Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02102 Бейнелеу өнері в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Компьютерлік графика және кескіндеме
    Несиелер: 5

    Курс векторлық және растрлық графика теориясы туралы түсініктерді қалыптастыру, қаріппен жұмыс істеу дағдылары, қаріптік композицияны құру, білім беру саласындағы компьютерлік графиканың заңдары мен принциптерін, әдістері мен құралдарын білу, компьютерлік ортаны, иллюстрациялық графиканы қолдана отырып, әртүрлі бейнелеу техникасы мен технологияларында жұмыс істеу, жұмыс режимдерінің үлкен және алуан түрлі жиынтығы бар құралдар мен олардың қасиеттерін графикалық редактормен, терминдер мен ұғымдармен және олардың қасиеттерімен альбом және бояу режимінде орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу суреті
    Несиелер: 5

    Пән оқу суретінде композицияның заңдылықтары, принциптері, ережелері, әдістері мен түрлері, шығарманың көркемдік формасы мен ішкі құрылысы, элементтерді бөлу - фигуралар, заттар, дақтар, көлемдер, жарық пен көлеңке, бөлшектер, картиналар жазықтығындағы бағыттар туралы білімдерін, бейнелеу өнері мен бейнелеу өнеріндегі көркем образ жасау, оқу суретінде практикалық жаттығулар мен тапсырмаларды орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнеріндегі материалдар мен техникалар
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу өнеріндегі дәстүрлі және қазіргі заманғы материалдар мен техникалардың, композициялар жасау әдістері мен құралдары, графика бойынша авторлық композициялар жасауда заманауи материалдар мен бейнелеу өнері техникаларын қолдану және қолдану әдістерін сипаттау, графикалық өнер түрлері туралы теориялық білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Фотографика
    Несиелер: 5

    Пән фотосурет тарихы, фотосуреттік бейнені қабылдау, фотосурет жанрлары, фото түрлері, фотосуреттік бейнелеу техникасы мен технологиясы, сандық бейнелеу, компьютерлік бағдарламалар арқылы композициялар жасау, дизайндағы фотосуреттер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқу кескіндемесі
    Несиелер: 5

    Пән түс теориясы мен физикалық қасиеттері, түстану негіздері, түс гармониясының түрлері туралы білімді қалыптастыру, оқу кескіндемесінде түстердің үйлесімді үйлесімін құру, кеңістіктік және түс қатынастары, визуалды қабылдау қасиеті ретінде кескіндемеде түстерді қолдану дағдылары, түстерді араластыру ережелері, түс схемаларын құруды меңгеру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру жүйесіндегі тиімді байланыс
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативтік кеңістікті ұйымдастыру, білім беру процесінің негізгі субъектілері – студенттер, оқытушылар мен Әкімшілік, оқу процесінің кеңістігінде дамып келе жатқан коммуникативтік өзара әрекеттесуді тәртіптік ұйымдастыру, коммуникативтік дағдылар, психологиялық қашықтықты анықтау қабілеті және қарым-қатынас мақсаттарына, тиімді қарым-қатынас әдістеріне байланысты оның субъектілері арасындағы қарым-қатынастың сенімділік деңгейі бойынша сабақтар мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адамның пластикалық анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пән адам қаңқасының құрылымын және оның пластикасын, бас сүйегінің құрылымын, бұлшықеттер, адамның бұлшықет жүйесі, оның пластикасы туралы ілімнің негіздерін зерттейді. Бас және мойын бұлшықеттері, олардың пластикасы, бет пен тері бөлшектерінің пластикасы, пропорциялар туралы ілімнің негіздері, «үлкен» пішіннің, бастың пропорциялары, сыртқы келбетті түзету негіздері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық сурет
    Несиелер: 6

    Пән адам басының классикалық бейнесі, бас сүйек сүйектерінің пластикалық анатомиясы және бас сүйегін салу, бастың ежелгі бөлшектерін салу, тірі бас, қаңқа салу, адам фигурасын салу дағдыларын, статикалық және динамикалық қозғалыстардағы адам фигурасының эскиздері мен эскиздерін, адамдар топтарының эскиздерін, әртүрлі жұмсақ материалдармен жұмыс жасау дағдыларын дамытады, пәннің оқу процесінің тақырыптық жоспарына сәйкес академиялық және шығармашылық тапсырмаларды орындау, оқу қойылымдарымен жұмыс орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Артпедагогика
    Несиелер: 5

