Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02309 Орыс филологиясы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 2

    Мақсаты - жаңа ақпараттық, коммуникациялық, цифрлық және педагогикалық технологиялар саласындағы дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: қазіргі ақпараттық қоғам түсінігі. Тұлға мен қоғамның ақпараттық мәдениеті. Ақпараттық сауаттылық және ғылым мен білім беруде компьютерлік технологияларды қолдану.Ақпараттық технологиялардың даму кезеңдері. Білім беруді цифрландыру. Филология ғылымы мен филологиялық білім беру саласындағы қолданбалы міндеттерді шешуге арналған цифрлық құралдар, технологиялар мен ресурстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәтінаралық талдау әдістемесі
    Несиелер: 2

    Мақсаты-әдеби шығарманы интертекстуалды интерпретациялаудың негіздері мен ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: интертекстуалдылық ұғымы оның барлық күрделілігінде. Интертекстуалды талдау Қазіргі әдебиеттанудағы жаңа ғылыми тәсіл ретінде. Әдеби тәжірибелер мен формалардың әртүрлі түрлері, сондай-ақ әдеби шығарманы ғылыми түсіндіру әдістері. Интертекстуалды талдау әдістемесі. Және оны жеке зерттеу жұмыстарында қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілді коммуникациядағы заманауи процестер
    Несиелер: 2

    Мақсаты-орыс және шетел әдебиетіндегі заманауи процестерді зерттеу. Әлеуметтік сананың әр түрлі түрлерінің өзара әсері, рухани өмірдің құндылықтары, қолданыстағы диалектикалық байланыстар – тарту, итермелеу – соңғы ауызша шығармашылықтың мазмұны мен формасы саласында. Қазіргі прозаның дамуының негізгі тенденциялары, Қазіргі орыс поэзиясы мен драматургиясының өзіндік ерекшелігі, әдеби сынның мәні; Қазіргі әдеби процестің шығармашылық даралықтарының алуан түрлілігіне бағдарлану, көркем шығармаларды Аналитикалық оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттегі қазіргі үрдістер
    Несиелер: 2

    Мақсаты-XXIғ. белсенді тілдік процестер туралы білімді интеграциялау. Сыртқы, экстралингвистикалық және ішкі, нақты тілдік, олардың даму факторлары. Жаһандану және цифрландыру тұжырымдамасы, қазіргі мәтіндердің поликодтық сипатының ерекшеліктері және ағылшын тілінен әртүрлі типтегі сөздердің енуінің белсенді процесі. Антиномия заңы және аналогия. Кәсіби және әлеуметтік медианы, сондай-ақ ауызша және көркем дискурсты талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филология қазіргі гуманитарлық білімдер жүйесінде
    Несиелер: 4

    Мақсаты-өткен ғасырдың филологиялық және салыстырмалы пәндерінің тарихы мен теориясы, зерттеу әдіснамасы туралы түсініктерді кеңейту. Мазмұны: Структурализм, генеративті грамматика, текстология, дискурс-лингвистика, лингвистикалық конфликтология, Әлеуметтік және психолингвистика, антропология, постмодернизмнің семиотикасы; олардың пәнаралық өзара әрекеттестігі мен өзара әсері. Филология ғылымдарындағы осы пәндердің қазіргі кездегі тарихи негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лингвистикалық прагматика және стилистика
    Несиелер: 7

    Мақсаты-қазіргі заманғы Стилистика және лингвистикалық прагматика туралы білім жүйесін тереңдету, әр түрлі типтегі және стильдегі мәтіндерді генерациялау, атрибуциялау және аудару кезінде орыс тілінің стилистикалық және лингвопрагматикалық ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі орыс тілінің лингвистикалық және стилистикалық ресурстары. Экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды талдау негізінде тұжырымның және коммуникативті ниеттің мағынасы.Мәдениетаралық контекстегі кросс-мәдени прагматика және түсіну мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесін меңгеру және оны кәсіби қызметте қолдану. Мазмұны: РКИ оқыту саласындағы қазіргі тәсілдер мен әдістерді, әдістемелерді, технологияларды, оқыту нәтижелерін бағалау критерийлерін жүйелеу. Лингвистикалық, коммуникативтік және лингвомәдени құзырет түсінігі. РКИ әдістемесі бойынша негізгі және қосымша ғылыми-әдістемелік және оқу әдебиеттерін талдау. Көп мәдениетті орта жағдайында орыс тілін оқытуға дайын болу..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Посткеңестік кеңістіктегі орыс тілі мен әдебиеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты-Посткеңестік кеңістіктегі коммуникативті орыс тілінің функционалды және символдық динамикасын оның коммуникативті әлеуетін, орыс әдебиетінің диахрондық және синхронды аспектілердегі рөлі мен функцияларын ескере отырып түсіну. Мазмұны: геосаяси, ішкі саяси, экономикалық, діни, әлеуметтік-мәдени сипаттағы факторларды есепке алу, халықтың демографиясы және көші-қон векторлары. Теориялық тұжырымдама ретінде тілдік үстемдік конфигурацияларын талдау және типология.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дискурсты талдау
    Несиелер: 2

