онтогенезінің ерекшеліктеріне байланысты сипаттауға, әртүрлі биоморфты өсімдіктердің ценопопуляцияларын зерттеу кезінде санау бірлігінің көлемін анықтау ерекшеліктерін түсіндіруге, өсімдіктердің тіршілік қабілетін анықтау әдістерін жіктеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: магистранттардың рационалды-теоретикалық ойлаудағы негізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді құраушы ғылыми білімнің ерекше түрі ретіндегі заманауи ғылым философиясы туралы терең түсінік қалыптастыру. Қарастырылады: Ғылымның тарихы және философиясының пәні, Ғылымның пайда болуы және қалыптасуы, Әлеуметтік және гумантарлық ғылымдардың тарихы мен философиясы, Қазіргі заманғы жаһандық өркениет дамуының философиялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Топырақтану
Пәннің мақсаты – магистранттарда жердің биоқабырғалы қабығы – топырақ, табиғи дене ретінде оның қалыптасуы, қасиеттері, дамуы мен эволюциясы, географиялық таралу заңдылықтары, ұтымды пайдалану және қорғау туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Пән топырақ түзілудің және топырақ жамылғысының негізгі заңдылықтарын, сонымен қатар топырақтың аймақтық таралу заңдылықтарын түсінуге және оларды зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәнің мақсаты – еңбек нарығында бәсекеге қабілетті, шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттіліктерді меңгеру және жетілдіру, өйткені шет тілі арқылы болашақ магистрант академиялық білімге, жаңа технологияларға және заманауи ақпаратқа қол жеткізеді, болашақ магистранттың мәдениетаралық, кәсіби және ғылыми қызметінде шет тілін қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Пәннің мақсаты: ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жоспарлауда практикалық дағдыларды қолдану, ғылыми зерттеу бағыттары туралы білімдерін жүйелеу және қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Пән зерттейді: ғылыми мақалалар мен диссертацияларды жоспарлау, ұйымдастыру және ресімдеудің нысандары мен әдістері; презентацияларда, баяндамаларда, жобаларда, мақалаларда ғылыми зерттеу нәтижелерін қорытындылау түрлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта мониторингі
Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін Пәннің мақсаты – магистранттардың болашақ кәсіби қызметін ескере отырып, қоршаған орта объектілерінің мониторингі жүйесін сипаттау қабілетін қалыптастыру. Пән қоршаған ортаны бақылау әдістері мен құралдарының ерекшеліктерін түсіндіру, қоршаған орта объектілерін бақылау және қоршаған ортаға әсерді бағалау әдістерін таңдау, қоршаған орта объектілерінің жағдайын талдау, өсімдік жамылғысын сақтау жобаларын жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты басқару психологиясының іргелі түсініктерін түсіндіру, кәсіби тұрақтану процесінде басқару аймағының аспектілерін теориялық және тәжірибелік қолдану алғышарттарын анықтау қабілеттілігін қалыптастыру. Оқу курсы топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы бойынша заманауи көзқарастарды түсінуді қалыптастырады. Пән келесі мәселелерді оқытуға бағытталған: басқару психологиясының, басқару қарым-қатынастағы жеке тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару негізгі принциптері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жоғары сатыдағы өсімдіктердің салыстырмалы морфологиясы
Пәннің мақсаты – магистранттарды сандық және анатомиялық әдістерді қолдана отырып, жоғары сатыдағы өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясын өз бетінше талдауға дағдыландыру. Пән өсімдіктер мен қоршаған ортаның қарым-қатынасын, олардың тіршілік жағдайына анатомиялық бейімделуін зерттеуге, сонымен қатар анатомиялық препараттарды жасау және экологиялық-анатомиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Улы өсімдіктер
Пәннің мақсаты – магистранттарда улы өсімдіктердің алуантүрлілігі мен олардың ауыл шаруашылығындағы табиғатқа пайдалы және зиянды қасиеттері туралы толық түсінік қалыптастыру. Пән - биологияда және биотехнологияда пайдаланатын негізгі объектілері ретінде улы өсімдіктер, улы саңырауқұлақтар және қыналар жөнінде мәліметтермен толық таныстырып, тіршілік ету ортасын сипаттауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Геоботаникалық зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты – магистранттарда геоботаникалық зерттеу әдістері, оның негізгі бөлімдері, болашақ кәсіби іс-әрекеттер контекстіндегі әдістер мәселелері туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыру. Пән әртүрлі карталарды (геологиялық, гидрогеологиялық, топырақтық, геоботаникалық, кешенді карталарды құруға бағытталған), мелиоративтік объект құрылысының аумақты құрамдас бөліктерінің егжей-тегжейлі сипаттамасын жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Арамшөпті өсімдіктері
Пәннің мақсаты – магистранттарда арамшөптер туралы жүйелі білімдерді, сонымен қатар оларды анықтай білу дағдыларын қалыптастыру. Пән карантиндік арамшөптер мен олардың биологиялық ерекшеліктеріне, егістік алқаптарының паразиттік арамшөптеріне, біржылдық, екіжылдық және көпжылдық арамшөптерді ажырата білуге, олармен күресу әдістерін жіктеуге және оларды жоюдағы агротехникалық шаралардың маңыздылығын негіздеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Орман өсімдіктер жабыны