    Пән артпедагогика тарихын зерделеуге арналған, артпедагогика функциялары: мәдениеттану, білім беру, тәрбие, түзету, өз алдына қойған зерттеу мәселесін нақты түсіну (зерттеудің тақырыбы мен мәселесі қандай), көркем-эстетикалық арт-педагогикалық жаттығулар мен міндеттердің жіктелуі, арт-педагогикалық ойындардың әртүрлі жағдайларында оқушылардың мінез-құлқын бақылау және олардың зияткерлік, эмоционалды және ерік-жігерлік қасиеттеріне әсерін оқытуға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 6

    Пән қарапайым геометриялық денелерден, тұрмыстық заттардан, әртүрлі текстуралар мен материалдарды қолдана отырып, күрделі натюрморттардан натюрмортты орындау дағдыларын, заттарды жазықтықта құрудың негізгі заңдылықтарын, сызықтық және ауа перспективасының заңдылықтарын, сурет объектісінің құрамы мен құрылымын, заттардың көлемдік формасын парақтың екі өлшемді жазықтығында әртүрлі материалдар мен әдістермен беру дағдыларын ескере отырып оқытылады, сурет салудың академиялық әдістерін, натюрморт салу бойынша өзіндік шығармашылық жұмыс дағдыларын қолдана отырып сурет салу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстанның көркем мәдениетінің тарихы мен теориясы, этномәдени сана, Қазақстанның өнер тарихы, қазақстандық шеберлердің бейнелеу өнерін көркемдік қабылдау мәдениетін дамытады, өнер туындыларын эстетикалық құндылық ретінде қабылдай алады, көркем шығармаларды мазмұны мен формасы бірлігінде талдай алады, әртүрлі дереккөздермен, арнайы әдебиеттермен жұмыс тәжірибесін алуға ықпал етеді, дағдыларды игере алады, этномәдениет саласындағы өзіндік шығармашылық және ғылыми-зерттеу жұмыстары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты мемлекеттік-құқықтық құбылыстар; ҚР конституциялық құқығының негіздері; ҚР Құқық қорғау органдары мен соттары; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР әкімшілік құқығының негіздері; ҚР Азаматтық және отбасылық құқығының негіздері туралы білімді қалыптастыру; студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс өткізу нарығын талдау әдістерін зерделеуді, өнімді сипаттауды, өндірістік жоспарды әзірлеуді және ұсынуды, маркетинг жоспарын және ұйымдастыру жоспарын әзірлеуді және ұсынуды, қаржы жоспарын әзірлеуді және ұсынуды қамтитын бизнес-жоспар құру дағдыларын қалыптастыруға арналған; Студенттерді қолданбалы бизнес негіздерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған шындықты классикалық бейнелеу дағдыларын қалыптастыру, әр түрлі бейнелеу материалдарының экспрессивті ерекшеліктерін ескере отырып, сурет салу тарихы мен теориясын білу, табиғи және жасанды жарықтандыру кезінде, ашық және қараңғы фонда академиялық қойылымдарды орындау, майлы және акрил кескіндеме техникасында жұмыс істеу, аудиториядағы қойылымдарынан алдын-ала эскиздерді орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қоғам мен табиғат дамуының негіздері туралы, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері туралы, өмір сүру қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ол тірі организмдер популяцияларының жай-күйімен, экожүйелердің бұзылу дәрежесімен, тірі организмдердің қауымдастықтағы өзара әрекеттесу механизмдерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шағын пішінді мүсін
    Несиелер: 5

    Курс шағын формадағы мүсін жасауда көркемдік стильдің ерекшеліктерін игеруге, шағын мүсіннің жанрлары мен бағыттарымен, кіші мүсіндегі жанрлық композициялармен танысуға арналған. Белгілі бір ландшафтық ортаға арналған шағын формалардың мүсінінде қолданылатын материалдар туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бейнелеу қызметіндегі үш өлшемді графика
    Несиелер: 5