    Мақсаты-дискурстық талдау әдіснамасын меңгеру. Дискурсивті талдау тіл теориясының бөлімі және лингвистикалық әдіс ретінде. Дискурс теориясының негізгі ұғымдары мен терминдері, дискурсты зерттеудің әртүрлі тәсілдері оларды өндірудің, таратудың және қабылдаудың әртүрлі формалары мен тәжірибелерінің өзара байланысты мәтіндерінің жиынтығы ретінде. Бірлікті түсіну "дискурстарсыз әлеуметтік шындық жоқ, дискурсты түсінбестен шындықты, тәжірибені және өзімізді түсіну мүмкін емес". Дискурсты талдаудың модельдері мен практикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгеру деңгейін арттыру, академиялық, ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметтің әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерін шешу үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: оқу дағдыларын жетілдіру: шет тіліндегі ғылыми, әдістемелік әдебиеттерді оқу. Жазу дағдыларын дамыту: зерттелетін тақырып немесе проблема аясында ғылыми мәтіндерді шығару. Ғылыми мәтіндерді рефераттау және аннотациялау, түйіндеме құрастыру. Әр түрлі ғылыми жанрдағы мәтіндерді жазу: ғылыми зерттеу тақырыбы немесе мәселесі бойынша баяндама, презентация, тезистер және мақала дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Семиотика
    Несиелер: 4

    Мақсаты-қазіргі заманғы Стилистика және лингвистикалық прагматика туралы білім жүйесін тереңдету, әр түрлі типтегі және стильдегі мәтіндерді генерациялау, атрибуциялау және аудару кезінде орыс тілінің стилистикалық және лингвопрагматикалық ресурстарын тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі орыс тілінің лингвистикалық және стилистикалық ресурстары. Экстралингвистикалық және лингвистикалық факторларды талдау негізінде тұжырымның және коммуникативті ниеттің мағынасы.Мәдениетаралық контекстегі кросс-мәдени прагматика және түсіну мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білім беру педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қазақстандағы жоғары білім берудің заманауи парадигмалары, инновациялық технологияларды қолдана отырып, студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері туралы білім негізінде ЖОО-да ғылыми-педагогикалық қызметті жобалау және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі. Педагогика ғылымының әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы түсінік. Оқытудың кредиттік технологиясы негізінде оқу процесін талдау, жоспарлау, ұйымдастыру. Болашақ мамандарды даярлаудағы оқыту әдістері мен формалары. Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары. Жоғары мектеп маман тұлғасын тәрбиелеу мен қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: қазіргі заманғы ғылыми танымның әдіснамасын түсіну, алған білімдерін еркін пайдалану қабілетін қалыптастыру, оларды нақты практикалық ғылыми міндеттерді шешуде шығармашылықпен қолдану. Мазмұны: қазіргі заманғы еуропалық ғылым мен философия, ғылыми білімнің құрылымы, қазіргі ғылымның философиялық мәселелері, XXI ғасырдағы ғылыми технологиялар мен цифрлық коммуникациялар, философия ғылымының санаты мен санатындағы әртүрлі фактілер мен құбылыстар. Қазіргі кезеңдегі тарихи дамуда ғылымда туындайтын пәнаралық сипаттағы негізгі әлемдік көзқарастар мен әдіснамалық мәселелер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мультилингвизмді зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    Мақсаты-тілдік байланыс аймақтарындағы көп тілдік тілдік жағдайларды жүйелі талдау үшін әдіснамалық құралдарды игеру. Мазмұны: әр түрлі типтегі тілдік байланыстар: дәстүрлі, белгілі бір аумақтармен және физикалық шекаралармен байланысты және физикалық шекаралардың символдық болып өзгеруіне байланысты қазіргі заманғы. Үш өлшемді ескере отырып, тілдік жағдайларды талдау: коммуникативтік, лингвистикалық (қолданылатын тілдердің формалары және олардың өзара қарым-қатынасы) және психологиялық (тілдік қиялды, тілдік репрезентациялар мен аттитюдтерді сипаттау және бағалау).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметіне қажетті адамдар мен адамдар тобын басқару процесінің психологиялық негіздерін игеру. Мазмұны: психология мен басқару теориясының қиылысында пайда болған ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері, іргелі психологиялық ұғымдарды кәсіби жүйелеуде қажет. Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, оларды түсіну жоғары білікті мамандарға қажет. Риторика заңдары және сендіру күші. Басқару қызметінің сапасын арттыру мақсатында психологиялық зерттеу әдістері және оларды қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Филологиялық бағыттағы электронды курстарды әзірлеу
    Несиелер: 2

