Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04224 Сот сараптамасы в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Сот сараптамасы» білім беру бағдарламасының мақсаты - ҚР Сот-сараптама қызметін жүзеге асыру үшін жоғары білікті мамандарды даярлау болып табылады. Білім беру бағдарламасы Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2017 жылғы 27 наурыздағы № 306 бұйрығында көзделген сараптамалық мамандандыру бойынша біліктілік талаптарына сәйкес білім алушының когнитивті, функционалдық, жүйелік және әлеуметтік-коммуникативтік құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Қызметтің бұл түрі уәкілетті субъектілердің (анықтаушының, тергеушінің, прокурордың, тергеу судьясының, судьяның, адвокаттың) тапсырмасы бойынша сот-сараптамалық зерттеулерді орындауды талап етеді; сараптама практикасына жаңа ғылыми негізделген әдістемелерді әзірлеу және енгізу, ғылым мен техниканың қазіргі заманғы жетістіктерін интеграциялау жолымен сараптамалардың теориялық және әдістемелік ережелерін жетілдіру үшін іздестірулер жүргізу.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M079 Сот сараптамасы
  • Дайындық бағыты 7M042 Құқық
  • ҚР қылмыстық құқықтың өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қылмыстық құқық бұзушылықты дұрыс саралау, қылмыстық заңнама нормаларын қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән оқытады: - қылмыстық құқық ғылымының негізгі принциптері, санаттары мен ережелері; - қылмыс туралы ілім; жаза туралы ілім; - жаза жүйесі және оны жетілдіру мәселелері; - Жауапкершіліктен және жазадан босату мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Қылмыстық іс жүргізу құқығының өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ҚР сот төрелігін жүзеге асыру туралы теориялық білім қалыптастыру. Зерделенетін мәселелер: ҚР-дағы сот ісін жүргізу жүйесі, процестік қызметтің түрлері, қылмыстық процестің міндеттері мен функциялары, қылмыстық процестің қайнар көздері, қағидаттары, қатысушылар, олардың мәртебесі, сот ісін жүргізу кезеңдері, процестік, тергеу әрекеттерінің ұғымдары және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҚР Заңнамасы бойынша құқық бұзушылықтың ұғымы және заңды жауапкершілік шаралары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ҚР Заңнамасы бойынша құқық бұзушылық ұғымы, оның түрлері туралы түсінік беру Құқық бұзушылық ұғымы, түрлері: азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, олардың айрықша белгілері, құқық бұзушылық құрамы – субъект, объект, құқық бұзушылықтың субъективті, объективті жағы, заңдық жауапкершілік түрлері, тарту үшін негіздер және т.б. зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 6