    Пән виртуалды модельдер туралы білімді, бұл объектінің көлемін, пішінін, сыртқы түрін және оның басқа да сипаттамаларын, компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып үш өлшемді кескіндер мен графиканы құру дағдыларын, нақты модельдерді іске асырудың принциптерін, ережелерін, әдістерін қолдана білуге мүмкіндік береді., 3D объектілерін құру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүсін
    Несиелер: 5

    Пән мүсін жасау дағдыларын және мүсіндегі шындық объектілерінің үш өлшемділігін және олардың формаларының пластикасын, стильдеу білімі мен дағдыларын және пластикалық анатомия негіздерін, күрделі мүсіндік композицияларды жасауды, оның формаларының әртүрлілігін ескере отырып, мүсіндік бейнелеу ерекшеліктерін ескеру, бейнені байыту үшін бөлшектерді үйлесімді пайдалану, автордың жеке ерекшеліктерін жұмыста беру және бейнеленген объектілердің сипаттамалық ерекшеліктерін дамыту бойынша білім мен дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме I
    Несиелер: 5

    Пән қоршаған болмыс объектілері мен құбылыстарын және академиялық кескіндеме туындыларын көрнекі қабылдауды қалыптастыру, кеңістікпен өзара байланыста натуралық қойылымдарды сауатты бейнелеу; қоршаған орта, жарықтандыру және оның бейнелеу және қиял бойынша түстік шешімдерін ескере отырып, кесектелген гипс басының этюдін (гризаиль), адам басының этюдін орындау, иыққа дейін бейнелеу, нейтралды фонда, қарама-қарсы фонда гипс маскасы бар натюрморттың суреттері, түрлі-түсті фонда қолдары бар адам денесінің қысқа мерзімді эскиздерін орындау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер туындыларының сипаттамасы және талдамасы
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік көркем мәдениеттің тарихы мен теориясын «әлемнің көркем бейнесі» ретінде зерттеу, оның ішінде келесі негіздер: дәуірдің дүниетанымы, өнердегі адам бейнесі, философиялық және эстетикалық ой мен көркемдік теория, түрлердің дамуындағы өнердің өзара байланысы мен синтезі, қалыптасу принциптері, өнердің басым түрі, өнер синтезінің идеалды моделі ретіндегі стиль, шығармашылық тұлғаның көркемдік әмбебаптығы туралы білім береді. Өнердің интеграциясында өнердің кеңістіктік түрлері ерекшелігін кескіндеме, графикада қолдану даңдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бұйымдарды безендіру және әрлеу
    Несиелер: 5

    Пән киім декорының элементтері және әр түрлі текстуралық материалдарды қолдана отырып, киімді безендірудегі құрылымдық шешім, техника, материалдар, технологиялар, 3D көмегімен бөлшектердің формаларын құру әдістері, бұйым декорындағы тізбекті реакциялар, бұйымдарды әртүрлі сәндік материалдармен және техникамен безендіру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анатомиялық сурет
    Несиелер: 5

    Пән адамның пластикалық анатомиясын, дененің құрылымын, бастың, бұлшықеттің пластикалық анатомиясын, бейнелеу өнері мен мүсін тарихы туралы ақпаратты қалыптастыру, гипстің розеткасын, бұлшықеттермен гипстің басын, көркемдік және қолданбалы іс-әрекеттің белгілі бір түрі ретінде шағын пішінді мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кілем және гобелен өнері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі тарихи және мәдени тектегі өнер, қолөнер және дизайн туындыларының ерекшеліктері; жасалатын бұйымдарға қойылатын функционалдық (техникалық), эстетикалық, эргономикалық және экологиялық талаптар; Қазақстанның дәстүрлі тоқымашылық, кілемдер, алашалар, кілем тоқымашылық, гобелен, қазіргі заманғы кілемдер, үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Пән қазақ қолданбалы өнерінің негіздері (ши току, киіз басу); халық шығармашылығының түрлері; материалдар мен жабдықтар; ою-өрнектің тарихы мен түрлері, Қазақ ұлттық ою-өрнегі (түрлері, стилизациясы және мотивтері); көркем кестелеу, өру, қазақ ұлттық мәдениетінің көркем бұйымын жасаудың, көркем өңдеудің әртүрлі тәсілдерінің дағдылары бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қыш қолөнері
    Несиелер: 5