    Мақсаты: Электрондық курстық филологиялық бағыттылықты жобалау, әзірлеу, талдау және қолдану шеңберінде нормативтік және цифрлық дағдыларды жетілдіру. Мазмұны: электрондық курстарды құру рәсімі мен әдістемесі, филологиялық бағыттағы жеке цифрлық білім беру өнімін әзірлеу үшін теориялық және практикалық база. Электрондық курстарды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру: электрондық оқытудағы дизайн негіздері, материалды цифрлық ортада беру тәсілдері, оқу құралын электрондық форматқа ауыстыру тетіктері, әдіснама мен техника тұрғысынан электрондық білім беру өнімдерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Корпус лингвистикасының әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты-қазіргі ғылыми парадигмадағы жаңа білім ретінде корпустық лингвистиканың әдістері мен тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: Корпустық лингвистика, пән міндеттері. Корпустық лингвистиканың құралдары және оны зерттеу және педагогикалық қызметте қолдану. Орыс тілі корпусы, сондай-ақ ТМД және Ресей Федерациясы халықтарының тілдер Корпусы (Алматы Қазақ тілі корпусы, Шығыс армян ұлттық корпусы, қалмақ корпусы, тәжік тілінің ұлттық корпусы, қазіргі татар тілінің жазбаша корпусы және т.б.).

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық сараптама
    Несиелер: 2

    Пәнді игерудің мақсаты-лингвистикалық сараптама туралы білім жүйесін кеңейту және сараптамалық қызмет дағдыларын қалыптастыру. Лингвистикалық сараптама ұғымы. Мәтіннің мазмұндық жағын, ауызша мәлімдемені, креолданған мәтінді, заңды өріске тартылған атауды зерттеудің міндеттері. Лингвистикалық зерттеудің сараптамалық әдістерінің жүйесі. Әр түрлі және жанрдағы сөйлеу туындыларын, соның ішінде экстремистік бағыттағы мәтіндерді, есірткі дискурсының мәтіндерін, диффамациялық сөйлеу туындыларын, жарнамалық мәтіндерді, поликодтық медиа өнімдерін талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәтінді герменевтикалық талдау
    Несиелер: 2

    Мақсаттар-герменевтика туралы ғылым ретінде идеяларды қалыптастыру, көркем мәтінді түсіну және түсіндіру дағдыларын игеру. Мазмұны: көркем мәтінді герменевтикалық талдау әдістері мен әдістемесі. Имплантация және эмпатия. Герменевтика өнер және түсіндіру теориясы ретінде. Мәтіннің объективті (сөздердің мағынасы) және субъективті (авторлардың ниеті) негіздеріне негізделген мағынасы. Мәтінді терең түсіну және аналитикалық оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аралас оқыту форматында әдебиетті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 2

    Мақсаты-офлайн және онлайн оқыту форматтарын сәтті үйлестіре отырып, әдебиетті оқыту әдістемесін игеру. Мазмұны: мектепте және университетте Әдебиетті оқытудың заманауи әдістемесінің негізгі түсініктері мен бағыттары.Мектепте және ЖОО-да, оның ішінде шетелдік аудиторияда Әдебиетті оқытудың ерекшелігі; білім беруді цифрландыру шеңберінде жаңа білім беру үрдістерін қолдана отырып, аралас оқыту форматында конспектілерді модельдеу, сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық коммуникация: теория және практика
    Несиелер: 7

