Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Қазақ, орыс тілдері мен әдебиеті в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Пән фонетикалық және лексикалық жүйелер және олардың тілдің басқа деңгейлерімен байланысы туралы түсінік қалыптастырады; қазақ тілі фонемаларының құрамы мен сапасын зерттейді; қазіргі қазақ тілінің фонетикасы, фонологиясы, лексикасы мен фразеологиясы туралы түсініктерді ашады; Қазіргі лексикография деректерін пайдалануды ескере отырып, бұл бірліктерді зерттейді; Қазіргі қазақ тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесінің даму тенденциялары мен болашағын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Филологияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Бұл пән тіл білімі мен әдебиеттану дамуының негізгі кезеңдерінің пайда болуы мен қызмет ету тарихын қарастырады; тіл білімі мен әдебиеттану туралы идеяны тілдік және әдеби пәндердің жиынтығы ретінде қалыптастырады; қазіргі филологияның негізгі объектілерімен таныстырады; Бұл базалық пән, филологтың негізгі концептуалды аппаратын қалыптастыруға және тіл мен әдебиет ғылымының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін қарастырады, артикуляциялық, жүйелік-құрылымдық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан тілдің фонетикалық бірліктерін сипаттайды, фонетикалық теорияның негізгі бағыттарымен таныстырады, интонация түсінігі мен ерекшеліктерін зерттейді, ауызша, ішкі және жазбаша сөйлеу арасындағы тығыз байланысты ашады, филолог студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу мәдениетін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 6

    Бұл пән халықтың фольклорлық мұраларды терең, жан-жақты таныстыруды мақсат етеді, фольклор мен халық ауыз әдебиеті атауларының мағыналық айырым жігі, фольклордың салалары, жанрлық түрлері, ерекшелігі, салыстырмалы-салғастырмалы негізі, бастау арналары зертеледі. Фольклорды жаңаша бағытта зерттей отырып, фольклористиканың тарихын, теориясын жаңаша көзқарас тұрғысынан қарастырады. Фольклордысинкертті сала ретінде танып, эстетикалық, тәрбиелік, утилитарлыққызметтерін айқындап, әдебиеттану саласының жаңа бағыты ретінде қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған, баланың түзеу - педагогикалық және әлеуметтік қажеттіліктерін арнайы қолдау, қоршаған ортаның балаларды жас ерекшеліктеріне және білімдік қажеттіліктеріне бейімделуіне жағдай қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 6

    Пән фонетикалық және лексикалық жүйелер және олардың тілдің басқа деңгейлерімен байланысы туралы түсінік қалыптастырады; қазақ тілі фонемаларының құрамы мен сапасын зерттейді; қазіргі қазақ тілінің фонетикасы, фонологиясы, лексикасы мен фразеологиясы туралы түсініктерді ашады; Қазіргі лексикография деректерін пайдалануды ескере отырып, бұл бірліктерді зерттейді; Қазіргі қазақ тілінің фонетикалық және лексикалық жүйесінің даму тенденциялары мен болашағын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі дәуір және ХІХ ғасырлардағы қазақ әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пән қазақ әдебиетінің ежелгі және орта ғасырлардағы тарихы қарастырады, заманымыздан бұрынғы сақ, ғұн, түркі әдебиеті мұралары, тұлғалары зерттеліп, ескі ескерткіштерге мәтіндік негізде жұмыстар жүргізеді. Аталған дәуірдің бағыттары, бөлімдері негізінде ғылыми-филологиялық талдаулар жасалып, көне түркілік көркем сөзбен өрнектелген ой-жүйені, олардың тағылымдық қасиетін ұғынады. Пәнді игеру барысында студенттер әдебиетіміздің көне қатпары – сақ-ғұн-түркі дәуіріндегі үлгілерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ежелгі дәуірден ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиеті тарихы
    Несиелер: 6