    Пән қыш қолөнерінің даму тарихы, қыш қолөнерінің түрлері, қыш өнері бойынша материалтану негіздері, қыш бұйымдарын жасаудың технологиялық кезеңдері, қыш дөңгелегінде жұмыс істеу принципі, құралдармен және жабдықтармен жұмыс істеу ерекшеліктері, қыш өнерінің үлгілері туралы білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Керамика
    Несиелер: 5

    The discipline is studied in order to form ideas about artistic ceramics as part of the world art culture, types of artistic ceramics, materials and technological methods of processing, tools and equipment, knowledge about the structure and components, properties of glazes and dyes, technical equipment used in ceramic industries, equipment for the preparation of ceramic masses by manual method and equipment for ceramic production.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнеріндегі стильдер мен бағыттар
    Несиелер: 5

    Пән бейнелеу өнеріндегі қозғалыстар мен стильдер, бейнелеу өнеріндегі жапонизм, модерн, ар-деко, боз-арт, чех кубизмі, дадаизм, сюрреализм, функционализм, де Стайл, конструктивизм, аэродинамикалық стиль, органикалық дизайн. биоморфизм. халықаралық стиль. поп-арт. оп-арт, антидизайн, минимализм, қатыгездік, метаболизм, жоғары технологиялық, деконструктивизм, футуризм туралы теориялық білімдер мен практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материалдарды көркем өңдеу
    Несиелер: 5

    Пән шеберханада оқу-еңбек процесін ұйымдастыру, ағашты қолмен және механикалық өңдеу кезінде еңбекті қорғау, ағаш пен ағаштың құрылымы мен қасиеттері, ағашты қолмен және механикалық өңдеу технологиялары, қосылыстар түрлері, ағаштан бұйымдар жасау, металды қолмен және механикалық өңдеу, құрылғыларда жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасы металл кесетін станоктар және технологиялық процесс туралы, металдан бұйымдар жасау, тасты көркем өңдеу және сәндік бұйымдар жасау түрлері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем білім берудегі оқытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән педагогикалық іс-әрекеттің терең процестерінің сипаттамаларын, олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін көрсететін педагогикалық білім саласындағы әдістер жиынтығы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады, оларды басқару оқу процесінің қажетті тиімділігін қамтамасыз етеді, оқытудың заманауи технологияларын қолдана отырып, көркемдік білім берудегі педагогикалық процесті ұйымдастыру және жобалау дағдылары, формалары, әдістер мен құралдарды қолдану, әлеуметтік тәжірибені беру, осы процесті техникалық жабдықтау бойынша білім мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халық шығармашылығы мен қолөнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында қазақ халық қолөнерінің ою-өрнектерінің тарихы туралы білім дері қалыптастырады. Ағаш ою, сүйек пен мүйізді көркем өңдеу, нақыштау әдістерін меңгереді. Азия халқы кестесі. Кестелеуге арналған құралдар мен құрылғылар Кестелеуге дайындық. Тігістердің сипаттамасы. Терімен жұмыс. Өңдеу, инкрустация, өрнектеу, өру, күйдіру, бояу, былғарыны кестелеу. Аппликация. Пэчворк.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Студиялық кескіндеме
    Несиелер: 6

    Курс адам басын, бас сүйегін, бас бөлшектерін бейнелеудің академиялық негіздерін, гипстік басты, адам фигурасын, киімдегі фигурасын бейнелеу тәсілдерін, жұмыстың барлық кезеңдерін, дайындық кезеңін сақтай отырып, майлы бояу техникасында дағдыларды қалыптастыру, алынған практикалық мәселелермен эстетикалық және кәсіби-көркемдік проблемаларды шығармашылықпен шешу қабілеттерін, студиялық кескіндеме саласындағы теориялық білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Станоктік кескіндеме
    Несиелер: 6