    Оқытылатын болады: ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу және халықаралық ғылыми басылымдарда зерттеу нәтижелерін жариялау үшін қолданылатын іскерлік және ғылыми салаларда ауызша, жазбаша және электронды коммуникациялар әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс аясында пән, басқару психологиясының негізгі принциптері, басқарушылық өзара әрекеттесудегі тұлға, жеке тұлғаның мінез-құлқын басқару, топтық құбылыстар мен процестерді басқару психологиясы, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері, жеке Басқару стилі, басқарушылық қызметтегі әсер ету психологиясы, жанжал жағдайларын басқару ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – жоғары сапалы және бәсекеге қабілетті ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми зерттеу процесінің теориялық және әдіснамалық негізін, олардың мақсаттарын, міндеттерін, жүзеге асыру кезеңдерін, сондай-ақ нәтижелерді қолдану салаларын қалыптастырады. Мыналар қарастырылады: ғылыми әдіс негіздері, әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесі, ғылыми жарияланымдар мен жобаларды дайындау және қарау ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сот-сараптама қызметін құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот сараптамасы ұғымы, оның сот төрелігін жүзеге асырудағы маңызы, қызметтің осы саласын құқықтық реттеу туралы теориялық білім қалыптастыру. Зерделенетін мәселелер: ҚР-дағы сот-сараптама қызметінің ұғымы, ҚР ӘМ-нің ССҚ-тін жүзеге асырудағы қағидалары, өкілеттіктері, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің маңыздылығы, сараптаманы ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қамтамасыз ету және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты - жоғары оқу орындарының дидактикасы, тәрбие мен білім беруді басқару теориялары, педагогикалық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау білімдері негізінде университетте педагогикалық іс-әрекеттің қабілетін қалыптастыру. Болашақ оқытушының білім беру қызметін ОКТ қолдана отырып жобалауды, Болон процесін жүзеге асыруды,дәріскерлік,кураторлық шеберлікті оқыту/тәрбиелеу және бағалау стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып (TLA-стратегиялар) игеруді қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР Сот-сараптама қызметі туралы заңнамасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-сараптама қызметі саласындағы ҚР заңнамасы туралы теориялық білімді қалыптастыру. Нормативтік-құқықтық актілер жүйесі: Сот-сараптама қызметі туралы заң, ҚР ҚПК, ҚР ӘРПК тиісті тараулары, нормативтік-құқықтық актілер - Сот сараптамасы органдарында сот сараптамалары мен зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу қағидалары.., Сот сараптамасы объектілерімен жұмыс істеу қағидалары және т.б. зерделенетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Криминалистика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - қылмыстық құқық бұзушылықтарды тергеу әдістері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Зерделенетін мәселелер: криминалистика ғылымының пәні, объектілері, міндеттері, жүйесі, жаратылыстану-техникалық, гуманитарлық ғылымдармен байланысы, дәлелдемелерді жинау жөніндегі техникалық-криминалистік тәсілдер, тергеу әрекеттерін жүргізу тәсілдері, қылмыстардың криминалистік сипаттамасы және т.б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Мыналар оқытылады: қазіргі ғылым философиясының негізгі ұғымдары, мәні, заңдылықтары, құрылымы, ғылым дамуының үлгілері, негізгі принциптері мен әдістері, ғылыми танымның мотиві, ғылыми зерттеудің теориялық және эмпирикалық деңгейлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Компьютерлік-техникалық ақпараттық, бағдарламалық сараптамалар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - компьютерлік технологиялар құралдарының сот сараптамасы теориясын игеру және оны жүргізу Зерттелетін мәселелер: пәні, міндеттері, нақты бағдарламалық құралдардың классификациясы (жүйелік немесе қолданбалы); зерттелетін деректер жинағышында ақпаратты логикалық және физикалық орналастырудың ерекше сипаттамаларын анықтау; ақпарат жеткізгішін форматтау тәсілдерін және деректерді жазу тәсілін түсіндіру және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот медициналық сараптамалары (биологиялық, медицина-криминалистік)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - СМС-биологиялық және медициналық-криминалистикалық сараптаманың теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: пәні, міндеттері, объектілері, қан, шәует, шаш, бұлшықет тіндері және адам ағзасының басқа да нысандарын зерттеу әдістері, мәйіттің зақымдануы мен бөлшектелуіне арналған құралдарды идентификациялау әдістері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құрылыс-экономикалық және тауартану сараптамалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерделенетін мәселелер: құрылыс жобасының экономикалық негіздемесін айқындау пәні, әдістемесі; жобалардағы техникалық-экономикалық есептеулер; құрылыс материалдары шығыстарының экономикалық негіздемесі; сметалық есептердегі және актілердегі бағалардың сәйкестігі – орындалған жұмыстарды қабылдау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қылмыскерлердің, жәбірленушілердің, куәлардың сот психологиялық сараптамалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-психологиялық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: ақыл-есі сау сараптама тағайындалған адамдардың, куәлардың және жәбірленушілердің мән-жайларды қабылдау және олар туралы дұрыс айғақтар беру қабілетін айқындау әдістемесі; психикалық дамуында артта қалған кәмелетке толмаған айыпталушылардың өз әрекеттерінің мәнін түсіну қабілетін айқындау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құрылыс инженерлік-техникалық сараптамалар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-құрылыс сараптамасы теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: СҚС пәні, міндеттері, классификациясы, құрылыс-монтаждау және жөндеу-құрылыс жұмыстарының сапасын айқындау әдістемесі, құрылыс жобаларының ғылыми-техникалық негізділігі, жобалау және іздестіру жұмыстарының кемшіліктері, жобалардың бұзушылықтары мен туындаған салдарлар арасындағы себептік байланыс және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот сараптамасы және сот-сараптамалық зерттеулердің қазіргі әдіснамасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-сараптамалық зерттеулердің мәні туралы теориялық білімді меңгеру. Зерттелетін мәселелер: сот ісін жүргізудегі ғылыми және практикалық қызметтің нысаны ретінде сот сараптамасы: зерттеу қызметінің пәні, міндеттері, әдіснамасы, криминалистикалық идентификациялау, диагностикалау ережелері, сараптамалық зерттеу кезеңдері, сот сарапшысы қорытындысының құрылымы және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік-техникалық сараптамалар (өрт-техникалық сараптама)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - инженерлік-техникалық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: пәні, міндеттері, классификациясы: жанудың ошағын және таралу бағытын, жанудың пайда болуы мен электр қондырғыларының жай-күйінің себепті байланысын, заттардың өздігінен жануы мүмкіндігін анықтау сараптама және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот медициналық сараптамалары (танатология)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - СМС теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: СМС–танатологиялық сараптаманың пәні, міндеттері, өлімнің себебін, өлімнің басталу уақытын, зақымдану құралдарын, мәйітті бөлшектеу құралдарын және жәбірленушінің қайтыс болуының өзге де мән-жайларын анықтау әдістері мен әдістемелері зерделенетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот филологиялық (наймингтік және өзге де) сараптамалар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - жалға алу және басқа да сараптамаларды жүргізу әдістерін игеру. Зерделенетін мәселелер: ұғымдар: азаматтың жеке аты, бүркеншік аты, урбаноним, домендік атау, тауар белгісі, қызмет көрсету белгісі, фирмалық атау, әдістемелер, сөйлеу жұмысының мазмұнды-семантикалық және формальды жағын анықтау әдістері, жарияланым мәтінінің психолингвистикалық және стилистикалық ерекшеліктері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Материалдардың, заттардың криминалистік сараптамалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - МЗКС теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерделенетін мәселелер: пәні, объектілері, классификациясы, зерттеу әдістемелері: лак-бояу материалдары, жабындар және полимер материалдары; мұнай өнімдері және жанар-жағармай материалдары; топырақ; талшықты материалдар және олардан жасалған бұйымдар; құрамында спирт бар сұйықтықтар; арнайы химиялық заттар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот психологиялық сараптамалар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: криминалдық психология, пәні, міндеттері, соттық психологиялық сараптама әдістерінің классификациясы, жеке адамның жеке-психологиялық ерекшеліктерін айқындау жөніндегі әдістер; эмоциялық жай-күйді айқындау жөніндегі әдістер; кәмелетке толмағандардың жеке-психологиялық ерекшеліктері, қылмыстық топтың психологиясы және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот қаржы-экономикалық сараптамалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-қаржы-экономикалық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу Зерттеленетін мәселелер: ақша қорларын қалыптастырудың, жұмсаудың және кредиттерді бөлудің негізділігі, бюджет қаражатын жұмсаудың негізділігі, салық есептілігі және бюджет шеңберіндегі өзге де құжаттарды ресімдеудің дұрыстығын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот бухгалтерлік сараптамалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот бухгалтерлік сараптама теориясын меңгеру және оны жүргізу. Зерделенетін мәселелер: бастапқы құжаттар деректерінің есеп тіркелімдеріндегі деректерге және есептіліктегі деректерге сәйкессіздігін анықтаудың пәні, міндеттері, әдістемелері, бұл ретте бар алшақтықтардың шамасы, ТМҚ-ны, бухгалтерлік құжаттар бойынша ақша қаражатын қабылдауды, сақтауды, бухгалтерлік есепке алуды жүргізудің дұрыстығы мән-жайларын анықтау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жол-көлік оқиғасы мән-жайларының сот сараптамасы
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - ЖКО мән-жайларының сот сараптамасы теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерттеленетін мәселелер: пәні, міндеттері, классификациясы, механизмді анықтау әдістемесі, көлік құралдарының техникалық жай-күйі, жолдың жай-күйі, оны жайластыру, оқиға алдында және ЖКО кезінде болған жағдай, оған қатысушылардың нақты және "тиісті" іс-әрекеттері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік-техникалық аппараттық, желілік сараптамалар
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - КТАЖС теориясын меңгеру және оны жүргізу Зерделенетін мәселелер: нақты компьютерлік жүйеде аппараттық құралдың рөлі мен функционалдық мүмкіндіктерін; аппараттық құралдың бастапқы жай-күйін; үлгілік (қалыпты) параметрлерден ауытқуларды, оның ішінде физикалық ақауларды; компьютерлік техниканың жарамдылығын және т.б. айқындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот биологиялық сараптамалары (экологиялық)
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот-биологиялық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу. Зерделенетін мәселелер: сараптаманың пәні, классификациясы(ботаникалық, зоологиялық, орнитологиялық, Ихтиологиялық, агробиологиялық), жануарлардың тіндерін, өсімдік объектілерін және т.б. сот-сараптамалық зерттеудің классификациялық, диагностикалық, идентификациялық мәселелерін шешу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сот филологиялық (сөйлеу), автортану сараптамалары
    Несиелер: 9