    Бұл пән ежелгі орыс әдебиетінің тарихын 18 ғасырға дейінгі дамуының бастапқы кезеңі ретінде қалыптастырады; осы кезеңдегі әдебиеттердегі әдеби бағыттар мен ағымдардың жұмыс істеу ерекшеліктерімен таныстырады; орыс әдебиетінің басқа кезеңдерімен байланысын көрсетеді; зерттелген дәуірлердің, әдеби бағыттардың көркем туындыларын талдау, салыстыру дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Қазақ тіліндегі сөздердің тіркесімділігін, сөздердің байланысу тәсілдері менформаларын, синтаксистік қатынасын, жай сөйлем түрлерін меңгереді. Қазақ тілінің синтаксистік бірліктерін, қазақ тілінің әдеби синтаксистік нормаларын оқып үйренуде кәсіби білім, білік және дағдыға ие болады; Қазақ тілінің синтаксистік бірліктерін оқып үйренудің қазіргі ғылыми принциптерін біледі. Мәтінмен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Қазіргі қазақ тілінің құрмалас сөйлем жүйесі жөнінде теориялық білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерін қарастырады; Оқыту технологияларымен, сабақтың формалары мен түрлерімен, оқыту әдістерімен таныстырады. Қазақ тілі мен әдебиетін оқуға қызығушылықты оятатын заманауи білім беру технологияларын саналы түрде таңдауды жүзеге асыруғ адайындайды; қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың тұжырымдамалық-әдістемелік тәсілдеріне тұтас көзқарас қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Орыс тілі синтаксисінің теориялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пән синтаксистік теорияның негіздерін қарастырады; Синтаксистің концептуалды-терминологиялық аппаратын зерттеу. Синтаксистік мәселелерді игеру саласындағы маңызды жетістіктердің теориялық негіздерінің мәнін ашады; сөз тіркестерінің, жай және күрделі сөйлемдер туралы ақпаратты қамтиды; тілдік бірліктерді синтаксистік талдаудың практикалық дағдыларын игеруге ықпал етеді; Ол тіл фактілерін олардың даму тенденцияларын ескере отырып, өз бетінше түсінуді қалыптастыруға, сонымен қатар синтаксистік деңгейдегі тілдік бірліктерді талдаудың практикалық дағдыларын меңгеруге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйесінің жүйесінің маңызды ерекшеліктерін, қазіргі кезеңдегі осы жүйелердің даму үрдістері тұрғысында қарастырады; Орыс тілінің сөзжасамдық және морфологиялық жүйелерінің құрылымы туралы, осы жүйелерде әрекет ететін белсенді үрдістер туралы түсінік береді, ғылыми интерпретацияны оқытудың ең тұрақты және тексерілген тәжірибесінде қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиялық жүйелерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді, білімалушылардың тұлғалық қабілеттері мен қасиеттерін дамытуға мүмкіндік алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Орыс тілінің қазіргі синтаксистік теориясының пікірталас мәселелерін қарастырады, синтаксисті зерттеудің пәні мен нысандарын сипаттауда дәстүрлі және қазіргі заманғы синтаксистік тұжырымдамалардың жан-жақты қамтылуын ұсынады; тіл мен сөйлеудің синтаксистік бірліктері; синтаксистік үйлесімділік пен синтаксистік әдіснаманың проблемасын ашады; сөз бен сөз тіркестерінің, қарапайым және күрделі сөйлемдердің, мәтіннің синтаксисі туралы ғылыми мәліметтерді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ тілі синтаксисінің теориялық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән синтаксистің ұғымдық-терминологиялық аппаратын ғылыми пән ретінде қарастырады; қазақ тілі синтаксисінің түйінді мәселелерімен таныстырады; сөздердің синтаксистік қатынасын, құрылымын, байланысу тәсілдері мен түрлерін ажыратуға көмектеседі; қазіргі қазақ тілінің синтаксистік деңгейіндегі тіл және сөйлеу бірліктерінің құрамымен таныстырады, олардың дифференциалдық ерекшеліктерін және олардың арасындағы жүйелік байланыстарды ашады; қазіргі қазақ тілі синтаксисін зерттеудің маңызды жақтарын ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сөзжасам мәселелері және орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиясының өзекті мәселелерін қарастырады. Сөз таптарының жіктелуін сипаттайды. Туынды сөздердің құрылымдық-семантикалық қасиеттерінің ерекшеліктерін және сөйлеу бөліктері ретінде сөз негіздерін ашып көрсетеді. Морфемалық, сөзжасамдық, семантикалық және морфологиялық құрылымдары аспектісінде талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХХ-ХХІ ғ. басындағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ХХ-ХХІ ғ. басы аралығындағы әдеби процестің заңдылықтары мен дамуы туралы түсінік қалыптастыру; тарихи-мәдени процесс контекстінде жаңа типтегі көркем шығарманы талдау дағдыларын, қазіргі дәуірдің жаңа әдебиеттерін талдау және түсіндіру үшін терминдер мен ұғымдардың тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыру; зерттелетін кезеңдегі орыс әдебиетіндегі негізгі идеологиялық және эстетикалық бағыттарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ХХ-ХХІ ғ. басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста студенттер ХХ - ХХІ ғасырдың басындағы әдеби мұра,басты өкілдерінің шығармашылық ғұмырбаянымен танысады. Діни-ағартушылық, ағартушы-демократтық, азатшылдық ағым, ҰОС және соғыстан кейінгі жылдардағы қазақ әдебиет, 60-80 жылдардағы, тәуелсіздік жылдардағы қазақ әдебиеті бағыттары, басты өкілдері қарастырылады. Студенттер ғасыр басындағы қоғамдық-әлеуметтік басты мәселелердің көркем шығармаларда көрініс табу заңдылығын тануды үйренеді, тарихи шындықтың көркем шындыққа айналу процесімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Бұл пән оқытудың инновациялық әдістерінің міндеттерін қарастырады. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің теориялық және практикалық негіздерін сипаттайды. Белсенді және интерактивті оқыту мазмұнын зерделейді. Оқытудың әртүрлі интерактивті әдістерінің мәнін ашады. Оқу процесінде интерактивті оқыту әдістерін тиімді пайдалану туралы ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ тілі мен әдебиетін окытудың инновациялық технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ тілін оқытудың инновациялық технологиялары туралы ақпарат беріледі, инновациялық технологияларға ғылыми, теориялық және практикалық көзқарастарын қалыптастырады. Педагогикалық технологияларды оқыту әдістерінен талдап үйретеді, интерактивті модульдік оқыту технологиясының құрылымы мен құрылымының негізгі принциптерін игертеді. Ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді өз бетінше іріктеу және талдау дағдыларын жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    қазіргі орыс әдебиетінің белгілі бір кезеңі ретінде даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру, реализм эстетикасының, басқа бағыттар мен ағымдардың, жеке көркем жүйелердің жаңартылуымен белгіленген.әр түрлі эстетикалық бағдарлар өкілдерінің мазмұндық және формальды-текстологиялық факторларының алуан түрлілігін ашу; осы кезеңдегі орыс әдебиетінің әртүрлі ағымдарының идеялық-философиялық негіздерін, философиялық және эстетикалық тұжырымдамалардың сипатын қарастыру; 80-жылдардың ортасынан қазіргі кезеңге дейінгі әдеби-қоғамдық өмірдің күрделілігі мен өзіндік ерекшелігін ашу; ғасырлар тоғысындағы шығармашылықтың инновациялық сипатын, классикалық мұра рецептерінің мәселелерін түсіндіру; орыс шетел жазушыларының бірқатар аттарын ұсына отырып, әдеби дамудың ұлттық бірлігін көрсету; қазіргі прозаның және поэзияның шығармаларындағы көркемдік тәсілдер мен құралдардың көптүрлілігін, байлығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша оқыту
    Несиелер: 4