    Станоктық кескіндеме курсы материалда (майлы бояу), тірі табиғатта іргелі зерттеуге және орындауға бағытталған және пән станоктық кескіндемеде адам фигурасын салу әдістері мен техникасын қолдану дағдыларын, тірі модельді бейнелеу, «дене» түсі туралы түсініктерді, адам денесінің басының бейнелеу бірлігіндегі өзара байланысын, қойылымға нақты түс пен реңнің қатынастарын үйлестіру дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қосымша білім беру жүйесіндегі бейнелеу өнері пәнінің құрылымы мен мазмұнын, қосымша білім беру жүйесінің нұсқаулық-әдістемелік құжаттарын, "білім туралы" ҚР Заңын, бейнелеу өнері бойынша жаңартылған оқу бағдарламаларының мазмұнын, оқушылардың оқу жетістіктеріне мониторинг жүргізу білігін, қосымша білім беру жүйесіндегі оқу жұмысын жоспарлауды, қосымша білім беру бойынша сабақтарда белсенді оқыту әдістерін қолдануды қарастырады. бейнелеу өнері; қосымша көркемдік білім берудің мақсаттары мен сапасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Линогравюра
    Несиелер: 5

    Пән линогравюраның пайда болу тарихы, материалмен, қажетті жабдықтармен жұмыс істеу дағдылары, қара-ақ линогравюраның ерекшеліктері, түрлі-түсті линогравюралар өнері және басып шығару техникасы, нақыштау тәсілдері, кітап иллюстрацияларын жасау үшін линогравюраны қолдану туралы білімдерін, линогравюраны нақыштау техникасы бойынша дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзілік өнер тарихы
    Несиелер: 4

    Пән әлемдік көркем мәдениеттің тарихы мен теориясын «әлемнің көркем бейнесі» ретінде зерттеу, оның ішінде келесі негіздер: дәуірдің дүниетанымы, өнердегі адам бейнесі, философиялық және эстетикалық ой мен көркемдік теория, түрлердің дамуындағы өнердің өзара байланысы мен синтезі, қалыптасу принциптері, өнердің басым түрі, өнер синтезінің идеалды моделі ретіндегі стиль, шығармашылық тұлғаның көркемдік әмбебаптығы туралы мтеориялық білім мен практикалық іскерліктерін қалыптастырады. Өнердің интеграциясында өнердің кеңістіктік түрлері ерекшеленеді – кескіндеме, графика, мүсін, сәулет, қолданбалы өнер. Негізгі кезеңдері: ежелгі өркениеттердің көркем мәдениеті, ежелгі, Орта ғасырлар, араб-мұсылман Шығыс өркениеттері, Үндістан, Қытай, Жапония, Қайта өрлеу, XVII, XVIII, XIX ғасырлардағы Батыс Еуропаның көркем мәдениеті, XIX ғасырдың аяғы – ХХ ғасырдың басы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында түстер туралы ғылымның мағынасын қарастырады, үштүсті пішінді анықтайтын құбылыс ретінде қарастырып, ахроматикалық композицияларды бейнелеу мүмкіндіктері, түс және үйлесімді түс комбинациясы, түстердің физикалық араласуы, қарама-қарсы (қосымша) түстердің үйлесімді комбинацияларын құру және ұйымдастыру заңдылықтары, бейнелеу өнеріндегі түс функциялары мен қалыптастыру қасиеттері, контраст және нюанс, түстерді қабылдаудың психологиялық негіздері, түрлі эмоцияларды тудыратын түс қабілеті туралы білімдерін қалыптастыру мақсатын көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық конфликтология
    Несиелер: 5

