Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 География в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты – педагогика, психология және география бойынша іргелі білім жүйесіне ие, білім саласында тиімді жұмыс жүргізе алатын, заманауи педагогикалық және ақпараттық технологияларды пайдалана білетін, білім беру үдерісінің нәтижелігін қамтамасыздандыра алатын; география саласында алдыңғы қатарлы білім мен ақпараттарды алып тарататын; география саласында білім беру үдерісін және іргелі ғылыми зерттеулер мен инновациялық тәсілдерді интеграциялау негізінде қоғамның интеллектуалды элитасын дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M015 География педагогтерін даярлау
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Геожүйелердің кұрылымдық ұйымдасуы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – геожүйелерді ұйымдастыру құрылымының табиғи және антропогендік заңдылықтары мен ерекшеліктерін түсіну қабілетін қалыптастыру. Пән қазіргі табиғи және антропогендік ландшафттардағы олардың құрылымдық және функционалдық6 динамикалық ерекшеліктерін және оның геожүйелердің кеңістіктік және уақыттық ұйымдастырылуын зерттеуге бағытталған ғылыми зерттеулердің негізгі критерийлерін зерделеу, қоршаған ортаға әсерді бағалау, тұрақты дамуға байланысты экологиялық-географиялық мәселелерді анықтау және шешу жолдарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Географиялық білім берудегі цифрлық технология
    Несиелер: 6

    Пәндердің мақсаты – географиялық білім беруде цифрлық технологияларды қолданудың кең мүмкіндіктері және білім беру саласында аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету әдістерін дамыту. Пән цифрлық технологияларды және оқытудың жаңа әдістері мен тәсілдерін қолдануға бағытталған Оқу курсы географиялық білім берудің цифрлық негіздерін құруды қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 6

    Мақсаты – ғылыми зерттеудің міндеттерін дұрыс қойып және мәселелерін шешу барысында әдістері мен құралдарын таңдау, ғылыми экспериментті жобалау және жүзеге асыру, зерттеу нәтижелерін логикалық түрде дұрыс талқылау және оны көрсете білу қабілетін қалыптастыру. Мынадай жұмыстар қарастылырылады: экперименталды және әдеби шолудағы зерттеулерді өткізу әдістемелігі, ғылыми әдебиетті іздеу және талдау, зерттеу тақырыбын таңдау, экспериментті жобалау, зерттеу нәтижелерін көрсете білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Курс болашақ оқытушының білім беру қызметін оқытудың кредиттік технологиясын қолдана отырып жобалауды,Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курс ғылым философиясы туралы түсініктерді, олардың рационалды-теориялық түсінудегі мәселелерін қамтитын ерекше типтегі білімдер жүйесі ретінде қалыптастыруға бағытталған. Ғылымның идеялық негізі, пайда болуы, қалыптасуы мәселелері қарастырылады. Ежелгі дүниедегі, Орта ғасырлардағы және Қайта өрлеу дәуіріндегі ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты табиғат пайдалану экономикасының негізгі әдіснамалық мәселелерін зерттеу қабілетін қалыптастыру. Курс табиғи ресурстарды экономикалық бағалау, табиғатты пайдалану саласында төлемдер мен салық жүйесін белгілеу мәселелерін шешуде түсініктің негізін құрайды. Пән ресурстарды бағалау мен табиғат пайдалануды жоспарлауда теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаһандық өзгерістер мен адамзат стратегиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – ғаламдық өзгерістердің және адамзаттың уақыт пен кеңістіктегі қасіреттерінің ең күрделі процестерін түсіну және анықтау қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы тұлғаның стратегиясын қалыптастыру процесінің негізін құрайды. Пән жаһандық өзгерістерді және адамзаттың қасіреттерін қалыптастыратын негізгі факторларды зерттеуге бағытталған;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларынделдеу және апробациялау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – оқу процесінің логикалық құрылымын, география мұғалімі мен оқушының әртүрлі оқыту моделдер үлгілеріндегі функцияларын көрсету. Курс географиялық білім беруде тұлғалық-бағдарлы, белсенділік, мәдени-құзіреттілік тәсілдерін жүзеге асырудың адекватты технологиялық әдістерін таңдауды зерттейді, географиялық білім берудің білім беру парадигмасы мен тұжырымдамалық мәселелері бойынша библиографиялық және нормативтік дереккөздерді талдайды, талдау әдістерін меңгереді. және географиялық білім берудің әртүрлі тәсілдерін (модельдерін) салыстыру;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Пән шетел тілінде білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес өзінің кәсіби қызметінде шетел тілінде қарым-қатынас жасау үшін тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, мәдениетаралық, ғылыми коммуникация контексінде кәсіби қарым-қатынас орнатуға, жаңа ақпараттық ресурстарды, технологияларды игеру негізінде ғылыми байланыстарды кеңейтуге және зерттеу қызметін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Республикасы халқының өмір сүру сапасының аумақтық саралануы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты магистранттарда халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын бағалау әдіснамасын зерделеуге, адам әлеуетін дамытудың негізгі көрсеткіштерін және олардың сипаттамаларын анықтауға, әлеуметтік міндеттерді оңтайлы шешу үшін тренд сызығы негізінде халықтың өмір сүру сапасының индикаторларын болжауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты – дамыту менеджмент психологиясының іргелі концепцияларын жүйелі түрде білу, кәсіби даму процесінде менеджмент саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау.Басқару психологиясының негізгі принциптері, басқару әрекетіндегі тұлға, тұлға мінез-құлқын басқару, құндылықтар бойынша басқару туралы заманауи идеялар, топтық құбылыстарды басқару психологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық-географиялық зерттеулердің технологиясы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты – физикалық географияны зерттеулердің технологиясы саласында жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындықты қалыптастыру.Пәнді оқу нәтижесінде магистрант:физикалық географияны зерттеулердің педагогикалық технологияларының тұжырымдамалық негіздерін жүйелеу.физикалық география зерттеулер технологиясын қолдану қағидаларын қалыптастыру;педагогикадағы физикалық географияның технологиялардың типологиясын және географияны оқыту әдістерін қалыптастыру, құрамдас бөліктердің, процестер мен құбылыстардың ерекшеліктерін анықтау технологияларын қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық білім берудің заманауи парадигмалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: кəсіби ойлаудың əдістемелік жəне шығармашылық бағыттылығын дамыту жəне географиялық білім парадигмалары саласында жүйелі білімдері мен дағдыларын пайдалануға дайындық.географиялық білім берудің заманауи әдістемелік негіздерін қалыптастыру, қызметтік және құзыреттілікке бағытталған модельдерде қолдану; география мұғалімінің әртүрлі оқыту модельдеріндегі функцияларын айқындау;географиялық білім беруде тұлғалық парадигмасына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географияны оқытудағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты: географиялық пәндерді оқытуда, инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану мен сабақтардың әртүрлі әдістемелік түрлерін талдау және дамыту қабілеттерін қалыптастыру. Пән оқытушының алдыңғы қатарлы және заманауи әдіс-тәсілдер мен құрал-жабдықтарды түсінудің теориялық-методологиялық негізін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Географиялық білім беру ортасын жобалау
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - кәсіби қызметте білім беру ортасын жобалауда жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындығын қалыптастыру.Пән нәтижесінде магистрант:географиялық білім беру ортасының типологиясының тәсілдерін қалыптастыру; географиялық білім беру ортасын моделдеу, сараптау және жобалау әдістерін меңгеру;заманауи ақпараттық технологияларды географиялық білім беру ортасының жобалау үдерісіне біріктір әртүрлі деңгейдегі заманауи географиялық білім ортасын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-экономикалық білім беруде компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты білім беру ортасын жобалауда жүйелі білімдер мен дағдыларды пайдалануға дайындығын қалыптастыру.Оқу нәтижесінде магистрант: әлеуметтік-экономикалық білім беруді ақпараттандыру үдерісін дамытудың заманауи бағыттары мен негізгі кезеңдерін қалыптастыру;географиялық ақпараттың көздерімен жұмыс жасаудың жеке әдістері: қашықтықтан зондтау деректері, экономикалық білім берудегі компьютерлік технологияның ағымдағы үрдістерін білу; әлеуметтік-экономикалық білім беру процесінде компьютерлік технологияларды қолдану принциптерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON5