    Пән орыс тілі мен әдебиетін оқытудың қазіргі технологиясы, әдіс-тәсілдер, жаңа сабақ үлгілерін қарастырады. Жаңартылған тиімді әдістері бойынша білім беруді көздейді; қазақ тілі мен әдебиеті бойынша игерген білімдерін бақылау және бағалау негіздерін игертеді, оқу дағдыларын қалыптастырады., Бірлесіп әрекет ету, түрлі жабдықтар мен құралдарды пайдалану арқылы жаңартылған білім бағдарламаларын қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқытудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән жаңартылған білім беру мазмұны аясында орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің пәнін, мазмұнын және құрылымын қарастырады. Қазіргі орта мектепте орыс тілі мен әдебиетін оқытудың негізгі әдістерін, тәсілдерін, құралдарын сипаттайды. Ұзақ мерзімді, орта мерзімді жоспарлардың ерекшеліктерін ашып, қысқа мерзімді сабақ жоспарын құрастыру, іріктеу барысы, сабаққа дидактикалық материалды өңдеу, әдістеме, оқыту әдістемесі мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    «Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі» пәні орыс тілінің оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымын қарастырады.Мектептегі орыс тілі мен әдебиеті курсының мазмұны мен құрылымын сипаттайды. Орта мектептердегі орыс тілі мен әдебиетін оқытуда қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді меңгертеді. Күнтізбелік-тақырыптық және сабақ жоспарларының, сабақтың конспектілік жоспарларының құрылу ерекшеліктерін, сабаққа қажетті дидактикалық материалдарды, оқытудың әдіс-тәсілдерін қалай іріктеу керектігін айқындап береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ тілі мен әдебиетін ЖББ бойынша оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қазақ тілі мен әдебиетін оқытудың қазіргі технологиясы, әдіс-тәсілдер, жаңа сабақ үлгілерін қарастырады. Жаңартылған тиімді әдістері бойынша білім беруді көздейді; қазақ тілі мен әдебиеті бойынша игерген білімдерін бақылау және бағалау негіздерін игертеді, оқу дағдыларын қалыптастырады., Бірлесіп әрекет ету, түрлі жабдықтар мен құралдарды пайдалану арқылы жаңартылған білім бағдарламаларын қолдану дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазіргі қазақ әдебиеті пәнін оқуда студенттер тәуелсіздік алған жылдардағы ұлттық әдебиеттегі көркемдік қуаты ерен, парасат-пайымдау толғамы терең ерекше шығармалардың генезисі, стилистикасы,поэтикасы, сөз өнерпазының көркемдік-философиялық дүниетанымы, жанрлық, тақырыптық, тілдік-стильдік, тағылымдық-танымдық ерекшеліктері, адам-табиғат-көркем туынды қарым-қатынастарын игереді. Қаламгерлердің көркемдік ізденістері, әдеби туындылардың танымдық және тағылымдық мәні, орны, маңызы, ұлттық сипаты туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ-орыс тілдерінің салғастырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ және орыс тілдерінің грамматикалық ерекшеліктері мен ұқсастықтары, олардың даму тарихы, жалпы проблемалары, дыбыс жүйесі, лексика, ауызша құрамы мен фразеологизмі туралы білім алған студенттер енді осы тілдік бірліктерді жазу, сөйлеу процесінде пайда болатын құбылыстармен танысады. Қазақ және орыс тілдерінің грамматикасы мен ұқсастықтарын, олардың даму тарихын, жалпы мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақстандағы салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 6