    Пән мұғалім мен тәрбиеленушілердің өзара іс-қимыл жүйесі туралы, оның мазмұны бойынша ақпарат алмасу, жеке тұлғаны тану, кәсіби-педагогикалық қарым-қатынаста тәрбиелік ықпал ету болып табылатын, бұл мұғалім-тәрбиешінің әріптестерімен, студенттермен және олардың ата-аналарымен, білім беруді басқару органдарының өкілдерімен және оның кәсіби қызметінде жүзеге асырылатын қоғам мен білімді басқару бойынша білімдерін қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиалық оқыту негіздері
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстандағы медиасауаттылық дамуының әлеуметтік-саяси мәнмәтіні, көркем білім беру жүйесіндегі медиакультураның тарихы, медиамәдениеттің терминологиясы, медиа және ақпараттық сауаттылық ұғымдары, ақпаратты бағалау мен диагностикалаудағы сыни ойлаудың рөлі туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қарым-қатынасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми психологиялық-педагогикалық білім саласында қосымша білім беру жүйесінің оқу-тәрбие процесінде туындайтын қарама-қайшылықтарды болжау, алдын-алу, жеңу жолдары, әдістері мен құралдары туралы білім беру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Заманауи өнер
    Несиелер: 4

    Қазақстан аумағындағы қазіргі заманғы мәдениеттер мен дәстүрлер; ежелгі түркілердің мәдениеті; ортағасырлық Қазақстанның сәулеті; қазақтардың рухани құндылықтары және олардың өнердегі көрінісі; Қазақстанның XX-XXI ғасырлар тоғысындағы қазіргі заманғы бейнелеу өнері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кітап графикасы
    Несиелер: 5

    Пән кітап графикасы өнері, графика түрлері, графикалық техникалар және графикалық бейнелеу құралдары, графикалық өнердің өзіне тән белгілері, кітапты иллюстрациялау, кітаптың бейнелеу және экспрессивті құралдары, кітап графикасын таңдау және оны жобалау принциптері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұнында композиция заңдылықтарын пайдалана отырып, шығармашылық композициялар орындау: ырғақ, метра, симметрия, асимметрия, контраст, нюанс және басқа әдістер. көп деңгейлі кесілген композицияны құру принциптері, интерьерге арналған матаға аппликация техникасында шығармашылық композиция жасау. Патч техникасының негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қосымша білім беру жүйесінде оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән қосымша білім беру туралы білімді қалыптастыру мақсатында, азаматтардың өмір бойы кәсіби білімін мақсатты үздіксіз арттыруға, оның ішінде еңбек нарығының талаптарына уақтылы сәйкес келу мақсатында, қосымша білім беру ұйымдары үшін оқыту бағдарламасымен, қорлар, мекемелер, дербес коммерциялық емес ұйымдар және т. б. қосымша білім беру ұйымдарының нысанымен жұмыс істей білу мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көркем шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән көркем шығармашылық, оның мәні мен түрлері; таланттың қалыптасу факторлары мен шарттары; көркем шығармашылықтың жеке негіздері; көркем шығармашылықтың психологиялық және механизмдері; шығармашылық процесінің нәтижесі ретінде өнер туындылары; көркемдік қабылдау психологиясы; көркем шығармашылықтың педагогикалық аспектілері; көркем шығармашылық психологиясы саласындағы зерттеулер туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме II
    Несиелер: 6

    Пән академиялық кескіндемеде жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру, жұмысты орындау барысында композицияны сауатты шеше білу және негізгі техникалар мен материалдарды қолдана отырып үйлестіру, көркем материалдардың қасиеттерін, олардың мүмкіндіктері мен эстетикалық қырын ескеріп, кескіндеменің әртүрлі әдістерін, түстің көркемдік құрылымын құрудың негізгі заңдылықтарын, түс қатынастарын материалда дұрыс жеткізу, кеңістік-ауа ортасының жағдайлары, адам фигурасының бейнесін салу, кескіндеме жұмыстарын орындау реттілігі бойынша дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Монуметалды кескіндеме
    Несиелер: 6

