7R01106 Оториноларингология ересектердің, балалардың
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Халыққа жоғары білікті, жоғары мамандандырылған оториноларингологиялық көмек көрсетуді қамтамасыз ету жолымен азаматтардың денсаулығын сақтауды қамтитын дәрігерлерді кәсіби даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R028 Оториноларингология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
-
Оториноларингология амбулаториялық-емханалық ересектер
Несиелер: 1518 жасқа толған адамдардың амбулаториялық деңгейінде ЛОР ауруларын диагностикалау, емдеу және оңалту. Халықты диспансеризациялауды ұйымдастыру, ЛОР-бейіні және күндізгі стационар бойынша операциялар жүргізу. Амбулаториялық-емханалық жағдайларда ЛОР-ағзалар патологиясын диагностикалау, емдеу және алдын алу мәселелерін зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шұғыл оториноларингология
Несиелер: 13Жіті аурулар, ЛОР ағзалары ауруларының асқынулары, жарақаттар, бөгде денелер, жоғарғы тыныс жолдарынан және Құлақтан қан кетулер кезінде шұғыл көмек көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ересектер стационарындағы оториноларингология
Несиелер: 45Ересек ЛОР-стационар жағдайында мамандандырылған және жоғары технологиялық көмекті қолдана отырып, ЛОР ағзаларының ауруларын емдеудің заманауи диагностикасының, пәнаралық және хирургиялық тактикасының (техникасының) мәселелері мен әдістерін зерделеу
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Анестезиология және реаниматология
Несиелер: 6ЛОР патологиясы бар науқастар үшін Анестезиология және реанимация нюанстары. Пациенттерге анестезия және реанимация жүргізу кезінде қолданылатын құралдарды пайдаланудың клиникалық және фармакологиялық ерекшеліктері
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Балалар стационарындағы оториноларингология
Несиелер: 4618 жасқа дейінгі адамдарға балалар ЛОР-стационары жағдайында мамандандырылған және жоғары технологиялық көмекті қолдана отырып, Лор ағзаларының аурулары мен даму аномалияларын (лор органдарындағы туа біткен кемістіктерді) емдеудің заманауи диагностикасының, пәнаралық және хирургиялық тактикасының (техникасының) мәселелері мен әдістерін зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Оториноларингология амбулаториялық-емханалық балалар
Несиелер: 1518 жасқа дейінгі адамдарға амбулаториялық деңгейде ЛОР ауруларын диагностикалау, емдеу және оңалту. Халықты диспансеризациялауды ұйымдастыру, ЛОР-бейіні бойынша операциялар мен скринингті, ЛОР орагндардың туа біткен патологиясын және жүргізу тактикасын жүргізу. Амбулаториялық-емханалық жағдайларда ЛОР-ағзалар патологиясын диагностикалау, емдеу және алдын алу мәселелерін зерделеу. Мектепке дейінгі, орта білім беру ұйымдарымен ағартушылық жұмыс
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Жоспарлы оториноларингология
Несиелер: 13ЛОР-ағзалар ауруларын жоспарлы түрде диагностикалау, консервативті және хирургиялық емдеу мәселелерін зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Ринология
Несиелер: 13Функционалдық эндоскопиялық риносинусохирургия әдістерін қоса алғанда, мұрын және мұрын маңы қуыстарының патологиясын диагностикалау, консервативті және хирургиялық емдеу мәселелерін зерделеу
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Кохлеарлық имплантациядан кейін пациенттерді оңалту
Несиелер: 4Кохлеарлық имплантациядан кейін пациенттерді оңалту бұл есту қабілетін оңалту және сурдопедагогикалық тәсілдеме және имплантты баптау мақсатындағы бірқатар іс-шаралар
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
Отология
Несиелер: 12Құлақ ауруларын және олардың асқынуларын, оның ішінде құлақ микрохирургиясын диагностикалау, консервативті және хирургиялық емдеу, есту функциясының бұзылуын хирургиялық оңалту мәселелерін зерделеу
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
Функционалдық риносинусохирургия
Несиелер: 4Мұрын және мұрын маңы қуыстарының функционалдық эндоскопиялық хирургиясы (FESS — Functional Endoscopic Sinus Surgery) — ЛОР-патологияны емдеудегі заманауи, жоғары технологиялық бағыт
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
Сурдология
Несиелер: 6Есту қабілетінің әртүрлі бұзылыстарының пайда болу механизмдерін, диагностикасы мен емделуін, есту протездеуін және оңалтуды зерттейтін оториноларингологияның тар бағыты
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
Вестибулология (отоневрология)
Несиелер: 4Неврология және оториноларингологиямен шектесетін бірегей бағыт, яғни перифериялық вестибулярлық жүйе патологиясын диагностикалау, емдеу және оңалту
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
Фониатрия
Несиелер: 12Көмейдің патологиясын және дауыс функциясының бұзылуын диагностикалау, консервативті және хирургиялық емдеу мәселелерін зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
СО 2 өлшемді қолдану арқылы көмей микрохирургиясы
Несиелер: 4Хирургиялық емдеу мен диагностиканы зерттеу микроскопты қолдану және СО2 лазерін қолдану арқылы көмей
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 3
-
Код ON1
Клиникалық деректерді бағалау (шағымдар, өмір тарихы және ауру). Медициналық тарихты толтыру, эндоскоппен, микроскоппен, консилиумдармен, КИЛИмен бірлескен тексерулерге қатысу. Клиникалық ойлауды қалыптастыру және емдеу жоспарын жоспарлау және хирургиялық емдеу тактикасын анықтау
-
Код ON2
Науқастарды бақылау. Бет нервісінің нейромониторингің жүргізу. Жоғары технологиялық жабдықтарды (СО2 лазер, навигациялық жүйе) қолдана отырып, хирургиялық операцияларға көмек көрсету
-
Код ON3
JCI сапа менеджменті жүйесінің негізгі принциптерін сапаны басқару жүйесінің негізгі элементтерін сақтай отырып, тексерулер, таңулар, жоғары қауіпті манипуляциялар кезінде және операциялар кезінде қолдану
-
Код ON4
Нормативтік құжаттарды, әдістемелік ұсынымдар мен әдістемелік нұсқауларды, салалық стандарттар мен клиникалық хаттамаларды, EPOS, ЛОР бойынша клиникалық нұсқаулықтарды қолдану
-
Код ON5
Аспаптық деректерді (эндоскопия, ринофиброларингоскопия және стробоскопия, отомикроскопия) зерттеу, клиникалық деректердің нәтижелерін түсіндіру, компьютерлік томография және магнитті-резонанстық томография, эндоскопия, микроскопия, есту зерттеуінің бұзылуы, есту аудиометриясы және импедансометрия, кохлеарлық имплантқа арналған бағдарламашыны баптау
-
Код ON6
Аурулар тарихы базасын пайдалана отырып, медициналық құжаттаманы ресімдеу, өзінің Жеке және кәсіби тәжірибесін арттыра отырып, өзінің кәсіби мансабы бойы оқу, білімін басқаларға беру, мақалалар, тезистер мен шолулар жариялау