    Пәнде әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу немесе әдебиеттану компаративистикасы қазіргі филологияның маңызды саласы ретінде қарастырылады. Бұл сала ХІХ ғасырда қалыптасып, А.Н.Веселовский, Ф.И.Буслаев, В.М.Жирмунский, М.П.Алексеев, П. ван Тигем, Р.Уэллек және т.б. көптеген көрнекті ғалымдардың еңбектеріне негіз болды. Әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу әлемдегі қазіргі интеграциялық үрдістерге, әсіресе ғылым мен мәдениеттегі айқын өзгерістерге жауап береді. Көпұлтты Қазақстан жағдайында, әсіресе халықаралық рухани байланыстардың қарқынды дамуы мен әлемдік әлеуметтік-білімдік қоғамдастықтың интеграциясы кезеңінде бұл пәннің қажеттілігі айқын байқалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдеби жанр теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнде әдебиет теориясының даму тарихы, кезеңдері, басты ұғымдары, терминдері, катеогриялары қарастырылады. Әдебиет теориясының ғылым саласы ретінде дамып, қалыптасу арналары, ұлттық әдебиеттанудың қалыптасу жолындағы әлемдік әдебиеттану проблематикасы сөз болады. Көркем шығарма,, мәтін, оның поэтикасы мәселелерін зерделеуде теориялық білік-дағдыны меңгереді, көркем әдебиет туындыларын оқуда сыни көзқарас қалыптастыруға үйрету басты мақсат етіледі. Сондай-ақ түрлі әдеби жанрлардың ара-жігін ажыра білуге үйренеді, көркем шығарма табиғатын талдауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің көркем әдебиеттің ерекшеліктері туралы білімдерін жүйелейді; әдеби шығармашылықтың, әдеби процестің генезисін қоғамдық-тарихи процестің ерекше бөлігі ретінде, оның динамикасын, әртүрлі әдіснамалық мектептер мен бағыттардың жетістіктерін қарастырады; «көркем әдіс», «жанр», «стиль», «әдіс» ұғымдарының пайда болуымен және эволюциясымен байланысты проблемалық мәселелерді зерттейді; әдебиеттану ғылымының тарихын тереңірек түсінуді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма жазбаларының теориясы
    Несиелер: 3