Пәннің мақсаты: биогеоценоздың немесе экологиялық жүйенің негізгі компоненттерінің бірі ретінде орман өсімдіктеріне біртұтас жүйелік көзқарасты қалыптастыру. Пән орман түзілуін қалыптастыру ерекшеліктерін зерделеу; ормандарды жіктеу негіздерін түсіну; қалалар мен елді мекендерді көгалдандыру үшін олардың топырақ-климаттық жағдайларын ескере отырып, ағаштардың түрлерін таңдаудың маңыздылығын негіздеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Картаға түсіру
Пәннің мақсаты – магистранттарда өсімдіктердің таралу аймағын көрсететін әртүрлі контурлар мен құрылымдарды картаға түсіру қабілетін қалыптастыру. Пән аумақтарды барлауға, өсімдіктер қауымдастығын анықтауға және оларды көзбен түсіру әдісін қолдана отырып картаға түсіруге, қауымдастықтардың кеңістікте таралуын талдауға, өсімдіктер классификациясының элементтері бар легендаларды құрастыруға, картаны жобалауға, далалық жағдайда карталарды ашуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Өзен маңайы мен шалғындардағы өсімдіктер жабыны
Пәннің мақсаты: магистранттарда орман және шалғындық фитоценоздар және олардың құрылымы туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру. Өсімдіктер мен биогеоценоздың басқа компоненттері арасындағы күрделі байланыстарды, фитоценоздардың өзгеруін мысалға ала отырып, органикалық дүниенің үздіксіз даму процесін көрсетуге, Қазақстандағы ормандар мен шабындықтардың негізгі түрлерімен және орман және шабындық шаруашылығының негіздеріне бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бриология
Пәннің мақсаты - магистранттарда бриология туралы, оның негізгі бөлімдері, проблемалары мен болашақ кәсіби іс-әрекеттің әдістері туралы тұтас жүйелік түсінік қалыптастыру. Мүктерді жүйелі түрде анықтау әдістерін жіктеу, бриофиттердің анатомиялық және морфологиялық құрылымын түсіндіру, өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігін шарлай алу үшін мүктердің тіршілік ету ортасы мен орналасқан жерін сипаттауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шөлдердің және даланың өсімдіктер жабыны
Пәннің мақсаты – магистранттарда шөлді және далалы өсімдіктердің флоралық ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, өсімдіктер әлемін қорғаудың ғылыми негізін геоботаникалық жалпы теориялық және тәжірибелік принциптерін және әдістерін меңгеру. Далалы жағдайда оқу-зертханалық құралдарды пайдаланып жұмыс істей білу, табиғи экожүйелерді зерттеудің және қалпына келтірудің қазіргі әдістерін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- ОӘК әзірлеу, дәріс және практикалық сабақтарды жүргізу мақсаттарына сәйкес анықтау, психологиялық-педагогикалық принциптер негізінде кәсіптік оқу орындарында білім беру қызметін жүзеге асыру;
- Биожүйелердің тіршілік әрекетінің биологиялық, геоботаникалық заңдылықтарын талдау, өндірісте ғылыми білімді пайдаланудағы ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін сипаттау;
- Ғылымның ұйымдастырылуы мен қызмет етуінің принциптерін, ғылымның генезисі мен тарихын оның үлгілерінің, бейнелері мен ойлау стильдерінің қалыптасуы тұрғысынан түсіндіру, соңғы теориялар мен концепцияларды ғылымның даму заңдылықтары мен тенденцияларын растау ретінде түсіндіру. биология ғылымы;
- Нормативтік-техникалық құжаттамаға сәйкес геоботаникалық жұмыстарды жіктеу, тірі организмдерді зерттеудің зерттеу мақсаттарына сәйкес әдістер мен технологияларды таңдау;
- Ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау және түсіну, ғылым саласындағы іргелі мәселелерді шешу үшін соңғы әдістерді, тұжырымдамалар мен теорияларды, технологияларды пайдалану. биология және геоботаника саласы;
- Ғылымның өзін-өзі тануы туралы білімдерін оның әлеуметтік-философиялық тұрғыдан қолдану; ғылым феномені кәсіп, әлеуметтік институт және тікелей өндіргіш күш ретінде жаратылыстану, әлеуметтік және техникалық ғылымдардың пәндік өзін-өзі анықтауын, олардың ортақтығы мен айырмашылығын ашу; зерттеу бағыты мен тақырыбын негіздеу үшін қажетті ғылыми-техникалық және патенттік ақпаратты іздеу;
- Табиғи ресурстарды, табиғи ресурстарды, техногендік қауіп аймақтарын бақылау. Өсімдік жамылғысын сақтау бойынша жобаларды әзірлеу. Биология, геоботаника әдістеріне негізделген ауыл шаруашылығының, геоботаниканың практикалық мәселелерін шешу;
- Әртүрлі геоботаникалық есептерді шешу үшін қолданбалы бағдарламаларды пайдаланыңыз. Қоршаған ортаны ұтымды пайдалану мақсатында елдің, жекелеген аймақтардың және аудандардың табиғи-ресурстық әлеуетін зерттеу үшін геоботаникалық зерттеулерді жинау, талдау және пайдалану. Пәндерді оқу процесіне қосу үшін оқу бағдарламаларын жасау, әртүрлі студенттерге материалды ауызша және жазбаша түрде жеткізе білу.
- Геоботаника саласындағы практикалық дағдыларды қолдану. Далалық және кеңсе жағдайында геоботаникалық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару. Биология және биотехнология саласындағы ғылыми-зерттеу технологияларын меңгерген ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалау және жүргізу;
- Геоботаникалық зерттеулер негізінде қоршаған ортаны бақылау мониторингінің бағдарламасын әзірлеу. Адамдар арасындағы қарым-қатынаста және тірі организмдерге қатысты этикалық және құқықтық нормалар негізінде ғылыми-зерттеу қызметін құру (биоэтика принциптері).