    Мақсаты-әртүрлі мәдениеттер мен елдердің өкілдерімен қазіргі заманғы вербалды және вербалды емес коммуникацияның ерекшеліктері мен қиындықтарын ескере отырып, мәдениетаралық коммуникация саласындағы жүйелі ұғымдарды, мәдениетаралық өзара іс-қимылдың табысты болуы үшін практикалық дағдыларды игеру. Мазмұны: мәдениетаралық коммуникация. Көп мәдениетті орта. Мәдени сезімталдық ұғымы, мәдениетаралық диалог жағдайында ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау шеберлігі. Қазіргі заманғы цифрлық этикет және орыс және шет тілдеріндегі іскерлік хат алмасу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттардың филологиялық санасын кәсібилендіру және оны ЖОО жағдайында инновациялық технологияларды қолдана отырып, филологиялық пәндерді (орыс тілі мен әдебиеті) оқытудың педагогикалық мазмұнына айналдыру. Мазмұны: магистранттардың лингвистикалық және әдебиеттанулық дайындығы.Мәтін лингвистикасының, стилистиканың, әдебиеттанудың қиылысында орналасқан конструктивті пәнаралық байланыстар. Филологиялық пәндерді ЖОО-да меңгеру жүйесіндегі интегративті оқытудың рөлі. Жоғары мектептегі филологиялық цикл сабақтарында қолданылатын тиімді, ұтымды және инновациялық технологиялар. Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижелілігінің қажетті шарты ретінде өзін-өзі тану және өзін-өзі тәрбиелеу негізінде оқу және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Поэзия, эпос, драма шығармаларын жүйелі зерттеудің теориялық, әдіснамалық және әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әдебиет туралы қазіргі ғылымның негізгі теориялық категориялары мен тұжырымдамалары туралы білімді интеграциялау. Мазмұны: мәтін атауын талдаудың функциясы, әдістері мен әдістері. Мәтіндегі хронотопты анықтау функциясы, әдістері мен әдістері. Белсенді орталықтан кері қозғалыстағы мәтінді талдаудың функциясы, әдістері мен әдістері. Мәтіннің идеясы мен стилін анықтау әдістері мен тәсілдері. Шығармалардағы көркем шығарманың мазмұны мен формасы жүйесінің көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркем мәтінді жүйелі талдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көркем шығармашылықты кешенді зерттеу әдістемесін қолдану дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: көркем шығармашылықты жан-жақты зерттеу әдістемесі. Шығармашылық процестің нәтижесі ретінде көркем шығарманы зерттеуге жүйелі және жан-жақты көзқарас. Өнер туындысы жүйе ретінде. Әдебиеттің үш түрінің көркем туындысының мазмұны мен формасының төрт деңгейлі жүйесі. Жұмыс атауының деңгейі. Көркем мәтіндегі қазіргі хронотоптың жоғарғы және төменгі шекараларының деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі лингвистикалық концепциялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: интегралдық сипаттағы қазіргі лингвистикалық бағыттар туралы білім жүйесін тереңдету және кеңейту, болашақ филология магистрлерінің жалпы ғылыми және кәсіби эрудициясын байыту. Мазмұны: қазіргі лингвистикадағы ғылыми парадигмалардың ауысуы зерттеу нысаны ретінде "Тіл және адам" дихотомиясымен сипатталады. Қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалардың лингвофилософиялық негіздері. Лингвомәдениеттану, когнитивті лингвистика, концептология, прагматика немесе сөйлеу актілерінің теориясы, дискурсология, компьютерлік және Корпустық лингвистика және т. б. олардың негізгі теориялық постулаттары мен зерттеу әдіснамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дискурс және интернет-байланыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: интернет-коммуникацияның тілдік және жанрлық ерекшелігін зерттеу, магистрант-филологтардың лингвистикалық эрудициясын кеңейту және байыту. Мазмұны: дискурс терминінің түсініксіздігі. Интернет байланысы туралы түсінік. Институционалдық дискурстың түрлері (саяси, спорттық, бұқаралық-ақпараттық, көркем, оқу), сондай-ақ интернет-коммуникациядағы бейресми қарым-қатынас (тұрмыстық диалогта, әлеуметтік желілерде). Виртуалды дискурс түсінігі. Әр түрлі дискурсивті тәжірибелердегі стратегиялар мен тактикалар, соның ішінде интернет-коммуникациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • БАҚ филологиялық қолдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: медиасферадағы филологияның рөлі, медианы филологиялық қамтамасыз ету аспектілері туралы білімді интеграциялау. Мазмұны: филологияның медиа сферадағы рөлі мен орны. БАҚ-ты филологиялық қамтамасыз ету үшін қажетті кәсіби құзыреттер. Қазіргі коммуникация, медиалингвистика теориясының негізгі ережелері. Ерекшеліктері, тілі мен стилі дискурс массмедиа. Медиа мәтіндерді құру, редакциялау және талдау, мерзімді баспасөз жанрларын зерттеу технологиялары. Медиа-жарияланымды талдау және құру дағдылары, сондай-ақ спичрайтинг дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл білімінің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: филолог-магистрлердің лингвистикалық ойлауын жетілдіруге мүмкіндік беретін лингвистиканың өзекті бағыттары туралы түсініктерді тереңдету. Мазмұны: қазіргі лингвистикалық ғылымның негізгі ғылыми тұжырымдамалары мен бағыттарының мәні. XX-XXI ғасырлар аралығындағы орыс тіл білімінің өзекті мәселелері. Теориялық және қолданбалы лингвистиканың негізгі ғылыми бағыттары, Негізгі антропо бағдарлы ғылыми бағыттардың пәні мен міндеттері. Зерттелетін лингвистикалық тәсілдер аспектісіндегі тілдік фактілер мен бірліктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Лингвистиканың, әдебиеттанудың және филологиялық білім берудің негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін олардың тарихи дамуы мен әлеуметтік-мәдени контекстінде философиялық және пәнаралық білімді түсіну және қолдану арқылы бағдарлау.