    Аударма теориясы мен практикасының заманауи мәселелерін қарастырады; аударма әдістері мен тәсілдерін қолданудың мәні мен ерекшеліктерін зерттейді; мәтіндік және аудио-визуалды материалдарды аудару процесінде әдістерді қолданудың қолданбалы аспектілерін ұсынады; оқытылатын тіл құрылымының әртүрлі деңгейдегі материалын меңгеруде оқу қиындықтарын сипаттайды, тілдердің байланысы туралы, тұрақты фонетикалық сәйкестіктер әдістері мен оны құру дәрежесі жөнінде мәлімет береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Аударма теориясының негіздері
    Несиелер: 3

    Аударма теориясы мен практикасының заманауи мәселелерін қарастырады; аударма әдістері мен тәсілдерін қолданудың мәні мен ерекшеліктерін зерттейді; мәтіндік және аудио-визуалды материалдарды аудару процесінде әдістерді қолданудың қолданбалы аспектілерін ұсынады; оқытылатын тіл құрылымының әртүрлі деңгейдегі материалын меңгеруде оқу қиындықтарын сипаттайды, тілдердің байланысы туралы, тұрақты фонетикалық сәйкестіктер әдістері мен оны құру дәрежесі жөнінде мәлімет береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ-орыс тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    «Салыстырмалы грамматика» курсының мазмұны – орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын жүйелі салыстырмалы сипаттау; салыстырылатын тіл жүйелерінің, тілдердің құрылымы мен қызмет етуінің барлық деңгейлеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; аударма теориясының негізі ретінде мағыналық лингвистикалық бірліктердің қолданылуын зерттеу; аудару кезінде салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 6