    география ғылымының дамуының негізгі кезендерін біле отырып, кәсіби міндеттерді шешу үшін қазіргі заманауи географияның әдістемелік мәселелерін бағалап саралайды;

  • Код ON3

    білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қазіргі заманауи әдістер мен технологияларды пайдалана отырып талдайды;

  • Код ON2

    қазіргі табиғи ландшафтардың құрылымы мен жергілікті қалыптасу заңдылықтары және адам әрекеті әсерінен өзгеру ерекшеліктерін зерттеу мақсатында географиялық білімдерін пайдаланады;

  • Код ON6

    географиялық білім беру стандарттарының талаптарына қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін білім беруді ұйымдастырудың жаңа әдістері мен құралдарын қолданады;

  • Код ON7

    оқушылардың жеке ерекшеліктері мен танымдық қызығушылықтарын ескере отырып географиядан ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыстарды орындауды ұйымдастырады;

  • Код ON1

    жердегі болып жатқан заманауи географиялық үдерістердің кеністіктік таралу заңдылықтары туралы іргелі білімді көрсетеді;

  • Код ON8

    басқарылатын жүйенің дамуының жалпы және нақты заңдылықтарына сай келетін менеджментін инновациялық технологияларын қолдану арқылы басқару үдерісін ұйымдастырады және бағалайды;

  • Код ON10

    оқу үрдісін жоспарлауда оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін, олардың таңымдық қызығушылықтарын, қажеттіліктері мен жетістіктерін басшылыққа ала отырады;

  • Код ON12

    ҒАЖ технологияларды қолдана отырып кешенді географиялық зерттеулер негізінде нәтижелер мен қолданбалы ұсыныстар алады және халықаралық ғылыми жобаларды жүзеге асырады.

  • Код ON11

    әртүрлі білім беру және тәжірибелі-бағдарланған міндеттерді шешу үшін түрлі географиялық ақпарат көздерін (картографиялық, статистикалық, мәтіндік, бейне-және фотографиялық бейнелер, компьютерлік деректер қорын) қолданады;

  • Код ON4

    ғылым мен білім беру саласындағы белгілі бір ғылыми-зерттеу мәселелерді шешуде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолданады;

  • Код ON9

    ғылыми-зерттеу мәселелерді шешу үшін заманауи ақпараттық коммуникациялық технологиялар мен бұқаралық ақпарат құралдарын қолданады;

Top