  • Код ON2

    Мәдениетаралық диалог жағдайында академиялық, ғылыми және кәсіби қызметте сәтті ауызша және жазбаша өзара іс-қимыл жасау үшін шет тілін пайдалану.

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет процесінде топтық жұмысты ұйымдастыру, оны басқару, басқарушылық қызметтің психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, тиімді сөйлеу қарым-қатынасының негіздерін және риторика заңдылықтарын білу.

  • Код ON4

    Инновациялық білім беру және цифрлық технологияларды тиімді қолдана отырып, орыс тілі мен әдебиетін, оның ішінде орыс тілін шет тілі ретінде зерттеу және оқыту кезінде университетте өзінің ғылыми-педагогикалық қызметін жобалау және жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Ғылыми жоба бойынша оның дамуының барлық кезеңдерінде жұмыс істеу, ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын көрсету (іздеу, талдау, жүйелеу және т.б.), сондай-ақ жаңа идеяларды болжау және генерациялау, филологиялық зерттеудің әдістемелік тәсілдерін қолдану және лингвистика мен әдебиеттанудың қазіргі ғылыми парадигмасының негіздері.

  • Код ON6

    Теориялық білімді және мәтінмен филологиялық жұмыстың кең ауқымды әдістері мен тәсілдерін меңгеру, соның ішінде медиатекстер, кәсіби қызмет міндеттеріне байланысты дұрыс талдау және түсіндіру (лингвистикалық сараптама, дискурсивті, интертекстуалды, герменевтикалық, жүйелік талдаулар).

  • Код ON7

    Кәсіби қызметтегі зерттеу, практикалық және басқарушылық міндеттерді шешуде ойлау мәдениеті мен сөйлеу техникасын көрсете отырып, коммуникативті стратегиялар мен тактикалардың, риторикалық және стилистикалық әдістердің кең спектрін қолдану.

  • Код ON8

    Тілді жүйелі сипаттау мен қызмет етуде, оның белсенді процестері мен даму трендтерінде,сөйлеу, мәдениетаралық және интернет-коммуникацияда заманауи әдістер мен тәсілдерді қолдана отырып және дәлелді тұжырымдарды ұсына отырып өз бетінше зерттеу дағдыларын меңгеру.

Top