    Пәнде әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу немесе әдебиеттану компаративистикасы қазіргі филологияның маңызды саласы ретінде қарастырылады. Бұл сала ХІХ ғасырда қалыптасып, А.Н.Веселовский, Ф.И.Буслаев, В.М.Жирмунский, М.П.Алексеев, П. ван Тигем, Р.Уэллек және т.б. көптеген көрнекті ғалымдардың еңбектеріне негіз болды. Әдебиеттерді салыстырмалы зерттеу әлемдегі қазіргі интеграциялық үрдістерге, әсіресе ғылым мен мәдениеттегі айқын өзгерістерге жауап береді. Көпұлтты Қазақстан жағдайында, әсіресе халықаралық рухани байланыстардың қарқынды дамуы мен әлемдік әлеуметтік-білімдік қоғамдастықтың интеграциясы кезеңінде бұл пәннің қажеттілігі айқын байқалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тіл тарихы және жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Басқа лингвистикалық пәндер арасындағы типологияның қазіргі жағдайын, оның зерттеу әдістерімен қоса қарастырады, зерттелетін тіл құрылымының әртүрлі деңгейлеріндегі материалды игерудің қиындықтарын сипаттайды, тұрақты фонетикалық сәйкестіктердегі тілдердің байланысы, оның орнығу әдістері мен дәрежесі туралы мәліметтер береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тiл саясаты және билингвизм
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік лингвистиканың негізгі бөлімдерімен, оның негізгі категорияларымен және ұғымдарымен таныстырады. Курста тіл саясаты, тіл және оның әлеуметтік жағдайы, тіл және этнос, тіл және этнолингвистикалық ахуал, тіл және білім, қостілділік пен диглоссияның тіл қауымдастығындағы орны туралы сұрақтар қарастырылады. Қазақ қоғамындағы тіл саясаты мен көптілділіктің заманауи мәселелері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі білім беру кеңістігіндегі билингвизм
    Несиелер: 5

    Пән билингвизм мәнін түсінуді, оның пайда болуын, қазіргі білім беру кеңістігінде қостілді тұлғаның дамуын және қызмет етуін қарастырады. Оның типологиялық сипаттамасымен, қостілділіктегі (қазақ, орыс) өзара әрекеттесу үдерістерімен таныстырады. Билингвизмнің қалыптасуы мен қызмет етуінде ана тілінің рөлі мен орнын ашып көрсетеді. Билингвизмнің қалыптасуында тілдік, мәдени, психологиялық және әлеуметтік механизмдерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ, орыс тілдері мен әдебиетін оқытудағы ІТ және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің IT және цифрлық ресурстар саласындағы практикалық дайындығын қарастырады. Ақпараттық (цифрлық) және коммуникациялық білім беру ресурстарын зерделеу негізінде болашақ педагог тұлғасының кәсіби бағыттылығын сипаттайды. Жаңа цифрлық технологиялар мен әдістемелік модельдердің мәнін ашады. Білім беру мазмұнын жаңартудың нақты жағдайларын ескере отырып, алынған білімді оқыту процесін ұйымдастыруда қолдануына бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    «Жалпы тіл білімі» курсы типология саласындағы негізгі бағыттармен, қазақстандық және әлемдік лингвистика тарихында қалыптасқан басты ұғымдармен, терминдік жүйемен таныстырады. Типологиялық лингвистиканың салыстырмалы аспектісіне көп көңіл бөлінеді. Бұл пән тіл жүйесінің әр түрлі деңгейлеріндегі материалдарда типологиялық талдау, тілдің құрылымы, құрылым элементтерінің бip-бipiмен байланысы, ара қатынасы туралы дағдыларын,педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON5

    Оқыту мен тәрбиелеуде көптілді тәсілді жүзеге асырады; көптілді және көпмәдениетті әлемнің серпінді дамып жатқан жағдайларына лайықты әрекет ете алады; Қазақстандағы тілдік жағдайды сипаттайды; қостілділіктің типологиялық сипаттамасын игереді; тіл құрылысының міндеттерін анықтайды. Білім алушылар азаматтық бірегейлік пен лингвистикалық толеранттылықты қалыптастыруға ықпал ететін бірнеше тілді үйренуге ұмтылады; қарама-қарсы және салғастырмалы көзқарас тұрғысынан тілдік фактілерді жіктейді.