    Монументалды кескіндемедегі қойылымдар бойынша жұмыс. Аудиториялық қойылымдарды материалда берілген қойылымдардың фрагменттерін орындай отырып, үлкен форматтарда орындау (акрил, май, темпера). Бейтарап фондағы гипс геометриялық денелерінен натюрморт. Гризайль. Қараңғы фондағы екі заттың қойылымының этюды. Түстері жақын, бірақ әртүрлі түстердің қанықтылығынан тұратын натюрморт. Жарық фондағы екі заттан тұратын қойылым этюд (акрил). Көкөністер мен жемістердің қысқа мерзімді этюдтері. Суық фонда ақ заттардың натюрморты. Түрлі тұрмыстық заттардан, түрлі материалдардан (керамика, ағаш, шыны, металл) жасалған натюрморттар, сондай-ақ музыкалық аспаптар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қәріп
    Несиелер: 5

    Пән ежелгі жазу, техниканың түрлері, мәдениеті мен дәстүрлері және қаріптік графиканы орындау тәсілдері, стилі, жазу техникасы, мақсаты мен қолданылу саласы, қаріп гарнитуралары, кітап, газет, плакаттық-афишалық, картографиялық, сәндік, жарнамалық қаріптер, қаріпті қабылдау психологиясы, оптикалық иллюзиялар және оларды жою туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазақстанның қазіргі заманғы тарихын, философиясын, әлеуметтік ғылымдардың өзекті бағыттарын терең білу негізінде өзінің кәсіби қызметінде ғылыми дүниетаным мен азаматтық ұстанымын танытады, республиканы жедел жаңарту кезеңінде экономикалық және идеялық-мәдени өзіндік жеткіліктілік бағыты бойынша дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға белсенді қатысады.

  • Код ON2

    Сыни ойлау дағдыларын және оны әлеуметтік-саяси қызмет саласына қолдану қабілетін қалыптастыру үшін социологиялық, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық ақпарат алу әдістерін қолдана отырып, қоғам мен оның ішкі жүйелерін зерттеудің негізгі ұғымдарын, теориялары мен тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON3

    Зерттелетін тіл арқылы қарым-қатынас пен кәсіби қызметтің белгілі бір жағдайларында нақты коммуникативті міндеттерді шешеді және адамның қабілеттерін интеллектуалды дамыту үшін физикалық қасиеттерді дамытуға дайын.

  • Код ON4

    Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып, балаларды оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды, қазіргі заманғы денсаулық сақтау технологияларын пайдалана отырып, оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге әзірлікті жүзеге асырады.

  • Код ON5

    Оқыту мен тәрбиелеудің ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, қазіргі заманғы мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыру, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру принциптерін айқындайды.

  • Код ON6

    Білім беру процесінің мазмұнын әзірлеу және басқару міндеттерін шеше отырып, білім беру менеджері қызметінің түрлерін талдайды.

  • Код ON7

    Графикалық және қаріптік жұмыстарды, иллюстрация және кітап графикасын орындауда экспрессивтілік құралдарын, графикалық қызмет тәсілдерін қолдана отырып білімді қолданады; материалда линогравюраны орындау дағдыларын меңгереді.

  • Код ON8

    Кеңістіктік сызбаларды, беттерді қалыптастыру формалары мен заңдылықтарын, кеңістіктік модельдегі графикалық және шығармашылық процестердің құрылымын, экспрессивтілік құралдарын, графикалық іс-әрекет тәсілдерін; графика мен дизайндағы кескіндерді жобалау және құру әдістерін қолдана отырып, білімін қолданады.

  • Код ON9

    Жобалау-графикалық міндеттерді шешеді және жобалау құжаттамаларын, макеттерді, АЖЖ графикалық пакеттерін қолдана отырып, 3D моделдерін жобалау әдістерінің заңдылықтарын, графикалық есептерді шешу ережелерін сақтай отырып әзірлейді.

  • Код ON10

    Түрлі техникаларды, конструкцияларды, жобаларды әзірлеуге арналған компьютерлік бағдарламаларды, фотоөнер тәсілдерін пайдалана отырып, күрделі, бірегей бұйымдарды, жылжымалы үлгілерді жасау дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON11

    Дипломдық шығармашылық жұмыстарды орындау барысында танымдық белсенділік көрсете отырып, бейнелеу өнері бойынша пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.

Top