    Пәннің мақсаты - сот- лингвистикалық сараптама теориясын меңгеру: оны жүргізу, тәжірибеде қолдану. Зерделенетін мәселелер: лингвоконфликтология, дискурс-талдау, сондай-ақ лингвистикалық және автортану сараптамасының пәні, міндеттері, қандай да бір дұшпандық немесе зорлық-зомбылық әрекеттерді жүзеге асыруға шақыруды қамтитын мәлімдемелерді айқындау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    қылмыстық процестің міндеттерін, мақсаттарын, қағидаттарын, процеске қатысушылардың әрқайсысының – анықтау, тергеу, прокуратура және сот (судья) органдарының, маманның, сот сарапшысының, өзге де қатысушылардың рөлін түсіну, негізгі процестік функцияларды ажырату, сот сараптамасының мәнін арнайы білімді қолданудың процестік нысаны ретінде ашу, сот-сараптама қызметінің сот төрелігін іске асырудағы маңызын, сот сарапшысы мәртебесін түсіндіру

  • Код ON9

    сот сараптамасының әрбір класының ғылыми ережелері, іс жүргізу талаптары мен жалпы әдіснамасы негізінде классификациялық, диагностикалық, идентификациялық міндеттерін шешу үшін сараптамалық зерттеудің әдістері мен құралдарын қолдану, сот сарапшысының қорытындысын ресімдеу және т.б.

  • Код ON10

    cот сараптамасы курсының мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының мазмұнын, әдістері мен құралдарын ОӘК әзірлеу және психологиялық-педагогикалық қағидаттар негізінде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін анықтау.

  • Код ON2

    тергеушімен және процессуалдық құқықтық қатынастардың басқа қатысушыларымен бірлесіп жұмыс жасау кезінде психология бойынша білімді, сондай-ақ кәсіби қызметте коммуникативті стратегияны және қажетті құзыреттілікті - мақсаттылық, шығармашылық, адалдық, жауапкершілік, ерікті қасиеттерді дамыту, қақтығыстарды жеңу және т.б. жүзеге асыру үшін педагогикалық әдістерді қолдану

  • Код ON6

    қылмыстар туралы криминалистік ақпаратты дәлелдемелерді жинау, анықтау, бекіту, алу тәсілдері үшін, уәкілетті субъектілер ұсынатын материалдарды бағалау үшін буып-түю, материалдарды, үлгілерді беру туралы негізделген өтініштер немесе сараптама жүргізуден бас тарту үшін пайдалану

  • Код ON8

    сот сараптамасын сот ісін жүргізудегі ғылыми қызмет нысаны ретінде дамыту, дәлелдемелерді жинау процесі, сот сараптамасын жүргізу, қызметтің ғылыми-зерттеу, ғылыми-әдістемелік нысандары арасындағы өзара байланысқа баға беру; жаратылыстану-техникалық ғылымдар мен криминалистика ғылымынан ғылыми білімді сот сарапшысының практикалық қызметіне біріктірудің өзара байланысы мен рөлін көрсету

  • Код ON7

    сот сараптамасын жүргізудің жалпы әдіснамасын меңгеру, тағайындау қағидаларын білу, материалдарды дайындау, сараптамалық зерттеу сатыларын, сот сарапшысы қорытындысының құрылымын сақтау, сұрақтарды шешу кезінде қорытындылар нысандарын негіздеу

  • Код ON1

    философиялық ойдың өзін-өзі жетілдіру үшін тұлғаның зияткерлік және адамгершілік-эмоционалды қасиеттерімен байланысын түсіну, криминалист-маман кәсібінің жоғары әлеуметтік маңыздылығын түсіну, криминалистикалық қызметте кәсіби және ғылыми біліктілікті арттыру үшін ағылшын тілін қолдану, құқық бұзушылыққа қарсы күрестің отандық және шетелдік тәжірибесінің деңгейін түсіну және салыстыру

  • Код ON3

    құқық бұзушылықтар құрамын ҚР ҚК сәйкес түсіндіру, субъект, объект, қылмыстың субъективті жағы, объективті жағы, кінә ұғымы, оның нысандары мен түрлері ұғымдарын түсіндіру, қылмыстық жаза шараларының барабарлығын, қылмыстық жазаның түрлері мен мақсатын түсіну

  • Код ON5

    сот-сараптама қызметін реттейтін заңнамалық актілер жүйесінде бағдарлану, стандарттаудың, валидация жүргізудің, әдістемелерді сынақтан өткізудің және әзірлеудің, заттай дәлелдемелермен жұмыс істеу қағидаларын сақтаудың, өндіріс мерзімдерінің, аттестаттау қажеттілігінің және т.б. маңыздылығын түсіндіру

Top