  • Код ON9

    Халық ауыз әдебиеті шығармаларының поэтикасын және әлем әдебиетінің барлық кезеңдерін біледі, олардың идеялық мазмұнының, жанры мен стилінің, сюжеті мен композициясының ерекшеліктерін ашады. Игерілген білімдерін фольклор мен әдебиеттің көркемдік ерекшелігін анықтауда қолданады; мектепте әдебиетті оқыту тәжірибесінде ұлттық көркем мәтінді түсініп қабылдауын, әдебиеттану және тарихи-әдеби пәндердің теориялық мәселелері бойыншабілімін көрсетеді жәнекәсіби қызметте практикалық нәтижелерді енгізеді.

  • Код ON11

    Білім берудің кейінгі деңгейлерінде оқытудың ерекшеліктерін ескере отырып, оқу үдерісін өз бетінше жобалай алады; тез тауып, ғылыми-техникалық, жаратылыстану және жалпы ғылыми ақпаратты проблемалық мәселелерге сәйкес талдайды; мәтінді сауатты өңдейді; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді. Филолог ретінде біліктілігі мен кәсіби шеберлігін арттыруға дайын; салауатты өмір салтына көңіл бөледі; маңызды әлеуметтік мәселелерді тануда инновациялық тәсілдерді бағалайды және қолданады.

  • Код ON6

    Теориялық және қолданбалы тіл білімі саласының ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметінде базалық білімді тиімді пайдалана алады; латын әліпбиіне негізделген жазудың заңдылықтарын ажыратады; тіл жүйесінің қызмет ету ерекшеліктері жөнінде білімін және кәсіби қарым-қатынаста ауызша және жазбаша кәсіби бағытталған негізгі грамматикалық құрылымдарды қолданады;

  • Код ON8

    Көне дәуірден бүгінгі күнге дейінгі әдеби мәтіндерге негізделген әлеуметтік мәдени контексте қазақ және орыс әдебиеті тарихының негізгі кезеңдері жөнінде білімдерін, қазіргі әдебиет теориясының негізгі бағыттары мен мәселелері бойынша білімдерін, әдеби процестің жалпы даму заңдылықтары туралы білімдерін көрсетеді, сондай-ақ жекелеген әдеби ағымдардың ерекше белгілері мен бағыттары бойынша талдаудың әртүрлі әдістерін қолдану арқылы түрлі жанрдағы көркем мәтіндерді талдау дағдыларын жетілдіреді; әдебиет теориясының күрделі құрылымдық негізді талдау жасауға қабілетті; әдеби шығарманың құрылымы мен оны ұйымдастыру деңгейлерін біледі.

  • Код ON10

    Өз пәнін оқытудың алға қойған мақсаттарына сәйкес инклюзивті білім беруді ескере отырып, оқушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған озық инновациялық технологияларды қолдану арқылы оқу іс-әрекетін өз бетінше жоспарлай алады; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды біледі; бағдарламалық құралдардың көмегімен мәліметтер қорын құра алады және интернет ресурстарын пайдалана алу білім базасын біледі.

  • Код ON4

    Арнайы саладағы интеграциялық және теориялық тұжырымдамаларда мектеп дидактикасының классикалық ережелерін біледі; оқу процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асырады; педагогика, психология, оқыту әдістемесінің негізгі білім базасын есепке ала отырып тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларын бағалайды; оқу пәндері мазмұнының нақты мәселелерін зерделеу кезінде білім алушылардың оқу әрекетін тиімді бағалауға мүмкіндік беретін критериалды бағалаудың негізгі технологияларының мазмұнын анықтайды және әдістемелік тәсілдерді сипаттайды;оқу процесінде пайдалану мақсатында заманауи ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдайды; жаңартылған білім беру жүйесі мазмұнында білім алушылардың әртүрлі мүмкіндіктерін ескере отырып іргелі педагогикалық білім мен дағдыларды қолданады.

  • Код ON7

    Әртүрлі ғылыми-танымдық мәтіндерді, диалогтар мен монологтарды, кәсіптік білім беру тақырыптарына жақын дәріс мәтіндері мен оқулық құруға қажетті дағдыларды пайдаланады; ғылыми нәтижелерге қол жеткізу үшін теориялық және практикалық әдістерді қолданады. Қазақ және орыс тілдерінің стилін одан әрі табысты меңгеруді қамтамасыз ететін сөздік құрам мен грамматикалық құрылым бойынша теориялық білімдерін көрсетеді. Біртұтас нормативті-сипаттаушы жүйе ретінде әртүрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді (лексика, фразеологиялық, синтаксистік) қарастырады, сонымен қатар кқпшілік алдында сөйлеу тәжірибесінде тілдік құралдардың қызметін бағалауды біледі.

  • Код ON3

    Өз жұмысында әдістеме ғылымының жаңа жетістіктерін қолданады; филология пәндерін оқытуда озық педагогикалық тәжірибесін пайдаланады; оқу процесін ұйымдастырады; білім беру мен оқытудың заманауи тенденциялары бойынша алған білімдерін қорытындылайды; қазақ, орыс тілдері мен әдебиетін оқыту әдістемесін жетілдіру мақсатында өзіндік оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алады.

  • Код ON12

    Ғылыми зерттеу әдістерін біледі және қолданады; жұмыстарды ғылыми негізде жоспарлайды, ақпаратты талдау және жүйелеу қабілеті бар; гуманитарлық бағытта ғылыми зерттеулерде сапалық және сандық әдістерді қолданады; филология ғылымдары саласында ғылыми материалдарды дайындайды, нәтижелерді өңдейді; филологиялық білімінің белгілі бір саласында бар әдістер негізінде ғылыми зерттеулер жүргізе алады. Экономика және құқық, экология, сыбайлас жемқорлық негіздері, көшбасшылық, білім беру ісінде басқарушылық менеджмент салаларының мақсаты мен міндеттерін іске асыру үшін кәсіби қызметін жоспарлау ұстанымдары бойынша терең білімін қолданады, сонымен қатар эксперименттік мәліметтер мен алынған нәтижелерді талдайды.

  • Код ON2

    Ұжымда жұмыс жасай алады, өз көзқарасын нақты дәлелдей алады, жаңа шешімдер ұсына алады, жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтардың біртұтас жүйесіне қоса біледі; білім алушыларды әлеуметтік құндылықтар жүйесіне тарта алады; өзін-өзі дамытуға және рухани жетілдіруге, шығармашылық қырынан көрсете білуге қабілетті; кәсіби көшбасшының негіздерін меңгереді; кәсіби қоғамдастықпен және білім берудің барлық тараптарымен өзара әрекеттеседі; тәуелсіз Қазақстанның ұлттық құндылықтары мен білім беру мазмұнын кіріктіру принциптерін біледі.

  • Код ON1

    Өз саласы бойынша жетілдірілген білім элементтерін жете түсінеді және көрсетеді; білімі мен ғылыми-теориялық ақпаратты кәсіби деңгейде қолданады; тіл білімі мен әдебиеттану теориясының негізгі мәселелерін тұжырымдайды; қазіргі филология ғылымының жетістіктерін жинақтайды.Кәсіби қызмет бағыттарын анықтауда ғылыми пайымдауларды қалыптастыру үшін заманауи ақпараттық технологиялар арқылы ақпаратты жинақтау және пайдалану дағдыларын біледі.

Top